ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ігор Шоха
2026.03.30 14:11
                    І
Нанизує пам’ять разками намиста
на ниті життя візерунки барвисті
і тче у тумані вуаль,
звідкіль виглядає далеке дитинство,
його епізоди веселі і чиста,
навіяна ними печаль.

Борис Костиря
2026.03.30 13:26
Проспати можна все на світі:
Історію, чарівну мить,
Проспати сонце у зерні,
Коли земля красу творить.

Проспати вирішальний, гострий,
Фатальний, неповторний час,
Проспати доленосний голос,

Юхим Семеняко
2026.03.30 11:52
  Вірш представляє собою приклад дещо розбалансованої лірики, де щирість вічного людського почуття поєднується з рисами сучасності – від модерної зачіски Wolf Cut до класичної коси зі стрічкою. Це поєднання створює настрій суму й затишку з відтінком загад

Віктор Кучерук
2026.03.30 06:44
Ще зорі сплять у темнім небі
І не парує ще роса, -
Ще не торкнулась довгих стебел
Моя нагострена коса.
Ще світ увесь неначе вимер
І лиш сіріє спроквола, -
Ще лиш шурхоче невидимий
Кажан, у пошуках дупла.

С М
2026.03.29 21:22
Перша дівчино, яку любив
Настав час заспівати тобі
Прощальну пісню
Мені було сімнадцять, як тебе стрів я

Ми не бачилися часто, майнули роки
Востаннє, коли бачив тебе, ти прийняла
Ісуса

Віктор Насипаний
2026.03.29 20:08
У третім класі вчитель дітям каже:
- Сьогодні розповім цікаве дуже.
Ми будем вчити нині земноводні.
Подвійний спосіб в них життя в природі.
Розмова в нас про тих, що спритні й дужі.
Живуть і у воді вони й на суші.
Можливо, здогадаєтеся, хто то?
Ч

Охмуд Песецький
2026.03.29 18:40
Тобі щось інакше порадити важко,
Коли до вподоби модерний Wolf Cut.
Коса - не твоє і шовкова застяжка -
Це те, що існує для інших дівчат.

За мною і ходять, і саме такі ось,
Яким я неначе амурний гайдай.
Не з ними робитиму те, що наснилось,

Євген Федчук
2026.03.29 18:09
Іще не вечір та вже йшло до того.
Десь сонце загубилося в хмарках.
Між пагорбами пролягла дорога,
Що звалась з давніх пір Поліський шлях.
Вела з Підгайців через Старе Місто,
Загайці в Новосілку, звідтіля
Вже далі на Тернопіль, з нього, звісно,
Де а

Володимир Ляшкевич
2026.03.29 14:55
У сутінках я майбуття помітив.
Воно нічим не втішило мене.
Його красою міг би я змінити -
її ж усе недобре омине.
Та не зібрав краси я - ось і квити.
І захід Сонця віддає вогнем.
За втраченим, не стрітим, не прожитим -
до обрію багряноликий щем.

Борис Костиря
2026.03.29 13:36
Так перша ніжна позолота
Торкнеться кленів і беріз.
Пробудиться дружина Лота
У сяйві нескоримих сліз.

Торкнуться віяння епохи
Думок, сердець, облич і слів.
Порветься пристрасть Архілоха

Юрій Гундарів
2026.03.29 12:58
Якось незрозуміло… Ось він ще зовсім маленький хлопчик. Утім, відчуває себе центром Всесвіту, навколо якого обертаються тато, мама, бабуся і навіть пухнастий песик Віскі… Вони живуть у сивому будинку в самісінькому центрі чарівного міста. Оточують його

хома дідим
2026.03.29 10:06
поет сидить мов павук
тчучи свої павутини
радо вітаючи будь-яких мух
висисає їх із хітину
а ще між ребрами книг
наслухає серцебиття
знуджених необережних тих
читачів що летять летять

Юрій Гундарів
2026.03.29 09:22
У ніч на 28 березня 2026 року Одеса зазнала потужної масованої атаки.
Так, у пологовому будинку №5 після влучання «шахеда» в центр будівлі зруйнувано покрівлю та перекриття між поверхами. Медичний персонал евакуював до сховища 32 пацієнток і 22 новонарод

В Горова Леся
2026.03.29 08:56
Горіхи розпустили чорні крила
Воронячі на вЕльон аличі,
У сні стоять, весна не розбудила.
Та в голих вітах трудиться Ярило,
Брунькам тугим тепло віддаючи.

