ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Страшно бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Страшно бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона тоді вдивлялася у вишню
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона тоді вдивлялася у вишню
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
nbsp       Я розіллю л
                            І
               &
                            І
               &
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
2024.11.20
07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять
2024.11.20
07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача
2024.11.20
05:44
Ти не повинен забувати
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.
2024.11.20
05:12
Спиваю натхнення по краплі
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.
Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві
2024.11.20
05:11
Які залишимо казки?
Домовики лишились дому.
Лісовики де? Невідомо.
Тепер на березі ріки
не знайдете русалок сліду.
Чи розповість онуку дідо,
як шамотять польовики?
Коли зовуть у гай зозулі,
Домовики лишились дому.
Лісовики де? Невідомо.
Тепер на березі ріки
не знайдете русалок сліду.
Чи розповість онуку дідо,
як шамотять польовики?
Коли зовуть у гай зозулі,
2024.11.19
21:50
Тим часом Юрик, ні, то Ярек
Прислав запрошення - меню…
Перелік всього — і задаром
Ну що ж нехай, укореню.
Присиплю жирним черноземом
А по-весні, дивись, взійде…
Ми творчі люди. Наші меми
Не встрінеш більше абиде…
Прислав запрошення - меню…
Перелік всього — і задаром
Ну що ж нехай, укореню.
Присиплю жирним черноземом
А по-весні, дивись, взійде…
Ми творчі люди. Наші меми
Не встрінеш більше абиде…
2024.11.19
18:51
Я розпався на дві половини,
Де злилися потоки ідей.
Розрізнити не можна в пучині
Дві ідеї в полоні ночей.
Зла й добра половини тривожні
Поєдналися люто в одне,
Ніби злиток металів безбожний,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Де злилися потоки ідей.
Розрізнити не можна в пучині
Дві ідеї в полоні ночей.
Зла й добра половини тривожні
Поєдналися люто в одне,
Ніби злиток металів безбожний,
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.10.17
2024.08.04
2024.07.02
2024.05.20
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Тамара Швець (1953) /
Проза
ФАРФОРОВИЙ ОДЯГ ЛІ СЯОФЭНГА
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
ФАРФОРОВИЙ ОДЯГ ЛІ СЯОФЭНГА
ФАРФОРОВАЯ ОДЕЖДА ЛИ СЯОФЭНГА
Оказывается, из битой посуды можно делать одежду... Именно этим и занимается китайский художник-скульптор Ли Сяофэнг!
Китаец Ли Сяофэнг (Li Syaofeng) даёт вторую жизнь фарфору. Он создаёт свои потрясающие платья из черепков посуды сразу трех династий. Но самое замечательное, эту одежду вполне можно примерить!
Ли родился в 1965 г. в городе Hubei. В 2002 году он закончил аспирантуру при Центральной Академии изящных искусств в Пекине и так и остался жить и творить в этом городе.
В своих работах Ли остаётся верен китайской культуре, пытаясь совместить современную одежду и древние китайские традиции.
Процесс создания одежды из фарфора невероятно трудоёмкий.
На современных китайских блошиных рынках вы можете без труда и без особых трат купить ящиками битый фарфор китайских династий. Но очень много времени у художника уходит на обработку и сортировку старинных осколков.
В студии у Ли полно ящиков с побитыми тарелками и чашками, обнаруженными на древних археологических раскопках (а весь Пекин, по его словам, - огромная стройка, вывернувшая целые пласты с археологическими древностями).
Каждая фарфоровая частица сортируется по возрасту, цвету, дате, форме прежде, чем она будет использована для создания очередного наряда.
Художник исполизует в работе осколки фарфоровой посуды китайских императоров династии Сун (420-479 гг.), Юань (1279-1368 гг.), Мин (1368-1644 гг.) и династии Цин (1644-1911 гг.)
Процесс - сложный. Сначала скульптор рисует схематически идею, затем создает проволочный каркас и приваривает к нему тщательно подобранные по цвету и форме черепки.
Это всё ещё эскиз. Затем шьётся кожаная основа, старинные фарфоровые осколки вручную полируются, в углах сверлятся маленькие дырочки и всё соединяется серебряной проволокой.
Дизайнер часто использует в работе традиционные китайские силуэты и китайскую военную форму.
Его работы не похожи на любые другие и в арт-индустрии и в индустрии моды.
