ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.11.22 05:55
І тільки камінь на душі
та роздуми про неминучість,
така вона – людини сутність –
нашкодив і біжи в кущі.
Ця неміч кожному із нас,
немов хробак, нутро з’їдає.
Куди летять пташині зграї,
коли пробив летіти час?

Віктор Кучерук
2024.11.22 04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Тетяна Левицька / Критика | Аналітика

  Ми самі створюємо клімат на ПМ.
Всім доброго дня! Ми самі створюємо клімат на ПМ. Кожен з нас прийшов сюди не для того, щоб похизуватися своєю творчісттю. Комусь потрібно було вдосконалюватись, іншим спробувати себе у редактурі, почути, чого варті твої вірші, оцінити інших, бо все пізнається в порівнянні.
Ярослав Чорногуз і Майя Залізняк для мене не віртуальні друзі. Я знаю їх особисто, брали участь у спільних заходах і спілкувалися. Це люди щирі, доброзичливі, гарні, талановиті, і всі зауваги, які вони робили іншим були конструктивними, слушними. Таких майстрів ми повинні підтримувати і цінувати, а не травити, принижувати всіляко ганебним словом. Взагалі ми повинні відноситись один до одного з повагою та теплом. Ярослав Чорногуз, Світлана Майя Залізняк, Любов Бенедишин не тільки гарні поети, які уже здобули визнання, але й професійні редактори. Зараз звинувачують Майю у тому, що вона конфліктна, але ж усі конфлікти були спрямовані на те, щоб поліпшити якість творів, вказати на недоліки. Ярослава взагалі довели до депресивного стану. Любов Бенедишина перестала спілкуватися з нами, мабуть, теж людині не комфортно. Гарні майстри полишають сайт. Ці автори взяли на себе функцію вдосконалювання, а зараз склалася така ситуація, що вони повинні ще й оправдовуватись. Ні, це вони потребують захисту, та підтримки, бо коли майстри нас покинуть, то буде гірше всім.
Це люди не байдужі, вболівають за літературу та борються з графоманством, сіростю в поезії. Я вдячна і не хочу, щоб вони покидали ПМ. Давайте з Нового року поважати один одного!
Хочу усіх привітати зі святами! Миру, здоров"я, натхнення, розради!
Дякую, Володимиру Ляшкевичу, за підтримку та сайт!




