ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Христенко (1958) / Вірші

 ПРОБАЧ, ЩО Я ТОБІ ЛАМАЮ КРИЛА
Ти так бажаєш доступу до тіла:
Немов жебрак, з надією стоїш,
Твоя душа палає, як раніш,
А я – відверто – вже перехотіла.

Втрачає осінь чарівні прикраси,
Змиває дощ пожухлі кольори
І що би ти мені не говорив –
Кохання вже свого добігло часу.

Ми помилились: я тобі не пара –
Лише на мить завмерла на межі,
Бо це – фінал
І ти мені – чужий,
А щастя зникло,
Як нічна примара.

І далі нам тепер не по дорозі.
Пробач слова безжальні, наче ніж,
Прошу: змирись і мріяти облиш –
У мене інша доля на порозі.

Пробач за те, що в серці відгоріло!
Я щиро вдячна за твою любов,
За ніжність рук і за тепло розмов!..
Пробач, що я тобі ламаю крила!..

Я просто жінка, певно – не остання.
Хай буде це найбільша із невдач.
Тримайся, хлопче,
Не проси, не плач –
Ти ще зустрінеш
Віддане кохання!
6.09.09р.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-09-15 12:07:47
Переглядів сторінки твору 14155
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.120 / 5.5  (4.950 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.851 / 5.42)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.785
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2020.06.25 11:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 12:48:42 ]
А Ваша фурія (лірична героїня) "дама с камелиями". Так вдало викладає:

Ми помилились: я тобі не пара.

Ти ще зустрінеш
Віддане кохання! - тут помилки немає?

Через місяць не вернеться? :-)

Майстерно, пане Олександр.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 13:06:49 ]
Дякую, Олександре!
Можливо і повернеться, але навряд, щоб те повернення було тривалим.
То ж раджу літгерою не тішити себе ілюзіями. що до її повернення:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 13:01:50 ]
Олександре, пропускаю діфірамби і зразу до справи: ніколи не було думки створити галерею жіночіх характерів? У мене була, але я не впевнена, що здатна таку думку втілити, а от Христенко з цим би впорався жартуючи.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 13:09:02 ]
Дякую, Таню!
Цікава ідея!
Може спробуємо разом?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Овчар (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 13:17:40 ]
Все в Природі взаємоповязане. Мужчини іноді правильно відчувають жіночі переживання. А чи є у Вас, пане Олександре, жіночий погляд на зовсім інший момент у стосунках "Я-Ти"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 14:09:39 ]
Перепрошую, Олесю!
Не зовсім зрозумів, що Ви маєте на увазі.
Поясніть, будьласка:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Овчар (Л.П./М.К.) [ 2009-09-28 01:11:51 ]
Тепер я перепрошую, пане Олександре, що так пізно відповідаю :(. Я мала на увазі опис почуттів жінки у моменти "вірного кохання", коли панує ідилія, а мужчина в свою чергу відчуває не "поламані крила", а силу їх розмаху. Наперед дякую :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-28 12:07:04 ]
Шановна. Олесю!
Опису почуттів жінки у момент ідилії стосунків, здається немає, але описи самої їдилії - є:)
Наприклад тут:
http://maysterni.com/publication.php?id=32679;
http://maysterni.com/publication.php?id=34409;
http://maysterni.com/publication.php?id=36485


