ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ілахім Поет
2024.05.22 00:07
Не дивуйся, що я дуже різний та непростий.
Наче троє живуть в мені. Схожі, немов брати.
Але досить відмінні характерами вони.
Перший – той не злякається чорта або труни.
Добивається, хоч бич чого та кого хотів.
Навіть танк не посунув би з обраних ни

Борис Костиря
2024.05.21 23:17
Жебрак на землі просить на хліб.
Падати далі нікуди.
Нижче тільки пекло.
Він сходив землю
уздовж і впоперек,
Знає її родимки, шрами,

Роксолана Вірлан
2024.05.21 21:39
Боги Богів...і тих Богів Боги,
і той, хто над Богами й над собою,
скажіть нам, людям, де ті береги,
де хвилі духу б'ються до прибою -
й радіють грою.

Де врозсип розлітаються зірки,
а згустки душ - насилених на нитку -

Володимир Каразуб
2024.05.21 20:32
А тепер забери у мови усю її кров,
Щоб кожен рядок став глухою стіною розпачу,
Щоб сонце здавалося болем старих розмов
А слово — веслом, що постійно гребе до острова.
До острова, подібних якому цілий архіпелаг
У морі самотнього вітру порожніх роздумі

Юрій Гундарєв
2024.05.21 11:51
СО-СУ-КУР

Вітаємо із створенням літературного блоку СО-СУ-КУР (Соболь-Сушко-Курдіновський)!


Блок СО-СУ-КУР -
свято культур,
група поетів,

Володимир Бойко
2024.05.21 11:25
Вертить римами поет,
Віршики ладнає.
То ронделик, то сонет -
Він війни не знає.

Знову зрада і любов,
Пристрасні сюжети...
Що там жертви, що там кров,

Леся Горова
2024.05.21 10:58
Мрії збуваються.

https://m.youtube.com/watch?v=WmxjyMRUCJE&si=9IyrcA6yGrlEhr8k

Світлана Пирогова
2024.05.21 08:12
Яка морська краса! Ось "Ланжерон",
Відомий дельфінарій "Немо".
Небесний усміхається капрон,
Яскрава сонця хризантема.

А Чорне море в синьому вбранні,
Хоч від плактону зеленіє,
І хвилями підморгує мені,

Віктор Кучерук
2024.05.21 07:03
Сколихнувши гілку,
Забриніла бджілка
І смоктати стала з квіточки нектар, –
Видно в пелюстинках
Лиш комахи спинку
Золотисто-сіру, як погаслий жар.
До нектару ласа,
Робить вихиляси

Артур Курдіновський
2024.05.21 04:06
Неначе блискавка у квітні,
Розколе тишу тріолет.
Нове замінить на новітнє,
Неначе блискавка у квітні.

Коли бажання заповітні
Прикрасить римами поет,
Неначе блискавка у квітні,

Ілахім Поет
2024.05.21 00:02
Ні, «любов» - заслабке те слівце, як на мене.
Я тобою живу, а не просто люблю.
Чоловік – то чисельник, а жінка – знаменник
Апріорі ніколи не рівний нулю.

Та обов’язок цей - хоч чогось бути вартим -
Із тобою приємність, але не тягар.
Жили рвуть,

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Володимир Каразуб
2024.05.20 20:34
Прозорий метелик засинає на осонні її плеча
І годинник стрекоче мов бабка між стрілками очерету,
І вітер в кімнату завіявшись не втече,
Торкнеться стегна, мов підкреслить свою безпредметність.
Наче все, що було тільки слів невагомість пливка,
Наче д

Іван Потьомкін
2024.05.20 19:15
Підбитий у відльоті птах.
Як птах тужавіє в надії.
Розгін...Стрибок...
Ще... Ще... І ще...
...Дивак в літах, хіба ж не ти отак
І пінишся, і рвешся у чуттєвій вирві?
Розгін... Стрибок...
Ще... Ще... І ще...

Микола Соболь
2024.05.20 13:30
Вплетись у пам'ять чорною стрічкою.
Чи на землі нам щастя ще буде?
Січень ув очі жбурляє січкою,
але не милішим був і грудень.
Ми повизбируєм снігу перлини,
платтячко буде доні на свято,
час відрахує останні години,
їх лишається геть небагато.

