ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Кока Черкаський
2026.05.19 01:45
садок із сакур коло хати,
прилетіли джмелі - а вишень нема
- не будем ми гудіти над сакурами!-
полетіли геть

Володимир Бойко
2026.05.19 00:14
Навіть найлихіші лиходії неминуче відходять у минуле. Якщо росія – антисвіт, то й світ – антиросія. Силам зла бракує сили, але не бракує зла. Герої варті свого народу, але чи вартий народ своїх героїв? Золота середина була заповнена посередніс

Олена Побийголод
2026.05.18 19:57
Іван Хемніцер (1745-1784)

Один сумлінний батько вчув,
що за кордон дітей учитись відправляють,
і що того, хто десь за морем був,
від не-бувалого – й на вигляд відрізняють.

І от, не пасти задніх щоб,

Артур Сіренко
2026.05.18 19:24
Ми граємо
На бусурманській лютні дощу,
Ми танцюємо
Божевільні танці пролісків,
Що цвітуть лише у вигадках
Їжаків маленького лісу
Вчора.
Ми креслимо

Охмуд Песецький
2026.05.18 15:29
Почутого про подвиги трьохсот троянців
Замало, якщо ти серйозний ерудит,
Для написання навіть прози.
Хоча про Ксерокса ти можеш розповісти
Не тільки уривками службових розмов.

І пишеш вірша про своє – про зустрічі,
Природно, що не для баталій,

хома дідим
2026.05.18 14:02
усі збираються за стіл
від діда і до каті
щоби поїсти на обід
сякої благодаті
дід переважно мовчазний
триндіти не привиклий
тут батько по 50 розлив
бере із нього приклад

Ірина Вовк
2026.05.18 13:36
ВИШГОРОД: ЗИМОВИЙ СОН КНЯГИНІ ІРИНИ Коли осінь 1050 року позолотила кручі над Дніпром, велика княгиня відчула, як у її жилах стихає шторм північних морів – материнське серце, що тримало на собі дипломатію цілої Європи, почало втомлюватися. Вона об

Юрій Гундарів
2026.05.18 13:05
Сонячний ранок
вітає ласкаво:
ось львівський пряник,
каша і кава.

Ось почуття й думки найсвітліші,
це тобі радість прямо спросоння -
сяючі вірші,

Володимир Невесенко
2026.05.18 12:50
Звід небесний зірками іскрився...
Боже, зглянься, зійди і годи нам!
Друг мій взяв автомата і скрився,
а я ждав і складав лік годинам...

Скільки літ нами разом прожито
ще з дитинства, де мрії прозорі...
Він любив так співати про жито,

Артур Курдіновський
2026.05.18 11:41
Атестат КДБ, наперекір та попри,
Проніс крізь життя швидкоплинне.
Історія - "задовільно"
Комунізм науковий - "добре"
Провокаторська справа - "відмінно".

Борис Костиря
2026.05.18 11:32
Я іду в невідомість, забувши дорогу.
І додому назад вже нема вороття.
В пащу звіра іду, відганяючи втому,
У жаданні нового-старого буття.

Я іду у туман, я долаю тяжіння
Всіх минулих кайданів, тіней і проклять.
Я іду крізь полон і зірок мерехтіння

Юрій Гундарів
2026.05.18 11:26
Ось новий вірш Артура Курдіновського: Я ПРИЙШОВ У ТРАВЕНЬ Я прийшов у травень - він мені не радий, Я ж не вивчив досі теплу серенаду, Під яку дерева щиро зеленіють, Сповнені кохання, віри та надії. Я прийшов із січня, там, де холод лютий, Зму

Іван Потьомкін
2026.05.18 11:02
Силкуюсь з’єднати розірване коло,
Та, видно, не вдасться з’єднати ніколи:
Не бачу кількох, з ким колись довелося
Вінчать цілину із пшеничним колоссям:
Летять їхні душі в простори надземні,
А я все шукаю отут надаремне.
Та все ж на часину розраджує

Вячеслав Руденко
2026.05.18 09:22
Відчувши як сяє травневий півмісяць,
Як глину чортяки під явором місять ,
Сполоханий пугач минає узлісся
І голосом вченим співає… В Сумах
Наглядач за волею ставить «Сто тисяч».
Актори із шкіри вздовж фабули лізуть.
Глядач недолугий кляне закулісу

Тетяна Левицька
2026.05.18 09:16
Благословенних видно по ясних очах —
вони: смарагдові, блаватні, пречудові.
Їм певно сняться зорі світанкові,
жар-птиці дивні на Мальдівських островах.

