ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2024.05.21 23:17
Жебрак на землі просить на хліб.
Падати далі нікуди.
Нижче тільки пекло.
Він сходив землю
уздовж і впоперек,
Знає її родимки, шрами,

Роксолана Вірлан
2024.05.21 21:39
Боги Богів...і тих Богів Боги,
і той, хто над Богами й над собою,
скажіть нам, людям, де ті береги,
де хвилі духу б'ються до прибою -
й радіють грою.

Де врозсип розлітаються зірки,
а згустки душ - насилених на нитку -

Володимир Каразуб
2024.05.21 20:32
А тепер забери у мови усю її кров,
Щоб кожен рядок став глухою стіною розпачу,
Щоб сонце здавалося болем старих розмов
А слово — веслом, що постійно гребе до острова.
До острова, подібних якому цілий архіпелаг
У морі самотнього вітру порожніх роздумі

Юрій Гундарєв
2024.05.21 11:51
СО-СУ-КУР

Вітаємо із створенням літературного блоку СО-СУ-КУР (Соболь-Сушко-Курдіновський)!


Блок СО-СУ-КУР -
свято культур,
група поетів,

Володимир Бойко
2024.05.21 11:25
Вертить римами поет,
Віршики ладнає.
То ронделик, то сонет -
Він війни не знає.

Знову зрада і любов,
Пристрасні сюжети...
Що там жертви, що там кров,

Леся Горова
2024.05.21 10:58
Мрії збуваються.

https://m.youtube.com/watch?v=WmxjyMRUCJE&si=9IyrcA6yGrlEhr8k

Світлана Пирогова
2024.05.21 08:12
Яка морська краса! Ось "Ланжерон",
Відомий дельфінарій "Немо".
Небесний усміхається капрон,
Яскрава сонця хризантема.

А Чорне море в синьому вбранні,
Хоч від плактону зеленіє,
І хвилями підморгує мені,

Віктор Кучерук
2024.05.21 07:03
Сколихнувши гілку,
Забриніла бджілка
І смоктати стала з квіточки нектар, –
Видно в пелюстинках
Лиш комахи спинку
Золотисто-сіру, як погаслий жар.
До нектару ласа,
Робить вихиляси

Артур Курдіновський
2024.05.21 04:06
Неначе блискавка у квітні,
Розколе тишу тріолет.
Нове замінить на новітнє,
Неначе блискавка у квітні.

Коли бажання заповітні
Прикрасить римами поет,
Неначе блискавка у квітні,

Ілахім Поет
2024.05.21 00:02
Ні, «любов» - заслабке те слівце, як на мене.
Я тобою живу, а не просто люблю.
Чоловік – то чисельник, а жінка – знаменник
Апріорі ніколи не рівний нулю.

Та обов’язок цей - хоч чогось бути вартим -
Із тобою приємність, але не тягар.
Жили рвуть,

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Іван Потьомкін
2024.05.20 19:15
Підбитий у відльоті птах.
Як птах тужавіє в надії.
Розгін...Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
...Дивак в літах, хіба ж не ти отак
І пінишся, і рвешся у чуттєвій вирві?
Розгін... Стрибок...
Ще... Ще... І ще...

Микола Соболь
2024.05.20 13:30
Вплетись у пам'ять чорною стрічкою.
Чи на землі нам щастя ще буде?
Січень ув очі жбурляє січкою,
але не милішим був і грудень.
Ми повизбируєм снігу перлини,
платтячко буде доні на свято,
час відрахує останні години,
їх лишається геть небагато.

Олександр Сушко
2024.05.20 12:53
В моєму лобі кублиться печаль,
Обарвлена у перегар поезій.
Сатира в гузно заганя меча,
Аж крапле кров із геть тупого леза.

А я ж чекав не вави, а "Ура!",
Щоб оплески мого вмивали писка!
Але Сушко - упир-сисун, мара,

Олена Балера
2024.05.20 12:46
Святині зруйновані житимуть в наших серцях,
Неторкано-чистими лишаться розум і віра.
Лиш праведний гнів не засліплює око борця,
Лиш ненависть щира несхибно приборкує звіра.

Настала хвилина, коли не вбачається гріх
У тім, щоб у Бога просити для воро
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Галина Украйна
2024.05.18

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Нестор Мудрий (1973) / Вірші

 АТАКУЮЧИЙ АРБІТР
Ті вибори, хоч незаконні - дарма,
Указами зрушені аж чотирма,
Були дуже схожі на Кубок з футболу,
В якому держави глава і Гарант
Водночас у формі одної з команд
І в ролі арбітра виходив на поле.