Цілує кожну пристрасно, бо хоче
Зацілувати так, щоб і чалма

Віктор Кучерук
2026.03.29 07:10
Години, дні, роки без тебе,
Без теплих пестощів твоїх, -
Це тільки в казці завжди лебідь
Не упадає тихо в гріх.
Це тільки в мріях м'яко й гладко
Лягає твій життєвий шлях,
А наяву - броди і кладки,
І переслідування страх.

Олена Побийголод
2026.03.29 06:53
Цезар Солодар (1909-1992; народився й провів юність в Україні)

Принесли у землянку посилку –
    й мов дихнуло чимсь близьким.
І на серці заграла сопілка,
    і згадався рідний дім...

        Бо відправлення поштове –
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

хома дідим
2026.02.11

Павло Інкаєв
2025.11.29

Ірина Єфремова
2025.09.04

Одександр Яшан
2025.08.19

Федір Паламар
2025.05.15

Ольга Незламна
2025.04.30

Пекун Олексій
2025.04.24






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ірина Бондар Лівобережна (1962) / Проза

 До шановних авторів сайту Поетичні Майстерні.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2016-05-31 23:02:39
Переглядів сторінки твору 13727
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (4.701 / 5.41)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.456 / 5.45)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.857
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2025.10.23 02:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Пугачук (Л.П./М.К.) [ 2016-05-31 23:22:05 ]
Пані Ірино, я дійсно помилково назвала Вас у творі, котрий видалила. Пробачте, будь ласка.
Відносно приємного мені автора Серго Сокольника скажу, що на сайті "Проба пера" у нас з ним склались непогані дружні стосунки і я була однією з небагатьох, хто підтримував цього неординарного і цікавого автора, коли на нього нападали гуртом інші автори. Але минуле спливло і я на ньому не зациклююсь. Відносно спілкування з Серго на цьому сайті я дійсно була попереджена Вами і дослухалась до Ваших слів, бо серцем відчувала, що Ви дійсно бажаєте йому добра.
Єдине, на що не маю для Вас відповіді, це хто я насправді. Вирішуйте самі.
А знаєте, я все таки вірю в дивА і все таки сподіваюсь, що ми станемо, якщо не друзями, то принаймі не ворогами.
З повагою. Щирою. Ви це повинні відчувати)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:26:02 ]
п.Ларисо, мені дивно читати цей коментар, бо я включила вас у список авторів, які не можуть бачити мої твори.
Я виклала відношення до таких користувачів, як ви, у своєму прозовому творі СУЧАСНА П'ЄСА... (де звісно є один двуликий персонаж, дуже схожий на вас).
Я - людина консервативних поглядів, і тому вважаю: СКАЖИ МЕНІ, ХТО ТВІЙ ДРУГ, І Я СКАЖУ ТОБІ, ХТО ТИ. Якщо ви дружите ЗІ ВСІМА, отже, ні з ким. (Чи це технологія у вас така, я достеменно не знаю)
Тому прошу - залишити мене і моїх друзів у спокої. Щоб мені не довелося знову звертатися до Адміністрації сайту з проханням призвати вас до порядку. Прощавайте


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-31 23:46:57 ]
Дивно...
Лариса Пугачук тут пише, що "помилково" назвала у своїй вчорашній гнівній публікації Ірину Лівобережну.
Але ж саме її вона звинувачувала у якихось образах на сайті Проби пера.
І писала, що Ірина Кримська-Лузанчук та Ірина Лівобережна ---- це одна особа, що має клонів.
А мене туди приписала, як пункт 2 ------ бо мою книгу рецензувала Ірина Кримська-Лузанчук.
Просто додала мене до пари. І писала, що ми її на Пробах пера довгий час мучимо)...
Це шляхетно?
Мене не знає Ірина лівобережна, я не знаю її.
Ірини теж не знайомі.
Мене не було зроду на Пробах пера)
Я не знаю такого ресурсу. Я ж сформована авторка).