Олександр Сушко
2024.05.20 12:53
В моєму лобі кублиться печаль,
Обарвлена у перегар поезій.
Сатира в гузно заганя меча,
Аж крапле кров із геть тупого леза.

А я ж чекав не вави, а "Ура!",
Щоб оплески мого вмивали писка!
Але Сушко - упир-сисун, мара,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Огляди конкурсів):

Руслана Василькевич
2009.05.31

Редакція Майстерень
2006.12.10

Майстерень Адміністрація
2006.07.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Редакція Майстерень (1963) / Огляди конкурсів

 "Майстерні - ІІ півріччя 2006 року" Визначення переможців

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2007-01-24 16:12:57
Переглядів сторінки твору 20625
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.566 / 5.5  (4.489 / 5.44)
* Рейтинг "Майстерень" 3.688 / 5.5  (3.497 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.744
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Головний поетичний конкурс «Майстерень»
Автор востаннє на сайті 2024.05.18 19:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-24 18:14:20 ]
“Як на мене, раз вже кількість переможців, не може бути більшою за 4, то потрібно найперших чотирьох і нагороджувати” :)
Саме такого листа я і розіслав нашим редакторам, сподіваючись на більш-менш спокійну розмову на тему переможців і "переможених", щодо нового і старого, стилів і напрямків, здобутків і поразок, ніби всього того, що можна втиснути у підбиття результатів другого півріччя 2006 року на "Самвидаві" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2007-01-24 22:09:47 ]
Ми вже обговорили всі кандидатури, напишу свою думку й тут. Олександр Бобошко та Ірина Пиріг — поети, до творчості яких я звертаюся весь час, як до чистої криниці. Ганну Осадко я читала своїм на студії як взірець красивого звучання. Майже вивчила напам’ять один з її віршів.

У Віталія є певні промахи як для хорошого поета. Не буду зараз шукати, візьму перший вірш, що на сторінці:

погляди довго писали
стрімкі еволюції рим.

Вважаю, що так не можна вживати ці слова. Не можна «писати еволюції».
Але, може, якраз і добре його заохотити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-24 22:35:44 ]
Ларисо, ви перша з прекрасних дам взяли слово. І, очевидно, що ви не ховаєтесь за гарними словами, і говорите так, як бачите. І це добре. Я боюсь тільки одного, якщо ми візьмемо курс на недоліки, то наші автори матимуть повне право нас зненавидіти :_)
Ось, наприклад, мені значно цікавіше читати Віктора Круглова та Олександра Бобошка. Можливо це чоловіча солідарність? А можливо я надмірний раціоналіст? Це я кажу не тому, щоби оправдати доліки чи недоліки. Просто так говорить моя суб'єктивність, мої уподобання. Ганна Осадко - ніби поміж двох полюсів, хоча й Олександр Бобошко десь поблизу неї, а Ірина Пиріг - кардинально по інший бік земної кулі від Віктора Круглова, так? Але мені здається, що ці автори, як чотири людські раси, об'єднують поетичне людство.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-24 22:48:32 ]
Для читачів додам, що ми, редактори, дійсно на цю тему пару днів переписувалися, але місця не розподіляли. Я запропонував розглянути можливість відмітити всіх чотирьох лідерів рейтингів першим місцем. Дехто з редакторів, тактовно натякнув, а чому саме вибирати з цих чотирьох. І "лишнім" назвали зовсім не пана Віктора Круглова (я перепрошую за означення "лишній" - для поезії воно виглядає повним нонсенсом), і цим редактором був зовсім не Жорж Дикий.
Цікаво, що за рейтингом "Народним" перша четвірка вибудовується строго навпаки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2007-01-24 22:53:04 ]
Звичайно, в кожного є свої вподобання, я лише сказала про свої. Але, я думаю, то є хибна думка — про недоліки. Маю досвід перебування на різних сайтах, і там, де лише ллється солодка водичка на адресу посередніх віршиків «про любофф», там бути просто нецікаво, талановиті люди звідти йдуть.
Просто треба враховувати, що критика цікава не всім, а лише тим людям, які хочуть писати більш професійно. Решта пише аби просто хтось прочитав та, може, похвалив... Думаю, Круглов належить до першої категорії, бо пише таки дуже непогано.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Мельник-Добрушина (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-25 11:25:02 ]
Із усієї "четвірки", що вийшла у лідери, я стовідсотково погоджуюсь щодо двох кандидатів: Віталія Круглова та Ганни Осадко.

