ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.

Світлана Пирогова
2024.11.20 07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять

Микола Дудар
2024.11.20 07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Інша поезія):

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17

Мирослав ЕкманКременецький
2024.07.25

Кав'яр Сергій
2024.06.21

Самослав Желіба
2024.05.20

Людмила Кибалка
2024.05.17

Степанчук Юлія
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Роман Голіней (1974) / Інша поезія

 ***
Зимно дихає вітер…
Скло
побачило.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-06-23 18:02:20
Переглядів сторінки твору 12764
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.492 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.787 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.800
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Блюз. Інша поезія
Інша візуальна поезія
Автор востаннє на сайті 2011.06.30 21:13
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-23 21:16:36 ]
Філософія на мілкому місці...
проза Тютюнника, Міняйла, Вінграновського, Гуцала і багато інших - там такі спостереження, пейзажі, знахідки, що Ваша поезія... мяко кажучи... програє...
З повагою.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-23 21:53:37 ]
Цього я не розумію. Я що у вашому конкурсі з Тютюнником і Вінграновським? За порівняння - дякую. Видно моя поезія вас так зачепила, що ви прийшли й нахамили. Крім того, я десь вказував, що змагаюся з Нітше і Кантом? До чого тут філософія?
Без поваги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 17:57:45 ]
Ромцю, хто ж тобі хамив. Костя висловив свою думку про твої тексти, а не про тебе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 18:37:16 ]
?????? пані Юліє, ну уявіть, прийшли до вас гості, стали на порозі та й кажуть: "недавно літали на дирижаблі, ваша хата... мягко кажучи... конура..." Не подобається, не читай, я нікого не завставляю. Та й коментуй, коли є що сказати конструктивного, наприклад: "А чи не задумувалися ви що ось там слово недоречне..." Ніхто не буде проти, а навпаки - подякують.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 15:31:46 ]
А мені завжди цікаві ваші мініатюри, Романе! Навіть більше за римовані...

Щодо "критики" з боку Костянтина... вона справді дивна... але і ваше "без поваги" вражає! Розумію, важко, коли тебе безпідставно ображають(у першу чергу, по собі суджу), але, кажуть, що саме такі "вороги" більше користі можуть принести (в духовному сенсі): "дякуйте ти, хто вас ганить, ображає..." Не сприйміть за повчання чи філософію, просто зайшла на сторінку, а тут таке суто чоловіче: "око за око"! Хотілось ваш 1:1 розбавити...

А щодо порівняння тонких поетичних мініатюр із прозою (хай і найкращою) - то взагалі якийсь нонсенс!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 17:07:37 ]
Дякую, пані Вікторіє. Щодо коментарія Мордатенка, то він мене насмішив. Людина явно хотіла вколоти, але не знала як (моє враження). Щоб присікти такі, дещо недолугі спроби я і відповів: "Без поваги". Загалом на конструктивну критику звертаю увагу. Але на цьому сайті я недавно, хоча вас пам'ятаю і знаю багато років. В мене таке враження, що потрібно витримати перший натиск.
З повагою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 22:21:45 ]
натиск - витримаєте, будьте певні!
Приємно вас тут бачити і читати!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-24 18:04:08 ]
чесно кажучи, я теж не зрозуміла філософії...

а натиску на цьому сайті нема, просто кожен має свою думку...
пардон.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 18:39:20 ]
свою думку треба мати й висловлювати чітко, по тематиці...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-24 18:50:44 ]
якщо я не помиляюся, пан Костянтин і висловив свою думку "чітко, по тематиці..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 18:58:01 ]
тоді роз'ясніть