Вибачення Лариси Пугачук чекає таки Ірина Кримська-Лузанчук з міста Малин Житомирської області.
І я щирого вибачення хочу).

А тут вже бачимо: Лариса ретирується і вибачається перед незнайомою мені Іриною Лівобережною.
Кумедно.
Саме її вчора звинувачувала... Публікація вчора ж видалена, хтось читав її.

Добро сьогодні не в моді, кожна людина його бажає собі, а чи здатна нести Добро в серці, ділитися світлом?
От висновок: якщо комусь хочеться тролити відому людину, то захистити своє ім"я таки варто.
Але нелегко. Шануймося!

(Коментування я закрила для всіх).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-31 23:49:39 ]
Шановна пані Ларисо! Прошу Вас дати офіційне спростування всієї інформації та претензій, що звучали вчора і продовжують звучати сьогодні. Чи Ви справжня, чи Ви троль - мені байдуже. Для прокуратури, СБУ чи вправного хакера буде робота поспілкуватися з Вами, ким би Ви не були. То будьте чемною і гарно, в рамках чинного законодавства, заберіть свої слова назад. Розійдемося поки з миром. Отож чекаю на повернення мені та пані Залізняк нашої репутації. А звинувачення й бруд надсилайте тим, хто на те заслуговує і хто дійсно є (якщо такий існує насправді, а не в уяві!) Вашим зобижальником.

Пише Ірина Кримська-Лузанчук

лінк: http://maysterni.com/publication.php?id=118350


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-05-31 23:54:23 ]
Офіційне вибачення Лариси Пугачук щойно прочитала на головній.
Хочеться вірити, що авторка прозріла.
Дякую вам, Ірино, за цю публікацію. Успіхів та миру)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:23:28 ]
...добре, що все "розрулилося")


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:29:03 ]
Рада познайомитися з вами, п.Ірино. Неодмінно завітаю на вашу сторінку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:28:13 ]
Світланко, я маю надію, що ми спілкуватимемося і надалі. І оминатимемо людей, що нагло порушують наш спокій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 00:32:09 ]
Кх-м... Не розумію взагалі, ЗА ЩО саме Ви маєте виправдовуватись, Ірен? Ви талановита поетеса, я з Вами написав свого часу декулька дуже гарних речей, серед яких поема БЕРЕГАМИ РЕКИ СМОРОДИНЫ, до якої складовою частиною увійшов мій (композитор Олег Рожак, втконувався у Львівській філармонії) класичний романс МОРОК.
Щодо Лариси Пугачук- так, ми спілкувалися з нею на ПРОБАПЕРА, як ЦИВІЛІЗОВАНІ ОПОНЕНТИ (бо дехто з "законодавців мод" сайту, я не називаю їх не тому, що боюсь їхнього тупого гніву, всі і так все знають, літ. світ надто тісний, просто ЖАЛІЮ ЧИТАЧІВ. Бо- Я ПИШУ ДЛЯ ЧИТАЧІВ, там не визнавав іншого діалогу, окрім підкилимного оббріхування, розпальцьовок і волань про видалення) Це правда, і треба віддати належне Ларисі, вона це підтверджує, ким би не була насправді. Я і надалі спілкувався б з нею в форматі діалогу, якби не підримка якогось явного матюкливого літ. троля.
Ото ж, підведу резюме (чи надам ВІРЧУ ГРАМОТУ)- так, честь маю репрезентувати шановану мною пані, гарну авторку Ірину Лівобережну. Ми навіть інколи зустрічались на творчих вечорах у форматі- Я, Ірина, Таня Лавінюкова і Світлана Моренець. Всі поети і зустрічі були творчі і цікаві.
У чому і підписуюсь.
Серго Сокольник, маю честь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:58:05 ]
Дякую, друже Сергію, що стали на мій захист. Я відмежувалася від цієї Пугачук, і думаю, що вона нас більше не турбуватиме. Бо інакше мені доведеться знову звернутися до адміністрації сайту, щоб призвали її до порядку.
Гарного вам дня, натхнення і гарних творів. Давайте забудемо про неприємності, і повернемося до ПОЕЗІЇ, задля якої ми власне і прийшли на цей чудовий сайт


