ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.21
23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце»)
Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо
2024.11.21
22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.
Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.
Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,
2024.11.21
20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
2024.11.21
19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
2024.11.21
18:25
І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
2024.11.21
18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
2024.11.21
17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
2024.11.20
09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…
Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.10.17
2024.08.04
2024.07.02
2024.05.20
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Тамара Швець (1953) /
Проза
Сильвестр Сталлоне.
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
Сильвестр Сталлоне.
Сильвестр Сталлоне.
Народився Майкл Сильвестр Енціо Сталлоне в Нью-Йорку 6 липня 1946 року. Пологи проходили важко. У новонародженого Сильвестра, в результаті родової травми, паралізувала частину язика, щоки і губ.
Батько Сталлоне приїхав з Сіцілії, працював перукарем і не прагнув зробити кар'єру. Мати Жаклін, енергійна і творча особистість, перебувала в постійному творчому пошуку: танцювала в кордебалет, організовувала матчі жінок-борців, займалася астрологією.
Батьки Сталлоне згодом розлучилися, а син залишився з батьком. Однак до 15 років стало зрозуміло, що батько не здатний займатися вихованням і Сильвестр переїхав до матері.
Дитинство актора пройшло в італійському кварталі Нью-Йорка. Через поганні догани Сталлоне став об'єктом насмішок в школі, відповісти на які не міг: через маленький зріст, кривого обличчя і невиразної мови його постійно дражнили. Розраховувати йому було ні на кого, і він вирішує захистити себе.
Для того щоб подолати сором'язливість Майкл записується в драматичний гурток, приблизно в цей же час записується і в тренажерний зал. Регулярні походи в «тренажерку» приносять свої плоди, які бажаючих заробити по шиї за чергову шпильку невдовзі не виявляється.
На драматичний факультет університету Майямі, який йому так і не судилося закінчити, Сталлоне надходить в кінці шістдесятих років. Кинувши, обридле йому навчання, Майкл, який мріє стати суперзіркою, перебирається в Нью-Йорк. Однак все складається зовсім не так просто, як це уявляв собі актор.
Після десятка безуспішних кастингів, актор отримує «відповідну роль» на одній з численних порностудій. Незважаючи на те, що друга половина 70-х видалася куди більш успішною в плані ролей в серйозних фільмах, актор ледве-ледве зводить кінці з кінцями, проживаючи в автофургоні разом з дружиною та однорічною дитиною.
Щасливим квитком Сталлоне в нове життя, стає власноруч написаний сценарій про невдалого боксера, який сповна використав шанс, даний йому долею. Класична мелодрама з традиційним для кінематографа тих років хепі ендом, була оцінена достойно. Майклу пропонують за сценарій величезну суму грошей - 200 000 доларів.
Сталлоне заявляє, що погодиться і на двадцять, тільки б йому дозволили зіграти головну роль плюс невеликий відсоток від прокату. Що вийшла на екрани в 1976 році картина «Роккі» робить актора не тільки відомим всій Америці, але і багатим.
Неймовірно, але факт, в 1982 році Сталлоне вдається зробити те, що до цього не вдавалося нікому - створити ще один культовий образ, на цей раз у фільмі «Рембо: Перша кров».Правда образ напівголого вояки, методично знищує все на своєму шляху, зіграв з актором злий жарт, практично всі ролі, які йому пропонували з моменту виходу першої частини картини, так чи інакше були пов'язані з вбивствами і руйнуваннями.
Для того щоб продемонструвати всім, що він не тільки гора м'язів, але і по-справжньому талановитий актор, Сильвестр, який одержує на той час по 15-20 мільйонів за картину, погоджується на гонорар в 60 тисяч, для того щоб отримати відповідну роль в драмі «Земля Поліцейських» (1997). Ця роль далася акторові нелегко, проте поставлене завдання він виконав на тверду п'ятірку. Образ неохайного шерифа, кінокритики визнають кращим з створених ним з часів Роккі.
Крім ще чотирьох частин Роккі (1979, 1982, 1985, 1990) і трьох частин «Рембо» (1985, 1988, 2008), на рахунку актора десятки по-справжньому відмінних робіт, більшість з яких стають класикою світового кінематографа: «Танго і кеш »(1989),« Стій! Або моя мама буде стріляти »(2002),« Скелелаз »(1993),« Руйнівник »(1993),« Суддя Дредд »(1995),« Наймані вбивці »(1995),« Нестримні »(2010) та інші.
