ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Соболь
2024.05.07 07:20
Впаде до ніг листок останній,
знесилений, мов листопад,
його нездійснене бажання –
не повернеш весни назад,
пожухлими створились луки,
густіші сутінки гаїв
і одинокий кавкіт крука,
де стихла пісня солов’їв.

Віктор Кучерук
2024.05.07 06:51
Розмежований війною,
Гомонить безладно світ, –
Постачати ще нам зброю,
Чи давати вже не слід?
Світ дарма гадає знову,
Зволікаючи, на жаль, –
Чи обмежиться лиш Львовом,
Чи до Праги пре москаль?

Артур Курдіновський
2024.05.07 01:36
Неначе все - так само, як раніше...
Але чомусь хапається рука
За порожнечу. Березнева тиша -
Багатообіцяюча така.

Здавалося б: чого мені чекати?
Викреслюючи урочисті дати
Пожовклого свого календаря,

Микола Соболь
2024.05.06 14:26
Мовчить триклятий сюзерен,
що полчища стоять на сході
та запевняє: «Не сьогодні
прийде до нас війни кузен».
Незвідані шляхи Господні.

Пора усім на шашлики.
Арей, напевно, щось та знає,

Юрій Гундарєв
2024.05.06 09:56
Справ щоденних й не так, щоб дуже,
йду на балкон за повітря ковтком -
раптом зірка срібною смужкою
з неба збігає, мов крихітний гном.

Чітко бажання встигаю замовити,
гномику пункти всі перелічую:
щоб повернулися воїни зморені

Світлана Пирогова
2024.05.06 09:25
Слова для пісні від імені чоловіка)

Несу в руках троянди білі
Тобі, красуне, в знак любові.
А ти мене чекаєш мила,
Нам сонце усміхнулось знову.

В очах твоїх я бачу щастя,

Віктор Кучерук
2024.05.06 06:23
Уже від ранку й дотемна
Я бачу й чую щосекунди,
Як вкрай уквітчана весна
Співає весело і лунко.
Уся земля, мов пишний сад,
Буяє зеленню і цвітом,
Хоч дим і гуркіт канонад
Іще засмучують півсвіту…

Артур Курдіновський
2024.05.06 02:08
Сказав їм Воїн: "Слава Україні!"
І не тремтіли голос та рука.
Свинособаку, підлу ту тварину,
Так налякало слово козака!

Це не пейзаж, де сонечко та хмарка -
Світанки темні в страченій імлі.
Упала недопалена цигарка

Ілахім Поет
2024.05.06 00:12
Не зважай. Так нерідко трапляється у житті. Силоміць не закохують. Ще не зумів ніхто це заперечити… Щастя – то казка на DVD. Там вино почуттів – тут у мене суцільний оцет. Не зважай. Хай лисиця-кохання мене гризе, як спартанця, чий образ пригадую все ч

Ігор Шоха
2024.05.05 20:48
Кому – весна, кому – війна,
кому – свята, кому – робота
не до крові, але до поту...
у мене – ода голосна,
а на душі найвища нота.
Не каюся... у самоті
я не сумую і не буду
у цьому повторяти Будду.

Меланія Дереза
2024.05.05 20:09
П'ять речень Як утворилася наша ватага і на чому трималася? - одним реченням сформулювати непросто. Скажу так: і звичайнісінький працівник рибного господарства, і пихатий податківець з братами, і я - досвідчений пройдисвіт - усі ми гарно проводили ч

Олександр Сушко
2024.05.05 18:39
Пасха Якщо хрестять немовля - це злочин. Хрещення вважається нелегітимним, оскільки людина не може сказати навіть слова проти. Якщо хрестять неповнолітню дитину - це злочин, оскільки дитина не розуміє куди її ведуть. І навіщо. Просто традиція така

Євген Федчук
2024.05.05 13:01
Коли хтось дива подивитись захотів.
Чи то природне воно, чи то рукотворне,
За тим не треба зовсім пхатися за море,
Долати сотні кілометрів по путі.
Скажімо, хоч би й знаменитий Стоунхендж –
Всього лиш камені, розставлені по колу.
Та в нас у Олевсько

