ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2025.10.03 17:17
Вересню холодний!
Прірву чи безодню
Створиш у пораненій душі?
Дихають алеї
Ямбом і хореєм...
Ти, поете, слухай та пиши!

Вересень сльозливий

Марія Дем'янюк
2025.10.03 12:22
Осінні ружі - відгомін літа,
Жовті троянди - сонцеві квіти,
І хризантеми, немов королеви,
Сонцепроміння золотить дерева,
Клени вдягають жовті хустини,
Відблиски сонця - з бурштину модрини,
Сяйво фарбує гору жовточолу,
Світло тече водограєм до долу,

С М
2025.10.03 12:21
О цей експрес поштовий, бейбі
Де взяти чуттів
Усю ніч не спав
На підвіконні висів
Якщо я помру
То на пагорбові
А якщо я не встигну
Бейбі рада усім

Юрій Гундарєв
2025.10.03 11:53
Цей поетичний ужинок присвячено нашим героям.
Тим, хто, на превеликий жаль, вже на небі…
І тим, хто, на щастя, на землі виборює нашу з вами свободу.


ВІЙНА ВБИВАЄ.
ЗЕМЛЯ ЗМУЧЕНА СТОГНЕ.
БАГРЯНА ТРАВА.

Віктор Кучерук
2025.10.03 06:52
Прискорилась бійня скажена,
Щоб швидше мети досягти, -
І тишу гвалтують сирени,
І вибухи множать хрести.
І ходять од хати до хати
Нещастя, печалі, жалі,
Немов одніє утрати
Замало стражденній землі...

Борис Костиря
2025.10.02 22:32
Повернутися в ніщо,
до першооснов,
перетворитися на порох,
відійти від справ,
зрозумівши суєтність
амбіцій і статусу,
повернутися
до того природного стану,

Сергій СергійКо
2025.10.02 20:26
Розчинились дерева й кущі
Після, сонця за обрієм втечі.
“Почитай мені, милий, вірші” –
Раптом, просиш ти тихо надвечір.
Після досить спекотного дня,
Прохолода приходить на поміч.
Ці хвилини – приємна платня
За незмінне “ми разом”, “ми поруч”.

Тетяна Левицька
2025.10.02 19:43
Невблаганно під дощем
Гірко плачеш без підстави.
Не навчилася іще
перед іншими лукавить.

Правда гірше від ножа
ріже слух зарозумілим.
Де ж та праведна межа,

Світлана Майя Залізняк
2025.10.02 17:28
Осіннє соте" - співана поезія. Запрошую слухати.
Слова - оригінальна поезія Світлани-Майї Залізняк, без втручання ШІ, музика та вокал згенеровані за допомогою штучного інтелекту в Suno. У відеоряді використано 14 ілюстрацій - згенерованих ШІ за описом а

Євген Федчук
2025.10.02 16:56
Сидять діди на Подолі. Сидять, спочивають.
Бо ж неділя, після церкви вже занять не мають.
Ото хіба посидіти та поговорити
У тіньочку, бо ж надворі середина літа.
Поміж ними сидить сивий, ще міцний Микита.
Йому, мабуть, нетерплячка на місці сидіти.
П

Іван Потьомкін
2025.10.02 13:17
Судний день перетвориться на свято...
Отож, натщесерце, зодягнені в усе біле,
з накинутими на плечі талітами
простують в синагоги навіть ті,
хто не молиться й порушує приписи шабату.
Кожному хочеться, щоб сталось так,
як пророкував протягом всього ж

Ярослав Чорногуз
2025.10.02 12:06
День осінній коротшає, тане,
Дощ усі розмиває сліди.
Лунко падають долі каштани
Під шумок монотонний води.

І під звуки розкотисті туби --
Сум зненацька пошерх, порідів --
Ми кохались так пристрасно, люба,

Віктор Кучерук
2025.10.02 11:47
Дощем навіяна печаль
Покірну душу охопила, -
Штрикнула в серце, мов кинджал,
Та з тіла вимотала сили.
Чудовий настрій відняла
І стала прикрість завдавати,
Бо мрії знищила дотла,
Бо знову сам нудьгую в хаті...

