ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Курдіновський
2026.04.30 11:17
березня 1968 року героїчно загинув мій друг, космонавт Юрій Гагарін. Але перед тим, як загинути, він мені сказав: "Жоро, будь у літературі першим! Як я - у космосі!" З того моменту я зрозумів, що в моїй поезії і прозі ідіотизм має бути суто космічного м

Борис Костиря
2026.04.30 11:15
Нескінченні дощі заливають свідомість.
І ковчег для рятунку уже потонув.
Хто ж допише печальну і змучену повість,
У якій за лаштунками Бог підморгнув?

Хто допише дощі на картині стозвучній
Там, де пензель упав у провалля віків?
Хто допише туман, б

Тетяна Левицька
2026.04.30 09:39
Вітер увірвавсь на ганок,
ходором вся хата.
Не буди мене так рано,
я ще хочу спати.
Додивитись сни рожеві,
дочекатись зливи
і плекати світ у мреві
срібної оливи.

Віктор Кучерук
2026.04.30 05:47
Зоряниці марніють тоді,
Коли жаром займається обрій,
А розбуджений звуками дім
Переповнюють світло і добрість.
Погасають, як іскри, рої
Зоряниць на блідім небосхилі,
Коли родяться вірші мої
І показують крила та силу.

Вікторія Лимар
2026.04.29 23:51
Небесна синь така безмежна.
Не можу погляд зупинить.
Бо неповторна зникне мить.
А ми від Всесвіту залежні.
Думки бувають протилежні
тому, що коїться навколо.
Навколо скільки горя, зла.
Ось так і я в собі несла,

хома дідим
2026.04.29 22:02
ми переважно сумні
віриш у це чи ні
нас переважно не пре
ні депардьйо ні маре
і гороскопи не суть
хай вони інших несуть
рифами сірих діб
де заробляють на хліб

С М
2026.04.29 21:39
О, шматяр колує справно
По вулиці вниз і вгору
Я спитав би, у чому справа
Але знаю, він не говорить
І пані до мене лагідні
І пов’яжуть бантики
Але глибоко у серці
Я знаю, не втекти

Володимир Невесенко
2026.04.29 20:34
Земля здригалась доокіл,
палало місто у кварталах.
В повітрі – дим з вогнем навпіл,
і люд нажаханий в підвалах.

За залпом залп в імлу цупку
гатили «Гради» неупинно,
а біля церкви нашвидку

Іван Потьомкін
2026.04.29 20:28
«Ти плачеш, Йоно? І за чим?
За цим кущем, який ти не садив?»
«Ні, не за цим, мій Боже».
«А за чим же?»
«Плачу, а варто б скорше вмерти, аніж далі жити...
Іще тоді, коли в китовім череві
Три дні й три безсонні ночі
Я пристрасно моливсь, щоб Ти мене

Артур Курдіновський
2026.04.29 19:31
Випльовує новатор гасло
сонети ж до яких не звик
на нього діють мов на чорта
часник

***

Дивлюсь у вибране, зітхаю...

Артур Сіренко
2026.04.29 12:33
Знову снилися мертві. Снилося, що я мушу бути на якійсь конференції по кубофутуризму. Заходжу в якийсь бароковий будинок: анфілади, мармурові сходи, скульптури Геракла в левовій шкурі, Гекати, Діани Вічноцнотливої, двері, що більш нагадують врата, потім з

Борис Костиря
2026.04.29 11:27
Не хочу в дзеркало дивитись,
Бо я себе не впізнаю.
Лиш хмара зяє, ніби витязь,
Мов усміх янгола в раю.

Я пізнаю свої глибини
У морі в штормах громових,
Коли торкається людини

Вячеслав Руденко
2026.04.29 10:34
Апельсинний Кратін*
Долучи до життя богомаза -
Фосфоричний коктейль,
Ніби збитий тертям цвіркунів,
В мармурових шпаринах
Достатньо мистецького сказу,
Апельсинний Кратін -
Драматург, що часу заяснів.

Тетяна Левицька
2026.04.29 10:08
Не дозволяй мені себе винити,
Я більше за життя його люблю!
Як небеса — отави соковиті,
І чуйну пісню з присмаком жалю.
Я так його кохаю, Боже! Нащо
Ти дав мені жагу земного щастя,
Аби міняла волю на кайдани?
Його любити я не перестану.

