ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Євген Федчук
2024.11.24 13:21
Андрія Боголюбського вважають москалі
Найпершим поміж всіх великоросів.
І носяться з тим виродком ще й досі.
Чим цей «герой» прославивсь на землі?
Жорстокий був і лютий, наче звір,
Не то чужі, свої його боялись,
З підступністю й жорстокістю спізнали

Микола Дудар
2024.11.24 09:26
Коли я вийду з темноти
Ковтнути жменьку Світла
Чи хвилюватимешся ти
Що то не я, а вітер…
Чи уявлятимеш, що в ніч
Лише одне бажання
Почути знов: « не в тому річ…»
І буде ще питання:

Тетяна Левицька
2024.11.24 08:07
Не розлюбила, а відпустила —
Любов не здатна відтяти крила!
Лети, як хочеш, у даль високу,
Мій волелюбний, зірчастий Сокіл.
За сніжні хмари, туди де вічність
Лоскоче вії промінням ніжним,
Несе цунамі на гострім вістрі
У сиве пір'я свавільний вітер

Козак Дума
2024.11.24 07:56
У повітрі якась загадковість,
влаштували світила парад,
і дочитує осені повість
з книги Неба сумний листопад…

Опустились сніжинки скраєчку
на ранкові уламки часу.
Свіжознесене сонця яєчко

Микола Соболь
2024.11.24 06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.

Віктор Кучерук
2024.11.24 06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.

Іван Потьомкін
2024.11.22 19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Володимир Гнєушев (1952) / Вірші

 Після зустрічей з кандидатами...
Це неможливо – розлюбити Україну…
А вам – вдалося, чорт вас забирай!
Спустошили країну на руїну,
А обіцяли ж – збудувати рай!
І збудували – не для всіх, а вибірково:
Для себе любих і для любої рідні.
А ми всі – від Луганська і до Львова –
Стосовно раю, як то кажуть, вихідні!
Я не виношую проекти войовничі,
А просто знаю, що настане час,
Прийдуть нові і справжні будівничі
Й надовго вихідними зроблять вас...
2009




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-12-16 09:48:49
Переглядів сторінки твору 16038
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.132 / 5.5  (4.995 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.882 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.791
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2023.11.14 23:29
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 10:13:45 ]
Є на Україні таке прислів'я : Поки грубий сохне, худий здохне... Довгенько ще їм, нажаль, до вихідних. Я, хоч християнка і стараюся нікому зла не бажати, інколи ловлю себе на думці - в Єревані якийсь психічноневрівноважений увірвався в парламент з автоматом, на Берлусконі теж знайшовся чолов'яга, а в Україні не знайдеться одного вар'ята?.. Чи може усі вже там?.. Сумно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:40:19 ]
Вітаю, Патарочко!
Та ти, виявляється - екстремістка:)
Історыя дає нам свої уроки: вбивали царів, робили революції, сподіваючись на швидкі зміни.
Даремно!
Еволюція - ось самий правильний і розумний шлях.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 12:49:36 ]
Привіт, Сашуль! На мою думку, усі хто дивиться, хоча б час від часу, трансляції з нашої Верховної Ради вже недалеко від екстремізму.Як подумаєш, що, в разі чого, крім родичів за ними б ніхто не заплакав - моторошно стає.А Матінка Еволюція десь швендяє по чужих краях і коли до нас забреде хто знає...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 10:16:25 ]
Абсолютно згодна з Вами!
Прийдуть нові будівничі!!!!
Прийдуть, вірю, знаю....буде так!!!
Але коли...? точно не скажу..десь через 10 чи 20 років. Коли з України залишиться..тільки ми...коли Україна буде житиме в наших серцях.
На жаль поки ще немає людини як б змогла щось змінить..від усього серця, щиро і самовіддано, яка готова на героїзм!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:45:59 ]
Звісно, яскрава особистість в історіїї може зіграти велику роль.
Але!
Без підтримки народу, без його зрілості і самоповаги, без його готовності відстоювати свої права - нічого не зміниться. Причина - у нас самих. Змініть всю Верховну Раду, уряд. суди і т.д. Прийдуть інші люди. але нічого кардинально не зміниться, бо не змінилася система і , перш за все - ми: народ.
Від нас все залежить!
Ми маємо ту владу, на яку заслуговуємо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 12:59:50 ]
Ви абсолютно праві! І я згодна з Вами.
Причина в нас самих, ми самі у всьому винні! Вінні у тому що живемо так.