1. Віталій Круглов. Його тексти - досить складні, я би сказала в*язкі на сприйняття, оскільки відчутний епічний струмінь. Однак таких авторів, як він, можна впізнавати, як то кажуть, із закритими очима. Має надзвичайно своєрідний авторський стиль. А цієї якості бракує багатьом (навіть дуже іменитим) авторам. Звичайно, є деякі недоліки з точки зору поетики. Але ж не святі горшки ліплять... Це автор-філософ. Я би його назвала Діогеном у бочці, бо іноді його філософія - це увесь світ, що схований у ньому самому.

2. Ганна Осадко.
Гармонійні, надзвичайно образні, гарні тексти. Сюжети, символи, які вона вживає у текстах - багатогранні. Її світ - це не колізія одного єдиного питання ВІн/Вона. Ні, це багатовимірність, крізь яку випромінює свою силу жінка, у котрій сховані таємниці всього сущого.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Мельник-Добрушина (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-25 11:45:34 ]
3. Ірина Пиріг.
Тут у мене виникають деякі сумнійви. Авторка вона майстерна, і тексти - гарні. Однак, читаючи її поезію, часто не можу сказати: чим один вірш відрізняється від іншого... Однак це моя суб*єктивна думка.
Відчувається подібність образів, усе ніби іде по-колу... Це коло гарно сконструйоване, однак авторка ніби побоюється іти далі. А тому творить на добре знайомому місці. Власне, повтори. Мені не подобаються одноманітність.

4. Олександр Бобошко.
Перше - чому тільки 8 текстів? Поруч із авторами, у яких творів по кілька десятків, мене це напружує. Безуиовно, справа не у кількості, а в якості, однак по тій кількості, на жаль, я не відчула його індивідуального пера. Усе ніби гарно і до ладу, але нічого особливого. Повторююсь - може замало творів, але цілісної думки про нього скласти не можу.

5. Ось мої спостереження щодо інших авторів, на яких пропоную сконцентрувати увагу: Кремінь, Паливода, Шувалова, Зланіч, Фешак, Лущевська, і, звичайно, ті автори, що подав голловний редактор.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-25 12:47:47 ]
Приємно почути ще одну прекрасну даму, редактора. Дякую Тетяно, що відкрито і переконливо розповіли про свої уподобання. Внутрішньо погоджуюся з вашим сприйняттям творчості Віталія, та Ганни.
Звичайно, трохи прикро, що творів Олександра Бобошка на наших сторінках не так багато, як хотілося, можливо у цьому і ховається момент деякої невизначеності стосовно автора у цілому? Хоча те, що є - свідчить про зрілість автора.
І в той же час ми маємо достатню кількість поезій Ірини Пиріг. Як на мене, найбільш переконливо і досконало Іринині вірші описують молодий і чуттєвий світ відносин "Він і Вона", можливо у цьому світі вона найтонша, найгнучкіша наша поетеса. Її вірші подобаються мені цією юною гнучкістю почуттів і форм. Я маю на увазі саме ту юність, якою володіли античні Богині.
Я відчуваю, що Ірина потрохи збільшує світи своїх поетичних інтересів, але без особливого поспіху. Очевидно, ще не всі кращі вірші звичного, "старого світу" написані - це ми, автори, відчуваємо, правда? Деякі повтори, ніби, є, але це більше схоже на процес поетичного мислення на улюблену тему?
З іншої сторони, хочу додати - поет має писати багато, і в цьому Ірина Пиріг - попереду, попереду і в "Народному" рейтингу. Що з великою кількістю творів досить нелегко.
Що стосується авторів Тараса Кременя, та Петра Паливоди ( а ще є і неймовірно цікаві Віктор Марач і Олафсон Інґвар , та й інші...), то вони ніби ще у процесі кристалізації "Вибраного"? І будуть, схоже, основними кандидатами наступного визначення?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-26 20:34:01 ]
Я погоджуюсь повністю з п. Тетяною стосовно Віталія Круглова та Ганни Осадко, але значно кращої думки про Ірину Пиріг і ще більше - щодо Олександра Бобошка. Останній повністю заслуговує бути першим! Навіть при такій незначній кількості задекларованої поезії в "Майстернях". Це дуже талановита поезія з високим рівнем технічної майстерності.
Так само я практично в усьому погоджуюсь з п. Володимиром, окрім одного: переможець має бути один! Інакше для чого тоді організовувати перегони? Для чого оте бутафорське: "перемогла дружба"? Так, рейтинги лідерів майже однакові, але!!! Особисто я вважаю більш образливим не те, що тобі не дали заслуженого місця-винагороди на п’єдесталі, а те, коли ти там тупцюєш ще з кимсь і не знаєш толком, хто переміг і чи можна назвати це перемогою.
Тобто я вважаю потрібним провести голосування редакторів трьома “білими шарами” в будь-якій послідовності. Так я віддаю два шари за Олександра Бобошка і один – за Ірину Пиріг. Прошу інших редакторів зіграти у запропоновану мною гру.
Також з свого боку хочу до переліку прізвищ потенційних претендентів на перемогу, перерахованих пп. Тетяною і Володимиром, додати ще Вячеслава Семенка та Наталію Пасічник. Остання, щоправда, вже була серед числа минулорічних переможців і з цього приводу варто визначитись: чи може один автор бути переможцем декілька разів підряд?