Іван Потьомкін
2024.05.05 10:55
Не зупинялось сонце ще три довгі роки,
Витягуючи на світ божий юдеїв.
І тільки по війні, в Єрусалимі, в Яд-вашемі,
В Павільйоні дітей, навіки щезло сонце.
Зрештою, як і місяць.Тільки миготять зірки.
Мільйон зірок –мільйон єврейських душ дитячих
Крич

Артур Курдіновський
2024.05.05 02:04
І буде осінь. А мене не буде.
Холодний вітер душу пригорне...
Червоне листя - ліки від застуди...
Настирливий той штамп "що скажуть люди?"
В заручниках не втримає мене!

Над сірим містом плаче сіра хмара...
Невже це так змінилася зима?

Ілахім Поет
2024.05.05 00:09
Я далеко не Рильський і не Тарас.
Ну і так воно вийшло, що не Костенко.
З головою, напевно, не все гаразд:
Там щось вітром розбавлене та ріденьке.

Я – хардкорні відлуння від травіат.
Ще б навів порівняння в такому дусі:
Двоголовий гібрид, де за пл
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Деконструктор Лего
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10

Анатолій Цибульський
2024.04.01






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Костянтин Мордатенко (1975) / Вірші

 «Парус»
Крихке вітрило, видко ледво,
читає світлі молитви.
Чом так від берега далеко?
Блакиті хоче надовбти?

Ворушить губи полотняні,
відкрило душу навстяжи.
Не буревій воно шукає
і не від затишку біжить.

Бортами воду мляву будить,
німб сонця б’є, стремить в розвой:
шукає пекло, мов Іуду
Ісус шукав, щоб зрадив той...

2012




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2012-03-16 16:29:59
Переглядів сторінки твору 8976
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.695 / 5.39)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.579 / 5.3)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.734
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2014.08.08 07:19
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2012-03-16 16:41:49 ]
у Вас двiчi продубльований переклад. варто додати й оригiнал. з роками вiршi росiйських класикiв мають здатнiсть вивiтрюватися з пам'ятi. про зраду - сильний, дуже сильний рядок. здаеться, вiн, рядок, може iснувати незалежно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 16:58:19 ]
... хотів написати оригінал "Паруса", а мене занесло не в ту "стєпь"...
Якщо редактор(-и) може, прошу залишити одне вітрило...
Все правильно, Маріанно; дякую.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдан Манюк (М.К./М.К.) [ 2012-03-16 17:01:12 ]
Наскільки я розумію, це - переспів, класний переспів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 17:45:59 ]
Костянтине, ось навіщо соромити "Майстерні", та й всіх українців, таким ось начебто "перекладом"?
Ну ви ж обманщик, бо це не є переклад - це марення Костянтина Мордатенка і "Майстерні" за це марення не повинні відповідати, чи ж не так???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 17:51:44 ]
Я би зазначив, що це переспів, Костю.
Мені здається, що автор має право інтерпретацію.
Майстерні, а коли це переспів - тоді все гаразд - ага?
Хоча погоджуюсь - це не переклад.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 17:56:36 ]
О, Юрію, ці однаковісінькі "пісні" про Іуду вже дістали - так і хочеться дати їхнім авторам по голові тим дзеркалом, в яке вони зроду не дивилися...
Що це взагалі за текст? Що це за дурня така? (


