ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Євген Федчук
2024.06.02 12:34
Покарав Господь людину за гріхи потопом,
Думав, що гріховну тягу тим потопом втопить.
Та куди там. Розплодились, знову розжилися
І за гріхи, беззаконня знову узялися.
Геть забули і про Бога, й про його завіти,
Бо ж хотілося на світі людям легко жити.

Іван Потьомкін
2024.06.02 10:49
Півник заспівав в Єрусалимі,
І на вранішній отой тоненький спів
В пам’яті закукурікали півні понад Супоєм
У далекому тепер, як і літа, Яготині.
Не ідеї нас єднають з материнським краєм,
Не герої на баскім коні,
А сумне «кру-кру», неспішний постук дя

Віктор Кучерук
2024.06.02 05:18
Молодецька бравада
І постава струнка
Залишились позаду,
Як і сила в руках.
Поховала їх старість,
Але, бачу, зате,
Що з’явилася скнарість
І зневіра росте.

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,

Володимир Каразуб
2024.05.31 09:13
Обмовитись словом; не більше рукостискань.

Найкраще не знати, ні хто він, ні звідки, ні пристань

З якої відправилось слово у море зітхань
Піднявши вітрило з малюнком сліпучого сонця.

Найкраще не знати яким він насправді був.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Татчин / Вірші

 Півсонети
Образ твору 13
Нести свій хрест. Писати ясно_й_просто.
Чекати ночі. Пити. Разом з тим,
культивувати в серці крихи зросту,
щоб і самому статися простим.

Я не про рими_й_теми – не про стиль я,
і не про те, щоб стати як бадилля:
все несуттєве болісно мине.
Я про одвічне авторське юродство,
коли за крок до зовнішнього скотства,
поет і текст єднаються в одне!


14
З приходом ночі гусне власний морок.
Зі всіх можливих розвитків подій
я вибрав той, якому вже за сорок,
а дружбани лишились молоді.

Мене ніхто з-за обрію не кличе,
та все ж не спиться десь на місяць тричі:
"як би ж то..." – видих, "мати розум..." – вдих.
І хоч довкола вдосталь ще жирку є,
у мене піст: взаємності бракує –
заримувати вічно молодих.


15
До центру світу тулиться хатина,
в ній чоловік замало не зотлів:
із ночі в ніч в його рядках_судинах
жевріє чорна магма кревних слів.

Словесний жар дискретно тане нині.
Мені за нього поіменно винні
всі ті, кого я з осені зігрів:
одні – кохання, інші – мандри й вина,
а треті – власних вражень половину.
Та це пусте… без них би я згорів.


16
У чорнім небі – жовте маковиння.
Драгдилер Місяць пухне з баришів.
А ми з тобою нібито й не винні,
що tet_a_tet не рідні_не_чужі.

Не в сьогодення втілились, а в гру ми:
ми два дроти з одним смертельним струмом,
що в протилежні сторони тече.
Ти віриш в літо, в місто, у крамниці,
у власне тіло, в те, що люди ниці,
і навіть в нас! А я – в Ґевару Че.


17
Народе мій, моя земна скорбото!
Благий Господь про тебе пам’ятав,
коли задумав обраним роботу:
тягти на гору власного хреста.

Суди мене по праву, мій народе!
Бурлить життя, а я стою напроти –
чекаю з неба манни, штибу слів,
для власного тлумачення офіри,
за крок – до себе і за два – до віри,
приблудний син на батьківській землі.


18
У центрі світу хочеться пустелі.
Немолодий лінивий бонвіан
смакує дим, вивчає тінь на стелі,
вкладає рештки серця у слова.

