ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.10.05 06:09
Пручатися долі,
хоч горя по вінця.
Питання: доколи
нас будуть вбивати?
Зросте хліб у полі
і ми – Українці,
голінних до волі
родила нас мати.

Віктор Кучерук
2024.10.05 05:23
Нас снів позбавила весна,
А юність чарами кохання
Гуляти звала від темна
До блисків сяйного світання.
Цвітінням пахнули луги
І майоріли жовтим рястом, –
І панувало навкруги
Обох вдоволення та щастя.

Микола Дудар
2024.10.04 22:14
Напевно чув я у далекому дитинстві , але не придавав цим словам значення. «Змія підколодна»… А згодом, де б я не жив, зустрічав саме тих, кому моя мама їм посилала, хоча то були вже інші люди, інші міста, в яких я жив, інше середовище того всього, яке нар

Пиріжкарня Асорті
2024.10.04 20:03
гаврило певно розуміє
чому не пишеться комусь
бо каже сам собі про рими
довбусь

про анекдот би той забути
йому не вдасться вже ніяк
там у героях родич давній

Віктор Кучерук
2024.10.04 14:51
В боргах та позичках загруз
І борсається в скруті
Обставин виниклих дідусь,
Родиною забутий.
Зазнав приниження й відчув
Байдужість од родини,
Бо, кажуть, що не по плечу
Потратитися нині,

Сергій Губерначук
2024.10.04 13:33
Багатокрапка… Це розділовий знак у вигляді трьох поставлених поряд крапок, яким позначають на письмі незакінченість або перерваність висловлення. Перерваність… Перерваний політ, перерване висловлювання, перерване життя… Багато разів згодом склад

Світлана Пирогова
2024.10.04 08:52
Гойдається у ретро стилі осінь...
Той парк рудий із фейєрверком листя,
Той падолист триває наче досі,
І сонце те ж із променистим диском.

І кличе в юність неба сіть бездонна,
Під ним зустрілись очі сині вперше,
Не знаючи, що приготує доля,

Микола Дудар
2024.10.04 07:48
Нічого в голову не лізе, нічого…
Усе, що міг, уже створив
Лишилось втілитись в німого
Вже й настрій втілень нагострив…

Нічого в пам’ять не заходить, нічого…
Дарма, мабуть, заглох двигун
Вернувшись з рейсу він з нічного

Микола Соболь
2024.10.04 07:10
Закрутить, захурделить, замете…
зима на сніг цьогоріч не скупа,
у хмаровинні сонце золоте,
ворона підлетіла до стовпа,
нема де сісти, скрізь біліє сніг,
посеред міста річки варикоз
її б уже і лід скувати міг,
аби хоч тиждень втримався мороз

Ярослав Чорногуз
2024.10.04 00:09
В саду прекрасному моєму
Заснула осінь чарівна.
І золотаву діадему
Сховала в листячку вона.

І так поблискує лукаво,
Немов підморгує мені.
І стелить запашні отави

Тетяна Левицька
2024.10.03 22:49
День поховала ніч,
ладаном пахне мла,
з Господом вч-на-вч
щирою не була.
Зиркаю в даль тепер,
бо припекло як слід.
Батько давно помер,
мати, як визрів глід.

Сонце Місяць
2024.10.03 22:30
місяця оловоколиво
страви спішать униз

швейцар потира голову ~
ану неприязний сюрприз

історія трохи мелеться
& навіть герой колись

Володимир Каразуб
2024.10.03 19:36
Я дивлюся униз і вона відчуваючи погляд піднімає голову...

Крапля поту гарячим Нілом стікає глобусом голови,

Вона відвертає погляд, наче крутить материками

Тицяє пальцем влучаючи у завідомо вибраний
Острів своєї несвободи.

