ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.06.27 16:29
Настане скоро місяць – сливовій,
він найкоротший на задвірках літа.
Час дозрівання потаємних мрій,
які до жару нами розігріті.
Хай зачекає божевільний світ,
а небо розсипає оксамити.
Плоди злітають з обважнілих віт
і ми тому радіємо, як діти.

Іван Потьомкін
2024.06.27 14:22
Випадають з обойми живих.
Наче кулі, свистять імена
І лягають на серце болем.
Нам з тим болем судилось ходить,
Доки безбіль не стане і нашою долею.
Якщо хтось там і грався в життя,
То не ми це були, друже,
І не тому, що відти нема вороття.

Світлана Пирогова
2024.06.27 12:21
З*явився із моїх фантазій літніх,
Коли самотність допікала.
Пелюстки облітали з в*ялих квітів,
Уп*ялось в душу, ніби жало

Бджолине, навіть в снах ятрило гостро,
(Оце трясовина-омана...).
Проймав мене якийсь солодкий острах,

Тетяна Левицька
2024.06.27 10:10
Пробач мені, доню, і сину, прости,
за те, що я стала нестримна, нервова.
Нелегко знести на Голгофу хрести,
коли до страждання іще не готова;

Навкруг матіола пахуча цвіте,
шпаки шаленіють в смарагдовім листі,
а сонце, в блаваті небес, золоте

Віктор Кучерук
2024.06.27 05:56
Паленіє сонце за прозорим мевом,
Барвою жовтавою збризкані поля, –
Обгоріле листя струшують дерева
І в дрімливій тиші ціпенію я.
Мов кипуча домна, день пече і сліпить,
І уперто змінює сталий мій режим, –
Поміж буряками вичахла свиріпа
І пирій з о

Артур Курдіновський
2024.06.27 00:17
Квіти ніжності, сині гортензії,
Прикрашають казкове мовчання.
Є у Харкові Площа Поезії -
Площа мрії, розради, кохання.

З-за дерев із відтінками синіми
Посміхалося літо спекотне.
Я, натхненний осінніми римами,

Володимир Каразуб
2024.06.26 20:15
— Ти, ти, ти, — говорить вона
Так немов би вимірює павзи свого мовчання
І торкається поглядом обрію з чорних дерев і домів.
І він, думає, що вона намагається утекти,
А насправді вона й не дивиться у вразливу цезуру його рядків,
Вона не тікає, а не

Самослав Желіба
2024.06.26 19:03
   Серед радянських дослідників традиційно панувала іще ленінська думка про те, що Бог у філософії Дж. Берклі є суто декоративним елементом, що буцімто лише маскує соліпсизм, тоді як це не відповідає дійсности. Це було підтверджено ще роздумами І. Канта п

Микола Соболь
2024.06.26 17:05
Історію розповідали люди,
було давно, у Реп’яховій балці,
прихильники таланту Робін Гунда
чекали від кумира публікацій.
Цей славний хлоп собі не має рівних,
він у дуелях, наче Саша Пушкін,
вчитаєшся суцільне марнослів’я,
така, натомість, поетична т

Леся Горова
2024.06.26 14:08
Сталяться нерви, як приходить злість,
Як вовкулака завиває в північ,
І мчить біда у хмарах білопінних,
Бо він у сонне місто смерть поніс.

Що - ненависть? Чи людяності крах,
Що прирікає на пекучий відчай.
Перевертень ожив середньовічний,

М Менянин
2024.06.26 12:27
Якщо українець – чини як Отець,
сприймай як гостинець привітність сердець.
Ми зрощені Богом, на захист нам лють,
творім перемогу і кожен тут будь!

