ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Страшно бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона тоді вдивлялася у вишню
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
nbsp       Я розіллю л
                            І
               &

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.

Світлана Пирогова
2024.11.20 07:07
три яблука
холодні
осінь не гріє
гілля тримає
шкірка ще блискуча гладенька
життя таке тендітне
сіро і сумно
три яблука висять

Микола Дудар
2024.11.20 07:04
Батько, донечка, і песик
Всілись якось на траві
Не було там тільки весел
Але поруч солов'ї…
Щебетали і манили…
Сонце липало в очах
І набравшись тої сили
Попросили знімача

Віктор Кучерук
2024.11.20 05:44
Ти не повинен забувати
Десь в олеандровім цвіту
Про українську світлу хату
І щедру ниву золоту.
Ще пам’ятай обов’язково,
Ввійшовши в чийсь гостинний дім, –
Про милозвучну рідну мову
Й пишайсь походженням своїм.

Артур Курдіновський
2024.11.20 05:12
Спиваю натхнення по краплі
Заради простого рядка.
Я досі ніяк не потраплю
До міста Івана Франка.

Запросить в обійми ласкаво
Там вулиця світла, вузька.
Я б вигадав теми цікаві

Микола Соболь
2024.11.20 05:11
Які залишимо казки?
Домовики лишились дому.
Лісовики де? Невідомо.
Тепер на березі ріки
не знайдете русалок сліду.
Чи розповість онуку дідо,
як шамотять польовики?
Коли зовуть у гай зозулі,

Микола Дудар
2024.11.19 21:50
Тим часом Юрик, ні, то Ярек
Прислав запрошення - меню…
Перелік всього — і задаром
Ну що ж нехай, укореню.
Присиплю жирним черноземом
А по-весні, дивись, взійде…
Ми творчі люди. Наші меми
Не встрінеш більше абиде…

Борис Костиря
2024.11.19 18:51
Я розпався на дві половини,
Де злилися потоки ідей.
Розрізнити не можна в пучині
Дві ідеї в полоні ночей.

Зла й добра половини тривожні
Поєдналися люто в одне,
Ніби злиток металів безбожний,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Рецензії):

Самослав Желіба
2024.05.20

Наталія Близнюк
2021.12.12

Тарас Ніхто
2020.01.18

Сергій Губерначук
2019.07.07

Юля Костюк
2018.01.11

Олександр Подвишенний
2017.11.16

Ірина Вовк
2017.06.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Шпилька» (2010) / Рецензії

 Рюмка чаю з Іваном Гентошем
Образ твору Отут все і буде відбуватися ) Тихе, затишне місце, ніхто не заважатиме репліками або присутністю (!). Негучна гарна музика, відповідний антураж - що ще потрібно для ніжного допиту? )

ПС. До спостерігачів: усі враження, поради і т.п. - опісля )
Дякую,
ваша Мрія Поета.




Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.



      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-19 16:03:58
Переглядів сторінки твору 44289
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (0.419 / 5.58)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (0.415 / 5.54)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.805
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Дамський клуб, рецензії
Автор востаннє на сайті 2011.03.26 16:07
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 20:47:08 ]
Мрієчко, я "у Ваших колен"... Соррі, соррі - тільки дібрався до Компа. "Нє вели казнить" - "але справи, Кицюню, справи..." Музика СУПЕР, чаю нема. Схоже, я трохи припізнився. Образ твору підказує, що втрачено багато. Може ще можна зарадити справі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 20:52:17 ]
Кицюню, то не до мене, милий, ти переплутав )

Як так, чаю нема? То в тебе омана зору. А в руці що? Ах, келих... А хіба чай у келихах не буває? Все залежить від уяви )

Ну, сідай-сідай... Ні, лягати не треба, я не психотерапевт.
Рада, що музика сподобалась, я старалась )
На тебе взагалі музика впливає? На відчуття? Створює атмосферу?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 20:57:23 ]
Я, я! Натюрліх! Аякже, впливає. Пробач, комплексую - відчуваю вину за спізнення."Але справи, Кицюню, справи..." - то слова ЛГ з пародії, наче в тему


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:01:22 ]
Та не комплексуй, нічого страшного не відбудеться. Ми просто поспілкуємося ) Ти колись давав інтерв"ю?
От це воно свого роду і буде.
Але умова: відповідати чесно (можна з гумором!), дивлячись в очі. Нііі, Ваню, нижче не можна - тільки в очі )
Готовий?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:04:02 ]
Мрієчко, щось довго чайник не закипає, я можу перехвилюватися... сидячи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:05:47 ]
Ого! Уже? Ну, ти гаряча штучка )) Добре, можеш стоячи відповідати)