Впервые столь необычный наряд был представлен на Азиатской Ярмарке Современного Искусства в Нью-Йорке, где его сразу же купили за 85 000 $. Пара из Венгрии приобрела свадебные наряды, решив сделать свою свадьбу особенной.
В 2010 г. Lacoste (а бренд с 2006 каждый год заказывает известным дизайнерам специальную серию своих рубашек-поло для проекта Holiday Collector’s) обратился к Ли.
По заказу известного бренда были изготовлены женская и мужская рубашка поло. На создание каждой футболки ушло около 3 месяцев кропотливого труда.
Скульптор сфотографировал каждый подобраный фрагмент (251 для мужского поло и 304 для женского) и сделал принты. Всего выпущено 2000 таких рубашек в шелковых мешочках с красной печатью LACOSTE-XIAOFENG . А для выставочных образцов пришлось отлить копии черепков, т. к. в Китае запрещён экспорт древних артефактов.
Так же на показе Alexander Mcqueen a/w 2011 можно было наблюдать платья и аксессуары, выполненные Li Xiaofeng
И всё же основная задача этих произведений - не стать одеждой, а, прежде всего, передать философский смысл бренности всего сущего, а также того, что любой конец - начало нового. Так куколка становится бабочкой, а разбитая посуда - объектом модного искусства.
Фарфоровая одежда Ли Сяофэна хранится в Галерее современного искусства в Пекине.
http://www.virginiamiller.com/artists/LiXiaofeng/L...
http://www.redgategallery.com/Artists/Li_Xiaofeng-...
https://www.livemaster.ru/topic/2047009
Перевела на украинский язык 30.01.20 11.27
ФАРФОРОВИЙ ОДЯГ ЛІ СЯОФЭНГА
Виявляється, з битого посуду можна робити одяг... Саме цим і займається китайський художник-скульптор Чи Сяофэнг!
Китаєць Чи Сяофэнг (Li Syaofeng) дає друге життя порцеляні. Він створює свої приголомшливі сукні з черепків посуду відразу трьох династій. Але саме чудове, цей одяг цілком можна приміряти!
Чи народився в 1965 р. в місті Hubei. У 2002 році він закінчив аспірантуру при Центральній Академії витончених мистецтв в Пекіні і так і залишився жити і творити в цьому місті.
У своїх роботах Чи залишається вірним китайській культурі, намагаючись поєднати сучасну одяг і стародавні китайські традиції.
Процес створення одягу з порцеляни неймовірно трудомісткий.
На сучасних китайських блошиних ринках ви можете без праці і без особливих витрат купити ящиками битий фарфор китайських династій. Але дуже багато часу у художника йде на обробку та сортування старовинних осколків.
В студії Чи у повно ящиків з побитими тарілками і чашками, виявленими на стародавніх археологічних розкопках (а весь Пекін, за його словами, - величезне будівництво, вывернувшая цілі пласти з археологічними старожитностями).
Кожна порцеляновий частка сортується за віком, кольором, дату, формою перш, ніж вона буде використана для створення чергового наряду.
Художник исполизует в роботі осколки фарфорового посуду китайських імператорів династії Сун (420-479 рр.), Юань (1279-1368 рр.), Мін (1368-1644 рр..) і династії Цин (1644-1911 рр..)
Процес - складний. Спочатку скульптор малює схематично ідею, потім створює дротяний каркас і приварює до нього ретельно підібрані за кольором і формою черепки.
Це все ще ескіз. Потім шиється шкіряна основа, старовинні порцелянові осколки вручну поліруються, в кутах свердляться маленькі дірочки і все з'єднується срібною дротом.
Дизайнер часто використовує в роботі традиційні китайські силуети і китайську військову форму.
Його роботи не схожі на будь-які інші в арт-індустрії і в індустрії моди.
Вперше настільки незвичайний наряд був представлений на Азійських Ярмарку Сучасного Мистецтва в Нью-Йорку, де його відразу ж купили за 85 000 $. Пара з Угорщини придбала весільні вбрання, вирішивши зробити своє весілля особливим.
У 2010 р. Lacoste (а бренд з 2006 щороку замовляє відомим дизайнерам спеціальну серію своїх сорочок-поло для проекту Holiday collector's) звернувся до Лі.
На замовлення відомого бренду були виготовлені жіноча і чоловіча сорочка поло. На створення кожної футболки пішло близько 3 місяців кропіткої праці.