"Чому бідні, бо дурні,
А дурні - бо бідні."

Але ж зміни в нас самих за рік чи 5 не відбудуться, самі ж розумієте.
А первопричина - це неналежне виховання або відсутність його дітей і молоді. Вся причина криється саме у цьому.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 14:44:07 ]
Якщо ми хочемо краще жити, якщо готові відстоювати свої права на краще життя, якщо кожного дня будемо "вичавлювати з себе раба", то з кожним днем по крапельці і життя буде покращуватись. Виховання молоді - це важливо, але найкращий вихователь - саме життя. Як на мене, і Майдан, і останні 5 років "демократії" - показують поступ до кращого життя. Хотілося б швидше, але причина, як ми знаємо - в свідомості кожного з нас. Варто не опускати рук. не зменшувати зусиль, іти вперед, з кожним днем наближаючись до мети.
І тоді все буде О.К.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 11:14:40 ]
Два перших рядки - оце так!!!
Нові будівничі прийдуть. Але будувати стануть по старому.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Морванюк (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 11:39:19 ]
Вірш чудовий! Просто вся біда в тім , що величезна прірва між тими хто будує і для кого. Адже у нас все з точністю до навпаки. Верхи не хочуть, а низи не можуть.
Є містки між добром і прикметами зла
Чорний день - то не день,біла ніч не імла;
Вигоряє любов - закипає ненависть;
Є холодний вогонь, є й гаряча зола.
Г. Латник


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:47:13 ]
Згоден: доки низи не змусять - верхи не зроблять.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 11:51:44 ]
Справді, просто і дохідливо. І перші два рядки особливо вражають. І кінцівка закономірна і точна.
Усе повернеться тим, хто розлюбив Україну. Брехні полуда спаде, і оголяться ниці душі. І прийдуть справжні. Солідарно вірю в це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:40:20 ]
До речі, проводимо голосування на тему нашого бачення нового Президента - якщо потрібно доповнити якимись пунктами - то кажіть...
Ось тут йде голосування


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:52:25 ]
Гарний вірш!
Чудовий сюжет,настрій. іронія.
Але розмірність, на превеликий жаль, весь час гуляє, збиваючи ритміку вірша. Від цього враження трохи не те, як могло бути.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 14:57:46 ]
Погоджуюсь, пане Олександре, із зауваженням. Спробую підправити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 12:58:35 ]
Повністю поділяю із шановним Володимиром Гнєушевим емоції, але розсуд мій заперечує деякі з них.
Бо є реальність, і є наші мрії.
А реальність жорстка до безмежжя - які ми, така, наразі, і держава.
Ми всі нині ще гомосовєтікус, покоління не змінилися, аби народ поновився із "робочих і селян + інтелігенція", а ще були і під Російською імперією...

Наше суспільство тотально вірить у брехню і змушує брехати їм навіть отих, хто цього робити не хоче. БО НЕ ВИБЕРУТЬ.
Порядна особа пройти у політику не може, БО МИ НЕ ДАМО. Бо хто для нас порядний ми ще самі не визначилися. Жодних авторитетів в Україні...
Жінок я не маю права осуджувати, нехай про жінок говорять жінки (але тільки не революційні бездітні молодиці), а ось про чоловіків у політиці скажу, - вони усі браковані. Особисто я бачу Україну в усі часи із культурою на основі Матріархату. Тож і нині радив би нашому народові прибрати із керівництва державою мужське начало за його мужською неповноцінністю.
Одних повбивали, інші радянським КГБ змодифіковані, інші ще не виросли до потрібного рівня.
Ось що говорить мій розсуд.
А ваш розсуд що говорить? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:12:21 ]
Так, який народ, такий і правитель. Але дратує, коли шиють в дурні, ще й одноманітно, без фантазії. Приміром, кажуть: 18 років в історичному масштабі - ніщо. А я вже нагадував таку арифметику: 1945+16=1961: від завершення руйнівної війни, що знищила економіку і мільйони людей до запуску людини в космос пройшло 16 років. Другий прийом - "ми усі винуваті". Такого кредиту довіри, який мав Президент взимку 2004-2005 років, мало вистачити для втілення усіх обіцянок. Ми, прості люди, дали йому булаву: керуй, Гетьмане! А потім нам кажуть: ми усі винуваті...
Продовжувати не буду, решта - у вірші.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:27:48 ]
Чудовий порівняння з кредитом!
Кредит довіри ми надали. А повертати кредит - не змушуємо!!! Кожен собі бурчить. що невдоволений, мовляв: корупція, закони не виконуються, хабарництво і т.д. А, коли справа дійде до кожного персонально - більшість не проти взяти, що погано лежить, дати хабаря лікарю, чи держслужбовцю, не кажучи вде про Даішників. Тобто собі ми дозволяємо, а тим, хто нами керує - ні. Хіба не дивно? Якщо ніхто не даватиме хабаря - не буде хабарників і т.д. Більшість з нас нічим не відрізняються від наших політиків, окрім масштабів, в яких порушується, або непорушується закон чи мораль.
Змінимось Ми - зміняться і Вони.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 15:43:25 ]
Шановний Володимире, я на Майдані був ледь не від початку. Все таки йшлося про захист Батьківщини, про захист власної гідності - на 90%.
Та й булави нині ніхто в Україні одноосібно ніби не тримає. :)

