ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Ігор Шоха
2026.03.15 16:17
                    І
Ми пасажири. Нас несе Земля
чи то у рай, чи у космічне пекло,
де не буває холодно чи тепло
і де уже була душа моя,
коли перегоріла і воскресла
як его мого первісного я.

Борис Костиря
2026.03.15 11:56
У сні побачу болісні пророцтва,
Які хотів спалити у вогні,
Тривог і болів, дива і юродства
В мінливій і безмежній глибині.

У сні приходить те, що неможливо,
Химерне, дивне, неземне, із дна
Морів і океанів. Пустотливо

Павло Сікорський
2026.03.15 10:51
Двовірш - архіскладна поетична форма із двох віршових рядків, де перший і другий римуються між собою. Причому рима читається згори вниз і знизу вгору, зберігаючи ритм.
На додачу, конкретно у цьому двовірші сенс не зміниться, якщо поміняти рядки місцями.

М Менянин
2026.03.15 02:02
Насичено ядом життя України,
хто поруч чи рядом бере від людини?
хто має підступне бажання очолить
народ цей і далі продовжить неволить?

Кому завдяки не закінчена битва
за щастя в житті і за промені світла?
кому до вподоби подвійні стандарти

Нічия Муза
2026.03.14 21:40
Життя минає, та ніколи
мене ніде не омине
моє оточення земне –
гаї, луги, поля і доли.

І поки люди є навколо,
а в небі сонечко ясне,
природа слухає мене,

Ігор Терен
2026.03.14 21:36
Минають ночі, і за днями дні,
і сонечко до літа покотило,
і мало що напам’ять залишило
до осені останньої мені.

А далі, як буває уві сні –
багряні увижаються вітрила.
Ассоль чекає! Напинаю крила

Артур Курдіновський
2026.03.14 16:16
Це просто сон. Не менше і не більше.
Невиліковний надважкий склероз.
Тобі ганебна смерть, якщо ти інший!
Народжуються з порожнечі вірші -
Чи захист від світанку, чи наркоз.

Здаля усі - біленькі та пухнасті,
Колючому шепочуть: "Не кричи..."

Іван Потьомкін
2026.03.14 13:57
Співала самотність про зграйну дружбу. Співала, аж серце злітало з словами І в звуках тремтіло. Здіймалося вище і вище. Як жайворон, висло Та й впало, мов грудка... Нараз обірвалася пісня. На серце людина поклала руку.

Юрій Гундарів
2026.03.14 13:32
Мавпочка Зіна — улюблениця і талісман підрозділу бойових медиків. Вона обожнює борщ і чай із молоком «по-англійськи».
Її господар — 50-річний колишній вчитель історії, який завів Зіну після того, як втратив на війні родину та дім. Мавпочка стала його від

Борис Костиря
2026.03.14 11:31
Так можна геть усе проспати:
І суд Страшний, й зорю Полин,
Доживши в камері до страти,
Яку здійснить нестримний плин.

Так можна геть усе проспати,
Проживши в сні нове життя
І продираючись крізь ґрати,

Ярослав Чорногуз
2026.03.14 02:38
Не розказуй мені про любов,
Лиш кохай мене палко, без тями!
Ти повернешся ще в мій альков,
І торкнешся волосся вустами!
.
Ніжноковзанням віллєш снаги,
Біострумів сяйнуть блискавиці,
Вдарить спалах миттєвий жаги,

Олена Побийголод
2026.03.14 00:59
Олександр Жаров (1904—1984)

Сяйте багаттями, синії ночі!
Ми – піонери, діти робочих.
В радісну еру
мчим стрімголов,
клич піонера –
«Завжди будь готов!»

Юрко Бужанин
2026.03.13 22:31
Професор дрімав
під час
засідання кафедри
але всередині нього
вирувала запекла дискусія
між виноградною силою Кавказу
та галицькою стриманістю
та чача була не просто рідиною

Світлана Пирогова
2026.03.13 21:53
Гуаш весни чарує спраглі очі,
Мов перший дотик лагідних долонь.
В твоїй душі займається вогонь.
Прибравши холод, йде тепло уроче.

