ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Іван Потьомкін
2024.06.04 13:25
Радиш тримати такт із тими,
Хто годен лише осуду й зневаги.
Та про який там такт мова може йти,
Коли з-за такту, немов шуліка на курчат,
Він кидається з несусвітніми прокляттями
На ошелешену од несподіванки невинну душу.
…Ні, видно, не судилось доро

Микола Соболь
2024.06.04 10:10
Мовчить журавель над криницею,
вітер гуляє селом,
діти хворіють столицею,
з дому злітають гуртом.
Зрідка прилинуть до матері,
трохи вдихнути тепла,
місто впіймало їх ятером,
мойра окутала зла

Віктор Кучерук
2024.06.04 05:02
Без історії роду
Важко нам обійтись, -
Перерив я до споду
Всі архіви колись.
Тільки жодної вістки
В установах нема
Ні про прадідів, звісно,
Чи бабусь, зокрема.

Артур Курдіновський
2024.06.04 00:38
Не зруйнував. Не зрадив. Не порушив.
Але жорстоко ставить до стіни
Самотність, що впивається у душу,
Самотність, що вгризається у сни.

Неначе сулема отруйним паром
Все нищить, замітаючи сліди.
Рішучий видих. Щастя - незабаром...

Ілахім Поет
2024.06.04 00:24
Вже слова стали зайвими - отже і дим
Біля губ в'ється, мов балерина по сцені.
Хоть повірити важко – я теж молодим
Був колись, та давно… мабуть, ще в плейстоцені.

Де солодкою посмішка вчора була,
Щось, я бачу, дедалі кислішає міна.
Ти брехати н

Світлана Пирогова
2024.06.03 21:53
Задивилась на поле пшеничне:
Колосіння зелене, зернівки налив,
А вгорі небо синє правічне,
білих хмар одиноких розмитий курсив.
Мабуть, небо писало...Не вздріли?
Бо ж підступно підкралась жахлива пора,
І летять знов ракет чорні крила,
І оговтатись

Ісая Мирянин
2024.06.03 18:59
Ти ніби мала за собою крила,
І я піддався чарам твоїх вій,
Щоби в коханні клястися одній,
Лише тобі віддати серце, мила.

І ця любов, неначе буревій,
Так легко все життя моє зломила,
Що і не знав був я, яка то сила,

Олександр Сушко
2024.06.03 10:33
Одружився, ще нема і тижня,
У алькові - любощів кальян.
Покусай мене, любаско, ніжно,
Хай вирує пристрасть-окіян.

Заціловуй кріпко, аж до дрожу,
Так, щоб непритома облягла.
Сили тануть! Рухатись не можу!

Віктор Кучерук
2024.06.03 06:51
Дочекалися ми благодатної зливи,
Упоїлись водою грунти і без неї масні, –
Яскравішими стали – вдоволена нива
Й незатьмарені житом волошок блакитні вогні.
Враз повищали в зрості зелені посіви,
Забуяли ще більш, у тісняві хлібів, бур’яни, –
Все жив

Артур Курдіновський
2024.06.03 01:59
Мені у двері серпень подзвонив.
Цей звук - лише йому властива риса.
Я відчинив. Впізнав без зайвих слів.
І бачу у руках його валізу.

У тій валізі - суміш літніх трав,
Там запах яблук, вечори спекотні.
Стояв навпроти мене і мовчав,

Ілахім Поет
2024.06.03 00:04
Зачатий ще під Донну Саммер в ритмі диско -
Свою незайманість втрачав під Депеш Мод.
Я динозавр; я із часів, коли не зиску
Чекали від життя – любові та пригод.

Девіз мій: живемо єдиний раз життя ми -
Що нині згаяв, не поверне вже ніхто.
Тому якщ

Володимир Бойко
2024.06.03 00:03
Прославлені диктатори закінчують безславно. Безголові полюбляють очолювати (по їхньому - "возглавлять". На одного діяльного злочинця припадають тисячі злочинно бездіяльних. Російський заштатний урка домігся міжнародного визнання, скоївши міжна

Борис Костиря
2024.06.02 22:46
Я загубився у гаях понять,
Я віддалився від людей натхненно.
І нависає видиво проклять,
Що поселились на землі нужденній.

Розчарувавшись в марноті доби,
Я поселився в лісі одиноко
І слухаю мелодію дубів,

Світлана Пирогова
2024.06.02 21:46
Лебідкою літає літо,
Лимани ллються легко.
Лопоче липень листям липи,
Лещицю ловить легіт.

