ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Гриць Янківська
2024.07.05 23:17
Перші веснянки
На рожевих щічках-пелюстках
З'являються не від сонця.
Чи не насмішка судьби –
Багно на дикому милі.
***

Але ж погляньте –

Леся Горова
2024.07.05 18:18
Гаптує літо щедро покривало,
Що зеленню розвісилось по саду -
Черешень жовтих постаті огрядні
Там, на вершках, залишили принади
Для птаства, що до них поналітало
З усіх округ, і галасує радо.

Обтяжене бурштиновим намистом

Микола Дудар
2024.07.05 15:46
Можливо з вітром краще чим без вітру…
Можлива, якщо байдуже тобі
Якщо перестаратися не вміти
Зіграти три акорди на трубі…

Можливо й переселишся в європу…
Можливо і буття перечеркнеш,
Якщо, умовно, вирядишся в копа

Віктор Кучерук
2024.07.05 11:25
Стає густішою пітьма
Та все дзвінкіше мертва тиша, –
Чомусь блищання зір нема
І вітер холодом не дише.
Ні духу в’ялої трави,
Ні живописної картини, –
Лише не йде із голови
Думок усяких плутанина.

Самослав Желіба
2024.07.05 11:07
   «Поза межами болю» О. Турянського є повістю в українській літературі багато в чому знаковою. Зовсім не дивно, що на Заході вона здобула собі значно більше слави, ніж на Батьківщині. І йдеться тут не лише про радянські заборони та викреслення з історії

Іван Потьомкін
2024.07.05 10:56
Не спалось Шломо тої ночі.
Начебто хтось дорікав йому:
«Ось уже чотири роки,
Відколи ти сидиш на троні,
А Дому Всевишнього немає й досі.
Давид, покійний батько твій,
Якби дозволив йому Бог,
Одразу ж взявся б за цю справу.

Козак Дума
2024.07.05 10:35
Я говорю не завжди те, що думаю,
і думаю не те, що говорю –
бо не дарма колись назвали Думою,
благословивши на життєву прю.

Але частенько все ж сказати хочеться
відкрито, неприємно, без прикрас,
усім лакузам і відвертим збоченцям –

Артур Курдіновський
2024.07.05 00:29
У кожного своя примхлива вдача.
Комусь - багато, а комусь - замало.
Був день ясний. Та раптом я побачив,
Як дівчину вродливу ґвалтували.

Почув жахливі крики. Краєм ока
Помітив ніж, приставлений до скроні.
Я висловив стурбованість глибоку

Микола Дудар
2024.07.04 22:57
Сприйми мене таким як!
На похвалу не претендую
Коли зустрінеш у фойє
Ти не підходь, бо зацілую…
Якщо не згодна, дай хоч знак —
Я підлаштую неповагу…
На це погодився б не всяк
Тут навіть ні, не про присягу…

Роксолана Вірлан
2024.07.04 17:53
Тобою орошений світ ожива й золотіє,
тобою звучить розщебетана з дріму блакить
і мутлі летять на оту благодайну затію
і перше проміння пливе крізь мережену віть.

Тобою земля розпечатує сонне прозріння,
твоїми ключами розчахнуті обрії дня
і сонце

Євген Федчук
2024.07.04 16:35
Сидять старі під під’їздом на лавці в неділю.
Хоч на вулиці спекотно та тут прохолода.
Ото вийшли ще із ранку, як на лавці сіли,
До квартири їх загнати задушної годі.
Сидять собі, розмовляють, згадують минуле,
Як були ще молодими і сил вдосталь мали.

Іван Потьомкін
2024.07.04 10:26
Віщун навідавсь уночі.
Присів на ліжка край.
Худющий – шкіра та кістки.
Очі запали вглиб.
Тепер я знала, що розпавсь
Старий і вутлий міст,
Що між «було» і «має буть»
Руки часу сплелись.

Світлана Пирогова
2024.07.04 08:44
Фіалка ночі - матіола.
Бузковий колір щастя, ніжний пах.
Зірчасті квіточки довкола,
Медовість поцілунків на вустах.

У темряві - любові світло.
Обійми душ єднають щиро нас.
І матіолова привітність

Віктор Кучерук
2024.07.04 07:34
Сонцем розпечений вітер
Пилом дорожнім укривсь
І не бажає куріти
Ним, як, бувало, колись.
Влігся собі нерухомо
Та непомітно іще, –
Лінь видаючи за втому,
Поки надмірно пече…

Микола Соболь
2024.07.04 06:15
Тіло огорне шовк,
вітер погладить плечі,
день передчасно змовк,
плине проспектом вечір,
пахощами духів
біля фонтана віє,
поміж водиці спів
дме тополина завія.

Артур Курдіновський
2024.07.04 01:34
Оплакуючи те, чого немає,
Я ніби сам зникаю звідусіль.
Дорога за скасованим трамваєм -
Моя планіда та незмінний стиль.

Пригадуючи все святе, що втратив,
Задав собі питання: "Чи було?"
Надія вже відправлена за ґрати,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Критика | Аналітика):

Самослав Желіба
2024.05.20

Лайоль Босота
2024.04.15

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Геннадій Дегтярьов
2024.03.02

Теді Ем
2023.02.18

Анна Лисенко
2021.07.17

Валентина Інклюд
2021.01.08






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Жорж Дикий (1961) / Критика | Аналітика

 Андеграунд як є.