У свої 67 років людина-легенда прекрасно виглядає, безперервно знімається і сповнений планів. «Мені в останні роки часто говорять:" Ви улюблений актор моєї бабусі ". І як після такого не задуматися про вік? »- сміється Сталлоне.
У день 50-річчя редакція тижневика Star зробила Сильвестру Сталлоне плід пікантний сюрприз: спеціальний номер журналу з іменами і фотографіями 595 жінок, з якими актор коли-небудь зустрічався. У його житті з'являється ціла низка відомих красунь: Андреа Візер, Сінді Кроуфорд, Сьюзен Ентон, Лінда Євангеліста.
Одружився Сталлоне тричі, його дружинами в різний час стали: Брігітте (Бріджит) Нільсен, Саші Зак і Дженніфер Флавін. Спільне життя з Бріджит Нільсен тривала всього 2 роки і завершилася скандалом. Після цього шлюбу Сталлоне сказав: «Шлюб - викинуті на вітер гроші». Саша Зак подарувала йому двох дітей - вони прожили разом цілих 11 років.
Навесні 1990 року познайомився з молоденькою моделлю Дженніфер Флавін. Їхні стосунки не були простими: він то кидає її, то повертається знову. Лише по закінченні 6 років він зрозумів, що готовий одружитися ще раз - вони виховують 3-х дочок. Сталлоне часто повторює, що тільки зараз він по-справжньому щасливий.
За гріхи молодості Сталлоне розплачується досі - в однієї з його дочок, Софі, при народженні виявили порок серця. Софі у віці 2 місяців перенесла серйозну операцію на серці, а його син, Сет Сталлоне, страждає аутизмом.
Розповідаючи про речі, які все ж зробив би по-іншому, Сталлоне говорить, що жінок вибирав би обережніше. Актор зізнається, що в молодості не цінував сім'ю і гнався за загальним обожнюванням, змінюючи коханок як рукавички. На щастя, Слаю довелося зустріти на своєму шляху мудру жінку, яка подарувала йому дітей і навчила її поважати.
За свою довгу кар'єру, Сильвестр Сталлоне пережив і зльоти, і падіння, але любов публіки і раніше з ним. Один з його останніх проектів - шоста за рахунком картина про примхливого боксера Роккі. При створенні фільму, шістдесятирічний на той момент Слай активно працював по обидва боки камери.
Ніхто з знаючих Сталлоне підлітком і уявити собі не міг, що цей похмурий, агресивний, що страждає наслідками родової травми хлопчина стане кумиром мільйонів і одним з найбільш високооплачуваних діячів кіноіндустрії. Та й сам Слай, якщо вже на те пішло, до двадцяти трьох років почав сумніватися в собі - гідної роботи не було, його акторська освіта нікого не цікавила, а зніматися м'язистого хлопця брали лише в порно. А потім стався Роккі ...Роккі - головний персонаж життя
Відповідаючи на питання, як з'явився найголовніший в його житті кіноперсонаж, Сталлоне розповідає, що, розчарувавшись в собі самому і власних мріях, він вклав душу в сценарій про людину з тими ж проблемами. В результаті, Роккі вийшов таким собі йде в нікуди, усіма покинутим, проте цілеспрямованим і на рідкість впертим типом.
Закінчивши сценарій, молодий Сталлоне почав стукати в двері різних продюсерських компаній з метою роздобути грошей на свій проект. Одному маловідомому на той момент агентству сценарій здався перспективним, але щоб отримати право створити за ним фільм, продюсерам довелося прийняти головну умову Сталлоне - Роккі повинен зіграти саме він.
Згодом, було знято шість фільмів про життя боксера. П'ятий виявився такою ж відвертою невдачею, як перші чотири - тріумфом. З приводу шостого думки різняться, проте сам Сталлоне задоволений. Він зізнається, що тоді, в 1976 році, не сподівався, що історія матиме таку популярність. Спочатку, було написано лише три сценарії, а решта почали з'являтися у міру «дорослішання» і формування особистості Роккі в розумі його творця.