Лугам липневим, лану - лоскіт.
Лаванда любить ласку.
Ліатриси лягають лоском.

Юрій Гундарєв
2024.06.02 20:36
Ольга Сімонова, позивний «Сімба". Надзвичайно вродлива, сексапільна, завжди зі стильною зачіскою з підголеними скронями… Росіянка за походженням, родом із Челябінська. Загинула за свободу України. Їй було 34 роки.
Починала парамедиком у добровольчому пі

Роксолана Вірлан
2024.06.02 17:57
Той, з ким умовилися стрітись
багато тому ще віків,
лишивши ключ на ґанку
літа,
знамення тайне на вікні;
з ким обіцялися впізнатись
помежи всесвіту шляхів,
перетекти міжсвітні ґрати,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Адель Станіславська (1976) / Вірші

 Твори Любов

У мережі Інтернет з'явився розклад кінців світу на найближчі роки. До 2020 року на Землі очікуються щонайменше 12 кінців світу...

http://tsn.ua/tsikavinki/rozklad-kintsiv-svitu-do-2020-roku-vklyuchno.html

Хіба вмиратимемо двічі? Тільки раз.
То нащо душу мучити страхами,
зливати у ефір потоки фраз
і жадібно ловити їх вухами
про катастрофи, про армаґедон
кончину скору людства і планети
і версій висувати зо мільйон
жахні натхненно сіючи сюжети?
Чи, може, так смакуючи жахи
врятуємось, наснажимось любов'ю,
позбавимось безмірної пихи
сліпого себелюбства і злослов'я?
Букет яких чуттів шлемо Творцю,
вирощуємо що з глибин сердечних?!
Ми віримо небесному Отцю
чи бавимось у ігри небезпечні
зі злом що в нас бруньками метастаз?

Твори Любов - вмирати тільки раз!

2012




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-11-22 09:04:08
Переглядів сторінки твору 7529
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.935 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.041 / 5.68)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.751
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2024.02.13 17:34
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 09:11:34 ]
Молодець!!!)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 12:30:13 ]
Дякую!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-22 09:37:32 ]
Так-таки-так.
Невміле і необережне поводження зі Словом стало мало не традиційним явищем у Інтернеті, так само як і, можна сказать, тотальна безграмотність дописувачів, які нерідко називають себе експертами, науковими співробітниками чи просто вважають себе останньою інстанцією у виголошуванні своїх істин.
Водночас хотів би сказать і про навмисне замовчування тих чи інших проблем чи явищ, на які хочемо ми чи ні, а варто було б звертать увагу - принаймні, для того, щоб просити Бога про спасіння нашої планети.
мо́же - вставне слово.
Пафосність Вашого твору вражає :)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 12:50:27 ]
Все залежить від сприйняття, пане Семене. Ви сприйняли цей твір дуже пафосним, а він всього лише дещо гнівний. Бо коли звідусіль лиється бруд на всіх і вся і разом з тим хитається головою: "Боже, що ж твориться?!" мовчати просто не сила.:)
Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-22 13:02:36 ]
Я відчув гнів, але намагавсь від його дистанціонуватись.
Поезія, на мою думку, це - нескінченне джерело позитивних емоцій. Це - вічний колодязь Доброти.
Так, існує Інтернет з його Морем усілякої Інформації - рекламної і т.д., і т.п.
А у його просторі існує і Поезія. Усіляка реклама, страхи-жахи - це зовсім инше. Я порівняв би цей стан речей з ніччю і днем, з Азією і Європою, з Місяцем і Сонцем. Це настількі різні речі, що вони не можуть поєднуватись ні фізично, ні енергетично, ні, тим більше, у творах.
Я навмисне намагавсь не відчувать гніву, якого сповнені рядки. Гнів - не мій настрій, це не моя енергетика, так само, як я сподіваюсь, і Ваша...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 13:12:35 ]
Я відчувала, що Ви сажете щось подібне.:) Любов і гнів речі непоєднювані... Але світ наш дуальний, Семене. І хочемо ми того, чи ні, в усіх нас є всього потроху. І у певні моменти проявляємось ми так, чи інакше. І воно ні зле, ні добре насправді, нмсд.:) Дистанція хороша річ. Тільки не всюди і не завжди. Ігнорування негативу, ще далеко не є примноженням добра.
Ви праві в тому, що цей вірш не поезія. Згідна з Вами у цьому стовідсотково.
Це - вірш. Заримована емоція, гнівна емоція, котра, буває, хлюпає через край чаші, котру переливають. І чи винна чаша, що не може вмістити зайвого?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-22 13:23:19 ]
Приємно буть свідком взаємного порозуміння.
Світ-таки дуалістичний, що б не казали адепти як матеріалістичного, так і ідеалістичного монізму.
А Поезія, якого б матеріального матеріального походження вона не була (я враховую і носії її інформації), це, можливо, саме те, що знаходиться над усім, яким би воно дуалістичним не було :)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 13:42:00 ]
Як Ви гадаєте, Семене, роздуми - річ корисна, чи згубна?
Я часто собі їх дозволяю. Не знаю достеменно нащо воно мені потрібно, але, здається, віддаюся їм мимоволі...:)))
І ось що якось прийшло мені на гадку: добро не завжди родить добро, як зло - не завжди родить зло. Парадокс? Мабуть. Але прикладів тому є не так вже й мало... Звідси виникає запитання. Чи ж істина є тим, що нам бачиться?..)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-22 13:55:25 ]
Все, що ми бачимо, може буть не тим, що є насправді, і всі наші погляди можуть буть хибними.
Роздуми не приносять шкоди (якщо мислитель живе не в сучасній Україні і не друкує свої роздуми про політичне сьогодення).
Л.М.Толстой не просто так собі писав, а потім, коли рука не тримала олівця, надиктовував. І його приклад - це один з багатьох.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 14:03:00 ]
Дякую!:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 10:36:40 ]
Останній рядок - супер!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 12:51:22 ]
Дякую!:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослав Артимович (Л.П./М.К.) [ 2012-11-22 13:33:00 ]
Твори любов!...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 13:44:59 ]
Дякую за співвідчуття!:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-22 19:58:34 ]
Є певні роздвоєння, щодо прочитаного...
Спробую пояснити чим вони викликані.