  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2019-01-02 14:15:55
Переглядів сторінки твору 9533
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 0 / --  (5.470 / 6.1)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.552 / 6.19)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.767
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Автор востаннє на сайті 2024.11.20 11:49
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 14:46:53 ]
Згодна з тим, що самі автори створюють погоду тут при допомозі, звісно, господарів. Згодна абсолютно, що ми повинні ставитися один до одного толерантно і цивілізовано; не обов"язково з теплом, але з повагою.
На жаль, у нас із Вами, пані Тетяно, різні враження від поведінки декого із авторів. Правда, я їх у житті не знаю, але тут, у віртуалі було таке, що примусило мене відсторонитися... Однак все міняється, люди теж... Можливо, зараз усе так, як Ви кажете... Я вже давно не є в курсі тутешніх справ, тому мої негативні враження застарілі, очевидно...Дай Боже кожному те, чого він заслуговує. І всім нам милосердя...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 14:58:29 ]
Дякую, пані Василино, за відгук! Вам не байдуже.
Вибачаюсь за тих, хто Вас образив, пропустила багато полемік... Треба щось змінювати у своїх серцях, бо сайт це ми і яким він стане теж залежить від нас. Назріло тому написала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:12:50 ]
Просити вибачення ні за кого Ви не повинні. А написали так, як вважали за потрібне.
Я не в курсі нинішніх полемік - хто, чому за що і про кого. Не збиралася відгукуватися, але раптом болючі спогади підштовхнули :) Бог суддя кожному з нас... А про пані Любов у мене враження хороші. І жаль, якщо вона покинула ПМ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:02:31 ]
Мені так дивно, Таню! У 2017 зусиллями Сушка мене цілеспрямовано 2 місяці виживали з сайту – за мовчазної згоди решти авторів. Скажіть, будь ласка, що зі мною не так: невже у мене печать на лобі, що мене можна, як ви кажете, принижувати, і це для усіх нормально? Ярослав у депресію впав? Бенедишин вкотре зникла? Я що – "нелюд", якого треба "поетичними засобами" винищувати? Чому із моєю гідністю та честю ніхто не рахується? Чи я мав, як і більшість авторів, попросити "захисту" в Ляшкевича? А він що, сам нічого не бачить? Це тіпа така роль царя – треба ходити на поклон? А так – повне беззаконня? Поясніть мені, нарешті, чим же я так усім "насолив"?..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:19:55 ]
Мені особисто нічим. Прикро, що так склалося. Мабуть, мене тоді не було на сайті, коли Вас цькували. Інколи не хочеться встрівати у чоловічі баталії слабкій жінці, але ж цього разу не стрималась, бо ворожнеча почала набирати оберти.
Хочеться з Нового року миру та спокою!
Я вибачила всім, хто мене ображав. Закликаю до миру і порозуміння.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:22:00 ]
Як казав кіт Леопольд: "Ребята, давайте жить дружно"... Яке воно усе дріб'язкове і необов'язкове: амбітність, его, бажання бути трохи вищим за іншого, чвари і суперечки з елементами образ.... Це мішура порівняно зі справжнім горем, бідою. Значить, панове і пані, непогано вам ведеться, якщо емоції беруть гору над розумом. Шкода. Може, звичайно і дискувати, дещо виходячи за рамки норми. Але все повинно мати міру. Що занадто, то не здраво. Посварились, протверезіли, помирились. Слово - це і куля навиліт, і цілющі ліки. Як казав головний герой "Аристократа із Вапнярки": розумному досить... Мабуть, всім досить. Тут же далеко не дурні люди зібралися. Еге ж?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:28:13 ]
Вибачились, перш за все – Олександре, я правильно зрозумів?
Чужа принижена гідність – це дріб'язки? Якщо це для вас нормально, то не здивуюсь, що саме ви цим і займаєтесь!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:45:38 ]
Вибачення взаємне, звичайно. Якщо хтось не хоче, його справа. Але й далі воювати - заради чого? Так можна і здоров'я підірвати. Як на мене, то є більш приємні і потрібні справи у житті. А я, до речі, "саме... цим" і не займаюсь. Краще ввімкнути іронію, ніж відверті образи. Усе це вразлива нервова система. Воно Вам треба? Якщо хтось, не надто ввічливий і мудрий, дійсно Вас допікає, можно просто його заблокувати... Я не хочу втягуватися у ці перепалки. Просто виказав свою думку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:50:02 ]
Просто я колись помітив, як вірш з'явився під ім'ям Олехо, а вже за хвилину – як Сушко. Мабуть, логіни переплутав...
То за що саме я маю вибачитись саме перед вами... Олександре?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:56:19 ]
Хіба я вимагаю якогось вибачення? Дійсно, за що? Олехо і Сушко - це дуже і дуже різні люди. Хоча я Сушка особисто не знаю, але так здається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:57:28 ]
До речі, якщо помітили, то конкретніше можете - який саме вірш? Мені самому цікаво.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:04:04 ]
Ви говорите про взаємні вибачення, якщо це, звісно, ви говорите... Я готовий вибачитись, але ж маю знати, за що!
Це було десь рік тому, а віршів Сушка я не читаю – не в образу йому буде сказано) Дуже різні – звучить навіть якось підозріло... Тому що це факт, який, мабуть, ви не зможете спростувати?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 16:11:19 ]
Пане Юрію, Ви під псевдонімом чи справжній? Мені не треба комусь щось доводити, але якщо у Вас особисто є якісь сумніви, то будь-ласка - трохи пошуків і знайдете і Сушка, і Олехо(ОЛЕксандр ХОлоднюк, щоб легше шукати).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:17:19 ]
Невже я помилився?? Ну, значить, в мені є за що вибачатись!))
Суто прохання – чи не можете хоча б на пару хвилин виставити іще пару якихось своїх фотографій? Щоб я й справді заспокоївся... )