Блакить небес, прозора та пророча
Впадає в плеса синіх ручаїв.
Проміння, наче золотий курсив

Ігор Шоха
2026.03.13 20:00
                    І
Немає з ким у спокої дожити
свої три літа на своїй землі...
ну як вас уму-розуму навчити,
помітні українські москалі
і не помітні інде посполиті?
Уперся рогом за своє корито
чужий по духу рід мій у селі.

Іван Потьомкін
2026.03.13 19:57
За Росією, навіки втраченою,
Бо нова –тюрма ще гірша.
Рахманінов плаче в зарубіжжі,
На розраду слів уже нема.
Бо ж не тільки слово, а й музику
Душать в обіймах невігласи…
Бо Росія голодна й загнуздана,
І до смаку їй оди й оглушливі марші.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

хома дідим
2026.02.11

Павло Інкаєв
2025.11.29

Ірина Єфремова
2025.09.04

Одександр Яшан
2025.08.19

Федір Паламар
2025.05.15

Ольга Незламна
2025.04.30

Пекун Олексій
2025.04.24






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Проза

 Як це - бути вільними ?

Єсть на світі воля, а хто її має ?

/Т. Шевченко/

Бути вільним...
Але як це воно, бо скільки тут
і граней розуміння,
і варіантів трактування,
і способів досягнення.

Для когось це:
А) можливість жити у достатку, не відчувати ніякої нужди;
Б) можливість вибору, здатність відстоювати свої інтереси;
В) можливість провадити самостійне життя, належати самому собі

(В проявах максималізму це прагнення може вилитися у бажання ні в чому собі не відмовляти, не обтяжувати себе ніякими заборонами і пересторогами).

Ось така бувальщина критеріїв світського міркування
над цією можливістю – бути вільним.

Та піднімемось на рівень філософського буття.
Ось кілька висловлювань про волю.

Вільний лише той, хто володіє собою.
(Фрідріх Шиллер )

Справжній ворог нашої волі знаходиться в нас самих.
(Георг Зіммель )

Найбільше рабство - не маючи свободи, вважати себе вільним.
(Ґете)


А яким є духовне бачення цієї проблеми ?
Відповідь не це запитання знаходимо у розмові Ісуса Христа
з наверненими юдеями (Ів. 8):

31 Тож промовив Ісус до юдеїв, що в Нього ввірували:
Як у слові Моїм позостанетеся, тоді справді Моїми учнями будете,

32 і пізнаєте правду, а правда вас вільними зробить!

33 Вони відказали Йому: Авраамів ми рід, і нічиїми невільниками не були ми ніколи.
То як же Ти кажеш: Ви станете вільні?

34 Відповів їм Ісус: Поправді, поправді кажу вам, що кожен, хто чинить гріх, той раб гріха.

35 І не зостається раб у домі повік, але Син зостається повік.

36 Коли Син отже зробить вас вільними, то справді ви будете вільні.

Гріх – таємниця для людської душі. Через свою лукавість його присутність не зразу може бути виявлена відчуттями чи інтелектом людини. Маючи певну привабливість «краси» і «солодкості», він виявляє свою потворність поволі. Навіть для «Авраамових синів» була закрита та гірка правда, що вони являлися невільниками гріха.

Усвідомлення гріхів і звільнення від них – це особлива Божа Ласка. Єдиний шлях до цього внутрішня готовність до каяття і навернення. Тільки в такий спосіб ми зможемо наблизитися до Божого Сина і охопити усю повноту цього щастя – бути вільними, вільними від полону пристрастей, легіону побоювань, соти розчарувань. Бо Господній голос обіцяє усім:Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, і Я вас заспокою! Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий, і знайдете спокій душам своїм. Бож ярмо Моє любе, а тягар Мій легкий!




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-03-21 01:02:46
Переглядів сторінки твору 12813
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.775
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 09:12:40 ]
Василю, Ви вважаєте, що це проза?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:15:26 ]
І Вам доброго дня, Сергію .

Як Вам сказати ...
В жінки запитують,що вона хотіла би придбати ?
- Кентавра - відповідає.
-???
- А шо... і чоловік в хаті, і тварина на господарстві.

