ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2025.09.22 22:25
У дитинстві я довго подорожував.
Що я шукав?
Я шукав те, чого не існує,
а знаходив лише порожнечу.
Із дитинства закріпилася звичка
шукання невідомих світів.
Я потрапляв у магму невідомості,
у в'язку речовину невизначеності,

Тетяна Левицька
2025.09.22 16:58
Не гадаю наразі, що буде зі мною —
домовина соснова, чи сонця розмай?
Бач, вервечкою ходить біда за бідою,
без страждання гріхи не пускають у рай.

Ще не все допила із ґрааля терпіння
і не склала в дорогу валізу важку.
На краю океану збираю камін

Світлана Пирогова
2025.09.22 15:40
Літає павутина примою в повітрі,
Нюанс плете любові міражем.
І ллється бабиного літечка палітра,
Складає візерунок вітражем.

І швидко час злітає, мов легка пір'їна,
Вже осінь дефілює у вбранні.
Із золотого листя встелена перина,

Віктор Насипаний
2025.09.22 14:40
Згадаю я ті давні дні,
Коли з’явилась ти мені.
І я від тебе шаленів,
Кохання квітку сам приніс.

Приспів:
Хоч роки, як стрімка ріка,-
В моїй руці твоя рука.

Ольга Олеандра
2025.09.22 10:31
Спокуса щирістю найнебезпечніша з спокус.
Така солодка і така принадна.
Ти відчуваєш доторк її вуст?
Він дуже ніжний й неспростовно владний.

Він проникає у твоє єство,
запалює й розпалює все дужче.
Невже ти хочеш загасить його?

Віктор Кучерук
2025.09.22 10:11
Все швидше й швидше мчать літа,
Все більше й більше смутку в звуках, -
Знедавна втома й гіркота
Дороговказом стали мукам.
Зловісний стрій нових недуг
Вже приглядається до мене
І так ось топчеться навкруг,
Що пилом дихають легені.

Олександр Буй
2025.09.21 20:52
У життя мого блокноті для нотаток
Добігають чисті аркуші кінця
І останній вже готується прийняти
Завершальну епіграму від Творця.

Отче наш, пошаруди іще папером:
Переглянь Свої помітки на полях,
Що мені до бенефісу від прем’єри

Іван Потьомкін
2025.09.21 19:27
В одній тональності
плачуть діти всіх національностей,
одні й ті ж сльози,
солоні, невблаганні ллються.
Це музика без слів,
словами не варто відгукнуться.
Ліпше голівоньку притиснуть
і пестить, і мугикать любу маляті пісню.

С М
2025.09.21 17:17
О, ця жінка зо цвинтаря від мене має діти
Душевна, хай не всяк нас має видіти
Вона ангел звалища, є у неї їжа
Якщо я помиратиму, ти знаєш, хто саме накриє моє ліжко

Якщо трубопровід зламаний, на мості я приникнув
Чи їду з глузду на гайвеї недалік р

Євген Федчук
2025.09.21 16:12
В історії України скільки раз бувало,
Що самі ж і «верховоди» її продавали.
Хто відкрито її зрадив, хто дурно попхався,
Хотів слави. Замість того сорому набрався.
Ще і більше зробив шкоди, ніж доброї справи.
Тому то наша історія така і кривава.
Геть

Віктор Насипаний
2025.09.21 15:37
Хоч нема вже літа наче.
Сонце й досі.
А мене у гості кличе
Тиха осінь

приспів
Теплі дні ясні, чудові.
Світ, мов красень.

Світлана Пирогова
2025.09.21 13:13
Ти сонце золотаве із промінням,
Що лагідно торкається обличчя.
Я чую твоє тихе шепотіння.
На зустріч радісну кохання кличе.

Твої вуста зливаються з моїми,
Мов річка, що впадає в тепле море.
І ніжно поцілунками п'янкими

Олександр Сушко
2025.09.21 10:50
Полиці пам'яті наповнені ущерть
Осмученими спогадами юні...
Вже тричі серце стискувала смерть,
Вливала тьму в роки мої безжурні.

Охороняла неня. Брала біль
На себе. А тепер її немає...
Вона тепер блука між Лети хвиль,

Віктор Кучерук
2025.09.21 09:35
Минулого немає, майбутнє - не настало, -
Невпинним сьогоденням живу собі помалу, -
В садочку клопочуся, з онуками вожуся
І корисні поради накручую на вуса.
Копійку кожну зважую та лаюся сердито
На тих, що і на старості перешкоджає жити.
Але наперек

Володимир Ляшкевич
2025.09.20 17:31
Гей, там, в тилу,
в квартирі, чи в своєму домі,
ти депресуєш у страху.
чи сохнеш у якійсь утомі!
Лишай те все, - на передку,
в бронежилеті, у шоломі,
ти на покликанні шляху,
а не в переляку полоні!