Так, лють це не лютня – це велетня рик,
хоч ним користатись ніхто з нас не звик.
Але коли доля віщує

Іван Потьомкін
2024.06.26 08:49
Нехай мене Зоська про вірш не просить,
Бо коли Зоська до вітчизни верне,
То квітка кожна вірш проголосить,
Зіронька кожна заспіває напевне.
Допоки квітка розквітне,
Допоки зіронька в леті,
Слухай, бо то щонайкращі поети.
Зірки блакитні, рожеві кві

Юрій Гундарєв
2024.06.26 08:47
Летять слони-2
 

Читаю не так давно опублікований вірш еротичного сатирика Олександра Сушка «Летять слони»:

Пора ув ирій. Засинають мухи,
Сніжок подвір'я пухом побілив.
Летять слони. За крила правлять вуха,

Микола Соболь
2024.06.26 08:17
Вклонюся житу, жито – це життя,
у колоску початок родоводу,
рятує хліб людей в лиху негоду,
а ми його жбурляєм, як сміття.
Шукаєм Бога згублені сліди,
хто йде у церкву, хто до синагоги
у кожного свої шляхи-дороги
та кожен просить Господа: «Прийди!»

Віктор Кучерук
2024.06.26 05:38
За межею небокраю
В сутінь вкутані світи, –
Там дрімотно поглядаєш
Вже на перші зорі ти.
Темна ніч постала німо
І навіяла жалі,
Мов пожовклий фотознімок
На журнальному столі.

Артур Курдіновський
2024.06.26 01:32
Римуються почуття.
Відгукуються світанки.
Можливо, то був не я.
Повірити чи піти?
Постарівся та помер
Закоханий щирий Янко,
А замість палких троянд -
Високі стоять хрести.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

рута птаха
2024.06.26

Олекса Скрипник
2024.06.20

Самослав Желіба
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юрій Лазірко / Вірші / З Обличчя

 Хочете-можете




Найвища оцінка Тетяна Роса 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас
Найнижча оцінка Вікторія Осташ 5 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-10-21 23:36:55
Переглядів сторінки твору 7479
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R1
* Народний рейтинг 5.326 / 5.38  (5.044 / 5.64)
* Рейтинг "Майстерень" 4.945 / 5  (5.060 / 5.67)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.842
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2024.03.29 20:39
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:12:09 ]
Дякую Тетяно,
Тішуся, що вгодив...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 09:03:15 ]
Ну ти й утнув, Юрцю! Знаєш, я теж не люблю, як забрехано іроди зі скавулінням вичавлюють славу! Особливо. якщо забрехано!
Не знаю, про кого це, яле абсолютно лягає в контекст твоєї суперечки з паном Короташем. І моєї. От не ворушив би він теми свого нібито членства в НСПУ, то й жив би собі спокійно, а так - доведеься оперувати фактами. Олег Короташ справді був прийнятий до лав НСПУ в 1997 році за спрощеною схемою для молодих талановитих письменників (у таланті йому не відмовиш). Але у 2004 році він був активним учасником групи Наталії Околітенко, яка за вказівкою Кучми заходилася руйнувати Спілку. Однією з причин було те, що Кучмі впало в око приміщення на вул Банковій 2, хотів його прихватизувати під свій фонд. Спілку ми відстояли на знаменитому лютневому "з'їзді на вулиці". Але 7 письменників - Наталія Околітенко, Дмитро Кулиняк, Юрій Каплан і між ними ОЛЕГ КОРОТАШ були виключені з НСПУ. Тому його й немає у наших довідниках і на сайті НСПУ: http://nspu.org.ua/dovidnyk/К. Охочі можуть переконатися. Одразу зауважу, що це не недогляд, як вже запевняв мене Короташ на моїй сторінці (вірш Горе Горі), в НСПУ, як у кожній організації є відділ кадрів, от він цим і займається.
Я розумію, що членство в організації не є приводом для гордості, можна вступити, можна вийти, але факти є факти - цих людей було виключено за ЗРАДУ. От що навіяв мені твій вірш, Юрку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Короташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-23 18:27:23 ]
Лесю, ну не гоже вам збирати плітки)