Гадаєш, брешу я? Згадай і відстеж...
Казав він, що вибори пройдуть (авжеж!)
І чесно, й прозоро, і демократично -
А сам, хоч і пахнув при цьому, як скунс,
Підтримував свій мегаблок,тобто НУНС,
З щитів та екранів завзято й публічно.

Ой, круто ж арбітр потрапляв на TV!
Канали пускали - тому ще живі,
І так не було, як у Грузії згодом?..
Тим часом у певних краях (областях)
Хтось вумний "велів":
"Ні" - ПР на щитах,
"Так" - Юльці і Ющенку перед народом.

Читачу, цікавишся, хто б то "велів"?
Напевне, росли язики із голів
ОДА, що за вибори чесні скрізь брались.
Двох зняв тоді Ющенко без подання
Прем'єра - й не знаю, чи не навмання:
Щоб в НУНСу штабах дужче інші старались.

Підтвердити може прозорості курс -
І чесно, й спортивно на адмінресурс -
"Майданців" тріумф на дільницях закритих.
Чи милий бандитам месія-глава,
Що тюрми колись їм напророкував?
Про це жартома можна лиш говорити.

А тьма галичан, для яких влада ця
Так ревно створила робочі місця,
Що пашуть в Європі з цієї причини,
З'явилися вдома у всенькій красі
І знову ж "майданцям" дали голосів -
Але не питайте мене, яким чином...

Та хоч "мертвих душ" до дільниць ринув вал,
Хоч добрий, либонь, "підрахуй" Шаповал
І хоч мегаблок - помаранчева сила,
А менш як 15 відсотків вона
Набрала - і тут аксіома сумна:
Арбітра тим самим послали на мило!

Втім, блок із нунсистів - то вічний борець,
А в нього й тринадцятий є ще гравець,
І це - Білий Дім, де самі демократи;
Арбітр і без правил зіграти мастак,
Тим самим тринадцятим навчений так, -
Тож треба 0:7 Україну програти...
Серпень - листопад 2007