Артур Сіренко
2025.09.20 12:33
Осіння новела,
Що написана на поверхні озера
(А хтось називав його дзеркалом),
Слова,
Що виводили не бузиновим чорнилом,
А жовтим листям, що падало
На сіру ртуть спокою,
Повість про народ човнів, яку
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ірина Єфремова
2025.09.04

Сергій СергійКо
2025.08.31

Анастасія Волошина
2025.08.13

Василь Пастернак
2025.08.04

Олександра Філь
2025.07.17

Сергій Святковський
2025.06.27

Рембрі Мон
2025.06.07






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Іван Низовий (1942 - 2011) / Вірші

 * * *


Сергію Єсеніну


"Ліміта" я і "митар",
Як приїжджі усі,
На Ваганьківський цвинтар
Замовляю таксі.
Не порожній – дві пляшки:
Могилки покропить.
Ледь прив’ялі ромашки
Не забув я купить;
Прихопив три чарчини –
Хто ж самотній-бо п’є?! –
А питущі мужчини
І на цвинтарі є…
У Москві ж я не маю
Ні близьких, ні рідні,
Лиш Єсеніна знаю –
Він зрадіє мені…
У Москві ж так убого,
Що не хочеться жить,
Ні до кого – крім нього –
І душа не лежить…
І Єсенін був "митар",
Був не "свій" – "ліміта"…
… Випив чарку я, витер
Дві сльози на устах;
Третя впала у пляшку –
Я ромашку встромив
В горло пляшки
Й ромашку
Від печалі обмив
Співчуттям своїм…
Сльози
Мимоволі текли
Без натуги і пози –
Найщиріші були!
Стало легше на серці,
Тягарі всі знялись,
І зальотні "єсенінці"
Геть усі розбрелись…
Другу пляшку лишаю
У траві – для бомжів:
Для поета,
Вважаю,
І бомжі – не чужі.

День згасає. Берези
Тінь ховають в траву.
Повертаюсь, тверезий,
В негостинну Москву,
В гуртожитське паскудство,
В гуртову самоту,
В те нелюдяне людство,
Що пасе "ліміту"…

… На Ваганьковім тихо:
Ні жалів, ні бентег…
Десь подівся, на лихо,
Мій товариш Олег* –
Єсеніст і колега
По вину і перу…
Я в Москві без Олега,
Безперечно, помру!
Я Олега діждуся,
Дам троячку йому
І з Олегом нап’юся
Без стида і страму…


1979

*Олег Бішарєв - прекрасний поет, відомий єсеніст, кращий друг Івана Низового.
Разом навчалися на Вищих літературних курсах у Москві (1979-1980рр.).
Трагічно загинув у 50-річному віці...





  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-02-06 00:02:50
Переглядів сторінки твору 8972
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R
* Народний рейтинг 6.345 / 7  (6.055 / 6.53)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.253 / 5.79)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.758
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не оцінювати
Конкурси. Теми Портрети
Автор востаннє на сайті 2025.05.04 08:24
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 01:11:40 ]
"Москва сльозам не вірить"...
Душа Поета - як антена, вловлює масу різних хвиль. треба ж їй якось розпружуватись.
Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 09:21:26 ]
Есеніна я теж зі всіх російських поетів найбільше люблю. А про автора цього вірша навіть мови немає:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослав Артимович (Л.П./М.К.) [ 2013-02-06 10:08:34 ]
"В негостинну Москву,
В гуртожитське паскудство..." - як мені знайомі ці почування (тільки б замінити "гуртожитське" на "готельне") Наїздився я у Москву у ті роки, коли написано вірша...
І "Ні до кого – крім нього –
І душа не лежить…" - теж поділяю. Єсенін - світла постать у світовій літературі...