Скульптор сфотографував кожен підібраний фрагмент (251 для чоловічого поло і 304 для жіночого) і зробив принти. Всього випущено 2000 таких сорочок в шовкових мішечках з червоною печаткою LACOSTE-XIAOFENG .А для виставкових зразків довелося відлити копії черепків, т. К. В Китаї заборонений експорт стародавніх артефактів.
Так само на показі Alexander Mcqueen a / w 2011 можна було спостерігати сукні та аксесуари, виконані Li Xiaofeng
І все ж основне завдання цих творів - не стати одягом, а, перш за все, передати філософський зміст тлінність всього сущого, а також того, що будь-який кінець - початок нового. Так лялечка стає метеликом, а розбитий посуд - об'єктом модного мистецтва.
Фарфорова одяг Лі Сяофену зберігається в Галереї сучасного мистецтва в Пекіні.
http://www.virginiamiller.com/artists/LiXiaofeng/LiXiaofeng.html#
http://www.redgategallery.com/Artists/Li_Xiaofeng-sculpture/index.html
https://www.livemaster.ru/topic/2047009
Переклала на українську мову 30.01.20 11.27
Оказывается, из битой посуды можно делать одежду... Именно этим и занимается китайский художник-скульптор Ли Сяофэнг!
Китаец Ли Сяофэнг (Li Syaofeng) даёт вторую жизнь фарфору. Он создаёт свои потрясающие платья из черепков посуды сразу трех династий. Но самое замечательное, эту одежду вполне можно примерить!
Ли родился в 1965 г. в городе Hubei. В 2002 году он закончил аспирантуру при Центральной Академии изящных искусств в Пекине и так и остался жить и творить в этом городе.
В своих работах Ли остаётся верен китайской культуре, пытаясь совместить современную одежду и древние китайские традиции.
Процесс создания одежды из фарфора невероятно трудоёмкий.
На современных китайских блошиных рынках вы можете без труда и без особых трат купить ящиками битый фарфор китайских династий. Но очень много времени у художника уходит на обработку и сортировку старинных осколков.
В студии у Ли полно ящиков с побитыми тарелками и чашками, обнаруженными на древних археологических раскопках (а весь Пекин, по его словам, - огромная стройка, вывернувшая целые пласты с археологическими древностями).
Каждая фарфоровая частица сортируется по возрасту, цвету, дате, форме прежде, чем она будет использована для создания очередного наряда.
Художник исполизует в работе осколки фарфоровой посуды китайских императоров династии Сун (420-479 гг.), Юань (1279-1368 гг.), Мин (1368-1644 гг.) и династии Цин (1644-1911 гг.)
Процесс - сложный. Сначала скульптор рисует схематически идею, затем создает проволочный каркас и приваривает к нему тщательно подобранные по цвету и форме черепки.
Это всё ещё эскиз. Затем шьётся кожаная основа, старинные фарфоровые осколки вручную полируются, в углах сверлятся маленькие дырочки и всё соединяется серебряной проволокой.
Дизайнер часто использует в работе традиционные китайские силуэты и китайскую военную форму.
Его работы не похожи на любые другие и в арт-индустрии и в индустрии моды.
Впервые столь необычный наряд был представлен на Азиатской Ярмарке Современного Искусства в Нью-Йорке, где его сразу же купили за 85 000 $. Пара из Венгрии приобрела свадебные наряды, решив сделать свою свадьбу особенной.
В 2010 г. Lacoste (а бренд с 2006 каждый год заказывает известным дизайнерам специальную серию своих рубашек-поло для проекта Holiday Collector’s) обратился к Ли.
По заказу известного бренда были изготовлены женская и мужская рубашка поло. На создание каждой футболки ушло около 3 месяцев кропотливого труда.
Скульптор сфотографировал каждый подобраный фрагмент (251 для мужского поло и 304 для женского) и сделал принты. Всего выпущено 2000 таких рубашек в шелковых мешочках с красной печатью LACOSTE-XIAOFENG . А для выставочных образцов пришлось отлить копии черепков, т. к. в Китае запрещён экспорт древних артефактов.
Так же на показе Alexander Mcqueen a/w 2011 можно было наблюдать платья и аксессуары, выполненные Li Xiaofeng
И всё же основная задача этих произведений - не стать одеждой, а, прежде всего, передать философский смысл бренности всего сущего, а также того, что любой конец - начало нового. Так куколка становится бабочкой, а разбитая посуда - объектом модного искусства.
