ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2025.11.17 22:04
Промерзла трава, як нові письмена.
Згубились у ній дорогі імена.

Згубився у ній шум далеких століть.
Упала сніжинка алмазом із віть.

Промерзла трава охопила мене.
Промерзла тривога вже не промине.

Тетяна Левицька
2025.11.17 20:06
Розірвала договір із сатаною —
душу продала за краплю насолоди.
Врешті-решт збагнула, доля стороною
по пустій пустелі манівцями водить?

У пекельнім пеклі гріх тунелі риє,
гострими граблями нагортає щебінь.
Легко впасти з башти в бескид чорторию,

Олександр Сушко
2025.11.17 18:09
Нарешті, чиста прозоріє яв,
Пустила правда в душу метастази.
Ми гигнемо усі: І ти, і я,
Пацюк - у ліжку, воїн - на Донбасі.

Порозбирав руїни власних мрій,
А там бездонна яма чорнорота.
Я не поет, не воїн,- гречкосій

Олександр Сушко
2025.11.17 13:08
Заблокувався сонцемісяць на ПееМі!
Істерика пощезла та плачі.
Читати зась його рулади і поеми,
Тепер на мене тіко пес гарчить.

Не вистромляє друг в інеті носа,
Бо знає, тільки вистромить - вкушу.
А я возліг у войовничу позу,

Сергій СергійКо
2025.11.17 11:56
На фотографії під склом – портрет, подібний міражу.
Щодня повз нього, поряд з ним, та не дивлюсь – боюсь, біжу.
Бо варто погляд підвести – і я в обіймах дивних чар.
Душа стискається, щемить, тримаючи важкий тягар.
Забуду намірів стерно – куди я йшов?

Тетяна Левицька
2025.11.17 09:38
Всесвіт, на сторожі
неба із руки,
у долоні Божі
струшує зірки.
На розбиті хати,
дерев'яний хрест
дивиться розп'ятий
Божий син з небес.

В Горова Леся
2025.11.17 08:31
Світи мені своєю добротою,
Хоч іноді за мене помолись.
Шмагає вітер - як під ним устою?
Затягнута димами давить вись,
Чорніє берег, що білів колись
Тясьмою пляжу, вмитого водою.
Темніє корч, закутаний від бризк
Благим рядном - нитчаткою сухою.

Олександр Сушко
2025.11.17 07:51
Сонцемісячні хлипи росою забризкали світ,
Котик мляво в кутку довилизує з рибою миску.
Знов у дзеркалі плаче знайомий до болю піїт,
Бо сатирик зробив ненавмисно своїм одаліском.

Закіптюжився взор, хвіст і грива обсмикані геть,
Візаві обгризає ростк

С М
2025.11.17 05:30
Раптом не в лад заспівав би чомусь
Хто покинув би залу тоді?
Згляньтесь, я трохи співатиму ось
І потраплю, як вийде, у ритм

О, я здолаю, як підтримають друзі
Я злечу, якщо підтримають друзі
Я сподіваюсь, із підтримкою друзів

Борис Костиря
2025.11.16 21:47
Вже день добігає кінця.
І посмішка тане з лиця.

Чимдужче прискорився час,
Засипавши брилами нас.

Куди він, шалений, летить?
Де все спресувалось у мить.

Володимир Бойко
2025.11.16 20:32
На світанку граби і дуби
Лаштувались піти по гриби
Узяли і корзин і мішків,
Та знайти не зуміли грибів.
Бо лисиці сховали лисички,
По печерах сидять печерички,
А дідусь-лісовик до комори
Позаносив усі мухомори.