Юрій Гундарєв
2025.10.02 11:04
жовтня зустрічає свій день народження легендарний англійський рок-музикант. Мало хто знає його справжнє ім‘я Гордон Самнер, але сценічне - Стінг, що у перекладі означає «жалити», відомо кожному, хто цікавиться сучасною музикою.
Він від першого дня повном

Юрій Гундарєв
2025.10.02 09:27
Сутеніло рано, як завжди наприкінці листопада. Поет Н. зробив ковток майже зовсім холодної кави і перечитав щойно написаний вірш. Його увагу зупинив один рядок: «І серце б‘ється, ніби птах…» Скільки вже цих птахів билося біля серця?! Н. закреслив «ніб

Борис Костиря
2025.10.01 22:21
Ящірка - це сенс,
який вислизає з рук.
Чи не є Всесвіт
такою самою ящіркою?
Ми шукаємо необхідних слів,
які падають у траву
і губляться там.
Ящірка є необхідним словом,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Федір Александрович
2025.10.01

Ірина Єфремова
2025.09.04

Сергій СергійКо
2025.08.31

Анастасія Волошина
2025.08.13

Василь Пастернак
2025.08.04

Олександра Філь
2025.07.17

Сергій Святковський
2025.06.27






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ярослав Петришин / Вірші

 ОЧІ
Моїм очам наснилися твої -
Астральні блюдця на обрусі неба,
Розлили тугу доокола себе
І душу затопили по краї.

Їх день жене, та вперто кличе ніч -
Питати марно - чом, навіщо, доки?
О, як повільно завмирають кроки
Давно забутих прощавань і стріч!..

Останню чашу виповнять жалі -
Листа в минуле закружляє повінь...
Яким лише, скажи, розвію словом
Космічну втому на твоїм чолі?..



акровірш, написаний з використанням комп"ютерної програми




Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-08-31 13:54:13
Переглядів сторінки твору 24879
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.792
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Автор востаннє на сайті 2012.07.24 23:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:13:22 ]
Не промовляє... Бракує цій поезії чогось. Астральні блюдця- м-м-м... не дуже. Вірш не звучить на ту силу, якої сподіваюся від тебе. Майже банальний, на пародію напрошується. Зараз прийде Іван і вшкварить. :-) І добре зробить.
Не ображайся, краще піду зі своїми жартами геть.

P.S. Мій лист вже є? Питаю, бо в мене іноді неадекватно працює пошта-"націоналістка" :-) - у неї до російських скриньок якесь упередження.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:15:10 ]
так це - акровірш, написаний компом. я тільки рими підібрав


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:22:43 ]
Ну а я про що?.. Помітно, що рівень не той.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:25:41 ]
комп"ютер - це ж залізо. а ти хочеш від нього душі)
це для рубрики "експерементальна поезія"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:15:42 ]
і кілька слів поміняв


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:16:36 ]
я потім його заберу.
може тоді варто написати, що це вірш, написаний бутсою?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:25:18 ]
Та можеш уже забирати. Пощо сторінку собі псувати таким...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:30:18 ]
та мені цікава реакція людей. люди ж бачать наші коменти. може теж щось добавлять. адже ж відомо, що подібними програмами користуються деякі поети як першоосновою вірша, а потім трішки чогось добавляють - і терпима поезія виходить. а якщо б не затискати зміст в рамки фіксованих перших літер - вона ще ого-го як може написати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:35:34 ]
Ну хай старається комп переплюнути людину в поезії - прапорець йому в клаву. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:17:44 ]
лист є. але я десь свою мтс картку загубив. як куплю нову, тобі зателефоную


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:33:28 ]
Ок


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:34:59 ]
а може витерти наші коменти і не настроювати людей негативно? цікаво, що інші скажуть?)
а раптом, комусь сподобається?
і зрештою, все одно це поезія майбутьнього. хто захоче мучити свою голову років так через 200?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:36:46 ]
Витри.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:38:57 ]
не виходить щось(
а такий - як тобі?

