ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.

Іван Потьомкін
2024.11.22 19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її

Володимир Каразуб
2024.11.22 12:01
Я без тебе не стану кращим,
І вічність з тобою безмірно в цім світі мала,
Холодком по душі суне хмарами безконечність,
І сміється над часом, якого постійно нема.


08.02.2019

Володимир Каразуб
2024.11.22 09:46
Ось тут диригент зупинився і змовкли литаври,
Оркестр продовжував далі без грому литавр,
Диригент зупинився і арфи, і туби пропали,
І далі для скрипки та альтів диригував.
А потім замовкли і альти, і стишились скрипки,
Пропали гобої, кларнети, валто

Микола Дудар
2024.11.22 09:04
Нещодавно йшли дощі
Славно, строєм, жваві
І зайшли чомусь в кущі,
Кажуть, що по справі
Що за справа? хто довів? —
Я вже не дізнаюсь…
Краще бігти від дощів —
А про це подбаю…

Козак Дума
2024.11.22 08:12
Аби вернути зір сліпим,
горбатим випрямити спини,
з омани змити правди грим
і зняти з підлості личини.
Ще – оминути влади бруд,
не лицемірити без міри,
не красти, спекатись іуд,
у чесність повернути віру!

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Критика | Аналітика

 Про нове старе
Зі Старим-Новим роком, шановна Редакціє Поетичних Майстерень.
Даруйте, що не з сію-вію-засіваю . Стурбований нині іншим… Непокоїть якість критики окремих майстрів ПМ, що спрямована не на професійний ріст автора, а хтозна на що. Якщо спробувати описати це образно, то маємо ситуації, коли один з авторів голосно вистукує своїм капцем по творчій трибуні і обіцяє показати «кузькину мать» усім авторам, хто не прислухається до його геніальної ідеї сіяти на своїх творчих наділах лише кукурудзу, а інший, як у відомому кінофільмі, переформатувати усе на агентів «Матриці», втрутитися у процес формування творчої думки і нав’язати їй своє єдино правильне бачення.

Повірте, що я не маю нічого супроти професійної діяльності «критичного» дуету Сушко- Майя Залізняк . А ось керунок , у який спрямований вид їх діяльності - бентежить. Від перетворення Поетичних Майстерень на Поетичні Крамнички творчий процес не виграє. Хіба амбіції кількох тутешніх знаменитостей, які отримають виключне право ставити цінники на авторів і їхнє творіння.

Сподіваюся, що Редакція Поетичних Майстерень не причетна до цієї казкової ситуації «двоє з торби», і тут більше Промислу Божого. А цієї публікацію намагаюся лише привернути увагу до цих подій, спрямувати їх у русло професійного ґатунку та створити передумови для панування більш доброзичливішої атмосфери, комфортної для всіх учасників творчого процесу.

З повагою, Василь Світлий.

14.01.18




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2018-01-14 12:54:01
Переглядів сторінки твору 18882
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.804
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:14:59 ]
От дива...
якщо я для вас одна із торби, то звідки ж ви? Публікуєте - будьте готовими до реакції на вірш. Або тримайте при собі.
Це ваші амбіції спричинили цей допис. Вам би перечитати свої вірші, навчитися писати прозоріше, чіткіше. Сайт створений для самовдосконалення.

Пане Василю, якби ви мали статус любитель поезії, то вам би й ніхто не зауважував... або рідше.
Майстер. То де ж майстерність?
Вчора вам хтось писав коментар - а ви у відповідь: лишу так збитий ритм, наголос, світЕ...

Я жодного разу не принизила вас, вашого творіння.
Навпаки, щиро бажала допомогти, гаяла хвилини... писала ДЛЯ ПРИКЛАДУ. Ви ж зараз пишете... що вам нав'язують...щось.
Якщо таке несприйняття, образа...то ви лишитеся на рівні любителя.
І зауважувала я не першою, після когось, доброзичливо.
Мабуть, ви не чули до цього, що написав і так лишив - це шлях у...темінь, а не світло.
Ви ж позиціонуєте себе як Світлого.
Мабуть, назвавши себе таким... і світити личило б).
Ось корисна стаття, прочитаєте, якщо знайдете час.
Там бачення проблеми несприйняття критики - поетом відомим. Раніше на сайті віталася критика толерантна, нині автори звили до вихваляння, рівень текстів низький здебільшого.
Мені це урок: не допомагати, не радити.
Але ж і ви зрозумійте: читачі бувають вимогливими. Примітив нині не вітається.

Ось посилання
"Десять заповідей щирого графомана, або шлях у глухий кут".
http://litclub.org.ua/texts/show/25836/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 13:21:30 ]
Пані Світлано, Ваш коментар вдвічі більший від самої статі. А готовий вести діалог, а не вислуховувати Ваші монологи... Давайте по-суті


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:15:04 ]
А тепер, Василю, начувайтеся! )):

Хоча я не вважаю, що Ви сміливець, бо й надалі ховаєтеся під нікнеймом. А Залізняк і Сушко - реальні. Ні, я їх не захищаю...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 13:26:22 ]
Сергію, можу запевнити Вас у єдиному - я той самий, може не наскільки "світлий", але Василем залишився. Все нормально.Часи міняються, а людям робити це важче.