Богдан Фекете
2025.11.16 15:29
Шосе тікає під мою машину
Закінчую цю погожу, погожу днину
І мить у декілька коротких хвилин
Змагається з вічністю, один на один

Осіннє сонце на призахідному обрії
Гріє мій мозок крізь скло і шкіру
Мружу очі тримаюся колії

Віктор Кучерук
2025.11.16 15:27
Тоді, коли пухнастим квітом
Духмяний дерен повнив двір, -
Теплом бабусиним зігрітий
Я був щоденно і надмір.
Та, як вареник у сметані,
Недовго добре почувавсь, -
Пора дитинства - гарна пані,
На мить з'явилась, пронеслась.

Сергій СергійКо
2025.11.16 14:56
Хмари, хмари примарні, зловісні,
Небосхилу розхитують ребра,
Де пітьма поглинає зірок неосяжне кубло.
Їм, натомість, самотні – злочинно, навмисно,
З оксамиту підступного неба,
З диким воєм, летять у приречене мирне житло.

Стіни, стіни зпадають, я

Артур Сіренко
2025.11.16 14:50
Вчитель Амок стояв біля прозорого чисто вимитого вікна і дивився на пейзаж пізньої глухої осені. Безнадійної, наче очі оленя, що побачив націлений на нього мушкет мисливця. Учні (капловухі та веснянкуваті, патлаті і закосичені, в чорній шкільній формі і з

Олена Побийголод
2025.11.16 13:04
– Наші захисники та захисниці
борються з ворогами (та ворогинями)!
...Втім, у кого є цицьки (чи циці?) –
не займатись їм богослужіннями...

(Серпень 2025)
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Марко Нестерчук Нестор
2025.11.07

Гриць Янківська
2025.10.29

Роман Чорношлях
2025.10.27

Лев Маркіян
2025.10.20

Федір Александрович
2025.10.01

Ірина Єфремова
2025.09.04

Сергій СергійКо
2025.08.31






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юлька Гриценко (1990) / Вірші / Римами...

 Симфонія
Я дихала тобою все життя,
Хоча зустріла тільки вчора.
Колись закрита і свята,
А нині безнадійно хвора.

О пів на восьму. Вже пора.
Коханий, швидше роздягайся.
В моїх обіймах помирай.
Бери мене, не зупиняйся.

Лунка симфонія двох тіл.
Здається, струни обірвались.
Ти так давно цього хотів,
І дві душі в одну з”єднались.

Сліди кохання на руках.
Усе проспівано, по нотках.
Не правду кажуть, що слизька,
Та й не така вже і солодка...


22/02/2010

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-02-22 17:28:24
Переглядів сторінки твору 21383
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.703 / 5.25  (4.877 / 5.4)
* Рейтинг "Майстерень" 4.618 / 5.25  (4.717 / 5.32)
Оцінка твору автором 5
* Коефіцієнт прозорості: 0.750
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Еротична поезія
Автор востаннє на сайті 2016.02.12 21:17
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 17:31:15 ]
Юліє, ви "Село не люди" перечитались, певно))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 17:33:26 ]
так -так -так!!!! за мотивами цієї книжки написано .....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 17:36:03 ]
Ну з останніх двох рядків про це неважко здогадатися))) Які враження (окрім тих, що у вірші, звісно)?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 17:40:23 ]
вражень маса...мені подобається така література...це книги для тих, хто вміє мислити...Якщо ви читали інші книжки люко Дашвар, то знаєте, що вона особлива...у неї інший світогляд. Воно не пише складними термінами і визначеннями, вона не вживає запозичених незрозумілих висловів. Вона з людьми... я в захваті)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 17:42:27 ]
Читав усі три, які в продажу. Захоплює по-особливому перша, хоча і решта неординарні, цікаві.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 17:44:09 ]
А мені найбільше пішов "Райцентр"....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 18:27:01 ]
)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 18:46:03 ]
Ой, Юлінько.

"Я дихала тобою все життя,
Хоча зустріла тільки вчора." - я розгубився.
Це як? Ви вчора народились?

ПСи
А на обличчі/на устах - слідів кохання не лишилось? Кхм...