* * *

Знов замело невидимі сліди
на золотих долонях падолисту.
Одягнуті у траур городи
віщують зиму - тиху і врочисту.

З соснових свіч ще звично точить час
аморфної смоли сльозу-сновиду -
минає осінь і по давніх нас
екуменічну править панахиду...

Лукавить серце, вірячи мані,
ошпарене твоїм холодним "ні"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:46:25 ]
Чарівна перша строфа, трохи гірше з другою (аморфної - ледь не те, таки не те, екуменічна - також не з тої опери, на мою думку. Обидва слова - притягнуті за вуха задля акровірша), два останніх рядки - незле. Файний оксюморон ошпарене холодним (крижане підійшло би ще ліпше). Що, це теж машинка напоетила? :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:39:00 ]
Ти знаєш, що спало на думку? Може, такі експерименти і небезпечні. Ні, не для компіка - йому пофіг. :-) А от поетові ледь-ледь смак до доброго підпсовують...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:43:02 ]
але ж не всі люди такі естети як ми з тобою.
я думаю, що не одна шанувальниця відалася б компу, якщо б той присвятив їй подібний вірш?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:49:59 ]
І як би вона віддалася?.. Нє, то треба якусь вже геть збочену уяву... :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:44:32 ]
цей другий вже наче більш чуттєвіший. я йому завдавав депресивний режим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:48:43 ]
як оцінюєш другий вірш?
якшо б не знала, що це подвійний


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:49:14 ]
акровірш. ну і що його написав комп


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:49:48 ]
з моєю невеличкою допомогою


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:51:15 ]
Доза! Все питання в дозі :-) допомоги.
Якщо серйозно, то він кращий, ніж перший.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:51:38 ]
Ні-ні, ні в якому випадку не витирайте коментарі, дуже цікаво почитати дружню розмову двох розумних людей, є чому повчитися, особливо зважаючи на те, що вірші і так майстерні. ))

у цьому вірші найбільше сподобалася "космічна втома" - образ трохи ошелешує, а тому яскраво запам'ятовується.

а якою програмою ти користувався (можна на "ти"?) ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:03:29 ]
звичайно, що можна. не знаю чи це історія для вікритого спілкування. називалася вона бутсою. мабуть на сленгу. я чомусь думав, що ви - поети зі стажем - краще маєте це знати. хоча я не думаю, що люди, які живуть з поезії, признавалися б, що за них пише машина. а вся родина вдома тижнями вибирає кращі варіанти її творчості:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 17:53:19 ]
хі-хі, це хто тут поет зі стажем?
я не бачила подібних програм, але, якщо ви кажете - значить, є... в мене була підозра щодо деяких текстів на рожевому сайті (КП), що вони писалися механічно - тобто був формальний підбір слів, можливо й так, бо багато з них навіть близько не дотягує до того рівня, що ви тут показали. )))