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Сердечний (М.К./Л.П.) [ 2013-02-06 11:11:33 ]
Мимоволі згадалося лермонтовське: прощай немытая Россия, страна рабов, страна господ...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Криловець (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 11:45:36 ]
Господи, 79-й рік, а яка пронизлива екзистенційна самотість людини чесної й мислячої у чужій для українця столиці! Ніби сьогодні писано.
Ні, Лесю, із ТАКОЮ СПАДЩИНОЮ треба робити щось дуже й дуже серйозне!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Балера (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 12:15:57 ]
Москва, говорять, і зараз не дуже змінилася, навіть їхати туди страшно :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 12:54:30 ]
Москва, Оленко, -- місто великих контрастів. У ньому живуть не тільки бандити, а й прекрасні,благородні люди. Я теж(тільки дещо пізніше) ходив тими стежками, що й Іван Низовий: від гуртожитку( вул. Добролюбова,9/11) до Літінституту(Тверськой бульвар,25). І про гуртожиток знаю не менше, аніж Іван Низовий і навіть Юрій Андрухович. Нічого страшного там немає.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 13:02:27 ]
А те, що заочники разом зі слухачами ВЛК пиячили і валялися в коридорах , винна не система, не імперія, як цього забажав Юрій Андрухович, а самі ж "генії",котрі бажали не так вчитися, як розслабитись у самій(у-у-у-у!) Москві. Мені частенько доводилося таких обриганих "колег" переступати в гуртожитських коридорах.Скажете, що радянська система у цьому винна?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2013-02-06 16:22:20 ]
неймовірно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 16:34:44 ]
Дякую, Галинко, за коментар:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 16:42:48 ]
Володю, я теж обожнюю Єсеніна. Як і тато, як і його найвірніший друг Олег Бішарєв. Олег не тільки захоплювався творчістю "милого хулігана", а й серйозно її досліджував...
Сердечно Вам дякую за Ваше ставлення до Низового!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 16:45:17 ]
Мирославе, спасибі Вам за розуміння! Ви прекрасно знаєте, про яку Москву писав Низовий...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 16:46:38 ]
Пане Анатолію, дуже влучно!!! Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 17:03:18 ]
Так, Анатолію! І не тільки для українця. Батько неодноразово згадував про ставлення і до вірмен, і до казахів, і до всіх представників різних республік, яких або викликали на бесіди до "органів", або у 24 години виселяли не тільки з гуртожитку інституту, а з Москви за "недозволені" зібрання, під час яких читалися вірші "ворогів народу" чи розповідалися анекдоти про Брежнєва...
А двоє однокурсників батька взагалі зникли безвісти... Щось "не те" казали... Доносчиків вистачало...
Щиро дякую Вам за правильне сприйняття батькових почуттів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 17:08:35 ]
Оленко, правильно розповідають.
Але є, звичайно, такі, які всюди і в усі часи пристосуються... Ви мене зрозуміли :)
Спасибі, майстринє перекладів!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 17:25:54 ]
Шановна Лесю! Мушу Вам сказати, що за радянський часів склалася досить цікава ситуація. За ті самі провини, якщо в Москві різали пальці, то в Києві стинали голови. Василь Стус теж рвався в Москву.Аби вціліти.Мене деякою мірою теж врятувала сама Москва. Я мав тільки "задушевні" розмови. Повірте,вони теж цікавими були.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 17:27:55 ]
сама Москва= саме Москва


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 17:52:21 ]
Сергію, а яка мета Ваших коментарів на сторінці Низового? Хіба вірш про бандитів? Вірш про пиятику в гуртожитку Літінституту? Вірш про неприязнь до простих мешканців столиці? І що, Ви навчалися на курсах у ті самі роки, шо й мій батько? Що Ви можете знати про політику керівництва Літінституту 70-х років? І звідки Ви можете знати, якими стежками ходив Низовий? І звідки Вам знати, наскільки мій тато був обізнаний з гуртожитським життям і ким він був для своїх друзів-товаришів і для спостережливих наглядачів за вольнодумцями? А до чого Ви нам тут згадали своїх колег, через яких Ви переступали?
Ви у нас святий? Ви геній без лапок?
А чи можу я побачити Ваші геніальні творіння?
Отже, я можу Вам поставити купу запитань, але який сенс? Ви вдруге виказали повне нерозуміння змісту віршів Низового, а тому Ваші коментарі щодо вірша про поетів і щодо присвяти Єсеніну, принаймні для мене, виглядають неоковирними...
Я не хочу Вас образити, але скажіть відверто: може, Ви таким чином просто себе рекламуєте, а я, дурепа, не зрозуміла цього? Тоді це доречніше робити на своїй сторінці під власними геніальними творами. Або на моїй сторінці - поспілкуємося :)
Бо жодного слова по суті вірша, а тільки намагаєтеся заперечувати досвід і почуття Низового й нав"язувати спільноті свої думки щодо конкретних пережитих не Вами, а автором вірша подій як істину в останній інстанції. Це некоректно, м"яко кажучи, якщо не зухвало.
Таким чином, Сергію, кажу Вам щиро, вірш не про Ваше життя під час навчання в Літінституті :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 18:01:32 ]
І, Сергію, а взагалі до чого ці всі Ваші пояснення?
Я не мала права публікувати цей вірш? Вірш існує. Це вірш людини, яка чітко усвідомлювала і давала собі звіт у тому, про що пише. Це батьків власний біль, це його позиція, це його доля тощо. Яка мета цих коментарів? Моя справа публікувати батькові твори! І якщо Ви особисто заперечуєте ті чи інші думки їх автора, то, вважаю, Вам краще посперечатися із самим Низовим при зустрічі, яка колись відбудеться... А вірш існує - і все тут!!!






Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 18:03:45 ]
Оксаночко, вогняна схимнице! Рада Вас бачити на сторінці Низового :)
Спасибі за щирість!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:13:23 ]
Та ні, я без усіляких претензій!Тим бульше - я навчався на 10 років пізніше Вашого батька. Додам на прощання, що ті, кого так Москва лякала, самі були у тому винні - вони не були готові до життя в такому місті. Зустрів якось одного львів'янина - а в очах у нього переляк - ніяк не може второпати, куди він потрапив.Звичайно, проблем у нього було чимало.На прощання хочу іще раз повторити істину: "За ті самі провини, якщо в Москві різали пальці, то в Києві стинали голови." І ще.Оскільки мої коментарі вас дражнять, прочитайте прекрасну книгу Слабошпицького про відомого мецената Яцика. Багато цікавенького дізнаєтеся про наших земляків.Тоді,можливо, Ваше мислення не буде таким прямолінійним. А я більше - ні,ні, не буду коментувати на сторінках Низового.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:14:14 ]
бульше= більше


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 18:31:46 ]
Ваші коментарі мене не дражнять. Ви мене так і не зрозуміли, Сергію. На Ваші питання має відповідати автор твору! І згадану Вами книгу я читала.
А я ще раз повторюю: вірш не про те, про що Ви зі мною сперечаєтесь :) А щодо мого мислення, це що??? І не соромно :)




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:34:07 ]
...оййоййой!скілько я тут пропустила!
п. Сергію, дійсно 10 років багато важить.
...у Литві, до речі теж, не любили росіян. І навіть випадки такі були, що на звертання російською мовою, навіть не відповідали - ні в крамницях, ні в тролейбусах. Але чомусь любили українців... це трішки пізніше у 80-ті... Довелося мені там бути, більшим чином екскурсійно. Але ми говорили українською мовою, і до нас ставилися, як до своїх... це я, власне, до чого... Ви вчилися на 10 років пізніше...Ви і пишете російською мовою і зараз, а мабуть і тоді теж, бо я добре пам’ятаю 70-х 80-х років ставлення до українців, до української мови... А Низовий був і залишається українцем, і в ті далекі роки і тепер, і назавжди таким залишиться! ...різницю вловлюєте? І поезію він писав тільки українською мовою... Вловлюєте??
а що 70-ті роки були однаково страшними , майже... майже як і сталінські, то про шо мова? ...насамперед, у вірші... Дійсно ж не про пиятику студентів літінституту. До речі, росіяни у цьому сенсі ой хвацькі "парни" і не тільки чоловіки. а й жінки, але не про те мова.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:48:35 ]
Людмило! Російською мовою художні твори я пишу тільки протягом останніх двох років. У Москві я писав тільки українською, дипломна робота(вірші та поема) була написана теж українською.До речі, захищена з оцінкою "відмінно".На той час це була сенсація.
Але це тема для розмови не на сторінках Низового.Інакше Леся знову почне шукати помилки у моїй писанині. Ні, хай краше видаляє коментарі. Бувайте!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 19:15:14 ]
...я Вас аж ніяк і ні в чому не звинувачую, і не звинуватила! і звітувати мені не треба про Вашу дипломну, п. Сергію! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 19:23:46 ]
Це, Людмило, відповідь на Ваші слова: "Ви і пишете російською мовою і зараз, а мабуть і тоді теж, бо я добре пам’ятаю 70-х 80-х років ставлення до українців, до української мови... "


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 19:55:35 ]
"казнить нельзя помиловать", цікаво, де поставити кому? :) я ж зовсім не про те писала... зовсім не про те... Не про Вас ОСОБИСТО! і не потрібен мені Ваш диплом, захищенний на "відмінно", та ще й українською мовою! я про те, що... як Ви, українець, утрималися в Москві... "Не был, не причастен, не состоял..." от і урималися! ну, якщо вже бути відвертою на 100% :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 19:57:16 ]
*утрималися... Даруйте за одруківку! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 20:02:22 ]
Тоді кого стосуються Ваші слова:"Ви і пишете російською мовою і зараз, а мабуть і тоді теж, бо я добре пам’ятаю 70-х 80-х років ставлення до українців, до української мови.." ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 21:01:10 ]
...якого реваншу Ви хочете? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 21:29:41 ]
Людмило, мені вельми не подобається, коли на запитання відповідають запитанням. Сумно, коли це Ваш стиль спілкування... А реванш тут,звичайно,- поняття недоречне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-09 19:43:23 ]
...то Ваші особисті проблеми!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 18:35:14 ]
До речі, коментарі не можуть "дражнити", вони можуть "дратувати" :):):)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:41:36 ]

