ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,

Володимир Каразуб
2024.05.31 09:13
Обмовитись словом; не більше рукостискань.

Найкраще не знати, ні хто він, ні звідки, ні пристань

З якої відправилось слово у море зітхань
Піднявши вітрило з малюнком сліпучого сонця.

Найкраще не знати яким він насправді був.

Микола Соболь
2024.05.31 05:53
Коли я чую: великий русский язык,
то розумію, які ми неповноцінні,
хтось просто, до болю, вторинним бути звик
і тягне у ярмо прийдешні покоління,
нате, їжте Єсеніна, Блока натще,
або ковтайте Бодрова збочені фільми.
Цікаво, що треба суспільству дати

Віктор Кучерук
2024.05.31 05:24
Красу весни в обіймах літа
Уже не видно так, як слід,
Хоча продовжує жаріти
З останніх сил весняний цвіт.
Він ще повсюди погляд гріє
І трохи пахне на зорі,
Але менш зроджуються мрії
Біля цвітінь цих у дворі.

Артур Курдіновський
2024.05.31 00:10
Софійка. Шість років. Чернігів.
Сьогодні з'явилась нова
Сторінка злочинної книги,
Яку написала москва.

Софійка. Чернігів. Шість років.
Ракетний удар. Тільки мить.
Вивчати багато уроків

Ілахім Поет
2024.05.31 00:04
Він інший. Він - мачо. А я – звичайнісінький хлопець.
Він впорає бізнес; розкрутить занедбаний блог.
З ним точно не в'яжуться «дурість» або «вузьколобість».
А в мене життя – послідовність дурних помилок.

У нього душа - наче Оз, там суцільні смарагд

Євген Федчук
2024.05.30 20:32
Зимова ніч спустилася на ліс.
Сніг припинився, але що від того?
Усе біліло навкруги від нього,
Лежав на гіллі сосен і беріз.
У верховіттях вітер завивав,
Дарма старався між дерев сховатись.
Ліс не збирався вниз його пускати.
Тож він сердито голос п

Микола Соболь
2024.05.30 14:08
Струмки шукають виходу із ринв,
збігаються до склепу річки Либідь,
не чує небо молитовних злив,
якщо не чує, певно, і не треба.
Почайна обернулася на Стікс,
ріка Монашка всохла у скорботі,
скоро й Дніпро поверне не в той бік,
стає тісніше і душі у
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Ірина Калашник (1986) / Вірші

 Буде добре нам усім...




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-02-16 13:24:07
Переглядів сторінки твору 22277
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / --  (3.884 / 4.84)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.158 / 5.33)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.773
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні оцінювати
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2016.12.30 13:22
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 13:40:54 ]
Автор дякує всім хто приймав учать у попередніх дискусіях. Я знову з вами. І перший вірш, який я віддам на суд широкому загалу буде лаконіком, думаю його можна так назвати в системі двовірша, він же розпочне презентацію віршів в цій системі римування. Хто знає, може вона в мене виходить краще... Мені важлива ваша думка...і чим різнобічнішою, сухішою по тексту, зваженішою і конструктивнішою буде, чим більше буде об'єктивнішою, тим більше цінуватиметься автором, адже критика - це в першу чергу аналатика, аналіз твору, що висвітлює його з усебіч. Оцінюйте. Нехай це буде трійка, двійка, але я знатиму, що це моя оцінка. Самокритика дасть поштовх до аналізу твору. Мені важливо самій зрозуміти чому мене оцінили так, а не інакше... То ж оцінюйте, критикуйте... З повагою автор.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:05:56 ]
Я перевірив програмою кількість складів (в дужках перед кожним рядком) у Вашому вірші. Ось що вийшло:

(07) Буде добре нам усім
(07) Через років, едак, сім,
(08) Коли наші демократи
(08) Перестануть все хапати,
(09) І наїдяться вже до пуза…
(09) Хай буде тяжко їм від груза,
(09) Хай постраждають вони трішки,
(09) Дивись, і відпадуть в них ріжки.
(09) Лише тоді, люба братія,
(10) У нас настане демократія.

Бачите, де починається збій ритму? Потім - ще раз.

А вірш в ідеалі має бути написаний весь в одному ритмі.

Раджу почитати теорію віршування. Частково є тут: http://stihi.ru/uchebnik/

Едак - русизм. Груза - теж.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 14:12:12 ]
Валерчику, дай посилання на цю штуковину, пліз


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:12:46 ]
Іринко, привіт! Погоджуюся з Валерієм. Просто мені цікаво, чи Ви і його звинуватите в тому, в чому і мене звинуватили?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:15:49 ]
у своїй "Пояснювальній записці. Я, до речі, дуже уважно читаю Ваші твори.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:16:47 ]
Перевірку складів, Юлю? Ось:

http://www.poetryclub.com.ua/

Там при публікації творів є функція "Перевірка розміру". Якщо буде незрозуміло щось, запитуй. А твір можна і не публікувати.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 14:20:09 ]
Юлю, до речі, у моєму посиланні на стихиру є і про чоловічі та жіночі рими, дактиличні та гіпердактиличні, а також про анапест і т.п.) Але це все-таки досить неповна інформація.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 15:26:15 ]
знання примножує скорботу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Данчак Надія Мартинова (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 14:30:11 ]
Прийдуть до влади нові демократи,
Їм треба теж собі хватати,
Мошну, кармани набивати,бо то
"Добро народне", до рук так липне -
Не будеш "ти" його "задаром" віддавати...