Більш детально про те все - див. нижче)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Інґвар Олафсон (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 12:24:57 ]
Лесю, Ви праві ЗРАДА - то дуже гидка справа, іноді краще вмерти, ніж зрадити. Але хотілося б вставити свою репліку щодо репутації самої НСПУ, яка веде свій початок від сталінської колективізації інженерів людських душ. Скільки зрадників пройшло через ту Спілку? Відомих і поки що невідомих, скількох стукачів. та колишніх офіцерів КГБ вона обєднує дотепер під своїм омфором? Одному тільки Богу відомо. На мою думку, ті письменники , які на початку Незалежності створили альтернативне обєднання вчинили правильно, вони відхрестилися від системної помилки. Звичайно, Ви скажете, що Спілка все ж надає якийсь там соціальний захист її членам, звичайно йде мова про майно, а його немало, але ж щось я не чув про моральне очищення цієї контроверсивної організації. То може не варто говорити про зраду пана Короташа, як стільки професійних зрадників та організація дотепер ще обєднує?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 14:06:30 ]
От і Ви туди ж, у колективну помилку. сталінську колективізацію і т.д.!
Члени Спілки письменників не отримують ЖОДНИХ пільг, переваг, соцзахисту та ін. Не посилайтеся на Бога, зайдіть на сайт НСПУ і шукайте в своє задоволення зрадників, стукачів і завдавайте їм всілякої ганьби!
Йдеться про те, якщо Ви не зрозуміли чи не хотіли зрозуміти, що: ЯКЩО НСПУ не потрібна панові Короташеві, то чому він пишається своєю приналежністю до неї і всіляко це підкреслює? Не хочеш належати до організаці "професійних зрадників", то не належ! Тим паче, якщо тебе звідти виключили.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Інґвар Олафсон (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 14:32:48 ]
Лесю, ну нащо Ви так? Я ж не писав, що всі члени СПУ "професійні зрадники" Членами СПУ в різні роки були достойні люди, талановиті письменники, які нічим ганебним себе не заплямували. І зараз, очевидно, там є багато достойників, кількох я знав особисто і пишаюся знайомством з ними. Але, маю таку думку, що організація вцілому має "підмочену" репутацію. Цілковито з Вами погоджуюся, що козиряти своїм членством в СПУ немає жодного сенсу, особливо, коли тебе звідти виведено.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 18:48:48 ]
Організація "вцілому" "підмоченої" репутації не має. Розрізняйте сталінські часи і сучасну Спілку. Зі Спілки письменників, до речі, вийшов Народний Рух України.
Втім, людина з негативним типом мислення всюди бачить лише погане.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 16:13:05 ]
Дякую Романе,
Просто наболіло...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 16:09:38 ]
Дякую Лесю за інформацію.
Ти в же 4та людина, котра висловлює цю саму інформацію.
Я не став подавати цього при наших безглуздих з Шановним Паном
суперечках. Не маю бажання з ним більше ні сперечатися, ні спілкуватися взагалі -
це вже просто почало несмачно пахнути.
Обманом доброї слави не збудуєш!
Вірш не є присвятою конкретним людям - просто емоції...
Інґварцю,
Це наша національна хвороба - (З)РАДА!
Незалежно кому - є ще совість, а її ще треба мати.
Все - для мене такої людини просто не існує, котра може кожному з вас у певний
момент ножаку у спину ткнути або продати за 30 срібних...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-10-22 18:40:42 ]
Юро, вибач, може, воно тут недоречне, про Шановного Пана, але чомусь спало на думку після прочитання вірша.
Дозволь не погодитися з будь-якими НАЦІОНАЛЬНИМИ рисами. Їх не існує. Існують риси, притаманні окремим індивідуумам певної нації. Скільки разів ти особисто усвоєму житті зрадив? Серйозно, по-справжньому? Не думаю, що належиш до клану Юд. Я категорично проти перенесення притаманного комусь особисто на весь народ загалом. Хіба люди інших націй, а ти знаєш їх досить, не можуть зрадити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:05:56 ]
Не знаю Лесю. Я не виділяю нас, українців, котрим і лише котрим притаманна
ця риса. Але дивлячись крізь епохи встановлення нас, як нації - ЗРАДА
постійно виходила на поверхню. Ось не зрадили би під Полтавою
наші половники Мазепи - хто знає, як би все склалося...
А тепер, що робиться - одні одних зраджують політикани нещасні,
вони готові за тепле місце біля коритця - маму рідну продати.
Можливо потрібно казати про ЗРАДУ наших верховодців, людей,
котрі вважають, що вони українці, а самі поза плечима - готові
з головою та ногами шубовснути у багно рос. імперіалізму.
А прості люди - як люди, що є де-інде. Просто - поляк завжди буде поляком і свого
не зрадить, росіянин - росіянином і т.д. А ми - як хамелеони - прийшли
червоні - міняємо шапки, прийшли інші... і т.д.
І прикро мені - стільки людей поклало власне життя за націю, а їхні
вонуки - 50/50 - не вміють тверезо глянути в очі історії.
НУ шось таке на молотив....
Хіх! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гуменюк (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 17:05:04 ]
Як щиро, просто і зрозуміло, хоч кожен бачить щось своє.Вітаю, Юрку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:13:10 ]
Спасибі Маріє,
Нехай так і буде - як хто захоче - так і собі зрозуміє.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Магадара Світозар (Л.П./М.К.) [ 2008-10-22 18:57:04 ]
Юрцю, після хочете, як на мене, тире бракує.
Гарний вірш - вибір є! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-22 19:15:16 ]
Дяки Магадарцю,
Зараз перегляну...
Вибір є - головне правильно вибрати...:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2008-10-23 11:41:41 ]
Такі вірші пишуться, коли вже дуже наболить... Дякую!!!