I саме так судилося до скону:
у чорних вікнах – зоряні ікони,
а в римуванні стільки самоти,
що навіть час на мене не впливає,
бо у остатку вірю не в слова я,
а в те, що десь живеш самітня ти.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



Найвища оцінка Микола Левандівський 6 Любитель поезії / Любитель поезії
Найнижча оцінка Редакція Майстерень 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-03-29 16:59:44
Переглядів сторінки твору 29569
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 5.080 / 5.88  (5.188 / 5.7)
* Рейтинг "Майстерень" 4.952 / 5.75  (5.224 / 5.76)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.723
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2014.10.08 13:41
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 17:07:22 ]
Це таке, що не раз треба перечитати. І перечитувати. Це й насправді справжнє.
Ой, не хочеться видатися пафосною, але це – як причастя. Не смійтеся тільки :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 17:52:33 ]
звичайно ж, не сміятимусь. тільки щось дійсно пафосно у вас вийшло... так що ви того - без цих врочистих слів.
та-а-ак собі, віршики. коротенькі. (спльовує_й_розтирає:)

дякую за неоминання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 18:22:01 ]
Якщо вам, Сергію, "не вписується" оце "дійсно пафосно", то витріть та й по всьому :)
Все одно моя думка при мені залишиться. У всякому разі поки що – до наступних перечитувань :))
а так написалося як сприйнялося зразу ж


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:02:34 ]
що значить витріть - та я вже роздрукував під подушку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 19:04:16 ]
Сервус немолодому лінивому бонвіану :) А де з 1 по 13? Хочу знати, що було до юродства зі скотством!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:00:30 ]
пакує бандерольку з аналогічним сервусом.
з 1 по 13 десь там нижче, двома порціями.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 19:39:57 ]
Чорі, перше питання, яке у мене виникло було таким же.
Сергію, спіткнулася об "що (навзаєм) не рідні_не_чужі." Тра читати навзаЄм, або ота літра Тамянки була зайвою...
Я до останнього ковтка, ой, сорі, - рядочка чекала, що утнеш щось, ну ти вмієш, праааааааавда? А тут так ніжно-сентиментально, що я аж розчулилася. Фааааааааааайно.
З любов'ю, руда Варця;)---


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 19:58:28 ]
Нє, не зайва, Варюнь,- не допила, мабуть :) Перечитала те місце із "навзаєм", і наголос наче на місці, і ритм. Чи те в мене не ті напої? :)
(довго і повільно кружляє між рядками, доходить до пустелі у центрі світу, розуміє, що прийшла, тихенько лягає і дивиться на зоряні ікони


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 19:58:40 ]
сам спіткнувся - видно спішив (ти куди спішив, ґа? - питається сам себе).
ніжно-сентиментально - бо я насправді саме такий:) тупить погляд долу й копирсає ніжкою щось там на підлозі.
дякую за підказку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:01:52 ]
в навзаАєм/і/ наголос там, де величезна літера. як вам заміна? (запопадливо заглядає в очі)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:03:25 ]
В таких випадках тра руки цілувати:)
Файно переробив, тримай поцілунка. В щічку;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:06:39 ]
заміна... заміна... За змістом, здається, краще c'est la vie. Нє?
А де це - "нижче"??? Нижче, ніж що? У кого нище? Я вже хвилююсь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:10:14 ]
я сам хвилююсь (опускає очі).
теж файна заміна... тре порозмислити... пару днів.
нжче - це http://maysterni.com/publication.php?id=10549 і http://maysterni.com/publication.php?id=7726
дякую за підказку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:11:00 ]
Знайшла!!! Нічого собі, відстань - 2 роки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Руденко (М.К./Л.П.) [ 2009-03-29 20:28:49 ]
...і хочеться щось написати, але що?
І не написати нічОго... теж якось незручно...
Стою самотній й розгублений посеред світу,
який створив Татчин:-) і думаю:
"Якби я не кинув "бухати", зараз - би напився б
в..., бо і я той " приблуднимй син на батьківській землі"...
Дякую, брате, за черговий "ковток свіжого повітря"!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-29 20:50:19 ]
як приблудний - приблудному: дякую, брате, за твоє поблажливе відношення.
я (взагалі-то) теж не бухаю - то так... е-е-е... від надміру вражень...
щиро твій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Півторак (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 04:42:39 ]
Класно, Сергію!
Так по-пацанськи.
Файно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:14:37 ]
дякую за гарну чоловічу оцінку, Володимире. ви мене потішили:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Строкань (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 09:39:56 ]
Татчина треба в заслання якесь або кріпацтво і буде Кобзар-2.
Суди мене по праву, мій народе!(с)
тре збирати гроші на викуп


