ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Тетяна Левицька
2026.07.07 08:22
Я з тобою — в розвідку, а ти
Чи підеш зі мною на край світу,
Де немає горя, самоти
І блищать цирконієм самшити?

Де гойдає древній океан
Паперовий човник безнадії,
А хмільних очей терпкий дурман

Мар'ян Кіхно
2026.07.07 06:44
Нікола Ремі, таємний радник найсвітлішого герцога Лотарингії та громадський адвокат його герцогства Найяснішому Принцю та Найвидатнішому Кардиналу Шарлю Льотаринському*; Щонайнавдячному Покровителю та Патрону, Нікола Ремі БАЖАЄ ВІЧНОГО ЩАСТЯ Вінце

Віктор Кучерук
2026.07.07 06:07
Кривавим почерком накреслені
Шляхи проходження ракет,
Та знов лише слова улесливі
Про помочі новий пакет.
Постійно рішення вовтузячи,
Смертей продовжуєте час, -
Ви хочте нам здаватись друзями,
Здійнявши хвилі втішних фраз.

Артур Курдіновський
2026.07.06 21:55
Я вмикаю інтонацію
Зачаровано-піднесену.
А душа - в реанімації
Білим кольором закреслена.

Ані ноти суму в голосі,
Кожний звук - залізна палиця.
А душа тихенько молиться

С М
2026.07.06 21:50
Гов, агов, агов, агов
Торкнися, бейбі
Чи не видиш, не страхаюсь я?
О що ти їй наобіцяв?
І що вона тобі сказала?
О що ти їй наобіцяв?

Тебе я любитиму

Борис Костиря
2026.07.06 14:02
Така застиглість і драглистість.
Ми грузнемо у цих лісах,
Там, де промчався юний лицар
У лабіринтах, наче птах.
Попереду важка гонитва,
Нудна, протяжна суєта.
Попереду запекла битва,
Аж квітне стогін у вустах.

Іван Потьомкін
2026.07.06 13:16
Як же її звали, діву Бондарівну?
Ту, що честь тримала цілої Вкраїни.
Ту, що, мов царівна, у колі дівочім
Можновладцю кинула в безсоромні очі:
“Ой не згоден пан Каньовський мене цілувати,
Тільки згоден пан Каньовський мене розбувати!
Ой волю ж я,пан

Вячеслав Руденко
2026.07.06 10:20
Рятує слово доки ллється-
Вбиває розум доки ллє,
Та то не правда–лиш здається!
А Всесвіт пнеться у своє!

Шовковий ворс пливи над градом,
Серед ампірного рев’ю,
Камінний отвір будь кошлатим,

хома дідим
2026.07.06 10:02
гаразд
усе
простіш мабуть
питво та їжа
писанина
а потім час іще у путь
де нас дива чекають
вірно

Вячеслав Руденко
2026.07.05 19:57
Фантик зворотнього,згорнутий примхою часу,
Вовчого сліду рясніє горохом в поснуле,
Кожної миті, щоразу зриваючи саван,
Шепіт хтонічний рятує забуте минуле.

Вийди на шлях не засмученим в хутрі із фугу
В напівчоботях, що вказують шлях до останку,
Не

Євген Федчук
2026.07.05 14:41
Зібралися діди якось в Клима біля двору.
Вже сонечко понад лісом було на ту пору.
Ще сутінки не настали та вже йшло до того.
Череда понад дворами стоптала дорогу.
Несла молоко із паші, пастух йшов позаду.
Хоч втомлений та з дідами привітався радо.
А

Роксолана Вірлан
2026.07.05 14:39
Якщо би акварелевим потьоком
зненацька розтеклася згіркла Ява:
і той пречистий надим першокроку,
і тягла довгота земного сплаву,
доріг - зміїсті кубла та роптіння,
пробіли днів, ночей печерна пустка,
життя і врожаїв осінні стини,
луна свічад, іконн

Володимир Ляшкевич
2026.07.05 13:59
Вступ Творчість належить до дуже звичних, і в той самий час - до найскладніших проявів людського єства. Незважаючи на значний розвиток естетики, психології творчості, герменевтики, феноменології та когнітивних наук, відкритим залишається питання про фу

Борис Костиря
2026.07.05 13:09
Тут нікуди піти, лише на стадіон,
Порожній, сиротливий і безмовний,
Там, де біжить нечутний чемпіон
Крізь славу, гордість і тотальний морок.

