ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Євген Федчук
2024.06.02 12:34
Покарав Господь людину за гріхи потопом,
Думав, що гріховну тягу тим потопом втопить.
Та куди там. Розплодились, знову розжилися
І за гріхи, беззаконня знову узялися.
Геть забули і про Бога, й про його завіти,
Бо ж хотілося на світі людям легко жити.

Іван Потьомкін
2024.06.02 10:49
Півник заспівав в Єрусалимі,
І на вранішній отой тоненький спів
В пам’яті закукурікали півні понад Супоєм
У далекому тепер, як і літа, Яготині.
Не ідеї нас єднають з материнським краєм,
Не герої на баскім коні,
А сумне «кру-кру», неспішний постук дя

Віктор Кучерук
2024.06.02 05:18
Молодецька бравада
І постава струнка
Залишились позаду,
Як і сила в руках.
Поховала їх старість,
Але, бачу, зате,
Що з’явилася скнарість
І зневіра росте.

Ілахім Поет
2024.06.02 00:43
Ці очі кольору горіха
І губи з присмаком гріха -
Моя єдина в світі втіха.
Хай кажуть, що у ній пиха,
Що легковажна егоїстка.
Що бути з нею – то дурня.
І треба розгубити мізки,
Щоб так терзатися щодня.

Артур Курдіновський
2024.06.02 00:34
Натхненно чекаючи світлого літа
Удвох, саме так, як в часи стародавні,
Життя розпочавши, чому б не сидіти
На парковій лавці у травні?

Тримавшись за руки, плекати надію...
Коли ледь за двадцять - це дуже можливо!
Ось сонце за обрієм вже червоніє...

Борис Костиря
2024.06.01 22:45
В пустелі на порепаній землі
Іду спокійно і шукаю смислів,
Яких не знайдеш у густій ріллі.
Шалена спека розтопила мислі.

У цій пустелі у самотині
Чи станеш ти іще одним пророком,
Який розтане десь у далині,

Леся Горова
2024.06.01 22:01
В слова раніш банальні "до" і "після"
Вернувся зразу початковий зміст,
Як тільки дикий смерч війни пронісся
Над сивим ранком зціпенілих міст .

У "до" залишив кожен того ранку
Все надбання раніш прожитих літ-
Хто захід свій, хто щемну мить с

Козак Дума
2024.06.01 20:41
Лишити нині владу казнокраду –
оте не гірше за оксюморон
чи дати вдруге шанс тому, хто зрадив,
або убивці ще один патрон?

Ісая Мирянин
2024.06.01 15:03
Коли життя земного половину
Спокійно перетнув я без турбот,
Зустрів раптово знижечку на ціну

Рашистського я джерела скорбот –
То пряник був із яблучним начинням,
Якого разом кинув я у рот.

Юрій Гундарєв
2024.06.01 09:22
Візьму абетку - літер країна.
Які - головні? Які - командири?
Звичайно, У - моя Україна.
Звичайно, М - буква Мами і Миру.

БЕТ

Знову лунає сирени набат -

Віктор Кучерук
2024.06.01 05:23
Душа закохана світліє
І молодіє від надій,
Що не пустими будуть мрії
В незмінній вірності своїй.
Вони, рожеві та блакитні,
Хмільні й цілющі, як бальзам, -
Тебе охоплюють помітно
Своїм гарячим почуттям.

Артур Курдіновський
2024.06.01 00:17
Прошу тебе! Не помирай!" -
Слова відверті та безцінні,
Коли здається, що каміння
Востаннє вкрило небокрай.

Красива рятівна надіє,
Прошу тебе! Не помирай!
І не потрібен вогнеграй -

Ілахім Поет
2024.06.01 00:04
Формула щастя в теперішнім світі проста.
Гроші-товар… І з коханням щось схоже, як звісно.
Так, особистого ніц, але це не біда.
Бізнес, дівчатка і хлопчики, все тільки бізнес.
В щире кохання повірять хіба в дитсадку.
То є казки, актуальні, можливо, в

Влад Лиманець
2024.05.31 18:18
губи всихають
рельєфом скелястих гір
на шкірі рожевій
подих сплітається
з рухами грудної клітини
сльози-кришталь
стікають у море
мандрівниця в тісноті

Світлана Пирогова
2024.05.31 10:49
Червня полуничний смак цілує сонце,
Ллються пахощі меліси, м*яти.
І малини аромати у долонях,
Трави поглядом небес прим*яті.