ДРАЗНИТИ, дразню, дразниш, недок., перех., розм. Те саме, що дражнити. Кругом життя кипіло, наче море, І блискіт ламп мене дразнив (Іван Франко, XIII, 1954, 234); Кожне «новаторство», впроваджене дочкою, кожне не так поставлене крісло,., нова книжка дразнила й гнівала матір до найвищого ступеня (Наталія Кобринська, Вибр., 1954, 12).

http://sum.in.ua/s/draznyty


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:43:10 ]
...просто треба знати політику того часу, а про те, що деякі і, прошу вибачення у спільноти, деяка "ліміта", приїжджі з українських областей, буквально за тиждень починали "Чтокать"і "гаварить" російською... то про це всі і так знають. І від того їм було легше жити, так, знаєте, загубитися поміж московитян і спокійно вчитися...так було? п. Сергію? Але ж у ПОЕЗІЇ Низового дещо про інше!
...але ж не врятувала Стуса Москва! не врятувала! він їхав у Москву не ховатися, розумієте... а їхав до "братів по розуму", до таких же сміливців, як і сам...
...Ви зараз скажіть це львів’янам! Про те, що вони у Москві були перелякані! не заздрю Вам!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 18:43:43 ]
Людочко, привіт! На жаль, Єсенін, Бішарєв і Низовий не можуть долучитися до розмови...
А такий особистісний і душевний вірш! Батько би здивувався, що присвятою Єсеніну він роздратував чиєсь "гнучке" мислення :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:53:37 ]
Лесю, не переймайся, дехто не може змиритися із сутністю Низового! Бо не просто "віршував" він, він жив цим, він відчував людей, люди відчували його, бунтаря, він відчував і бачив життя таким, яким воно було насправді, і воно йому боліло!!! І викликало бурю емоцій від несправедливості і показушності... А воно, життя, було справжнім. Просто... чого гріха таїти, воно й зараз справжнє, але ми - актори... переживати в собі усе несправедливе важко, тому і ми сьогоднішні придумали собі "спектакль" і живемо ні на крок не відступаючи від сценарію... жаль, звичайно, бо як би зараз було стільки СПРАВЖНІХ людей як НИЗОВИЙ, ми би не жили так як живемо... прикро це розуміти, прикро, але...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 18:56:12 ]
...як вдало, Лесю...! Про "гнучке" мислення!!!! Молодчина! Відчуваються батьківські гени! Так тримати ! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 18:48:24 ]
У Вашому контексті, Сергію, "коментарі дражнять" звучить недоречно. Завжди звертайте увагу на конкретний контекст :)
У Вас же непрямолінійне мислення?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Менський (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 19:17:02 ]
Цей вірш необхідно читати серцем. Я в поезії - простий любитель, але на рівні серця, здається, відчув весь біль твору. Далеко не про пиятику мова. Ой, далеко...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Софія Кримовська (М.К./М.К.) [ 2013-02-06 20:44:16 ]
гарний вірш! кількаповерховий (якщо так можна сказати)
Дякую, Лесю, що знайомите з творчістю батька!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 20:55:27 ]
Так, Олександре! І Господь тата благословив на таку відвертість...
Спасибі!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-06 20:57:25 ]
Софієчко, сто разів цілую!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Уляна Дубініна (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-08 10:03:22 ]
Сильний вірш! Читала, і просто серце завмирало....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-08 23:38:28 ]
Улянко, дякую, сонце!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Низова (Л.П./Л.П.) [ 2013-02-10 11:37:47 ]
Це прекрасно, що Іван Низовий написав такий вірш!
І я молодець, що його опублікувала ще й на ПМ :):):)
Він став своєрідним лакмусовим папірцем...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентина Попелюшка (Л.П./М.К.) [ 2013-05-14 12:38:02 ]
Вірш дуже щирий і відвертий. Розумію поняття "лакмусовий папірець". Коли відкривають душу, нерідко знайдуться бажаючі туди плюнути...
Від мене особисто - незів'ялі віртуальні ромашки автору!... і Єсеніну.