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:17:26 ]
не знаю як реагувати, окрім багатовимірного ґґґґ:) тема серйозна, а тому дещо розлого:
згоден, для нашого часу звучить досить пафосно, але подальший текст має нівелювати цю (патріотичну?) оскомину і векторно спрямувати читача в особистісну царину ліричного героя. справа тут в тому... е-е-е... що кожен свідомий чоловік (а чоловік - в першу чергу) має себе співвідносити зі своїм народом. якщо ні - тоді "моя хата скраю". а цей принцип (характерний не тільки для українців... але приказка все ж наша) ні до чого доброго не приводить (ретроспективно оглядається навколо). найближче коло - близькі, родичі, друзі... дівахи... - то в першу чергу (так вже людина влаштована), але коли все обмежується тільки цим, а свідомість не розширяється хоча би до етнічних кордонів місцини, де родився, то це вже біда... бо пошуки гарної роботи, заробляння класного житла (шоб як у всіх), купівля кількох автівок (любовно грається кількома брєлочками) - це класно, так і має бути, але перед людиною (як варіант - чоловіком:) має гостро (і дедалі - гостріше)стояти абсолютно нериторичне питання - що ти (сука така) зробив для свого народу - врешті-решт! (не зовсім в тему згадується перифразом "родіна мать зовьот!") і не треба відповідати питанням на питання - а шо він зробив для мене? бо це вже жлобство.
(автор вибачається за певне (риторичне) менторство і запевняє, що кидає каміці тільки до власного городу а ще до городів абсолютно несвідомих українців, яких все менше і менше).
ху-у-у... аж впрів!
розшаркується, дякуючи за візиту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Строкань (М.К./М.К.) [ 2009-03-31 08:58:13 ]
повністю згоден(кидає камінь далі)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 13:19:53 ]
Дуже симпатично, як і все, що у нас на сайті - від Татчина. Можливо, ще деяку увагу варто приділити більшій прозорості поетичного ефіру в деяких місцях.
Як на мою скромну думку, то, наприклад, на початку можна ще щось на кшталт
"Нести свого хреста. Писати просто. (Це простіше ніж ясно й просто :) )
Чекати ночі. Пити. І таким (оцим)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:15:08 ]
мій вам респект, пане Володимире, за уважне прочитання.
щодо / писати ясно й просто/, то ця фраза була першопричиною циклу: я її бубнив кілька днів - вона є принциповою, і весь подальший текст потихенько притулився саме до неї. ясно й просто - не мається на увазі як 2х2=4, тут швидше про ясність авторського месиджу для читача... хоча, не тільки. саме в даному випадку /ясно/ і /просто/ несуть для мене різне смислове навантаження, і я від цього (напевне) не відмовлюсь. а от що стосується початку - /нести свій хрест/, тут читається нелегко - згоден: надмір с-с--с_ звуків призводить до того, що читач в кінці першого рядка сичить вже роздвоєним жалом:) я роздумував над варіантом /нести хреста/ - він кращий за прочитанням, але надає вже дещо іншого смислу: свій хрест - то (як правило) свій, він може бути виключно літературно_особистісно_побутовим, а просто /нести хреста/ можна трактувати значно ширше - воно тяжіє вже до месіанства (яке може бути надуманим). але все ж воно краще.... от роздумую вже кілька днів... не знаю на чому спинитися... може поправити? а може ні...
дякую ще раз. пересилає на знак респекту віртуальну пляшку кальвадосу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 17:39:47 ]
Кальвадос - це добре (два швидких тости). Неголеним поглядом озираюсь, де ж Вони (швидкий третій). Вставляю в е-систему "Очі чорні" Висоцького, щоби Вони е-матеріалізувались, прекрасні наші авторки (ще два)!