Віктор Кучерук
2026.04.29 07:10
Мов сонця промінь із туману,
З'явився спогад про кохану,
Яку з глибокої могили
Я повертати вже знесилів,
Адже, немов жіноча рима,
В моїх думках щомить незримо
Тремтить, колишеться, тріпоче
Вона й забутися не хоче...

хома дідим
2026.04.28 21:06
о так до ітаки
у напрямку линуть
одіссеї чи амфори
руни і тіні
безпілотні літаючі
пилососи усякі
бо там є ставки
є синки телемахи
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Андрій Стельмахер
2026.04.29

Дитячої Творчості Центр
2026.04.29

Ян Вікторія А Вікторія
2026.04.23

Макс Катинський
2026.04.22

Лія Ланер
2026.04.18

Оксана Алексеєва
2026.04.14

Костянтин Ватульов
2026.04.02






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юля Бро (1979) / Вірші

 погрішність
Кандидат у майстри спорту з вільного кохання,
Сурогат справжньої мрії відтінку фламінго…
Голос його – майже плачедо, майже домінго,
Майже дудочка з гамельну і до світання.
Що, щуреня піддослідне? Тобі кінець і трикрапочка
Замість «довго і щасливо» та епітафії.
Будеш у нього за номером n згідно графіку,
Будеш в такій халепі з обмеженим трафіком,
Ніби тобі з божеством говорити потрафило,
А воно і не чує тебе, і не бачить, і не розуміє ані
Слів, ані рухів, ані сенсу твоїх молитов і мовчання…
Чарівник у смарагдовім місті у порівнянні
З ним – ідеал співчуття, втілений знак питання:
«чим я можу розрадити чи підтримати, люба пані?»
Герої завжди помирають достойно, стоячи і останні,
А героїні зникають красиво та пафосно апріорі,
Але жоден не вийде щасливим з цієї історії,
Жоден нещасним не вийде…погрішність в завданні.





Найвища оцінка Юлія Шешуряк 5.5 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Наталія Лазука 5.25 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-07-09 10:14:07
Переглядів сторінки твору 22285
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.968 / 5.44  (4.836 / 5.55)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.808 / 5.53)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.773
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2017.10.09 11:17
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
ккк ох (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-09 10:40:10 ]
Дуже і дуже гарно, та емоційно.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Наталія Лазука (М.К./М.К.) [ 2010-07-09 10:43:32 ]
Ой, які мені близькі такі почуття...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-09 11:12:23 ]
Дуже сильно, Юль. Відчула навіть фізично. Сильно і... боляче.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-09 11:18:09 ]
Наталю, щось мені підказує, що це погано. В таких випадках якщо вже й приймати участь, то лише стороннім спостерігачем.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-09 11:54:56 ]
"Да, мои книги грустные, потому что грусть интересная. А книги о счастье, как правило, скучны." (с) Я.Л. Вишневський

Юль, ти цінний читач. переживати слова то є божий дар.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-09 13:27:33 ]
Двічі дякую, Палагеє. Незмінно рада бачити на своїй сторінці)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-09 13:59:45 ]
Юля, а тепер смахньом слєзу, і поговоримо щодо техніки і так паче.

Рими..... "Світання-кохання" - обняти тебе і плакати за такі рими... Чи набити по пальцях, які таке набрали на клавіатурі... не твій рівень так римувати... мовчання-порівняння-питання-завдання...

Феномен твоїх віршів у тому, що читаючи їх, не звертаєш уваги на технічно-лексичні недоліки.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-09 14:40:25 ]
та я знаю (с):)
але враховучи багаточисельні словники рим..у тому числі й електронні, оригінальну риму може підібрати будь хто, навіть не напружуючи мозок.
...от раніше (в молодості;) я воліла бути оригінальною у висловлюваннях..доти, доки не зрозуміла, що найкраще, що я колись зможу сказати це "я люблю тебя". а це теж, зважаючи на вік вислову, капєц як банально:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-09 14:46:10 ]
Освідчення у коханні, вірші-тости, прочитані з папірця чи напам'ять під час весіль і панахид, це зовсім інші речі, які не мають відношення до поезії.
Я буду вдячним, якщо Ви підкажете електронну адресу словника рим.