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 13:23:38 ]
Було б цікаво. Тільки яким чином... Пишемо на задану тему чи якось інакше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Шевченко (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 13:43:07 ]
"Доступ до тіла" - вже спочатку мова йде про "мертву" любов... Цікаво читати чоловічу точку зору. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 14:06:59 ]
Під "доступом до тіла" я мав на увазі інтимні стосунки. Але Ваше бачення також цікаве.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 15:22:54 ]
Кожен у цьому житті має те, на що заслуговує!
Так Вашому ліричному герою і потрібно. Якийсь він мені видався заслабкий для цієї панянки.
Якщо говорити про життя, то і далі він буде зустрічати тільки тих, що будуть його кидати.
Не дано йому відданого кохання з боку чарівної статі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 15:36:57 ]
Категорично!
Звісно: кожен отримує те, на що заслуговує.
Що до сили - можливо, ти права, а можливо він просто не той, хто їй потрібен.
Хто з нас не помилявся?
Кохання робить людей вразливішими (слабкішими) перед коханими.І тут багато залежить від останніх.
Легко бути героєм перед тими, до яких тобі байдуже.Пам'ятаєш пісеньку про відважного капітана?
Що до прогнозів - я б не був таким песимістом: варто лише знайти свою "половинку" і все буде ОК!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 15:49:18 ]
Я про це і кажу, що його половинкою завжди буде схожа на цю! Просто котрусь влаштує його характер і вона робитиме, що захоче, у своє задоволення, не кидаючи його...
Ну ось таке у мене враження!
А щодо "Легко бути героєм перед тими, до яких тобі байдуже" - не згодна!
Вашій героїні до нього не байдуже, інакше вона б не просила пробачення, не розуміла б, що обломує крила.
Їй його просто шкода!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 16:03:51 ]
Дякую, Ліночко!
Чудова дискусія!
Якщо він дійсно слабкий і шукає собі сильну подругу, яка замінить йому турботливу маму - тоді повністю погоджуюсь з тобою.
Але ж бувають випадки, коли любов зникає не від того, що чоловік надто слабкий, а тому, що зникло почуття свята, резонансу душ, відкрились розбіжності в уподобаннях, світосприйнятті. характерах, набридло, з'явився хтось інший і т. д.
А героїні не байдуже і по-людські жаль, тому, що вона порядна і добра людина. Але серцю - не накажеш.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Карпінська (М.К./Л.П.) [ 2009-09-15 16:04:24 ]
за звичкою думаючи, що вірш від чоловічого імені була здивована цими рядками

Ти так бажаєш доступу до тіла:
Немов жебрак, з надією стоїш,

*невже чиясь чергова ода благородній повії??*

але потім все стало на свої місця... так практично завжди, проблема глобальна)))
вірш прекрасний, вже й не дивуюсь цьому.
Героїня надто наївна. Так пафосно - не плач, не проси... не думаю, що той чоловік надто кохав її, щоб хоч скривитись, не те, щоб плакати))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 16:19:43 ]
Вітаю, Маринко!
Літгерой насправді кохає і дуже, а героїня, нажаль, розлюбила:
"Твоя душа палає, як раніш,
А я – відверто – вже перехотіла"
"не плач, не проси..." - це не пафос. Їй просто жаль, що вона мимовільно причиняє страждання гарній людині.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Карпінська (М.К./Л.П.) [ 2009-09-15 18:04:49 ]
то вона думає, що палає)))
ми надто іноді хочемо бачити, що нас люблять, навіть коли ми відверто перехотіли.
Але якщо літ.герой ви, то тут вам справді краще знати.
то як, ви чи не ви???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 18:15:37 ]
Палає його душа.
А вона - розлюбила.
Літгерой - не я.
Але щось подібне в моєму житті було(давно):)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 16:14:48 ]
"Бувають випадки, коли любов зникає не від того, що чоловік надто слабкий, а тому, що зникло почуття свята, резонансу душ, відкрились розбіжності в уподобаннях, світосприйнятті. характерах, набридло, з'явився хтось інший і т. д."
Насправді, ЛЮБОВ не зникає від таких дрібничок, якщо вона є.
Від усього перерахованого Вами зникає тільки закоханість. Та я і не думаю, що у вірші йдеться про ту саму ЛЮБОВ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 16:24:39 ]
Хто знає?
Хто напевно проведе межу між КОХАННЯМ і ЗАКОХАНІСТЮ.
Можливо він - кохав, а вона лиш була закохана.
КОХАННЯ - така серйозна річ.
І що дивно - кожен її розуміє по-своєму.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 16:25:54 ]
А хтось взагалі не розуміє!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 16:32:39 ]
Нажаль...
На щастя, останнє - не про нас:)
Кохання тобі, Ліночко!
Щасливого!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 16:36:58 ]
Дякую! Я ЙОГО маю!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 16:39:10 ]
:))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 17:11:33 ]
Спроба відповісти від імені жінки? Цікаво.
Гарно і сумно.

