ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віта Парфенович
2018.11.15 17:03
Мій всесвіт розхитує твоя несподівана поява у ньому... Він відносно давно стабільний. Років два, точно...чи ніби... Поряд, хоча й нечасто, людина, з якою мені буває добре. Я часто почуваюся щасливою... Хоча часто і бракує тем... і паузи та мовчання замі

Іван Потьомкін
2018.11.15 12:03
Радію перемогам над собою,
Бо ворогів давно уже нема:
На світанку так затишно під ковдрою,
Так хочеться ще трішки подрімать.
Але встаю з молитвою Всевишньому,
Що з горніх висот мені душу повернув,
Масажую льодом осонене обличчя,
І вирушаю на звичн

Олексій Кацай
2018.11.15 11:23
Автомати пошкоджені… Втративши всі сподівання,
далі я вже лечу на ручному лише керуванні.

Далі хай автоматика ганить мене до нестями:
відтепер я керуюся власними лиш почуттями.

В цьому космосі вірити іншим не можна. Не треба.
Самотужки дістан

Віктор Кучерук
2018.11.15 07:15
Сиві пасма туманів осінніх
Вились мляво на плесі ріки, -
Мов, повиті важким безгомінням,
Із небес опустились хмарки.
І, намоклі у ній, розповзлися,
У скорботнім чеканні вітрів, –
По заглибинах і по укіссях,
Та узвишшями двох берегів.

Юрій Лазірко
2018.11.15 06:11
плачуть листям осінні гаї
відпускають у вирій зозуль
не жалій моє серце ти їх
небо чисте і вільне від куль

за ночами проносяться дні
та за ними тужити не варто
і шукати притулку у сні

Олександр Сушко
2018.11.15 05:45
Ось і перший сніжок. Дочекалася осінь сестриці,
По шовковому платтячку навхрест сорочі сліди.
Під порогом осклілі очиток, календула, грицик...
Одягув уночі дід Мороз у шматочки слюди.

І немає тепла. В око вцілила голочка льоду,
Плачуть сірі тони і

Серго Сокольник
2018.11.14 17:06
Осінь є епопея дощів.
Ця нездаро написана повість...
Цей поезій загаслий порив...
Ось і зустрічі невипадковість

У промінні мережених днів
Поцілунками споминів літа.
Відігрітись тобі і мені,

Анонім Я Саландяк
2018.11.14 12:03
як у фейсбуці – просто... в зворотньому порядку...) ... давня бАтьківщина – пагорб Гора серед села – довкола люди – але вкруг Гори - не видно хто-де?... багато довкола... двоє показались... старі – некрасиві... але з справедливими обличчями... і голосн

Ольга Паучек
2018.11.14 11:48
Якби не дощ -
Життя ішло б інакше...
Не треба слів,
Хай злива змиє слід
Від тих страждань,
Що спогадами плачуть
І від надій
Дитячо-ніжних снів.

Олександр Сушко
2018.11.14 05:41
Доста в чаті докучати людям,
Писунам влаштовувать парник.
Умощусь калачиком на грудях
У моєї любоньки-жони.

Скинув із Пегаса, врешті, шлею,
Був з сідлом, тепер стрибає без.
Відпочину тілом і душею,

Віктор Кучерук
2018.11.14 05:07
Коли в повітрі запахів ніяких,
І, звичних вуху, шелестів нема, –
Це – часом перевірена ознака
Того, що вже проснулася зима.
Вона ще не пишається красою
Та свіжістю невпинною снігів,
А лиш лякає землю мерзлотою
І тишею дрімотних полинів.

Іван Потьомкін
2018.11.13 17:43
Селюк не знав, що сталося в далеку давнину.
Музики два змагались. І ось у того,
Кому вже провіщали перемогу,
На арфі раптом луснула струна...
Закам’яніли слухачі. Та після паузи
Знов порвана струна заговорила...
І тільки потерпілець знав, що стало

Віктор Кучерук
2018.11.13 08:36
Т. І...
Межи рядків і слів, і літер,
І розмаїття плинних тем, –
Мені ти пахнеш пізньоцвітом
І нетривким осіннім днем.
А в час жаского падолисту,
За охололим враз вікном, –
Здаєшся папороті листям

Олександр Сушко
2018.11.13 06:03
Із мене досить ґвалту, революцій,
Кажу "Привіт!" - відповідають "Гав!".
А поруч осінь. Кущик глоду куций
Безлисті віти з розпачу підняв.