Тут нікуди піти. В обличчя самоти
Подивимося тихо і печально.
Там грають фугу зречені вітри

хома дідим
2026.07.05 10:22
королівські лучники
королівська кіннота
шикуються
у надвечірньому
вітрі
танцюючі маски
танцюють
у глядацьких енергіях

Ірина Вовк
2026.07.05 06:00
ЕПІЛОГ: СРІБНА ЗОРЯ НАД ГАЛЛІЄЮ Останні роки Анни були схожі на тихий золотий вечір після буремного дня. Вона більше не втручалася у дрібні придворні інтриги. Її срібна голова була зайнята іншим – вона будувала монастирі, замовляла книги в далеких зем
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Тетяна Нєтьосіна
2026.07.04

Інна Момотюк
2026.07.04

Володимир Кириленко
2026.06.20

Боговик Владислав Боговик Владислав
2026.06.18

Іван Веселий
2026.06.15

Надія Ляшук
2026.06.14

ВАСИЛЬ КУЗІВ
2026.06.11






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Анатолій Мельник (1963) / Вірші

 НОВІКОВА акровірш




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-06-04 19:25:50
Переглядів сторінки твору 16468
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 5.337 / 5.25  (5.009 / 5.48)
* Рейтинг "Майстерень" 5.032 / 5.25  (4.576 / 5.31)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.915
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Поезія Модернізму і Неомодернізму
Автор востаннє на сайті 2024.11.08 01:49
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 21:57:05 ]
Черунь,
Мені так здається, шо Ти у всьому шукаєш негатив і боїшся слів. :)))
У нас просто різні поняття націоналізму.
Почитай б.л. визначення слова "націоналізм" - воно має три відгалуження.
Є націоналізм - шовіністичний, визвольничий і патріотичний.
Я говорю про 3тю форму його прояву. Нацик - це 1-ша - найгірша форма.
Так, що мої твердження - вірні і не бачу нічого тут дивного - прошу не клеїти мені ніяких бирочок, я ж не покійник в моргу :)))))))
А шо подумають люди - то це їх пробеми - не мої.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:00:25 ]
Полегшую Тобі пошук:
НАЦІОНАЛІЗМ, -у, ч. 1. Ідеологія й політика, яка про­повідує зверхність національних інтересів над загальнолюдськими, панування однієї нації за рахунок пригнічення іншої, розпалює національну ворожнечу. 2. Рух, спрямований на боротьбу за незалежність нації, народу проти іноземних гнобителів. 3. Рух за збереження і розвиток національних традицій, культури, мови, літератури, мистецтва і т. ін.; патріотизм.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 22:15:23 ]
Як каже один мій добрий друг, "не сміши моїх курей" :) Де ти бачив, щоб одне й те саме поняття включало в себе зовсім протилежні значення? От, скажімо, демократія?
Щодо моїх пошуків і страхів скаж тобі так: негатив я не шукаю спеціально, це не є сенсом мого життя, але там, де він є, я його помічаю. А слів - так, я боюсь занадто високих і фальшивих слів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:40:17 ]
Черунь,
Таких слів - купа!
Візьми слово "ЛЮБИТИ" :) - я мо` "любити" - "любити" і "ненавидіти", "вбивати", тощо.
Кожен читає це слово по своєму і розуміє по своєму. Як у нас тут кажуть - капуєш?
Так що "любов до Батьківщини" - це прояв націоналізму.
Я розумію - на Сході цього слова бояться, як вогню і мають спотворене бачення на це слово.
В мені теж слово "Москва" відрижку створює деколи - хоча і розумію, що це лиш місто.
Так , що - нехай Твого доброго друга курей шось інше смішить.
Без націоналізму (у його патріотичному прояві) -
Україна - Малоросія - провінція Московського Царства.
Просто, Черунь люди деколи невірно розуміють це слово та роблять відповідні інтерпритації,
як деякі недолюдки трактують Коран на власну манеру.
Не бійся моїх слів - у них немає ані дрібки фальшивості, ані дрібки зла.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:44:22 ]
Знаєш, ще одне.
Немає виразної лінії між добром і злом.
Скажу більше - немає добра і зла - є суєта, а в ній кожен малює навколо себе
кола з крейди...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 22:53:55 ]
Знаєш, ще одне.
Немає виразної лінії між добром і злом.
Скажу більше - немає добра і зла - є суєта, а в ній кожен малює навколо себе
кола з крейди...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 22:58:13 ]