Шостий фільм, зізнається актор, є спробою реабілітації неохайного в очах публіки Роккі. Повернувши пригніченого смертю улюбленої дружини боксера на ринг, Сталлоне і його колеги сподівалися зняти по-справжньому психологічний, реалістичний фільм про набуття нового сенсу в житті.
Інвестори, навчені провалом попередньої частини історії про життя боксера, сприйняли пропозицію Слая про створення чергового фільму насторожено. Сталлоне зізнається, що шостий «Роккі» в чомусь схожий на першого - і в ту, і в іншу картину спочатку ніхто не вірив. Останній частині довелося чекати свого часу ще довше, ніж першої - на втілення задумки в життя, Сталлоне було потрібно цілих вісім років.
П'ятий фільм про боксера - не єдине фіаско в кар'єрі Слая, однак він навчився сприймати невдачі легко. Помилок актор, на його думку, наробив чимало, але анітрохи про них не шкодує.
Те ж стосується і самої зорі егокінокарьери - ні для кого не секрет, що перший фільм, в якому актор взяв участь, був порнографічним. Сталлоне, звичайно, не пишається цим фактом, однак заперечувати або виправдовуватися теж не має наміру. За його словами, з роботою молодим акторам тоді було важко, а вижити в Нью-Йорку без грошей - нереально.
Треба сказати, що за сучасними мірками, порноподвиг молодого Сталлоне - річ цілком невинна. Свого часу, коли актор знайшов широку популярність, творці фільму пропонували йому викупити «ганебну» стрічку, щоб та більше не з'являлася на полицях магазинів і не псувала йому репутацію. Слай навідріз відмовився, і зняте в 1970 році кіно було перевидано новим накладом в 1976 - в рік появи в прокаті «Роккі».
Найближчим йому по духу персонажем залишається перший - Роккі. Повзрослівший і навчений досвідом актор каже, що всім варто повчитися у цього сильного духом героя вмінню не опускати руки в, здавалося б, безнадійних ситуаціях.
В останні роки, фільми Слая далекі за якістю і успіху від підкорившої серця мільйонів глядачів динамічної картини про боксера Роккі.
У своєму інтерв'ю німецькому журналу «Вельт», Сталлоне зізнається, що йому на це наплювати - краще знімати відвертий треш, ніж взагалі нічого не робити. На думку Сталлоне, роль кіношедевра уготована далеко не кожному з сотень щорічно виходячих на екрани фільмів, і це абсолютно нормально.
Про провали, які неодноразово траплялися з ним за роки кар'єри, моложавий актор, якому вже за шістдесят, анітрохи не шкодує. Як він сам зізнається, на тлі подібних невдач успіх здається ще більш солодким.
Одним із самих божевільних проектів актора і сценариста за останні роки став шостий за рахунком фільм про Роккі. Проект дуже довго лежав на совісті Слая мертвим вантажем - п'ята частина, за визнанням самого Сталлоне, була на рідкість невдалою, і всі боялися чергового фіаско. Актор зізнається, що чергове продовження розповіді про життя боксера - спроба повернути Роккі таким, яким його знала публіка до виходу в світ катастрофічно помилкової п'ятої частини. Повернути не тільки глядача, а й самого Сталлоне.
На питання про те, чи чекає нове життя і іншого популярного персонажа Сталлоне - Рембо, актор поки не знає, що відповісти. Рембо близький йому своєю запеклістю, проте своїм справжнім духовним двійників Сталлоне вважає Роккі.
Цілеспрямований боксер є улюбленим персонажем не тільки Сталлоне, але і його дітей - з тих пір, як вони дізналися цього персонажа, вони справді пишаються татом. А ось Рембо дочки і сини актора терпіти не можуть - як розповідає Слай, діти зустріли його ідею зняти четвертий фільм про громилові справжньою істерикою.
Все життя граючи грубих, швидких на різкі дії чоловіків-мачо, Сталлоне трепетно ставиться до виховання та інтелектуального розвитку своїх дітей. Він каже, що просто намагається не повторити помилок свого батька - той славився своєю імпульсивністю, не цурався фізичного покарання і не особливо вникав в освіту сина. Сталлоне не шкодує про те, яким було його дитинство, адже воно багато в чому вплинуло на його подальший успіх, проте для власних дітей він хоче бути кращим батьком.
