ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Олександр Сушко
2024.06.17 08:43
Чи існує непорочне зачаття у котів? І в собачок? І що воно таке - непорочне зачаття? Як цей акт запліднення проходить у жінок, обраних богом? Мені хтось може це пояснити? Тільки без криків "Безбожний грішник!", "Будь ти проклятий!" тощо. Чи можна вв

Самослав Желіба
2024.06.17 08:31
Косою косить
Цього літа дівчина
Молодих людей.

Світлана Пирогова
2024.06.17 08:10
Її душі торкнувся непомітно,
Запав у серце ніжне вже давно.
Сказав, що він живе, як вовк-самітник,
Вона поблідла, ніби полотно.

Він недосяжний, мовби неба купол,
І мало говорив, все більш мовчав.
Вдивлялася в ті очі- чистий купіль.

Віктор Кучерук
2024.06.17 06:36
Мабуть, зустрілися не впору
Ми біля скельної гори,
Бо ти не рухаєшся вгору,
А я скотився вже згори.
Мабуть, дорогу не єдину
Було позначено мерщій, –
Тебе не зваблює вершина,
А я не втримуюсь на ній.

Артур Курдіновський
2024.06.17 01:38
Замріяна, чиста, гірка та журлива!
Нас двох повінчали самі небеса!
Усе в тобі справжнє, і ти незрадлива!
Обличчя відверте, прозора сльоза.

Я - вірний тобі, незрівнянна дружино!
І ти покохала мене назавжди.
Ми стільки пройшли! Ти у мене єдина.

Іван Потьомкін
2024.06.16 21:11
Із подорожі повернувся пудель
І побратимам каже з гіркотою:
«Братове, якже наш рід здрібнів!..»
«Ти що верзеш!»- бульдог на те.
«Я щойно з Індії. От там справжні собаки!..»
«Чим же вони од нас кращі?»- пита гончак.
«Одвагою своєю. На лева напада

Микола Соболь
2024.06.16 15:58
Пані Галино, хотілося б таки почути Вашу версію і побачити реакцію Редакції майстерень щодо вірша Петра Синиці "У ріднім батьковім саду" який чомусь пані Галина виставила, як власний. До речі не шановний Юріє Гундарєв оце і є приклад плагіатства, а не

Борис Костиря
2024.06.16 15:27
Я блукаю в лісі,
Загубився в пущі.
На печальній стрісі
Втрати неминущі

Так припали листям,
Ніби давній спогад.
Серед передмістя

Ігор Шоха
2024.06.16 15:10
Ще кує зозуля у гаю
і рахує дні напередодні
того, як поляжуть у бою
воїни за націю свою
на краю глибокої безодні.
Вибухає небо кожен день.
Гинуть і цивільні, і солдати,
гинуть люди... це така мішень

Євген Федчук
2024.06.16 14:45
Миколо Петровичу, от поясніть,
Бо я ніяк не зрозумію.
Чому Орбан з Путіним прагне дружить?
Чому він Європою сіє
До нас недовіру, вставляє дрючки
В колеса Європі і НАТО?
І він не один там, напевно ж такий,
В Угорщині. Бо ж обирати

Сергій Губерначук
2024.06.16 14:31
Переб’єшся.
Все одно переб’єшся.

Переб’єшся.
Все одно переб’єшся.

Серце моє, переб’єшся.
Любов моя, переб’єшся.

Самослав Желіба
2024.06.16 08:29
Оце похмілля.
Ніби півночі слухав
Пісні Джері Хейл.

Світлана Пирогова
2024.06.16 08:07
Не зашнуровано давні рани,
Без прив'язі помаранчева повня.
Вписалась у нічну панораму,
Як відблиск вогню на жерсті жаровні.
Віщунка Вельва шепоче долю,
Не сплять лікантропи у темних шкурах.
Хто ж розірве це замкнуте коло?
Забутих в'язнів утримуют

Віктор Кучерук
2024.06.16 07:39
Не дають відпочити, холера,
Хоч знедавна я менш дійовий, –
Зачинила одна щойно двері,
Як вже інша сигналить: Відкрий…
Мов зі сну метушлива примара
Перетнула мовчазно поріг,
А мені не потрібні і даром
Нині шепоти, дотики, сміх.

Микола Соболь
2024.06.16 05:47
У ставку, на окраїні парку,
тася няньчила діток своїх.
Чоловік докуривши цигарку,
подивився без жалю на них.
І у ражі хмільного банкету
перед друзями, просто на спір,
він поцілив у ціль з арбалета,
не людина, – спотворений звір…

Ярослав Чорногуз
2024.06.16 05:10
Мов досконало -- майстер-золотар
На склі чи дереві -- твоє обличчя --
Виплавлював -- ті очка, ніс, вуста...
Так я в рядках сяйну красу величив.