Просто тоді був серйозний крок у вірному напрямку. Попри все і за останні роки були здійснені маленькі кроки у потрібному напрямку.
І далі маємо йти вперед, а не назад, зростати.

Зрештою йдеться - винні ми чи ні, що будували соціалізм, що так довго були під царями, що колись не відстояли Києва перед московськими князями, що раніше поєднали словянське із руським...

Багато в чому ми провинилися напевно, але навіщо нам відповідати - нехай хтось уявний відповідає, з тих, що "нагорі"...

Щодо космосу (а була ж і колективізація, і інші гонки, правда?), як і ядерної зброї, як і нинішні колайдери, то цей напрямок (технічний прогрес), хоч і виглядає ніби безальтернативно, але надто вже хрупко все. А раптом людство взагалі не в той бік іде? Бо протиріччя лише зростають?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 14:18:00 ]
А ви, пане Володимире, хоч колись працювали у колективі де керувала жінка?.. Дуже багато у вчинках жінки емоцій та часто усе залежить від настрою та самопочуття... Дивлячись на Юлію Володимирівну, мені інколи здається, що в ній якраз більше чоловічого, а візьміть Богословську, або, не приведи Господи, Вітренко... Хотіли б ви такого Матріархату?..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 14:36:10 ]
Шановна Патаро, давайте не будемо називати імена аби не переносити на наші сторінки політичні баталії.

Щодо колективів, які керуються жінкою, - я хочу аби ви мене почули. Я маю тверду впевненість (та й досвід), що у більшості українських сімей головною є саме жінка. Так було у нас завжди. І вся традиційна українська культура теж (і тому) - жіноча, тому особисто я постійно перебуваю під материнським її диктатом.
Жінка України ніколи не була затлумленою і забитою, як у більшості інших країн із домінуючими нині патріархальними культурами.
Жіноча порядність і чесність, а якщо хочете, і вищість - це у нас в крові. Це те, що відрізняє українця від неукраїнця.
Тут багато чого можна говорити.

Але я би вам, Патаро, порадив говорити не про виключення, бо й чоловіки псують жінок і гроші, і влада, а про правило. А, як правило, абсолютна більшість наших жінок і відповідальні і розумні, і красиві, і на них у нас усе тримається, - і в той же час, більшість нинішніх наших українських чоловіків - ніякі, як на мене звичайно.