– Чого ти не можеш пробачити жінці / чоловіку?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:05:29 ]
То з детектором чи без?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:06:37 ]
Я сама краще детектора )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:09:03 ]
Жінці в принципі певно можна пробачити все, крім неправди. Чоловіку - недотримання слова


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:10:50 ]
Неправда - поняття відносне. Якої саме?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:13:49 ]
Щирої. Це коли дивляться в очі (тільки в очі) і говорять неправду. Будь яку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:16:21 ]
Ти іншої думки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:19:08 ]
Удивляться в очі чоловіку, жінка може сказати йому неправду про вартість шляпки, яку вона купила під час шопінгу ) Хіба це такий гріх?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:22:47 ]
Мрієчко! (посьорбуючи чай) Це не гріх. Я думав, що спеціально наголошувати, що йдеться не про матеріальні речі - зайве. Я не помилився, правда ж?
Розвій мої сумніви


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:24:27 ]
Ні ) це була перевірка )

А коханій жінці? Теж усе, крім неправди?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:30:10 ]
Надіюся, це не перевірка. Делікатне питання. Крім неправди - ще, напевно, зради.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:33:32 ]
А буде ще не одне делікатне питання )
Тобто, ти вважаєш, що краще знати про зраду?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:36:42 ]
Ніжне питання. Теоретично - так, практично - ні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:39:28 ]
Молодець ) Отже, ми з"ясували, що не всяка неправда є однозначно поганою.
Підемо далі, до більш приємних моментів.

– Що саме у жіночій фігурі тебе «заводить» найбільше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:45:09 ]
Розумію, що відповідь " Я встидаюсь сказати" тебе не задовільнить. Я би не виокремлював окремі "елементи", вся власне фігура, в "комплексі", в сенсі вцілому. Згармонізована.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 21:48:14 ]
Останнє слово хороше )

– Як ти ставишся до фантазій у сексі? Як ти думаєш, чому 90% фантазій так і лишаються в голові у багатьох пар?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 21:55:29 ]
Так, дуже співзвучне з гормонами. Позитивно. (Як детектор - нічого не показав?) В голові, в сенсі незреалізованими? Думаю, багато факторів може вплинути - від скромності і закомплексованості до боязні несприйняття.Або відсутність досвіду.Або ще тисяча причин - то тонкі речі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 22:01:35 ]
(Детектор дещо показав, але що саме - не скажу))
Тобто, якщо я вірно тебе зрозуміла, ти не з тих, скромних і закомплексованих, так? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 22:06:43 ]
Мрієчко! Лишіть першого ніжнодопитуваного живим!
Найгірша справа давати самому собі оцінку в цій делікатній сфері, враження може бути надто суб’єктивне. Ще більш, ніж самому оцінювати свою поезію (наприклад)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 22:08:53 ]
Ванєчка, я не буду тебе примушувати докладно розказувати про те, як ти це робиш )) Просто скажи: так чи ні )
А заодно - про твоє ставлення до BDSM (обыцяю не продовжувати) )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 22:20:16 ]
По першому питанню, Мрієчко (тільки для тебе) - думаю, тут в двійковому коді некоректно. Правильніше напевно - в міру.До БДСМ - негативно


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 22:23:41 ]
Добре ) випий рюмочку чайочка, розслабся, зроби три вдохи-видихи, а то ти так дихаєш, що в мене спідничка колишеться )

– Ну, розкажи, Ваню, як ти дійшов до життя пародиста?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 22:26:04 ]
Зараз, Мрієчко! Десять хвилин - ОК? Розмова по скайпу - вернуся зразу по.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 22:43:33 ]
Спідничка колишеться? Я думав - то вітер...
Ти маєш на увазі "докотився"? Помало, але впевнено, Мрієчко.Життя таке загадкове і непередбачуване.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 22:54:42 ]
Нє, Ваню, це не допит. Відповідай, чому саме пародистом, а не поетом? ) Поступово дійшов чи одразу вирішив?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:07:16 ]
До даного моменту я все таки думав,Мрієчко, що пародист, який пише в жанрі віршованої літературної пародії - теж поет. Пробач за сміливість. Тут детектор навіть не рухнеться. На ПМ на цей рахунок існують різні думки. "Дійшов" звичайно не відразу,
писалося трохи лірики.Навіть на російській мові (під час служби в рядах...). Останнім часом (років три) майже виключно пародія - так просто пишеться. За невеличким вийняком (наприклад романс" Ну як же я без Вас?" і подібне). Буде три збірки пародій. Друга вже "на виході"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:12:27 ]
так, безумовно, пародист теж має бути поетом, це я маху дала ) (мріючи) може, колись ти мені подаруєш з автографом свою збірочку )