У гетьмана скінчилась п'ятирічка,
А хоче править ще стонадцять літ.
Вчепилася у ягідку синичка,

Сонце Місяць
2018.11.13 01:18
знадвору скиглить негода
вогні стираючи кир’є
елейсон а втім не шкода

неакцентована доля
колоратурну кволість
демонізує у мріях

Петро Скоропис
2018.11.12 17:55
Якщо я не охолов,
річ у твоїй долоні
на глупої ночі лоні,
коли до чола чоло.

В тому, що долілиць
звиділось тобі ясним:
в абрисі невиразнім,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

оксана деркач
2018.11.12

Віктор Католик
2018.11.10

Тарас Слобода
2018.10.29

Євген Лінивий
2018.10.20

Мессір Лукас
2018.10.14

Аліна Волошина
2018.10.06

Осінній Володимир
2018.10.06






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Тетяна Левицька / Вірші

 Валiза
Образ твору Похмурий день. Чомусь, на диво,
Здiйняли галас горобцi.
Ти накивав менi: «Щасливо», –
Валізу стиснув у руці.

А в тій валізі мої сльози,
Твоя усмішка чарівна,
Спекотне літо, буйні грози
Та надокучлива зима.

А в тій валізі величезній
Мої веснянки запашні,
Мої надії піднебесні.
Що ж залишаєш ти мені?

Моя там ніжність волошкова,
Медові сни, нервовий зрив,
На щастя знайдена підкова,
Париж, Одеса, Тель-Авів.

Усі там райдуги тернові,
Святкові й поминальні дні,
Пісні скорботні й колискові.
Що ж залишається мені.

У тій валізі твоя зрада,
Яристий біль, печаль страшна,
А за заслоном листопада
Затока терпкого вина.

Я знаю, силоміць не мушу
Тримати те, що не вернеш.
Та сподіваюсь – важку ношу
Ти до воріт не донесеш.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.




Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання
Зв'язок із адміністрацією


  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-10-08 17:30:56
Переглядів сторінки твору 10406
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.779 / 5.25  (4.924 / 5.55)
* Рейтинг "Майстерень" 4.736 / 5.25  (4.941 / 5.62)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.768
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2018.11.14 20:04
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-15 14:38:48 ]
+1


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-15 15:27:10 ]
Шановний Іване!
Читач також вибирає не гірше, а краще з того, що може сприйняти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-15 15:24:15 ]
Дякую і вам, Тетяно, як і всім нашим авторам, що вступаєте в ці, багатоструменеві, води і маєте сподівання, що вони вас нестимуть до видимої вам цілі.
Щодо корисної критики, ще раз зауважу, що кожному нашому авторові потрібно дати час на порозуміння з нашим простором, вимогами, розумінням, прискіпливою відкритістю інтернет-середовища.
Багато хто з нас прийшов сюди із одними віршами, а потім ті вірші відклав, і опублікував нові. Як би не було, важливо делікатно допомагати один одному творчо покращуватись, але зважаючи, на наявність чи відсутність такого бажання.

