ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2026.06.08 12:51
Як добре, що не треба поспішати
Кудись уранці, що є вільний день.
Читати ці складні Упанішади
Із вільних і замучених пісень.
Кохати, ображатись і прощати
Когось далекого, немовби трель.

Як добре, що заглибитися можна

Вячеслав Руденко
2026.06.08 11:31
Будь ласка!-довгий сквош
Нам подарунком долі
В борні за майбуття,
Яке не оминуть,
Можливо донесуть
Ракетки проти волі
Раптове – Схаменись!
Дитяче – не забудь!

Юхим Семеняко
2026.06.08 08:02
Випасали телят Баскервілі,
Та на вигляд вони підозрілі.
І стоїть гавкотня.
Тож ні ночі, ні дня
Недоспали оті Баскервілі.

Хто б до Адамсів би не приїхав,
Для Пилипа нечувана втіха.

Віктор Кучерук
2026.06.08 06:02
Розбуджений співами зябликів ліс
Нарешті звільнився від літнього сну, -
Почулось здаля шелестіння беріз,
Побачився заєць, що в гущу гайнув.
Привітно махають гілками кущі
Ліщини з плодами, що стиглості ждуть, -
І радість одразу зростає в душі,
І біл

хома дідим
2026.06.07 21:42
жовтогарячі нагідки
та лілії тигрові
пташки співочі навкруги
немовби у діброві
увесь такий ліричний ти
замислений на слові
життя же промовля утім
на мові невідомій

Євген Федчук
2026.06.07 17:17
Як знімали Хрущова і намагалися Горбачова.

Так, багато при Хрущову устигли зробити.
І супутник, і людину перші запустити
В космос. Цілину при тому дружно піднімали,
Хоча про те у казахів згоди не питали.
Культ особи «подолали», невинних звільнили,

Володимир Ляшкевич
2026.06.07 16:40
То мир і справді є театром? Як не глянеш:
актори, сцена, мла за нею, глядачі.
Проте присутні в цій великій виставиці
і ті, що обирають непримітні ролі,
але міняють долі участю своєю.

Коли ж вони нарешті покидають сцену,
тоді провіщене й дох

Борис Костиря
2026.06.07 13:28
Дайте випити кави ковток
Перед боєм важливим, вагомим
І пізнати життєвий урок,
Що промчиться в стрімкому вагоні.

Дайте випити чашу до дна
Хоч вина, хоч рясної цикути.
Не моя буде в тому вина,

Олег Герман
2026.06.07 11:42
Шукаю дорогу між тисяч думок,
Де цінності тонуть у шумі розмови,
Де кожен навколо — мудрець та пророк,
Хоч жоден насправді нічого не робить.

Змішалися контури, знаки, слова,
Ховаються тексти за тінню контексту.
У цих лабіринтах болить голова

Вячеслав Руденко
2026.06.07 11:10
… на човнику не видно пасажирів,
біля корми не чути руху сліз,
де заповіт новий що склали за ранжиром
під юним місяцем ховають до валіз,

раніше тут з півдюжини агентів
у квітень дощовий плели з верби вінки,
тепер щури рятуються в моменті

Віктор Кучерук
2026.06.07 06:27
В тепле літо золоті ворота
Відчиняє червнева пора, -
Душу вабить лежача робота
І напущена в сплячку мара.
Зріє літо пахуче, півсонне
І принадне в наряді своїм, -
Барви й звуки його ніжнотонні
Час від часу сполохує грім.

Володимир Бойко
2026.06.07 01:22
Окремі москалі нібито і не страшні. Вони, як і вовки, небезпечні, коли збиваються у зграї. Без московської мавпи з гранатою світ поки що не здатний уявити собі миротворчий процес. Гіркий досвід – незамінний інгредієнт у кулінарії. Людям найпрості

хома дідим
2026.06.06 22:03
не перевершуй не жени
не віддавай усе що
тим демонам поза дверми
хоча у них є дещо
стезя стежина стеж її
дерева милість божа
вони усе пережили
самі собі тотожні

С М
2026.06.06 19:21
В оп’янінні усілякою розкішшю
Задля продукції
Що зносить усе все на хвилі
Бездуховно безсмертній, і коли
Божий кельнер бере твій останній дайм
Ось рахунок тобі
І нема в цім фарватері
Припливу, ні розсуду

Вячеслав Руденко
2026.06.06 17:36
…подуєш на людську біду -
затихне морок на дзвіницях
у бомбосховищах, світлицях,
у Гестиманському саду,

де бродять ангели по три,
вітхозавітно, задзеркально,
де чути неупинний рух

Охмуд Песецький
2026.06.06 17:26
Готовий сплакнути, раніш як бувало,
Коли на оголені груди впадеш
Жагучого серця пругкими губами,
Як тільки згадаєш забутий backstage.

