ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ольга Олеандра
2024.07.01 10:55
Спробуй.
Бо все можливо.
Кожен світанок – диво.
Будь-який крок оборотний.
Серцем заходь в звороти.

Пробуй.
Не є фатальним

Олександр Сушко
2024.07.01 08:06
Я на колінах попрошу Святих,
щоб рідні всі були здорові,
а поруч ти була завжди
у буднях чорно-білих й кольорових.

Не дайте дітям гинути, Святі,
хай біль такий не точить струмом душу,
коли на цвинтарі на крихітній плиті

Олександр Сушко
2024.07.01 08:05
Я на колінах попрошу Святих,
щоб рідні всі були здорові,
Ставай зі мною поруч, брате, й ти
І бий поклони лобом аж до крові.

Не дайте дітям гигнути,! Святі,
Нехай поггладять черево і душу,
І хай сидять на цвинтарній плиті

Віктор Кучерук
2024.07.01 07:11
Ракет падіння замість зорепадів,
Щодня осколків смертоносний град, –
Не має смерть ніякої пощади
До кожного, хто довше жити рад.
Руїни стін од затишної хати,
Нема вцілілих у вогні речей, –
Є вічна пам'ять про найбільшу втрату –
Зотлілих і обвугл

Артур Курдіновський
2024.07.01 06:15
Розфарбував світанок мій колючий
Якийсь незрозумілий темний щем.
Міцніє він щоразу, з кожним днем,
Нейтральне все стає таким болючим!

Долати важко непохитні кручі
З беззахисним букетом хризантем.
Між полум'ям стояв я та вогнем.

Микола Соболь
2024.07.01 05:26
День шукає втечі за межу.
Вечоріє, але ще зарано.
Я тобі сузір’я покажу,
як рум’янець вичахне багряний.
Зашумів на річці очерет,
заспівала свою пісню квакша,
назбираю пригорщу монет,
хай затягне що-небудь інакше.

Олександр Сушко
2024.07.01 05:19
Течуть роки, немов Дніпро-ріка,
За осінню - зима, весна, питання...
Це літо, наче мавка молода -
Таке ж гаряче і,, мабуть, останнє.

Вдихнув і задихнувся від краси,
Забув про сон, душевний спокій, вірші.
Лечу крізь легіт в піднебесну синь

Володимир Бойко
2024.06.30 21:54
У ділах і словах московитів
Назріває класичний совок –
Найпаскудніша з чинних політик,
Що дістала усіх до кісток.

Ми стаємо до бою нового
На заломі безжальних епох
Аби світ навернувся до Бога,

Світлана Пирогова
2024.06.30 20:37
Не купиш ти любов за гроші,
За золото і діаманти,
Бо почуття це найдорожче
Знайдеш по волі Божій в мандрах.

Хмільне воно, аж до безтями,
І романтичне, і сердечне,
І усміхається зірками,

Микола Соболь
2024.06.30 18:58
В тихому болоті два чорти
каламутять воду спозаранку.
Певно, щось стараються знайти.
Може, навіть, срібників бляшанку?
Ставить ланковий їм трудодні,
куцаки завзяті, роботящі,
аж по вуха йорзають в лайні,
не стуляють ні очей, ні пащі,

Євген Федчук
2024.06.30 16:32
Зорі в небі блищать, місяць викотив коло,
Зачепився за дуб та й на хвильку завис.
Своїм оком єдиним на долину дививсь,
Що удень ще була бою лютого полем.
Хоча бій і затих, гамір не ущухав.
Переможці багать навкруги розпалили.
Хто лежав, хто сидів

Сергій Губерначук
2024.06.30 15:55
Задовольняєшся меншим.
Задовольняєшся меншим.
Молодшим.
Наївнішим.
Ортодоксальнішим.
З коротким волоссям,
з характером легшим
і фейсом найнепривабливішим.

Марія Дем'янюк
2024.06.30 13:54
Усе на світі створене з любові:
І травина, квітка, колосок,
І метелик, сонечко, мураха,
Й солов'їний ніжний голосок.