(Ще один) Сергію, думаю, що поки грубу книжку своїх віршів опублікуєте - ви це "питання" вирішите (ще один).
До речі - в нас перехід од R2 до R1 (за життя) - це товстезна поетична книга (як мистецьке явище), ви - явне мистецьке явище (ще один), тож - за книжку!
Пляшка порожня :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:46:40 ]
ви мене балуєте :(
тепер я точно не видаватимусь, щоб тихенько сидіти у своїй R2 і не рипатись.
здає порожню, трохи додає і купує ще одну.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 18:17:56 ]
Напевно ви праві, Сергію, до гордої самотності тягне, коли красуні вже цікавлять менше, аніж усе інше. Так що будьмо ближче до них, а значить у серцевині, а інколи і трохи нижче, мадам Поезії.
Дякую за гостину.
Подумки викликав двох е-менад, і зник з ними на вкритій хмарами адмін-консолі..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 19:49:55 ]
це, певно, був тест на уважність: як це "красуні вже цікавлять менше"????? це кого??? (бігає колами, знервований) це що ж таке робиться? (набігавшись, задирає голову до адмін-консолі й гепається на спину, як осадківський пінҐвін... забуває про що мова, розглядає перетинки на лапах :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 20:55:23 ]
Ех, і як же ти тепер тими лапами чарку триматимеш? Доведеться Кольвадос з горла. Хоча пінґвіни ж не того... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:01:13 ]
розлив би хто добрий, я б тоді злизував...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:11:53 ]
пінґвіни вміють злизувати??? треба у перевертальниці запитати, бо я сильно сумніваюсь шото :) може, краще вже дзьобиком?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:34:43 ]
(нетвердо) не віриш??? (ікаючи) диви!!! (наливає й злизує! потім злизує розлите! і все це дзьобом!)
(хилитаючись) ну як!?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:38:51 ]
мдя... ще парочку-трійку таких красенів, і Куклачову можна буде звіряток змінювати :)) цікаво, от ведмедя зпоїти просто. А пінґвіна?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:41:20 ]
(гордо, відставивши одну лапу) пінҐвіни нєспаєваєміє!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 22:07:10 ]
спаєваєміє! е-менади не дать збрехати, он як зиркають з адмін-консолі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2009-03-30 17:37:08 ]
а в тім, що десь живеш самітня ти
мені насправді байдуже, царівно,
бо я наримувався самоти
і приблудився до хреста у Рівнім
тобто у Вінниці,
де мій народ мене судив,
коли зібрав я з неба маковиння
шукав у погребах до болю винних
а Че Ґеварі наносив води
я ще на світі тім літ сорок пожиркую
і скотство до юродства приримую
і все мине
як мані
для мене, мені, Моне
а далі (з огляду на піст) стаю простим
мої рядки хвилюються у зросту крихах
на Паску зачекався, щоб напитись з тим
хто римував до "плахи" - "лиха"

Щоб забаналених не плямкати речей
текіли діжку я здоймаю із плечей
і хочу бачити як Вінниця гуде
а як не "гу!" то чмух в Улан-Уде. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 17:50:55 ]
ти мене увів у деякий ступор. зараз я щось скумекаю і відпишусь (ототожнює Рівно з Вінницею - то так прикладе, то з другого боку - ніяк не виходить, мабуть мало кальвадосу).
як в тебе все швидко - а я, дурний, парився_парився... силу-силенну літер потратив... а результат приблизно той самий:)
(доганяється текілою)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 02:40:28 ]
Юрію, ви нависоті....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Пашук (Л.П./М.К.) [ 2009-03-30 20:38:08 ]
Щоб не перехвалити, скромно промовчу, бо як завжди до змісту немаю жодних претензій, хіба що... Але тут щось трохи не зрозуміла "бо у остатку вірю не в слова я". У остатку ? Це як? Може, наостанок?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 20:59:48 ]
можна й так, Олено, але малось на увазі коли ділиш_множиш_віднімаєш_додаєш (себе_її_від себе_до неї....), тоді все, що лишається - в остаткові, тобто - це лірично_математичне. типу залишок. але я щодо цього слова ще не певен.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Хо (Л.П./Л.П.) [ 2009-03-30 21:15:10 ]
Правильне слово - "остача";)