Текст твору редагувався.
Дивитись першу версію.
Контекст : Що таке андеграунд


      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Контекст Що таке андеграунд
Дата публікації 2007-09-03 19:50:39
Переглядів сторінки твору 21664
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.853 / 5.5  (4.627 / 5.15)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.652 / 5.21)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.749
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми ПРО ПОЕЗІЮ
ПРО МИСТЕЦТВО
Автор востаннє на сайті 2015.01.16 14:36
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-30 19:05:09 ]
А Ви будете на вечорі поезії в неділю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-01-30 19:08:33 ]
Життя покаже...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-01-30 19:10:21 ]
Було б добре, якби були))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
мічурін гектор нечай (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-04 17:42:35 ]
в кіно є такий термін артхаус... це, скажемо так, інді-режисура .............. як на мене то весь текст пронизаний якимись рефлексіями і проекціями чи що? я не кажу шо то добре чи погано, не оцінюю... але , на мою думку, то факт... ..тобто якби в автора була інша система цінностей то він би пропагував її...і все, це питання моралей а не андеграунду.....чи то пак попси..... як на мене то в тому то й суть андеграунду що він намагається перевернути реальність ніби знизу...запропонувати новий нестандартний підхід... тут, до слова, дуже сподобалось порівняння з корінням...та і взагалі роздуми це завжди цікаво, це цікаво, якщо людина вміє думати ...:) і ще, от відверто , я не вважаю вашу поезію андеграундом..... ну не вважаю і все, тільки без образ, бо хтось нею не вважає мою, а хтось ще чиюсь і все тут.................скільки людей стільки й думок.... завдяки свободі думки андеграунд може існувати.....

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-27 18:41:10 ]
Народ! Агов - де всі подівались? Чи всі так настрашились андеграунда неначе дауна?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-27 18:51:58 ]
Гекторе Нечай Мічурене, не переживай - я сам не знаю чи є я андеграунд як і моя поезія. Це і не важливо: уяви, що люди на (чи точніше - у) підводному човні почуваються як жива консерва: що зовні за бортом більшість команди не має жодного поняття. Ми всі подібно у підводному човні пливем по життю і по поезії...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-02-28 09:34:42 ]
Нікуди не подівались і нічого не боїмося.
В дечому погоджуюсь з Гектором. Де чіткі межі Андеграунду? От це питання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
мічурін гектор нечай (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-29 12:35:21 ]
гггг, це мені нагадало сентенцію про банку кільки --- відкриваєш її , заглядаєш депресивним рибкам в їх мікрооченятка і розумієш шо не одному тобі фігово....
а з приводу човна, то таке, можу не погодитись, деякі люди цілком впевнені в собі і відчувають себе капітанами тих кораблів, а дехто навіть кораблями .......
http://maysterni.com/publication.php?id=16703

http://maysterni.com/publication.php?id=16697

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
мічурін гектор нечай (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-29 12:37:25 ]
2 варвара а нашо їх визначати, їх немає може?
в шейкспіра є цікавий вираз:
"Не варто думати про це все , бо можна перш ніж зрозумієш, з"їхати з глузду......"

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-04-03 21:49:49 ]
А може коли з"їхав з глузду, тоді і зрозумієш?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2008-07-03 18:22:04 ]
Панове, а хто відповість: де починається кінець, яким закінчується початок?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Погуц (М.К./Л.П.) [ 2009-07-09 19:12:48 ]
В любій точці кола.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Погуц (М.К./Л.П.) [ 2009-07-11 10:13:22 ]
я знову повернувся з відповіддю.
В-дь: Буква "К".
К - нею починається Кінець і закінчується початоК.
Я розгадав загадку? Тільки не кажіть, що ні!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-10 08:17:44 ]
Коло не має ні початку, ні кінця - воно КОЛО.
Сегменти кола можуть мати початок і кінець, але не частинка кола.
Але хід думок правильний: будб-яка крапка є одночасно і початком, і кінцем, та проблема в тому, що крапки як такої матеріальної субстанції не існує - це умовність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Погуц (М.К./Л.П.) [ 2009-07-10 16:53:43 ]
може...
ЗНачить буду думати далі.
зачепили ви мене цією загадкою. Тепер мушу обов,язково розгадати її.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Погуц (М.К./Л.П.) [ 2009-07-10 16:55:29 ]
може...
ЗНачить буду думати далі.
зачепили ви мене цією загадкою. Тепер мушу обов,язково розгадати її.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Жорж Дикий (Л.П./Л.П.) [ 2009-07-12 20:21:14 ]
"початоК Кінця" - чудова відповідь, але чисто філологічна, а не логічна.
Ця тема аналогіна роздумам: "А що таке є нуль?"
Для мене це дуже дивна категорія, якась дивна "безмежна межа" - і це не гра слів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Погуц (М.К./Л.П.) [ 2009-07-13 13:47:46 ]
А може ця загадка без відповіді...
хоча я майже впевнений, що відповідь одночасно дуже проста і неймовірно складна. Типу, кожен з нас її знає, але в потрібний момент не може відповісти.

P.S. А може вискажете свою відповідь?