Червонястий мак, синій дзвіночок,
Що росте на грядці у рядочок,
І верба розлога, і тополя

Юрій Гундарєв
2024.06.30 12:05
Ось новий вірш Олександра Сушка «Стіна»:   А я - глуха стіна, В мороці' ледве дихаю. Гасне думок луна Попід моєю стріхою. Сіра, як хвіст кота, Кажуть, була і білою.. Шепчеться лобода В сутінках із жаливою. Привид жаский - не глюк, Онде - ж

Самослав Желіба
2024.06.30 11:19
Києво-Печерський патерик, або Отечник, є визначною пам’яткою українського народу, «золотою» книгою всього письменного люду, як-то вже усталено казати в нашій науці. Але, на нашу думку, так є не лише через його неабияку чисельну розповсюдженість чи ілюстра

Іван Потьомкін
2024.06.30 11:10
Цю пісню, скорше один перероблений куплет її, я вперше почув у дитячому будинку в Заворичах Броварського району на Київщині. Двоє хлопців билися, а третій заспівав її, тай припинив цим бійку.
Як видно з подальшого тексту, пісню складено під час голодомо
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

рута птаха
2024.06.26

Олекса Скрипник
2024.06.20

Еродія Благодатна
2024.06.11

Самослав Желіба
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Тетяна Роса (1964) / Вірші / Вітрами ПМ

  Про "вишуканість" світу "поези"



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2020-01-10 17:57:30
Переглядів сторінки твору 5436
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.669
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2020.03.17 20:38
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2020-01-10 18:05:12 ]
Так, пиятика - це зле...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2020-01-10 19:30:36 ]
Взагалі-то тут не про це малось на увазі, але читач має право на власне бачення. А мені, мабуть, варто подумати над назвою:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2020-01-11 10:52:41 ]
Влучно... Хоч і сумно й соромно це визнавати.

Образ штамповані лекала.
Ганьби набута «самобутність».
Ненависті криві дзеркала
І помсти викривлена сутність…

Оце такий нині світ поези...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2020-01-11 20:05:39 ]
Так, пані Любо. Мені теж дуже соромно. Коли я тільки прийшла на цей сайт, мені чомусь так здавалось, ніби поети – найшляхетніші люди на світі. А зараз… Гра у «царя гори» на купі навозу - так я для себе позначаю суперечки, коли вони зводяться до обопільних спроб принизити. Я не розумію, як люди, що беруться писати вірші, можуть опускатись до такого рівня, та ще й, витанцьовуючи у лайні свої дикі танці, втягувати у це дійство своїх друзів. І після всього цього вважати себе шляхетними та порядними. Це що, ефект тунельного зору, коли для особи не існує нічого, окрім мети? Брехня, підтасовування, обливання брудом, перехід на тему зовнішності з метою приниження – і ні вміння, ні бажання вчасно зупинитись… Як по мені, у поетичному середовищі не повинно бути місця таким суперечкам. Бо це свинство. Як усе це бачити людям із справді тонкою організацією душі? Їм же боляче, вони розчаровуються у своїх ідеалах. Хіба, побачивши таке, можна думати, що всі оті твори «про все хороше», понаписувані борцями сміттєвих рингів, є щирими? Ні. Лицемірство це. Позування заради аплодисментів. Молоді люди, побачивши такий рівень дволикості у тих, кого вони, можливо, шанували за твори, зроблять висновок, що усі красиві слова самі по собі нічого не варті, що то піна, а справжнє поетичне життя у тому, щоб вести війну за місце під сонцем, ментально відгризаючи голову усім, хто косо гляне. Але скажіть мені, яке відношення усе це має до поезії? Та ніякого ж...
Навколо того, що доречно і що недоречно у пародіях – так, можна сперечатись і навіть треба. Навколо того, що можна вважати поетичним, а що ні – також. Багато навколо чого можна. Але це все має бути про поезію, а не про те, хто більший дурень чи у кого «на городі хрін довший, товщий чи рівніший». Є межі, за котрі не можна переходити. Навіть якщо це сатира. Навіть якщо це просто коментарі. Бо це публічний простір. Сучасні базарні торговки, до речі, не дозволяють собі так поводитись. Бо люди торгувати прийшли, продавати і купувати, а не лаятись. Бо до чорноротої дурепи покупці не йтимуть. Це під наливайками так стосунки з’ясовують.
Якби я ніколи ні з ким не сперечалась, можливо, я б казала, що когось там до чогось довели. Але я сперечалась. Тому знаю, що завжди є вибір. Завжди є ціла купа варіантів, як відповісти. Можна помилитись, але взагалі не думати, на що своєю відповіддю опонента провокуєш - як таке взагалі можливо у людей, що мають справу зі словом? Той, хто не хоче сперечатись – знайде, як суперечку зупинити. Це не важко. А якщо навколо якоїсь особи весь час виникають суперечки – значить, вона цього хоче, що б там вона не розказувала. Це просто підсвідоме бажання бути у центрі уваги за будь-яку ціну.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 13:37:23 ]
Так, але такого зашквару, як на мене, ще не було. Я б, може, спробувала знову обійти те "дійство", аби скоріше все вляглось. Але, вибачте, коли, з дозволу сказати чоловік переходить усілякі дозволені межі, то як жінка я мовчати не можу. Бо:

Гадалось, на ПееМ естети.
А придивитись - жах і шок:
не Муз облесники - поети,
а ненависники жінок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2020-01-12 11:13:34 ]
О так, на жаль. І що робити? Як перерости ці дитячі хвороби?

(про наш, кожного з нас, реальний стан) :)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2020-01-12 19:00:50 ]
З дитячими хворобами нічого не вдієш. Ніхто не здатен перескакувати через сходинки особистого росту ні у якому розумінні цього поняття. Можна тільки уповільнюватись чи прискорюватись. Чи взагалі регресувати під тягарем нерівномірного розвитку граней особистості, що, само по собі, є загрозою формулювання патологічного бачення світу, якщо не гірше. І поки людина не зрозуміє своєї проблеми і не буде сама шукати шляхів розв’язання проблеми – ніхто їй допомогти не зможе. Нав’язування вищих щаблів розвитку певним країнам зазвичай призводить до втрати ними здатності до нормального, самостійного існування внаслідок руйнування багатьох внутрішніх засад. Так і з людьми: розуміння приходить тоді, коли людина до цього готова. Ви можете щось підказувати, але, чи, наприклад я, скористуюсь підказкою, буде залежати не стільки від мого вибору, скільки від внутрішньої готовності сприйняти щось для себе нове.
:))Нічого не розумію ні у квантовій фізиці, ні у механіці. Ні у просто фізиці, хімії, чи математиці. Але усі вони мені подобаються, особливо, коли набувають квантової якості. Зараз намагаюсь довести до ладу другу частину «Плями Роршаха». До вподоби мені образи людей не від світу цього: можна наповнювати до безкінечності. У тому числі і найбезглуздішими інтерпретаціями квантової механіки. І тут таке посилання, наче подарунок.:)) От думаю тепер, чи додати туди ще й квантової заплутаності, чи просто хаосу вистачить.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2020-01-12 19:34:06 ]
Ви вважаєте, що тут, в наших умовах можливі елементи "хаосу"? Дійсної неупорядкованості всього і вся? )
А ця "квантова не локальність", схоже, ключик до бачення нашого майбуття - кожного з нас...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2020-01-12 21:36:04 ]
Та ні, то я про локальний хаос у голові моєї ЛГ.:)) Це ніяк не пов’язано з «тут» ) Та й взагалі, хаос виглядає хаосом тільки з середини чи з близької відстані. Та й то тільки з точки зору емоційно прив’язаного до ситуації стану. Здається, хаос має свою математичну модель. Тобто можна казати, що його не існує. А щодо квантової нелокальності… Ну так, ми відкриваємо це явище для себе. Але ж вона, ця нелокальність, була й до того, як хтось її усвідомив першим. Як би світ не змінився у наших очах, він все одно буде підлягати певним законам свого існування, незалежним від нашого усвідомлення і наших бажань. Ми змінюємось, але все одно залишаємось самими собою, навіть усвідомивши квантову нелокальність нашого буття.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 13:43:21 ]
Отож, пані Любо, стримуйте свою подругу - шалену Шматко! Той "зашквар" може бути іще гірший. Хай поводить себе як жінка... Втім - Шматко постійно пише, що пішла звідси. А може, то не вона тут щоденно пише? То її дух?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 14:06:46 ]
Пора б уже й Вам вгамуватись...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 13:53:55 ]
....виганяло озвався і тут..............закуйте Гупаллео у чемності кокон.
хай...хай...хай
Всюди повчає.
Що за хайки?
Писав би красиве: хайки, хоку... Мовчатиму, то скнітиме, пожаліла). У мене квиток на лайнер увечері, більше не писатиму тут.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 14:23:08 ]
Та я вгамований... Шкрябаю рецензію на "Птахокардію"... Буде й надалі Шматко випендрюватися - опублікую...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 14:28:46 ]
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2853629338031552&set=a.136243329770180&type=3&theater