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 18:02:43 ]
ну раз автору так хочеться пистати про Іуду -
то хай пише про нього - хоч кожен Божий день
...мені так здається...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-03-16 18:08:13 ]
Юрчику, та хай пише, але до чого тут Лермонтов???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 18:15:33 ]
раз у Костиному розумінні
так йому відчуваються
російського Генія рядки
то я не бачу жодної крамоли
у його бажанні
висвітлити їх так -
як це йому вони бачаться
~~~~
інша справа - як це сприймає читач
інша справа - що це не є переклад


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 18:52:01 ]
О, Юрію, якщо комусь подобається витворяти будь-що, то нехай це "будь-що" робиться приватно, а не публічно...
Тоді будуть казати не "бував на "Майстернях", а там така дурня..." - а, наприклад, "бував у Костянтина вдома, і там така дурня..."
РІЗНИЦЯ СУТТЄВА. Невже не так?(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-03-16 19:41:45 ]
ну, так, так, Юро, мертві ж не можуть вже захистити себе - можна їм приписати власні ідеї-фікс.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 17:53:11 ]
Богдан Манюк, Редакція Майстерень, Юрій Лазірко - ДЯКУЮ ДРУЗІ ЗА ВІДГУКИ!
:))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 18:01:45 ]
Костю, я не маю часу відслідковувати всі неподобства на сайті, але майте хоча би совість - не пов'язуйте свої тексти з текстами класиків. Ну ви ж таким нас усіх тут підставляєте...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 18:02:44 ]
Редакція Майстерень - ДЯКУЮ, ДРУЖЕ!!!
:)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 18:24:44 ]
Чорнява Жінка - ДЯВУЮ!
Юрій Лазірко - ВИ ПРАВІ!
... будь-яке марення є маренням,якщо це марення...
:))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-03-16 19:46:21 ]
Костю, кожний - пастух власних тарганів у голові. Ти сам розумієш, що це не тільки не переклад, але й не переспів. Ці твої власні рефлексії на теми, що тебе хвилюють, з використанням ритму "Паруса".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Домінік Арфіст (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 19:49:06 ]
Бідний Лєрмонтов... :о(

особливо Ви вдало підмітили про "крихке вітрило"...
ну а "надовбти" - вищий пілотаж...

Все це було би весело, якби не так сумно...

Ви вважаєте, що маєте моральне право долучати до цього тексту Лєрмонтова?! Чи Ви вважаєте, що з мертвими можна так безкарно?.. Не все так просто...
Якщо маєте совість - приберіть - хоч не сам текст - то ім'я Лєрмонтова...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 20:20:38 ]
Домінік Луцюк - дякую, ви праві: "Не все так просто..."
:)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 21:10:19 ]
Ви знаєте, після такого... ваші зауваження щодо наголосу у слові "віршІ" мене якось мало турбують... "надовбти" - не можу уявити не тільки у Лєрмонтова, а взагалі... це НЕ переклад і НЕ переспів... це стьоб... а хто буде мертвих захищати? за що? навіщо?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 22:22:47 ]
... Д И В И Н А....



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-03-16 22:58:15 ]
саме ЩО вас дивує?
може, неадекватність цієї ідеї?
якби ви просто (1) прибрали слово "переклад" і (2) Лєрмонтова звідси... ваш текст був би вашим... і ви б отримували відповідні коменти... окрім перекладу і переспіву ще існує "навіяне" - це саме той випадок... ("парафраз" тут теж важко вжити)... що вам навіялося - ваша справа...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 22:34:24 ]
Може це й нормальне спілкування:
"Костянтине, ось навіщо соромити "Майстерні", та й всіх українців; Ну ви ж обманщик; так і хочеться дати <...> по голові тим дзеркалом, в яке вони зроду не дивилися...; Костю <...> майте хоча би совість; "бував у Костянтина вдома, і там така дурня..",
але я не дивуюсь.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-16 23:41:28 ]
Скільки в Україні українців, а з них - які розмовляють українською, а з них, які цікавляться літературою, а з них які пишуть, а з них , які пишуть вірші, а з них, які публікуються в мережі? Це нещасна жменька людей, чоловік двісті на всю Україну.