.
Переклала на українську мову 7.04.19 17.35
Народився Майкл Сильвестр Енціо Сталлоне в Нью-Йорку 6 липня 1946 року. Пологи проходили важко. У новонародженого Сильвестра, в результаті родової травми, паралізувала частину язика, щоки і губ.
Батько Сталлоне приїхав з Сіцілії, працював перукарем і не прагнув зробити кар'єру. Мати Жаклін, енергійна і творча особистість, перебувала в постійному творчому пошуку: танцювала в кордебалет, організовувала матчі жінок-борців, займалася астрологією.
Батьки Сталлоне згодом розлучилися, а син залишився з батьком. Однак до 15 років стало зрозуміло, що батько не здатний займатися вихованням і Сильвестр переїхав до матері.
Дитинство актора пройшло в італійському кварталі Нью-Йорка. Через поганні догани Сталлоне став об'єктом насмішок в школі, відповісти на які не міг: через маленький зріст, кривого обличчя і невиразної мови його постійно дражнили. Розраховувати йому було ні на кого, і він вирішує захистити себе.
Для того щоб подолати сором'язливість Майкл записується в драматичний гурток, приблизно в цей же час записується і в тренажерний зал. Регулярні походи в «тренажерку» приносять свої плоди, які бажаючих заробити по шиї за чергову шпильку невдовзі не виявляється.
На драматичний факультет університету Майямі, який йому так і не судилося закінчити, Сталлоне надходить в кінці шістдесятих років. Кинувши, обридле йому навчання, Майкл, який мріє стати суперзіркою, перебирається в Нью-Йорк. Однак все складається зовсім не так просто, як це уявляв собі актор.
Після десятка безуспішних кастингів, актор отримує «відповідну роль» на одній з численних порностудій. Незважаючи на те, що друга половина 70-х видалася куди більш успішною в плані ролей в серйозних фільмах, актор ледве-ледве зводить кінці з кінцями, проживаючи в автофургоні разом з дружиною та однорічною дитиною.
Щасливим квитком Сталлоне в нове життя, стає власноруч написаний сценарій про невдалого боксера, який сповна використав шанс, даний йому долею. Класична мелодрама з традиційним для кінематографа тих років хепі ендом, була оцінена достойно. Майклу пропонують за сценарій величезну суму грошей - 200 000 доларів.
Сталлоне заявляє, що погодиться і на двадцять, тільки б йому дозволили зіграти головну роль плюс невеликий відсоток від прокату. Що вийшла на екрани в 1976 році картина «Роккі» робить актора не тільки відомим всій Америці, але і багатим.
Неймовірно, але факт, в 1982 році Сталлоне вдається зробити те, що до цього не вдавалося нікому - створити ще один культовий образ, на цей раз у фільмі «Рембо: Перша кров».Правда образ напівголого вояки, методично знищує все на своєму шляху, зіграв з актором злий жарт, практично всі ролі, які йому пропонували з моменту виходу першої частини картини, так чи інакше були пов'язані з вбивствами і руйнуваннями.
Для того щоб продемонструвати всім, що він не тільки гора м'язів, але і по-справжньому талановитий актор, Сильвестр, який одержує на той час по 15-20 мільйонів за картину, погоджується на гонорар в 60 тисяч, для того щоб отримати відповідну роль в драмі «Земля Поліцейських» (1997). Ця роль далася акторові нелегко, проте поставлене завдання він виконав на тверду п'ятірку. Образ неохайного шерифа, кінокритики визнають кращим з створених ним з часів Роккі.
Крім ще чотирьох частин Роккі (1979, 1982, 1985, 1990) і трьох частин «Рембо» (1985, 1988, 2008), на рахунку актора десятки по-справжньому відмінних робіт, більшість з яких стають класикою світового кінематографа: «Танго і кеш »(1989),« Стій! Або моя мама буде стріляти »(2002),« Скелелаз »(1993),« Руйнівник »(1993),« Суддя Дредд »(1995),« Наймані вбивці »(1995),« Нестримні »(2010) та інші.
У свої 67 років людина-легенда прекрасно виглядає, безперервно знімається і сповнений планів. «Мені в останні роки часто говорять:" Ви улюблений актор моєї бабусі ". І як після такого не задуматися про вік? »- сміється Сталлоне.