Тільки одного не розумію: що означає метафора "побіліла дорога у наймах"?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-23 16:27:24 ]
Ганю,
Як для мене - старого емігранта - "побіліла дорога у наймах" - стало легше
рухатись Чужинською дорогою, бо коли білим болем болить - стають зрозумілішими кроки...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Короташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-23 14:37:38 ]
Ого! Скільки цікавого я довідався про себе!))Якщо п. Лазірко не видалить звідси мій коментар то, мабуть, маю право розповісти про іншу сторону тих подій... Бо інфа подана п. Романчук дещо недостовірна, щоб не сказати викривлена... Отже:

- «Вся тутешня сволота, гидь людська – поліцайня, повіялася в банди бандерівські. А куди їм від люда чесного подітися?», — Владимир Яворивский, «Вічні Кортеліси» (Госпремия УССР 1984 г.)

- «Багатьох порозшукували наші «яструбки» в бандах бульбашів та бандерівців, куди поховалися всі фашистські собаки», - Владимир Яворивский, «Вічні Кортеліси» (Госпремия УССР 1984 г.)

А тепер ідемо далі (наведу текст, неодноразаво опублікований в українських ЗМІ):

- Председателю КГБ СССР тов. Андропову Ю.В.
копия: Первому секретарю правления СП СССР тов. Маркову Г.

Уважаемый Юрий Владимирович!

Мы, украинские советские писатели, решительно осуждаем действия так называемых литераторов Светличного, Стуса, Сверстюка, Караванского, братьев Горыней, Мороза, Черновола, Осадчего, математика Д. Плюща, В. Некрасова и др., погрязших в националистическом болоте и не раскаявшихся в своей антисоветской деятельности. Нет и не может быть прощения им, замахнувшимся на самое святое — на социализм, на вековечную дружбу между русским и украинским народами, на чувство семьи единой. Их писания, создаваемые с целью подрыва и ослабления советской власти, будут отброшены народом и историей. Заверяем Вас, что никаким отщепенцам не удастся рассорить нас с ленинизмом, с коммунистической партией, с законом. Украинский народ никогда им этого не простит.
Подписи: Дм. Павличко, Ив. Драч, Вл. Яворивский

Це щодо звинувачень мене у нібито "зраді спілки"...

Про прийняття мене, то не у тих ви, п. Лесю, питали людей. Потрібно було запитати безпосередньо тих, хто працював в тогочасному апараті СПУ, то ж ви би знали про те, як приймалося і чому...