З теплом,
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 18:50:17 ]
Брате, не чіпай гарних дівчат!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 19:03:44 ]
Братунь,
Та як мені таких файних кралечок і не зачіпнути.
Ну і цікавість замучує - сама_по_собі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 19:06:51 ]
тут всі дорослі люди) і всі все розуміють) яка різниця де лишаються сліди, якщо суть від того не міняється?)) люблю всіх вас і дякую що завітали!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 19:16:45 ]
Ах,
То вірш таки сороміцький...
Кул!
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 19:18:47 ]
пишу те, про що думаю....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-02-22 19:26:29 ]
Але навіть сороміцький (чим?) вірш має мати файний ритм. А у останньому стовпчику він трохи збився.
Може:
Сліди любові на руках
(Усе проспівано по нотках),
А правду кажуть, що слизька
І не уже й солодка...
Бо ж і любов і кохання є не тільки почуттями, а і процесом, який описаний у цьому вірші.
А фотка авторки симпатишна ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 19:29:13 ]
оооооо, дякую. зараз же виправлю! мені подобається!!!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 19:30:22 ]
за фотку дякую)))цьом цьом цьом


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 19:33:26 ]
За прцес! Де Юрця?- п"Ємо!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 19:38:32 ]
п"ємо)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 19:40:37 ]
Юлі - сочок,
Вітрику - текілу.
Хух. Аби не переплутати...
Ну, ґольґнемо по самі вінця.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 19:41:43 ]
ага) почитали віршик, вирішили мене споїти)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 19:46:08 ]
Віршик написався
Хтось налигався
Тільки не ми
від
те
кі
ли
)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-02-22 19:47:34 ]
;) текілу закусювати Вітром, а сочок - текілою ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 19:51:28 ]
Все починалося з текіли...
І розсипАлось на губах.
Обоє вирватись хотіли.
Стираючи з обличчя страх...

ха, зараз вийде ще один збочнеий віршик))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 20:00:24 ]
На те й вона текіла
аби си файно всіли
і мліли, грілись, гріли
цитринов закусили...
Бутруньо - ловелас...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 20:01:03 ]
Йой - Вітруньо, канєшна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2010-02-22 20:17:11 ]
Та страх зостався на обличчі,
І ми полізли під диван.
О, сексуальне потойбіччя!
Симфонія прекрасних дам.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-02-22 22:34:28 ]
А під диваном павутиння,
А під диваном купа пилу!
Та Вітер пригортає милу
І згадує про се донині :р


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-22 22:55:49 ]
а зранку було похмілля)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Соломійка Бехт (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 08:46:23 ]
у Вас така еротична поезія, Левицька-Холодна просто відпочиває порівняно з Вами!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 17:54:18 ]
Може замість "А тепер" - "А нині безнадійно хвора"? "Бери мене"...

Оце я розумію, твір відповідає тематиці рубрики, звичайно, можна дошліфувати, але і до цього прийде колись час...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 17:55:57 ]
зараз поміняю) дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:00:33 ]
Може, хтось підкаже бідному Лео, від чого у цьому тексті всі в такому захваті? Хоч сотню разів скажи: "слизьке і не таке вже солодке", еротика від цього не з"явиться. Чи відтепер ознакою еротики стали вигуки: "Візьми мене"? Краще вже відверто сороміцькі вірші писати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 19:55:56 ]
Ось-ось, - бідний бо "чому", а чому - бо "бідний"! :)
Шановний Лео, та відкрийте свої ясні очі на статус авторки! Написано ж "Любитель поезії" - вчиться юна леді, себе згадайте в цьому віці.

Прошу шановних критиків-аналітиків бути АДЕКВАТНИМИ. Від Пушкіних вимагайте пушкінське, від Фішбейнів - фішбейнівське, від Костенко - костенківське, а від скромних учнів чогось еталонного - завчасно.