А за псевдонімом не переховуюся. Лише висловлює свою позицію, нічого особистого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:34:56 ]
Пане Василю, як бачите, я не коментую Ваших творів. Одна з причин - Ви для мене, ніби привид.
Одначе, якщо б Ви насмілилися б на мене напасти - від Ваших творів летіло б пір'я і пух...
Світлана Залізняк-Щегарцова-Шматко мені не друг, не подружка, я її не захищаю... Одначе інформація для роздумів: вона витрачає час для вашого ж зростання поетичного, а це не мало. Чому Ви це належно не оцінили?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 13:50:19 ]
Пане Сергію, який тоді сенс Вашого спілкування з привидами ? Не марнуйте часу, я почекаю на інших привидів :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:59:18 ]
На мій погляд, Вам, Василю, забагато волі редакція ПМ дала. Привиди не повинні коментувати реальних людей, тим більше, поетів. Якщо Ви про себе пишете, що Ви християнин - не ховайтеся під нікнеймом!
Шануймося!
Більше не пишу, Вас заблокував. Шкода часу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 14:29:13 ]
Не перейматися, Сергію.
Редакція дала, Редакція вважатиме за потрібне і забере. Я не прив'язую себе до звань, чинів і нагород. Просто давно не був на ПМ, а коли повернувся висловив те, що непокоїть і не лише мене єдиного, до речі.
Ось і усе !!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:27:26 ]
Мене теж пригнічує спілкування з привидами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 15:25:40 ]
А я думаю, що ми всі більш ніж привиди, себто більше ілюзорні - ніж реальні. Це якщо всі ці вібрації, які нас складають, і складають наші дії - вважати за досить ілюзорні. Чи не ілюзорні? Якщо не ілюзорні, то ці вібрації важливі, і якщо в них обмаль любові і світла - то ми в пітьмі? )

Ще хочу зауважити, що наявність багатьох імен дуже притаманне людству. Цілком виправданим вважалося мати таємні (основні) атрибути, і відкриті для всіх, вже не кажу про літературу, де величезна кількість народу писала не під своїм іменем. )
Важливий підхід до творчості, а на сторінках ПМ важливо, щоби імена під якими пише автор не ображали ні поезію в цілому, ні середовище авторів. Якось так.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 20:30:24 ]
Та згоден. Є така ніша, куди не варто заглядувати стороннім.Але, погодьтеся, усе життя в масці...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:26:39 ]
От потішили так потішили! Ви, друже, зайдіть на мою сторінку і почитайте коментарі дописувачів. Одразу розвидніється в очах. Я не шмаркач, коментарів не видаляю якими б гнівними вони не були, бо вони необхідні для роботи над книжками. На сайті цьому вже років 10. Пиляли мене і гризли всі кому не ліньки. За кожну неправильну кому, за невірну інверсію чи інший ляп. І що? Я не губив слізки, а сідав і виправляв дурниці.
Серйозний поет мусить зарубити собі на носі: майстром стають тільки в полум'ї критики, нищівної та злісної. Обережно-пестливі поштовхи по попі малюкам тут недоречні. Це сайт де вчаться. Я й досі вчуся. І не бачу нічого в цьому поганого. І ділюся своїм досвідом з іншими. Для оплесків існує фейсбук та інші соцмережі.
Хочте аби пройшлися вогнем і мечем професіонали? Показали що до чого? Але тоді самооцінка різко може знизитися.
Є інший шлях підвищення творчої майстерності: знайдіть собі професійного літредактора. Тільки тут одна заковика: хороший редактор сам обирає кому роги правити. І навіть широко відоме ім'я тут не допоможе. Але вибирати Вам.
Шануймося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 13:38:48 ]
Ви 10 , я 7 річ не в цім.
Та бурхлива діяльність, яку Ви розгорнули на сторінках сайту на його розбудову чи навпаки ?

Ось вся філософія буття.
До чого тут Ваша автобіографія не розумію ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 13:33:24 ]
Пані Світлано, давайте по суті питання
Інакше я буду змушений видаляти Ваші коментарі.
Щиро сподіваюся на порозуміння


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:38:39 ]
Видалите оці коментарі - ви боягуз.
А більше я не писатиму.
написали про нас - маєте вичерпну відповідь.
Крапка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 13:44:45 ]
Мова зараз йде не лише про мене і не про мою творчу діяльність, а дещо інше - висвітлене в статі, а Ви в своєму стилі - закидати коментарями.

Намагайтеся висловлюватися стисло і якісно , а не лише кількісно. Крім Вас тут є ще інші люди.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:56:27 ]
Який ви боягуз... Не вартуєте уваги.
Коментарі мої видалили.
Вірші свої не видалити, видно там вашу майстерність... і зауваження інших.
Не статі, а статті, молограмотний ви). Двічі "статі" пишете.
Крім мене, на вашу писанину вже ніхто не зверне уваги. Промисел Божий...
А ви чули, що талант підживлювати варто?


Справді, сайт оживити навряд чи ми з Сушком зможемо...






http://maysterni.com/publication.php?id=130306

ось ваш вірш.
Розумному досить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 14:04:34 ]
Справді, сайт оживити навряд чи ми з Сушком зможемо...
"Справді, сайт оживити навряд чи ми з Сушком зможемо...
"
Мертвою водою ні, а живою ...
Але ж її треба мати, пані Світлано !

