ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Гриць Янківська
2024.11.27 16:32
Моя любов – це вересень на схилі
осяйних днів, заквітчаних узбіч.
У чорнобривцях світло воскресає.

Та як пророцтва криються в Псалтирі,
так барви в сяйві уникають віч.
І тільки зрячий серцем розгадає.

Микола Дудар
2024.11.27 08:58
Летять у простір думки різні
І не такі вони й сумні…
Нехай, при тому, що запізні
Для когось «так», для когось «ні»…
А навкруги у небі всесвіт…
А поруч діток щирий сміх…
А під ногами сум і безвість —
Стоїш і думаєш: це збіг?

Світлана Пирогова
2024.11.27 08:55
Осінній ранок у полоні білосніжжя,
Бо сипле хтось пір'їни із подушок.
Летять мушнею легкі світлі ніжні-ніжні.
І тихо падають зими подружки.

Невже закохані у листопад без тями?
Старанно обриси доріг покрили.
Сувої свіжо-білі розстелили краму,

Віктор Кучерук
2024.11.27 07:36
Ти щоранку йдеш повз вікна
Не спиняючись ніде, –
І завжди поспішно никнеш
В шумнім натовпі людей.
Я давно напам’ять вивчив
Розпорядок днів твоїх,
Бо щось мрійно таємниче
Відриває зір від книг.

Микола Соболь
2024.11.27 05:06
Скажи мені чи брешеш ти, вороно,
про вересневих пустощів печаль?
Налиті сонцем винограду грона
і небо стало, мов холодна сталь –
високе і до радощів байдуже,
таке приходить у примарних снах.
Дні доживають перезрілі ружі,
горіхи скам’яніли на гілках

Олександр Сушко
2024.11.27 00:49
Москвороті з тещі здерли шкіру...
Вмерла в муках. Смертний крик ущух...
За чужий рахунок хочу миру!
На війну синочка не пущу!

Хай ординець Україну нищить,
А в моїй норі нема вогню.
Напишу вам краще лантух віршів,

Іван Потьомкін
2024.11.26 22:20
Як почувся півня спів,
Лис на ферму полетів.
Прибіга. Примружив око:
«Є м’ясце, та зависоко...
Любий друже, я б хотів,
Щоб ти поруч мене сів.
Мав би я тоді нагоду,
Віддать шану твоїй вроді».

Борис Костиря
2024.11.26 18:55
Із старого замку в новий
пролягає дорога,
яку важко знайти.
На руїнах старого замку
проростає пшениця,
а новий недобудований.
Він стоїть здебільшого
у людській фантазії.

Леся Горова
2024.11.26 12:21
Стоїмо на межі зими.
Пухом білим спадає тиша.
Ти за руку мене візьми,
Може, стане тоді тепліше.

Бо за коміром перший сніг,
А попереду лід тонкий, ну
Ти скажи - це лише ві сні,

Микола Дудар
2024.11.26 10:29
Ти вхолоди мене, не грій
Бо надто вже сердитий
І запроси осинний рій
Найкращий, іменитий…
А ті, хто поруч, без імен,
Залиш без преміальних —
І хай послухають «Кармен»
Вже нишком у вітальні…

Володимир Каразуб
2024.11.26 09:48
Я був уражений темрявою з якої починався світ...
Ні, постривайте...
Я скрадався по сходах залишаючи балаган ярмарку
Допоки не почув ледь тихе відлуння власних кроків,
І вже тоді я прочинив важкі різьблені двері до театральної зали.
Ось тоді, я був ур

Микола Соболь
2024.11.26 05:44
Ступаєш, враже, по степах,
шукаєш прихистку? Не буде.
Тут козаки, тут вільні люди –
це плоть від плоті з праху прах
яких веде Сірка правиця,
є трохи часу, схаменися,
нехай в твоїх пустих очах
ще блискітка надії тліє,

Віктор Кучерук
2024.11.26 05:03
Там, де тісняться каштани кронисті
Та сутеніти раніше стає, –
Місячне світло сочиться крізь листя
І осяває обличчя твоє.
Пахне приємно волосся білясте
І не зникає з очей яснота, –
Серце закохане повниться щастям,
Бо роз’єднати не можу уста...