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2007-12-06 09:54:49
Переглядів сторінки твору 10186
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.158 / 5  (4.431 / 5.12)
* Рейтинг "Майстерень" 4.103 / 5  (4.316 / 5.06)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.701
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2008.12.01 18:46
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2007-12-06 10:53:07 ]
Про кубок з футболу не дуже доречна згадка.
Футбол як вид спортивних змагань добре прижився на Сході нашої держави, а ще краще - уболівання за спортивний результат гри улюбленої команди. Головне - перемога, а як вона здобувалася - то вже вболівальників не дуже турбує.
Президентські вибори 2004-го року це досить чітко показали. Відкріпні талони, ешелони та автобусні чартерні рейси бажаючих або змушених віддавати свій голос по три чи п'ять разів, мертві душі і т.д. Головне - перемога лідера. Верховний суд все розставив по своїм місцям, а потім - і третій тур, якого не передбачали політтехнологи дружньої РФ.
А що відбувається зараз? Є три політичні сили, сума голосів виборців на підтримку яких перевищує суму голосів всіх інших. І цим іншим треба якось змиритися з таким станом речей. Бо вибори і парламент - це не футбол з його математичними показниками. 34% - це не 50 і навіть не 44, чи скільки там зараз тих процентів точніше у новоствореної коаліції.
Про Ваші вірші я нічого не писатиму. Вони - не для мене, а мої, скоріше за все, не для Вас.
Творчої Вам наснаги на дійсно поетичні здобутки :-)
Читач стовпчика праворуч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2007-12-06 11:19:50 ]
Дозвольте питання, шановний авторе.
Майже абстрактне. Ми не переходимо на особистості, що є показником толерантної та культурної дискусії.
Чому партію, що, по суті, манкуртів, поетам, що пишуть орфографічно та стилістично бездоганно українською мовою, так хочеться підтримувати?
Чому жінку вони собі дозволяють називати не повним ім'ям, а якимось котячим чи коров'ячим?
Раїсу Богатирьову, наприклад, ніхто не називає так, як росіяни у свій час дружину останнього Президента СРСР? Є Юлія Тимошенко, жінка. Ющенко - це Президент, а не рядовий у солдатській шерензі.
Хіба не так?
Я вибачаюсь за розлогість або навіть надокучливість. Ви нещодавно завітали з добром на мою авторську сторінку, а я тепер - на Вашу :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 12:48:25 ]
Олександре, почну з того, що у Ваших коментарях я не вбачаю ні зайвої розлогості, ані надокучливості.
Собі дозволю не коментувати Вашого історичного екскурсу у 2004 рік (про відкріпні талони, Верховний Суд, третій тур тощо).
Чому написав про футбол? У ньому є арбітр; Президент України повинен бути безпристрасним арбітром (!) під час парламентських виборів; Віктор Андрійович Ющенко публічно обіцяв таким безпристрасним арбітром БУТИ (!); а як він поводився насправді?
З іншого боку, коли це я прирівнював пана Ющенка до рядового в солдатській шерензі? (Може, це він себе до "солдата із стройбату" прирівнював, коли в палаючому лісі лопатою махав? :)) )
Далі. Цитую Вас: "Чому партію, що, по суті, манкуртів, поетам, що пишуть орфографічно та стилістично бездоганно українською мовою, так хочеться підтримувати?"
Ви вважаєте, я її підтримую? А Ви читали мої "СИНІ КУПЛЕТИ про покращене життя, добробут і так далі"? Читали, як я "оспівую" безхребетність ПР і особисто її лідера в "Оді політичним домовленостям"? То дуже рекомендую. А якщо Ви мали на увазі не Нестора Мудрого, то й питання не до мене.
Наступне. "Чому жінку вони собі дозволяють називати не повним ім'ям, а якимось котячим чи коров'ячим?"
Шановний, похідні від християнського імені ЮЛІЯ "Юлька" і "Юля" - не є "іменами" свійських тварин. І варто спершу розібратися, з подачі чиїх піарщиків так називають пані Тимошенко Юлію Володимирівну. Чому не називають Райкою Богатирьову - даруйте, поняття не маю. На мою особисту думку, подвійних стандартів бути не повинно - отож, можна називати.
І стосовно "Творчої Вам наснаги на дійсно поетичні здобутки :-)" Мабуть, Вам це вже й так відомо, але скажу: Ви далеко не перший, хто не вважає мою творчість дійсно поетичною і відверто мені це говорить. Я ставлюся до такої точки зору на мої римовані тексти абсолютно толерантно. Але ніколи з нею не погоджуся.
Спасибі за побажання творчої наснаги і за толерантність та культурність під час дискусії. І Вам зичу успіхів у поезії та в житті!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2007-12-06 13:14:55 ]
Мой вітання Вам. Порозумілись до появи нових питань та уточнень :-)
Нащо лукавити, пане Несторе? Хіба ми не бачимо, як Ю.Б. величають? Свійських тварин зменшено-скороченими іменами теж окликають. Але люблячи - ось тільки в чому може бути різниця.
Ющенко... Мене за прізвищем останнього разу в українській армії викликали, ви ж добре розумієте, де за прізвищем кого окликають чи згадують. В міліції - громадянином Дяченком мене б назвали, Вас би теж якось там по-справжньому. То вже є деталями та дрібницями - як Вас, як мене... Як і те, що звертання на "шановний" без імені теж про щось каже.
Не погоджуйтеся з тією точкою зору, до якої абсолютно толерантно ставитесь, якщо Ваші вірші дійсно є художнім твором :-)
Дякую за розмову та побажання.
Злагода - це крихка річ. Навіть коли не сварились :-)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 14:52:01 ]