Сьогодні (і не тільки) на цій темі є багато спекулятивних інтересів, так що правдиво вами сказано: версій ...зо мільйон. Зовсім інше - якби не вихлюпнути з водою і дитину, бо повне нівелювання інтересу до цієї теми ще більш небезпечніше ніж зайві чутки.

Згадаймо, що Книга Святого Івана Богослова - Одкровення починається зі слів: БЛАЖЕНИЙ, хто читає, і ті, хто слухає слова пророцтва та додержує написане в ньому, час бо близький!

Адже обізнаність у цій сфері є першочерговою, оскільки є запорукою для спасіння.

Напевно, якраз ці лжепророки, ті хто створює дев'ятий вал лукавої інформації, ставлять собі за мету, щоб в океані домислів "потопити" єдиний Ковчег спасіння.

А любов ....даруйте,це не той інструмент, щоб ним можна було протиставляти, витісняти чи применшувати важливість цієї теми в площині спасіння людської душі...

Бо Богові ми догоджаємо найбільше якраз тоді, коли рятуємося самі і допомагаємо в цьому іншим.
Любов тут засіб досягнення цілі, а не сама ціль.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 22:23:15 ]
"БЛАЖЕНИЙ, хто читає, і ті, хто слухає слова пророцтва та додержує написане в ньому, час бо близький!"

Я не беруся трактувати Святе Письмо, рівно, як і ставити під сумнів написане. Однак слова "час бо близький" можуть, нсмд, стосуватися будь-якого періоду нашого буття, в залежности від нашого продукування нелюбові. Ми помножуємо її - час прискорює крок до точки "х". Помножуємо любов - сповільнюється, відтягує її настання. То суто мої роздуми, що не претендують на визнання, як істини, а лише думки, що, сподіваюсь, має право на існування.

"А любов ....даруйте,це не той інструмент, щоб ним можна було протиставляти, витісняти чи применшувати важливість цієї теми в площині спасіння людської душі..."

Дивне твердження, як на моє розуміння, пане Василю. Любов узагалі не інструмент. Любов це те, що тримає нас на світі. І як вона не має стосунку до спасіння, то іншого годі й уявити.
Дякую Вам за Вашу думку. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-22 22:41:15 ]
Я не казав, що любов "не має стосунку до спасіння", а лише стверджував, що вона - засіб досягнення цілі, а не сама ціль (оскільки ви протиставили її темі "кінця світу" ).

Говорячи про любов у_загалі не можу не згадати слова апостола Івана(у першому його посланні).