Щось і я скомпонував таке - не таке...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 09:19:18 ]
"...повноту цього щастя – бути вільними, вільними від полону пристрастей, легіону побоювань, соти розчарувань. "
Василю, а чим вільна людина відрізняється від щасливої людини?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:44:45 ]
А що - відрізняється !?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 14:59:07 ]
..повноту цього щастя – бути вільними, вільними від полону пристрастей, легіону побоювань, соти розчарувань. "
Василю, а чим вільна людина відрізняється від щасливої людини?
Василю, я не почув(не прочитав) відповіді! Це секрет? Даруйте, але Ви "відвіли" запитанням... Це Вам зовсім не личить!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:11:27 ]
Так, запитанням на запитання - це неввічливо, але Ви не охопили усієї повнити відповіді.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 15:16:15 ]
Василю, а Ви -- не охопили всієї повноти запитання!
Як людина конкретна я хочу почути від Вас конкретну відповідь: у чому відмінність між людиною вільною і людиною щасливою? (:


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:34:20 ]
Я можу пояснити Вам у чому відмінність між людиною конкретною і людиною вільною.

Перша, знає чого вона хоче і вимагає цього від себе і від інших ( що і завдає її клопоту та робить нещасною)

Друга, знає , що вона не зобов'язане це робити але терпить це заради блага першої ( і від цього почувається щасливою)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 15:40:52 ]
Про вільну людину я нібито зрозумів... А ось про щасливу - туман.Тож розшифруйте своє: " Друга, знає , що вона не зобов'язане ЦЕ(????) робити але терпить ЦЕ(?????????) заради блага першої ( і від цього почувається щасливою)".
Що означає перше ЦЕ?
Що означає друге ЦЕ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 16:11:18 ]
Якщо читач каже,що про вільну людину він "нібито зрозумів"... то виходить, що і авторський задум нібито досяг своєї мети. Засмучує лише той факт, що у людині вільній Ви так і не змогли розгледіти людини щасливої...

Щодо людини конкретної...то вона є ліричним відступом у нашому діалозі і ЦЕ не потребує додаткових пояснень.

А тумани розвіюються днями і вітрами. Тут потрібний вияв терпіння і , звісно, час...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 16:22:10 ]
Василю, наберіться терпіння і Вам - воздасться! Я хотів конкретної відповіді, а потім уточнення Вашої нечіткої відповіді. Тому:
Що означає перше ЦЕ?
Що означає друге ЦЕ?
"Заради блага першоЇ"... А " першої "- це що? Мається на увазі - вільной людини?

Василю, учіться викладати свої думки чітко, зрозуміло.... Пора вже!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 18:34:59 ]
«Сергій Гупало (Л.П./М.К.) [ 2013-03-17 19:55:59 ]

Тоді Вам, Василю, залишається проповідувати. Бо тут, у ПМ, -- не знають, що таке Слово Боже!»


Сергію, йдучи назустріч Вашим уподобанням я написав твір ковбойського стилю, революційного характеру і духовного спрямування. У ньому я «чітко, зрозуміло» виклав поверхи бачення людини вільної (назвемо її так). Але про те, що стало для Вас каменем спотикання (людина щаслива) - там не йшлося , а згадується лише про «повноту цього щастя – бути вільними». Отож, і сама постановка питання (чим вільна людина відрізняється від щасливої людини) тут була б некоректна. Хіба-що, варто уточнити розуміння цього «щастя», як духовного блага (стану блаженства). Тепер, гадаю, усі крапки розставлено…

І залиште оту муху ЦЕ-ЦЕ, бо там йшлося (жартома) про «людину конкретну» і «людину вільну»… Що вдієш – легкість весняного настрою вривається і на наші сторінки :)

А в цілому, думаю, що не варто грані цілісного розглядати, як окремі складові ( я вже говорив Вам про марність намагань раціоналізувати ірраціональність і виразити її в натуральних величинах).