ну і, Ярославе, - а покажіть мені поета, що живе з своїх віршів? мені здається, що для сучасного поета вірші - це чисто поклик душі, можливо, честолюбства чи ще чогось... так - забавка для тонких душ... ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 18:35:38 ]
що, невже, зараз аж так сутужно з гонорарами?
а скільки платять за виступи на підприємствах чи по селах? в клубах чи навіть перед тою ж службою Божою?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 18:39:36 ]
це за картини платять, бо вони матеріальні - їх можна хоча б в хаті повісити. і батюшкам платять, бо гріхи відпускають, а яка кому користь з віршів?
от фантастика - інша справа, можна хоч розважитись... )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 19:11:17 ]
значить серед нас усіх - тих, що зібралися в цій Матриці - тільки одній Наталці повезло:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:51:41 ]
так. і май на увазі, шо другі букви теж складають посвяту дівчині. уявляєш, в які рамки була затиснута машина?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:56:52 ]
Бідолашна машинка... Я б зависла. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:53:24 ]
а екуменічна - це тому, що дівчина була православною. а я - греко-католик. через це ми і не побралися:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:56:09 ]
Це ти і читачам пояснюватимеш? :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:06:54 ]
читачі і так схавають:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:08:24 ]
лише критикам.:) хоч ще й виникне питання авторського права. прийдеться комп записувати в співавтори:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 18:23:54 ]
Ярославе, ти жартуєш чи знущаєшся? хто зараз через такі дурниці не одружується? ;))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 19:44:09 ]
та тут я вже дозволив собі пожартувати.:) хоч і не завжди все так однозначно. особливо в Гоа. (вже раз відповідав, не туди кудись кинув)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:54:36 ]
кажуть, що вже пишуть програми комп"ютерних шанувальниць поезії:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 14:57:28 ]
Так, це нам знадобиться незабаром...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 14:58:39 ]
так що найцікавіше, що та дівчина - зараз велика бізнес-вумен. та й тоді була, але трохи меншою.
і влона від своєї тяжкої роботи деколи морщила чоло. хоч це й не дуже їй пасувало. але вона казала, що ще ніхто так мило не описав той процес:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:05:19 ]
і якщо я не надрукую цього вірша в збірці, то хто мені її проспонсорує?(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:09:52 ]
Ще таке... Ми і зараз користуємося електронними мізками, хоча б і тим же І-нетом для пошуку в словниках слів, різноманітної інфи, потрібної для тексту, для спілкування-збагачення поміж собою. То... хай живе Його Величність Комп. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:06:56 ]
Мабуть, це не випадок, а доля... Вибач, то думки вголос про своє... Просто, щоб пояснити дещо: ти розмовляєш зараз з фантасткою (мої фантастичні оповідання "висять" на гаку - gak.com.ua) про тему, котра мене насправді віддавна цікавить. Ні, то не написання віршів комп"ютером, а ширше - симбіоз у мабутньому людини і компа, перетворення їх в одну істоту. Йдеться не про безсмертного Шварца з "Термінатора"... Тут глибше, на межі пронозування, де завжди балансує хороша наукова фантастика.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:11:25 ]
шкода, що я ці два роки поет. читаю тільки поезію. літературою (по моєму особистому розкладу) я буду займатися... зараз гляну... через чотири роки. після малярства в мене ще балет.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:13:59 ]
Може, і я розмовляю з комп"ютером? :-) Так усе заплановано... Ужасть...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:17:18 ]
добре. а тоді такий вірш. написаний в стилі здається містики чи чогось подібного.
я назвав його:

Омен

У кам"яному пантеоні
Ломбардів, храмів і сторіч
Ядучим випаром неону
Несито позіхає ніч.

Центурії нічної варти
Іще тримають у вузді
Гортанні крики біснуватих
Напівпритомних породіль.

Але уже у передвісті
Твого тернового вінка
Юпітер дивиться на місто
Кривавим оком різника.

як він вам? якщо врахувати, що його написав Шварц?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:23:53 ]
А можна глянути на версію чисто машинну, без правок людини? Бо некоректно ставити експеримент, не знаючи всіх інгредієнтів та їхніх співвідношень. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:23:04 ]
і тим не менше, хтось оцінив цього вірша)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:41:10 ]
от цей вірш я не виправляв зовсім. я задав тільки перші два слова: "хитаються дощі", режим "лірика" і максимум рим. мабуть ще якісь там різні технічні параметри я вже не пам"ятаю. та це й не важливо.
і от що вийшло.

* * *

Хита-
ються дощі,
мов у кіно,
а я лечу
між ними
непромоклий -
вита
в моїй душі
уже давно
нечу-
вано-
ї зливи
дивний
поклик.

Торка-
тися б тугих
її дощин,
відчуть
би на
руках
її напругу!
Чому ж
вона
без будь-
яких
причин
чимдуж
втіка-
є, ідучи
по кругу?

Я бачу
вдалині
її фронти,
її окраєць
колеться
об мене,
і наче
в бурштині,
у зливі ти
мені
співаєш
голосом
сирени.