І перестаньте робити мені тут оцінку моєї творчості. Я не літературний діяч і зіркові хвороби мене оминають...

Але для чого Вам прислухатися до думки інших, коли "я і лише я"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 13:59:05 ]
Пане Василю, я шокована оцим Вашим дописом.
Я вважала Вас автором, здатним притомно сприймати критику. Я, справді, часто давала зауваження і поради авторам. Колись спільнота перемівська навіть піднімала питання про надання мені статусу одного з діючих редакторів на ПМ. (Втім політика сайту змінилась і це питання відпало саме собою). Та не в тому річ. Знаєте, чому зараз рідше вказую на недоліки ? Та тому, що набридло на доречну заувагу чути - а ти хто така? поглянь краще на свої "пасочки"))) Це було б смішно, якби не було так сумно. Я теж критику не люблю. А хто її любить? Але змушую свійц здоровий глузд брати верх - і доапрацьовую, коли треба. Бо треба.
Сподіваюсь, Ви тепер не вималюєте в своїй уяві "святу трійцю". )
А взагалі, ще більше засмучує усвідомлення того, шо те, що твориться на сайті - заразне.

ЗАРАЗНЕ

1.
Не Поезії Дух (чи востаннє?)
в Поетичні Майстерні навідавсь:
лихослів'я, блювання, плювання,
полювання на тролів і відьом.

Знов навиворіт всі "шито-крито".
Хто ж перевертні тут на ПееМі?
...Повний місяць. І хочеться вити.
Червоніє зоря в діадемі.

2.
Навідавсь. Аби не внадивсь!
О де той Божественний надих?
Зізнаюсь, я теж трішки "крейзі"... і
Зачахну, мабуть, без Поезії.



Мабуть, час подумати про "творчу відпустку"...

З Новим роком усіх! З Новим Божественним Натхненням!

Ваша Любов Бенедишин )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 14:11:25 ]
Пані Любове, пані Любове...
Хіба про критику взагалі. Не можна усе в одну каструлю.
Але сіль повинна бути сіллю, а не солоним озером.
Я висловив свою позицію не дивлячись на обличчя.
Якщо нині це заборонене, даруйте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 14:10:51 ]
Прикро. Пані Майя вказала на всі помилки. А Ви взяли та й видалили її слушні. Нащо? Це ж саме те, для чого ми на сайт і навідуємося! Люди безкоштовно допомагають ампутувати неточності. Ну, то Ваша справа, таємничий авторе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 14:17:41 ]
Пане Олександре, є докорінна відмінність між такими поняттями, як ампутація неточностей і абортування творчості... і ми добре з Вами розуміємо про що йдеться.

На Вашій творчій сторінці я щиро Вас запитував чи Ви - Лікар... але відповіді не дочекався?

Ось і зараз Ви працюєте на аудиторію, на свій імідж і говорите неправду. А те. що до Вас хтось щиро намагається достукатися ...навіть не допускаєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 15:12:48 ]
Я не можу давати інформацію приватного характеру публічно, ще й невідомо кому. Вкажіть справжнє ім'я та призвище спочатку. Я ж навіть не знаю з ким спілкуюся. Ви про це подумали перш ніж запитувати про такі речі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 15:59:15 ]
Я не про того лікаря , пане Олександре, не про того ...

Давайте, якщо про наболіле - то відверто, без фарисейства, а тим більше літературного.

Хочете дізнатися про мене, це роботи кількох хвилин. Попрацюйте, але не втікайте у такий спосіб від піднятого питання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 14:23:19 ]
Пані Світлано, ще раз звертаюся до Вас з проханням почати вести діалог, а не засмічувати сторінку навалом другорядної інформації Для цього є посилання. Проявіть і своє вміння прислухатися до когось. Я як не як, а до Ваших порад прислухався. Еге ж правда.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 14:30:40 ]
Не хочу вас знати. Безликий автор під ніком.
Ви боягуз, лінюх...і тепер я розумітиму, що означає слово...святенник.
Ні літери від мене - отакому автору.
Невдячному і... підступному.
Хто вас "абортував" творчо.......?)))) Несіть свої потуги.
Не пишіть мені.

Видалите цей коментар, напишу свій допис, всі коментарі я скопіювала і покажу.





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 14:54:27 ]
Радий пані Світлано, що хоч щось Ви зрозуміли.
А коментарі обов'язково скопіюйте і покажіть іншим.
Якщо буде потрібна допомога звертайтесь...