Серйозно,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-09 15:11:25 ]
вірші-тости на панахидах..) дійсно, не можу не погодитись - це кеп. освідчення, як на мене, є найвищою життєвою поезією. а щодо безпосередньо поезії як і будь-якої іншої літературної форми - то лише засіб. в тому числі передачі надтонкої інформації. віртуозний поцінувач поезії з часом вчиться читати поміж рядками, Ви помічали? автор шукає оптимальні методи донести те, що вважає за потрібне. Це не завжди досягається за допомогою класичних технічних прийомів. Але це певне суб’єктивна думка і суб’єктивна філософія:)

словники рим в Інеті не використовую, тому на жаль адреси не скину, втім її можна прогуглити гадаю. А от в якості програм (до речі, невеличких за обє’мом) неодноразово зустрічала.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Данило Мак'ітран (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-09 15:16:59 ]
А не підкажете, де можна скачати такі програми?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-09 15:29:52 ]
Так...
Якщо мислити логічно, до найвищої життєвої поезії може додатись найвища, наприклад, побутова поезія. Мені подобається моя квартира. Або я люблю свого собаку. І найвищих поезій може бути безліч.
Бо у даному випадку прикметник "життєвий" не несе в собі філософського змісту. А якщо так, то чому б ні?
Найвища макулатурна поезія, наприклад.
Але вона не має відношення до Вашого вірша.
І Ваш коментар теж чудовий :)))
Шкода, що не допомогли з адресою.
Я теж люблю вкладати між рядків глибинні смисли авторських осяянь, але де взяти стільки рим - щоб вони були і новими, і поетичними. Довідник допоміг би мені в економії моря часу...

Сумовито,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-07-09 23:34:52 ]
маю словник рим Караанського. Потрясаюча книга, енциклопедія... Поки перелистаєш, щоразу насолоджуючись новими словами, то уже забудеш що й шукав )))
придбала, коли був застій думок, поки отримала дамбу в думках здерло )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 22:20:19 ]
Не сумуйте, ГС, буде і на нашій вулиці довідник:)
До того ж, у доброму гуморі - Ви цілковито у своєму амплуа. Найвища макулатурна поезія занесена у мій словник афоризмів;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 00:18:42 ]
Він (мій гумор) не буває іншим.
Але бувають короткі коментарі, які не завжди правильно сприймаються як такі, що у честь поета, а не проти.
Бо в мене скрутно з часом. Зараз, наприклад, я чергую біля двигуна, який виробляє електричну енергію зі звичайнісінького (тільки уявіть собі) мазуту.
І розлогі коментарі не сприймаються, бо не один я чергую біля мазут-генератора. То і не має дехто часу занурюватись у довжелезні підрядні та субпідрядні речення.
Дякую за зарахування моїх умовиводів до афоризмів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-07-09 23:33:04 ]
напевне комусь здирали шкіру і, шар за шаром, втирали солі, а далі - ще перцю і скалок зі сонця, щоби не гоїлось, щоби таврувало...
тут похибка дивна, банальна лав-сторі, у когось погрішність, гріхами зужита, у когось котангенс зашкалює пристрасть..
гріхами спалили і витруїв порох сліди незатерті на змученій шкірі. яку знов здирали і, ... repeat

чомусь...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Індрик Звірик (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-17 21:55:56 ]
багато зробив би аби ти НЕ ПИСАЛА таких віршів.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-18 08:40:40 ]
Андрію, заспокойся))) Це вірші не про мене;)
Тепер можна продовжувати?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-18 08:45:48 ]
Оксанко, на цьому місці "яку знов здирали і, ... repeat" мене взяли зашпори. Не тра в одну воду двічі, ой не тра..)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Індрик Звірик (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-19 11:22:14 ]
Ну ти, Юля Броварна, кого завгодно з розуму зведеш. Зайди в приват?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 21:32:47 ]
вже. я в шоці. це монументально.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 20:17:52 ]
Зло шось дуже. такі слова говорять під гарячу руку, а віршам таке рідко допомагає..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 21:31:42 ]
Ута Кільтер з цього приводу каже наступне: "якщо людина прийшла на мій перформанс, моє завдання зробити так, щоб вона стала стурбованою, знервованою, почала про щось говорити".
Віршам, як і будь-якій мистецькій формі, допомагають справжні людські почуття. Злість є також таким почуттям. Тут не треба проекцій на особистості, напевне. Людина, яка відчувала аналогічно - повірить. В такому випадку, Станіславський би мною пишався.
А вірші "від розуму" я не люблю, ти знаєш. А вірші для вічності в мене вже є.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 21:42:54 ]
"Ни одно гениальное произведение не основано на ненависти и презрении. Вот почему художник в конце концов всегда оправдывает, вместо того, чтобы осуждать. Его дело не судить, а оправдывать. Он постоянный защитник всего живущего именно потому, что оно живет"(с)
мені таке ближче)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 09:18:33 ]
Злість - почуття деструктивне. І в житті, і в мистецтві. Я, наприклад, намагаюсь обмежити себе від негативних емоцій - не дивлюся жорстоких фільмів, не читаю таких книг. Вірш - маленька доза можливої злості. Хіба ж відвічним завданням мистецтва не було дарувати людям добро і позитив?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 11:56:38 ]
Юля Шешуряк (М.К./Л.П.) [ 2010-07-20 09:18:33 ]