І хочу нагадати, що вибраний нашими авторами статус "Любителя Поезії" значить, що вони не поспішають негайно вдосконалюватись, а для початку просто готові отримувати задоволення від спілкування в царині поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-15 16:20:40 ]
Вітаю, Таню, на теренах ПМу.
Я вибачаюсь, що не зауважив Вашу регістрацію на сайті.
Але наткнувся на дискусію.
Я розумію, що Ви не призвичаєні до таких перепадів температур.
Але це ПМ і тут по-всякому буває.
Дивіться на кожен коментар, як на зернину - непотрібне відсіюйте, здібне - подумайте чи приймати.
Аби лише велась розмова між Вами і читачем. Я часто входжу в дискусїї тут (коли на те є час),
але чим далі - вони (розмови) стають більше виробітком спільної точки для розуміння, аніж
антагонізацїї відносин.
Черунь, Нікусь - прошу дати людині трохи освоїтись з нашими звичаями тут, бо для свіжого ока
воно кидається... Нехай автор трохи війде в русло.
Щодо поезїї - то вона (ІМХО) по-суті елітарна річ (сприятлива чи ні) - вона присутня або непопутня. Хай кожен буде поетом - від цього світ стане на краплю теплішим.
Пишіть, Таню, як серце підказує, аби Ви себе почували у власному вірші комфортно.
Як відомо - мистецтво - річ суб`єктивна, а значить у кожного власний смак.
З теплом,
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-15 16:32:35 ]
Та у чому питання, Юрчику! Хай людина освоюється :)
Просто так сталося, що саме тут розпочалася дискусія про те, що часто приходить на думку. Та часто мовчимо. Іноді занадто часто.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2009-10-15 20:16:51 ]
Юрію, так само рада Вас бачити! Дякую за Ваші теплі слова. Я не звертаю увагу. Усі люди різні, а отже і різні смаки. До того ж, як ви кажете, мистецтво – річ суб`активна. Ви були першим, хто допоміг мені поглянути на свої вірші з професійної точки зору. Я стала на стежину, що веде до майстерності, і нікуди не збираюся з неї звертати. Тим паче, що в мене є така могутня підтримка, за що Вам особисто та пану Олександру Христенку дуже вдячна.
З повагою та теплом,
Таня



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-15 16:21:11 ]
...
Я тут всьо почитала...
І теж піду пити чай
...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-15 21:43:40 ]
шановний Олександре!
1. "Ваша поезія, без сумніву, цікава для певного числа читачів. І це дійсно - не аби що! [...] Тому я Вашу поезію відношу до Елітної."
відстоюючи народну позицію, яка Вашими зусиллями якимось магічним чином протиставилась інтелігенції (нам, то єсть), Ви напевно дещо захопились і не помітили, як почали висловлюватись від імені Усіх Читачів, хвацько (на око, я так розумію?) оцінивши
відсоток моїх читачів у "певне число", здатне сприймати "елітарну поезію".
тут, по-перше, пляшка із мене, за "елітарну". потішили, дякую. буду тримати планку на тому ж рівні. а ну ж прийде довгоочікуваний 2012 рік, проявляться усі діти індиго, і прості робітники/селяни теж зуміють дострибнути до "елітарних" висот? ех, мєчти...
по-друге ж, о, таємниче "певне число", вітаю вас із елітарним смаком! (це я до усіх, хто хоч колись читав мої "елітарні" тексти і хоч щось уторопав). з вас, о, потаємне "певне", теж пляшка Олександрові. скидайтесь. я знаю, вас не більше, але і не менше тищі. дорого не обійдеться.
2. "НМСП Ви не надто переймаєтесь, чи зрозуміють Вашу поезію прості селяни, робітники... - тобто, народ.( Хто зрозуміє - хай читає, хто не зрозуміє - сам винен. Чи я помиляюсь?)"
намагаючись виступити гласом замордованого "елітарною поезією" народу, Ви напевно так захопились, що вирішили заодно виступити і моїм гласом теж. скажу Вам чесно, цього разу Ваші здатність до емпатії Вас підвела. ще зі студентської лавки захоплюючись Володимиром Ульяновим, я у першу чергу переймаюсь саме долею інтелекту "простих селян і робітників". і саме на це натякала моя ремарка про "геніальність у простоті". а під писанням "для себе" я мала на увазі те, що:
раз – починають завжди із себе;
два – тексти – це спосіб самопізнання, і якщо Ви не знаходите у своїх текстах себе, то це агітки. спаліть їх.
і три – ні про кого іншого, окрім себе, автор просто не здатен писати. ібо помислити зрештою будь-хто ладен тільки себе. а в такому разі кому ж, як не самому автору, у першу чергу потрібен його текст? хоча про що це я...
3. "А йому(народу) потрібна культура і поезія, яку він в змозі сприйняти."
мені звісно і тут не хочеться Вас розчаровувати, проте напевно доведеться. у наш час не лише середня, а і вища освіта є загальнодоступною. і робітники/селяни малого того, що писемні, так іще і начитані трапляються! і не будь-чим, а класикою. розумію, яким це може виявитись для Вас шоком. завчасно співчуваю.
тримайтеся, я з Вами (щиро, без іронії).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-16 12:08:41 ]
Шановна Ніко!
Дякую, що відгукнулись і висловили свою позицію, чим не тільки не розчарували мене, а навпаки - поглибили моє розуміння ситуації, зокрема допомогли краще зрозуміти Вас, як особистість.
Щиро радий нашому спілкуванню. Для мене воно було корисним. Сподіваюсь, що і Ви не даремно витратили свій час.
Творчих успіхів:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 21:42:34 ]
шановний Олександре Хрисенко!
завжди рада поглибити чиєсь розуміння. проте не думаю, що розуміння Вами мене, як особистості, наразі актуальне.
ми ж тут говоримо про поезію, а не про Ніку Новікову чи Олександра Христено. хіба ні? :)
щиро Ваша