А якщо чесно, шкода що все так: я Вам не ворог і не друг. І мова йде не про Ваші надбання, а лише методи роботи. Більше стриманості і виваженості у своїх вчинках і тоді була б користь для всіх...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 15:23:34 ]
Так, я зрозуміла, що святенник це вельми неприємна людина.
Користі мені - жодної.
Поет мого рівня може зауважити лише тому, кого сам обере - для його ж блага. Навіщо мені ваші вірші...
Якщо вам не до вподоби мої зауваження, шукайте інших.
Літературне редагування вартує не попсованих моїх нервових клітин, а коштів.
А я задарма для прикладу вам порадила.
Тож власні конюшні чистити вам.
Я ні задарма, ні за оплату не буду вас підрощувати).
Тим паче, знайдуться охочі втішати, хвалити.
Амбіції ваші перевищують мої... Повторюєте про якусь зірковість. Вам вона навряд чи під силу...
Але ж...
Не вчіть лева стримувати норов.
Ягням не прикидайтеся.
Кожному - своє.
У друзі не набивалася!
Просто я небайдужа до......тих, кому допомога потрібна.
Єдине пояснення. Чесно: не хочу вам писати. Не провокуйте. Прощаємося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 15:45:26 ]
Пані Світлано, ні янголом, ні ягням я не прикидаюся, ні в недруги, ні в друзі не набиваюся. Ні звань, ні рангів, ні чинів для себе випрошую.Висловлююся про те, що хвилює, турбує, болить...

З Вашого боку летять одні образи, приниження, погрози... Те, що моя граматика на ходулях, наприклад, Вас це орлицею, звісно, не робить.

Не вміємо вести конструктивний діалог на сторінку не заходимо, вміємо - демонструємо.
Усе - тризіркова крапка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 15:36:13 ]
Що значить "Редакція Майстерень"? Це певні обмеження особистого і деякі розширення суспільного, тобто, це скоріше ряд функцій, скерованих на захисти творчих процесів на сторінках ПМ. Ми з повагою повинні ставитися до внутрішнього світу кожного автора. З повагою маємо ставитися і до конкретної сторінки твору, якщо цей твір не ображає читача, не наносить шкоди.
Саме тому "РМ" час від часу і видаляє коментарі, котрі є емоційно не доцільні ні автору, ні сторінці його твору. Наявність тих чи тих коментарів на своїй сторінці - це суто авторський вибір, і, можливо, в невеличкій мірі і Редакції.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 15:53:11 ]
"Ми з повагою повинні ставитися до внутрішнього світу кожного автора. З повагою маємо ставитися і до конкретної сторінки твору, якщо цей твір не ображає читача, не наносить шкоди".

Саме це і хотілося від Вас почути.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 16:25:10 ]
Мені дуже хочеться, аби редакція ПМ позбавила осіб, що ховаються під нікнеймами, коментувати реальних авторів, які публікують свої твори під справжніми іменами та прізвищами. Тоді різко зменшиться бруду на сайті.
Ті особи, що з якихось причин бояться чи не можуть зняти маску, хай публікують свої власні твори, а коментувати - зась.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:36:21 ]
Шановний Сергію, під нікнеймом коментар чи під засвідченим паспортним столом іменем - напевно жодної різниці. Для адміністрації ПМ важливо, аби такий нікнейм недобре не впливав на середовище ані своїми атрибутами, ні своїми діями. Ще раз зауважу - більшість літераторів мала практику існування під вигаданими атрибутами особи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 16:47:02 ]
Різниця велика! Зніміть з людини маску(нікнейм), і вона себе зовсім по-іншому буде поводити! Колись я зняв маску з розгнузданого "триголового" пародиста В. Хмельницького, написав його справжні місце проживання, ім'я та прізвище, і він набрався розуму. Ось я про що! Зніміть маску з В. Світлого - і він стане іншим!
Якщо ж редакція ПМ не підтримує мене, я закликаю реальних авторів не спілкуватися з боягузами, що в ПМ виступають під ніками, блокувати їх, краще одразу після їхньої реєстрації.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:55:12 ]
Пане Сергію, маски бувають різними, наприклад, фарисейські. Ви теж їх можете зривати ?