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 16:23:07 ]
У мене їх елементарно нема. Фотофобія... Але якби і були, то не став. Навіщо воно мені? Ми ж не на слідстві. І вибачатись Вам не варто. Я не образився.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 16:25:03 ]
Манери письма Вам нічого не каже? Зовсім різна стилистика. Крім того Олександр Сушко напрочуд продуктивний віршар. Я так не вмію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:27:59 ]
Може я й справді помилився... Привиділось, чи що?
Ну, так, порівняння з Сушком нікого не могло образити – то й вибачатись я, мабуть, не буду! Щонайменше, перед Сушком)
Веселих свят, Олександре! Натхнення та гарних вражень... Хоча б – за межами цього сайту! )))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:31:24 ]
Щодо манери... вона й справді у вас своєрідна! Мене, до прикладу, завше не полишає відчуття якоїсь відстороненості! Наче ви на все дивитесь трішки збоку...
Просто засилля цих фейків – наче якась хвороба. Іноді мені здається, що їх створюють, аби говорити, що заманеться!.. Тобто – без жодної відповідальності!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:26:07 ]
Знаєте, у мене є правило: пробачати тільки тих, хто сам вибачився... А інакше таке "прощення" починає нагадувати ситуацію "страуса – із головою – в піску".
Ворожнечі я не привніс – тут у вас, як завше, баталія на баталії. Чи може це нормально, і я маю якось "влитись" у процес?
І відстоювання власних прав, власної гідності – я не вважаю за ворожнечу! Як ви не помічаєте, що тут поливають одне одного брудом і ще дивуються, що люди з сайту зникають?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:36:18 ]
Тому цьому треба покласти край! Треба, щоб кожен десять раз подумав чи варто писати рецензію, яка може викликати конфлікт і образити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:40:49 ]
Може ви про рецензію, яку я колись написав на С. -М. Залізняк? До мене вона ніколи не чіплялась – це правда, але тоді вона вчепилась у Л. Прокопенко і принижувала її не згірш за чоловіків! Звісно, що я заступився, адже захищати жінок (навіть від жінок) – це нормально!
Та й не було там чогось дуже образливого, хоч і дифірамбів – також...
Й на той момент Сушко до мене чіплявся по повній – як той кліщ, що не віддереш!..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:30:59 ]
Мудрі слова, Олександре! Дякую, що висловились. Ми одна сім'я. Замість того, щоб жаліти, підтримувати, радіти один за одного ми створили
Гнітючу напругу і ворожнечу. Скільки за цей час поетів пішло у вічність перед якими уже не вибачився і не обнімеш. Поки живі і не втратили здоровий глузд треба не втратити людяності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Олехо (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 15:47:51 ]
Дякую, Тетяно. Якби я міг, то нагородив би Вас медаллю... ні, краще орденом Миротворця. Ви все правильно кажете.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 16:47:10 ]
Дякую, Олександре, я ніколи не отримувала медалі, але дійсно ми витрачаємо енергію не на духовні цінності!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 16:38:21 ]
Абсолютно з Вами згоден, пані Тетяно! Давайте усі разом викажемо підтримку майстрам слова і побажаємо їм творчої наснаги та терпіння вичитувати усе, що тут пишуть недосвідчені автори. Цілую Ввс, обнімаю, бажаю аби Ваші мрії здійснилися і Новий Рік приніс вам шикарний букет приємностей.
Віват!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 17:14:32 ]
Коли це щиро, а не з сарказмом то добре!
Не буду Вам писати про нервові клітини, які не відновлюються. Я думаю, що Ви багато чого зрозуміли, а коли ні, то я нічим не можу допомогти. З Новим роком!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 16:53:41 ]
Юрій Ереміт (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 15:40:49 ]

Може ви про рецензію, яку я колись написав на С. -М. Залізняк? До мене вона ніколи не чіплялась – це правда, але тоді вона вчепилась у Л. Прокопенко і принижувала її не згірш за чоловіків! Звісно, що я заступився, адже захищати жінок (навіть від жінок) – це нормально!
Та й не було там чогось дуже образливого, хоч і дифірамбів – також...
Й на той момент Сушко до мене чіплявся по повній – як той кліщ, що не віддереш!..


