ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Володимир Каразуб
2024.04.27 10:19
Для чого ти дивишся на сонце у якому не має тепла,
Небо затягнулося хмарами і тисне посеред квітня.
А сонце на ньому безлике, розмите і невиразне,
І тепер воно заражає тебе своїм безкровним промінням.
За ним приходять дощі. І місяць пізнім вечором обг

Микола Соболь
2024.04.27 09:25
Понівечена хата край села,
Одарки уже п’ятий рік нема,
поза городом ніжиться Сула
і кицька доживає вік сама.
Але ж було, іще не каркне крук,
зоря не освітила небосхил,
а кітка ніжно тулиться до рук
і до ґаздині муркотить щосил.

Ілахім Поет
2024.04.27 08:53
Ти гарніша за Венеру.
Я далеко не Юпітер.
Мій маршрут до твого серця не збагне і ЦРУ.
Ти шляхетна є в манерах.
Ти небесна є в орбітах.
Та любов – знаменник спільний. Побажаєш – я помру.
Ти коктейль: напалм з тротилом.
Я смакую по ковточку.

Леся Горова
2024.04.27 08:49
Над містом вітер дзвін церковний носить,
Горять в руках свічки, тремтять зірки.
Холодний ранок опускає роси,
Як сльози,
В чисті трави під паски.

Христос Воскрес! І день новИй видніє.
Цілуєм Твій Животворящий Хрест,

Віктор Кучерук
2024.04.27 05:54
Щоб не показувати дірку
На мапі правнукам колись, –
Пора кацапам під копірку
По межах нинішніх пройтись.
Бо, крім московії, невдовзі
Нащадки ханської орди
Уже ніде узріть не зможуть
Нещадних пращурів сліди.

Микола Соболь
2024.04.27 05:19
Шлях спасіння тільки через церкву.
Ти не православний? Все, капут!
Принеси у Божий храм вареньку
і тобі на небі скажуть: «Good».
Влазить у «Porsche» владика храму,
поруч бабця черствий хлібчик ссе.
Люди добрі, це хіба не драма?
Ті жирують, ці живут

Іван Потьомкін
2024.04.26 23:36
Ірод Антипа (подумки):
«Так ось який він.
(уголос): Бачу, не дуже гостинно прийняв тебе Пілат.
Не повірив, що ти цар юдейський?
Мав рацію: навіть я поки що не цар .
Чекаю на благословення Риму.
А ти вдостоївсь титулу цього від кого?
Від народу? Але

Олександр Сушко
2024.04.26 14:24
То що - почнім уму екзамен?
Примостим мужа до жони?
Без грошей не збудуєш храма,
Немає віри без війни.

Гризе католик православних,
Юдея душить бусурман.
А я пророк. Мабуть, останній,

Світлана Пирогова
2024.04.26 08:55
Їй снились , мабуть, чудодійні теплі сни,
Коли зима засипала снігами.
Старенька вишня не сумує навесні,
Хоча кора потріскана роками.

Її садили руки бабці золоті.
Стоїть, як завше, в цвіті білім-білім.
Нагадує родині знову дні оті,

Ілахім Поет
2024.04.26 08:39
Доктор Фрейд переважно приймає таких без полісу.
Це троянда у січні, це наче серпневий пролісок.
Бозна, де в ній свій досвід, а де – від матусі спадщина.
Її мрії нечувані, сни – авангард небачений.

Доктор Фрейд далі більше нічого в ній не второпає.

Леся Горова
2024.04.26 07:39
Розхлюпалось тепло бузкових чар,
Так, ніби хоче зцілити медово.
Зелений кущ, одягнений в обнови,
Де променем запалена свіча
Загіркла, оповита у печаль,
Вслухається у тишу вечорову.

У тишу ненадійну, нестійку.

Віктор Кучерук
2024.04.26 05:23
Радіючи гожій годині
І пишно убраній весні, -
Якась невідома пташина
Невпинно співає пісні.
Сховалася в гущі зірчастій
Пахучого дуже бузку,
Й впивається радісно щастям,
Сипнувши веснянку дзвінку.

Козак Дума
2024.04.25 19:15
У одному із верховинських сіл мешкав заможний ґазда. Він мав доволі велике господарство, свій магазин. Із тварин тримав переважно корів, із молока яких виготовляв різноманітні сири та інші молокопродукти. Немалу долю прибутку приносила відгодівля поголів’

Євген Федчук
2024.04.25 17:01
Якось у селі дівчата й парубки гуляли,
Гуртом по селі ходили та пісні співали.
А, як прийшла вже розходитись, урешті, година,
Усі дівки по вулиці подались єдиній,
По своїх хатах. Одна лиш Малашка лишилась,
Бо ж її хата над шляхом битим притулилась.

Іван Потьомкін
2024.04.25 11:38
На карті світу він такий малий.
Не цятка навіть. Просто крапка.
Але Ізраїль – це Тори сувій,
Де метри розгортаються на милі.
І хто заявиться із наміром «бліц-кріг»,
Аби зробить юдеїв мертвими,
Молочних не побачить рік,
Духмяного не покуштує меду.