я тут зовсім не відчуваю машини. хоча, я не такий аж витончений спец в поезії. можете мене зрозуміти - я змінюю специфіку своїх захоплень щодва роки. я його вистав його уже тут першим. але поскільки він не анонсувався на стіні плачу, то його практично ніхто не дивився і я його видалив. як на мене, вийшов досить таки цікавий вірш для того, для кого рима є не набагато меншим естетичним подразником вніж зміст. особисто мені він навіть дуже подобається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:50:02 ]
Ну чому ж не читав? Читала, аякже. Він не зачепив, видалася претензійною (і невиправдано) така розбивка. Не сподобався зовсім...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 17:47:13 ]
щось не віриться мені, що це писала машина, чесно )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 18:27:02 ]
мені самому не віриться. але попробуй написати вірша, щоб щокілька складів він римувався і щоб це виглядало природно і досить таки небанальноно. ну скажемо, не зовсім графоманськи.
не все ж ми мусимо оцінювати з точки зору теперішньої естетики. в Шевченка теж не надто висока густина образів. уявляю, що про нього говорили б, якщо б він зараз тут під якимось ніком надрукував якийсь свій неопублікований твір. не думаю, що багато йому поставило б навіть ту ж четвірку. естетика ж річ відносна. а комп"ютер пише те, що може. в мене ще є два комп"ютерних вірші, де він уже не поставлений в якісь особливі рамки. якось ще покажу їх. думаю, що не кожен відчує в них машину.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:44:49 ]
адже зрозуміло, що чим ширші рамки відносної свободи автора, тим цікавіший твір виходить.
а уявіть, якщо б не потрібно було дробити цього вірша на слова і склади, що могла б написати програма.
трохи шкодую, що я практично весь час цю програму тестував в таких екстремальних режимах. здавалося, що зі звичайними римами - це не надто цікаво.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:55:22 ]
Мені вуйко Ґуґль на запит "бутса" видав стільки футболу! :-) Твоєї "бутси"-програми не знайшла. Та нехай. Мені цікавіше "варити" вірші у своїм "казанку"-голові. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 18:34:23 ]
я вже три качнула )) просто задайте пошук за словами, наприклад, "компьютер пишет стихи" - і буде море. Але не хочеться з ними розбиратися - боюся, що піде на це купа часу.
Перше враження від "комп'ютерних" віршів, опублікованих Ярославом - вони цікаві, але сухувати, - тобто не відчувається напруженого внутрішнього поштовху, який звичайно стає сильним віршем )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 19:26:39 ]
це й логічно, бо вони мають додаткові обмеження. я вже не говорю про те, що їх комп писав. а от Наталчин вірш зі словами на букву "с" хіба набагато вологіший? от перечитай його зараз ще раз. не можна порівнювати непорівнювальні речі. мої вірші можна порівнювати хіба з акровіршами, або з тими, які мають по кільканадцять рим в одній 4-рядковій строфі. тоді можна буде сказати, хто вправніший - комп чи людина.
постараюся сьогодні виставити ще одний комп"ютерний вірш, де по 8 рим в куплеті. подивишся, чи зміг би його так (відносно) органічно написати навіть якийсь дуже технічний поет.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 21:34:10 ]
От, Олю, введи в ті програми слова "хитаються дощі" і потім порівняємо те, що вони напишуть з віршем мого компа. Дуже було б цікаво. якщо я програю - з мене кава:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:51:20 ]
ну що, я тоді витираю цю гілку?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:55:53 ]
Та як хочеш. То ж твоя сторінка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:55:48 ]
рима - це окраса поезії. деколи ми робимо акцент на зміст без рими. деколи на риму без змісту. а тут є багато рим і досить таки цікавий зміст про вічні пошуки своєї Amy.
сприйняття прекрасного дуже суб"єктивна субстанція. комусь подобається одне, а комусь - інше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 15:57:15 ]
То все про що?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:58:52 ]
все, що не вкладається в загально визнані і навіть просто звичні для соціуму рамки, цілком нормально, що виглядає претензійним. у яви себе в бікіні на одному з пляжів в Греції років сто десь так тому:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 16:03:17 ]
Нє, нє, нє... Рамки - це не те, що може мене зашорити. Вірш "пустий", як на мене, він нещільний, оперує давно зужитими образами.