Але, якщо це Вас все таки цікавить , можете подивитися дещо тут http://www.maysterni.com/publication.php?id=87343

Успіху, чіткості і зрозумілості кожному з нас.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 09:58:23 ]
Пане Василю, своєю філософською за змістом і незвичною за формою публікацією Ви відкрили публікації 21 березня - Всесвітнього Дня поезії. Вітаю Вас і всіх авторів і читачів Поетичних Майстерень з днем саме Поезії в усіх її проявах, а, головне, талановитої, змістовної, гарної і розумної! Щастя, здоров'я, волі, наснаги - усім творчим людям.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:46:19 ]
Щиро дякую, пане Володимире.
Дозвольте і мені приєднатися до цих вітань.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 10:37:31 ]
Я вважаю, що ми є у вільній державі і є на сайті, де можна висловлюватися у будь - який спосіб, тільки щоб наші висловлювання не несли руйнації в наші душі. Ми є відповідальні за кожне слово. Бо словом можна вилікувати, ним же можна і вбити.
Твоє, Василю, слово, якщо і щось руйнує, то тільки те, що несе в собі сумнів, недовіру, рабство гріха. Якщо ти на даний час заполонений саме такими роздумами і бажаєш поділитися зі своїми поетичними соратниками, то це не є зле.Адже все, що тільки не робиться, робиться на добро!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:50:34 ]
Володю, твій коментар нагадує мені адвокатську промову але добродій Сергій ще судової справи не започаткував (може це з нагоди свята Поезії:)

Жартую, бо ти маєш рацію, друже: чим наповнене серце те і на устах але наміри нашого серця відкриті лише перед Всевишнім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 11:33:56 ]
Одне з визначень свободи: не стільки робити те, що хочеться, а НЕ робити того, чого НЕ хочеться...
Класичне: свобода, воля - пізнана і добровільно прийнята необхідність...
З днем Поезії, пане Василю, та усі Колеги!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 14:58:27 ]
Дякую, пані Галино.
Навзаєм вітаю і Вас.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 11:49:05 ]
О! Це шо? Галина Виноградська(Михайлик) і мене вітає із Днем Поезії?!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 15:00:50 ]
А Ви шо не поет ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 23:50:44 ]
О! Сергій Гупало вирішив здивувати громадськість знанням мого прізвища :)) Знайшов "секрет" там, де його і не було :)
А діячеві літератури міжнародного рівня не гоже "шокати", тим більше у звертанні до жінки.
Моє вітання адресоване усім Колегам по перу. Якщо Ви зараховуєте себе до цього кола - будь ласка, то і Вам теж, мені не шкода :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 09:07:46 ]
Галина Михайлик - Галина Михайлівна Виноградська

http://ethnology.lviv.ua/ua/76/spysok_naukovyh_spivrobitnykiv.html#


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 09:29:47 ]
А ще Гугл видає з десяток посилань на мої статті, та згадує мою участь у різних культурно-наукових заходах :)) Читайте - для того й писано :)
Про Сергія Лукича Гупала:
http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pedp/2010_2/66/met/martunyk.pdf
https://www.google.com.ua/webhp?source=search_app#hl=uk&gs_rn=7&gs_ri=psy-ab&tok=0Tm6TwNlUq4OVb9jrWG4JQ&cp=19&gs_id=2i&xhr=t&q=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9+%D0%BB%D1%83%D0%BA%D0%B8%D1%87+%D0%B3%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BE&es_nrs=true&pf=p&sclient=psy-ab&oq=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9+%D0%BB%D1%83%D0%BA%D0%B8%D1%87+%D0%B3%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BE&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.44158598,d.Yms&fp=2861daf5fb0bff05&biw=1496&bih=812


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 20:27:53 ]
На компромат замало :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:41:39 ]
Василю, Ви й надалі говорите про все і ні про що! У мене були конкретні запитання! У Вас появився комплекс - муха ЦЕ-ЦЕ!
Ще раз(утретє!) повторюю запитання по темі:

Що означає перше ЦЕ?
Що означає друге ЦЕ?
"Заради блага першоЇ"... А " першої "- це що? Мається на увазі - вільной людини?




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 21:35:53 ]
Даруйте, Сергію, що час від часу мушу відриватися від комп’ютера.
Хоча, бачу, співрозмовник Вам не обов’язковий. :) Ваша Тактика ведення бою (зачепитися за щось) корисна під час руху по вертикальний або нахиленій площині але не на горизонтальній. Ми увесь час повторюємося і це втомлює. Але, як активному читачеві, я зроблю виключення і спробую відповісти ще раз.