А не навпаки???????
Лариса Прокопенко з якогось дива вирішила, що есей про мою Птахокардію...це висміювання її фактів життя. Написано 6 есеїв...саме на Сповіді поета в капличці Птахокардії...їй примарилося...
Здорова психіка таке намислить? Де там про неї???? Я написала звернення на ПМ.
Я відхрещувалася, авторка есею вимагала на сайті цьому пояснень Лариси...
Та вибачилася.
А палкий шанувальник Лариси Ерметов Ереміт тощо...викривляє факти і звинувачує мене у цькуванні Прокопенко. Ніколи предметом суперечок не була творчість цієї авторки.
Вона від захоплення моєю творчістю переметнулася до охаювання імені.
Вгамувати її вдалося, я писала, що спілкуватися не хочу потому з нею.
Тепер клон чи реальний Ереміт бреше, нападає на мене.
Перебувати на сайті, де отакі чвари не хочеться.
Навіщо мені брутальні напади? Відбілювати ім'я мушу? За що?
Нерідко ставлення авторів переходить межі здорового глузду, а я мушу витримувати пресінг за певні коментарі щодо поліпшення віршової техніки?
Нонсенс. Вдосконалюйте самі вірші чи лишайтеся на тих позиціях. Відійду від сайту, щоб себе зберегти.
Пані Левицькій дякую за підтримку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 16:59:24 ]
Наскільки я пригадую, конфлікт тоді розгорівся з подачі Г. Михайлик та її підозр щодо слова"вельбучний"... А потім ви зчепились з Прокопенко, при чому у дуже жорсткій манері! Звісно, що я не знав усіх нюансів ваших стосунків, але й переходити меж у тиску на людей, як це зазвичай ви робите, також не варто! Просто завжди є межа, коли треба зупинятись, а інакше хтось змушений втручатись... Хтось же – мусить!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:01:45 ]
Дифірамбів я слухала чимало, мене ці сирени не завели на рифи.
Готую нову книгу, шукатиму можливості опаперити красиву поезію.
Активності на сайті не виявлятиму. Жоден літредактор не перепише за автора недолугого, якщо шанує свій хист. Працювати над написаним мусить автов, прислухатися до авторитетних, не лише для себе...
Обсценна лексика декого непокоїла Любов Бенедишин, не витримала вона, зауважила... образили... пішла...повернулася.
Нині відсторонилася.

Мої зацікавлення в межах доброзичливого спілкування нерідко накривалися хвилею чи цунамі негації.
Заздрість, а її ніхто не визнає... несприйняття критики помірної...інші причини... карма псується. Корони дзеленчать, звинувачують у пихатості.
А якщо я не можу бути ніякою? Маю характер. І справді доводилося не нападати, а захищатися на ПМ.
Отже...на все добре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:06:03 ]
Не треба меж відсувати у бік божевілля. Пане Ерміт, відійдіть від мене.
Не можна нападати на митця за слово вельбучний чи інші.
Де прописано, що слова арештовані?
Комусь примариться, що я вживала слово з присмаком назви села, а я мушу не жити, а пояснювати непоясненне? Та навіщо мені ця клопотнеча...
Я поетка, про мої тексти написано професійними критиками, журналістами, розуміючими фабули і цінність для української літератури. Я не сьогоднішня. Тепер буду вищою за спілкування на сайтах. Дистанцію збільшу.
Може, час мені премії давати, а не тягти з п'єдесталу "королеви" сайту, до речі, я туди не пнулася.
Жабомишодраківка мене відштовхує.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 17:11:22 ]
Зрозумійте, що є творчі аспекти спілкування, а є прості, міжлюдські, навіть побутові! І зізнаюсь, що іноді я вважаю, що просте спілкування навіть важливіше за будь-яку творчість! А й справді, що може бути доброго в поезії людини, яка на побутовому рівні весь час створює конфлікти?
Галина тоді була неправа, і я про це написав тоді у тій же рецензії... Складно це все, непросто: щось людям пробачаєш, а шось зачіпає тебе заледь не на пустому місці! Буду в подальшому намагатись нікого не "зачіпати"!.. )

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-01-02 17:13:46 ]
Прости, Господи!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:19:09 ]
Хто викликав сюди з минулого цього чорного джина - Юрія Ереміта? На його фоні - Сушко - Божий янгол із небес! Ереміт приніс сюди стільки чорної гидоти, очорнив усіх кращих авторів сайту... Для чого питається? Щоб самому вивищитися? Скидається на те. Сам - негативний переважно тип, він наділив своїми якостями і всіх інших - одні - замовники сварки, як я і Сушко, інші чорнителі, цькувачі інших, хто до них входить? С.-М. Залізняк та Люба Бенедишин, яка взагалі сама мовчить? Та так ми потонемо і захлинемось цілковито у цьому гидкому болоті взаємних звинувачень і брудообливань.
Тільки піднявшись над собою, над своєю власною чорнотою, тільки вивищившись душею, так, як наша дорога Таня Левицька - золоте серце і миротворець - ми зможемо далі існувати достойно, ставитися одне до одного з повагою, критикувати і допомагати доброзичливо і конструктивно, і думати тільки про досконалість наших творів і творення високої поезії та атмосфери високої взаємоповаги на сайті!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 17:23:10 ]
Дивно це чути від Ярослава! До квітня 2017, коли на ПМ з'явився Сушко, у мене ні з ким конфліктів не було! Ярослав щось дуже вигадує...
Самі вивищуйтесь, коли вас поливають брудом! Може ви й справді на це заслужили!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:23:27 ]
Побутові справи мої і Ваші ніде не перетиналися. Про що Ви? Невже ми знайомі? ніде не чаркувалася з Вами... У Полтаві мене на презентаціях ставив поряд письменник В. Тарасенко, вчив бути активною... виголошувати тости, щоб мене люди бачили...До мене підходять читачі. Я не відлякую.
Я не конфліктна.
Я сонячна і приязна.

