ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2025.11.02 08:48
Звучить дочасно і потужно…
А дефіцит завис в коморі
Но є надія… є Залужний
І Закарпаття чемний говір
Демократична послідовність
Гуртує спокою контракти
І зупиняється у Львові…
Принаймні, висловились «Факти»

Борис Костиря
2025.11.01 22:04
Ми дивимось на світло,
якого немає, -
світло погаслих зірок.
Але так само згасає світло
від людей, воно поглинається
киплячою магмою небуття.
Ми дивимося на світло
домівок, але потрібних людей

С М
2025.11.01 20:33
Усе на ліпше хоч би як
І я божеволів у школі
Мої вчителі були кволі
Мене зупиняли й
Усе загортали
У правила щодо & щоби

Та й визнав, що усе на ліпше

Світлана Пирогова
2025.11.01 20:10
Не напишу про тебе мемуари,
Хоча мотиви вже робили кроки.
Ще від Кармен звучало стільки арій,
І павутинням заплітались роки.

Не напишу про тебе мемуари.
Приходить розуміння надто пізно.
Не збудувати тріумфальну арку.

Іван Потьомкін
2025.11.01 19:34
До подиху останнього збережи для мене, Боже,
незмірну тугу й біль за тих дітей Твоїх,
що й на схилку літ не в змозі позабути,
як їх в палеоліт війна триклята вкинула.
Там кременем-кресалом добувавсь вогонь,
поживою єдиною, а не дієтою, лобода була,

Микола Дудар
2025.11.01 13:17
Піврічне немовля з матусею і татком…
Якби ж по своїй волі майнули в небеса…
Якби ж прийдешня ніч цікавилась малятком —
З очей текли б не сльози, а сонячна роса…

Якби ж то сприйняла задіяне свідомість,
Я б малював це світ з пошкоджень і пожеш… і
Ні

Володимир Мацуцький
2025.11.01 12:28
Братам по крові і братам по духу

Ми білі ворони
у цьому суспільстві,
ми сіль України,
йдемо звідусіль.
Із возом моїм
поєднається віз твій,

Борис Костиря
2025.10.31 21:49
Стоїш на крутому березі,
дивишся у воду
і опускаєш у неї
пожовкле листя і квіти,
як листи в невідомість.
Чи дістануться вони адресата?
Хто буде цим адресатом?
Бог чи зруйноване обличчя часу?

Сергій СергійКо
2025.10.31 21:06
Сприймай її надійним обладунком,
Бо й у речей складні бувають ролі –
Стають, зненацька, цінним подарунком.
Тому – моя, як приклад, парасоля.
Мене охороняла від негоди
Багато років, віддано служила,
Долаючи зі мною перешкоди,
Та вже мене частинку ст

Юрій Лазірко
2025.10.31 20:53
Я пригадую - розчиняюся у думках...
Неприковані, млосні спомини... вічний блюз...
Ніжні дотики, затамовані на устах...
і не знаю я - чи ще дихаю, бо боюсь:
розгубити тебе намистинами пасії,
перекроїти час - зодягнутися в згаслого дим...
Я сумую і су

Ярослав Чорногуз
2025.10.31 17:23
Нарешті я ізнову на Природі,
Колише тишу ніжний вітерець.
Вистукує морзянку на колоді
Завзято-щемно дятел-молодець.

Нарешті літо бабине всміхнулось,
І золотом обсипало мене.
І дивовижним шумовинням чулим

Микола Дудар
2025.10.31 14:49
А дивовижа поруч майже
Хтось стелить шлях без перепон
Можливо вже вона підскаже,
Чому тебе так нудить від корон…
2.
Чому тобі до серця ближче
Та значимость, з ім’ям коротким: Вірш
Нема такої сили, щоби знищить

Іван Потьомкін
2025.10.31 11:03
Якби мені дано було від Бога
Мать справу з фарбами – не зі словами,
Я б зміг доповнити Чюрльоніса й Ван Гога
У царині, що зветься Деревами.
Я б показав на полотні німому,
Як поспліталися вони в екстазі,
Як посхилялися на тиху перемову,
Часом вчуваю

Борис Костиря
2025.10.30 21:33
Знімаєш чорні окуляри
І дивишся на сонце так,
Немов на лицаря Каяли,
Що подає таємний знак.