Одна у тобі розпізнає акина,
А друга чи третя – лише прохача.
Від них і находить на тебе провина
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори на сторінці:

Неїл Лорен
2026.06.08

Володимир Журавльов
2026.06.05

Мария Дутко
2026.06.01

Андрій Олінковський
2026.05.31

Аліса Бєздєтна
2026.05.14

Сак Юлия Сак Юлия
2026.05.13

Андрій Стельмахер
2026.04.29






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




 
 
Результати голосування
Основні проблеми сучасної української поезїї (3 відповіді):
1. Обмеженість читачів
 
  26 % (168)
2. Обмеженість авторів
 
  19 % (124)
3. Нестача грошей
 
  18 % (116)
4. Мало справжніх вчителів
 
  11 % (68)
5. Загальна нерозвинутість мови
 
  10 % (62)
6. Нестача адекватних означень
 
  7 % (43)
7. Застаріле віршування
 
  5 % (32)
8. Обмежена кількість рим
 
  4 % (23)
Всього голосів: 636  | Проголосувати
Рейтингові опитування

Інші рейтингові голосування:
Майбутнє української поезії полягає в розвитку:
Якої поезії не вистачає нині укр.літературі?
Якими мали би бути поетичні книжки?

Всі актуальні голосування на "ПМ"

Коментарі
Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-02 03:32:39 ]
доречі, як щодо простих смертних(типу мене)? от як, поясніть, нас можна почитати? ви відповісте: зайшовши до алфавітного переліку, де хто шо з се уявляє незрозуміло.
тоді друга частина моєї відповіді на опитування:
стороння ієрархія у творчості. це коли хтось вирішує де бути твоїм віршам - на обличчі сайту, чи десь, де потемніше.
це все по крихтах складає проблеми сучасним поетам.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-12-02 10:52:57 ]
Щоби вас читали і коментували, Дмитре, ви повинні читати і коментувати інших наших авторів.
Відповідно - рівень вашої уваги до інших стане запорукою уваги до вас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-04 08:39:51 ]
на головній сторінці я знаходжу цікаві для себе вірші майже щоразу як заходжу, а через алфавіт треба колупатися дуже довго. непотрібна і абсолютно незручна зміна.
і взагалі, річ у тому, шо поетів систематизують і будують штучні слої.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2008-12-04 10:39:14 ]
Цікаво, а до якого виду проблем можна віднести ось таку, наприклад, відвертість редактора:"Ви ж зрозумійте, що мені набагато вигідніше написати щось самому, ніж платити гонорар Вам"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2008-12-06 01:46:35 ]
"Нестача людяності"- стосовно кого? Чи не означає це, що публікація чиїхось віршів є доброчинністю? Аби редактор сказав, що мої вірші погані і немає сенсу їх друкувати, я б сприйняла це як свою власну поразку, яка відносно світу Поезії не має ніякого значення, але коли відсіч може отримати і людина, набагато талановитіша за мене, тільки тому що за нею ніхто не стоїть і не хочеться платити за її працю це вже проблема.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-18 14:47:05 ]
Тетяно, особисто я не вважаю, що існує категорична проблема - обов'язково опублікуватись у "ранньому" творчому віці. І здебільшого редактори мають рацію, відмовляючи багатьом. Але з іншого боку, редактори знають смаки своєї "пастви", яку самі і деформують своїми публікаціями.
Але якщо автор на досить високих щаблях, наприклад, ПМ R-рейтингів, то невеличка редакторська правка завжди допоможе автору видати дуже вдалу книжку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-05 01:45:12 ]
я не боюся, шо я не поет. бо знаю шо я є.
мені для цього не треба входити в історію, подобатися комусь, чи пред'являти якісь там докази.
я поет, бо я шукаю, думаю і бачу своє місце у мистецтві. можна сміятися, чом би й ні.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-12-05 09:21:38 ]
Навіщо сміятися. Важливо мати тверді переконання.
Ви, Дмитре, напевно не будете проти, якщо я ось опублікую коментарем перший ж ваш вірш, який потрапив мені на очі? Якщо проти, то я видалю цей свій коментар.
Якщо ж це не той вірш, то запропонуйте інший, і я зміню експозицію.
Тож ось, за словами шановного Дмитра, вірш справжнього поета. А значить - справжня поезія.