Увага! Не дозволила б вживати слово у сенсі висміювання покійного відомого чи ні поета.
Якщо особа таке намислює, то сама здатна на таке.
?
То які ж закиди я мала приймати?
Я активно відфутболила те.
І так не раз.
Конфлікт створює автура, яка бачить загрозу в майстернішій авторці. Лев, що ходить поряд...лякає.
Добре, лишайтеся без нього (неї).
Я не гризла нікого.
Початківці, що не готові до критичних зауважень, схильні сором'язливо лепетати про можливість не рости...займати свою нішу...
Пишу для себе... пояснюють.
Не пише тільки лінивий.
І графоманія залляла часописи...сторінки Фб. Я нікого за вуха не тягла. Щоб рецензії писати, треба мати кебету і розуміти поезію.
Відгук не є рецензією. Ви тут - про свої колишні. До речі, Прокопенко мої книги подарувала школі і подрузі. Дивує така пошаноба: розуміти, хто я для Поезії...і вигадувати про той есей, на себе приміряти.
Навіщо те згадувати? я ж нічим не завинила, навпаки.
Дружіть, але не проти когось.
Вичерпно висловилася.
Прошу не писати мені тут негативного.
Всім дякую за увагу.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 17:28:41 ]
Звісно, що жодних "побутових" стосунків між нами не юуло!.. Але ж існує іще багато людей навколо – й всі вони у чомусь різні, а в чомусь – дуже навіть подібні!..
Шануймося! Нехай злі думки не "заповзають" нікому в душу! Зі. До речі, мою збірочку (у декількох екземплярах) Лариса також придбала для їх бібліотеки. І це прекрасно, що вона цікавиться та підтримує різних поетів!..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:31:25 ]
Де Ви висмоктали з пальця цю дурницю, пане Ереміт, що я замовник сварок із Сушком? Аби Ви знали, скільки нервів моїх він витріпав і скільки крові моєї попив! Так, ми дружили, але його псевдокритика довела тут свій негатив! Вам я писав свого часу позитивні коментарі, а Ви чомусь люто огризалися? Чому Ви встряли в сьогоднішню суперечку? Вас Сушко цькував і ображав? Ви всіх і вся вже обплювали з голови до ніг! І той не такий і той, і та! Всі виправдовуються, один Ви тут - святий та Божий! Мабуть, що так!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 17:32:28 ]
Друзі, ми знову не про те. Давайте всі непорозуміння залишимо у старому році. Було багато обід і претензій. Мені наприклад, не дає спокою випадок, коли я вмовила, Олександра Христенка, повернутися на Майстерні, але його змусили тут же піти, бо він зробив комусь заувагу. Я тоді не втрутилася, про що досі дуже шкодую. Люди, які пишуть про прекрасне, плачуть над своїми віршами, тонко відчувають поезію, творять вічне слово і тут же можуть перегристи горло один одному. У мене не вкладається у мізках, як це може бути?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 17:36:30 ]
Авжеж, добре підтримувати. І спілкуватися приязно.
Лінота декого не дозволяє придбати мою чудову "Птахокардію". А варто.
Ціна 150 гривень. Замовяйте, насолоджуйтеся. Надішлю.
Знатимете, чим я дихаю, живу.
Як пишу... Чому закликаю працювати над свіжонаписаним.
Бо поезії на сайті та в книзі таки різні, для зібрання я все відполірувала. Поезія, переклади, мала проза.
Нарешті порозумілися... Пишіть
zaliznyak-63@ukr.net