Дивує: нетерпимість, істерія, зверхність не як такі, що є, а що на порожньому місці... що українець до українця...

українська мова вимирає і за 50 років зникне;

чи Ви дійсно вважаєте (а це мене вже взагалі убиває і межує - у тих, хто писав мені такі "розумні" зауваження - між наївністю і неадекватністю), що я справді не знаю про те, що мій текст не є перекладом, що Лєрмонтовим тут і не пахне, і той Іуда вже задрав по самі помідори? (і опублікував текст "Паруса", щоб це підкреслити)

І то не мене Ви повчаєте, а виказуєте свою короткоокість і затуплене (чи буквальне) сприйняття слів і т.д.і т.п.

коротше, мова про культуру...
:))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
віарвілгвсим вловмивоапв (Л.П./М.К.) [ 2012-03-17 00:11:24 ]
на жаль... це Ви, хто займається повчанням... я лише за себе тут відповідаю... якщо ВИ знаєте те, що ВИ знаєте, навіщо тоді займатися експлуатацією і провокацією?
українці є і пишуть по-українськи, і навіть вірші...
Ваша амальгама архаїзмів і неологізмів у поєднанні з біблійними темами цікава, але не треба її виставляти під "перекладом"... Вам захотілося саме з РОСІЙСЬКОГО КЛАСИКА познущатися?
це каже лише про ВАШУ короткозорість і зацикленість, а не "критиків", яких Ваше ставлення обурило... справжня література існує ПОЗА національними кордонами і треба мати повагу до неї... ВИ - поставивши "переклад" біля Вашого тексту - знехтували елементарною повагою до ЛІТЕРАТУРИ як такої...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-03-17 00:13:26 ]
+100


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-03-17 00:12:05 ]
Костантине, ти, певно, користуєшся своїм власним інтернетом. Бо якби загальним, то побачив би, що цифра 200 - заменшена на порядки. І всі пишуть, і пишуть, і пишуть... Ну, то нічого, це краще, ніж вбивати чи пиячити. Це перше.

Щодо смерті української мови - тут чутки перебільшені. І саме такі от твердження, як твої, і є істерією з цього приводу. Це два.

Щодо того, що ти - розумнику - все знав і опублікував спеціально, щоб позадрачувати - вибач, не вірю! Що саме підкреслити? Що Лермонтовим і не пахне? Що ти вільний писати під його іменем будь що? Чи це такий мордатенківський захист біднесенької української мови? Що ти хотів спровокувати, далекоокий ти наш?

І якщо ти вважаєш себе вільним писати, що захочеш, не варто звинувачувати інших у тому, що вони вільні реагувати на це, як вважають за потрібне.

мова про адекватність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-03-17 00:19:33 ]
А знаєш, ти мене таки справді спровокував - до ультиматиму. Якщо до ранку біля цього тексту збережеться ім"я Лермонтова, я поставлю 1 - вперше за всі роки на ПМ. І ти будеш надалі ілюструвати свою далекоокість і культуру поза Головною сторінкою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-17 06:32:31 ]
Наталя Годун, Чорнява Жінка - дякую за відгуки.
Зважаючи на те, що в подібних розмовах легко зачепитися за слово і чим далі тим більше - сенсу далі продовжувати нема, бо можна зайти далеко.

1. Мені дуже подобається творчість і Наталі і ЧЖ.
2. Мені досі не зрозуміло (чесне слово) чим Ви так обурились і чому? і що я такого написав, що Вас отак зачепило.
3. Оцінювання утильматумом - це вже якась "тоталітарна система оцінок".
4. імя Лєрмонтова я приберу біля тексту, щоб не дратувати.
5. Не зважаючи ні нащо: і Наталя, і ЧЖ - (а Ви запальнички) - я Вас люблю.
:)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Сидорів (Л.П./М.К.) [ 2012-03-17 20:02:36 ]
Мені сподобався твій хід.
Мені сподобався і вірш.

А все, що відбулось, - ні.
Ти, як бачу, усунув ім'я класика. Його вже не видко.
І це вже не переклад, а твір, у якому відчувається авторська свобода і воля. А я відчуваю і натяк.
Не відчувається ніякого, НМСДД, знущання над первоосновою. А на ній можна усе життя гріти руки.
А оцінка "3" залишається висіти.
Про яку правову держау ми мріємо?

З повагою і сумом,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Костянтин Мордатенко (Л.П./Л.П.) [ 2012-03-17 21:52:48 ]
Дякую Гаррі.
Вся суть була (і є, виключно як я розумію): передати енергетику першотвору, не використовуючи слова вже існуючих перекладів, посилити (якщо можливо) існуючий образ, створивши інший, новий образ...