За словами Григорія Сковороди, щоб бути щасливою людині нічого не потрібно, це її природній стан, в якому вона перебувала до початку гріхопадіння. Після нього вона здатна відчувати хіба окремі миті щастя, але вони є лише скромними проекціями райського блаженства. Щоб повернути собі усю повноту цього блага – бути щасливою (блаженною), людина повинна вивільнитися від оков гріха і повернути втрачене в Едемському саду спілкування з Господом. Послідовність така – спершу вільною, потім щасливою. Людині щасливій передує людина вільна. …


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 21:40:43 ]
О,це ввже схоже на відповідь! Нарешті! І це треба було вимучувати протягом дня!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 21:47:37 ]
Процес порозуміння і пізнання Істини виявися складним для обох сторін :)

Цих зусиль вистачило з лихвою на ще одну статтю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:46:05 ]
вільной = вільної


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:48:31 ]
Ось так і у реальному житті: прововідники ходять по колу(колобродять словом),а коли стикаються з конкретними проблемами , то вони як діти!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 18:49:09 ]
прововідники=проповідники часто


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 19:01:25 ]
Будьте як діти” – говорить Ісус Христос... АЛЕ Я, звісно, НЕ ЦЕ МАВ НА УВАЗІ!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-21 21:40:12 ]
І ще одне:

Не Ви перший, Сергію, і не Ви останній намагаєтесь звинуватити мене у «проповідях» на сайті поезії. Звинуваченні ці безпідставні. Так, мені іноді доводиться вступати в суперечки, висловлювати міркування, які мають відношення до фундаментальних принципів, моральних засад на яких базується Поезія. Що в цім не природного ?
Хіба її стержнем не є – Слово, дар Божий ? Чи Ви здатні творити поезію жестами і мімікою ? Якщо так, тоді будь-ласка.

Звісно, піддаючись віянням часу, на Поезію можна накладати певні обмеження щодо її форми (дієслівна рима, милозвічність і т.д. ), які ніби допомагають її вдосконаленню але аж ніяк не посягати на її внутрішню складову, її покликання – служити Людині, яка створена на образ і подобу Божу.

І цього, мабуть, вистачить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 21:45:15 ]
А це вже зайве, Василю!Я Вас не звинувачував! Це не тільки моє перевонання, що на подібних сайтах читати проповіді - дурний тон. Як Вам важко формувати конкретні відповіді -- я пересвідчився сьогодні. Тому не буду тривожити...Шануймося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 20:17:40 ]
Сергію, на кожному сайті є свої традиції і формуємо певною мірою їх ми, "місцеве населення". А Вам, як видно з Ваших висловлювань і пропозицій, багато чого хотілося б змінити (себто "вдосконалити") на власний смак .

Однак,наприклад, той факт, що завдяки Вашим коментарям Василь Кузан змушений був видалити на своїй сторінці передмову до книги Шутко - дурним тоном Ви напевно вважати не будете.

Схоже, що перепалки із тутешніми стали для вас нормою, і працюють над створення Вашого іміджу. Але дозвольте вже залишатися нам такими, якими ми є.

З повагою, ВС.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 22:09:35 ]
Звичайно, Василю,залишайтеся таким, яким Ви є, яким Ви бажаєте залишатися!Дозволяю! Коментарі до передмови Кузана не вважаю дурним тоном, так само, як його "збоченські" пародії на мої вірші. "Місцеве населення" створило відповідний клімат, де я змушений реагувати відповідним чином. Тепер "местниє" часто пожинають плоди у вигляді моїх коментарів ... Нічого дивного! Все добре! Шануймося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 22:52:01 ]
Тоді, у Вас, Сергію, не тільки багате на події минуле, але і велика перспектива на майбутнє, бо створений Вами прообраз легендарного капітана Немо крушитиме не тільки авторські ніки, твори, сторінки, а і виводить на чисті води їх самих...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 22:54:21 ]
виводить=виводитиме


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сергій Гупало (М.К./М.К.) [ 2013-03-21 22:11:39 ]
перевонання=переконання


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олена Жибірова (Л.П./Л.П.) [ 2013-06-24 20:27:20 ]
Божих Ласк, Вам, пане Василь!