Якщо Вас цікавить приватна інформація про мене, то її я ніколи не приховував. До речі вона навіть є на цьому сайті. Пошукайте в моїх коментарях, Ви ж такий слідопит.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 15:57:22 ]
А тепер по суті зауваженої не лише Василем Світлим проблеми. Зрештою, ця проблематика, здається, вічна. Якість і скерованість критики, так?
Пан Василь, наскільки я зрозумів, в цілому наголошує на потребу ставитися один до одного з виразним теплом, світлом і любов'ю.
Натомість є інші погляди, котрі акцентовані на, умовно кажучи, професіоналізмі. Зрештою, такий підхід мав би приводити до "гамбургського рахунку" між авторами, - хто є хто, хто справжній, хто не справжній, хто більший майстер. І тому начувайтесь - ось купа "помилок", як ми їх бачимо, тож бо!
Де істина? Який підхід правильний? Ну з походження слова "правильний" - ("право", "справа" - очевидно, що це від оцінки Найвищого судді, котрий одних скеровує наліво, інших направо) все зрозуміло. Але ж питання "професіоналізму" залишається.
Та, ось нам приклад - видатний, чи не найкращий математик сучасності, Григорій Перельман (вирішив у тому числі одну з найважчих задач сучасності - гіпотезу Пуанкаре) - на вершині успіху покидає математику і живе простим життям поціновувача музики , мистецтва. Тепер йому грають прості музики, а не супер-пупер математичні джерела, тепер йому правдиво саме в музиці, без слів і теорій. Кажуть музикою мислить і Бог )
Про що я?
Я знову про рівні.
Ось беремо мурашку - вона і досконала і недосконала одночасно. На своєму рівні досконала, а на рівні вищих проблем - недосконала. Будь-якому критику, нмсд, важливо відразу відчувати природний рівень автора, і не перетягувати його туди, де буття цього автора буде неприроднім. І кожна мурашка в творчості - надважлива. Тому наша планета і зелена і жива, що є мурашки, а не одні обрані критикою "профі". Це мені видається важливим.
Щодо завмерлості ПМ, то просто всьому свій час, ось про Україну, в цілому, напевно можна говорити в плані прикрого регресу? А в нас лише певний надмірний спокій, так? )
Але ж ми знаємо, що і в Україні буде бурхливий розвиток, а на ПМ бажано таки спокійний розвиток аристократизму в стосунках. Саме цього ще довго не буде в Україні, а в нас вже буде. І це надважливо. Культурний прошарок аристократизму - саме те, без чого жодна країна не буде собою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 16:15:46 ]
Редакціє майстерень, вам залишається вірш Любові Бенедишин про нинішню атмосферу на сайті та моє правдиве запевнення: усіх світлих, напівствітлих авторів вам лишаємо. Хай В. Світлий перебуває у блаженному спокої.
Сподіваюся, ви прочитали усі коментарі під дописом.
анінайменшого бажання виправдовуватися.
Це як хворий просить зуба вирвати і потім скімлить, що ......... жаль його. Просить конструктивної критики. Напишеш - ой леле...
От про який діалог з Василем може бути мова?
Є рівень майстра. А він майстер? Прочитайте його вірш про світ.......
Зауважив хтось, а він у відповідь: ні...лишу світЕ.
Це майстер?
Отже, мені хочеться спокою.
Я для читача, а не для такого Василя)...
Підтримую Сергія Гупала у небажанні спілкуватися з клонами.
Сподіваюся, ваш сайт функціонуватиме у звичному режимі...
На прохання Л. Бенедишин - про заборону обсценної лексики ви теж, можливо, зреагуєте нарешті.
Мурашок у творчості Василя чи інших я не умертвлю.
Дуже милосердна).
Давати поради безкоштовно невдячна справа.
Я за аристократизм справжній, а не вдаваний.
Дякую за все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:42:51 ]
Шановна Світлано, ви дуже здивуєтесь, коли дізнаєтесь, який різновид майстрів є. І всі вони у чомусь дійсно майстри. Хоча й не боги. Між тим - рівень R2 на ПМ зовсім не є рівнем Майстра. Це рівень серйозності автора, відповідальності автора перед , наприклад, поетичним обсягом, перед поетичним словом. R2 - це початковий рівень, далі ще вистачає вищих і вищих сходинок. Важливо, що більшість авторів цілком принципово визначають себе, як "любителі поезії".
Тож тут все нормально.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:44:21 ]
Світлано, "аристократизм" - це і відсутність невиправдано жорсткої прямої мови, особливо під текстами віршів, які як діти )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:34:35 ]
Пані Світлано, прошу Вас вдесяте не засмічуйте сторінки макро-коментарями, до того ж не по-суті.
Зробіть просто посилання і усе. Я ж не видаляю своїх творів, тим більше, як Ви кажете їх скопіювали.

А хочете довідатися про мене більше - це справа кількох хвилин. Я цього ніколи не приховував і за десятками імен не ховався.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ночі Вітер (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:51:47 ]
Василю, з усією повагою, а на яких сайтах Вас можна знайти як людину або поета ( то не люди))) окрім ПМ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:59:06 ]
Анумо знову віршувать.
Під тією ж фотографією і псевдонімом .
Був ще власний поетичний сайт але ....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 16:40:54 ]
Ви написали допис... де нас із Сушком змалювали кимось із торби...
а ви...рядовий троль.
Ваш вірш показую. Пишете, що засмічую сторінку.
Оце правильно: таки сміття.
Я надто поблажлива, а ви самокритичний. Не потоньте у

сяєві...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 16:47:01 ]
Пані Світлано, пані Світлано...
І більш нічого ... не... скажу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 16:57:00 ]
Це абсурд. Автор просив критики. Ми відгукнулися... І тепер отаке...болото розвів........світлий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 17:03:40 ]
Пані Світлано, якщо продовжуватиме в тому ж дусі - заблокую доступ до сторінки. Давайте не втрачати те, що дійсно вартісне - людину.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 17:07:24 ]
"Анумо знову віршувать..."......
Хм...
Інтернет пістрявіє низькопробними віршами...
їх видають, збірнички у бібліотеки несуть, в школи...
а найменша критика доводить недолугих чи самовпевнених авторів до істерики...
Хто я - для такого автора? Вчора зіркою тут назвали...з негативною коннотацією.
От я на ПМ побачила вдячність) Закажу десятому...




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 17:23:19 ]
Ще, що не так, не по вашеньському, пані Світлано !
Кажіть, кажіть, не соромтеся, світ такий недосконалий з висоти пташиного польоту.

А , може , іноді справа не в ньому, в нас.
Ви іноді туди заглядаєте ? Чи надто занятті ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 17:08:28 ]
я вам заблокую. Вже блокую. Ви для мене ніхто і звати вас ніяк.
Лишіть цей коментар.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 17:19:36 ]
Цей залишу, цей мені подобається - в десятку.
І це, повірте, не найобразливіші слова, які мені сьогодні довелося від почути.