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віка Шульга (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-28 01:27:52 ]
Я - за Віталя Круглова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-28 11:13:45 ]
Віко, ви перша читачка, не редактор, яка сміливо виказала свої симпатії!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-01-28 13:17:19 ]
А мені до душі поезії Ірини Пиріг і Тараса Кременя. Поезії Ірини Пиріг дуже чуттєві, філософські, вона уміє заглянути у душу і викристалізувати звідти найпотаємніші почуття. Її Образи багатогранні і часто зовсім несподівані. Я не погоджуюся із тим, що Ірина пише одноманітно. Так, вона є авторкою чуттєвої лірики, але такої близької лірики для кожного чуттєвого серця.

Тарас Кремінь представив свої поезії на нашому сайті зовсім недавно, але одразу завоював симпатії наших чуттєвих авторів і редакторів. Його поезії і ліричні і філософські. Відчувається постійний пошук словоформ і виявів почуттів, власне Тарас постійно відточує манеру передання своїх вражень від світу і стосунків між людьми.

Крім того, що це молоді автори, які постійно виточують свою майстерність, я хочу відмітити ще один незаперечний факт. Завдяки авторам цього сайту ми усі маємо можливість у коментарях висловлювати свої враження від творів і відстоювати свою думку. Так от, у коментарях Ірини Пиріг і Тараса Кременя ніколи, наголошую, НІКОЛИ не пролунало ніякого образливого, брудного чи нецензурного слова, вони ніколи не користувалися лайкою у відкритій чи завуальованій формі.

Поезії Ганни Осадко є, дійсно, ніжними і цікавими. Але її спілкування іноді просто вражає. Наводжу цитату із коментаря під найсвіжішим віршем Ірини Пиріг тут на сайті "Ганна Осадко (М.К./М.К.) [ 2007-01-27 00:17:39]
Стоїть собі Тернопіль, присипаний снігом.Мерзне. У центрі, де подекуди зустрічаються ліхтарі - навіть красиво. Та з мого вікна (останній поверх останнього будинку останнього масиву) - лише небо і поле. Діти позасинали. Дивилася останню серію Майстра і Маргарити - навіть просльозилася... Блін!!! До речі, ти не знаєш, кого мав на увазі Булгаков, кажучи про "рицаря, которий когда-то неудачно пошутил, сказал каламбур про свет и тьму"? Страшенно цікаво, а в примітках - не згадується. Народе! Хто знає!!??"

