ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Рецензії):

Самослав Желіба
2024.05.20

Наталія Близнюк
2021.12.12

Тарас Ніхто
2020.01.18

Сергій Губерначук
2019.07.07

Юля Костюк
2018.01.11

Олександр Подвишенний
2017.11.16

Ірина Вовк
2017.06.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Валентин Бендюг (1954) / Рецензії

 На "на независимость Украины" Й.Бродського
Ну що ж, прощавайте, кацапи!
Нарешті ми розійшлися шляхами.
Вам, певно, назад в "імперію зла",
Нам, хохлам, знов на змагання з ляхами.
За вашими тезами вас треба любить.
Сімдесят років ви жили також як каторжани.
Ми не проти! Живіть хоч сімсот!
Та навіщо нам мучитись разом з вами?
Дуриною дивуєте світ,
Живете у злиднях, у темряві, як кроти,
Не знаєте меж Росії, але несамовито ревете,
Що ви народів поводирі, месії.
Спочатку зробили нас кріпаками,
Що таке раб пояснили вогнем.
А коли ми пручались і повставали,
То зрадниками нас нарікали і покірності вчили мечем.
І не тільки вогнем і мечем
Вчили вмирати голодною смертю, вандали,
На полі пшеничному з хлібом і калачем,
Щоб забули себе і що таке воля не знали.
Тож вам нема чого зобижатись на нас,
Адже вертаємо до рідної хати
Обдерті до нитки в одних личаках,
І раді! Тільки б у ваших обіймах повік не сконати.
Три сотні літ ви були наші поводирі,
Тож дякувати мусимо вам за науку,
Але ж скажіть: за яку?
Щоб правду повідати онуку.
Не гріх розповісти за Андрусівський мир,
Коли нас навпіл поділили.
Чи за Батурин, де дітей, матерів живими у хатах палили.
Чи як болота Неви гатили козацьким тілом,
Чи як наших гетьманів і кошових висилали в Сибір,
Царевим страхали "словом і ділом".
Вам немає чого зловтішатись, закопиливши губу,
Чиї кості на радощах першими смерть поглине.
Може наші і першими, але за нами
І ваша Росія в ту саму безодню полине.
А щодо тебе, нікчемний раб!
Ти був фальшивий дисидент забільшовиченої Росії,
Двоголового орла вірний слуга,
Погонич придуманого .........
Не варто гадати, чому ти проклинав Україну,
Народу російському ти не окраса.
Ти був нікчемний імперський шовініст,
Не вартий нігтя Тараса.
1996 р.
вірш П. С. Кислого. Цей вірш в Україні був надрукований у київському часописі "Парламент" (1996 р.), за редакцією п. Якова Зайка.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-03-21 23:19:44
Переглядів сторінки твору 14492
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 5.049 / 5.5  (4.700 / 5.24)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.494 / 5.03)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.783
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 1999.11.30 00:00
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-21 23:40:58 ]
"Погонич придуманого Месії" - невже ви, Валентине, проти Христа щось маєте? Дивні слова популяризуєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-21 23:46:05 ]
А я, пане Володимире, там не бачу ні слова про Ісуса Христа. А Росія і Месія - чудова рима.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-21 23:52:55 ]
Для особливо спостережливих у день католицької страсної п'ятниці - "придуманого Месії..." - це щодо кого ви, Валентине? Хто у викладенім вами тексті "придуманий Месія"?
Прошу дати відповідь.
Бо в мене є підозра, що ви записалися у ряди сатаністів. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-21 23:53:58 ]
Ваші підозри, пане Володимире, якісь підозрілі. Авторові видніше, кого він там Месією називає. А я ж не автор... Здогадуюся, що йдеться про того "картавого", про якого писав Бродський.

А вам , Максе, тепер зрозуміла роль оцінок???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-21 23:55:44 ]
Бо погонич, напевно про Бродського? Який дуже багато прекрасних поезій присвятив Ісусові, і темам із Святого Письма.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-21 23:57:35 ]
Ні, Валентине, той, через кого зло поширюється нашим світом - ось винний. Нашим світом зло поширюється в даному випадку чкерез вас.
Отож ставлю під вами опублікованим матеріалом "1" і кажу вам "ГАНЬБА". Старша людина, а сатаністів підтримуєте. Соромно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-22 00:03:35 ]
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-21 23:58:24]
Как говорил картавый,
Время покажет "кузькину мать", руины,
Кость посмертной радости с привкусом Украины.
Ось, на цій сторінці, пане Володимире, йдеться про того "Месію", про якого ви питали. Я гадаю, що саме так думав автор. Я можу помилятися, бо помиляються навіть Нобелівські лауреати.
Повторюю ще тут, бо ви уже почали ганьбити старших, а це нікому не личить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Макс Непорада (М.К./Л.П.) [ 2008-03-22 00:07:30 ]
Зрозуміло, робот аналізатор насправді живий із крові і плоті Володимир Ляшкевич, який визначив останній мій вірш тільки через емоціі і щоб сховати його від людей, критус через заподіяне йому зло. Тут тільки загубилося те, що коли я видалив більшість віршів з 5 а заразом і з 6 щоб було справедливо, я прохав Володимира прибрати усі оцінки під моїми віршами, як це зробили Олександрові Де. Мене таке існування влаштовує. Чому Володимиру ця пропозиція не сподобалася не розумію.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-22 00:10:51 ]
Максе, я не є прибиральником. Вам це не очевидно?
А щодо Олександра Де, то на той час тільки я його і оцінював із усієї редакціїї, отож на його прохання, забрав свої оцінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-22 00:14:46 ]
Валентине, ви мене на інші сторінки не відсилайте, саме на вашій сторінці цей текст, і ви за нього відповідаєте.
Через вас, старшу людину сьогодні йде зло.
Не має бути дурних натяків на кшталт рядка
"Погонич придуманого Месії"