Юрій Гундарєв
2024.04.25 09:40
Дощ, як в Макондо, йде та йде.
А вона - сама під дощем.
Вже не ранок, та ще не день.
Ще не радість, та вже не щем…

Автор: Юрій Гундарєв
2024 рік
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Петро Схоласт
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Ігор Мартинюк
2024.03.28

Вадим Водичка
2024.03.26






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юрій Сегеда / Вірші

 Мелодія німої музики
Мелодія німої музики
І контури сліпих картин...
Ти змушений себе примусити
Ставати тим, ким є не ти.

Під звук нездійсненої музики
На тлі нестворених картин
Ти змучений себе примузити
До фарбування штахетин.





      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-03-07 11:49:21
Переглядів сторінки твору 11548
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.861 / 5.5  (5.066 / 5.45)
* Рейтинг "Майстерень" 4.804 / 5.5  (4.960 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.742
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2023.01.29 14:44
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Павлюк (М.К./М.К.) [ 2009-03-07 13:57:15 ]
Коротко. Сильно. Музньо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Савранська (Л.П./М.К.) [ 2009-03-07 15:29:56 ]
Ха-ха, чудовий коментар Павлюка до гарного вірша!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сегеда (Л.П./М.К.) [ 2009-03-07 19:10:19 ]
:) :) :)!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2009-03-07 22:04:56 ]
Юрію, примуЗили мене зняти свого солом'яного капелюшка!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сегеда (Л.П./М.К.) [ 2009-03-07 23:38:04 ]
Пані Лесю, не знімайте - дощ іде:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-03-17 12:31:45 ]
В декілька рядків Ви можете заштовхати стільки змісту... А від механічної помилки ніхто не застрахований...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таня Корд (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-29 17:54:25 ]
Шановна пані Бачіє, а де Ви бачите «механічну помилку, від якої ніхто не застрахований»?
Якщо Ви маєте на увазі слово «примузити», то буду з Вами сперечатись! Я вважаю, що це - авторський неологізм, а ніяка не помилка!

Саме слово «примузити» у даному контексті є найбільш доречним.

Лаконічного визначення, як у тлумачному словнику, мені не під силу сформулювати, але спробую пояснити як зможу.

Уявімо ситуацію, що зображена у вірші.

Людина вибрала собі професію не за покликанням. Музи, що мали б надихати її на творчість, мовчать, бо вони - не компетентні у тій сфері діяльності, що обрала людина. Музи мовчать, а внаслідок цього з’являються такі жахливі явища, як «звуки німої музики», «контури сліпих картин». Людині теж не вистачає їх творчої підтримки. Тоді вона змушена сама собі стати «Музою», «надихати» себе на роботу, що годує її сім’ю. Але це дуже непросте завдання. Обезкриленій людині легше примотузити (прив’язати мотузкою) себе до певної роботи, аніж… по-справжньому злетіти.

Багато говорила, але мало сказала. Повніше і точніше пояснення шукайте у вірші: там хоч коротка форма, але глибокий зміст!

А щодо загального враження від віршу, скажу просто, – БОЖЕСТВЕННО!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-05-29 18:19:16 ]
не "змушений", але "змучений"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таня Корд (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-29 19:47:43 ]
Так, дякую за доцільне зауваження

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-05-29 19:51:56 ]
біда в тім, що світлого виходу з цього тунелю не змальовано - все обірвано - кисло+кисло_в_квадраті=?

я б назвав це: "Мелодія якої нема, тому що"


ім&о


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таня Корд (Л.П./Л.П.) [ 2009-05-29 20:57:24 ]
Ви гадаєте, що все у житті має завершуватись хеппіендом? На жаль, життя - це не казка :(

А вихід… кожен все одно йде своєю дорогою, щоб там йому не говорили. Якщо людина самостійно не визнає, що вона має проблему, - їй ніхто не в змозі допомогти. Правду кажуть, наші недоліки нас не зламають, якщо ми знаємо про їх існування.

Порушена вище проблема дає потужний поштовх до роздумів, а це вже прогрес.

А давати поради – справа не вдячна. Пам’ятаєте, печерних людей Платона? Що було з «просвітленим», який намагався пояснити, що вони бачать тільки тіні справжніх речей?

А "Мелодія якої нема, тому що" – це вже проза, або… може й пісня, але вже не та.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-05-29 22:00:17 ]
"На жаль, життя - це не казка" тут Ви справді, банальні..

"кожен все одно йде своєю дорогою, щоб там йому не говорили" - тут Ви менш банальні, але ще не цікаві

"давати поради – справа не вдячна" - можливо, Ви праві, але поради бувають різні..

"наші недоліки нас не зламають, якщо ми знаємо про їх існування" - Quatsch..