То чому вибирати там, де вибирати, по-суті, нічого, - з чоловіків?
Потрібно вибирати там, де є що вибирати - з жінок.
І це, як на мене, абсолютно доречно такому явищу, як Україна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:00:21 ]
При всій повазі і любові до жіноцтва, не зовсім погоджуюсь з Вашою думкою.
Справа в тому, що психологічно жінка націлена, перш за все. на збереження культури, традицій, надбання предків. Їм притаманне тактичне мислення. Жінки-керівники чудово підходять для стабільних ситуацій. Ситуація в нашій країні - досить нестабільна і невизначена. У цей перехідний період, коли відбувається зміна ідеодогії, економіки. політики і т.д. - конче необхідна людина зі СТРАТЕГІЧНИМ МИСЛЕННЯМ. Стратегія, як показує багатолітній досвід людства - це, переважно, прерогатива чоловіча.
Тому, вважаю. на даному етапі доцільнішою в Українській політиці перевагу чоловіків над жінками.
А років через 10, коли ситуація стабілізується - прийде час для жінок:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:35:40 ]
Років через 10 наші любі чоловіки доведуть цю країну до повної... емм... дестабілізації.
Сашо, не варто казати чоловіку, на що "психологічно націлена жінка". Тим паче, сучасна жінка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:43:14 ]
Любо!
Аж ніяк не проти перемоги розумної жінки:)
Я висловив лише загальні роздуми. У нас вільна конкуреція на виборах. І якщо жінки отримають більшу підтримку - не матиму нічого проти.
Тим паче, що останніми роками я підтримував саме жінку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:51:04 ]
Я не про конкретну жінку. Як раз ця конкретна приведе тільки до хаосу. Я взагалі про частку жінок в нашому політикумі. Для довідки: у парламенті Швеції жінки становлять 40%, у Фінляндії - 33,5, у Данії - 33%. Весь досвіт розвинутих демократичних країн доводить: чим більше жінок беруть участь в управлінні, тим краще для країни. У протилежному випадку (якщо кількість жінок в управлінні менше 10%), вектор змінюється в бік "чоловічих розбірок" та "іграшок". І стабільність можуть принести з собою лише жінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:25:43 ]
Боюся, шановний Олександре, що до такого стратегічно-мудрого президента ми ще не доросли. Як на мене, ми наразі доросли до необхідності кормити нас із ложечки, бо вимираємо, і нам, для початку, потрібно просто банального порядку у великій сім'ї. А такий порядок, у кожній маленькій сім'ї робиться таки жінками? А не чоловіками. То чому повинні довіряти тим, хто і в меншому ніяк не проявляє себе? :)

А ще, я думаю, жінка ніколи не стане, як то деякі чоловіки робили, ділити своїх дітей на кращих і гірших - одних кормитиму, а інших - ні.
Тут уже вроджені якості проявляються.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:39:44 ]
А я, думаю, Ми якраз доросли!
Вся країна в пошуках такого стратегічно-мислячого президента. А, якщо є потребе - він неодмінно з'явиться. Можливо не зараз, а через 5 років. Але я в цьому не сумніваюсь.
А жінка - вона звісно добріша і турботливіша,
але у нас ситуація критична - наближена до надзвичайної. А в стресових ситуаціях чоловіки схильніші тверезо мислити, а не лише турбуватись про всіх.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 15:52:48 ]
Отже говоримо про ресурси, так?
Ресурси на Україні ледь не начисто зібрані (з поверхні) - стали териконами, збіднілим грунтом, брудною екологією, вичерпаними родовищами, могильниками, голодоморами - і це все, абсолютно все - результати СТРАТЕГІЧНОГО МИСЛЕННЯ чоловіків.
Чому ви вважаєте, що раніше ми, чоловіки, робили тут все погане, але завтра робитимемо все добре? :)