Дивитися у вічі правді,
У вічі істині сумній,
Мов пережити час розправи,

Євген Федчук
2025.10.30 20:00
А знаєте, - то вже Петро озвавсь, -
Я ж у Котельві був тамтого року,
Як москалі упхались з того боку
І Ромодан нас облягати взявсь.
Про те Мирон словечком лиш згадав,
Мені б хотілось більше розказати,
Як боронились ми від супостата,
Як Ромодан від

Юрко Бужанин
2025.10.30 18:21
Землетруси, повені, цунамі,
Ще дощів кислотних дикі танці...
Це земля здригається під нами,
Атмосфера з нею в резонансі.

Смог і смерчі, різні катастрофи –
Вдосталь уже знаків Провидіння.
Руйнуватиме свій Світ допоки
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Гриць Янківська
2025.10.29

Роман Чорношлях
2025.10.27

Лев Маркіян
2025.10.20

Федір Александрович
2025.10.01

Ірина Єфремова
2025.09.04

Сергій СергійКо
2025.08.31

Анастасія Волошина
2025.08.13






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Марина Копаниця / Вірші

 Свято вбивства




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2006-04-17 10:28:47
Переглядів сторінки твору 5610
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 1.865 / 2  (3.607 / 4.13)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (3.730 / 4.31)
Оцінка твору автором 6
* Коефіцієнт прозорості: 0.797
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
Автор востаннє на сайті 2008.12.22 14:40
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-18 09:38:31 ]
Найліпше вдався третій куплет, але вірш загалом поганий. Передусім тим, що книжний, недостатньо проспівчутий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Копаниця (Л.П./Л.П.) [ 2006-04-19 10:55:53 ]
Шановна Ірина, у нас з Вами, мабуть, різні уявлення про вираження почуттів. Я не вважаю поетичними вирази як "ринутись на фіг сторч головою" чи "в"їхати в рило долю цю стару сводню".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-20 17:30:41 ]
Міряю щирістю. Що таке поетичність, поясніть мені? Це якесь "общее место". Хто і якими мірками міряв поетичність, прозовість чи там що тексту? Ми живемо не в епоху класицистичних "слогів", коли боялись матюків чи "туалетів" у віршах. звичайно, не в них основна цінність - типу хто крутіше загне, але й не в зацитовано-заслинених книжками, критиками й філологами фразах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2006-04-24 17:57:32 ]
Вау! Ірино, тут ви не праві. Божественна природа світу ні краплі не змінилася від того, що маси отримали більше свободи. Поетичність світу - річ незмінна, бо не людьми створена? А щодо класицизму і інших напрямків поетичного мистецтва, то все залежить від світоглядної конструкції автора. Мені, наприклад, більше імпонує Маринина щирість крупними буквами і всім переднім планом вірша, аніж модерністичні самообмани і заперечення, за якими їх автори не живуть. Інша справа, що передній план бажано залишати для чистого повітря і сонячного світла.