А вірші чудові. Тільки дуже смурні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-03-30 21:32:29 ]
знаю таке слово. але /остаток/ про всяк випадок перевіряв ось тут: http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/ там же є і остача.
але якщо ще хтось скаже, що остаток то дуже криво - виправлю.
дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-04-13 22:37:41 ]
здається, горобчик мертвий :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 00:24:14 ]
не мертвий, а мьортвий. і це - принципово... декому для прозріння цього достатньо. (аутора це, правда, не стосується... пробує робити штучне дихання... складає-розкладає лапки... спочатку непрямий, а потім вже і прямий масаж серця... ми єво тєряє-є-єм!!! [мед]сестра дбайливо витирає піт... )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 00:32:33 ]
горобчик не мертвий і не мьортвий. він спить. які всі песимісти...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 00:34:38 ]
(розгублено) спи-и-ить?... (тремтячими руками зашиває грудну клітину)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 00:38:54 ]
та вже, вірніше, мабуть, спав... бо після прямого масажу авторськими ручищами навіть не знаю. хіба шо штучне дихання "з рота-в-дзьоб" допоможе...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-04-14 01:49:45 ]
ще один варіант- горобчик в стані невимушеного алкогольного отруєння після польоту над ВЛГЗ

:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-04-14 00:46:25 ]
птічку жалка...
уявляє дзьоб-в-дзьоб. сьорбає носом, зачинає гірко і квиливо плакати. на мотив гуновського мефістофеля затягує: "пті-ци гі-бнут за-а-а сті-хі, пті-ци гіб-нут за-а-а сті-хі..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 02:44:34 ]
Що ж, авторе. Може вгадаєте, які мені найбільше рядки сподобалися?) Гарно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 17:19:20 ]
напевно... паслєдній куплєт? (робить брови сітроеном - типу чекає відповіді)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 19:27:07 ]
Тю... Тіпун Вам на язик, Майстре. Самота, самотня та ще й дим...

У чорнім небі – жовте маковиння.
Драгдилер Місяць пухне з баришів.
А ми з тобою нібито й не винні,
що tet_a_tet не рідні_не_чужі.
Все інше теж спообалося. Можетете спускати газ із брів...

Ех, чоловіки- чоловіки.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 22:43:47 ]
ви, Блакитна Кішко:), кидайте оце - великі літери... Майстре :)
я ж кажу - біла пудра на щоках... маковиння - все сходиться і справджується! так що не обдурите, що, мовляв, з дитинства :)
я думав про цю строфу, але смачний кубинський дим видався мені більш перспективним:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 22:59:35 ]
Сергію, я не хотіла вас образити, чи тебе. Як хочете.
Пудрою не користуюся. Бог не обділив.:) А за що тобі здається більш перспективним кубинський дим?:)
А от твори твої майстерними не лише я вважаю. То чого ж серититися?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 23:11:34 ]
та мова ж про иншу пудру - чи нє? (витирає носа)
а кубинський дим - то... (пускає кільце...) то... (пускає вже два кільця)... (так і не знаходить що сказати...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 23:22:12 ]
Ти бачив, як часто я роблю одруківки? Це не тому, що не знаю, а тому, що "человек рассеяный с улици Бассеяной" Це не стосується лише улюбленої справи.)
Крейда - це такий собі символ отієї " рассеяности".
І вона з дитинства. А палити.... кидай. Навіть прошу.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 23:25:03 ]
так а я не палю. в здаровам тєлє здаровий пух.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 23:23:14 ]
І крейда на щоці!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 23:40:08 ]
Та не обманюйте вже... Хоча, з іншого боку - хіба я маю право щось забороняти Майстру.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-14 23:52:59 ]
шо то значить - не обманюйте? зуба даю!
сигару ж не курять - нею смакують... з коньяком, скажімо... зрідка. і при цьому навіть не затягуються :)
дщо вагається, а тоді копіює й вставляє (потім видалить)

Курение сигар отличается от курения сигарет. Сигара, в отличие от сигареты, призвана приносить наслаждение своим ароматом, а не насыщать организм курильщика никотином. Ниже перечислены основные правила курения сигар.