Це, до речі, найбільша наша проблема на ПМ - адекватність. :(
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 20:13:16 ]
У віці юної леді Лео волів робити те, про що пише юна леді :)
То, може, шановна Редакція підкаже, чого вимагати від "скромних учнів"? Ми ж не про техніку віршування, правда?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 20:31:50 ]
Адекватності, шановний Лео! :)
Ми бачимо статус автора, ми бачимо скільки йому років - цього достатньо аби знати на яку висоту підіймати планку вимог.

А вимога в поезії одна - ПРАВДИВІСТЬ і ЩИРІСТЬ. Бо правдивість - це вже Божественність, а Божественність завжди красива і досконала.
Ось гляньте на тих, хто постулює "гру", на Юрія Андруховича , наприклад. І де нині Андрухович і де Поезія?
Тобто, якщо виключити тупиковий напрямок "гри", виключити "наче поезію", то й отримаємо реальні критерії і вимоги до всіх рівнів і всіх вікових категорій. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 20:42:49 ]
ПРАВДИВІСТЬ і ЩИРІСТЬ - чудово, звісно. Але, на мій скромний розсуд, для такого специфічного явища, як поезія, цього не достатньо. Інакше чим вона - поезія - відрізнятиметься, скажімо, від політичного огляда чи просто гарної прози? Та нічим.
Хоча погоджуюсь, що вік приносить свої результати. Але тим важніше вже на початку мати гарні орієнтири, які б відрізнялися від "свого розуміння прекрасного". Ну, хоча б заради того, щоби було, куди зростати :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 22:59:15 ]
Правдивість над усе, інша справа, що вона важко дається. Це як думка, додумана далі, аніж додумувалася вона раніше. Ось маємо, наприклад, Бродського Йосифа, який жахався своїх юних творів, і дякував радянській цензурі, що не пропустила оте все на світ. А ось далі, той бо Бродський, просто йшов трохи далі за інших у розкритті думок, вервиць образів, їх взаємозв'язків - тобто подавав правду повніше, а виходило і красивіше! І не тільки він це робив, звичайно.
Юні таланти часто вважають, що потрібно "просто" підбирати незвичну риму, незвичний образ, здивувати, зіграти - але ж нічого подібного! Профанація, незнання предмету завжди відчується - натомість, вистачає більше правди у потрібному напрямку - а правда це і точне використання слів, означень, кольорів, ритму...

Тому, особисто мені, миліша правдива простота молодого автора, аніж його надуманість, його неправдивість...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 23:25:50 ]
Іноді простота гірше самі знаєте чого :)
А правдивість почуттів (і особливо відображення їх, вербалізація) не залежить напряму від кількості і якості пережитого. Тобто, звісно, не залежить у тих, хто намагається віршувати. І Бродський виріс як поет на великому культурному підґрунті.
І "правда" або "знання матеріалу" має, на мою скромну думку, проходити такий фільтр, перш ніж потрапить на папір або на очі читачам. Інакше такі "юні леді і джентльмени" так і не відійдуть від такого "розуміння прекрасного".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-24 10:13:13 ]

Взагалі, я з вами згідний, хоча йдеться взагалі про правдивість, і почуття там, як на мене, далеко не найголовніше.

