ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ірина Вірна
2026.01.28 23:03
У цьому будинку зникають душі....
Ти хочеш ступити на його поріг?
Спочатку прислухайся до звуків
(а раптом десь стогін ... крізь тишу століть)

У цьому будинку зникають душі...
Поріг переступлено...
Страшно? Не йди!

Тетяна Левицька
2026.01.28 20:52
Не вгамую серця стук...
Січень, змилуйся над нами.
Божевільний хуги гук
між розлогими ярами.

Милий в чаті пропаде,
згубиться і не знайдеться.
Припаде ж бо де-не-де.

Микола Дудар
2026.01.28 20:24
…ось вона, ось… старенька верба
Потрісканий стовбур все той же…
Що, не впізнала? пам’ять не та?
Ти зачекай… Вербонько-боже

Спомини лиш… встрічала весну
А в жовтні покірно жовтіла
Листя і віття з рос і в росу

Вероніка В
2026.01.28 19:15
сидить у мене птекродактиль на даху
і їсть хурму й мішає в голові бурду
і думає свою думу
ухух кажу ухух…
яку воно ото заварює собі уху
яку воно ото меле якусь х...

і в птеро лиш одна турбота

Іван Потьомкін
2026.01.28 18:46
Усе сторчма на цім святковім світі.
Лиш догори ходить єврей дає ногам.
Чи ж перший я, хто запримітив,
Що полотно мудріш, аніж художник сам?

Портрет мій був би рабину впору.
Затіснуватий, може, але ж пасує так.
Вічно і в’ їдливо вивча він Тору,

Ірина Білінська
2026.01.28 13:37
Які красиві ці сніги!
Які нестерпні!
Під ними тліє світ нагий,
як скрипка серпня…
Його чутлива нагота —
ламка і ніжна,
укрита попелом, як та
жона невтішна.

Борис Костиря
2026.01.28 11:13
Таємне слово проросте крізь листя,
Крізь глицю і знебарвлену траву.
Це слово, ніби істина столиця,
Увірветься в історію живу.

Таємне слово буде лікувати
Від викривлень шаленої доби.
Воно прорветься крізь сталеві ґрати,

Юрко Бужанин
2026.01.28 09:49
Це так просто —
не шукати істини у вині,
коли вона прозоро стікає
стінками келишка з «Чачею».
Входиш туди критиком,
а виходиш —
чистим аркушем.
Перша чарка — за герменевтику,

Олександр Буй
2026.01.27 20:27
Підвіконня високе і ковані ґрати.
Не побачити сонця за брудом на склі.
Номер шостий на дверях моєї палати –
Аж до сьомого неба портал від землі.

Стіни, білі колись, посіріли від часу,
Сіру стелю вінчає щербатий плафон,
Світло в ньому бліде – та ні

С М
2026.01.27 18:04
січневий день і вітер зимний
ось я закоханий чом би і ні
вітер пройма така причина
гріємося доторки рук твоїх

нумо станцюймо одні
в холоді цеї зими
твоє тепло &

Пиріжкарня Асорті
2026.01.27 13:35
якщо безладно наглядати
за техпроцесами всіма
то виробництво встати може
стійма

коли відкинувши убогість
побути мультиглитаєм
чому б не вкласти капітали

Вероніка В
2026.01.27 11:23
знаєш що там похитується
на гойдалці гілок
його не видно
тільки цей скрип
тільки він бачить напнуті на крони голоси

коли я вдягаю на плечі рюкзак
я хочу хотіти не слухати

Ірина Білінська
2026.01.27 11:05
Привіт,
невипадковий перехожий!
Не обертайся,
не ховай очей —
зізнайся, хто
твій спокій потривожив?
І що тобі у пам’яті пече?

Борис Костиря
2026.01.27 10:17
Це віршування, ніби вічне рабство,
Важка повинність і важкий тягар.
Воно підность в піднебесся раю,
Штовхає ордам первісних татар.