Фарфоровая одежда Ли Сяофэна хранится в Галерее современного искусства в Пекине.
http://www.virginiamiller.com/artists/LiXiaofeng/L...
http://www.redgategallery.com/Artists/Li_Xiaofeng-...
https://www.livemaster.ru/topic/2047009
Перевела на украинский язык 30.01.20 11.27
ФАРФОРОВИЙ ОДЯГ ЛІ СЯОФЭНГА
Виявляється, з битого посуду можна робити одяг... Саме цим і займається китайський художник-скульптор Чи Сяофэнг!
Китаєць Чи Сяофэнг (Li Syaofeng) дає друге життя порцеляні. Він створює свої приголомшливі сукні з черепків посуду відразу трьох династій. Але саме чудове, цей одяг цілком можна приміряти!
Чи народився в 1965 р. в місті Hubei. У 2002 році він закінчив аспірантуру при Центральній Академії витончених мистецтв в Пекіні і так і залишився жити і творити в цьому місті.
У своїх роботах Чи залишається вірним китайській культурі, намагаючись поєднати сучасну одяг і стародавні китайські традиції.
Процес створення одягу з порцеляни неймовірно трудомісткий.
На сучасних китайських блошиних ринках ви можете без праці і без особливих витрат купити ящиками битий фарфор китайських династій. Але дуже багато часу у художника йде на обробку та сортування старовинних осколків.
В студії Чи у повно ящиків з побитими тарілками і чашками, виявленими на стародавніх археологічних розкопках (а весь Пекін, за його словами, - величезне будівництво, вывернувшая цілі пласти з археологічними старожитностями).
Кожна порцеляновий частка сортується за віком, кольором, дату, формою перш, ніж вона буде використана для створення чергового наряду.
Художник исполизует в роботі осколки фарфорового посуду китайських імператорів династії Сун (420-479 рр.), Юань (1279-1368 рр.), Мін (1368-1644 рр..) і династії Цин (1644-1911 рр..)
Процес - складний. Спочатку скульптор малює схематично ідею, потім створює дротяний каркас і приварює до нього ретельно підібрані за кольором і формою черепки.
Це все ще ескіз. Потім шиється шкіряна основа, старовинні порцелянові осколки вручну поліруються, в кутах свердляться маленькі дірочки і все з'єднується срібною дротом.
Дизайнер часто використовує в роботі традиційні китайські силуети і китайську військову форму.
Його роботи не схожі на будь-які інші в арт-індустрії і в індустрії моди.
Вперше настільки незвичайний наряд був представлений на Азійських Ярмарку Сучасного Мистецтва в Нью-Йорку, де його відразу ж купили за 85 000 $. Пара з Угорщини придбала весільні вбрання, вирішивши зробити своє весілля особливим.
У 2010 р. Lacoste (а бренд з 2006 щороку замовляє відомим дизайнерам спеціальну серію своїх сорочок-поло для проекту Holiday collector's) звернувся до Лі.
На замовлення відомого бренду були виготовлені жіноча і чоловіча сорочка поло. На створення кожної футболки пішло близько 3 місяців кропіткої праці.
Скульптор сфотографував кожен підібраний фрагмент (251 для чоловічого поло і 304 для жіночого) і зробив принти. Всього випущено 2000 таких сорочок в шовкових мішечках з червоною печаткою LACOSTE-XIAOFENG .А для виставкових зразків довелося відлити копії черепків, т. К. В Китаї заборонений експорт стародавніх артефактів.
Так само на показі Alexander Mcqueen a / w 2011 можна було спостерігати сукні та аксесуари, виконані Li Xiaofeng
І все ж основне завдання цих творів - не стати одягом, а, перш за все, передати філософський зміст тлінність всього сущого, а також того, що будь-який кінець - початок нового. Так лялечка стає метеликом, а розбитий посуд - об'єктом модного мистецтва.
Фарфорова одяг Лі Сяофену зберігається в Галереї сучасного мистецтва в Пекіні.
http://www.virginiamiller.com/artists/LiXiaofeng/LiXiaofeng.html#
http://www.redgategallery.com/Artists/Li_Xiaofeng-sculpture/index.html
https://www.livemaster.ru/topic/2047009
Переклала на українську мову 30.01.20 11.27
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Про публікацію