Скажи, а на твою думку і смак, має бути (Мрія) Муза Пародиста?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:13:25 ]
тобто, якою вона має бути?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:23:13 ]
Не можу не відмітити (як пародист-поет!!!) колоритність фрази "Це я маху дала".Ледь чай не пролив - так сподобалося. Звичайно, Мрієчко, думаю, що то "колись" буде незабаром, навіть знаю вже, що напишу тобі (поки - секрет). Аякже, має бути! Я ж тобі ще літом (минулим) про те писав в якомусь коменті - ти забулася напевно...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:23:54 ]
Надихаючою!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:25:59 ]
Мрієчка нічого не забуває, дорогий Ванєчка ) і про "маха дала" я тобі спеціально підкинула, щоб ти не був напруженим таким )

Але продовжимо.
– Чи пам»ятаєш своє перше кохання? Як (його) її звали? 


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:32:37 ]
Аякже, Мрієчко! Хто ж перше не пам’ятає? Романтично і трепетно. В її честь багато років потому назвав доню Оксаною.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:33:56 ]
От умнічка! Це було "кохання з першого погляду"? Ти взагалі віриш у таке?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:38:35 ]
Ні, то не було з першого погляду. Але в таке вірю.Переконаний - є!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:39:42 ]
О, да ти романтик! Приємно )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:46:36 ]
Романтик - то один бік справи. З іншого боку серйозні наукові дослідження в цій області стверджують, що люди протилежної статі підсвідомо роблять для себе оцінку "симпатична - несимпатична" (чи "...ний") на протязі 2 секунд. Далі можна не прикрашатися, не робити макіяж і не поправляти зачіску. Думка зазвичай не змінюється. Це і є "з першого погляду", якщо "ТАК"!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:48:57 ]
Але ж "симпатичний-не симпатичний" - це ще не кохання, погодься. Це просто фіксація гормонів, а не серця, хіба ні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:59:17 ]
Не зовсім так, Мрієчко! Це 90 процентів майбутнього кохання. Так кажуть специ в цій області.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:36:33 ]
До речі в питанні "Як (його) її звали?" слово "його" - то просто така анкетна форма, чи на ПМ нові віяння...часу?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:41:27 ]
Нє, це жарт. А от якби РМ ЗВЕРНУЛАСЯ ДО ПРОГРАМИСТІВ ІЗ ПРОХАННЯМ ЗРОБИТИ ЩЕ ОДИН ТЕГ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОГО МОЖНА БУЛО Б ЗАКРЕСЛЮВАТИ СЛОВА, БУЛО Б ЩЕ ГАРНІШЕ )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-19 23:42:35 ]
Нумо, романтику, скажи, чи віриш ти у жіночу дружбу? А в дружбу між чоловіком і жінкою?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-19 23:55:36 ]
Про випадки справжньої жіночої дружби чув, причому неодноразово. Думаю, що насправді трапляється, але значно рідше, ніж чоловіча дружба (теж справжня).Між чоловіком і жінкою в повному розумінні цього слова -
рідкість величезна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 00:02:04 ]
За жіночу дружбу - дякую. Щодо чоловічо-жіночої дружби - з одного боку, так. З іншого, "повне розуміння" у тебе виводить за дужки всі еротичні моменти. Але вони все одно існують ) Звідси випливає інше питання: як ти думаєш, чи можуть друзі (ч і ж) мати секс між собою?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 00:12:06 ]
Говорячи "рідкість величезна" якраз і мав на увазі дружбу без сексу. В іншому випадку це вже не "чиста" дружба. Інтим між друзями може бути (і напевно часто й буває), але це накладає на дружбу багато з "емоційної сфери". Іншими словами, друзі стають коханцями, зберігаючи дружні відносини. Це непросто, якщо серйозно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 00:19:50 ]
Це дуже непросто. Але ты ж самі наукові спостереження доводять, що колишні коханці (якщо вони розсталися "по-людськи") стають потім найкращими друзями. Взагалі це підтверджує твою думку. Але насправді все складніше )