Ви вірите в Ісуса Христа, Бендюже?
Якщо так, то на ваших сторінках таких незрозумілостей не повинно бути.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-22 00:16:54 ]
Максе, не переживайте! Вам за ваше дісталося, а мені за чуже, - самому Бродському пан Володимир "одиницю" вліпив! Та ще Кислому "кола" затесав! Хоча вірш кислого таки вартий хоча б "5", як про те у правилах говориться...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-22 00:20:44 ]
Ви вірите в Ісуса Христа, Бендюже?
Якщо так, то на ваших сторінках таких незрозумілостей не повинно бути.
1.Чи маю вам сповідатися?
2.Яке вам до того діло?
3.Я пояснив, про якого "Месію" йдеться.
4.Чи є сайт саме християнським? Де про це вказано?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-22 00:23:25 ]
Значить не вірите в Ісуса Христа?
І спеціально публікуєте пасквілі, які кидають тінь на нашу Віру?
Це серйозна проблема, Валентине.
Раджу вам негайно її вирішити.
Бо людині, яка ганить Господа нашого, не місце серед нас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-22 00:27:47 ]
Мене, Валентине, хвилює тільки наїзд на Господа.
Проблеми Бродського - це проблеми Бродського.
А за Христа ми відповідаємо всі.
Отож прошу вас видалити недолугу, чи навпаки, провокаційну (одну і другу) публікацію. І більше не ображати релігійних почуттів українців.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-22 00:30:01 ]
Я тільки що повірив! Аллах акбар! Нема бога окрім Аллаха, а Мухамед пророк його! Спробуйте дискримінувати, - в ООН скаржитимусь.
Сподіваюся, ви розумієте, що таке приватність?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-22 00:34:54 ]
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-21 23:58:24]
Как говорил картавый,
Время покажет "кузькину мать", руины,
Кость посмертной радости с привкусом Украины.
Ось, на цій сторінці, пане Володимире, йдеться про того "Месію", про якого ви питали. Я гадаю, що саме так думав автор. Я можу помилятися, бо помиляються навіть Нобелівські лауреати.
Я ще раз переконую вас, пане Володимире, що йшлося у вірші не про Ісуса Христа, а про "картавого".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-22 00:55:56 ]
Пане Валентине, пропоную вам зібрати всі свої творчі матеріали і покинути наш ресурс.

Ви дозволяєте собі публікувати натяки, які ображають релігійні почуття українців, у тому числі мої.

Вас було попереджено про недопустимість таких дій, вам було запропоновано видалити провокаційні матеріали, вами ж опубліковані.

Отже ви робите вчинки відповідні вашим намірам і переконанням, порушуючи при цьому як наші правила, так і фундаментальні закони нашої країни.

Усього вам найкращого.
Ранком 22.03. ваша сторінка буде видалена.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-22 01:04:54 ]
Прошу дати добу часу для переселення перед виселенням.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Макс Непорада (М.К./Л.П.) [ 2008-03-22 22:56:39 ]
У тому ж то й справа, Павле, коли обговерення заходить у глухий кут і сторони наговорили одне одному багато образ, Головний редактор тоді користується своїм виключим правом авторитарної тут особи, забуваючи про свої спроби усіх примирити нагадуваннями про демократію і смиренність. :((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Якимчук (Л.П./М.К.) [ 2008-03-22 23:08:51 ]
Закликаю сторони до компрмісу. Гляньте обоє на все зверху, і понизьте свою оцінку важливості події. А потім - мале-е-енький крок назустріч один одному.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Якимчук (Л.П./М.К.) [ 2008-03-22 23:17:15 ]
Пане Валентине, що ви знаєте про Броніслава Грищука та його конкурс "Скарби землі Болохівської"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Макс Непорада (М.К./Л.П.) [ 2008-03-22 23:45:10 ]
Павле, Валентин Федорович не може Вам зараз відповісти. Я на сто відсотків певен, що він зараз читає і бачить свою сторінку і Ваші звернення. Але зранку йому демонстративно заблоковано вхід на сайт під його іменем. Десь тут ходить тінь батькагамлета, можете уточнити, що саме сталося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жанна Люта (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-23 09:52:50 ]
Сталося те, що мало статися, - Бендюга розстріляно. Толерантно, як у 37-му. Чи Сталін воскрес?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2008-03-23 11:56:06 ]
Шановні автори "Майстерень" просимо вас уважно ознайомитись із статтею "Протидія проявам антисемітизму, ксенофобії, та нетерпимості в Україні"
http://maysterni.com/publication.php?id=20541