А чи не задовго він був тільки «жебраком», що все перегоріло :)?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 17:31:46 ]
За нього сумно, а за неї - ні.
Школа життя. Хто з нас не робить помилок?
Важливо вчитись на них і вчасно виправляти.
А хто двічі наступає на граблі - сам винен:)
На останнє питання важко відповісти, бо історія вигадана:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 18:03:50 ]
Вчись не вчись, а д... помреш:) Се ля ві...
(Думаю, таки довго він чекав, тоді коли ініціатива традиційно й біологічно - мала йти з його боку. Тому вона й сердита:)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 18:12:39 ]
Можливо і так.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ондо Линдэ (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 17:28:41 ]
"Уж если ты покинешь, так теперь,
Теперь, когда весь мир со мной в раздоре.
Будь самой горькой из моих потерь,
Но только не последней каплей горя..."
У.Ш. (по памяти, и оттого не на 100% точно).
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ондо Линдэ (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 18:24:41 ]
Ну, когда Маршак переводил беднягу Шекспира (сонеты), ему сложно было уточнить у автора... :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 19:03:42 ]
Смію припустити, шановний Олександре, що автор, який У.Ш., мав на увазі те, що доки остання крапля горя не впала, людина ще живе, ще спроможна відчувати хай щастя, хай горе, але відчувати. Бо всі знають, що означає вислів "це була остання крапля".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 17:43:04 ]
Гарний вірш, мила дискусія...
А чи збиралась взагалі лірична героїня розвивати стосунки, якщо ні то навіщо давала надію а потім перехотіла?..
Я не є прихилницею таких ігор. Таких дам теж.
Чесність в стосунках - найголовніше


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 17:48:05 ]
Вітаю, Юленько!
Що до чесності в стосунках - цілком згоден.
Героїня, напевно сподівалась на щось інше, а коли роздивилась ближче,виявилось, що він - герой не її роману.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 17:55:01 ]
То вона шо тупа, що так довго розбираласьу людині та у її намірах, шо встигла дати йому надію і при цьому перехотіти самій, чи у нього погано пахло з рота перегаром, чи у неї був ПМС?..
Я героя не захищаю, я просто не розумію на фіг ці кошки мишки?
То явно не з великого розуму


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 18:07:20 ]
Юленько!
Не переймайся так!
Це вигадана історія:)
А що до кішок-мишей - така поведінка характерна для жінок: краще мати нелюбимого, ніж ніякого.До того ж треба повикаблучуватись, пограти на нервах, аби дізнатись, чи сильно любить, чи ревнуватиме і т.д.
Так, що твоя відвертість і чесність у стосунках - скоріш приємне виключення, ніж правило для більшості жінок:)
З чим тебе і вітаю:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 18:28:44 ]
Мене не цікавить чи ця історія є правдивою :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 19:07:44 ]
"така поведінка характерна для жінок: краще мати нелюбимого, ніж ніякого."
Ви впевнені в цьому, Олександре? Невже на Вашому шляху не зустрічались інші, для яких краще не мати ніякого, ніж мати нелюбимого"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 21:42:18 ]
А - просто, поки він розгойдався:), то вона вже стріла іншого (гарр-рячого:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 17:57:49 ]
Немов жебрак, з надією стоїш (с)

Негідно жінці так говорити, вона не його, вона - себе принижує


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 18:10:49 ]
Нажаль він перший почав принижуватись.
А вона лише підчеркує це.
До того ж, часто такі закохані стають нав'язливими. Не виключено, що це її дратує.
Хоча звісно - обоє винні в тому, що так сталось.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 18:25:18 ]
???
обоє винні в тому, що так сталось.