Штудіюйте... даю цікавий зразок. Стаття з "Птахокардії".
Сторінка чужа. Не ліпше б у приватному порядку все це висловлювати, пане? Мені ці дискусії нецікаві. Лююлю позитив. Саме збираюся в теплі краї.
Всім - до побачення. Гарного настрою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 14:30:24 ]
(лююлю - то люблю)......
.........................................


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 14:32:33 ]
Я за те, щоб був і негатив у рецензіїї. Не може бути тільки позитив. Коли про мої твори пишуть - і я знаю про це - я забороняю писати тільки позитивне.Тож "Птахокардія" потребує,як і вся творчість поетки Шматко, на висвітлення негативного боку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 14:58:45 ]
Авжеж.........один "негатив" від такого письма.
Ви не перший таке думаєте
Сушко торік висловився так, дослівно не пригадаю. передам...:
Відкриваючи твою "Птахокардію", деякі автори бачать прірву між твоїм словом і власним...
їх шокує володіння поетичним інструментарієм... Вони тебе бояться. Бо хто вони тепер?
Я не догоджаю нікому.
То невже я винна...що вам перейшла дорогу до......? до чого?
Ну, нєльзя быть красивой такой...
всі це чули.

Пане Сергію, ви б показали на сайті рецензії свої...Петро Сорока покійний не догодив, наче ви недавно згадували...написав Вам...ви зітхали...
То ви мстити хочете всім?

Що ви писали про книги чужі? де зразки рецензій?
Починати з великої за обсягом ...з мого фоліанту...
Треба ж мати досвід.
Чекатиму...показуйте, що вже написали про інші видання. Є список?
Гадити мені ...мститися? ...........
Негативний бік? ..............
Тобто, видавець, автор, коректор...всі рецензенти - телепні? А ви - дока...
Та поезія не несе нині ні виховної ролі, ні догідницької.
.....................Нема про що.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 15:02:47 ]
Нав'язлива увага чоловіка, ровесника, мені не лестить. Моє прізвище вказане на книзі.
Вам не соромно себе виставляти упертим тролем, що вказує дівоче?
.......Все. Ні слова на ці провокації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2020-01-12 15:39:56 ]
Оце ж я і просив Сороку, аби не захвалював, як у приватних розмовах... На жаль, він не конкретизував моїх слабких місць і обійшовся загальними фразами... Шкода, що пішов дочасно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Деркач (Л.П./Л.П.) [ 2020-01-13 12:13:49 ]
Пригадується скво Чинганчгука по імені Роса, яка усмиряла томагавком гуронів як Ви в цьому вірші лютих «співців чудовної природи».