Перед курением сигару следует прогреть. Главное, чтобы она не касалась пламени напрямую и загоралась от жара огня постепенно. Для этого её следует держать под углом 90 градусов к огню и поворачивать до тех пор, пока она не зажжется равномерно. После этого рекомендуется продуть табачные листы от себя и начинать очень медленно и осторожно втягивать дым.
В отличие от курения сигарет, сигарный дым не нужно затягивать в легкие. Достаточно пополоскать дым во рту и выпустить его спустя две-три секунды. Оптимальным временем между затяжками считается от 30 до 90 секунд. Нельзя повторно раскуривать сигару более двух-трех раз, только пока не остыла (в ином случае вкус и аромат резко измениться на неприятный), стряхивать пепел (чтобы он упал, достаточно легонько прикоснуться к пепельнице) и намеренно гасить сигару — её нужно положить, чтобы она потухла сама (в кругу любителей сигар намеренное гашение сигары рассматривается как неуважение к выпустившему её мастеру).
Не стремитесь освободиться от нагоревшего пепла — он является естественным охладителем, способствует снижению скорости сгорания, а соответственно делает аромат менее грубым (гарным) и более изысканным.
Докуривать сигару до самого кончика многие считают моветоном (как минимум одна треть должна оказаться в пепельнице после сигарного досуга). В действительности, в последней трети собирается больше всего тяжелых ароматических эфиров, в связи с чем эта треть становиться самой "вкусной" - насыщенной как ароматами, так и никотином. Поэтому в процессе курения без учёта изложенного выше "правила хорошего тона" необходимо проявлять особенную умеренность в употреблении крепкого кофе или алкогольных напитков.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 00:01:52 ]
От хто тепер, цікаво, відповідатиме за слиновиділення читачів? Залиш останню третину :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 00:02:03 ]
Оце ти накатав... У мене з цьго приводу інші думки. Але вони моі.( А твої теж мають право на життя.:) І ще багато чого має право, чи не так? Ти не соромишся, що безліч людей читають зараз нашу писанину, а самі мовчать?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 00:05:19 ]
це точно - гаваріть правду в етам жестокам мире становітца апасна!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-04-15 01:06:33 ]
я думав тут про горобчика розмову продовжують, он як..
не заважатиму
добраніч всьому зворушливо поважному товариству

щастя


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-04-15 01:06:55 ]
но-о-о-очь прайдьо-о-о-о-от, наступіт у-у-у-у...трааа йа-а-асна-є... (зникає під звуки музикі)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 02:01:35 ]
Краще б ти не з"являлася... А ви , Сергію, повинні були б у сввоїх літах уже щось розуміти..(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 02:04:22 ]
Місяця-Сонця - це теж стосується.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 10:08:22 ]
значить так - спокійніше, поменше експресії! тут звичайнісінький флуд навколо тексту, до якого, до речі, ви самі долучилися. і переносити сюди (всерйоз) особисті проблеми (які подеколи трапляються), чи перекладати за них вину ще на когось - як мінімум нерозумно. починати треба з себе.
і не вказуйте (будьвасочка) кому і як себе вести (а тим більше не на власних сторінках) - і тоді все буде ок.
і, насамкінець, безкоштовна порада - саме близьке й дороге лишайте при собі.
щиро:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 11:54:13 ]
А тобі спокійніше, знач... Ну- ну....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Майстерень Адміністрація (Л.П./М.К.) [ 2009-04-15 13:28:59 ]
Перепрошуємо, деякі коментарі видалені адміністрацією, як можливо конфліктні.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 14:54:32 ]
ви, адміне, хоча і піклуєтесь про безконфліктне існування, але даремно щось там повидаляли: нічого крамольного там не було - на своїх сторінках я сам дам собі раду :) хіба що ви побачили якусь загрозу для ресурсу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 14:13:35 ]
Конфлікт є, і не варто мати надію, що він припиниться сам. Тоді видаляйте і повчанння Татчина. Так буде тактовніше.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 14:16:11 ]
Інакше, Блакитна Кішка загризе , принаймні трьох чоловік за свою дитину.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 14:43:39 ]
мені складно розібратись у вербальному втіленні ваших думок - відкиньте емоції і висловлюйтесь ясніше, а то я щось нічого не втямлю у цій плутанині: яка конструтивна критика? яке боягузство? про що ви взагалі тут?