- Тебе колись зваблювали жінки?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 00:24:11 ]
А хто ж мене мав зваблювати? (Жартую)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 00:24:50 ]
Нє увілівай ) Так зваблювали?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 00:30:24 ]
Так ж "не увіліваю"! І, будь ласка, не треба в минулому часі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 00:32:09 ]
Ой, пробвч ) То ти, біднятко, значить, й досі жертва зваблена? )
До речі, я тебе не зваблюю. Ми розмовляємо просто ))

Ти ризикований, азартний чоловік? Як далеко ти можеж зайти у справах, у стосунках?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 00:44:51 ]
Детектор, Мрієчко, має бути безпристрасний. Бо той, хто дає інтерв’ю, в певному сенсі ділиться "сокровенним".В жартівливій формі, звичайно. Чому ж відразу жертва. Жертва - це наче "пострадавша" сторона.А про теперішній час - то не в даний момент,
не переймайся. Я розумію - ми на роботі. Ризикований і азартний в міру. Ситуація керована і під контролем. Останнє питання треба б утонити.Що значить.в справах, в стосунках?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 00:47:26 ]
Зрозуміло. Ти із задоволенням дозволяєш жінкам себе зваблювати )

У стосунках - наприклад, чи міг би ти, приміром, зайнятися любощами в купе поїзда? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 00:49:34 ]
А в справах - чи можеш ти "встряти" в проект, який "фіфті-фіфті", може принести прибуток, а може прогоріти?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 01:01:07 ]
Мрієчко! Ти робиш такі цікаві і "лєстниє" для мене висновки і узагальнення! А я ж одружений чоловік. І просто висловлюю свою точку зору на поставлені тобою питання.Чим купе поїзда в сенсі зайняття любощами відрізняється від каюти яхти? Чи готельного номеру.
Питання - з ким?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 01:05:15 ]
Ванєчко, а ти не вбачай в цих питаннях нічого, крім бажання саме прояснити твою точку зору. Абстрагуйся, любий )
Пояснюю. Каюта яхти і готельний номер можуть бути ізольованими. А купе поїзда - ні, бо за стіною пасажири, навіть якщо ви (умовні "ви", Ваню!) в купе удвох.
Але твоя остання фраза дає мені відповідь ) Тому йдемо далі.
(до речі, ти ще тримаєшся нормально? півгодинки витримаєш? під чайок, картинки і музику? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 01:05:58 ]
Стосовно проекту - можу. Дивлячись який. Є проекти, в яких прибуток далеко не основне. Навіть не "фіфті". Одним таким і займаюсь останнім часом. Таке порою трапляється.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 01:07:05 ]
– Що ти розумієш під означенням «сучасна жінка»? Чи є для тебе різниця між «сучасна» та «емапнсіпована»? (коротко)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 01:08:58 ]
Мрієчко! Коли Дама, Мрія питає: "Ти ще тримаєшся нормально? півгодинки витримаєш?" - хіба може бути негативна відповідь навіть у пародиста?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 01:11:03 ]
я так і думала, що ти знайдеш у цій фразі саме те, що я туди сховала )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 01:19:47 ]
Сучасна жінка - напевне коротко не вдасться.Сучасна, на мою думку, значно ширше, ніж емансипована.І тут справа не у формальному вирівнюванні прав чоловіків і жінок."Незалежна, впевнена в собі, освічена, елегантна та чарівна" - з якої ніхто не зняв домашніх обов’язків і важливих справ на роботі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 01:23:48 ]
Чудово. Тоді "сучасний чоловік" - це...?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 01:30:43 ]
"Сучасний чоловік проти хом'яка: хто більше мужній?" - ти це мала на увазі? Якщо без жартів - теж дуже нелегка справа. Але то якщо серйозно, з повною відповідальністю ставитися до свого призначення і обов’язків. В першу чергу по відношенню до жінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 01:34:38 ]
Залиш тваринок у спокої! Їм і так важко )
А що таке "обов"язки по відношенню до жінки" (крім хом"ячого аспекту?) )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 01:41:27 ]
В першу чергу підтримка, всестороння і доброзичлива.У всіх сферах життя.Про гендерне партнерство навіть не йдеться - це на порядок вище.
І забеспечення емоцій


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 01:43:16 ]
Соррі.Збій виник. І забеспечення емоційного позитиву також у всіх можливих сферах всіма можливими засобами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 01:49:13 ]
Харошаа відповідь )
А скажи, що ти думаєш про помсту взагалі і про жіночу помсту зокрема? Не дріб"язкову, а справжню, виношену. Це ознака сили чи слабкості?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 02:00:09 ]
Мрієчко! То настільки обширна тема, особливо та, що зокрема! А я вже хотів по галицьки цілувати господиню в руку (для початку) і дякувати за чай. Щоби гість створив враження "порєдного"."Пришел - спасибо, ушел - большое спасибо...", як говорять наші друзі. Додому я просилася... Якщо коротко - то думаю,що майже завжди це ознака слабкості.Таки напевно в переважаючій абсолютно кількості випадків.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 02:01:50 ]
Ти прав, просто я "забивала колишки" для подальших розмов у біль широкому колі )