А "Мелодія якої нема, тому що" – це вже проза, або… може й пісня, але вже не та. - отут будь ласка, детальніше. Мелодія є - слова є - чому нема пісні? Яка вона не та?

Поясніть, будьте добрі



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таня Корд (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-03 20:47:04 ]
Ой, Ви так ретельно і прискіпливо аналізуєте мої коментарі, ніби то - художній твір; а я ж лише висловила свою думку, всього на всього. А тепер боюся це робити :)

Але все-таки… спробую Вам відповісти. І хай вибачає Юрій Васильович, що ми так безсовісно псуємо його сторіночку, бо вже далеко від основної теми відійшли.

1. Банальностей я не боюсь і на оригінальність не претендую, а просто констатую факт :)
2. Без коментарів…
3. Справа не у тому, якими є поради за своєю суттю, а у тому, як їх сприймає адресат. Зараз уже й не пригадаю, де і від кого чула, але закарбувалось у пам’яті: «Поради слід давати тільки тоді, коли їх у тебе просять. Ніхто не цінуватиме пораду, яку одержав у той момент, коли її не потребував».
4. Не знаю, що таке «Quatsch», але німецько-український словник трактує це слово як «нонсенс». Насправді, це швидше – quotation. Але якщо Ви саме «нонсенс» мали на увазі, то поясніть, будь-ласка, чому.
5. А тут все просто: якщо вона «не та» - значить – інша :)
Акцентую увагу на те, що висловлюю суб’єктивну думку, - щоб не було зайвих непорозумінь. Так от, «Мелодія, якої нема, тому що…» - для мене є прозою, оскільки ця конструкція без проблем може бути використана для побудови складнопідрядного речення, але дуже сумніваюсь, що комусь удасться створити на цій основі поезію.
«Мелодія є, слова є…» - слова, бачу, що є, а от мелодії не чую… Якщо речення починається зі слова «мелодія», це ще не значить, що в ньому живе МЕЛОДІЯ.
Але якщо раптом таке диво станеться - за скрипічним ключем в гармонію зіллються ноти, то буде пісня, визнаю, але пісня вже зовсім іншого характеру.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-06-03 21:03:43 ]
недолік, пані (панно?) Таню, - це за Вашими словами, наприклад, коли людина самостійно не хоче/не бажає визнавати, що в неї є якась проблема, при тім, що проблема є? чи недолік, це, скажімо,- відсутність належного рівня вихованості etc.? "наші недоліки" - взагалі цікаво?

якщо ми зупиняємося саме на питанні недоліку невміння/небажання визнавати власну проблему (яку проблему?), то це не недолік. це особиста справа кожного. якщо людину не турбує, то вона не турбується, чи не так?

ім&о

а «Quatsch» - це "дурня", вірно


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-06-03 21:07:56 ]
розумію, Ви освічена людина, мабуть..
але я не писав про «Мелодія, якої нема, тому що…»

:-)

в цім уся різниця. Вам слід було прочитати з сильним наголосом на "ЩО". оскільки з цього нічого не відбулося, будемо вважати питання закритим.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-06-01 23:07:16 ]
Коли у мене на очах скаженілий кукум"як дожерав останнього крота, він теж волав: "БОЖЕСТВЕННО!!!" З тих пір Маша боїться таких слів...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таня Корд (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-03 20:48:18 ]
Розумію, асоціація – сильна річ. На щастя, у мене з цим словом пов’язані приємніші спогади :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-06-03 21:20:04 ]
А в мене теж приємні спогади пов"язані з Юрієм Васильовичем (мабуть, Ви його студентка?), бо він мав відношення до того самого крота, якого БОЖЕСТВЄННО захавав кукум"як.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мар'яна Невиліковна (Л.П./М.К.) [ 2009-05-29 20:28:47 ]
це щось - для юних Томів Соєрів?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-05-29 20:30:53 ]
нє, це для старих негрів Джимів, здається..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сегеда (Л.П./М.К.) [ 2009-05-30 13:48:54 ]
Весела філософська дискусія, а виросла з такого паршивенького віршика:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таня Корд (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-03 20:49:48 ]
Скромності Вам не позичати :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сегеда (Л.П./М.К.) [ 2009-05-30 13:49:41 ]
Еге ж, то не помилка.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сегеда (Л.П./М.К.) [ 2009-06-01 22:47:20 ]
Таню, а де Ваші твори?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Таня Корд (Л.П./Л.П.) [ 2009-06-03 20:51:12 ]
Я творів писати не вмію, тільки читати навчилась. А зареєструвалася, бо інакше тут простим смертним висловитись не дають, а мені дуже вже закортіло коментар залишити :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тимофій Західняк (Л.П./М.К.) [ 2013-01-17 00:44:27 ]
у другій строфі навмисно "примузити" чи то помилка?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тимофій Західняк (Л.П./М.К.) [ 2013-01-17 00:45:48 ]
забув сказати, що вам дуже добре вдаються такі короткі вірші, майже як "японські" :-)