попередній пост написаний в якості пам"ятки і містить всі відповіді на будь-які можливі питання.
але, враховуючи вашу крихку душевну організацію, намагатимусь бути з вами терпеливим, як довідник. отже - в якості довідки! - правила цієї коментаторської сторінки (гостьовухи):

1. вхід абсолютно вільний - велкам!
2. будь-які розмови навколо, власне, першопричини, тобто тексту - вітаються.
3. будь-яка критика (конструктивна, неконструктивна, розгромча) тексту - вітається.
4. будь-який флуд довкола тексту, довкола коментарів, просто флуд, всілякі дурниці - вітаються.
5. будь-які безпредметні теревені - вітаються.
6. перенесеня до цієї гостьовухи власних проблем, негараздів, болячок... тощо і особливо перекладення їх на присутніх, або їх звинувачення в чомусь - не вітається.
7. повчання автора "як йому жити", "що можна писати, а що не бажано", "як йому дивитися на речі", особливо "в його роки"... тощо - не вітається.
8. а повчання його гостей взагалі карається трьомастами років безперервного розстрілу, або такого ж посадження на палю (робить непристойні магічні паси).
9. автір може безболісно для себе писати на своїх сторінках все що йому заманеться - будь-яку нісенітницю, яка збоку може видавати рідкісним клінічним випадком (особливо якщо він не планує виглядати за білого і пухнастого - це його абсолютне право (якщо, звичайно ж, його коментаторський наратив не суперечить політиці ресурсу - і тільки)).
10. кожен гість приймає ці прості правила - як умовні правила певної гри, а якщо не приймає, а пробує запровадити власні, чи вчити власника сторінки як і що він має робити (не з текстом, а по жізні), чи - що ще гірше! - вчити чи наїздити на його гостей (які авторові супер_пупер дорогі) тоді - " чемодан-вокзал-власна гостьовуха".

а в житті я взагалі монстр і їм немовлят з малятами на сніданок. і якщо ця моя заява вас шокує, то є сенс обходити мою сторінку десятою дорогою, але якщо після цього починається потужне корпоративне слиновиділення, то - дивись пункт перший - велкам!!!

все так просто - аж нудно: навіщо тлумачити очевидне.

для мене, Блакитна Кішко, ніякого конфлікту тут немає. так що (якщо вищеозначені правила приймаються) милости просимо - ніби нічого й не було. але надалі без закидів подібного штибу мені й моїм дорогим колєгам.

тему вважаю закритою - ніякої відповіді, уточнень, діалогу вона не потребує. вона потребує дії: заходите в гості - гаразд, не заходите - теж гаразд. один суцільний всегалктичний гаразд!

да прєбудєт с вамі сіла!

йой!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 15:04:41 ]
В мене з певних причин розвинувся аналог рефлексу таварісча Павлова: при слові "наратив" тут же відповідати "парадигма дискурсу" :) так шо обережно зі словами :)
ПиСи. Вибачаюсь, звісно, що не по темі.
Кави хоч даш? Не кажучи вже про... (зітхає)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 15:37:37 ]
ти вважаєш... є сенс замінити наратив на парадигму дискурсу?
(шепоче з придихом) коментаторська парадигма дискурсу... а що - гарно!
за каву - нема питань, з корицею? класичну? з морозивом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 15:50:16 ]
мені з корицею і з коняком. а морозиво окремо - з фруктами. і для горобчика цяточку - зі сливками.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 15:14:39 ]
Сергію, я назвала Вас боягузом. Це і виалив адмін. Так от: я вссе прочитала, і хочу Вам сказати, що марно Ви із звинуваченнями на емоції. Це ж ви вчора промовчали, коли Ніка Новікова запропонувала закачати півкубику наркоти моему немовляті? Але , слава Богу, у неї чуодовий батько. Ви уже з ним колись спілкувалися(. Аякби це ВАша дитина? Не сумніваюсь, що вчинилиби зважено, але б по пиці когось змазали?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 15:19:33 ]
Я оце докінця Вашу заяву прочитала, і взагалі, засумнівалася, що у Вас діти , коли були. А як були качайте наркоту своїм розом з Ні Но. І , шановний, адміне, не видаляйте мої коментарі. Всім буде краще.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-04-15 15:32:09 ]
Я вважаю, колеги і друзі, що нам потрібно зараз пробачити один одному непорозуміння і готуватися зустріти православний Великдень у гарному настрої і душевному спокої.