Подих літа із спекотної Трезени,
І думки у нас тепер синхронні,
Бо закоханість ураз біжить по венах,

Володимир Каразуб
2024.05.31 09:13
Обмовитись словом; не більше рукостискань.

Найкраще не знати, ні хто він, ні звідки, ні пристань

З якої відправилось слово у море зітхань
Піднявши вітрило з малюнком сліпучого сонця.

Найкраще не знати яким він насправді був.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Ісая Мирянин
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12

Маркуш Серкванчук
2024.04.10






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Сушко (1969) / Вірші

 Сумно
Війна на Парнасі! Кубло розсичалось гадюк!
Кусаються змії,- з пихою, вельбучним апломбом.
А винен - сатирик! Це він всіх лобами "тук-тук!",
За рогом сидить і насінням натоптує ковбик.

Ворушаться в буйних митців їжаки у трусах,
Гавкоче поспільство, не чути "сю-сю" й "мусі-пусі".
Лютує прозаїк, із лирика кров висиса,
Модерн класицизму вимазує дьогтем рейтузи.

А я про кохання писнути лише попросив,
Де жінка стрічає свого Одіссея з Ітаки.
Натомість - обкусані вуха, сідниці, носи,
У дланях мечі! Треба битися! Тут не до мавки!

У кожного різні тематика, стиль і смаки,
Весь вік пейзажист одну тему, нещасну, ялозив.
І тішили боки природоньки форми м'які,
Аж тут пропонують змінити усталену позу.

Займенників лантух підсилює дієслова,
Зростає потужна гущавина мовби-немовби.
О, де ж ви - солодкі іриски, медок, пахлава?
Нема похвали! Критикують щодня віршороби!

Усі хто не хвалить - для бевзя - завжди вороги,
Метає громи у товпу напиндючений писок.
Левицю здолати невдатнику не до снаги,
Лишається тихо ковтати ропух і жабисьок.

22.12.2018р.






      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2018-12-21 09:42:58
Переглядів сторінки твору 8859
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.968 / 5.49)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (4.970 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.777
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2023.11.18 06:11
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 09:58:16 ]
Левицю здолати невдатнику не до снаги.

Відмітилася: прочитала). І більше ні слова тут від мене. Хай настає благодать). Не відповідайте на мій коментар, будь ласка.
Гарного дня. Левиця Майя пішла в реалії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 12:57:06 ]
Світлана-Майя Залізняк
2 хв. ·
Тиша... морозець...

Хочеться приємностей, шани - за життя...
А нечема тужиться: "Ти - ніхто, затям...
У твоєї музоньки вишитий корсет...
Ти - застигле олово, я буян-поет..."...

Хилиться, кусається...
Шепотіння... шок...
А друзяка: "Майєчко... "...
Маслюки - в мішок...

Жнивно... урожайненько...
тиша... морозець...
На щиті тефлоновім - надміцний різець.
Грані чітковіссимо, а прозоро ж як...
Муху півзасушену принесе будяк.

Десь орли і соколи...
Десь хорали...
Сміх.
Хто себе тут вирізьбив - той і переміг.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 16:43:47 ]
Про яке ти кубло, Сашо? Хто гадюки, хто "вдатники", хто "невдатники"? Знаєш, я дозволю усе ж тобі дати одну пораду. Ти б ото замість "левицям" якимось еківоки робить, подумав, у які неприємності з ними можна втрапить... Я просто от не розумію- навіщо воно тобі треба? Нічого гарного це тобі не дасть точно... Гаразд... Натхнення. Все ж ми поети


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 17:01:42 ]
Трохи про інше. Про літературу. Сашо, ти порапив трохи в ілюзорний світ. Роздивись, є купа сучасних напрямків у літературі (в сатирі теж, доречі, часи Глазового, при усій повазі до нього давно минули. Про мову. Дивись. Оця спекулятивна теза ХТО МОВУ КРАЩЕ ЗНАЄ, ТОЙ КРАЩИЙ І ПОЕТ не витримує жодної критики. Бо мову мають вдосконалювати усі творчі люди в україномовному просторі. А поезія- дар, божий. І коли його нема, людина зі знанням мови- просто людина зі знанням мови, не більше. Це все кон"юнктурою зветься, прийде час і піна схлине. А мову- вдосконалюємо всі, так. З цим згоден. Тепер ще таке. Щодо вживання викоано-аназронічних висловів. Та Бога ради. Виникає питання, чому б не почати писати мовою Слова о полку Ігоревім, скажімо? Теж наче близьке і рідне?) Правильно. Бо ніхто подібних "новацій" не сприйме. Інша річ- новословоутворення. Це розвиок поезії і річ загальноприйнятна. Є складні прийоми. Ніхто зі справжніх поетів вже у світі не пише віршів стилістикою минулих століть. Бо знову ж таки є поступ і розвиток. Ото я побажаю тобі як друг енергію на таке витрачати. Ти її витрачаєш ні на що, і мені справді шкода її. Бо потенціал у тебе є. Всього тобі доброго, Сашо