Я просто є. Чому би ні ? Чому не бути тут мені ?
І тісняві, в тенетах муки Мені подобається бути.
О, се-ля-ві.

А для Вас, Світлано, цей день - хороший урок на майбутнє - бути собою, і почніть саме з цього - ніяк і ніхто. Це хороше лікарство, раджу.

Звісно, коли вляжуться емоції і розум просвітліє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 17:57:48 ]
Ну от, і що гарного і корисного ми отримуємо, коли переходимо до образ, до насичених егоцентризмом слів?
Ще раз хочу прояснити політику "Поетичних Майстерень", яка нині виглядає як спокій - це повернення, відродження аристократизму в т.ч. і в мистецькому середовищі.
На мою думку - прямі образи, які ми залишаємо навіть в електронному вигляді , нікуди не зникають потім.
Звертаємо увагу на цей баласт, він зайвий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 19:35:27 ]
Не стирати, бо для шановної Редакції Майстерень пишу.

Корисного для авторів ------ нічого.
Бо сайт задля самовдосконалення. От хтось мусив би процесом керувати.
Баласт на сайті - це серйозна автори. І давно. Всі майстри майже звідси пішли. Хто саме тому, що аніякісінької критики тут не визнається. Хто тому, що слово людина вживав...
Хто пішов тихо, хто гепнув дверима.

Вален Серц не є баластом. З його матюками у віршах. З його свіжим віршем насміхом над З-як... Ви ж цього не бачите...на його сторінці.
Ви навіть не відповіли Любові Бенедишин. На її прохання заборонити чи не анонсувати тексти з обсценною лексикою...
І я, і вона перейшли у баласт. Бо переростки для сайту, поетки. Ми тут роками...
А ви, Редакціє Майстерень, лишаючи сайті напризволяще...даруйте авторів-невідомців, клонів, ніків... мудро чините?
У вас нема часу (бажання) на справді покращення творчої атмосфери на ПМ. Я на сайт переадресовувала тих, хто прагнув поліпшити віршову техніку.
А тепер...утримаюся.
От Василь Світлий написав, що потребує критики. Це вказано на його сторінці.
Ми із кількома авторами дещо зауважили - і тепер ми "з торби..." А звідки він сам? І хто він?
А я ж письменниця. Ви мене захистили? Ви пояснили невідомому Світлому, що писати "Василечку, а глянь-но на римт...збиті наголоси, відсутність рим..." це нонсенс.
Писала коректно, але треба ще прохати сприйняти коментар?
А мені це потрібне? Аніскілечки.
Бо літературне редагування не безкоштовне.
А ми, як кажуть, по доброті душевній, зауважували хиби. І я, і Сушко, і Любов Бенедишин.
Вас наші відповіді отут не переконали у бажанні навести лад.
Ви стаєте на бік Василя...який не хоче бачити очевидного: тексти слабенькі... а він хитренький.
Прикро.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 20:07:18 ]
) Майстри завжди самодостатні, і потребують самотності більше ніж публічності. Є , щоправда, майстри без егоцентризму, чиє призвання можливо більш соціально скероване. Це щодо т.з. провини адміністрації ПМ. ) Хотілося б додати, що школярі теж покидають школи, навіть інститути, та це таке, природне, словом, явище. "Хто пішов тихо, хто гепнув дверима" - на шкільні двері це ніяк не вплинуло, працюють і далі.
Смішно читати, що "критики" тут не визнається ). Ще раз скажу, в кожного і для кожного - своя критика. Інколи дайте особі просто рости, не стійте над душею ). Бо таке стояння і є найпершою ознакою мистецького недорозвитку, зупинки, і щасливої "графоманії" - вона ж на всіх рівнях проявлена чи не так?
Щодо "Хто тому, що слово людина вживав..." додам - паплюжачи людину і людяність (.
Та й за це передбачене тільки можливе пониження оцінки. ПМ таким чином виказують конкретну незгоду з бісівським ремеслом ).
Любов Бенедишин не зверталася особисто до мене з таким проханням. Хто що пише на окремих сторінках адміністрація аж ніяк не здатна вичитувати.
Але висловлюю повну згоду з тим, що такі твори найкраще видаляти. І готовий це робити відразу - тут ми єдині!
А баласт - це наші злоемоційні коментарі чи дії, на жаль, це так, і варто встояти і не назбирувати таке. У притомних випадках це ж довго згадується, як зайве.