І важливий досвід, але це не той випадок, коли за романтичної епохи автор описував тільки те, що з ним сталося, або про що він чув. Можна сказати, що усе це залишилося нині на рівні "молодих авторів", мистецтво поезія і дійсно пішло значно далі. Нині досвід автора-майстра працює вже зі всім масивом мови (різних мов), і сюжети і рішення йому дає сама мова, і тут вимоги до правдивості ще вищі. Той фільтр душі, єства, інтелектуальної чутливості стає неймовірно важливим фактором. І це відразу відчувається - є таке, чи немає, правда? Особливо примітивно на тлі справжності мистецтва виглядають ті, що постулюють "гру", як основне. Такі і залишаються назавжди "наче авторами". Зрозуміло, що для юних ці небезпеки ще попереду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:03:43 ]
можу сказати вам, Лео, що у кожного своє бачення прекрасного. У мене воно таке.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:04:37 ]
Тоді мені Вас шкода :(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:06:14 ]
Співчуття прийняті. Ще щось?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:18:42 ]
Так, ще щось. Побажання - читайте якісну поезію, перш ніж будете вихлюпувати своє "бачення прекрасного". Якщо Вас цікавить еротика, то ось чудовий візрець: "Сяйво білого тіла" - ви-во "Факт",2008.
Це антологія української еротичної поезії XX – поч. XXI ст. В ній представлені твори таких авторів, як: Павло Тичина, Михайль Семенко, Максим Рильський, Валер’ян Поліщук, Василь Атаманюк, Василь Бобинський, Володимир Сосюра, Леонід Чернов, Ліна Костенко, Василь Стус, Тарас Федюк та багато інших.
http://glosa.com.ua/node/8668

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 20:04:15 ]
Ви знаєте, Лео, у названому вами виданні теж дуже багато неоднозначних творів. Я знову ж про те, що і вимоги зростають, коли йдеться про твори провідних авторів, так?
Одна назва "Сяйво білого тіла" вже дурнувата, як на мене. Цікаво, хто таке запропонував - явно не поет, та й не митець, - у цьому ж і найбільша проблема, що в нас "найкраще" в поезії, та й у мистецтві в цілому, "петрають" і непоети і немитці...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 20:26:21 ]
Взагалі-то, це перший рядок з вірша Михайла Семенка - "футуриста і антиквара", за його власним висловом. Хоча, може, для Вас він і не поет, і не митець. Вся справа - в критеріях, як на мене. Тобто, ми маємо відштовхуватися від чогось вартісного і справжнього, а не радіти з приводу того, що навчилися писати матюк на паркані без помилок.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 20:38:14 ]
Ви, шановний Лео, ніби не туди завертаєте, ми ж говоримо не про експериментатора Михайля Семенка і його вірш. Він мав право на будь-що - ми говоримо про упорядника, який, як на мою скромну думку, поняття зеленого в еротичній поезії немає, раз назвав таким чином збірник...
Та Бог із ним, - через тернії до зірок, довгий шлях, всі кроки важливі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 20:47:38 ]
А от якби Вам запропонували назвати таку збірку, на чому б Ви зупинилися? Проста цікавість :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 22:49:54 ]
Думаю, я би не став, Лео, позиціювати цю підбірку творів, як еротичну, потрібно, як на мене, подавати назву більш цнотливо і без логічних протиріч, які в ній містяться, бо і не та епоха, і не ті погляди... Власне, нормальний упорядник, як ви вірно зауважили, мав би дати концептуальну назву зазначеної риси епохи, яку "системно" описували майстри поезії. Повторю відому сентенцію, що назва книжки - найголовніше після її вартості...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 23:05:10 ]
Можливо. Але це окреме питання. Мої зауваження стосувались лише того, що не все "слизьке" є автоматично еротичним. І добре, щоб це розуміли навіть "скромні учні" :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 23:10:10 ]
І тут ви праві, Лео, бо молодому поколінню потрібно радіти будь-яким зауваженням від старших, і вбирати, вбирати... Можна з будь-яким виглядом, але вбирати. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:23:45 ]
Обов"язково почитаю. Повтрюсь, бачення у кожного своє. В цьому не сперечаються. Якщо не подобається, то хто вам винен? Критика - також плюс. Тому дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:27:57 ]
Мені винен смак, тобто можливість відрізняти смак від несмака :))
А не сперечаються про страви і кольори, а не про бачення. Як майбутній журналіст, Ви це маєте знати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:29:35 ]
Про Миколу Гоголя Бєлінський аткож казав "Несмак"... тим не менше, він класик світової літератури...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:31:37 ]
Ну, я не Бєлінський, звісно, але й Ви - не Гоголь :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 18:32:14 ]
Лео, мені особисто подобається Юля))) Антології? Ще загляньте у журнал " Лель" . Зверхність та повчальність до жінки не є прикрасою навіть у ліжку. З пов. В.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:38:00 ]
Вітре, я ж не про ЮЛЮ, яка подобається Вам :) Я лише про її текст. Тому ліжко окремо, букви - окремо. І жодної зверхності.
Успіхів у ліжку!
З пов. Л.Ф.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:36:39 ]
От-от, ваша справа - читати чи ні. А називати чиїсь творіння "несмаком"...може хтось інший образиться, але не я. У мене ж там пише в анкеті "Потреба в критиці найстрогішій". Рекомендація вам, Лео : якщо маєте якісь зауваження, то будь ласка! А просто так "спамити" не треба.