Ну то, шо вона його вартує - факт, того воно "так получилоь"

Якщо Л.Р. в оцінкі своїх життєвих вчинків допускає фразу - "так получилось"
я вопросов больше не имею :)

Олексанре, вона настількиж тупа насвільки й красива, (вона ж красива,правда?)
А якже чого б той бідолашний дурень слинив

А я цинічна ижизнитынезнаешьдевочка :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-17 12:53:51 ]
Вона приваблива і, здається, не тупа.
А так вийшло - це вже я кажу, а не літгерой. Він - страждає.
Звісно, ця життєва ситуація має їх де-чому навчити. Отож - стануть розумнішими.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-09-15 18:30:47 ]
Висновок:
Упс... Ой а нічо шо я тобі трохи тут подискутувала?))
Люблю
Юля


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ліна Масляна (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 18:33:06 ]
Юль, думаю Олександру твої коментарі тільки у приємність!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 19:50:25 ]
Все,все - здаюсь:)
Бо тут такі глобальні постаті, що мені не пристало їх критикувати.
Можливо, Чорнявко. Ви маєте рацію:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 20:00:11 ]
Сашо, по-перше, я не "глобальна постать", а, по-друге, я піддала сумніву не авторську постать, а хід її (Ваших) думок. А Ви одразу "здаюсь"... А поговорити? :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-17 12:50:25 ]
Перепрошую,Чорнявко!
Я мав на увазі Шекспіра і Маршака:)
А поговорити з такою розумною жінкою - із задоволенням:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 20:04:49 ]
Чорнявко!
Аж ніяк не хотів образити жінок своїм необережним висловом.
Звісно, кількість незалежних, прогресивних, самостійних жінок невпинно зростає. Але, як на мене, ще залешається немало невпевнених у собі, несамодостатніх, які притримують біля себе некоханих чоловіків до тих пір, доки не зустрінуть більш вдалий варіант.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-17 12:55:06 ]
Чорнявко!
Як приємно мати справу з жінкою, яка готова піти на розумний компроміс:)
Дякую, Ви мене врятували:)
А пристрастними укусами заінтригували:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Шевченко (Л.П./Л.П.) [ 2009-09-15 20:06:13 ]
"Під "доступом до тіла" я мав на увазі інтимні стосунки. Але Ваше бачення також цікаве.:" - я так і зрозуміла, коли писала коментар, якщо жінка так називає інтимні стосунки, то хіба є щось "живе" у її серці до чоловіка....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-15 20:48:20 ]
Цілком згоден, Тамаро!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2009-09-16 12:25:35 ]
Гарно! Хоч було досить цікаво читати тебе від імені жінки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-17 12:56:23 ]
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Роса (Л.П./М.К.) [ 2009-09-16 13:07:47 ]
Ууу, Олександре, оце дісталося! Цікава розмова була. Люблю жінок, вони завжди знайдуть, про що посперечатись.:) Хочу частково підтримати Юльцю Зотову: ЛГ таки була тимчасово дурною, бо у того, хто знаходиться у стані закоханості і любові здоровий глузд частенько їде у відпустку.:) А коли повертається, то ой, мамо, ой леле … І доводиться говорити щось подібне. Легко пливти по течії кохання, а потім плакатись про злу долю. Передбачити і утримати себе і небайдужу собі людину від великої помилки важче, власний егоїзм заважає. І слова часом доводиться обирати навіть більш жорстокі, ніж у ЛГ, бо ображені легше на розрив йдуть. Життя така штука, що не всім таланить одразу ж зустріти саме «того» чи «ту». І якби трошки більше людей вміло вчасно зупинитись, менше було б розлучень, неповних сімей і нещасних дітей. А щодо того, що жінки люблять притримувати біля себе некоханих, але закоханих – невдала чоловіча думка, не уявляю навіть кому такий клопіт треба, за все життя жодної такої жінки не зустріла. Нещасні сім'ї у цю категорію не попадають, бо це не притримування, це – ярмо. А щодо ЛГ, то такий персонаж у житті цілком можливий, тому мені вірш і подобається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-09-17 14:09:45 ]
Браво, Таню!
Глобально і мудро!