Щасти всім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 17:41:51 ]
Всього найкращого, Світлано! Колись обов'язково перетнемось... ))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 17:46:59 ]
Я впевнена, що з Нового року у нас буде інше спілкування і ставлення один до одного!
Нам нема чого ділити! Думайте про добро, творіть добро і Вам повернеться сторицею. Давайте збирати каміння не для того, щоб в когось поцілити, а для того, щоб прибрати з дороги по якій йдемо у майбуття. Світла Вам, любові, добра!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 17:40:34 ]
Звідки взяв? Коли Сушко люто чіплявся та кидався брудними натяками, ви з ним премило спілкувались!.. І, мабуть, це вас (та й не тільки) цілком влаштовувало!..
Не було нікрли такого, аби я на ваш позитивний коментар огризався! Вперше ви відгукнулись на мій вірш "Антигравітація", і якщо я вам відповів не так райдужно, як ви сподівались, то це вже більше ваша проблема! Не можна сподіватись від інших людей, міряючи тільки собою...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 17:51:36 ]
Давайте закінчимо полеміку на цьому, Юрію.
Інколи, щоб іти вперед не потрібно озиратися назад. Вас почули, дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 17:54:15 ]
Я не проти... Радий, що й інші також висловились!.. Мабуть, ліпше взагалі нікого не коментувати!.. А то хто його знає, у що це потім перетвориться! )

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-01-02 18:06:49 ]
Дорогий друже Ярославе! Ти сказав хорошу річ - треба піднятися над своєю чорнотою, тобто негативом. І тоді і справді стане сонячно.
Переосмислюючи власну поведінку та траєкторію творчості рано чи пізно людина мусить знайти чисте джерело. Ти знайшов. Це, перш за все - пейзажна лірика. Знайшли інші автори. Вони стараються, пишуть, шукають, відкриті до діалогу. Шукаю і я. Дещо знайшов. І шукаю далі. А що шукає пан Єрметов? Побачив у наших стосунках постановку? Що на це сказати?
Таня Левицька хорошу тему підняла, назрілу. І без консенсусу тут не обійтися. Чи може бути взаємна повага у авторів, які перегризлися між собою? Звичайно. Але не зі всіма. З тобою - так. З Єрметовим ні. Бо тебе я знаю як світлу людину, а його взагалі не знаю, хіба що по віршах та коментарях. І сам я не цукор, тому другом для багатьох теж не буду. Але толерантність мусить бути незаперечним імперативом.
Інколи думаю: піду із сайту і одразу запанує мир. І потягнуться сюди нові молоді автори, яких одразу огорнуть теплотою і ласкою довгожителі. Чи я мрійник?
Друзі, нині святкові дні. Хай погане залишиться у минулому, а цього року буде краще. Рік гавкучої собаки скінчився, почався рік свинки. Так давайте перестанемо гарчати одне на одного. Чи, принаймні будемо себе стримувати. І хоча учора нсписав вірш, де Майя Залізняк чомусь упізнала себе, сьогодні писав виключно про кохання. А про дружбу напишу завтра, бо аж голова розболілася доки писав цей коментар.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
е ю (М.К./Л.П.) [ 2019-01-02 18:09:44 ]
Може і Сушку запропонувати "відпочити"?..
Не треба перекручувати моє прізвище, це невиховано. І взагалі, ви такий миротворець, що це просто... (Самі підберіть слово!)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 18:27:13 ]
Знову... про наших баранів.
Тепер невгамовний телесик чи телесун Сушко потребує пояснень

Я не упізнала себе, бо я не пацючиха і не суперстар, яку Ви...з неба зігнали. Мене туди не Ви підсадили.
Дружити з вами не вийде, бо образи такі це не безневинні смикання за косичку.
Гляньте на себе в дзеркало.
Оскал не нагадує вампірячий?
то прикинетеся друзякою...то гризете.
Пан Ярослав повірить вам, а ви знову смієтеся з нього.
Підійде черга моя...
Та не хочу я бути вашм донором. Шукайте втіх інших.
Писунку вгамуйте, відійдіть від сайту на певний час.
Без Вас тут штиль настане. миротворець із Вас поганий.
Писали мені: як вуж під вилами.
та Ви і є тим вужем.
А я принципова і послідовна.
Хочеться порозуміння, та всі ми справді дуже різні.
Переформатування сайту зичу щиро.





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 18:33:21 ]
Майя наїлася донесхочу ваших віршів про вправи на ліжку, із закиданням ніжок на плечі. Мавки умлівають...