Тепер щодо "2004-го":

Загалом нічого страшного зі спілкою не було. Я з іншими письменниками (до речі його підписали ще і Ю. Бедзик, Л. Череватенко, наскільки пригадую В. Цибулько та інш.) у 2004-му підписав лист, у якому йшлося про спроби дерибану спілчанського майна з боку керівництва НСПУ, та уже здійсненому продажі будинку матері М. Волошина у Коктебелі та спробі перепродати письменницький санаторій "Будинок Чехова" з 2-ма гектарами пляжів у Ялті...
Це звернення також було опубліковане численими ЗМІ,

як, до речі і лист СБУ (україномовний варіант можна знайти):
- «СЛУЖБА БЕЗОПАСНОСТИ УКРАИНЫ
№14/1509
15 июня 1993 г.
Вице премьер-министру Украины
ЖУЛИНСКОМУ Н.Г.
Уважаемый Николай Григорьевич!

В период 1991-1992 гг. в Украину поступила гуманитарная помощь от Министерства обороны Германии в количестве 1600 единиц транспортных средств и 69 наименований воинского снаряжения. Вся эта техника была расположена в Закарпатской области на территории Закарпатского облагросервиса. Потом по инициативе депутата Яворивского В.А. она была распределена между различными организациями и предприятиями, 80 процентов которых отношения к Чернобылю не имеют. В ходе проверки финансово-хозяйственной деятельности исполнительного комитета Международной организации «Союз Чернобыль» выявлено, что МО «Союз Чернобыль» основала 20 коммерческих структур, которые, не занимаясь благотворительной деятельностью, пользуются налоговыми льготами и кредитными средствами государства.

Все материалы по итогам проверки МО «Союз Чернобыль» и указанных коммерческих структур, после окончательной доработки сотрудниками КРУ Минфина, для дальнейшей оценки и принятия решения будут направлены в Генеральную прокуратуру Украины»....

То ж панове, я маю власну думку щодо тих подій... І на останок, - повідомлю, що я вперше чую про виключення мене з НСПУ, бо, чомусь, мене про це не повідомили ані Ів.-Франківська обласна НСПУ, де я мешкав у 2004-му, ані спілка у Києві, де я буваю щотижня ані друзі із нинішнього керівництва... Можливо, забувають))) а, можливо, "виключення" відбувалося з порушенням статутних норм НСПУ, тому і не розголошувалося... І ще одне, - до чого тут узагалі Кучму приплели?) Як людина, котра нічим не завдячує п. Яворівському щодо прийняття до спілки, залишаюся із правом мати власну думку щодо усіх вищенаведених подій...

І ще одне, п. Лазірко, до чого оце було ваше розшаркування на моїй сторінці із вибаченнями?... чи не для того, щоб замилити очі, а самому тут оце розводити?)) Ви - смішні!

Мені байдуже - куди і кому буде скопійовано цей мій коментар.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-10-23 16:11:51 ]
Шановний Пане (зауважте ні Вашого імені ні Прізвища) після візиту на Вашу сторінку, я не згадував і не згадую.
Розмову на моїй сторінці про Вашу просвітницьку діяльність розпочав не я. У чому тут моя вина - не розумію.
Прошу перечитати мої коментарі, де я безпосередньо вказую, що не маю бажання вести жодних дискусій про Вас і Вашу творчість.
Я Вашого коментаря не стиратиму - Ви меєте право на власну думку. Я про Вас власну думку вже склав.
Раз тепер все ясно, то можна ставити крапку на наших розмовах.
Ще раз бувайте здорові.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Осташ (М.К./М.К.) [ 2008-10-23 21:54:54 ]
Непоганий вірш, Юрію, хоча чи не забагато отих необов'язкових слів: принаймні... нібито... І "дружба і зрада" не такі вже прямолінійні. А ми, на жаль, не дуже знаємося на напівтонах (це і до себе таку заувагу маю!) Та й Іуда не так однозначно трактується (його роль). Здається, Ісус про то говорив так: не заздрю тій людині, котра це зробить, але то все по волі Отця...
І наших сучасників не поспішаймо "іудами" називати!