ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Євген Федчук
2024.11.24 13:21
Андрія Боголюбського вважають москалі
Найпершим поміж всіх великоросів.
І носяться з тим виродком ще й досі.
Чим цей «герой» прославивсь на землі?
Жорстокий був і лютий, наче звір,
Не то чужі, свої його боялись,
З підступністю й жорстокістю спізнали

Микола Дудар
2024.11.24 09:26
Коли я вийду з темноти
Ковтнути жменьку Світла
Чи хвилюватимешся ти
Що то не я, а вітер…
Чи уявлятимеш, що в ніч
Лише одне бажання
Почути знов: « не в тому річ…»
І буде ще питання:

Тетяна Левицька
2024.11.24 08:07
Не розлюбила, а відпустила —
Любов не здатна відтяти крила!
Лети, як хочеш, у даль високу,
Мій волелюбний, зірчастий Сокіл.
За сніжні хмари, туди де вічність
Лоскоче вії промінням ніжним,
Несе цунамі на гострім вістрі
У сиве пір'я свавільний вітер

Козак Дума
2024.11.24 07:56
У повітрі якась загадковість,
влаштували світила парад,
і дочитує осені повість
з книги Неба сумний листопад…

Опустились сніжинки скраєчку
на ранкові уламки часу.
Свіжознесене сонця яєчко

Микола Соболь
2024.11.24 06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.

Віктор Кучерук
2024.11.24 06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…

Віктор Кучерук
2024.11.23 05:40
Зарано смеркає і швидко ночіє
Відтоді, як осінь прискорила хід, –
Відтоді, як гаснути стали надії,
Що Бог допоможе уникнути бід.
Все ближче і ближче лихі сніговії
Та лютих морозів до нас ненасить, –
Від страху загинути кров холодіє
І серце схвиль

Микола Соболь
2024.11.23 05:08
Сьогодні осінь вбралась у сніги,
тепер красуню зовсім не впізнати,
ріка причепурила береги,
напнула шапку посіріла хата,
калина у намисті та фаті,
похорошіли геть безлисті клени,
а кущ якийсь на побілілім тлі
іще гойдає листячко зелене.

Іван Потьомкін
2024.11.22 19:35
«…Liberte, Fraternite, Egalite …»-
На істини прості тебе, Європо, Я наупомив нарешті,
Щоб ти жила , як споконвіку Тора Моя велить.
І що ж? Цього тобі видалось замало?
Як у пастви Мойсея м’ясо, демократія із носа лізе?
І ти силкуєшся прищепить її
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Інша поезія):

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17

Мирослав ЕкманКременецький
2024.07.25

Кав'яр Сергій
2024.06.21

Самослав Желіба
2024.05.20

Людмила Кибалка
2024.05.17

Степанчук Юлія
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Борис Щавурський (1961) / Інша поезія

 ЛІНА ДЕВІ КОСТЕНКО




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2011-02-03 11:24:06
Переглядів сторінки твору 18653
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.265 / 6  (4.641 / 5.46)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.692 / 5.52)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.795
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2011.02.11 12:26
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-02-03 22:20:29 ]
шкода, що не маю права тут ставити 6.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-04 12:07:39 ]
Анічка, я вже поставила)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Зубар (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-03 22:13:23 ]
Але ж таки любимо?
"... але про це не варто говорити..."
???

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-04 08:31:55 ]
Вам, Борисе, до Ліни Костенко, як від землі до неба!((((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Борис Щавурський (М.К./М.К.) [ 2011-02-04 09:21:45 ]
Пані Маріанно! Оскільки ви ще трохи юні, то я би вам надалі порадив ніколи не починати із "візантійства" чи російського "сам дурак". Це нікому честі не робить. Відтак я не розумію, при чому тут моя скромна особа, начебто і приводу не давав. Є сякий-такий текст про особливості національного міфотворення (я не заскладно висловлююся?), а ваша справа погоджуватися з ним чи ні. Я ж не маю нічого проти ваших захоплень, я лише висловив свою думку, оскільки є вільною людиною у вільній державі. Хочеться вам олтарів, капищ, жертовників, то й куріть їм фіміам. Я тут, дитинко злота, при чому? Та й взагалі, судячи з манери розмови, крім свого римування та обов язкових творів шкільної програми, ви навряд щось чи читали. Начитана людина, людина, ознайомлена із сучасним світовим літературним процесом, не починала би розмови з інь та ян. Чи я помиляюся?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-04 09:30:45 ]
дуже сильно помиляєтеся


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Борис Щавурський (М.К./М.К.) [ 2011-02-04 10:04:03 ]
Ну тоді я готовий до конструктивної розмови. Давайте спочатку із такого твердження, що її поезія у контексті світової поезії 2-ої пол. XX ст. (досить назвати хоча б імена Транстрьомера й Адоніса, Мюррея та Гіні, Петі й Ігана, Венцлови та Шимборської, Гасса та Шнакенберг (це не перелік імен, з їхньою творчістю я знайомий)- це, м яко кажучи європейська епоха Просвітництва, себто XVIII ст. Спробуйте переконати мене у супротивному. А після цього можна буде обмежитися й нашими українськими теренами.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2011-02-04 13:47:28 ]
Шановна Маріанно Шутко, канонічно і "земля" і "небо" рівноцінні творіння Божі. Ваше порівняння, схоже, свідчить, що варто уважніше ставитися до витоків і культури, і мистецтва...
Насправді ж ви не ображаєте Ліну Костенко оцим, що з огляду на фізику процесу від землі падається у безодню неба, чи не так? Що багато зусиль втрачається, щоби втримати нас на землі, аби ми не впали в тартарари...