Це вічний борг перед всіма богами,
Перед землею, Всесвітом, людьми.
І ти не розрахуєшся з боргами,

Микола Дудар
2026.01.26 21:17
…ти помреш від блюзнірства й жадоби
На акордах брехні і піару.
Бо зачали тебе з перегару,
Що цікаво, ті, двоє, не проти…
У «замовленні» гнулись взірцево…
Для безхатьків потрібна ж іконна?
Якщо ні, то нехай, не «мадонна»…
Якщо так, не спіши, «короле

Ігор Терен
2026.01.26 18:45
А сатира, критика та гумор –
це пілюлі шоу шапіто,
де карикатури
із натури
вилікують одного на сто.

***
А лінія життя, що на долоні,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Стефан Наздоганяйко
2026.01.28

Кіра Лялько
2026.01.22

Аліна Гурин
2026.01.19

Лесь Коваль
2026.01.19

Жанна Мартиросян
2026.01.16

Таїсія Кюлас
2026.01.11

Вероніка В
2025.12.24






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Богдан-Ігор Антонич (1909 - 1937) / Вірші / "Три перстені. Поеми й лірика" (1934)

 Різдво. Коляда

Контекст : Пісенне виконання. Василь Жданкін


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-01-08 08:39:12
Переглядів сторінки твору 146676
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R
* Народний рейтинг 4.874 / 6  (4.494 / 5.48)
* Рейтинг "Майстерень" 4.617 / 6  (4.272 / 5.5)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.705
Потреба в критиці толерантній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Колядки та щедрівки
Автор востаннє на сайті 2010.02.23 17:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:07:23 ]
Та не можу я виставити іншу. Просто технічно не можу. Не розумію чому я не маю права цього зробитию. Найвиша, яку можу вситавити 5.5. Антонич для мене - Бог у поезії. У нього немає жодного "технічого" вірша. Вчитися у нього треба нам усім. І оцінювати його - це просто смішно. Я першою союди зайшла і коли побачила його рейтинг, подумала, що зможу виправити оцінку. Мало того, що не виправила, ще й від Сергія дістала. Зрештою, я звернула увагу на те, що у тексті помилки і вже не хотіла наголошувати на тому, що це окремі два вірші. Хто доставляє вірші на сторінку Антонича?
Словом - прошу мою оцінку прибрати, бо цей автор просто неоціненний.
Така моя думка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:12:01 ]
Ярино, Ви самі можете зняти свою оцінку. Достатньо вибрати із віконечка відповідну позицію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:10:48 ]
Приношу вибачення Вам, Ярино. Мені було невідомо, що Ви не можете поставити іншої оцінки. Для мене тут складнувата навігація, а ще я й досі не розібрався з тим, хто тут і які права має на які оцінки. Щодо того, що Антонич неоціненний згоден з Вами на всі 1000!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:13:17 ]
Я вже оцінку прибрала. Видать "любителі поезії" на поезії не розуміються, бо не мають права виставляти оцінки вищі за 5.5. Вось так. :о))))
Я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:14:06 ]
А я на Вас, Сергію, і не ображаюся. Я б сама так відреагувала... :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:18:12 ]
Я втішений, Ярино, що не ображеєтесь. Бо я й справді не знав, що автори тут обмежені в оцінках.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:14:13 ]
Якщо дозволите, не бачу смислу щось змінювати.
За великим рахунком "цифрові рейтинги" - велика відносність, яка ні на що не впливає. Класикам? Їм то вже байдуже. Молодим авторам? Сумніваюсь, що хтось із них обиратиме для себе орієнтири, виходячи виключно з високого рейтингу ПМ.
Якщо раптом хтось з молодих поставить Шевченку 4.0 чи 5.0 на що це вплине? Абсолютно ні на що. Можливо у молодого автора таке бачення цього твору (напевно, він має на це право), а можливо, він просто став не з тієї ноги, а вже завтра на цей же вірш він подивиться зовсім іншими очима...
Імхо, переймання статусами-рейтингами - це не зовсім та тема, яка впливає на підвищення майстерності саме молодих авторів, для яких і існує цей сайт.
Напевно, все ж потрібно приділяти увагу текстам класиків і власним текстам, а не циферно-знаковим еквівалентам рівня майстерності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:17:26 ]
Згоден, що за великим рахунком класикам все одно на наші оцінки. Це залізно-логічно.