Даруй, але мені треба втікати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 15:59:38 ]
про розбивку вірша на багато рим


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 16:03:45 ]
він цікавий уже своєю незвичністю. невже тобі смачніша подвійна порція чогось одного чи хоча б однотипного, ніж ( хоча бдеколи!) замість другої щось екзотичне. хоч може і не таке звично смачне і калорійне:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 16:06:10 ]
бо він переслідує трохи іншу мету. щільності є багато в інших віршах. а я казав, що рима несе свою естетику. про це написано в вікіпедії, та й не тільки. але все має своїх шанувальників. і шанувальниць:)
па:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 16:20:03 ]
ні, хай ще трохи повисить ця гілка. може хтось ще щось добавить. особисто мені цікаві якісь експерименти в поезії.
і навіть твоїм "соняшникам" можна багато чого закинути, якщо забути, що ти була обмежена матеріалом - словами на букву "с":)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-09-01 08:46:13 ]
Ну закинь. Критика - помічна штука. Повернуся за місяць, подивимося, які огріхи ти відшукав і чим можна зарадити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-09-01 20:52:31 ]
так мова ж іде не про критику твого вірша. а про констатацію факту. не можна проводити змагання по танцях на линві і на паркеті в одній категорії. я впевнений, що ти зробила максимум можливого,реалізуючи надзадачу цього вірша. але якщо б ти не обмежувала себе однією буквою, то мова вірша була б на порядок соковитішою. але ж я весь час пам"ятаю, що ти обмежувала себе цією клятою буквою і це одразу змінює систему оцінок. ти ж, оцінюючи мій вірш, вперто не хочеш пам"ятати, що пальці компа були затиснуті в дверях рим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лара Ла (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 16:45:57 ]
Дуже сподобався.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 16:50:08 ]
Дякую, Ларисо!
а мого компа тут вже всі затюкали:(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталка Ліщинська (Л.П./Л.П.) [ 2011-09-01 08:44:37 ]
Всі? Он як мене багато... :-)

Бачиш, дівчата в захваті, підтримують Шварца.
Мені ж не подобається - що тут поробиш.

Все, мене таки забагато, годі. Зникаю на місяць. :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-09-02 00:25:40 ]
але ж загальновідомо, що там, куди ти їдеш, "все есть". так може вже й туди інтернет дійшов)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лара Ла (Л.П./Л.П.) [ 2011-08-31 17:00:33 ]
Мені до душі, сама я так не вмію, а Ваші вірші особливі, 100%.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 19:02:16 ]
дякую, Ларисо!:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-08-31 18:30:16 ]
Майстерно, образно, гарно.:)
Сподобалось.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 19:03:03 ]
спасибі, Адель:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 19:13:32 ]
тут я дозволив собі брохи пожртувати:) хоча й не все так однозначно. особливо в Гоа


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 20:21:57 ]
А мені сподобалося )).Цікавий експеримент. Компу - респект! )))



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-08-31 20:58:57 ]
велике дякую Вам від компа:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2011-09-01 10:16:27 ]
Такої програми не існує!
Хіба у самій людині, у її мізках...
А врешті, яка різниця? Вічне прагнення... та комп'ютеру без людини не обійтися

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2011-09-01 12:54:52 ]
О-хо-хо...

Коли поетів буде, як машин,
вони вже не ходитимуть ногами.
Тоді старі критерії вершин
покриються навіки вже снігами.

І буде форма, буде навіть зміст,
шасі, таксі, готелі і мотелі...
Благословен останній альпініст,
що буде вгору дертися по скелі!

(Ліна Костенко)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-09-01 19:51:15 ]
Гарний вірш! спочатку я навіть подумав, що це його комп написав)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-09-01 19:52:09 ]
люблять ці компи грати з нами в свої ігри(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лара Ла (Л.П./Л.П.) [ 2011-09-24 00:55:22 ]
Я теж хочу таку програму(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-09-24 08:01:47 ]
))