Євген Федчук
2024.10.03 16:40
Діду, - в дідуся Тараса онучок питає, -
Україна так багато чорноземів має.
Скажи, діду, звідки стільки їх у нас взялося?
Це ж природі потрудитись отак довелося?
Дід на те лиш посміхнувся: - Не лише природі.
В тім заслуга є велика й нашого народу.
Сп

Віктор Михайлович Насипаний
2024.10.03 12:21
Нажалілася кума, що не має щастя,
Рік уже шукає доні порядного зятя.
Щоби мав якусь освіту. Не пустий, як бубен.
Бо буває часом красень, та поліно грубе.
Не зелений, молодий. Може, трохи в віці.
Та не з тих, що їх пече у одному місці…
Часом добрий п

Галина Сливка
2024.10.03 10:32
Іще горить осіння ватра,
Ще квітнуть стерні маком диким,
І світиться з-за пругу завтра,
Сріблиться в росах доль на стиках.
І від його тремтливих сплесків
Кружляють в золоті над світом
Взірці старої арабески
Послами бабиного літа.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Інша поезія):

Мирослав ЕкманКременецький
2024.07.25

Кав'яр Сергій
2024.06.21

Самослав Желіба
2024.05.20

Людмила Кибалка
2024.05.17

Степанчук Юлія
2024.04.15

Ольга Чернетка
2023.12.19

Іван Кушнір
2023.11.22






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Вікторія Осташ (1972) / Інша поезія

 дивовижності
хтось малює наосліп
хтось неможливим назве
спів чужої бабусі
ті хвилі
повітря
ти пливеш
тим вологим підвалом
за руку виводить
дідусь твій
казкар із дитинства
поголений
чисто
як свідок
цей полудень світу –
для тебе

ну не згодна, ніби верлібри не є ритмізованими!
Сподіваюсь, колись таки на ПМ БУДЕ (!!!)
повноцінна рубрика "В Е Р Л І Б Р"





      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-14 19:26:38
Переглядів сторінки твору 10176
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.451 / 5.5  (5.130 / 5.87)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.892 / 5.78)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.680
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2020.04.27 20:50
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-14 19:55:07 ]
А мені лягло на душу...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 20:08:22 ]
Дякую, Патарочко, невимовно радію Вашій підтримці!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 20:20:31 ]
До свого сорому мушу признатись, що просто не можу коментувати верлібри, бо не розумію їх... Хоч, погоджуюсь з Патарою, дуже часто такі твори "лягають" на душу щирістю думки і красивим викладом, як цей.
Любові Вам, Вікторіє, і натхнення. А ще здійсненя бажання - повноцінної рубрики для верлібрів.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 20:39:09 ]
Спасибі, Аделечко! Бувають такі дні, коли розуміння (чи порозуміння) особливо потрібні!
Зі святом закоханих! нехай і ваші мрії вивершуються!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 20:46:04 ]
тим вологим підвалом
за руку виводить
дідусь твій
казкар із дитинства...
Гарно. А мої дідусі померли до того, як я народився...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:10:07 ]
Дякую, Василю!
мій дідусь із вірша тому і в однині, що лише він мене супроводжував за життя, а інший (батьків батько) пропав безвісти під час другої світової... а нині вони обидва десь там, за межею!така от історія...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-14 21:05:28 ]
Дорога Вікторія, є композиції, до яких відноситься і ваша, яку ви називаєте верлібром, і вона, погоджуюсь, майже ритмізована в одному стилі. Але ж абсолютна більшість - під рубрику "верлібр" буде публікувати все на світі.
І різні мудрагелі будуть пальцями у те тикати і сміятися, і писати про ПМ все на світі...
Тому вже хай ця тему окремо існує...

До речі, як на мене, якщо вашу композицію, Вікторіє, доповнити декількома складами (3-4), то буде цілком звичний ритмічний малюнок вірша.

Можливо, насправді, "майже ритмізовані верлібри", це як "ліниві вареники"? :)
Зарисовки, що не стали полотнами через невеликі "розриви" в лініях, барвах, сюжеті, і т.д.

Ось так ритмізація, схоже, вже ближча, до "без розривів", аніж із "розривами" -
якщо замість "ти пливеш" буде "ти плинеш"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:14:53 ]
Шановна (і дорога теж...) Ред.Майстерень!
Розумію Вас чудово... Я вже спостерігаю, що і в рубриці "Духовна поезія", яку так активно обстоювала, публікують "все на світі". Це іноді ранить... Але знаєте: вовків боятися... Адже весь світ не соромиться "велібромислити".

Дякую за увагу і швидке реагування!