У день 50-річчя редакція тижневика Star зробила Сильвестру Сталлоне плід пікантний сюрприз: спеціальний номер журналу з іменами і фотографіями 595 жінок, з якими актор коли-небудь зустрічався. У його житті з'являється ціла низка відомих красунь: Андреа Візер, Сінді Кроуфорд, Сьюзен Ентон, Лінда Євангеліста.
Одружився Сталлоне тричі, його дружинами в різний час стали: Брігітте (Бріджит) Нільсен, Саші Зак і Дженніфер Флавін. Спільне життя з Бріджит Нільсен тривала всього 2 роки і завершилася скандалом. Після цього шлюбу Сталлоне сказав: «Шлюб - викинуті на вітер гроші». Саша Зак подарувала йому двох дітей - вони прожили разом цілих 11 років.
Навесні 1990 року познайомився з молоденькою моделлю Дженніфер Флавін. Їхні стосунки не були простими: він то кидає її, то повертається знову. Лише по закінченні 6 років він зрозумів, що готовий одружитися ще раз - вони виховують 3-х дочок. Сталлоне часто повторює, що тільки зараз він по-справжньому щасливий.
За гріхи молодості Сталлоне розплачується досі - в однієї з його дочок, Софі, при народженні виявили порок серця. Софі у віці 2 місяців перенесла серйозну операцію на серці, а його син, Сет Сталлоне, страждає аутизмом.
Розповідаючи про речі, які все ж зробив би по-іншому, Сталлоне говорить, що жінок вибирав би обережніше. Актор зізнається, що в молодості не цінував сім'ю і гнався за загальним обожнюванням, змінюючи коханок як рукавички. На щастя, Слаю довелося зустріти на своєму шляху мудру жінку, яка подарувала йому дітей і навчила її поважати.
За свою довгу кар'єру, Сильвестр Сталлоне пережив і зльоти, і падіння, але любов публіки і раніше з ним. Один з його останніх проектів - шоста за рахунком картина про примхливого боксера Роккі. При створенні фільму, шістдесятирічний на той момент Слай активно працював по обидва боки камери.
Ніхто з знаючих Сталлоне підлітком і уявити собі не міг, що цей похмурий, агресивний, що страждає наслідками родової травми хлопчина стане кумиром мільйонів і одним з найбільш високооплачуваних діячів кіноіндустрії. Та й сам Слай, якщо вже на те пішло, до двадцяти трьох років почав сумніватися в собі - гідної роботи не було, його акторська освіта нікого не цікавила, а зніматися м'язистого хлопця брали лише в порно. А потім стався Роккі ...Роккі - головний персонаж життя
Відповідаючи на питання, як з'явився найголовніший в його житті кіноперсонаж, Сталлоне розповідає, що, розчарувавшись в собі самому і власних мріях, він вклав душу в сценарій про людину з тими ж проблемами. В результаті, Роккі вийшов таким собі йде в нікуди, усіма покинутим, проте цілеспрямованим і на рідкість впертим типом.
Закінчивши сценарій, молодий Сталлоне почав стукати в двері різних продюсерських компаній з метою роздобути грошей на свій проект. Одному маловідомому на той момент агентству сценарій здався перспективним, але щоб отримати право створити за ним фільм, продюсерам довелося прийняти головну умову Сталлоне - Роккі повинен зіграти саме він.
Згодом, було знято шість фільмів про життя боксера. П'ятий виявився такою ж відвертою невдачею, як перші чотири - тріумфом. З приводу шостого думки різняться, проте сам Сталлоне задоволений. Він зізнається, що тоді, в 1976 році, не сподівався, що історія матиме таку популярність. Спочатку, було написано лише три сценарії, а решта почали з'являтися у міру «дорослішання» і формування особистості Роккі в розумі його творця.
Шостий фільм, зізнається актор, є спробою реабілітації неохайного в очах публіки Роккі. Повернувши пригніченого смертю улюбленої дружини боксера на ринг, Сталлоне і його колеги сподівалися зняти по-справжньому психологічний, реалістичний фільм про набуття нового сенсу в житті.