Ще раз, Світлано-Майє, - тільки аристократизм у гострих і важливих питаннях, інакше ми ніколи не зможемо розвиватися.
Думаю, що рівень ПМ цілком адекватний ситуації в українській літературі, не має за межами ПМ нічого вищого українського поетичного , аніж уже тут присутнє. Це просто моє враження з огляду на ту кількість творів усіх часів, які тут представлені.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 20:46:47 ]
Шановна Редакціє Майстерень я зверталась до Вас особисто на Вашій сторінці "Про людину....." .
І, можливо, якби Ви тоді вчасно змогли зреагувати, то до пристрастей було б менше на сайті. А то тепер мене вважають монстром, що викидає неугодних зі стрічки анонсів, а Вам, як я дивлюсь уже ставлять умови-ультиматуми. І вважають цей сайт негідним. Я не знаю, хто ховається під ніком Вален Серц. Мені однаково. Якби навіть Папа Римський, я б текст з ненормативною лексикою оцінила на 1. Я рада, що Ви тут згідні зі мною. І сподіваюсь, що цей коментар Ви таки помітите серед інших. Дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 19:43:24 ]
Для Василя Світлого.
Я 6 років працювала літературним консультантом області, вичитувала вірші учнів країни, була в журі кількох конкурсів.
За ясний розум, за поезію мене цінували і цінують.
Ви ...написавши оце...посоромилися б тримати так довго, сіли б за шліфування віршів...
Не бажаєте - факля в руки.
Але жалітися на нас - тих, хто наважився допомогти, це непорядно.
Я змушена відповідати, гаяти дорогоцінний час...
Видаляєте коментарі... Мене соромите.
Бридко. Просвітлився б розум ваш - зрозуміли б, як це виглядає.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 20:04:54 ]
Пані Світлано !
Ніхто Вас не ображав. Від Вас образи довелося вислухати. Але це таке... Зла на Вас не тримаю і як фахівця своєї справи поважаю. Говорилося про інше...

Але давайте, візьмемо невеличкий тайм-аут і заспокоїмось. На сьогодні вже досить.

Добре !?

А час все і всіх розставить на свої місця.
Нам відповідати у великій мірі перед Богом, а не перед людьми.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2018-01-14 20:12:28 ]
П. Василю, єдине, що я хочу зрозуміти – навіщо Ви влаштували цей ПіаР для С.-М. Залізняк та О. Сушка?
Адже одразу було зрозуміло, що Ви з ними посваритесь-посваритесь, щоб потім сказати: "Але Ви – майстри, яких я поважаю..." Ви що, їх ПіаР-менеджер – чи просто троль дещо витонченіший за попередніх?..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 20:33:04 ]
Про це я говорив на самому початку статті:
Повірте, що я не маю нічого супроти професійної діяльності «критичного» дуету Сушко- Майя Залізняк ...

Для більшої зрозумілості можу відповісти на це Вам і біблійною мудрістю "кесареві кесареве". Дані автори є майстри своєї справи - цього від них не забереш, як і те, що вони присвятили багато часу, зусиль цьому ремеслу. Інше, чи дає їм це право грубо втручатися в творчість автора, занадто високо підносити планку вимог для нього, нав'язувати своє. Тобто робити себе не чутливими, зачерствілими до його можливостей і таке інше...

І це не піар, і не менеджер - це авторська позиція.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2018-01-14 20:42:43 ]
Що ж, Ви підняли питання "морального аспекту творчості" – а це немаловажно...
І чи можна майстрів вважати "майстрами", якщо вони дозволяють собі принижувати інших людей, з якою б мотивацвєю вони б це не робили?..
Якщо ж Ви говорите про "технічну майстерність", то скільки людей ходить по планеті, ззовні благополучних та успішних, а всередині – мертвих та нікчемних?..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 20:56:34 ]
Хто щоб там не говорив, а життя - склад річ, навіть і на схилі літ. Невдячна це справа засуджувати когось, бо хтозна як би ти поступив будучи на їхнім місці...

Але творчість автора, якщо вона щира,справжня, жертовна ... це завжди щось більше, вагоміше ніж просто - писанина. Це незаперечно. І тут треба бути обачливим, чутливим , коли дійсно хочеш комусь допомогти. Треба бути вправним лікарем, а не , даруйте, м'ясником.

Для мене вірші як діти, вони такі як вони є, якими до мене прийшли і мені зовсім не соромне за це, це щось батьківське, розумієте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 20:36:18 ]
Шановна Редакціє майстерень, покажіть приклад "паплюження"? Де? Цікаво глянути.
Моє ім'я оббріхується, а воно реальне.
.....пишеться вірш про пані Любу.
Потім про мене...З-як не я?

Я адекватна ситуації. Завжди)
От адекватність клонів сумнівна.
І про це С.Гупало не раз писав.
Бенедишин писала на стор РМ про обсц лексику, допис її свіжий є.
Ви не бачили? Вона сама, можливо, покаже його. Я читала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 20:44:52 ]
Я не читав про обсц. лексику.
Жодне ім'я не повинно чорнитися!

Щодо "людини" ви написали, що за використання слова "людина" виганяли з ПМ ) - ("Всі майстри майже звідси пішли. Хто саме тому, що аніякісінької критики тут не визнається. Хто тому, що слово людина вживав...") , тому я змушений був уточнити те, що у вас за крапками.
Утім, цьому питанню присвячена окрема сторінка
http://maysterni.com/publication.php?id=55753


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 20:47:06 ]
http://maysterni.com/publication.php?id=55753&comment_id=627328125#627328125

Звернення Любові Бенедишин до вас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:09:27 ]
Даруйте, добродію Юрію, що видалив Ваш коментар ... але не хочу, що Ви на цій сторінці з'ясовували з стосунки пані Світланою.

Ні до чого добро це не приведе...