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-21 18:23:14 ]
Дякую, друже. Мій світ, як я твій, має свої стежки. І ти, і я пишемо в задоволення. І чхати на те, що дехто думає з цього приводу. Пишемо то й пишемо. Але вправи робити не лінуймося. Позав,ора писав дванадцятистопним ямбо. Задом наперед. Новаторство? Звичайно.у,ора гекзаметром коломийки. Теж, скажу тобі, штука цікава. Особливо люблю сатиру, написану п'ятистопним анапестом. Люди, чомусь, не дуже люблять такі експерименти. Шукають так зване нове, яке наспрвді є забутим старим. Ще й на додачу погано знають історію літератури.
Але це несуттєві деталі.
Кожен обирає планку по собі. Моя планка немислима без критики. Хтось обирає в супровід своєму Пегасові хвалу. Хтось узагалі не заморочується - пише, не відаючи наскільки неграмотно. Ще й прикриваючись душею. Чи серцем. Оці найбільш цікаві. Люблю таких.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 18:48:51 ]
Я на цьому сайті не бачив неграмотних, Сашо) Багато чого, бачив, але неграмотних- ні. Заморочуватись... Знаєш, жоден з великих поетів при написанні власне твору, не задумувався над назвою розміру, яким він пише. Якось так виходить, що вірші "йдуть" поету з порталу. Або не йдуть. Саме це і називається Божим даром. Наступна обробка- справа інша. Я, наприклад, беручись за написання твору, не маю задуму, яким розміром його писати. Без натхнення розмір не в допомогу))) Ти доросла людина, я не проти твого шляху. Майбутнє все розставить по місцях... І не вважай тут когось ворогом. Тут віртуальний світ, ворогів нема. Про критику- я вже казав про критику і не критику...
Що я люблю... А СПРАВЖНЮ ПОЕЗІЮ ЛЮБЛЮ, Сашо. Саме тому я тут. Що не люблю... Та ти знаєш, що я не люблю... Гаразд. Творчості і наснаги)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-21 19:56:47 ]
Так,друже. Грамотність - вторинне. Головне, власне, сама творчість. На ній і сконцентруємося. Шнуймося.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 12:38:46 ]
http://maysterni.com/publication.php?id=23110


Автори / Ольга Ілюк / Критика | Аналітика

КЛАНИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Сучасна українська література, як і політика, поділилась на клани, певні угрупування і шукає подібних собі, аби виділитись серед інших не лише їм притаманною якістю (стилем, формою, змістом і т.д.), а й кількістю собі подібних.
Цих течій (себто кланів) декілька найбільш промовистих:
- Література, представлена в інтернеті.

- Література (статусна) старої генерації ще за радянщини сформованої Національної спілки письменників.

- Література так званих феноменів ("Станіславський феномен"), породжена в часи розвалу Союзу, коли всім здавалося, що ніхто вже не напише стандартної радянської поезії та прози, тому не напише вже нічого, аж тут з"являються веселі молоді люди, які дозволяють собі епатажно виступати перед читачами та використовувати ненормативну лексику в своїх текстах (чим і привертають увагу).

- Література масового читача (як її ще називають "курчача") для розваги серед буденності та сірості втомлених мегаполісників, які готові повчити українську мову саме з легеньких, простеньких сюжетів чи детективних пафосних варіацій на урбаністично-реалістично-жахливу тему...

- І література російськомовна, якою захоплюється та частина України, що не може ніяк переключитись на мову цієї ніби незалежної держави.

- А також регіональна література, яку читають свої, знайомі, друзі, пишуть свої регіональні районні газетки, обговорюють на примітивних літвечірках фальшивими компліментами і потім красиво обмивають відповідними напоями для настрою, щоб не геть було гірко від такого часопроведення.

Всі ці течії самодостатні, практично не пересікаються між собою, перманентно успішні, малорентабельні та однаково залежні від мети. Було б важливо дізнатись мету цих течій! Що вони несуть масовому читачу, чи просто СВОЄМУ читачу?