Я вірю, що ніхто з нас не бажає і не бажав зла ближньому своєму, особливо поетично ближньому!
Непорозуміння не може бути вищим за поезію, отже - давайте ці непорозуміння забувати. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 15:34:09 ]
ви, Блакитна Кішко, звертайтесь не до адміна, а до мене, це ж все-таки моя сторінка:) - я їх сам берегтиму. і навіть не буду тлумачити вам чому: як виявляється - даремно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 15:55:57 ]
Бо Ахілесова п"ята є у кожної людини. А Ні Но намацала... А такі вірші обоє пишете...(
Бережіть. Я вам дозволяю.:))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 16:06:10 ]
Ірбіс! Припини. По-перше, ти пересмикуєш факти. А по-друге (і це головне) робиш дуже хибні висновки. Не варто жарт і флуд возводити до принципів людей і або до їх поглядів. Зупинисб, прошу тебе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 16:13:13 ]
Я припиняю , Чорі, але , кожен з нас має своє уявлення про факти. І кожна мати буде свою дитину оберігати. Адже так? Вкотре лаю себе, що розмістила це фото з дитинкою. А як воно носилось? А народжуволось.... ТА кожне гике слово - удар ножем в серце.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-04-15 19:27:29 ]
на Бога, Кішечко, розумію, що Ви собі навіть не уявляєте, що кому закидаєте... але то вже риторика. по суті: простіть мені, прошу щиро,
не гнівітесь до Великодня.
мир Вам і Вашим рідним.
надособливо ж діткам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 21:59:55 ]
вибачитись - це дуже мудро і вірно, особливо в Піст. я до вас приєднуюсь.
але ви, Ніко, ні в чому не винні: винен я, як автор сторінки, автор дописів, автор векторного спрямування теми і, власне, автор "кубиків з доріжкою".
але флуд цей, як ви прекрасно розумієте, деперсоніфікований і немає ніякого відношення ні до Б.Кішки, ні до її сімейства, і зв"язувати одне з іншим - хибна уява дописувачки.
ця тема за сьогодні вже досить приїлась.
явно пора перемикатись.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-04-15 22:55:52 ]
jawohl


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 22:58:32 ]
ви забули додати "мій фюрер":)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-04-15 23:24:58 ]
(з придихом) мій фюрррер...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 23:38:49 ]
ніжно й ласкаво тріпає по щічці :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2009-04-15 23:35:38 ]
...у центрі світу хочеться пастелі,
олії, акварелі та вугля
і ще - паперу... малювання для.
і ще - пейоту... бігати по стелі.
та я - старий, лінивий мов змія
і навіть час мені не наливає,
ображений, що в центрі світу - Я!
...а на узбіччі - мрійниця моя
і рештки світу, - скільки їх буває.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2009-04-15 23:40:40 ]
скільки їх бухає... (мрійливо так)
це суперськи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-08-04 17:25:44 ]
Це суперськи...Поезія Татчина. Флуд флудом, але тре потеревени за поезі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Строкань (М.К./М.К.) [ 2012-06-11 10:29:08 ]
знову перечитав. Як вперше)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2012-07-30 21:40:59 ]
дякую, Юрію.
/керуючись правилом - краще пізно.../