Давайте, краще в руслі конструктивного


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2018-01-14 21:26:07 ]
Це лише доводить, що Ви, п. Василю, зацікавлені у "проштовхуванні" вперед (чи деінде) цієї пані Залізняк – ув чім я й хтів переконатись...
Не переживайте, на Ваших сторінках я більше коментувати не буду.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:29:01 ]
Дарма Ви так, дарма.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 21:19:40 ]
Зрозуміло. Писати своє набагато цікавіше, аніж допомагати чавити бліх у чужих текстах. У своїх достатньо. Над душею стояти не буду. Не буде ні Бенедишин, ні Гупало, ні Залізняк, ні решта сильних авторів, які і справді могли б допомогти творчому росту. Буде Вален Герц, тобто Єрметов. І ще дехто, не до ночі згадувати. Будуть схвальні відгуки. А критики не буде. Ви знаєте, що це означає? Ну, вольному воля. Шануймося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:24:19 ]
Мене не тішить ні одне , ні інше. Я лише підняв пласт проблеми.Але кожен сам за себе вирішує де йому бути і як йому чинити. І , схоже, опинився між двома вогнями, Олександре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:28:51 ]
І до чого це? Йшлося тільки про форму, в якій ми допомагаємо. Допомога потрібна, більшість просять її, але ця допомога не повинна ображати - бо ж навіть інший майстер може те все заперечити, а інший - заперечити усім. І кожен матиме якусь рацію.
Як на мене, потрібно залишати при цьому місце для авторського вибору, місце для неоднозначності трактування своїх рекомендацій, тобто, мякше бути з особистим. Знааачно мякше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 21:28:59 ]
Амінь)... Хто хотів світла...той піде шукати)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:34:13 ]
Пані Світлано, все що відбувається з нами не випадково.... і те, що завдає нам прикростей сьогодні завтра поверне в стократ. Треба залишати усе зайве вчорашньому дню і тоді стане легко йти у завтрашнє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 21:32:27 ]
...моя форма завжди однакова: я Залізняк.
Не раз чула, що відомі зрілі поети зазвичай не помічають початківців.
От і я тепер житиму на своїй висоті. А кому потрібна, знайде мене. Літературне редагування...чи приємні бесіди). Виступи... Це можна.
Координати на моїй сторінці.
Добраніч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 21:38:06 ]
А ще коли батько зустрічає блудного сина присідає перед ним і зводить його на ноги.

У роботі з дітьми, молоддю ми мали б таке педагогічне кредо опановувати...навіть коли раз за разом доводиться переступати через себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 21:52:14 ]
...ну, пізно ж ви мені це пишете...Василю)
Я вже пройшла Крим, Рим і мідні, срібні...кришталеві труби.
..аж кумедно.
Завжди дивує, коли автор лінується почитати: а хто ж його коментує...
Мене вчили так: прочитай, зрозумій, хто перед тобою... а потім бесідуй.
...а ви зі своїми школярськими віршами беретеся повчати мене.
Саме тому, що я виросла, стала отакою...декого жаба душить до ціанозу).
Я лишилася небайдужою до авторів це...вадить.
Треба бути пихатою, байдужою. А головне - хитрою.
Зроблю висновки.
Витримувати оці наїзди, напади... поетка мого рівня заслуговує? ...питання риторичне.
За талант платять дорого). Ваших віршованих діточок спинати на ніжки точно не хочу).
Це ваш обов'язок. Хоча не вірю, що ви розумієте, про що я.
Час вам вибачитися за паплюжіння мого іміджу, бо нічим вас не образила в тих коментарях. Видаляйте допис, та спіть)
........


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-14 22:05:55 ]
Знаєте, я довгий час намагався з'ясувати для себе одну просту річ: чому Господь нам не дає повноти талантів ? Тепер, здається, завдяки Вашій залізній позиції, починаю розуміти...

А те, що Ви пройшли і здобули - пишайтеся, бо воно Ваше, ніхто на нього і не посягає. Але для других це може бути обтяжливим і зайвим... Ви про таке не думали.

Щодо моїх віршованих діток, не хвилюйтеся, впеленати я їх Вам не дозволю. Даруйте, пильнуйте краще своїх - гляжених. А я зі своїми, якось вже сам...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-14 23:59:51 ]
Я ж поправила там: паплюжЕння.
Не стирайте)
Ні, я вже не хвилюватимуся за ваших малят. Ні краплі).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-15 00:13:53 ]
На цьому і розійдемось, сподіваюсь...
Ранок мудріший від ночі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-15 00:27:29 ]
Вчинок зауважити хтби благородний.
А ваш вчинок бридкий.
...............Святенник.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2018-01-15 00:34:52 ]
Пані Світлано, це вже переходить усілякі межі пристойності. Тут цілком достатньо і тих Ваших каменюк, які сьогодні летіли в мою адресу.

Не будемо вплутувати сюди інших. Я видаляв образливі коментарі авторів на Вашу адресу, не дозволю робити Вам і цього, по відношенню до них.

Нехай кожен несе відповідальність за свої вчинки самостійно. Не діти.

Даруйте, що змушений заблокувати Вам тимчасово заблокувати доступ до цієї сторінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-01-15 00:39:39 ]
Мені ви ніхто, заблокувала вас сама давно.
Образили ви мене. Я вас не ображала.
Вибачатися вам переді мною тепер...соромно.
чоловіки шляхетніші. А ви ...