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 01:37:30 ]
Може дамо завдання нашій контррозвідці пробити по базі Ларису Пугачук і перевірити, хто вона насправді? Якщо ворожа розвідка, то вона має звідси одразу зникнути, щоб перегрупуватись і замінити псевдо і легенду. А якщо це жива людина, яка має трохи манію підозріливості і може, як і ми усі, помилятися? Тоді вже Вам, шановна мною Ірино Лівобережна, доведеться вибачатись перед Ларисою. Ваш друг і шанований мною Серго Сокольник, сплутав Андрія Мироховича і Валерія Хмельницького у спілкуванні на моїх сторінках. І що? Нічого, я йому пробачив, бо сам маю трохи манію підозріливості, у мене її мали бабуся і дідусь по мамі. Про це колись добре написав Василь Симоненко у епітафії Підозріливому:
Він все отут лежить
І знай підозріває,
Що всі отут живі,
А мертвих тут - немає.

Вас, шановна Ірино, теж можна, як і Серго Сокольника, звинуватити у тому, що служите російській контррозвідці - Ви ж пишете російською мовою обоє - ага, а чи не служите Ви таким чином Путіну і його пропагандистській машині? А Лариса пише всі твори українською і чисто розмовляє українською літературною мовою. Спілкувався з нею телефонічно. Тільки трішки вкрапляються русизми, наприклад "гімно" замість суто літературного "гівна" у її письмі.
А Вам, Ларисо, навіщо підіймати отут, на нормальному сайті "Поетичні майстерні" оцю бурю в склянці води? Спершу говорите людям компліменти надмірні, а тоді надмірно лаєтеся з ними? Хочете попіаритися на скандалі? Так, чого доброго, можна про Вас справді подумати, що це провокативний прийом для завоювання собі скандальної слави, контррозвідницька розробка для набуття авторитету. І потім повчати тут усіх, стати гуру, спрямовувати літературний потік і потрібне русло? Слизький шлях, я Вам скажу. І справжнього авторитету таким чином не здобудеш, а тільки славу дурнуватої скандалістки і все, від якої всі відвернуться з часом. Чи не краще просто займатися творчістю, прислухатися до порад досвідчених майстрів, писати, удосконалюватися і набути з часом справжнього поважного імені письменника і авторитетного поціновувача? Моє це питання стосується до всіх учасників діалогу і мене самого в тому числі. Я для себе поки іншого шляху не бачу.
З повагою до всіх присутніх на цьому сайті


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:42:59 ]
Дякую, п.Ярославе за змістовну розмову. Так, я пишу і російською мовою, бо живу в Києві, де усі так спілкуються (принаймні, більшість). Але це не заважає російськомовним українцям захищати нас від нападників, чи не так? І на Майдані стояти беззбройними під кулями - не заважало.
Щодо п.Лариси - я настійно просила її не чіпати моїх друзів (бо знаю, як вона з однодумцями "обробляли" одного поета). Нехай піариться на комусь іншому. Я просто не хочу мати з нею справу, бо не вважаю її щирою. Якщо я її образила- нехай вибачає. Але нехай більше не намагається зі мною спілкуватися. Я не хочу допускати її в свою "зону комфорту". Я вчора весь вечір заспокоювала Світлану Майю Залізняк, яка була в шоці від слів і дій Пугачук. Я не хочу переймати на себе цей гіркий досвід.
А вас, п.Ярослав, буду бачити у себе на сторінках - з радістю. Щиро дякую