Інвестори, навчені провалом попередньої частини історії про життя боксера, сприйняли пропозицію Слая про створення чергового фільму насторожено. Сталлоне зізнається, що шостий «Роккі» в чомусь схожий на першого - і в ту, і в іншу картину спочатку ніхто не вірив. Останній частині довелося чекати свого часу ще довше, ніж першої - на втілення задумки в життя, Сталлоне було потрібно цілих вісім років.
П'ятий фільм про боксера - не єдине фіаско в кар'єрі Слая, однак він навчився сприймати невдачі легко. Помилок актор, на його думку, наробив чимало, але анітрохи про них не шкодує.
Те ж стосується і самої зорі егокінокарьери - ні для кого не секрет, що перший фільм, в якому актор взяв участь, був порнографічним. Сталлоне, звичайно, не пишається цим фактом, однак заперечувати або виправдовуватися теж не має наміру. За його словами, з роботою молодим акторам тоді було важко, а вижити в Нью-Йорку без грошей - нереально.
Треба сказати, що за сучасними мірками, порноподвиг молодого Сталлоне - річ цілком невинна. Свого часу, коли актор знайшов широку популярність, творці фільму пропонували йому викупити «ганебну» стрічку, щоб та більше не з'являлася на полицях магазинів і не псувала йому репутацію. Слай навідріз відмовився, і зняте в 1970 році кіно було перевидано новим накладом в 1976 - в рік появи в прокаті «Роккі».
Найближчим йому по духу персонажем залишається перший - Роккі. Повзрослівший і навчений досвідом актор каже, що всім варто повчитися у цього сильного духом героя вмінню не опускати руки в, здавалося б, безнадійних ситуаціях.
В останні роки, фільми Слая далекі за якістю і успіху від підкорившої серця мільйонів глядачів динамічної картини про боксера Роккі.
У своєму інтерв'ю німецькому журналу «Вельт», Сталлоне зізнається, що йому на це наплювати - краще знімати відвертий треш, ніж взагалі нічого не робити. На думку Сталлоне, роль кіношедевра уготована далеко не кожному з сотень щорічно виходячих на екрани фільмів, і це абсолютно нормально.
Про провали, які неодноразово траплялися з ним за роки кар'єри, моложавий актор, якому вже за шістдесят, анітрохи не шкодує. Як він сам зізнається, на тлі подібних невдач успіх здається ще більш солодким.
Одним із самих божевільних проектів актора і сценариста за останні роки став шостий за рахунком фільм про Роккі. Проект дуже довго лежав на совісті Слая мертвим вантажем - п'ята частина, за визнанням самого Сталлоне, була на рідкість невдалою, і всі боялися чергового фіаско. Актор зізнається, що чергове продовження розповіді про життя боксера - спроба повернути Роккі таким, яким його знала публіка до виходу в світ катастрофічно помилкової п'ятої частини. Повернути не тільки глядача, а й самого Сталлоне.
На питання про те, чи чекає нове життя і іншого популярного персонажа Сталлоне - Рембо, актор поки не знає, що відповісти. Рембо близький йому своєю запеклістю, проте своїм справжнім духовним двійників Сталлоне вважає Роккі.
Цілеспрямований боксер є улюбленим персонажем не тільки Сталлоне, але і його дітей - з тих пір, як вони дізналися цього персонажа, вони справді пишаються татом. А ось Рембо дочки і сини актора терпіти не можуть - як розповідає Слай, діти зустріли його ідею зняти четвертий фільм про громилові справжньою істерикою.
Все життя граючи грубих, швидких на різкі дії чоловіків-мачо, Сталлоне трепетно ставиться до виховання та інтелектуального розвитку своїх дітей. Він каже, що просто намагається не повторити помилок свого батька - той славився своєю імпульсивністю, не цурався фізичного покарання і не особливо вникав в освіту сина. Сталлоне не шкодує про те, яким було його дитинство, адже воно багато в чому вплинуло на його подальший успіх, проте для власних дітей він хоче бути кращим батьком.
.
Переклала на українську мову 7.04.19 17.35
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
"19 навичок життя зі смаком щастя"
• Перейти на сторінку •
"20 безцінних порад лікаря-психотерапевта Володимира Леві "
• Перейти на сторінку •
"20 безцінних порад лікаря-психотерапевта Володимира Леві "
Про публікацію