А от із лінивими варениками абс.не згодна!!! Дехто і римовані твори "наліпить", недолуго, як такі вареники... ну Ви розумієте...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-14 21:22:40 ]
О так, звісно. Це ж лише від Господа ми "вимагаємо" стабільної гармонії. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:28:09 ]
Згодна ...особливо, із лапками до "вимагаємо" Але ж Він і є ота гармонія!

От тілько-но склалася максима:
Вірю, Бог не залишить без вибору.
З часом таки виберу – світло… таки виборю!

З Вами приємно спілкуватися! Із днем закоханих - стабільності, у гармонії, звісно!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 22:04:47 ]
Щодо "Ось так ритмізація, схоже, вже ближча, до "без розривів", аніж із "розривами" -
якщо замість "ти пливеш" буде "ти плинеш"?"

Якщо "ти плинеш" - то ритм порушується, бо він таки має бути у справжнього верлібру (вибачте за упертість!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-14 21:27:10 ]
А хочете, Віко, зробимо експеримент, і для "Іншої поезії" відкриємо рубрику "Верлібр" (Неритмізований)?
А для Віршів "Верлібр" (ритмізований)?

Хоча це все одно буде вельми приблизний розділ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:31:46 ]
Цікаво... але чи то буде грамотно (бо всюди пишуть, ніби верлібр відмовився від ритму..., хоча насправді - відмовились лише від жорсткого ритму, підпорядкованого традиційним віршованими розмірам)?
До речі, не дуже розумію, що таке "інша поезія" - математики, музики чи статуї? взагалі усе так приблизно у класифікаціях...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:34:47 ]
нмсд, справжні верлібри ритмізовані, в них є завжди внутрішній стрижень, який тримає весь текст на собі.

а неритмізоване і без рими - це проза в рядки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:32:50 ]
гарний верлібр, Віко. ритмізований :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:46:22 ]
дякую, Чоррі! Я теж розумію верлібри як щільно ритмізоване ціле...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-14 21:32:57 ]
А може... гулять так гулять! якщо Ваша ласка - відкривайте такі рубрики!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-15 10:08:03 ]
Справа ще й в тому, що важко визначити, що є верлібром, а що ні. Про це навіть маститі теоретики сперечаються. Тому при існуванні такої рубрики і на ПМ виникатимуть суперечки. Імхо, "інша поезія" цілком нормальна назва.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Луцкова (Л.П./М.К.) [ 2011-02-14 23:50:22 ]
Майже ніколи не звертаю уваги на рубрики ( неграмотне-неосвічене), а на інші речі :) Отож, ця річ - дивовижна направду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 21:45:44 ]
Щиро дякую, Світлано!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-02-15 10:05:45 ]
Читала, що верлібр - це поезія, в якій автор вільний від усього крім поезії. Верлібри не мусять бути ритмізованими, бо ритміка - це якість твору, а не сам твір.

Приєднуюся до думки, що авторам треба давати багато свободи і тоді - може з муками - теж народиться щось прекрасне.

З повагою - Велика Любителька Верлібрів :)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 21:46:37 ]
Дякую за відгук, Олю! Я теж - за свободу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-15 10:09:20 ]
Верлібри мають бути ритмізованими? хм.... цікава думка. може я би навіть погодилась. Але класики верлібристики - американські поети - де у них ритм? нема...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 21:50:29 ]
Рожевий камінець це перші чотирнадцять років
синій камінець це наступні вісім років
білий камінець це потому п'ять років
а потім -
оманливий оркестр...

це Микола Воробйов

мені здається, тут усе ж таки є ритм...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-17 09:22:32 ]
у наших є. я про класиків. не українських)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-15 10:11:06 ]
Стосовно вірша - він хороший, але мені трохи заважають "ТІ хвилі" і "ТИМ підвалом" - оце повторення "тих". я би перед підвалом "тим" прибрала - яке смислове навантаження воно несе?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 21:52:59 ]
Дякую за конструктив, Юлю!
Хоча не дуже розумію, чим заважають ті слова...
Якщо не смислове, то хоча б ритмічне навантаження слово "тим" (і "ті") несе, як на мене. Але і смислове - теж, бо ідеться саме про той підвал, пам'яті...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-15 10:15:40 ]
Дуже проникливо і щиро.І ще - цікаві коменти.Конструктив. Приємно


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 21:53:31 ]
Дякую, Іване! Мені теж усі коменти до душі...