Іван Потьомкін
2024.11.25 21:02
Щоб од думок бодай на час прочахла голова
(Лише у сні думки поволі опадають, наче листя),
Спішу туди, де невгамовне птаство й мудрі дерева
Словам високим надають земного змісту.
Як мудро все ж Господь розпорядивсь,
Поставивши їх поперед чоловіка тін

Світлана Пирогова
2024.11.25 16:54
думки - листя
кружляють
літають
танцюють
змінюють колір
стають яскравіші
падають
в повільній зйомці

Володимир Каразуб
2024.11.25 15:56
Це вітер зірвався такий, що не терпить птахів,
Зриває — схопивши дерева за крони — листя,
Як поет перекреслює текст не приборканих слів
Знекровлює серце, яке не вдалось перелити
В осінній пейзаж. Він здирає усю блакить
Блякле сонце небес розпорошує т
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Устимко Яна / Вірші

 чудеса



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2013-03-22 13:47:12
Переглядів сторінки твору 5697
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.832
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.09.30 22:43
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вікторія Стукаленко (Л.П./Л.П.) [ 2013-03-22 13:55:36 ]
Може хоч одне маленьке, але диво :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 14:26:44 ]
може. але не хоче)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-03-22 15:10:16 ]
може. але не хоче - це ще гірше, ніж хоче, але не може :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 14:03:38 ]
Може так категорично не варто про чудеса... Ніде? Звідки ЛГ може це знати? Просто настрій у ЛГ на хвилину написання вірша такий чорно-хмарно-вовчий... От коли чудо станеться - ЛГ посміхнеться і вийде зі свого сумного настрою.:)
Успіхів!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 14:31:57 ]
ну не всі ж мрійники-оптимісти, ЛГ дозволено все, навіть бути реалістом)).
навіщо штучні посмішки, якщо настрій тут ні до чого?)

успіхів навзаєм! :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 14:53:14 ]



А, і ще. вірші пише автор, а не ЛГ, якщо твір не про письменника чи поета, не слід всіх авторів утотожнювати з ЛГ). Власне, саме в цьому вірші ЛГ - збірний і його настрій не описано. Описано лише ставлення автора до ситуації, а це - суто авторське право: категорично чи ні вирішувати йому. Адже тільки автор, в силу задуму, знає достеменно, про які чудеса йдеться, який зміст він заклав у це слово, як і у всі інші слова ( при умові, що це зроблено продумано), читач може лише перенести відчуття від прочитання на власний світ і судити суб'єктивно.

Навіть, якщо автор ( тут не ЛГ, який і так посміхається де треба і де не треба) теж усміхнеться, чуда не станеться, бо суті справи це аж ніяк не змінить, глобальну проблену важко вирішити зміною настрою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-03-22 15:06:48 ]
Про що б не писав автор, він пише про самого себе - так колись мене переконувала Ніка Новікова, порадивши прочитати книги кількох десятків герменевтиків. Здається, переконала. ))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 17:07:48 ]
не згідна. бо що тоді, якщо автор пише про зайчика чи котика, то він зайчик і котик? ;-))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 19:12:09 ]
Читала десь такий вислів: якщо не можеш змінити обставини, зміни своє ставлення до них.
"Так! Я буду крізь сльози сміятись, серед лиха співати пісні, без надії таки сподіватись..." - за Вашою логікою Леся Українка теж легковажно посміхається де треба і не треба...
Як на мене, то вже хай і "зайва" посмішка ніж насуплені брови. Ідеш по місту - стільки злих і насуплених облич. Кажуть, життя важке, а коли воно було легке? Живеш, руки-ноги цілі - от і дякуй Богу за кожну мить, і не суди іншого за посмішку, бо ти не знаєш, а може це посмішка крізь сльози...
Можна наводити ще масу аргументів "за" посмішку, але чи треба?...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 19:53:15 ]
А при чому тут Леся Українка?

Мова йде про окремо взятий вірш.

ви пропонуєте робити, як то кажуть, добру міну при поганій грі), тобто писати тільки веселі і безтурботні вірші, хай там що? мовляв, у нас в державі все погано, але сонце світить, пташки щебечуть, ми їмо, ходимо, дихаємо, а що більше треба людині, ха-ха-ха?)

що ж, але тут справа не в настроях, а в смаках. вам таке подобається, пишіть.
я так писати не буду.




Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 21:00:15 ]
Перечитайте, будьте ласкаві, Вашу попередню відповідь на мій коментар, зокрема про посмішки, "де треба і не треба", і тоді зрозумієте до чого тут цитата з вірша Лесі Українки. А вже тотожність її ЛГ з особою поетеси у цитованому хрестоматійному вірші, думаю, Ви не будете заперечувати.
А щоб чудо відбулося треба вірити, або хоч припускати його можливість, бо інакше навіть коли воно відбудеться автор/ЛГ (як собі виберете)і не помітить його, бо не хоче.
Кожен пише, як відчуває. Якщо ви відчуваєте так - це не означає, що я маю відчувати теж так. І навпаки. Чудо - категорія метафізична. Говорити категорично про речі, про які так мало відомо - принаймі самовпевнено, а тому викликає іронічну посмішку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 22:41:19 ]
уважно перечитала ще раз. мої слова "тут не ЛГ, який і так посміхається де треба і де не треба" означають, що авторка (у даному випадку я) не є літгероєм, осільки літгерой - збірний образ, який усміхається де треба і де не треба. А ви як зрозуміли ці слова?

та ясно, що у вірші Лесі Українки її ЛГ - це сама поетеса.

ваша теза про зміну ставлення - загальновідома, я прекрасно все розумію.
але розуміти - не означає прийняти. є речі, які неприйнятні принципово.
ніяким чином не зазіхаю на ваше право думати і чинити згідно з вашими принципами.
і вважаю, що інші не повинні чинити так само щодо мого права. кожна людина має право думати і висловлювати власну думку і погляди.

і не я почала когось до чогось закликати, а ви, написавши коментар до вірша:
"Може так категорично не варто про чудеса... Ніде? Звідки ЛГ може це знати? Просто настрій у ЛГ на хвилину написання вірша такий чорно-хмарно-вовчий... От коли чудо станеться - ЛГ посміхнеться і вийде зі свого сумного настрою.:)
Успіхів!"
Адже це ваше судження суто суб'єктивне. Не всі так сприйняли вірш, як ви. Тому я і написала, що і вам не варто бути такою категоричною і судити на підставі вашого власного сприйняття. Звичайно, це ваше право, як і моє - не погодитися, маючи власний досвід і бачення світу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 22:44:47 ]
"Говорити категорично про речі, про які так мало відомо - принаймі самовпевнено, а тому викликає іронічну посмішку."
перефразувався ваше ж тверження віповім: говорити про речі, які ви не розумієте або не зрозуміли -"принаймі самовпевнено, а тому викликає іронічну посмішку.")


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Галина Михайлик (М.К./М.К.) [ 2013-03-23 08:58:30 ]
Одним словом - непорозуміння. Коментатор зрозумів так, як зрозумів, і цим щось завинив авторові. Автор теж своєрідно зрозумів коментатора, - і пішло поїхало.
Вибачайте, Яно, я жодним чином не збиралася Вас повчати.
Просто вірш Ваш був такий безпроствітний, що хотілося поспівчувати, розрадити, допомогти. Очевидно не в ту хвилю і не з тими словами нагодилася.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-23 12:10:34 ]
та нема за що вибачатися, не порозумілися, буває.
:-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 14:44:03 ]
Яночко! Чудеса ще будуть... і справжні! Віри Вам І вашій ЛГ!Щиро - Світлана


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 15:00:34 ]
дякую,звичайно що будуть, якщо були і є. а в даній ситуації я б не була такою впевненою, але сподіватимемося на краще :-)

автору віри не позичати, як і більшості людей. А от літгероям я б краще побажала щирості перед самими собою, відповідальності і хоч би краплі дієвості ).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2013-03-22 15:09:01 ]
а літгерої (героїни та героїні) :) повністю знаходяться під впливом автора, і без нього вони ні до чого не здатні, навіть існувати :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Устимко Яна (Л.П./М.К.) [ 2013-03-22 17:04:41 ]
звичайно, ставлення автора завжди присутнє. але це не означає, що все у вірші про автора. та й може бути не один лг, а декілька. а ще є такий персонаж як "від автора")


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Костюк (М.К./М.К.) [ 2013-03-22 14:51:19 ]
А вірш сподобався...Щирістю думки...