я скоро здохну
Третім оком ліхтарів
витріщаються сни.
Схотів та не схопив
образів мотив.
Повне обличчя роси.

Між півкулями затиснув
забагато потреб.
Ненавмисне скисло,
ця мить для істин
надихає мене.

Кудись неначе шлях,
і білий шов хай-вею.
І час іде не в такт,
і порожньо в руках.
Все сказане - вже за межею.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-05 23:09:54 ]
я не проти, навпаки мені приємно.
тільки мені не зрозуміло, з якою метою Ви сюди його викладуєте. спростувати мої слова? запросити третіх осіб?
дипломатія якась)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-12-05 23:27:10 ]
Дмитре, навіщо спростовувати?
Підтвердити.
Хіба наші твори не підтверджують наші слова?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-05 23:29:55 ]
Колись Василь Стус сказав, що він не поет, а просто людина, яка пише вірші.

:)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-18 15:02:21 ]
Безумовно, Стус правий, але писати вірші, це ж далеко не тільки покривати папір словами?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-09 11:16:31 ]
авторитети - остання справа

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Хо (Л.П./Л.П.) [ 2008-12-17 02:02:19 ]
Ганна Осмоловська, пдтримую Вашу думку. Після відкриття для себе цього вислову у мене не повертається язик називати себе поетом.

Самоїд Тансу, для кого як. Для мене генії є авторитетами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-17 18:04:18 ]
геніїв робите ви самі, або ж не робите.
визнаєте або ж ні.
таким чином колекціонуєте упередження і переймаєте чиюсь точку зору. так вас стає менше і менше.
мазохізм.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-18 14:58:01 ]
Ні, Дмитре, ви просто не вірно оперуєте термінами. Якби ви користались правильним розумінням - то не вживали би таких висловлювань, як "геніїв робите ви самі"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чевіана Синя (Л.П./Л.П.) [ 2009-03-01 23:12:21 ]
якщо людина "колекціонує упередження та переймає чиюсь точку зору", це вже не творча людина за означенням. а справді мислячих та творчих ніколи не буває дуже багато, але вони й не зникають зовсім. більше того, їх метою не є збільшення власної кількості. мета - вплив на суспільство чи на людину як істоту, інші варіації. який мазохізм? геніїв взагалі час робить. як і поетів. тому варто поспішати (""Не знаю я, що буде після нас,
в які природа убереться шати.
Єдиний , хто не втомлюється, - час.
А ми живі, нам треба поспішати.") щось інше робити, не оцінювати себе. зрештою, це нудно. ви ж від себе не зможете втекти. а ось слова від вас можуть... *занесло кудись*
одним словом, імхо найбільша проблема - брак читачів, втрата потенційних читачів. звідси ж проблема грошей.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-18 15:08:28 ]
Населення планети все більше, а читачів усе менше?
Тобто, у Господа, що сотворив цей світ - хомо-читачів-користувачів стає все більше, а у самих хомо їх усе менше? Може оцим хомо потрібно йти у напрямку Творця, тоді і людьми стануть ("Ми восени таки похожі, хоч крапельку на образ Божий..."), і їх читатимуть теж?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-06-02 20:41:21 ]
математичний факт- з кожною хвилиною на планеті Земля стає все більше людей і все менше читачів якогось певного автора, але тим більша потреба в більшій кількості авторів

:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ганна Осадко (М.К./М.К.) [ 2009-03-18 15:48:01 ]
А як на мене, число читачів - завжди і скрізь - величина приблизно стала, і аж ніяк не залежить від збільшення чи зменшення населення. Шеф нещадавно приносив статейку про таку собі - дай, Боже, пам"яті, - "Константу Енцесбергера" - так от, цей товариш стверджував, що у кожній-кожнісінькій країні завжди стале число читачів поезії - а саме - 3487 чоловік.
- Мало! Не може бути! - не погодилася я.- От дивіться, тих, що пишуть тексти - їх же у n разів більше!
- Так більшість же читає тільки себе, - заперечив шеф.
...Ну, не знаю...3487...Думаю, більше. Не набагато, звісно ж, трошечки більше.
Інше соціологічне дослідження переконувало мене, що поезію читає приблизно один відсоток населення. Це більше схоже на правду)


1   2   3    Переглянути все