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-24 19:31:54 ]
критика Мордатенка не є злісним звинуваченням. це просто професійні навички. він - відомий критик, отож судить все по творах високої якості, а коли "щось недотягує" - звичайно п. Костянтин не може пройти мимо - він мусить вказати на недоліки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 19:44:48 ]
Мила Оксаночко, в Україні немає "відомих критиків". На жаль.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-24 20:49:44 ]
дійсно: на жаль...
але, погодьтеся: Костнтин Мордатенко - це ім"я ще не повністю загублене в натовпі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 20:57:54 ]
Оксанко, тут, здається, не найкраще місце для обговорення входження у Славу К. М-ка :) На жаль, у натовпі не чути багатьох яскравих імен, власники яких не мають такого ентузіазму і наполегливості, як ваш "відомий поет і критик".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-24 21:08:44 ]
мабуть Ви праві.
а для сварок тут точно не місце.
з повагою...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 20:12:53 ]
Пані Оксано, боююся, що я літтусню знаю трохи довше. Я знаю хто такий Мордатенко. Повірте, в мене критичних статей в свій час виходило дуже багато. І критикою займався і редактурою, і літературний вісник видавав. Тільки я не бігаю від одного до другого намаючись всім указати путь істинний. Шляхи розвитку літератури й поезії настільки багатогранні, що жодний критик всього не охопить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксанка Крьока (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-24 20:54:57 ]
спасибі, що вказали мені на мій вік.
сприйму це , як комплімент.

я погоджуюся, що жоден критик всього не охопить, але... якщо позбирати від усіх потроху, послухати трішки - можем і щось розумне нагребти можна? чи і зараз я не права?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-24 19:05:29 ]
критика Мордатенка злісна, він учора не мав настрою і всім, кому встиг, отаке в коментарях лишив...
але все одно мені якось мініатюра ця не пішла...
це я не чітко, не по тематиці... просто враження


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 19:09:07 ]
Ну, якщо Мордатенко на світ злий, це не привід зриватися на кого-небудь.
Ну, а якщо чесно, не пішла, та й не пішла - на колір й смак товариш не всяк. ))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Єщенко (М.К./Л.П.) [ 2011-06-24 19:12:59 ]
звісно, не привід!
але якщо якийсь Мордатенко таки зірвався, і зірвався на тобі, то не варто через це перейматися і мстити тим же...
може в людини це єдина радість у житті... то нехай уже потішиться:):):)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 19:15:19 ]
Роман, о Константине написано множество статей. Он известный поет. Мне помогает его критика. Я перечитал эти статьи. Они не заказные, а написаны Вашими общими коллегами. Он работает со словом, а не находится в поиске легких путей за счет паразитирования на формах, не присущих славянской поэзии. Попробуйте найти общий язык и утихомирить свои амбиции. Меня для Вас не существует, а Вас - для меня. Не отвечайте мне, а попробуйте понять Константина.
Вы почти что киевляне, а как себя ведете...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 22:28:14 ]
мало ли о ком статьи написаны, уважаемый сочувствующий "чужестранный монарх"!
А сравнивать поэзию с прозой, да еще так безапеляционо, это признак профессионализма?
Или право на это даю статьи, написанный о нем?
И нечего на чужих страницах самоутверждаться! Как-то давно не была на ПМ, а теперь даже странно - "власть" (даже не власть, а просто много места с пустыми пустопорожними ссорами)))::!!!) захватили не совсем профи, сказать мягко! Абсолютно согласна с Чорри - "у натовпі" багатьох чудових поетів і критиків не розчути... а шкода...

Але усе одно, з повагою,
ВО, невідомий поет і критик, редактор і викладач редмайстерності та іторії літератури (відомий своїм студентам і вдячним випускникам)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 19:42:40 ]
Я б не розкидалась такими означеннями, як "відомий критик" і "известный поэт". Бо одразу постає питання масштабу і критерії "відомості і ізвєстності". Як на мене, творчість і пошуки Костянтина можуть бути комусь цікавими - то вже справа смаку і вподобань особистих.
При всьому тому якщо зауваги чи думки будь-кого (незалежно від широкої відомості в узьких колах) є доречними, то варто знаходити в них раціональне зерно попри манеру висловлюватись. Імхо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-24 19:49:45 ]
Конечно же, Ч.Ж.
Вам удивительнейшим образом удается поиск и отыскание "золотой середины" не выеденного яйца, но сути.
Да, мы сюда приходим в готовности к овациям и вопросам.
Я не пишу о том, что придет барин, который рассудит.
Мы все - коллеги. Абсолютно никакой роли не играют никакие членства.
"Барыня-барыня, сударыня-барыня".
Мне нравится Ваша заключительная мысль. Как, в основном, и многие другие :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 19:59:34 ]
Не сомневалась, А_три_П, что Вы всё правильно воспримете :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 19:57:48 ]
Романе, щодо особисто мого сприйняття, то мені у вашій мініатюрі не вистачає глибини. Східна поезія, яка вам не байдужа, наскільки я розумію, завжди багатопланова (саме у хокку, танках). А тут маємо один - перший план: взимку мороз і вітер малюють на склі візерунки. І?