«Не в тому любов, що ми полюбили Бога, а що Він полюбив нас...»

Ми не можемо "творити любов" оскільки це промисел Божий. Ми можемо лише відповідати на цю досконалу Любов. А вона полягає у тому, що "...хто заповіді Мої має та їх зберігає, той любить Мене."
І це має безпосереднє відношення до спасіння, бо те " чого око не бачило й вухо не чуло, і що на серце людині не впало" Бог приготував лише спасенним, тим, хто любить Його! Без прийняття нами спасіння смерть Божого Сина стає марною. Все це має безпосереднє відношення до "Откровення", яке вчить як бути рятуватися у час, напівчаси і часи. Ось про що я хотів висловитися в цьому коментарі.

Даруйте, пані Адель, якщо втомив цими роздумами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 23:00:07 ]
Чому ж, пане Василю, Ви не втомили мене.:)
Тільки про Любов не мислю ні як про засіб, ні як про ціль. Я сприймаю її, як основу.:) А про творення її говорила не в глобальному розумінні, а тільки в тому, аби її віддавати у світ.
Ми самі, як і все довкола є творінням Господнім. Але, що створені за образом і подобою Його, то хіба ж не несемо у собі краплини Його любови і світла? І чи те, що дозволено нам нести у світ не є Його даром, а нашими потугами бути подібними Отцю?
В моєму розумінні і тут у вірші - творити любов - це віддавати, дарувати, відбивати її власною Душею, як дзеркало, що відбиває сонячні промені спрямовані на нього, не поглинаючи їх незворотно, а посилаючи їх світло далі у світ.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-22 23:27:28 ]
Ці довгі коментарі я писав лише через те, щоб зрозуміти логіку ваших суджень...

Невже і апостол Іван пишучи про "про катастрофи, про армаґедон, кончину скору людства " робив це не з любові до свого (нехай і майбутнього) ближнього, щоб застерегти ?

Невже накладаючи табу на цю тему (під благим наміром абстрактної любові) не порушуємо ще одну заповідь: І відаю Я, що Його ота заповідь то вічне життя.

А здобувати його доводиться не на м'яких подушках...

Та по при все радий, пані Адель, що підняли цю тему на сторінках ПМ, навіть коли і так...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 23:45:15 ]
Пане Василю, мені прикро, що мій вірш сприйнявся Вами, цілком не так, як я хотіла те висловити. Ніяких табу, тим більше на пророцтва кінця світу я не накладаю. Та і хто я така, аби це робити?:)
Цей вірш-емоція був і є протестомпроти сіяння негативу, котрим переповнене вже здається й повітря, котрим ми дихаємно. Хіба Ви не помічаєте і не чуєте, скільки,як часто і настирливо лише протягом останнього року тільки на телебаченні транслюється програм та фільмів про катастрофи, біди і нещастя? Чи може в новинах нам розповідають щось позитивне чи таке, що б мало спонукати нас посилати у всесвіт позитивні, сповнені любові думки? Нічого крім обману, насилля, жорстокости, блуду... Враження, що суспільство дихати не може без "допінгу" чергового "видовища" чи сенсації. І чим насиченіша трагізмом сенсація, тим смаковитіше і охочіше нею діляться...
Так, лишається визнати, що ми таки наближаємо той час... І протест мій у тому, аби докричатися бодай до когось, хто здатний розуміти - від нас не мало залежить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-23 00:06:46 ]
Як би не було прикро, але до таких тем варто підходити виважено.

Може доводилось вам чути притчу, в якій розповідається про те, як бажаючи випробувати серце одного чоловіка, Бог звелів йому - прийти без нічого. Розпродавши весь свій маєток і роздавши гроші, чоловік з’явився перед лицем Господа. Але почув докір: "Приходь без нічого". Тоді чоловік покинув свою сім’ю, попрощався зі друзями і знову постав перед Господом. Але, як і перший раз почув відмову: "Приходь без нічого". І став цей чоловік жити сутужно і у немочі припав перед Господом втретє. І на цей раз, як і два попередні, пролунали слова: "Приходь без нічого".
- Господи, хіба невідаєш, що заради Тебе я пожертвував своїм маєтком, родиною, здоров’ям? Чому нехтуєш мною? - від розпачу чоловік заплакав
- Все це - не те, що Я від тебе чекав, - була Господня відповідь.
- Тоді , що ще утаїв я від Тебе, Господи? - благальним голосом спитав чоловік.
- Хіба не знаєш? Відкрий Мені свій гріх...- з сумом промовив Всевишній.