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Кучеренко (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 09:33:17 ]
О, шановні ПОЕТИ! Вибачте, що своєю непрофесійною балаканиною втручаюсь у ВАШ творчий діалог, але ж допис публічний.
Я, звісно ж не ПОЕТ, а так, любитель, пишу, те що «приходить», без претензій на майстерність. Стала публікуватись на цих сторінках, за запрошенням когось з авторів ПМ і після прочитання багатьох авторів цього сайту. Я слідкую за публікаціями на сайті і, часто, по-людські заздрю майстрам, які вміють зачепити словом до мурашок. Але, здебільшого, вдячна всім, за можливість через їхнє відчуття світу отримати власні нові погляди і загострити для себе якість життєві моменти, навчитись оперувати словом, щоб відповідати вимогам часу.
Але, вже декілька днів, читаючи цю «поему гідності» , я трохи в «шорохе». Я розумію, що захистити власну гідність дуже важливо і, що недостойна поведінка когось має висвітлюватись задля запобігання іншим неприємним речам по відношенню до ВАС і до інших авторів.
Проте, мене бентежить те, що люди, які в своїх творах демонструють таку високу духовність і чистоту, пропагують такі високі ідеали, раптом можуть займатись брудними речами, в тому числі, і брудними з’ясуваннями. Звісно, ми всі зліплені з одної «глини» і всім нам властиві всі людські недоліки в більшій чи меншій мірі. Та якщо вже ВИ претендуєте називатись співцями духовності, то ваша гідність не може бути нижчою, ніж те, що ви оспівуєте в своїх творах.
Можливо, ви і не звернете уваги на допис невідомого дописувача, але закликаю ВАС, нехай ваш розум буде вищим, ніж ваша образа, щоб захист вашої гідності не руйнував сприйняття ВАС як творців, які впливають на душі читачів, і щоб не зневілювати враження від ваших творів .
Ще раз вибачте за втручання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:20:58 ]
Всі поети у житті - громадяни, які в першу чергу (через тонку організацію душі і завжди налаштоване на діалог сумління) відчувають нездорові тенденції. Мені дико, що між поетів є люди, які поводяться як політики-невдахи)))) Але я ніколи не дозволю (якщо бачитиму), щоб мені приписували щось, чого я не робила. Це і про негатив, і про досягнення - чужого мені не треба)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:22:48 ]
Привіт, Ірино Лівобережна! Ви гарний клон))) Я вже заплуталася, хто чий клон. Але рада знайомству. Зайду почитати до Вас на сторінку....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:47:13 ]
Ні, Іринко, я просто жінка, що пише вірші. Рада знайомству! Хоч привід для знайомства був не дуже приємний, але може це Доля звела нас навмисне, хтозна? Будьте обережні щодо "двуликих" особ, і все у вас буде гарно! Сонця, тепла, натхнення, гарного дня!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 10:39:52 ]
Абсурдність цієї ситуації полягає в наступному: я без жодної вини оголошена винною у образах якоїсь Лариси Пугачук.
можливо, варто провести розслідування: чи реальна ця жінка?
Вона вихваляла на ПМ мої поезії. Писала коментарі захопливі.
Написала на пошту, замовила дві книги.
Кілька місяців домовлялася, як їх отримати, бо живе в Росії... а їхатиме на Хмельниччину. Просила (саме просила) стрітися на вокзалі Полтава-Київська, потяг стоятиме там 2 хвилини, а Лариса хоче мої книги подарувати у школу Хмельницької області, вона звідти родом, їй зручно буде отримати мої книги саме так.
Бо живе в Росії!
Я написала їй відповідь: якщо вже так важливі мої книги, то син, можливо, принесе їх до потяга.
Я щиро вірила у порядність Лариси Пугачук.
Моя вина лише у тому, що мої книги їй подобаються, от вона пише захопливий відгук, і хоче ще книгу для себе придбати...
Отримала книги і хоче ще одну для себе. Про це пише коментарем на ПМ, Ви всі його можете побачити.

Позавчора Ірина Кримська-Лузанчук, журналіст, написала 5-ту і 6-ту статті про мою "Птахокардію".
Саме після публікації цих двох статей "Сповідь Поета в капличці духу" та "Опуклі фразеологізми"...на ПМ сайті з"являється абсурдне брудне звинувачення Лариси Пугачук.
Суть його така:
Десь на сайті Проби пера її довгий час ображає Ірина Лівобережна... А Лариса чомусь вважає, що Ірина Кримська-Лузанчук із Малина - це і є Ірина Лівобережна!