Так от, у моєму розумінні Людина повинна спілкуватися однаково "чисто" і коректно усюди - і у поезії і у коментарях. Причому, таке відношення я маю, як до авторів сайту, так і до редакторів. Це не є наслідком моєї прискіпливої натури чи особливістю моєї професії (я викладач університету, правда, не філолог), це є наслідком мого виховання.
Дякую за надану можливість публікуватися і висловлювати свої думки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Просто Немо (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-28 19:08:04 ]
Мої вітання з найкращими побажаннями усьому редакторському колективу. Проглядаючи "Визначення переможців - другого півріччя 2006 року", серед претендентів, з деяким подивом, угледів своє ім`я. Безумовно, цей факт дуже тішить, проте... Чесно хочу довести до відома, що просто з технічної точки зору моя кандидатура не може розглядатись, адже на сервері "Самвидаву" я зареєстрований 2007-01-07 20:44:26. А отже, в кращому випадку, можу на щось претендувати лише у 2007 році. Хоча можливо у Вас власні правила. Але все одно, за декілька тижнів "кипіння" в котлі "Самвидаву", як на мене, можна лише тільки самому почати "осмислювати - переосмислювати" власну творчість, а претендувати на щось ще трохи зарано. Величезна подяка за увагу і за Ваш сайт.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2007-01-28 21:32:42 ]
Благородно, Серже :) Рада за Вас ;) Це свідчить, що у наступну номінацію Вам, таки, треба пройти ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-28 21:44:17 ]
Ось кого я би висунув (якщо взяти під уваву рейтінг, кількість виставлених творів, рівень і власний смак):
Пиріг Ірина
Осадко Ганна
Круглов Віталій
P.S.
Оксанко, Ми оцінюємо твори, а не коментарі.
Мені наприклад байдуже, про що там і хто там пише у цих коментарях. Ми ж тут не приймаємо у семінарію, чи в інститут "благородних дєвіц". Те, що Висоцький мав слабкість до алкоголю аж ніяк не робить його чимось меншим для Росії, чи не так.
Я вже тепер мовчу про мою цноту, Хіх, з моїми коментарями ;-/
По дружньому,
Юрій :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2007-01-28 21:56:37 ]
Дякую за участь у обговоренні, шановні колеги, Віко, Серж, Оксано, Юрій :)
Нам, звичайно, потрібно враховувати багато різних факторів. Динамічних факторів. А також і певний елемент гри, що так чи інакше повинен бути, аби ми не надто ускладнювали ситуацію за межами власного "я" :)
Ось саме з цього погляду я і пропоную не віддавати першість ні Заходу, ні Сходу, ні Півночі, ні Півдню (їх не три, а чотири, хоча пальців на руках - п'ять, а богатирів - таки троє :)). Звести всіх на одне перше місце. Цілісність, передусім. :)
Під Сходом стилістично розумію Олександра Бобошка, як Північ - Віктора Круглова, як Південь - Ірину Пиріг, і як Захід - Ганну Осадко

Щодо інших наших цікавих авторів, то нікуди вони, сподіваюся не зникнуть. Як, повідомляє, наприклад Тарас Кремень - кращі сили знаходяться у процесі збирання "Вибраного" поетичного капіталу, що не так просто зробити за відносно короткий час перебування на "Самвидаві".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-28 22:22:50 ]
Майстерні - правильно. Нехай буде 4 переможці! Ура! :-)
А я би додав, так як сприйняття поезії - це дуже суб`єктивна річ на смак - то важко визначити якийсь абсолют.
Титул переможця повинен надаватись один раз (ми ж не вибираємо ЦК Партії), тоді появиться стимул у інших "тягнутися".
Така моя думка.
P.S.
Оксанко,
Може мені перестати писати коменти, або перейти на перегуки з псалмами?
Хочу бути пухнастим і білим у Твоїх очах. О:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Лавренчук (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-28 23:43:30 ]
А мені найбільш до душі Пиріг Ірини вірші...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Мельник-Добрушина (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-29 00:36:15 ]
"але значно кращої думки про Ірину Пиріг і ще більше - щодо Олександра Бобошка" - Жорже, то ж я не про персоналії говорила, а про поезію (тексти).
Щодо Ірини, не заперечую, аби вона була у четвірці найкращих. Ті зауваги, на яких наголосила вище, можна сприймати або не сприймати (то вже справа особиста).

А щодо Бобошка - не згодна. Текстів мало. Повторююсь: поруч із іншими авторами, у яких творів по кілька десятків - це не зовсім коректно. То ж нехай людина працює на визначення осіннє (я так розумію).

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мірко Трасун (Л.П./Л.П.) [ 2007-01-29 07:57:10 ]
Взагалі, багато гарних молодих поетів на сайті. Найкращими (звісно, після нас з Оксаною :) є Тарас Кремінь та Дарина Березіна! А про необ'єктивність рейтингів майстерень свідчить хоча б той факт, що у класика Дмитра Кременя він досить посередній.