Високих рис чарівна чистота --
Мені ти нагадала Беатріче --
Поета мрію... Лиш різниця та,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори на сторінці:

Благодатна Еродія
2024.06.11

Самослав Желіба
2024.05.20

Людмила Кибалка
2024.05.17

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Лайоль Босота
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




 
 
Рейтингові опитування

ТЕМА:
Проза високого рівня описувати сексуальні стосунки:





3. Або вибрати за ІD:
Автора (ID)


Інші рейтингові голосування:
Добре написані поеми, романи у віршах:
Поетичні направлення кого з указаних авторів вам найближчі (3):
Майбутнє української поезії
полягає у (3 відповіді):


Всі актуальні голосування на "ПМ"

Коментарі
Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-11-20 22:41:35 ]
Тема сексуальних стосунків, очевидно, найменш цікава, бо й так того добра навалом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тимофій Західняк (Л.П./М.К.) [ 2008-12-25 11:48:18 ]
Точно,цього добра аж занадто! Колись Б.Шоу сказав: "Нинішня мода позбавляє чоловіка будь-якої уяви!". Що б він сказав нині? :-) Нині звикли руба казати про все, а любов,почуття - річ тонка,матерія ніжна...Можна одним нятяком сказати більше,ніж фізіологічно точно переданими словами, але це - майстерність. Тягнімося до кращого,морального,доброго.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-02-28 15:46:47 ]
Можливо йдеться про ситуацію, коли чоловіки і жінки під впливом всевідкритості позбулися "старого" (можливо дещо інфантильного) "романтичного" уявлення, і на черзі надзавдання, надуяви?
А "надзавдання, надуяви", це - обопільний розвиток смаку, чуттєвостей інтелекту?
Надзавдання стосується наджінки і надчоловіка?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-12-28 17:36:47 ]
Мені здається,що про сексуальні стосунки знають навіть маленьки діти,ця тема є всюди,навіт в рекламах про йогурт!!! Наше завдання донести до підрастаючого покоління почуття. Щоб вони вміли відчувати іншу людину не тільки фізично,але й на душевному рівні,що на мій погляд є більш важливим!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-02-28 15:36:04 ]
Себто, душевно обіймати? А людина - це будь-хто? Якщо будь-хто, то для будь-кого і дуже характерне - будь-що.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Підгайний (Л.П./Л.П.) [ 2009-02-25 03:36:08 ]
не існує чіткої межі між коханням (яке так часто описують) і статевими стосунками. ці дві речі доповнюють одна одну. тому, якщо пишуть про одне, тому писатимуть і про інше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-02-28 15:37:22 ]
Михайле, а вам не здається, що про кохання люблять читати жінки, а про статеві стосунки - чоловіки? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослава Федунь (Л.П./Л.П.) [ 2009-02-28 14:37:27 ]
У багатьох поезія про сексуальні стосунки асоціюється лише з брудом. На мою думку, завданням сучасної творчості є знищення цього стереотипу...
Я розумію, що навряд-чи це станеться дуже скоро, тому що всім лінь вчитися писати красиво і набагато простіше заявити "Ось мені так погано, тому почуття всіх інших *** !"
Та все ж я сподіваюся що такі люди невдовзі переростуть цей тінейджерський вік (навіть якщо їм за 40)і в нашій країні з'явиться справжня поезія.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-02-28 15:45:58 ]
Ярославо, можливо так і станеться, якщо втілити деякі "якщо", так?
Наприклад, я вважаю, що в одній мові (для нормального існування поезії) не можуть печатно використовуватися і матюки, і високі означення,
а з іншого боку має знинути надмірне пуританство, тобто потрібно ще слів із 1000 для різних означень, так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Підгайний (Л.П./Л.П.) [ 2009-03-01 02:26:00 ]
я от кажу, що писати про статеві стосунки варто, а сам ніколи не писав. хм, мабуть пора починати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Мельников (М.К./Л.П.) [ 2009-04-22 18:35:33 ]
Немає нічого прекраснішого від статевих відносин, осяяних Коханням, і немає справжнього Кохання без статевої пристрасті закоханих. Не писати про прекрасне, у тому числі про статеві відносини, все одно, що позбавляти себе і читачів різнобарвних кольорів Всесвіту. А навчитися самому і навчити інших відрізняти "джерельну чистоту" від "примітивного бруду", хіба не в цьому покликання справжньої літератури.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-05-17 16:48:29 ]
Про кохання, на мою думку, слід писати майстерно і витончено, без бруду, і кожен автор - своєрідно-образно. Слід, особливо нині, в часи кризи духовності, плекати в собі й інших - високі почуття - лицарського ставлення до жінки, попри те, як би кому це не здавалося віджилим і старомодним. Це в плані ідеології. Але ж завжди знайдуться прихильники чи то "Москви кабацької" Єсеніна чи "Луки Мудищева" О.Пушкіна. Що ж, іноді необхідно "забруднити" душу і такими віршами, щоб тільки вони були майстерними, але тільки іноді, щоб потім очиститися.
Ярослав Чорногуз


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2009-12-13 10:42:32 ]
Так, пане Ярославе! Кохання - це чистота... І в думках, і в почуттях, і у вчинках... Чисте, як
яблуневі роси...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віта Альфа (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-07 12:52:25 ]
такі твори у мене завжди асоціювались з бажанням вигукнути "ну не заглядайте мені під ковдру: я й сам вам усе розповім!"