Щасливі люди розчиняються в добрі,
у мандрах водять білі каравели;
а раптом в чуйнім серці зах

Віктор Кучерук
2026.05.18 06:16
Звуки засинають уночі,
Боязко ховаючись повсюди
Від отих, кому час ніпочім,
Що мрійливо до світанку блудять.
Тиша уляглася на стежках
І таїться в темені глибокій,
Поки двох тих не проймає страх,
Поки землю укриває спокій...
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Аліса Бєздєтна
2026.05.14

Сак Юлия Сак Юлия
2026.05.13

Андрій Стельмахер
2026.04.29

Дитячої Творчості Центр
2026.04.29

Ян Вікторія А Вікторія
2026.04.23

Макс Катинський
2026.04.22

Лія Ланер
2026.04.18






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Устимко Яна / Вірші

 *******
Образ твору всю довгу ніч мело мело мело
і біла шкіра злазила з небес
а ранок розливав тонке мерло
і спав під снігом баскервільський пес

в пахучій хвої починався час
і ялинкові ангели з фольги
просили кілька днів у Сіяча
аби простив задавнені борги

і сонно дихав сіном теплий дах
і ми дрібними рибами були
коли бриніла перша коляда
над світом для любові замалим



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-01-15 11:41:41
Переглядів сторінки твору 9962
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.732
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2025.11.12 15:56
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдан Манюк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 11:54:08 ]
Яно, вітаю зі Старим Новим роком. Нехай щастить Вам завжди і у всьому. Новий вірш сподобався образністю, а особливо "дрібними рибами" - цікаве відчуття себе у світі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 11:58:26 ]
Щиро дякую!
Взаємно, щасливого Нового року! (незалежно від дати святкування ))). Успіхів і натхнення!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 11:59:27 ]
Чомусь перший рядок викликав асоціацію з "Мело, мело по всей земле во все пределы". Моя уява малює ялинкових янголів, але глузд відмовляється розуміти: яке діло Сіячу до мішури, чому він має пробачати її "гріхи"?.. І які гріхи у прикрас ялинкових? Адже справжні янголи - ефемерні, безтілесні. Але це моє сприйняття. Бажаю неозорого світу, де буде справжня любов, а не бутафорія.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:06:43 ]
А мені, дорога Світлано, оці "Мело, мело по всей земле во все пределы" викликає тільки стійку асоціацію із зимою, і з російською літературою ... )

Щодо ялинкових янголів, то їх тілесність могла бути спричинена не лише людськими руками, то ж варіантів вистачає...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:21:25 ]
о! щодо янголів - саме це я мала на увазі :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:20:09 ]
дякую за коментар і щире висловлення власного бачення прочитаного :-)

на жаль, не чула зацитованих рядків. інколи теж у чиїхось віршах знаходжу знайоме, почуте чи прочитане раніше. таке буває, адже не можуть всі читати і знати те саме.

не факт, що ангели просили за себе.
кожен читач розуміє по-своєму - це нормально.

навзаєм, бо власне справжня любов є над усіма світами, незалежно від форми їхнього самовираження - реальної чи ірреальної, природньої чи бутафорної.






Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2012-01-15 12:03:55 ]
панi Свiтлана мене виперкдила з твоjiм першим рядком.))) але вiрш гарний. Янко, а чому саме риби?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:21:40 ]
дякую :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 12:09:12 ]
Тобто, у Майстерень Редакції теж виникає асоціація така? Майстерень Редакція ЗА чи проти "мело, мело"...я не зрозуміла це плюс вірша чи мінус.?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:17:48 ]
Ну тут ніби нічого такого, у Яни, - рядок інший, і "мело" інакше звучить - в часі, а не в просторі, як у іншого, російського автора... )
Не думаю, що в цьому рядку стоїть питання "плюса" чи "мінуса" - просто сам твір, як на мене, здійснений модерністськими штрихами, а це може сприйматися по-різному...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:39:00 ]
Як мило перекручено :) С.-М. каже, що їй "мело, мело" нагадує ялинкових янголів, РМ - що зиму і російську літературу. Тоді робиться висновок: "у Майстерень Редакції теж виникає асоціація така?" :)
Кіно і нємци :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 13:49:58 ]
Дорога Любо, я казав ось що "оці "Мело, мело по всей земле во все пределы" викликає тільки стійку асоціацію із зимою, і з російською літературою ..." )


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 14:02:50 ]
Саме так, Володю! Я ж про це і кажу. А дорога Світлана-Майя вирішила швиденько, що Вам теж здалися ялинкові янголи, серед яких заховався Пастернак :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 12:10:56 ]
Мені б хотілося, щоб у творах авторів було якомога більше свого, власного. Але це лише побажання.) У кожного - свої віхоли, янголи і чорноозера (за В. Стусом). Будьмо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:20:32 ]
Наприклад, і власних букв. )

Всі починаємо з одного і того ж, і мало хто визріє в непересічного автора, у справжнього поета, але і це ще не все... (
Мало хто прийде в одне й те саме місце, де його очікують на Гостину... (