Добре, виходимо на фінішну пряму. Бліц-питання-відповіді.
– Якби тобі можна було обрати лише одну з двох, кого б ти вибрав: Ліліт чи Єву?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 02:05:43 ]
Певно Єву


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 02:06:52 ]
– Якби тобі можна було обрати лише одну з трьох, кого б ти вибрав: служницю, принцесу або королеву?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 02:10:17 ]
Тут обирати в сенсі для?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 02:10:41 ]
В сенсі для пари


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 02:13:42 ]
Тут по чесному не від статусу. Скажемо - гарну і розумну. Такі в казках служниці тільки бувають.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 02:15:01 ]
Мова була не про статус, а про самооцінку )

Добре. І, нарешті, придумай швидко риму до "туя" ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 02:16:28 ]
статуя


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 02:16:57 ]
Всьо, дорогий Ванєчка, відмучався ти ) Маю сказати, що достойно витримав цей нелегкий допит (сподіваюсь, в дечому таки ніжний) ) Мій детектор маякнув пару разів, але це не суттєво.

Тому з вдячністю цілую тебе ніжно і під чуттєвий, хвилюючий спів Шато бажаю доброї, мрійливої ночі )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 02:25:54 ]
я вже Шато з Шаде плутаю ) сплюююю)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-20 02:21:57 ]
О! "Мы смогли это!" Ніжний надзвичайно - таких ще не було, гарантую.Цьом - цьом навзаїм! Дякую за чай!!!
ПС. А детектор - просто залізяка, він помилятися теж може. Якраз тих пару разів... Цьом!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-20 12:03:00 ]
Ну-ну :))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 13:13:24 ]
в якому, вибачте, сенсі? )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 23:11:37 ]
Спробувала визначити жанрову приналежність бесіди і розгубилась між вишуканою еротикою та безкомпромисним гештальтом)) Тішить, що Іван навіть у Дамському клубі почувається невимушено. Лишається лише уявляти які питання виникнуть у шановнго чоловіцтва ПМ, коли Мрієчка навідається у якийсь із чоловічих клубів;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 23:33:13 ]
Якщо немає ще жанру "еротичний гештальт", то можемо його започаткувати ) Так, Іван молодець, витримав, хоча ще трішки "тренувань" йому не завадить )
Щодо питань Мрієчки з боку чоловіцтва ПМ... А слабо уявити відповіді Мрії? ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 23:36:09 ]
До речі, любе жіноцтво і чоловіцтво ПМ! Якщо комусь є що сказати - ну, посварити там, звинуватити у чомусь - не соромтьесь :) Вже можна, допит закінчено.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 23:37:53 ]
може, у кого які пропозиції будуть щодо кола питань у таких бесідах? Все в наших руках (це, Ваню, фраза спеціально для тебе як для пародиста)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Бро (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 23:39:37 ]
еротичний гештальт? лікарю, і багато у вас ще таких картинок?:))

а щодо можливих відповідей Мрієчки..ну що ж..з епохи укладання "Гілок Персика" давно вже час з’явитись новим тематичним трактатам. От тільки хто ж наважиться на питання для... таких відповідей?..)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-20 23:51:38 ]
Ось! У цьому і є головне питання: хто ж відважиться?
Адже справа не просто в тому, щоб запитати про щось відверте, а в тому, ЯК САМЕ це зробити, щоб це було схоже на мистецтво Дао )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 13:16:39 ]
Ах, це був допит!

Нічого собі!
От дозвольте, поцікавитися які були завдання цього допиту.
Що встановити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 13:20:58 ]
Інколи і сам процес є самодостатнім :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 13:27:44 ]
Дорога Ада!
Так, це був допит, ти вірно зрозуміла. І його завданням (як і будь-якого іншого допиту) було отримати від піддопитного зізнання. Що, власне, і сталося. У ході допиту я чимало зізналася про особистість Івана Гентоша, навіть через його дипломатичні й гумористичні відповіді.
Щодо методів, вони, як ти розумієш, можуть бути різними. Дехто полюбляє заламувати руки і вставляти пальці в двері, або влучним ударом з "меню" капаейри ламати носи чи відбивати печінку.
Дехто воліє досягати свого ніжними півдоторками та розмовами за "рюмкою чаю". Це вже питання смаків )
А яким ти бачиш допит?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 13:36:26 ]
Згодна з Вами, але...
Але є нюанси:
1. Допит влаштовують спеціально уповноважені на те органи :)
2. Метою будь-якого допитує є з"ясування обставин справи, визначення причетності до чогось чи когось :) Допит проводять, щоб зібрати якомога більше доказів, які допоможуть вподвльшому у розкритті...як що хочете, злочину.