Олександре, радий, що ми з Вами так чемно і чудово порозумілися. :)) Позаяк стосовно "Злагода - крихка річ" маєте рацію, негайно зупиняємо дискусію до появи нових питань та уточнень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 14:54:23 ]
Несторе, ще тебе запитаю;)- Може є у тебе щось любовно-сороміцькке?)) Сатира то звісно супер, але ж часо хочеться чогось такооооооооого, нє?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 14:57:34 ]
Варваро, доброго дня! Цікавитеся чимось любовно-сороміцьким?
На жаль, не маю чогось такого. Зверніться до нашого з Вами доброго знайомого Олександра Некрота - у нього є. Ось тільки свіженького може не виявитися. Хочете щось із його збірки "Юначий маразм" - напишіть йому на en-olex@ukr.net , і я певен, що зможете отримати цю книгу в подарунок. Заодно, може, і в той ваш луцький бар... як його, "Майдан"? [Тьху, якісь дивні цитрусові асоціації навіює... :))] сходите! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 14:59:33 ]
Вдячна за інфу, ми здається на ти?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 15:10:26 ]
Давай на ти, я не заперечую. :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:12:02 ]
От і славно))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:34:10 ]
О, заглянь-но, Несторе, в турнір Осінь, може там щось цікаве буде?)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 15:35:42 ]
Наприклад, Варцю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:37:35 ]
Та просто там цікавезна дискусія))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 15:50:52 ]
Зазирнув. Дискусія таки нічо'. :)) А до чого Ти вела, можна конкретніше, Варцю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:59:01 ]
А нічого)) просто залучаю всіх охочих до обговорення))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 16:13:12 ]
Ясно. Не обіцяю неодмінно взяти участь - і все одно спасибі! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:47:17 ]
Гірше, ніж на Варвару. Може то закономірно, що на гірші твори виходять гірші пародії?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 17:16:23 ]
Куди діватися, Іване? Мудрий пише ж не вірші, а не відомо що. А Черезова досить непогана - ні?
Між тим на Варвару Черезову написали не ми, а Белла Донна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 15:43:41 ]
Бачу, прихильників помаранчево-серцевих сил марно переконувати, що Нестор Мудрий не є прихильником "ригіоналів". І на мої вірші все одно казатимуть "чорне", "не відомо що", "(най)гірші твори". Які політики майданного табору, такі і їхні прихильники?..
Епіграма не смішна і не влучна, а просто вульгарна і низькопробна. Попередня: "На паперті Нестор, велична ця роль - Оранжева рана, душевний мозоль", - була значно кращою. Я розчарований. Автору варто ретельніше працювати над віршованим словом і над собою. Така моя думка... ой, перепрошую - "не думка, а не відомо що"! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 16:47:53 ]
Уточнення. Я хотів сказати - ДЕЯКИХ прихильників помаранчево-серцевих сил марно переконувати... (далі за текстом). Прошу вибачення в адекватних, толерантних прихильників демкоаліції.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-14 09:07:10 ]
Особисто мені, Несторе, Ющенко не приємний - слизький він хлопака, обіцянок не виконує. Від Бют з Нунсом теж особливого захоплення немає, люди, як люди, як ми з вами, але саме вони поволі займаються асенізацією, як і ми з вами, чи не так? Є й інша сторона - які вже комуністично і низькопромислово загадили весь схід України, і планують це зробити зі всією країною...
На жаль, ваш підхід, мало що не поетичний, а ще й страшенно однобокий. Мудра миша гори і не помітила, тільки голочки хвої під хвостом. Якщо б ми жили не в цей час, а років на 100 пізніше, коли проведена ригіоналами, комуняками і соціалістами політика знищила б українську мову і віддала б Україну під військові бази, і в кріпацтво кремлю, тоді б я "согласилась с вами, что были такие аранжевые сволачи, столька крови перепортили, но и среди них нашёлся настоящий патрит - некто Нестор Мудрый - жаль на холопском, непонятном наречии писал..." А зараз я з вами не згідна, і як зможу, так на нечесні закиди і відповідатиму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-14 12:43:09 ]
Шановна Елло Нечипорівно Прекрасна! Називатиму Вас так, щоб не величати Епіграмами, Наслідуваннями Пародіями, можна? :)) Щодо непоетичності мого підходу можна довго сперечатись, але єдиний спосіб перемогти в цій суперечці (і для моєї сторони, і для Вашої) - уникнути її.
А ось однобокістю хибує і Ваш підхід також. Ви вважаєте, "майданці" не віддаватимуть України під військові бази і в кріпацтво землю? Ну-ну. Надіюсь, цього не доведеться перевіряти на практиці, і їхня влада незабаром скінчиться. Інакше на щось хороше сподіватися годі. Така моя позиція, хоч би як Ви були переконані, що це "нечесні закиди".
А щодо Вашого футуристичного прогнозу - сподіваюся, мене ніхто не зараховуватиме до "аранжевых сволочей", навіть у контексті "среди них нашелся настоящий патри[о]т". Я помаранчевим не був і не стану, хоч би скільки писав "на холопском наречии". [Між іншим! Найяскравіше "підтвердження" саме такого підходу "ригіоналів" до державної мови - їхнє нехтування мільйонами підписів за референдум про статус російської: пан Ющенко не призначає референдуму - то й не треба, ПР мовчить! а Ви так відгукуєтеся про цих синіх і пухнастих, ай-ай-ай! :)) ]