І через 7 років буде така ж історія,треба "Закон" вводити -вкрав -сів надовго...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 15:41:03 ]
Бачите Ірино, Ваш вірш написаний якось дивно. Ви додаєте ніби іронію, але вона не відчутна, бо треба було б використовувати болючіші "підколи", а так воно звучить якось дуже вже по дитячому.
перші чотири рядки написано чотиристопним хореєм, а далі губиться вже цей хорей, пішли зайві склади. для прикладу.

І наїдяться вже до пуза. (перша буква явно зайва)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 16:17:30 ]
Якщо ще раз побачу неподобство в критиці - напишу критичну статтю, обіцяю, і там вже так припечу...не ображайтеся потім. Цей вірш напівсерйозний.Я хотіла його написчати в розмовному стилі, поскільки якою б не була складна поезія вона має бути доступною, як і проза. Крізь текст, будь-який, має відчуватись людина - ліричний герой. Немає оповідача - немає й думки... На сайт я ще зайду, та коли поряд стільки знавців поетичного рядка, знайдеться хоч хтось, хто доступно пояснить принципи ритму? Ви ж робите зауваження в ролі раві, так йдіть докінця. Поясніть, не лише, що не так, а й як треба, які особливості цього "як треба"... Я не маю філогічної освіти, тому маєте чудовий шанс.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-18 08:39:44 ]
Бачте, пані Ірино, тут зібрались майстри слова, і вони теж так можуть припекти - аби не ображались потім... :))) А взагалі-то я не дуже розумію, навіщо Вам мучити себе та інших своїми віршами, якщо Ви навіть не розумієте, чим вірш відрізняється від прози. Залиште написання віршів тим, хто відчуває ритм та рими, зрештою, тим, хто має до них талант. Така моя думка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 17:00:28 ]
Якщо ще раз побачу неподобство в критиці - напишу критичну статтю, обіцяю, і там вже так припечу...не ображайтеся потім.(С) - це Ви про кого?

коли поряд стільки знавців поетичного рядка, знайдеться хоч хтось, хто доступно пояснить принципи ритму? (С) - Ви вже пройшли по посиланнях, які я Вам дав?

Я не маю філогічної освіти (С) - я теж.)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тарас Слобода (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 17:09:05 ]
Я, для прикладу: "інженер-механік пакувальних та поліграфічних машин".))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 17:13:18 ]
По посиланнях пройшла. Ще в роздумах чи реєструватись... Мені потрібне не машинне пояснення, а людське, бажано... За всіх рада... Текст був загальним без конкретного адресата.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-16 17:17:03 ]
Аби прочитати підручник на стихире, реєструватись не потрібно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Калашник (Л.П./Л.П.) [ 2011-02-16 18:42:49 ]
Підручник я бачила. Раві, а можна своїми словами? Як можна вказати на недолік і послатись на підручник? То нехай вже підручник і на недоліки вказує, нехай система визначає ритм... Навіщо ми тоді тут такі розумні зібралися?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-02-18 08:27:12 ]
А хто це - раві? :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2011-02-16 17:44:34 ]
Іринко, я теж не філолог, але спробую Вам доступно пояснити про ритм віршування так, як це сама розумію і, як свого часу пояснили мені.
"Буде добре нам усім" - у цій фразі 7 складів: БУ-де дО-бре нАм у-сІм
Наголос падає на перший склад "бУде", "дОбре" і т.д.
Будемо наголос відмічати так "/", а ненаголошений склад так "-". Тепер побудуємо першу фразу за схемою.
/-/-/-/, - БУ-де дО-бре нАм у-сІм
Наступну фразу я детально розбирати не буду. Вона буде виглядати так само, як і перша.
Саме у такому ритмі бажано, щоб був побудований весь вірш.
Але у Вас далі схема змінюється на таку -//-/-/-
"Коли наші демократи" – колИ нАші дЕмокрАти. Ще тут є зайвий склад.
Ірино, мені б хотілося, щоб Ви самі спробували розкласти вірш по схемі, бо скільки б Вам не пояснювали, без самостійної роботи не розберешся.
Іринко, мало хто з авторів може відразу відчути ритм, згодом у Вас все наладиться і Ви будете віршувати без схеми на слух. На мою думку, окрім ритму ще потрібно звертати увагу на рими та образність. Ви пишете, що треба писати доступно, але ж відмовитись від оригінальності, нестандартності мислення теж невірно.
Працюйте, удосконалюйтесь, прислухайтесь до більш досвідчених авторів. Головне - Ваше бажання.
З теплом,
Таня


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-02-16 17:49:32 ]
Тетяно, а я думаю, що якщо немає таланту - то ніякі знання теорії не допоможуть. Ритм потрібно відчувати, а не вираховувати по схемі.


1   2   3   Переглянути все