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:23:03 ]
золоті слова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 12:24:39 ]
Твір Бориса Пастернака Яні не знайомий...?)
Пісня є. Відома. Муз. Бальчева. Слова Б. Пастернака.
Раджу послухати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 12:28:35 ]
а, Ви про цей - аякже,знайомий. але знаю море пісень і читала дуже багато віршів, тому не дивно, що відразу не пригадалося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 12:26:26 ]
Побажаємо Яні "золотих слів" у тексти, та чекатимемо відкриттів.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 12:31:08 ]
Читати віршів багато іноді... шкідливо.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Дмитро Куренівець (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 13:03:58 ]
Пропоную вважати "мело, мело..." у коментованому вірші ремінісценцією з пастернаківського твору. Тим паче, що за настроєм ці два вірші близькі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 15:22:06 ]
аж ніяк не ремінісценція. Якщо лише слово "мело" у багатьох викликає такі асоціації, то це лише говорить про захоплення тих багатьох певними поетами чи певними творами. Так, я чула цю пісню, але захоплююся творами трішки іншого жанру. Навіть, якщо хтось вже використовував це слово, то що, воно тепер недоторкане?
Крім того, дивно таке чути, адже ні ритмом, ні змістом не перегукується з віршем Пастернака. Хіба лише порою року.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:10:29 ]
Звичайно, ніхто вже після Пастернака не напише мело, мело по-новому.
Добре знати своїх попередників.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 15:23:07 ]
Ви хочете сказати, що у всіх віршах "мете" по-пастернаківськи?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:35:03 ]
Я не зрозуміла, а що, тепер алюзії заборонені, шановні знавці вірша Пастернака? Чи кожний, хто використає слово "мело", має бути звинувачений у плагіаті? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 13:44:24 ]
Чорі, ти шо, не в курсі?! Поезію сьогодні зранку взагалі заборонили! Бо ж яке слово не візьмеш - а воно у класиків уже було... Ото тепер маєш право віршувати тільки тоді, коли напридумуєш достатньо неологізмів :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:47:57 ]
Та ти шо?! Нє, не в курсі - спала, як янгол :)
Тоді у нас залишаться двоє: поет К. Мордатенко і поетеса С.-М. Залізняк :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 14:00:03 ]
:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 15:26:18 ]
)))) залишається мовчати усім - бо за Ліною Костенко все вже було сказано до нас і усі слова уже булись чиїмись.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 15:23:49 ]
о, саме те і я хочу сказати ! :-))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:41:41 ]
Мила Чорнявочко, де ж це Мая Залізняк пише про "мело, мело" стосовно янголів? там через крапку вже йдеться про янголів. Там все продумано. І не лише я це помітила. коментаторів досить тут. Щасти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:50:56 ]
Мила Маєчко, взагалі (якщо по-дорослому), той вірш називається "Зимова ніч" - так його автор назвав. А коли Ви транслюєте рядок і кажете про свої асоціації, то вони безумовно прив"язуються до рядка :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 15:38:21 ]
Невже Ви не бачите різниці у символічно-сенсово-ситуативному навантаженні однакових слів (тут "ангел") у різних віршах? Дивно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:45:55 ]
І взагалі, Майї байдуже, що хто пише...) ким плаває: рибкою чи... Янголів - хранителів усім авторам!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:49:46 ]
мила Чорі, так приємно...Нарешті.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:52:09 ]
завжди рада зробити Вам приємне. кличте, як шо :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Козаченко (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:52:22 ]
Здається, про алюзії і не йшлося тут, поки Ви, шановна Чорі, не нагадали. Яна ж бо й не знала, звідки рядок. І нічого вже не зробиш: кожне слово окремо - будь ласка, а "мело, мело" тепер Пастернакове. Кожному з нас би таких два слова навіки скомпонувати. Чого всім і бажаю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-01-15 13:58:16 ]
а три слова поруч, як у Яни?
ні, я розумію, що, скажімо, образ "мука-мУка" краще не торкати після Цвєтаєвої. Але ж тут трохи не те.
А що вже казати про транстекстуальність?..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 15:28:07 ]
у моєму рядку зовсім інший порядок і кількість тих "мело". І чи Ви , шановна, твердо переконані, що ніхто до Пастернака не вживав це слово?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-01-15 18:41:26 ]
і ми дрібними рибами були...
таке близьке... :о)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-18 12:41:57 ]
Дякую! :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-01-16 00:08:40 ]
і всі слова були уже чиїмись... так-так... і букви... і наміри... і взагалі світ такий старий, ну що і як про нього нового скажеш? тощо... але ти маєш їх вимовити вперше... комусь, до речі, вдається... а в когось лише запор (у красивій рамочці), якому ніякими ліками не зарадиш... а корона з фольги обшарпується... до чого це я? аааа... Яно! у Вас "воно-особливе" є... попри усякі незаслужені цькування... :о))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2012-01-18 12:42:53 ]
Дякую! :-))))