ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Євген Федчук
2024.11.24 13:21
Андрія Боголюбського вважають москалі
Найпершим поміж всіх великоросів.
І носяться з тим виродком ще й досі.
Чим цей «герой» прославивсь на землі?
Жорстокий був і лютий, наче звір,
Не то чужі, свої його боялись,
З підступністю й жорстокістю спізнали

Микола Дудар
2024.11.24 09:26
Коли я вийду з темноти
Ковтнути жменьку Світла
Чи хвилюватимешся ти
Що то не я, а вітер…
Чи уявлятимеш, що в ніч
Лише одне бажання
Почути знов: « не в тому річ…»
І буде ще питання:

Тетяна Левицька
2024.11.24 08:07
Не розлюбила, а відпустила —
Любов не здатна відтяти крила!
Лети, як хочеш, у даль високу,
Мій волелюбний, зірчастий Сокіл.
За сніжні хмари, туди де вічність
Лоскоче вії промінням ніжним,
Несе цунамі на гострім вістрі
У сиве пір'я свавільний вітер

Козак Дума
2024.11.24 07:56
У повітрі якась загадковість,
влаштували світила парад,
і дочитує осені повість
з книги Неба сумний листопад…

Опустились сніжинки скраєчку
на ранкові уламки часу.
Свіжознесене сонця яєчко

Микола Соболь
2024.11.24 06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.

Віктор Кучерук
2024.11.24 06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Артур Курдіновський
2024.11.23 06:14
Мій творчий шлях був дуже нелегким. Він проходив крізь приниження, зневагу, хамство та несправедливість. Щоразу мені зустрічалися не ті люди. Це засилля невігласів, малограмотних та недалеких людей я залишив на тій дорозі. А сам пішов новим шляхом. І ось,

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Інша поезія):

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17

Мирослав ЕкманКременецький
2024.07.25

Кав'яр Сергій
2024.06.21

Самослав Желіба
2024.05.20

Людмила Кибалка
2024.05.17

Степанчук Юлія
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Костянтин Куліков (1965) / Інша поезія

 Якщо я забажаю ...
***

Якщо я забажаю
Змалювати своє життя,
Чи написати про це музику,
Створити поезії,
Почну з покритої кригою річки.
Але у Бердичеві подібне є дуже рідко,
Коли ще снігу нема, а мороз вже пропік
Воду сантиметрів за п’ять.

Так, я – річка,
Котра має своє існування
І не буває холоднішою ніж
Плюс чотири градуси за Цельсієм.
Бо мені потрібно жити.
Мені подобається жити навіть так!
Як там у класика:
«…И ель сквозь иней зеленеет,
И речка подо льдом блестит?..».




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-07-04 14:52:55
Переглядів сторінки твору 10205
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.363 / 5.5  (4.862 / 5.46)
* Рейтинг "Майстерень" 5.328 / 5.5  (4.751 / 5.37)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.845
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2013.07.11 13:35
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Женя Бурштинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-04 15:08:44 ]
Привіт, бард. Гарно. Тільки з "покритоЇ" кригою річки, чи не так?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:10:26 ]
Наверное, имеет смысл создать этакую антологию под названием "якщо". И я совершенно не иронизирую. Глубинные смыслы произведений будут подчинены некой доминанте - этому самому "якщо", и тогда мне как читателю будет понятно, что ни о каких повторах не может быть и речи, а это просто сборник.
Всяческих благ, о Константин :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 15:12:09 ]
Олексійчику, привітик! А що мені робити? В мене ж у новому вірші теж вживається слово "якщо". Блін!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:28:48 ]
И еще не только лишь у Вас :)
И не только лишь у Константина.
И Вам ничто не мешает заняться созданием сборника или цикла поэзий, который будет иметь название "Якщо". В свое время я написал нечто подобное. Но это были выражения-предложения. Например, "если ты хочешь убедиться в собственной несостоятельности, прими участие в конкурсе (или соревнованиях)".
Или "если тебе не за что провести ночь с девушкой в казино, то прокати ее на собственной яхте". И т.д. Это были шутки.
А антология - вопрос сурьезный и я не шучу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 15:30:48 ]
Ні, спасибі, антологія мене найменше цікавить! "Якщо" - це штамп чи слово-паразит?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:41:32 ]
"Якщо" - это часть речи. Это не образ. Предлоги, частицы и союзы не могут быть штампами. И я не могу назвать себя каким-то экспертом по части штампов. Они мне просто известны - примерно так, как нам известна таблица умножения или таблица Менделеева. Мы же не стали экспертами в математике или в химии. Например, я обычный подпольный гранильщик алмазов. Но в них я не эксперт.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 15:52:57 ]
Що, справді, маєте справу з діамантами? )) Вау! Олексію, подаруйте мені один діамант!))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 15:11:45 ]
І ще раз - люблю багатоплановість :) Наче про річку, а насправді зовсім ні.

"на" п"ять?