Я до чого це все пишу...? До того, що вважаю за потрібне вставновити певні правила "допитів", які доможуть максимально ефективно їх проводити.
Більш того, отримувати максимальне задоволення як для допитувача, так і для допитуваного, і для тих хто приймає участь чи просто спостерігає :)


Визначити завдання, мету і цілі "допиту",
Можливо, визначити ознаки та причини, згідно яких мужички підлягають "допиту".

Що скажете?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 13:49:13 ]
1. І які ж такі спеціальні "органи" існують в контексті ДК? )
2. Я думаю, до понять, які ховаються за словами, варто ставитися більш творчо (як от, наприклад, до виразу "мій ласкавий та ніжний звір, який несе в собі набагато більше, ніж значення кожного окремого слова). Аналогічно просто "допит" і "ніжний допит" - то є дві великі різниці, як кажуть панове одесити )

Тому не вбачаю особливої необхідності встановлювати якісь жорсткі правила. Бо творчість (а вона багатогранна, і ніжний допит - один з її різновидів) не визнає жорстких правил )
Втім, тобі ніхто не заважає провести свій допит. Потім ми їх можемо порівняти: і з позиції ефективності, і з позиції задоволення "діючих осіб і спостерігачів" )
Щодо ознак - Мрія намагатиметься "допитувати" тих, хто її цікавить як особистість (причому у різних векторах).

А ще скажу, що ми на "ти" )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 13:39:47 ]
Яким я бачу допит?

(До речі, про зізнання, а в чому зізнався Іван Гентош?)

"Допит" має приносити задоволення, викликати посмішку на устах і блиск в очах. Щоб допитуваний навіть не здогадувався, що його допитуюють :)

Навіть якщо поряд стоїть поліграф, чи якийсь сержантик з гумовим кийком. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 13:54:55 ]
Адочко, Іван зізнався практично у всьому, що цікавило Мрію )
Мені та Івану (сподіваюсь) допит приніс задоволення, викликав посмішку на устах і блиск у очах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 13:42:31 ]
А ви не думали, жіночки, а раптом і чоловіки захочуть влаштувати нам допит. Що тоді будемо робити????

(Про процедуру допиту на ПМ, спробую прописати її, і якщо вона викличе схвалення - це буде супер! А якщо ні - то вже разом і придумаємо щось інше;)

Це буде весело! :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 13:56:11 ]
Як шо будемо робити? Віддамося ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 13:44:01 ]
Я вперше випив горілки у десятирічному віці (це я зараз не долучаюсь до бесіди зі своїм офф-топом) у десятирічному віці.
У заварничку була горілка. А батьки пішли виносити гостей на подвір'я. Щоб ті не спали, хто де приткнувся.
А з гарячим чаєм горілка-таки пішла. Спочатку, щоправда, незвично. Але заварка повинна бути гіркою. Я тому вижлуктив склянку. Важко було.
Потім мав клопіт.
А "рюмка" - це якою мовою?
Чарчина, келишок, гранчак? Це малось на увазі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 14:01:02 ]
Гаррі, вибачте, не зовсім в"їхала у вашу алегорію з горілкою і чаєм по відношенню до предмету розмови)
Щодо "рюмки" - так, то чарка. Але "рюмка чаю" - то практично ідіома. Можливо, є сенс взяти її в лапки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 14:05:30 ]
Я це і мав на увазі. Ідіоматичний вислів.
Літературний ресурс у нас поетичний.
Можливо, я помиляюсь, але питання чистоти рідної мови мене непокоїть.
От і все.
На все добре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 14:11:28 ]
І це дуже гарно, що непокоїть ) Ще раз дякую.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 13:58:56 ]
Мрія, я зрозуміла все.
Так і я творчо підхожу до цього, навіть шаленно творчо :) Просто хотіла якось впорядкувати і дати чітке розуміння що воно є таке.
Звичайно різниця між допитом і ніжним допитом є, і має бути. І дуже суттєва :)

Умова, як я зрозуміла, це інтерес чи симпатіє, причому як взаємна так і ні (про що мужчинка навіть не здогабується:)

Мрія, я не нав"язую свою думку, я просто пропоную ;) А різниця ж є, згодна:))))

І ще...Дякую тобі за назву "ніжний допит" - звучить, як елемент мотивації до зізнання чи просто участі:)

:) пі/пі6 Жах! у нас досі немає назви клубу!
Шо робити!????