Злість - почуття деструктивне. І в житті, і в мистецтві. Я, наприклад, намагаюсь обмежити себе від негативних емоцій - не дивлюся жорстоких фільмів, не читаю таких книг. Вірш - маленька доза можливої злості. Хіба ж відвічним завданням мистецтва не було дарувати людям добро і позитив?

-

вибачте що втручаюся, а ви часом не Юля Шешуряк - редактор одного з найжорстокіших літ.нет.ресурсів, де авторів через одного поливають йадом?
а може ви тільки недавно стали захисницею Світла і Добра і я шось пропустила?

з пошаною до всіх,
здивована,
Белла


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 12:08:04 ]
шановна Б.Донна)) то я, дякую за рекламу, але не бачу зв"язку з моїми словами. Жорсткий - не значить негативний і злий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 12:13:30 ]
вас же процитую, шановна Ю.Шешуряк -

Юля Шешуряк (М.К./Л.П.) [ 2010-07-20 09:20:10 ]

та тут суть не в формулюванні, а в енергетиці. -

а йад він і в африці йад - це вже від мене.
не хотіла б приводити цитати з Публа на цьому доброму і світлому ресурсі))
ваша незмінно,
Белла


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 12:20:13 ]
Отож)) Можна і на х*й послати позитивно і без злості, вже повірте досвіду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 12:24:44 ]
.......позитив, добро і світло))
люблю.
ваша Белла


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 22:19:27 ]
повний консенсус. "Жоден нещасним не вийде…" всі виправдані. всі герої. хіба не відчувається, що саме на цьому зроблено акцент?
але, як на мене, гуманізм має бути притаманним життю більше, аніж мистецтву. і саме тому, що це не так, геніальні митці часто виявляються дуже посередніми людьми. Парадокс: жорстокими апологетами гуманізму. Біографічні дослідження це переконливо доводять, хіба ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 09:20:10 ]
та тут суть не в формулюванні, а в енергетиці. можна навіть "люблю" сказати зло.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 10:12:04 ]
Переконливо. Ти молодець, Юль. З таких світлих і добрих людей починається велике і світле майбутнє і велике гуманне мистецтво. Побудоване на великих світлих ідеалах. Але для балансу комусь треба уособлювати собою протилежний бік місяця. Інакше доброта суттєво втратить без порівняння.
А вже про енергетику то це взагалі, вибач, нісенітниці. Кожен відчув те що хотів. І ніхто не зауважив, що під віршем немає дати. Це тому, що вірш цей належить до категорії старих чернеток, витягнутих і дороблених. Тільки вино із роками набирає градус, а злість (доречі, хтось із присутніх тут гуманістів вкаже мені на неї пальцем або вона так і залишиться суб’єктивно-абстрактним відчуттям?) вже давно випарувалась би. Але знову ж таки, автор не окуліст, щоб змінювати зручні для когось кути зору, чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 10:29:29 ]
Я долучусь, але трішки.
Мені теж подобається повертатись до старих віршів.
Деякі з них стануть кращими за рахунок додаткової роботи над римами і засобами художньо-поетичного віддзеркалення баченого, пережитого або вигаданого.
І я не можу зрозуміти думку протилежного спрямування, бо мені відомий анекдот. Як би б не він... Якби б не він... Я його нещодавно почув, а які наслідки...
Короче кажучи, прийшов собака давати віршовану ямбом телеграму такого змісту "Гав-гав, гав-гав, гав-гав, гав-гав." З рефреном і ефектною, на його думку, кінцівкою. Теж те ж саме "гав-гав".
А на пошті пропонують додати ще одно "гав" чи "гав-гав" (подробиці мені невідомі), бо все одно виходить практично майже одна і та ж сума, але більш кругла.
А собака відповідає" "Як це ви до такого додумались? Якщо додати, то буде повнісінька нісенітниця".