Серед нас є провокатори, які ненавидять українську культуру, і які усіма силами намагаються очорнити наш ресурс своєю діяльністю.
Єднаємось для спротиву цій провокаторській компанії.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Німцов (М.К./Л.П.) [ 2008-03-25 09:37:37 ]
Може, я щось пропустив, але найбільшим гріхом Валентина Бендюга тут вважаю публікацію бездарного вірша П.С.Кислого. Звинувачення у натяках на Ісуса Христа притягнуте за вуха, я не можу вловити, звідки у панства такі висновки. Якщо вони спричинені словом "месія"- то це глупство, тим більше, що сам автор публікації неодноразово коментує цей вислів. Якщо хтось відмовляється його розуміти, то це свідчить про уперту упередженість. Пропозиція до адміністрації сайту: може, на майбутнє варто одразу пропонувати авторам власноруч видаляти такі низькосортні твори, щоб не псували сайт і нерви його відвідувачів?
Повертаючись до вірша - поясніть хтось, для чого публікуються чужі вірші, тим більше такі нульові, НІЯКІ? І з чого виник такий ажіотаж навколо твору, який просто треба було зігнорувати?
Ставлю одиницю, бо нуля немає. Будь ласка, не вимагайте аргументів (вони є і вони ОЧЕВИДНІ), але для чого захаращувати сайт?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-25 11:40:04 ]
Так, ви багато чого пропустили. :)
Шановний Несторе, є такі речі, які звуться провокаціями. З ними потрібно боротися, видаляючи ті чи інші провокаційні артефакти, що адміністрація сайту постійно і робила. Але якщо ці провокації, частіше за все наповнені ненавистю до інших націй, відбуваються протягом тривалого часу, і ледь не щодня, тоді це навіює інші думки. Більш рішучі. :(

Щодо "глупств", пане Несторе, то ви, напевне, неуважні. В публікації В.Б. „Месія” з великої букви, у вас із малої. Чого б це?
Ви пишете "я не можу вловити, звідки у панства такі висновки. Якщо вони спричинені словом "месія"- то це глупство".
Те, що ви, пане Несторе, чогось не можете собі уявити зовсім не значить, що „слона” не існує.
По перше, в контексті бездарного тексту опубліковано вираз: "Погонич придуманого Месії"! Опублікований у страсну - для більше ніж мільярда людей - п’ятницю! Публікатора попросили видалити цю провокацію. Від чого він свідомо відмовився, - але ж навіть можливість розуміння такого виразу, який може бути образливим для імені Господнього і для вірних, є неприпустимим для порядної людині і не провокатора.

По-друге є ще й інший пласт, про який ви, пане Несторе, беручи на себе сміливість говорити про „глупство”, очевидно нічого не знаєте.

Йосиф Бродський, як напевно ніхто інший зі світових поетів, євреїв за національністю, був у найкращих стосунках із християнством і Ісус для Бродського дуже багато значив. Із віршів поета, навіть не релігійного змісту, помітно, що автор і його ліричні герої, дивляться на світ очима віри. Прощалися із Бродським у соборі св. Патрика в Нью-Йорку, а поховали його на кладовищі Сан-Мікеле, острові поруч із Венецією. Лежить він, утім, на „протестантській” ділянці кладовища...
Отож „"Погонич придуманого Месії" і з цього боку звучить вкрай провокативно.

Так, Бродський помилився, написавши дуже не характерний для себе вірш "НА НЕЗАВИСИМОСТЬ УКРАИНЫ", помилявся і, наприклад, О.С. Пушкін, пишучи у листах своїх купу неприємностей щодо польського національно-визвольного повстання (і що, прокляли його поляки?), щодо деяких речей міг помилятися і Т.Г. Шевченко, але ми повинні розуміти, що це були Люди, і їм властиві були емоції, правдиві емоції, з яких вони могли робити не завжди вірні висновки?

А чи є людьми „наші” провокатори? Чи вони тільки раз за разом невдало здають екзамени?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Німцов (М.К./Л.П.) [ 2008-03-25 17:02:46 ]
Згідний зі всім. Я, дійсно, багато не вловив і пропустив.
Єдине: термін "месія" вживався якось деякими екзальтованими громадянами до Ющенка, ще до деяких особистостей, тому мені здалося, що автор НЕОБОВ"ЯЗКОВО вживає його із натяком про Христа. Навіть думки такої я припустити не зміг. Тут, можливо, дійсно роль зіграла Великодня П"ятниця...
Щодо малої букви - я прочитав це слово так, як щойно пояснив. Тому не звернув особливої уваги на це, враховуючи "професійний" рівень того творива.