Ойкумена у нас одна, та поезія різна.
Нейтралітет я пропонувала. Ви його висміяли у вірші.
А це найрозумніше: просто перестати наближатися. Не обзивати жінку, поетку, не повчати, не писати про мою громадянську позицію "шкідливу", а я пацифістка, і нічого поганого не бачу у такому світогляді. Дякую за все хороше. А поганого досить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 18:38:54 ]
наліпили мій рядок епіграфом
награмузляли вірша про пацючиху...
і це "упізнала себе Майя"

та нижче моєї гідності коментувати оці вибрики Сушка.
Особа знущається і отримує задоволення. Не здатна я з таким дружити, пробачте за невміння. Адью.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2019-01-02 19:47:01 ]
Прости, Господи,! Попри Вашу спесивість я Вас люблю. Наче. Живіть із миром.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-02 20:37:26 ]
Любіть, не заперечую.
Раджу "Казку про трьох метеликів" Лесі Українки прочитати. Добраніч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Соболь (Л.П./М.К.) [ 2019-01-02 20:54:00 ]
Ціковий новорічний початок. Якщо до різдва доживемо то буде Боже провидіння!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-03 00:17:25 ]
Будемо вважати, що всі порозумілися! Надобраніч, друзі! Я радію, що Ви у мене є!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2019-01-03 04:55:28 ]
я сам трохи простіше мабуть на це все дивлюся, о Тетяно
оскільки існую скоріше на марґінесі, у метри не пхнуся
літераторами в літеральному змісті тут анікого не вважаю
ну і не заважаю ’майстрам’, принаймні, не маю бажання такого

все, що відбувається наразі, на мою скромну думку -
всього лише зіткнення ілюзій, що не знаходять, насправді
якоїсь практичної, належної реалізації

тобто, питання якоїсь аж ’війни’ зненацька
між віртуальними ’майстер-класами’ аматорської поезії
чи навіть просто ’любителями поезії’ -
таки смішне

але сам факт того, що віртуальна автура, в термінах наявної дискусії,
настільки серйозно і часом пафосно сприймає якісь-ще слова,
які взагалі-то запросто можна вилучити, без будь-яких особливих зусиль
або заледве не вмирає тут прямо-таки на шпальтах, від емоційної напруги, чи -

мене трохи замислює лише в один спосіб, а саме:
якщо дорослі й деякі дуже дорослі, освічені, інтелиґентні особистості
не можуть природнім людським чином легко й гумористично
розійтися одне з одним на якомусь тихому псевдолітературному майданчику
і розжарюють якісь апокаліптичні майже пристрасті там,
де загалом все, що від них потрібно - це публікувати час від часу тексти
які здебільшого розкривають авторське захоплення життям
чи може, часом, опротестування життя, що суперечить поезії, чи vice versa -
а ще додавати трохи позитиву чи конструктиву в коментарях, хоча
і це зовсім необов’язково, то що було би, якби почалася якась
реальна колотнеча із правдивими ворогами - за власне виживання,
за долю країни - за долю людства - і така боротьба точиться, щодня -

поки на ПМ якісь дивні особистості практично ’убиваються’ неясно за що
й навіщо, найчастіше - через якісь натяки невідомо з якою метою,
чи просто без мети, через власну, якомога хибнішу інтерпретацію
таких якихсь... натяків -
а Ви взагалі, нормальні? тобто, Ви точно певні?