З вибаченнями,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Індрик Звірик (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-20 14:48:37 ]
У вас тут, шановні, схоже, щось особисте. До того ж ніхто із вас думаю не знає Юлі Б. Бо угледіти у цих поезіях зло, це під яким же кутом треба дивитись?

А дівчина із досвідом посилання на* * * взагалі здивувала. Чи роблячи такі пафосні зауваження Ви, шановна, бажаєте якихось моральних дивидендів, схвального піддакування?

Вибачте, що втрутився.
З повагою,
Андрій З.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 15:54:10 ]
Що для Вас означає "знати" людину? В глибинному філософському сенсі - може й не знаю. В більш простому - знаю більше, ніж Ви собі можете уявити, мабуть ;)

Посиланням на *** хіба можливо когось здивувати? Ви мене от здивували своєю реакцією. Я завжди думала, що пафосом важаються інші слова - наприклад, "шановна", але аж ніяк не х*й. Ви хочете про це поговорити, що так акцентуєте на цьому увагу? Можемо перейти на рівень особистої переписки, щоб не засмічувати авторці сторінку вірша.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Белла Донна (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 16:08:37 ]
ах шановний (пафосно!) Індрику,
як ви не в курсі - суч. дівчат не здивувати посиланням на 3 букви, зате звертання *шановний* це для них - пафос)))
зі співчуттям
ваша
Белла


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 17:02:43 ]
Андрію, тут нічого осбистого, тільки конкретний вірш. Юлю Б. трохи знаю) Про кут промовчу))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 17:06:50 ]
кут - 45


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Індрик Звірик (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-20 17:06:05 ]
Дівчино, говорити "про це", здається, Ваша парафія. Ви почуваєтесь у своїй площині говорячи про це зі сторонніми чоловіками? Ще раз вибачте, якщо втрутився не у свою справу. Я вмиваю руки. Пафос мався на увазі інший, не варто пересмикувати.

Броварна, вибач за засмічену сторінку. Резюмуючи: максимум, що я побачив у тексті - деяке роздратування, що ажніяк його, текст, не зіпсувало.

Індрик

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 17:09:41 ]
Коли здається - треба хреститися, і не сприймати слова "про це" в якомусь "площинному" контексті - бо це вже, шановний, пересмикування по Фрейду.

Броварна буде вдячна тобі за підтримку :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 17:26:52 ]
Слухайте.. шановні і не шановні, а вам не здається, що це вже дещо занадто? Ваше сукупне емпірічне пізнання мене досягло апогею. Досить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 17:39:31 ]
При цьому дехто тричі привідкрив вуаль дами...
Чомусь до цього я надто чутлива.
Не люблю, коли хтось відкриває моє ім'я, прізвище, коли я того не хо' :)

Ти помітила? Твої твори й сторінки завжди притягуть безліч бажаючих поспілкуватися. Це - дар :)
З любов'ю, я


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Індрик Звірик (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-21 21:25:55 ]
пане Олеже, я маю вибачитись особисто перед Вами, якщо мій комент був сприйнятий за дошкульність. Отже - вибачаюсь)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 11:21:33 ]
Охохой, любий ГС:))))) А за що Ви зараз вибачались?:) За те, що я довго сміюсь із Вашого анекдота замість того аби працювати?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 11:54:05 ]
Я просив вибачити мені долучення до діалогу і, ймовірно, не зовсім свіжий анекдот, трішки все-таки лукавлячи. Бо кому тільки не розповідаю, ті не можуть утриматись від сміху. І не кажуть, що старий. Хоча він не сьогоднішній.

А це більш життєва і не менш анекдотична історія.
Працівницю одного з міністерств (і не тільки її) примушували подавати цифри, використовуючи які чинному прем'єру було б легше писати свої переможні реляції про 100 днів його чергового втручання у відрегульований механізм ручного управління вітчизняною економікою. То вона (співробітниця), біднесенька, тричі готувала звіт. Бо прямим текстом ніхто нічого їй не радив, але зауважували, що якось недостатньо якихось коштів в одному місці, а занадто багато - в другому. Я миттєво пригадав цей анекдот. А вона розповіла його на роботі. І звіт вийшов таким, на який очікували :))) Але ніхто не сумував з приводу совкових тенденцій :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2010-07-29 16:28:18 ]
Ну а в тебе де це взялось?!!!

Не можу ставити шістку, а тоб влупила

за правду )))

Люблю
Юля


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2010-07-29 17:10:44 ]
за правду, Юльк, вже влупили і неодноразово)
та й кому вона потрібна на ярмарку марнославства? Отож.
Цьму!