Одначе тоді, коли я побачив, що мій рейтинг вищий, ніж в Антонича, мені чогось дуже захотілося опустити себе аж до голих нулів. Бо тільки таким чином можна було встановити відносну справедливість.

Не знаю що це. Мораль чи просто емоції... Не знаю.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:29:26 ]
А для чого потрібно брати участь у головному конкурсі?

Особисто на мою душевну рівновагу тутешні цифри не справляють жодного враження.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:37:24 ]
у кожного автора просто своя мета , і свої рівні...
хтось просто "тусується" і розуміє свій невисокий художній рівень, хтось хоче брати реальну участь у літ. процесі (а в такому випадку про себе потрібно так чи інакше заявляти; участь у конкурсах - лише один з можливих варіантів)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:14:44 ]
Ага, саме так і є. Тут поділ на касти майже такий як в Індії.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:21:11 ]
До слова, з поділом на касти у Індії теж не все так просто. Наскільки мені відомо, до жебраків там ставляться досить шанобливо, адже майже всі "божественні люди" там походять саме з цієї категорії. І не відомо ким завтра виявиться в реальності "жебрак", на якого сьогодні, наприклад, хочеться "подивитись косо чи сказати "фе!"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:22:04 ]
Я не про Індію, власне, говорив.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:32:45 ]
я просто зробив тонку паралель
саме тут на ПМ, на моїх очах, зовсім нікому невідомі автори з "нульвим рейтингом і статусом" лише за декілька місяців ставали настільки СИЛЬНЮЩИМИ поетами, що в реальність такого навіть не вірилось...
після того на статуси і рейтинги, я взагалі перестав звертати увагу
як казав Кузя Прутков "Зрі в корєнь!" :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:17:32 ]
quod licet bovi nod licet Yovi, Ярино..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярина Брилинська (Л.П./М.К.) [ 2010-01-08 12:20:24 ]
Сонце Місяцю... Я не... я овечка. :о))))
Я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:37:33 ]
Розумієте, це складне питання. І неоднозначне. Щодо мене, то вже в перший день перебування на ПМ я отримав Р2. Це справді мало що змінило у моєму житті і творчості.

Одначе ж, коли ми говоримо про мертвих, то це вже зовсім інша річ. Для мене, принаймні.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:45:40 ]
Скоріше всього, вам, Сергію, просто здалося, що така відзнака у перший же день ніяким чином на вас не вплинула. Бо є ще так звані рівні підсвідомості. Якщо ж це дійсно так, тоді ви просто "просвітлена людина" (як кажуть у тій же Індії). А це я вам скажу дуже "круто", бо таких вершин на цій планеті досягають одиниці... :о))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Осока (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:50:15 ]
Дивні речі Ви кажете... Тобто я мав би померти від щастя, якщо хтось сказав, що в мене красівий вірш?))) Знаєте, колись я працював на радіо, і моя головна редакторка знала, що я пишу вірші. Так от вона радила ділити всі похвали на 38, а всі критичні зауваження на 38 множити. Отак і роблю. Конструктивно. І без жодної "просвітленості".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Рожко (М.К./М.К.) [ 2010-01-08 12:59:07 ]
Ні померати, звичайно не потрібно. Згоден на 100% - 1 розумна критична заувага до твого твору варта 50 пустих дифірамбів (яких так багато і тут на ПМ), але і вони якимсь чином відкладаються у авторі, бажаємо ми того чи ні


1   2   3   4   5   Переглянути все