Щодо необхідності кропіткої роботи над фразами, Марино, то тут Ірина Новіцька права. Але висловилася вона на сторінці вашого вірша таки не коректно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2006-04-24 18:03:49 ]
Отож Ірино, повертаючись до Поетичності, це все таки звучання, розмір, порядок Життя від Творця, це як свобода, як любов, як творчість - риси Творця, які неможливо повністю описати, але у цьому живе людство, а не навпаки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-27 02:15:37 ]
Щодо необхідності кропіткої роботи над фразами, то цей вірш варто переписати наново. І над кожним словом десять разів подумати - не для того, щоб зоригінальничати, ні, а для того, щоб сказати нарешті про те, що ти бачиш, а не що вже багато разів повторювали цілі поетичні школи. Вникнути в картину, яку хочеш зобразити, забути про літературні зразки й авторитети. Якщо на меті саме щирість.
Один арабський поет учився поезії тим способом, що спочатку завчив тисячу віршів класиків, а потім забув. Прийняв дух поезії, забув її штампи. Вам це теж не завадить.
Модерністичні самообмани і заперечення випливали аж ніяк не з доброго гумору авторів і тим більше не з їх бездумності. Говорю про справжніх і уславлених історією митців того часу, а не про тих, хто публікувався на сторінках часописів для голого самоствердження й марнославства. Таких теж було немало. Як і в кожному напрямі, той же класицизм включаючи.
Поетичність світу відрізняється від поетичності фрази. Вона в крові, в натхненній


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-27 02:17:38 ]
(продовження) молитві життю, а поетичність фрази - у вірші й поділяється на поетичність і "поетичність".
Тепер трохи зрозуміліше і коректніше?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марина Копаниця (Л.П./Л.П.) [ 2006-04-28 10:46:17 ]
Істина у всі часи була однакова. Змінювались лише декорації нашого життя-театру. Суть поезії не в кропіткій роботі над фразами (хоча це також дуже важливо), адже вона йде від серця, яке здатне усе зрозуміти без слів. Найголовніше у вірші - це ідея та музика. Якщо автор б"ється над хитромудрими фразами та слівцями типу "ентропії" чи щось таке, то він може здивувати читача своїм словарним запасом або вмінням формулювати думку. Однак це ще не означає, що вірш ллється чарівною піснею. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-04-29 01:28:24 ]
Мушу зізнатися, оратор-полеміст із вас набагато кращий, ніж поет. Я цілком розумію, поважаю і підтримую ваш останній коментар. Думки, висловлені нами, однаково справедливі, головне не втрачати з поля зору альтернативного погляду - це назагал рецепт доброї поезії.
Зауваги.
1. Абсолютної істини не існувало ніколи, окрім, можливо, Бога. Але я не теолог. Тому не можу нічого додати.
2. Інтелект і почуття, музика й ідея, робота над фразами та співання як бог на душу покладе - це такі речі, що переборщити в якійсь одній означає попсувати хитку гармонію. Співвідношення для кожного своє.
Дякую за смайлик. Чиню аналогічно
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-04-30 01:37:03 ]
А тут я підтримую Ірину. Я вже знаю що буде з моїми коментарями. Даремно витратив останню гривну на Вашу сторінку. Вірш дійсно тут найгірший. Адже Ви можете, в Вас виходить непогано, з перших віршів це особливо бачилось. Але коли вірші були гарні Ви не оскаржували незаслужені критику. Чому? В Ваших віршах скільки жіночості, і раптом ви Випускаєте кігті, і до того ж незаслужено в людину, яка намагалася Вам просто допомогти. Не розумію Вас жінок, чому Ви повністю копіюєте одне одну. Тільки не потрібно банальних фразеологізмів про нас. Що ми козли я знаю. ну й що з того... Мій приємний сон зруйновано, і завтрішній, можливо, інтернет.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-05-02 01:52:36 ]
Та не дратуйтеся, Володимире. Випадкова "осічка". Ми ж то знаємо рівень авторки. Прислухайтеся, Марино, зніміть, бо вірш справді слабкий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Вакуленко (Л.П./Л.П.) [ 2006-05-02 22:16:04 ]
Люблю слоників. Вони такі лагідні, зелені а головне спокійні!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2006-05-03 15:10:41 ]
Дорогі друзі, щиро дякую за Ваші відгуки. Критика - найліпший помічник на дорозі до досконалості. :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Новіцька (Л.П./М.К.) [ 2006-05-03 23:13:53 ]
Люблю дикобразів. Вони такі колючі, несмачні, а головне - творчі натури!:):):)