Вітер, дякую Тобі....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:40:45 ]
Мої зауваження Ви вже почули.
Усього найкращого :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлька Гриценко (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 18:42:01 ]
отак би й відразу) дяку, що завітали)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 18:46:25 ]
Так, не сваритися! До ранку ой як далеко...)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 23:02:53 ]
А чого сяйво білого тіла - дурнувата назва? а! може тут якісь приховані расистські тенденції? дійсно, в праві! у нас усі рівні!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 23:21:22 ]
Для незвичних творчих експериментів Семенка - це звичний зворот. Хоча я і не вважаю ці експерименти поетично вдалими, але на них був і є запит з боку української мови, культури, і це важливо, чи не так? А ось поєднувати епоху, і творчість майстрів, та й сам Предмет оцим, як на мене, таки не гарно. І тут можна цілу сторінку, а то й десять, якщо глибоко копати, написати про приховані у такій коротенькій назві протиріччя, і нормальний (початкової хоча би вищої освіти) мистецтвознавець ніколи би так МОДЕРНІСТИЧНО (від модернізм) не назвав збірку, яка глибоко класична за всіма своїми витоками і атрибутами...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 23:16:26 ]
а чому молодому поколінню потрібно радіти будь-яким зауваженням від старших? а якщо поради недолугі і дурнуваті то шо теж? бо старійшина старійшині рознь. От якби радив Герасим"юк чи Стус і Римарук покійні - то так. а тих, хто не має й чого показати адекватного - як слухати? ше якихось дурниць нарадить і зведе молодого автора до передчасної творчої смерті. хіба не так?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-02-23 23:22:28 ]
Ми ж говоримо не про будь-які поради. А про розумні поради досвідчених авторів ПМ. DIXI.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 23:26:38 ]
але ж серед контингенту ПМ дуже мало таких (сьогодні переглянув), хто міг їх би дати. Може ви конкретно порадите і назвете імена? от би й мені хтось порадив, бо я усе-таки немолодий, а початківець.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Біла (Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 23:33:22 ]
Перепрошую, що втручаюся у вашу надзвичайно змістовну дискусію, але чи не здається Вам, Михасю, що перш ніж просити поради, Вам варто було б хоч щось розмістити на своїй сторіночці?
А Ви, часом, не рідний брат Ольги Майбороди? Щось у Вас почерк схожий...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-02-23 23:35:41 ]
Ні, я її чоловік законний! а вірніше син і онук одночасно! не розміщую творів, бо прийшов сюди, аби знайти доброго редактора їх поредагувати, а потім і дати на суд людський. ви не допоможете? за платню звісно! кульбабками і метеликами!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Татчин (М.К./М.К.) [ 2010-02-25 18:06:47 ]
ха, Юленько, ви його просто не тим годували!
папая_маракуя_авокадо... з буденного, скажімо, банани і полуниці з вершками - ніякого м"яса_сала_й_алкоголю - і запевняю вас, ваші смакові рецептори будуть приємно здивовані.