І чисто технічний момент. Рубрика "Інша візуальна поезія" передбачає наявність візуального ряду: картинки, наприклад - як образу твору.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 20:06:36 ]
так ВСЕ???? Всі клани пересварилися??? Я розумію, що поет поету вовк. І що різні школи раніше горло перегризуть один одному, ніж коли добре слово скажуть. Я в цьому не беру участь. Особливе прохання до Потапова не коментувати ніякі вірші, дуже прошу.
Боже, угараздило мене вернутися через кілька років мовчання. Замовкаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 20:15:19 ]
Які клани? Ви про що??? Коли мені подобалось те, що ви пишете, я так іказала. Але якщо ви так реагуєте на будь-яку критичну думку, тоді дійсно варто подумати, чи треба виставляти свої тексти на публіку.
У будь-якому разі в мене не було на меті вас образити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 22:32:14 ]
Чоррі, дорога, я знаю Романа і впевнена, що він образився не на критику, бо там, де він провів ціле життя і літературі критика була ще та, Мордатенкові і не снилося!
Образу викликає не бажання розуміти... себто коли тебе не намагаються навіть спробувати зрозуміти, а одразу починають повчати.

І, погодьтеся, не "Потаповим" судити - бо за цією багатослівністю і марнославством губиться і смак і сенс ПОЕЗІЇ.

А вас ЛЮБЛЮ і поважаю!!! От!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-06-24 23:48:06 ]
Віко, я Романа не знаю, але, читаючи його вірші, зрозуміла, що він - талановита людина. І чудово розумію, що саме його ображає. Більше того, мене теж дратує манера висловлювань критичних зауважень з боку К.М. Просто я намагалася відділити зерна від плевел. Тим більшим було моє здивування реакцією Романа саме після мого коменту щодо його мініатюри.
Але я розумію його емоції. І Ваші теж, дорога Віко :)
Але - все минає, а поезія вічна :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-25 12:06:38 ]
можна заблокувати будь-кого, чиї коментарі тобі неприємні))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-06-25 12:27:55 ]
А кому у такому випадку доводити правоти своїх творчих ідей і демонструвати висоти своїх творчих досягнень?
І взагалі, наскільки я розумію, писати треба про вірш. А тут я бачу якісь переходи на особистості.
(М.К./М.К.) [ 2011-06-24 22:32:14 ]
А головний Редактор у нейтралітеті.

З морем позитивних емоцій і електронів,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-25 14:38:51 ]
Сідоров, дякую, хоч одна твереза думка...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2011-06-27 01:18:07 ]
А когось уже заблокували, Юль, мабуть, твоєю порадою скористалися... Чи просто злякалися?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-06-27 01:25:15 ]
Вы настолько авторитарно высказываетесь, что нет никакого смысла вступать с Вами в полемику, уважаемая В.О. Кроме того, автор, будучи, как и множество других, если не поголовно всех читателей "ПМ", предельно демократичным, просто высказал личное пожелание, пропущенное Вами.
Посему что?
"Нам не быть друг без друга. Мы разлучаемся со сказкою". Это слова песни. А правда другая - "нам быть друг без друга". А новый поэт сайта притрется.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Фігляр Шико (Л.П./Л.П.) [ 2011-06-25 09:43:58 ]
певно, чогось не розумію) ображатися на критику? поезія - штука надто суб'єктивна. якщо у поета немає внутрішнього критика, то в такому випадку не допоможе ніхто і ніщо) ще раз переконуюсь в тому, що мужчини-поети таки трохи жінки)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-06-25 12:04:55 ]
а внутрішній критик хіба не суб"єктивний? :)))))
І дещо хибне твердження, що "мужчини-поети трохи жінки". Мужчини (усі, а не поети) - дуже діти. Діти, а не жінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2011-06-25 14:14:19 ]
а в жінок розвинений материнський інстинкт))
а внутрішній критик суб'єктивний за визначенням, лиш би не був самозакоханий


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Голіней (М.К./М.К.) [ 2011-06-25 13:53:37 ]
я ж просив не сваритися на моєму вірші. Та терпіти не можу свари. Будь ласка. Вгамуйтеся.