(оце без будь-якої адресації чи злостивих намірів, чисто риторично)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2019-01-03 07:09:17 ]
Ні, брате по нещастю, я точно трохи...того. Це ж очевидно. Маніакально-депресивний психоз штука заразна. Лікується тільки віршарством. От ще два напишу і вилікуюся. Наче. Заодно і корону на голові трохи підшліфую, а то постійно скрегоче об стелю зубцями.
А натяки у людей, як правило, промовисті. По-дитячому щирі. Але невправні, оскільки ніхто з них Макіавеллі не штудіював. А жаль - було б набагато цікавіше спостерігати за епічними битвами титанів у сірниковій коробці.
Отже, Новий Рік. Ковбаси ще не встигли повністю розчинитися у сфінктерах, тоиу відчуття ситості ще мусить бути. А якщо так - нащо сердитися?
З Новим Роком усіх! Цьом!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-03 10:39:06 ]
З новим чудовим днем, шановні...
..."титани у сірниковій коробці"... А я казку про дружбу вчора попрадила читати - Лесі Українки...
Та Ви ж прагнули і прагнете від титанів оцінок, похвальби, допомоги, і - безкоштовної... Ви ж наче просили передмову писати...пане Сушко...
Що ви тут робите, на сайті для самовдосконалення творчості? Роздмухуєте драчки, вибачаєтеся, пишете про друзя,. лікуєте їх від пихи...
Сфінктери вже згадані... то це м'язове утворення, там їдло не перетравлюється, як ви пишете...сфінктери служать для затримки маси, щоб не вивалилося...
... дупи...циці... мавки... патьоки словесні сатиричні - на друзів... як можна?
Де щирість, незлобивість, де власне Поезія? на ФБ тисячі сторінок, ви ж на сайті поетичному.
Жуєте і вірш пишете, нема часу для полірування, хай коректор за оплату працює...
Потім вийде книга, в яку влита праця титана... А вам лаври...
Як все це набридло.
Мікросвіт ПМ таки не є живодайним для серйозного митця. Колись вірилося. що атмосфера сайту очиститься.
Тепер - ні.
Хоча в 2099 році, коли я прийшла на сайт, були певні прояви тролізму, потерпали автори, пані Тетяна свій досвід може пригадати, написати тут...
Не потребую від СМ визнання. Він не вважає літераторами когось. Пише, розмислює...про допис і нас...
Не знаю, кого мав на увазі.
Та чи він має визначати: хто є хто.
Це ж суб'єктивне...... Хто від нього чекає осанни... Я - ні, бо нічого з написаного ним, не вважаю цікавим для себе. Ми кардинально різні. І це прекрасно.
Чимало авторів послуговуються українською мовою, та володіють нею на рівні Еллочки-людоїдки.
Як їм розуміти, поціновувати те, що не є рідним, у побуті вони, мабуть, росмовні.
Не забороняється.
Маю доробок, володію мовою на академічному рівні, маю літературний портрет... і численні рецензії маю, і радіопередачі. І хтось сичав, ображав...бо я була на сайті занадто довго. Бо переросла сайт, але лишалася.
І пішла з сайту, та вслід чую: а хто ти?
Корифеями хтивими нас із л.Бенедишин називала авторка на ФБ.
Титан у коробочці. Тепер так.
Соромота, немає ні найменшого бажання повертатися до "склопендр", паяців... і псевдокоролів... Вам, мабуть, поетичні вправи...як фітнес, а для нас це відпрацювання таланту.
Тусуйтеся.
Вчора ми погомоніли приязно тут, прийшов з лакмусовим папірцем СМ...і Сушко вже пише про Макіавеллі... тощо.
підлещується...
Звісно, поезія нині потрібна одиницям, то про що ми...
та будьте Ви тричі водолазами, кондитерами, фізиками, спеціалістами з прибирання площ... сміттєбаків... машиністами...але тут поетичні майстерні.
І Ваші доробки оцінювати буде читач. І професійні письменники, критики.
На одного титана у вашому екзотаріумі менше.
Бережу здоров'я. Нарощую панцир байдужжя, відходжу від до нечем.
Чи здорові митці тут - вже про таке мова йде...
Та як всюди... межа тонка. Амбіції, мріяння, розчарування... і намагання порозумітися.
Легко розбити цю кришталеву субстанцію... Образи, пригадки... негатив...
От людяними бути це вже наука надважка, не всі її опанували. Сушко всіх називає друзяками та братами, ладен висміяти у вірші всіх, все... а себе забуває.
Недохваленість причиною. Навіщо сердитися? запитує приязний вампір... І справді: настрій зіпсований, енергія тече...у наступний опус. Корона з фольги шелестить під гіллям власного саду...
Ні...не кличте мене повертатися.
Маніакально-депресивні стани то не моє. Графоманьте без мене. Творіть!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-03 10:44:24 ]
(там друзяК, літеру згубила...
а таки описка цікава
відходжу від до нечем...)))
Бо відійти варто якнайдалі.
А так хотілося: зазирнути на ПМ, а там продуктивна тиша, гарна поезія, ввічливі коментарі. Не маю часу на коментування, тому не писатиму тут. Прошу не звертатися до мене.
Все сказане, все почуте. Нейтралітет.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2019-01-03 10:53:10 ]
.......2009 році. Ще огріх набору) тепер все. Пішла в реалії сніжні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2019-01-03 11:30:03 ]
Щоб надалі не розпалювати ворожнечу на певний час публікація буде не доступна для коментарів.Дякую усім хто висловився. Я впевнена, що кожен зробить висновки і на сайті запанує мир!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Іванченко (Л.П./Л.П.) [ 2021-01-07 11:56:08 ]
Загалом, цілком прогнозована ситуація на певному єтапі життя будь-якого сайту. Він закономірно і (за людськими мірками) швидко проходить періоди свого віртуального життя, аналогічні реальним - дитинство/юність, зрілість та, врешті-решт, смерть. Наразі скоріш за все завершальний період, повільне відмирання.