А я на пару оголошуюся винною у нападках на Ларису на сайті "Проби пера".
Мене зроду не було на тому сайті. Я ніколи не заходила на той сайт
Я не знаю про його існування!
Це можна перевірити).
Є ж модератори.
Увага: я ніколи не спілкувалася із Ларисою Пугачук, не знаю подробиць її життя приватного. Вона лише сказала, що мешкає в Бєлгороді.
Вона ж пише, що показувала фото родини...
кому??????
Точно не мені, може...Ірині Лівобережній чи ще комусь.
Мене втягують у непотрібні абсурдні ігри...без моєї участі. Сайт Поетичні майстерні для мене цікавий. Я мало коментую. Ставлю свої поезії. Приватного спілкування з Ларисою не було.
Хто така Лариса Пугачук?
Стиль її коментування не вельми жіночий...
Мій син о 21-05 (увечері) віддав їй дві книги, вона віддала гроші за книги. Жінка ця мені телефонувала і хвалила оформлення книги... прямо з потяга.
І це все!
Жінка прохала книги, вона їх ПРОЇЗДОМ із Бєлгорода отримала і подарувала . Пише - одну в школу Хмельницької обл, одну поетесі знайомій, яка в захваті від моєї мови.
І що я бачу?
Ні поваги, ні захисту... як автора.
Неадекватна, як виявилося, шанувальниця моєї творчості Лариса П угачук (так вона себе називає) обливає нас із Іриною Кримською-Лузанчук брудом...
Я її в житті не бачила. Книги мої ідуть у світ...
І тут знаходяться автори, що...пишуть...що "люди, які в своїх творах демонструють таку високу духовність і чистоту, пропагують такі високі ідеали, раптом можуть займатись брудними речами, в тому числі, і брудними з’ясуваннями".
Хто саме з"ясовує: я чи Лариса Пугачук?
А як можна не з"ясовувати?
Хто стоїть за Ларисою Пугачук?
Хто вона насправді?
Це клон чи підіслана жінка? Ким? навіщо?
Навіщо вона у прилюдному вибаченні вчора на ПМ пише, що рецензії на мою книгу сприйняла я...задумайтеся: пародію на її власні твори.
Абсурд несусвітенний.
Тролінг.
Вигнати її із сайту ПМ можна, але..де вона ще з"явиться, і які у неї цілі?
Якщо це реальна жінка, пише про ...читайте її вірші....то як може обливати лайном, потім вибачатися...

А я лишаюся із заплямованим ім"ям.
Моя вина лише в тому, що шанувальниця...неадекватна.
Називає мої вірші "Над виром" і "Ні брату, ні свату, ні куму"...як написані про її життя.
А у вірші - про старого поета... що прагнув прилаштувати свою музу, помираючи...
Отже, лариса пугачук - чи реальна. чи ні...правадить тролінг.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Кримська (Л.П./Л.П.) [ 2016-06-01 10:50:42 ]
Було б добре, щоб адміністрація сайту ретельніше модерувала контент, відвідувачів і їх поведінку. Це ж таки сайт ПОЕЗІЇ, майстрів і любителів ВИСОКОГО СЛОВА! І так вистачає негативних вражень від колотнечі в літературних колах, яку винесли на публіку, змусивши всю Україну бути присутньою у "бійці титанів" в НСПУ((( Завжди почувалася затишно на ПМ, цікаво спілкувалася. Виявляється, що і тут є публіка унікальна. Бог суддя тим, хто тішиться з цієї метушні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2016-06-01 10:52:32 ]
Я зробила висновок: живий письменник не має захисту, можна без вини оголосити будь-ким...знайти свідків, звинуватити і ...знищити. Фізично чи морально.
Фізично навіть більш привабливо. товпа волатиме: "...розіпнути!".



Чи це - хвороблива заздрість, чи поклоніння...ідолові поезії.
Оце лякає.
Клони...тролі... чоловіки називаються жінками і навпаки.
Мені не цікаво: хто є хто на сайті.
Про порядність, мабуть, вже не варто й згадувати... Ц

Я справжня - в житті і в поезії.
Дякую Редакції майстерень - щиро - за хороший сайт.
Сподіваюся, розумному - досить.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Бондар Лівобережна (М.К./Л.П.) [ 2016-06-01 11:51:45 ]
Дякую, Світланко, за СПРАВЖНІСТЬ. Не хвилюйтеся. Все буде добре. Просто обмежте коло своїх "надто прихильниць" )))
Всього вам найкращого!