Галасливе сьогодення воліє взагалі не знати про гріх, або говорити про нього, як про щось не суттєве, як таке, що не заслуговує на нашу увагу. Але негатив, який довкола нас (і в нас самих) - результат дії людської натури зіпсутої гріхом. Без каяття немає вороття до образу і подоби Божої.
Цей негатив повинен зіграти свою, відведено йому, роль у справі спасіння людини. Єдине в чому вас підтримую - ця стурбованість людини перед майбутнім повинна бути конструктивною, підштовхувати її до навернення. А одним позитивом тут справи не вирішити...

Про реалії сьогодення і співставлення їх з Апокаліпсисом це вже інша, довга розмова...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-23 00:20:44 ]
Я ще раз дякую Вам за небайдужість і за щире намагання зрозуміти і врозумити. Тема непроста і розраховувати на однозначність сприйняття я навіть не мріяла. Наразі, мені видається, ми з Вами говоримо про одне і теж, тільки думки сіємо через різні ситечка... Гріх ще й пустослів"я, пане Василю. То ж не хочу говорити більше, ніж належить. Даруйте, що зворохобила Вас своїми думками. Всього Вам найкращого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-23 00:22:34 ]
Цілком погоджуюся з вами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Флора Мілєвська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 20:16:44 ]
Інтернет - всесвітня книга, кожен шукає свою сторінкуі нішу. І право сказати думку про неї.
Гарно.Хоча неоднозначно.Це вірш,за яким можна розгорнути філософський діалог на кілька сторінок.
Як на мене саме така поезія, яка примушує думати і відгукуватись, має право на існування.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 22:03:03 ]
Що неоднозначно, Таню, немаю сумніву. Як і в тому, що кожна думка має право на існування, як і вибір, котрий ми робимо щодня, щохвилини, щосекунди - що думати, що робити, що відчувати.
Глобальне ж накопичення певних думок, котре, як відомо діє за принципом - подібне притягується подібним, і малює нам нашу реальність. Отже, є про що думати.:)
Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 20:21:45 ]
Твори Любов і живи! - правильний погляд на проблему (на всі зразу, власне)

(пихИ є, а чи лиш пИхи, - не певна?..)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 22:05:44 ]
Дякую, Тамаро!
А у мене як? Здається "пихИ" ж і є...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдан Манюк (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 20:44:16 ]
Розумію настрій Вашого вірша. На жаль, спекуляції в інтернеті і на телебаченні, пов'язані з кінцем світу, наносять багатьом жахливі психологічні травми, особливо дітям. Думаю, що уважне прочитання Біблії допоможе кожному зрозуміти - не час! Насправді мають місце жорстокі бізнес-проекти... А Ваш вірш дуже своєчасний і мудрий: творити любов - значить бути бажаним для Бога і жити повноцінно на Землі без кінця світу...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 22:13:02 ]
Дякую за розуміння, пане Богдане. Воно немало важить.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-22 23:23:56 ]
Ну, на все є причини і наслідки... Певно, нічого "дивного" у "кінцях" нема. Звикнемо (нам не звикати) і пере"живемо"!
:)
Дяка!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 23:50:10 ]
Ох, уже й не рада, що зачепила цю тему.:) Не дарма є вислів: "Мовчи язичку - будеш їсти кашку":)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-11-23 00:07:43 ]
Вовка боятися в ліс не ходити :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2012-11-22 23:24:44 ]
Привіт!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-22 23:49:00 ]
Привіт!:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Геник (Л.П./М.К.) [ 2012-11-22 23:55:41 ]
Відколи люди на землі, відтоді й страх у їхніх душах)
А кінця ж ніхто не знає...
Серйозне роздумування,Аделечко!
Несімо любов у світ щирими долоньками)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-11-23 00:01:24 ]
Та от і я про те, що доки живемо, до тих пір і маємо залишатись Людьми. А боятися свого кінця, по меншій мірі немає змісту - не навічно сюди прийшли. Головне з чим підемо...
Дякую, Лесенько, за любов і тепло!:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Шкіндер (Л.П./Л.П.) [ 2012-11-23 17:21:21 ]
Творити любов... Чи не найвеличніша місія Людини на Землі. Дуже глибокомудрі філософськкі роздуми.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2012-12-03 22:14:35 ]
Дякую щиро, пані Тамаро!