Чи не це тут завжди казали - цар поганий, Сталін поганий, Президент поганий... Можливо пора сказати нам, українським чоловікам, собі, що це ми недолугі, і зробити такий експеримент, віддати ВСЮ владу в державі жінкам? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 16:20:44 ]
Е - ні!
Віддавати владу теж треба вміти.
Хай ті, що бажають отримати владу доведуть, що вони її заслуговують Такий непорушний закон природи. Так відбувається, починаючи із тваринної зграї і закінчуючи найрозвинутішими країнами.
Ви впевнені, що жінки хочуть повної влади в країні?
Сумніваюсь.
А те, що в розвинених країнах процент жінок в парламентах, чи урядах високий - вказує нам на тенденцію, про яку я вже згадував: у стабільній, розвиненій країні у керівництві збільшується процент жінок, в нестабільних і менш розвинутих - навпаки. то ж ріст представництва жінок у владі має зростати відповідно до розвитку країни. А революціїї, типу:"віддамо вдаду жінкам" - як і всякі революції, до добра не доведуть.
ЄВОЛЮЦІЯ - поступова, природня - ось найоптимальніший шлях розвитку, як підказує історія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 16:36:31 ]
Та ні,Сашо, ти знову плутаєш причину і наслідки. Стабільність можуть принести тільки жінки. Тому - і саме тому - їх кількість в найвищих управлінських структурах має бути такою, яу у розвинутих демократичних країнах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 16:39:00 ]
Я згідний знаєте із чим, що наші жінки достатньо мудрі, аби масово не пертися у владу, а ми, чоловіки, не достатньо мудрі, аби правити не лише за допомогою сили. Але жінки вже прийшли у владу, і завдяки нашим "успіхам", і прийшли найвойовничіші з них, але нехай про якості жінок говорять самі жінки, скажу лише, якщо ми не зробимо це вчасно і самі, то знову прийдемо до абсолютного Матріархату (який був на Землі повсюди, а ми полювали на мамонтів), що теж не добре. Краса, це все таки Божественні пропорції у всьому. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 16:39:59 ]
Любо, як приємно знову бути з вами на одному боці. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 16:52:38 ]
Насолоджуйтесь, Володю :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-12-16 16:58:27 ]
О так :)
Думаю, що всі присутні на цій сторінці Володимири насолоджуються цим, і по праву! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 14:41:22 ]
Як каже мій чоловік :"Ви і мертвого вговорите!" :-))) Більше ніяких імен, згідна. Зрештою у людини є близькі і рідні, для них це безумовно боляче.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 15:26:43 ]
Звичайно, Патаро. Імена ні до чого. Просто на тему спілкуємось. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Данчак Надія Мартинова (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 14:42:26 ]
Істина правда...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 15:41:41 ]
В повітрі стійкий запах виборів - які пристрасті киплять навколо вашого вірша, пане Володимире...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2009-12-16 20:41:57 ]
Такої турбулентності думок не очікував. Пропоную закрити політичний клуб, а для обговорення ставлю у вікні публікацій значно простіше і кумедніше питання стосовно новорічних традицій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 16:51:51 ]
Оптимістично.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-16 19:56:20 ]
Іноді в стресових ситуаціях чоловіки здатні не лише стратегічно мислити, а й запійно діяти. Схоже, наші чоловіки владці тільки тим і займаються, а на закуску солідарно травлять одну - іншу. Повністю згідна з Чорнявою Жінкою. "У владі корупція, розгул, хабарництво!- Ви хочете з цим усім боротися? - Ні, я хочу у всьому цьому брати участь..." І коли це скінчиться?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-17 12:32:26 ]
Шановна Галино!
Ви хочете у всьому цьому брати участь?
Ви готові пожертвувати сімейними затишком, стосунками з дітьми, коханням заради політики!
Будь ласка. Ніхто не проти.Це - Ваш вибір.
Але, думається мені, більшість жінок до таких жертв не готові. Та і навіщо?
Жінки і так керують майже всім.
У депутатів і можновладців є матері, жінки, доньки, коханки, подруги, сестри, знайомі і т.д.
І всі ці жінки "крутять" чоловіками і так і сяк.
А ми - чоловіки - все готові зробити для Вас - жінок. І робимо. Інколи неохоче, пручаючись, вдаючи, що ми незалежні. Але ж насправді, матріархат, як кардинал Ришельє, має більше влади ніж Король.
Чи не так?
То навіщо жінкам напружуватись, беручи владу у свої руки, якщо їм підвладні всі, так би мовити, "сильні світу"?
Справа жінок спрямувати чоловіка і сказати, що вони хочуть. А вже справа чоловіків - робити чорну справу, тобто, виконати всі жіночі забаганки.
Ось такий він нинішній "прихований матріархат":)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Фітель (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-18 15:35:49 ]
Жартуєте, пане Олександре? Я і політика - це речі абсолютно протилежні. Фраза про брати участь - це стислий виклад відомого анекдота, чому так всі пруться сьогодні до владного корита. Знаю жінок, готових принести подібні жертви на алтар владного Олімпу. Та це не про мене і не для мене. Я була готова і власною кар"єрою жертвувати заради кохання і сімейного затишку. Та у політиці чоловіки не дуже схильні прислухатися до тверезого розуму. Схоже, що вони продовжують виконувати жіночі забаганки владними, а не власними, ресурсами.