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-16 21:51:36 ]
перепрошую за одруківки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-20 16:24:25 ]
Шановна Ніко!
Розуміння Вас, як особистості допомагає мені зрозуміти і Вашу поезію, і точку зору, альтернативну моїй.
Залюбки продовжив би дискусію з Вами, що до того, що Ви перш за все цінуєте в поезії і в чому вбачаєте основну міссію поета.
Якщо така дискусія Вам цікава, ми могли б продовжити її на Вашій сторінці, або в розділі публіцистики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-22 00:42:07 ]
Сашо!
в літ. критиці д.п. ХХ ст. існує дивна думка, що особистість автора жодним чином не впливає на тлумачення його текстів читачем. чи пак, читачами. і я з нею цілком погоджуюсь. тому, боюсь, у цьому питанні консек...концер...консенсусу ми з Вами не досягнемо.
між тим - завжди рада вітати на своїх сторінках. з критикою, роздумами, враженнями від прожитого дня чи переглянутого фільма, планами на майбутнє і будь-яким прочім мистецьким (і не) "флудом" :
салют!(с)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-22 12:01:59 ]
Підтримую думку Ніки Новікової, що для читача не грає ролі особа автора, лише якість твору – і ніякі авторські обставини (вчився, не вчився, мислить чи лише відчуває тощо) для читача не суть важливі. Є продукт – хліб, наприклад. І мені як споживачу важливо лише те, який він, хліб, а не який його виробник. Інша справа, якщо Ви спеціально досліджуєте вплив тих чи інших чинників на ті чи інші твори – але це вже справа інша. А тут ми читаємо готовий продукт, спеціально виставлений для читання, отже, і для обміну думок. А ми різні.
Що для одних делікатес, то для інших пусте. Тому і коментарі різні. І автор має, мабуть, бути готовим слухати все, якщо прийшов до людей зі своїм словом.
З пошаною Іван.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-22 12:37:20 ]
Іване!
Взагалі погоджуюсь з Вашими думками.
Але, особисто мені, розуміння особистості автора допомагає краще зрозуміти його твори(особливо, коли його творчість мені не досить близька).Твір, особливо невеликий, висвітлює лише фрагменти світосприйняття автора. Тому мені і хочеться пізнати автора глибше. щоб краще зрозуміти те, що він хотів сказати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-22 12:52:08 ]
Ви знаєте, Сашо, Адольф Гітлер був непересічним художником. Його картини сповнені романтизму і навіть сентименталізму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-22 13:32:01 ]
Вай, Чорнявко! Шікельгрубер і непересічний художник? А хто це такий висновок зробив? Відомство Герінга, трудяги з аукціону чи неостарінацики, розбагатілі на награбованому?
Хоча, якщо ти в живопису як і в поетичному слові, то готовий вислухати твої аргументи.
А Нерон великий поет?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-22 13:43:20 ]
Саню, непересічний не означає великий, нє?
Втім, подивись сам
http://art-klass.livejournal.com/10263.html
http://www.liveinternet.ru/community/1726655/post111629240/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-22 13:52:42 ]
Перефразую, а Нерон непересічний поет? Якщо це особливо щось змінить.
Так непересічними можна вважати кожного, хто взяв пензля в руки.
Був би ван Гог чи хто там таким дорогим, як би не вклали зайві мільйони років надцять назад япошки-мільйонери в його пару-тройку картин?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-22 13:56:40 ]
Не гони, Комаров :)))
Зрештою, ми не про достоїнства Гітлера-митця, а про те, що часто особистість автора і плоди його творчості - не одне й те ж.


1   2   3   Переглянути все