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 14:07:56 ]
Ще можна подумати про участь одночасно 2-3 "слідчих", такий собі "перехресний" допит. Але тут існує певна організаційна і психологічна небезпека )

З назвою - треба вирішувати. Тільки бажаючих це робити недостатньо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 14:00:27 ]
Звичайно віддамося, але неповністю ;)

"Мені та Івану (сподіваюсь) допит приніс задоволення, викликав посмішку на устах і блиск у очах" - це і завдання ніжного допиту :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 14:01:58 ]
Здається, я знаю, хто буде наступмин! (підморгуюючи Гаррі Сідорову).

Да ще й про горілочку сказали, тут і напрягатись сильно не треба - споїти і допитати по всі правилам і без ;))))))
(жартую)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 14:06:37 ]
Мені вже ввічливо натякнули, у який бік можна йти.
На все добре :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 14:10:03 ]
"Ох, и мнительный ты, Сидор" (с) )))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 14:09:36 ]
Боже! Я зовсім цього не хотіла, то все перець мабуть ударив в голову. Вибачте! Зовсім ні, не треба йти! Навпаки, це дуже-дуже класно , що ви завітали!

пі/пі Чи може злякалися НД?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-21 14:58:15 ]
"Перехресний допит" - мені здається якось не дуже буде. А знаєте чому? По-перше, це може зашкодити допиту взагалі. Да й навіщо перехресний!?
Один допитуваний і один допитувач, а інші можуть прилучитися в кінці, коли завдання і цілі допиту будуть досягнуті :)

пі/пі Да, з назваю тяжка ситуація! Ну якже залучити жіночок до участі?! Може конкурс чи акцію влаштувати???
Мрія, що скажеш????


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 16:31:30 ]
Вітаю, шановні Пані! На правах першого ніжнодопитуваного насмілюся запропонувати назву без "допиту". А що як "Ніжні Колізії"? В сенсі все таки трохи різних поглядів і переконань слабкої і сильної половин людства на одні й ті ж проблеми і питання? Або якісь інші, але Колізії. Що не вступають


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 18:32:09 ]
Ваню, боюсь, Колізії - занадто "мудрьоно" для такого закладу. так може і тонус ... впасти )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-22 00:19:39 ]
Ваша ініціатива дуже похвальна, будемо думати.
Але, чесно кажучи, я солідарна з Мрією - якось "мудрьоно". Що воно таке та колізії, це щось з роду помилок у законадвстві чи назва крему :) (жартую) Може в Вашому арсеналі є ще щось цікавеньке!?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-22 21:50:43 ]
Ну як же, Адо! Звичайно, в моєму арсеналі є ще щось цікавеньке... (це до слова). А що, як в назві звучало би щось закличне (для мужчин)? Уявіть, назва Дамського клубу - "Анумо хлопчики!" І заклично, і ненав’язливо. В міру... пристойно. І не "мудрьоно"!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 22:12:43 ]
Нє, хлопчик Ваню, тут же пристойне товариство має бути )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-02-21 16:38:27 ]
Пардон, збій якийсь. Що не вступають в протиріччя


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 18:16:05 ]
О, нарешті і я сюди забрела - і цілком випадково... Якось би треба час наступного допиту на головній сторінці анонсувати, щоб бажаючі могли "поприсутствовать".
Маю пропозицію: заздалегідь оголошувати ім'я чергової "жертви", щоб усі охочі на виділеній для допиту сторіночці могли залишити свої неординарні та каверзні питання (якщо вони виникнуть). А Головна Інквізиторша ;) вже їх упорядкує якось та до своїх додасть.
Щодо назви - пропоную "Посуньтесь, мадам!" ;)) (Скорочено - все те ж ПМ, а смисл той, що скоро тут ніде буде яблуку впасти, такою шаленою популярністю буде наш клуб користуватися... ну чи що там хто собі науявляє... все ж чоловіки сюди забрідатимуть хоч вряди-годи, а може й регулярно :)) )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 18:37:36 ]
Головне, Грені, шукати в правильному напрямі )
Можна і анонсувати, хто ж проти? Правда, не всі лізуть одразу на Головну в розділ "анонси", але то таке - пару "сержантів з гумовим кийком" (за пропозицією Адочки) і звикнуть )

Щодо техніки проведення - можна спробувати і подивитися, як воно вийде на практиці.