Юрчику, я уже колись одній "порядній людині" типа Бендюга намагалася безуспішно пояснити, що, живучі на Сході, я аж ніяк не менше люблю свою країну, ніж він у своєму місті, або ти у NY. І, повір мені, не я одна. Так шо твої розуміння щодо Сходу не дуже вірні.
Тобто, ти пропонуєш, зіткнувшись з націоналізмом, спочатку перепитувати: а скажіть, світлий пане, в якому з трьох значень ви націоналіст? :)
А про кола з крейди... Добре, коли ти стоїш в ньому, а не поза ним...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 23:36:34 ]
Ну бачиш, Черунь - Ти націоналістка 3го відгалуження. Конґратулюю :))))))))
Нічого не треба перепитуватись - просто треба менше боятися
цього слова. Мене ж називали бандерівцем, коли я приїздив
на Схід - стереотипи - а їх треба ламати, а не чіплятися на вудочку
московської пропоганди. Так і про Голодомор мо` скажеш не треба говорити,
як акт геноциду українського народу (а це не тільки українці)?
Ну ось Ти зіткулася з націоналістом (мною) - я націоналіст - бо люблю
Україну, але я не шароварщик - і не ходжу і квакаю про це на кожному видному місці -
я просто індентифікую себе, яко крапля цього народу і все...
І це мені не заваджає - любити світ і Тебе. Ось так я розмірковую ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-05 23:44:12 ]
Крейди не позичиш? - у мене рожева закінчилась...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 23:49:52 ]
Юрасю, скажу тобі по секрету, я взагалі-то мало чого боюсь :)) І ми вже давно з"їхали з теми. Розмова йшла про конкретного нацика в 1-му розумінні і доїхала аж до завдання ПМ знайти для нього творчий шлях, щоб, не приведи Боже, не зламати його особистість... :) Так що загальні роздуми на тему тлумачення націоналізму, боюсь, в нас нічим не закінчаться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ретро Лю (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-06 00:10:28 ]
Це правда - до нічого, Черунь.
Просто я подав своє розуміння поняття слова "націоналізм",
аргументував свої слова (думаю, що належно).
А націки - мене не цікавлять. Я просто таке не читаю - не цікаво,
коли все будується на злі та ненависті до такого ж як ти сам(а).
Але коли людина пробує показати свою любов до Батьківщини
через власне "любов" (нехай і не належному художньому рівні)
то я тут не бачу нічого злого.
А це що московська пропаганда - це зло для Укр. Державності -
то це факт і з проявами такої попаганди потрібно боротися.
Хіба ні? Чи Ти за повернення України на лоно прицаркуватої доці?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-06 00:29:28 ]
Юр, спробуй мене почути. Я кажу не про той чи інший художній рівень того чи іншого Автора, а про цілісність Особистості, яка складається не тільки з римованих рядків, але й з його думок, викладених у розмовах, коментах, сперечаннях. Тому видавати з себе відому мавпочку, яка нічого не чує і не бачить, вибач, не можу. Хоча так зручніше, розумію. І безпечніше: для всіх добрий.
Щодо останнього твого "пасажу" це тут зовсім не до чого? Ти ж не хочеш на дурне питання отримати таку ж відовідь? :) До речі "московська пропаганда" - такий самий стереотип, як і залякування тих, хто живе на Сході, звірствами УНА-УНСО і т. п. Всі мечі - обоюдогострі...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-06-06 01:16:10 ]
О, до речі, про любов-до-всього-на-світі... У мене є дружбан один (не той, хто про курей казав :), так от він вчора таааак свою любов виказав, шо аж у Сірка ерекція трапилась :))

Навипендровано, нализано у дупах,
напихано пихатістю і римо-дрочем.
Штамп ґеніальності на вірше-трупах
не клеїся - хоч розумом, хоч скотчем.

Але то так, згадалося...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-06-05 20:56:14 ]
Юро, дякую за мудре і розважливе слово, воно, як завжди, вагоме і є словом арбітра.
Давайте згадаємо, з чого починали: Анатолій Мельник написав гарного вірша про чудову поетесу Ніку - з добром і любов'ю. Якщо це називається вилизуванням - то нехай вже так і буде, але я знову дякую йому за це.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Анатолій Мельник (Л.П./Л.П.) [ 2008-06-06 11:29:20 ]
Леся, дякую! Згоден з Юрком, і певен, що кожен,
хто брав участь в цій дискуссії НАЦІОНАЛІСТ в
2 і 3 визначенні ( реверанс Юрку ). Ніки вірш надихнув, зплелось за хвилинку. Якщо це у когось розбудило нездорову уяву - проблема не моя.