Але жінка завжди вважалася більш небесною, аніж чоловік, правда?
В цьому, якщо хочете, глибокий парадокс і непоєднуваність непоєднанного, ясно, окрім тих славних моментів, які, на жаль, у жінок тривають довше (якщо таки стаються), аніж у чоловіків... :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-07 09:59:15 ]
Шановна Редакціє Майстерень! Погоджуюся з Вами в тому, що канонічно і "земля" і "небо" рівноцінні творіння Божі. У своєму коментарі я висловила тільки прислів’я, яке для мене свідчить те, що "земля" - грішна, "небо" - святе, рай. Для мене поезія Ліни Костенко - неперевершена, велична, вишукана, свято. Коли мені погано на душі, я завжди читаю поезію Л.Костенко. Бо її поезія мене лікує, загоює рани! Але це не ідолопоклонство. Тому мене вірш пана Бориса не обурив, а просто приголомшив. Я ніколи з жодного поета не роблю собі ідола чи кумира. Бо для мене таким є тільки Господь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Ляшкевич (М.К./М.К.) [ 2011-02-04 13:31:25 ]
З вашого дозволу, шановні колеги, хотів висловити і свою думку щодо теми піднятої Борисом Щавурським.
І як на мене теж, тут швидше йдеться про нас, а не про шановну Ліну Василівну. Вона є такою, як вона є - ні більше, ні менше.
Маю глибоку повагу до її років, проведених у мистецтві, до її самобутності, і достойно жити потрібно вміти - і це високе вміння, як на мене, перед нашими очима.
Незаперечним є і вплив Ліни Василівни Костенко не лише на творчу молодь, а й на зрілих митців, за сукупністю достойностей, адміністрація ПМ, у процесі розгляду цього питання, відносить Ліну Костенко, до справжньої української еліти, і тому теж, що вона особисто, аж ніяк не намагається бути "ЛІНОЮ ДЕВІ КОСТЕНКО". Але й нам не потрібно з неї таку робити. Хоча, схоже, ми таке робимо і не один рік...

Ліну Василівну є за що хвалити, але і є що в її доробку критикувати, з її поглядами і її творчими методами можна не погоджуватися, але повага до поетеси і письменниці завжди відчуватиметься і в словах опонентів. Чи не так?

Зваженої критики окремих віршів і в цілому творчості, Ліни Костенко на сайті вистачає, ось наприклад:
• " КАМЕРТОН ПОЕЗІЇ ЛІНИ КОСТЕНКО" і коментарі.

А ще я думаю, що є у віршах, окрім речей явних, і речі не явні, і тому мене не дивує, що вплив творчості Ліни Костенко на частину суспільства із "жіночим" (містерійним) характером сприйняття зовсім інший, аніж на частину "чоловічу". Інша справа, що "чоловічість" інколи здатна пояснити суть "символу", попри те, що "жіночість" відчуває і заповнює собою той простір, який породжує символ у їхніх єствах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Борис Щавурський (М.К./М.К.) [ 2011-02-04 13:51:17 ]
Цілком згідний з паном Володимиром. Загалом кажучи, мені нічого ні додати, ні відняти. Головне, що по суті.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-02-04 13:57:08 ]
Але ще цыкаво було б зрозуміти причину такої завзятої жаги до міфостворення з боку М. Жулинського та інших.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Комаров (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-04 14:11:57 ]
Мабуть в Києві скоро вибори.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-04 17:35:02 ]
Погоджуюся з тими, хто висловився проти бронзування будь-кого. Варто бодай розібратися, чому і для чого "бронзується" та чи інша постать...
А вірш цікавий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анонім Я Саландяк (Л.П./Л.П.) [ 2011-07-29 15:33:34 ]
Борисе "деві" Щавурський
дідусю "матронований табуйований"
музо поезії української
священнй бицю...

я тебе правильно зрозумів?
Я.Анонім.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Росіцький (Л.П./Л.П.) [ 2012-06-20 22:33:33 ]
Ой, Борисе, не канонізує тебе братія во Поезії. Мню собі, що й у беатифікації відмовить. Хіба явиш докази, завірені печатками і підписами, про зцілення твоїх читачів (пастви себто). І ніхто на твої "відмазки" дивитися не буде. Спалять.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Опанас Драпан (Л.П./Л.П.) [ 2014-10-04 20:10:16 ]
а ось і на "щ". бо немає э-ю-я в нашій абетці.
а особисто поетів десь немає. засвітились - надрукувались - і гиля...