По назві - тоді вже "Пардон, мадам", бо оте "посуньтесь-висуньтесь-всуньтесь" буде спрямовувати хід думок і поведінку дещо в інший коридор (мені так здається) )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-02-21 21:45:32 ]
Ой, Мрієчко, якщо "Посуньтесь..." ще лишало моєму мозкові простір для варіантів, то від "Пардон, мадам" перед очима відразу постав поручик Ржевський - і без варіантів... і взагалі... невже я настільки зіпсована?! Жах! ;)))
Та я саме через двозначність і пропоную цей варіант :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 22:11:12 ]
ти не зіпсована, Грені, просто в тебе є уява )
і взагалі - ти свою пошту читаєш?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-22 00:30:41 ]
:) Рада бачити Вас.

Яким чином і де заздалегідь оголошувати ім"я наступного ніжнодопитуваного (дякуємо Івану Гентошу за це слово)? І чи буде це взагалі доцільно, чи не буде це втручання в процес "допиту" (дуже різке слово для слуху

Мені особисто не подобається ні "Посуньтесь, мадам!", ні "Пардон, мадам!" і чому Ви хочете, щоб співпадало з ПМ?

А чоловіки смі захочуть, щоб їм влаштовували "допит", бо це не просто допит, це ніжний допит!
Допит, який приносить тільки взаємне задоволення.

:)))

А яблукам і справді не буде де падати! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 20:44:54 ]
Здрастуйте, Адо :))
Спробую розтолкувати детальніше.
1) "Чи не буде це втручання... " - якби це була індивідуальна ініціатива окремої авторки (сам допит), тоді - можливо, але оскільки це робиться від імені клубу, то всі мають право поставити питання, яке їх цікавить (саме для цього, а також для перегляду процесу онлайн я й пропоную оголошувати ім'я "жертви").
2) Щодо назви: розумні люди кажуть, що толкова назва має:
а) привертати увагу (тобто бути незвичною);
б) легко запам'ятовуватися (а для цього вона має викликати якийсь асоціативний ряд);
в) давати простір для фантазії (адже на всіх вгодити важко, то кожен може додумати те, що йому більше до вподоби);
г) бажано, щоб назва викликала позитивні емоції, усмішку, тому гумор/іронія тут абсолютно доречні.
3) "Чому Ви хочете, щоб співпадало з ПМ?" - а чом би й ні? Якщо вже цей клуб знаходиться під егідою ПМ і є його "дєтіщем" (бр-р-р, яке слово!), то непогано було б витримувати, так сказать, єдиний стиль в оформленні :)) Щоб зразу було ясно, звідки у цих дамочок ноги ростуть... в смислі - у клубу, бо ми ж з вами замахнулися на майже всесвітню відомість, ага? ;)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-22 00:36:35 ]
Лоскотання мізків :)

Поліграф і мадам :) (поліграф - детектор брехні)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2011-02-22 22:53:16 ]
Є ще варіант: WWW (What Women Want)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2011-02-23 01:21:04 ]
...Того хоче Бог? :)
Плюси:
- легко запам'ятовується;
- викликає цікавість і купу асоціацій.
Мінуси:
- злямзений вислів (краще все-таки щось власною головою придумане) і ну зовсім ненашенські літери (чи ми не українки? І не тре на "мадам" пальчиком тицяти - там літери наші! ;) )
- асоціації різні бувають - я, наприклад, зразу для себе переклала як "Три кабінки" ;))
А давай ще щось...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 12:12:05 ]
Мені подобаються Ваші аргументи, вже ні до чого придертися, по поличкам розклали вправно.
Стосовно назви згодна, але мені здається, що вганяти її в рамки "ПМ" якось дуже шаблонно.
Дивіться сюди:
У чоловіків є свій клуб, з незатійливою назвою: "Клуб усамітнених чоловіків", думаю нам треба "танцювати" в подібному ритмі.

Типу: "Клуб чарівних леді"
"Панночки майстерень"
"Поетичні майстрині"
"Кралечки у вишиванках"
"Калинове намисто"
"Леді ПМ"
"Поетичні мавки"




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ада Перець (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-24 12:21:24 ]
"Перламутрове мереживо"
"Панчохи Мамая"
"По коліна море"
"Попелюшка в Мазератті"