До речі, до мене можна звертатися коротше. Наприклад, Чорі :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 15:14:16 ]
Питання до Редакції Майстерень.
Володю, редакторська оцінка тепер хіба не впливає на зміну рейтингу?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:30:05 ]
В "іншій поезії" - нет.
Пока Редакция увидит вопрос, я уже помог с ответом.
Покедова :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 15:37:06 ]
А, точно. Я й забула про цю поетичну дискримінацію :) Ну, нічо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:17:01 ]
Женя Бурштинова, добридень! дуже дякую Вам! Саме так!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:21:24 ]
Да, Алексей, я уже ответил Вам на этот вопрос в предыдущем стихе... Книга - нет, а цикл называется "Книга Арсена"... одиннадцать стихов из двенадцати будут опубликованы в житомирском альманахе "Марафон Оксія"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Алексий Потапов (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:42:59 ]
Видишь (это ничего, что я почтительно на "ты"?), какой я проницательный :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:29:06 ]
Дякую, Чорі!!! Дуже приємно!!! :)))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 15:35:10 ]
Для того, щоб видалити зайвий комент, автору достатньо натиснути на квадратик зліва від комента. і відповысти на питання :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:39:55 ]
Маріанно, Добрий день! Саме слово не може бути штампом, важливо, як його використовувати... це тонкощі поезії, їх треба вивчити... так, це може бути словом паразитом і, наприклад, якщо б я зробив це в одному-двох віршах, о, тоді так!!! А якщо Автор, тобто я, використовую це слово навмисно дванадцять разів, то мабуть на то є причина? Але, я дуже радий, що Вас торкнулася ця тема! Дякую!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-07-04 15:44:17 ]
Костянтине, торкнулася. Глибоко зачепило. Бо я дуже амбітна і хочу удосконалюватися. На Вас не ображаюся. Можете критикувати, тільки делікатно й толерантно. Тобто, вказувати на огріхи. Чому делікатно й толернатно? Я дуже все близько до серця сприймаю. А потім підсідаю на валер’янку і втрачаю сон!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 15:42:13 ]
ага!!! Чорі, я покі ще тормоз... :))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 16:07:19 ]
А "мати існування" - це як? У міліцейських протоколах, звичайно, ще й не таке стрічається ;)) Але ж нащо нам на них рівнятися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 16:30:24 ]
Доброго дня, Костянтине.
Цікаві питання виникають, коли читаєш коменти до твору і самий твір. Ідея порівняння життя із річкою не нова, але у Вас є намагання розкрити її нетрадиційно. Загалом мені сподобалося, але маю кілька зауважень:
1. Почну з покритою кригою річки - правильно: з покритої
2. Але у Бердичеві подібне є дуже рідко - правильно: подібне буває рідко
3. Воду сантиметрів за п’ять - правильно: сантиметрів на п’ять
4. Так, я – річка, Котра має своє існування - правильно: річка, котра існує. Або: річка, котра має свою історію...
5. якщо річка не буває холоднішою, (до речі, там потрібна кома) ніж плюс чотири градуси - то звідки там крига?
6. Бо мені потрібно жити - "бо" вжито в контексті тексту нелогічно. Краще вжити "але"
Щиро і з повагою
Василь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 16:49:19 ]
Про воду нам колись у школі розказували, але ж шкільна програма швидко забувається :)
Справа у тому, що густина води найбільша при плюс 4. Далі вона починає зменшуватися, а при 0 градусів різко, стрибком зменшується аж на 10%. Тому крига легша за воду і тримається на поверхні, і тому водойми не промерзають до дна... А всі інші речовини при охолодженні зменшуютьсяв об'ємі (і, відповідно, збільшується їх густина) без оцього "стрибка у протилежний бік" у проміжку від плюс 4 до нуля. Отака Господня мудрість. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 16:58:17 ]
таке враження, Василю, що ви наукову статтю вичитуєте )
з п.6 абсолютно не згодна, "бо" тут - у саму дірочку )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 17:23:10 ]
Високі оцінки дозволяють "прокручувати" кращу "іншу поезію" на головній сторінці "Іншої поезії". )
Таким чином анонсуючи і поезію і авторів.

Щодо відчуття дискримінації "Іншої поезії", то наразі в адміністрації відсутні чіткі критерії, за якими можна вирізняти чітко неритмізовані композиції в плані їхньої поетичності.
Очікуємо на відповідну публікацію аналітики, на яку можна було би спиратися.

Самій адміністрації таку аналітику ще писати ліньки, тут ви праві на всі 100. (


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 19:32:22 ]
Доброго дня, Василю! Дякую Вам за допомогу! перше "ю" - це особистий недогляд:), друге, третє і четверте... я так хотів... може й не варто, але саме так... п'яте - Вам розповіли... шосте, так! дякую!!! Взагалі - дякую! Я ще не вирішив остаточно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 19:39:52 ]
Алексей, я тоже привыкну на "ты"... эт я поначалу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Куліков (Л.П./М.К.) [ 2011-07-04 19:44:31 ]
Доброго дня, Гренуіль де Маре! розумієте, там вирішальне слово "своє"... звідти і таке...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-07-04 20:21:53 ]
Дотримуюся того правила, що критика повинна бути конкретною і обгрунтованою. Інакше - нічого починати.
Ми тут, щоб вдосконалюватися самі і допомагати іншим, радити, підказувати, ділитися набутками... А для вдосконалення межі не існує. Я самий радію, коли хтось по-доброму вкаже на мої недоробки чи помилки, але не сприймаю критики огульної, різкої, нетолерантної.
Нас, поетів, не так уже і багато, щоб ми самі себе не любили. Хто ж нас тоді любитиме?
Успіхів Вам, натхнення і нових творів, які всі ми читатимемо з з бажанням зрозуміти і сприйняти автора таким, яким він є.
Тому, не ображайтеся.
Щиро, як завжди.