Я даю перелік сайтів тих, які є більш промовистими за змістом, і їхній напрям легко визначити серед вищеподаного переліку.

www.inlit.com.ua

www.potyah76.org.ua

http://artvertep.com/authors

http://www.nspu.org.ua/

www.lib.proza.com.ua

http://termitnik.dp.ua/


От я подумала собі щойно: навіщо я це пишу, навіщо я дивлюсь поглядом спостерігача і що хочу сказати цією критикою? Безумовно, для кожного покупця знайдеться свій товар і на кожен товар - свій покупець.
Але чи такою я сподівалась побачити українську літературу, захоплено зачитуючись іноземною протягом шкільних і студентських років?
Боюсь, що ні.
Її можна охопити декількома годинами сидіння в інтернеті, а висновок один: МАЙЖЕ НЕМА ЩО ЧИТАТИ!
Люди добрі, ви практично нічого дійсно суттєвого не несете своєму читачу! Складається враження, що більшість реально пише лише для себе, для власного самовдоволення, для того, щоб привернути до себе увагу, попиячити потім з друзяками, і заявити колись в якусь заблудшу камеру, що "я єсмь великий український поет!" Чи швидше "поєт"...
Дивуюсь я...
Складається іноді враження, що навіть серед російськомовних літсайтів більше змісту і сутності текстів, ніж серед наших таких вже чудесно-розрекламованих специфічною, майже нелітературною, ЗАТЕ ЯКОЮ ОРИГІНАЛЬНОЮ (?) ніби українською мовою...
Чому воно так?
Період перехідний? Вже ж вилізли з підліткового віку (17 ж бо років незалежності!)... Чи для держави то один вік, а для літератури зовсім інший?..
Заперечити цьому, звісно, можна, і я б хотіла це заперечення отримати... Аргументоване!
Подобається мені лише об"ємний сайт http://maysterni.com - тут багато оригінального, можливо завдяки умінню авторів поєднати минулі досягнення української літератури (повага до класиків) та вже нова генерація тих поетів, які йдуть шляхом пошуку своєї ніші в літературі.

Що так впливає на українців? Вони ж мають безліч оригінальності в собі, але завжди її подають не так, майже все роблять не так... І тому й література не така якісна, як в інших країнах...
Немає СТИЛЬНИХ відкриттів, повсякчас немає чистоти в писанні, немає вишуканості, немає стилю благородності, проте є пафос, самолюбування і епатаж...

Та неможливо виїхати на європейський рівень (маю на увазі ВИСОКИЙ!) з ТАКИМ багажем. Ніхто того не визнаватиме... Його і в Україні мало хто знає і визнає... Стільки ваших прихильників, є більше ста - і то й добре? А хто ці СТО? Любі друзяки?

Принаймні тішить одне - Є КУДИ РОЗВИВАТИСЯ! Є можливість РУХАТИСЬ ДО ДОСКОНАЛОСТІ, шукати нові обрії!
Сподіваюсь лише, знайдуться й ті, хто СПРАВДІ ШУКАТИМЕ, а не клонуватиме чужі помилки та напрямки кланованої (узурпованої кланами та угрупуваннями?) української літератури...
Зрештою, надія є завжди...
ПИШІМО! Але з кожним днем все краще й краще:)))

Контекст : Персональний сайт автора





Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ігор Шоха (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 13:12:36 ]
Добірному товариству моє шануваннячко.
Розмова була б цікавою і конструктивною, якби протікала в одному руслі, не розмитому нав’язуванням мало чим обгрунтованої персональної істини в останній інстанції. Мої п’ять копійок: поет Сушко – це суб’єкт, а не об’єкт, якому потрібно нав’язувати свою думку, Глазовий – це явище на тлі соцреалізму не менш значиме, ніж, наприклад, Висоцький. Автор популярний, якщо апелює до читача з тим же рівнем свідомості, що й у його ЛГ. А він, якщо відверто, ще не «бороздіт космічєскоє пространство» в основній своїй масі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-22 14:31:22 ]
Серйозна критика явища. Але поверхова. Бажання класифікувати сонмище літераторів незнищенне. Марна справа: вони будуть з'являтися швидше, аніж їх класифікуватиміть. Сконцентруймося на вічному, і тоді. Справді з яйця вилупиться щось путнє.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 17:38:59 ]
У разі потреби звертатися листовно, авторка на сайті не коментує. Береже здоров'я). Пішла з сайту о 15-00 21 грудня. (з титульної)
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-21 01:11:09 ]

Із 21 грудня я не доступна. Сайт функціонуватиме й без мене. Жодної користі від таких бесід немає.
Щасти.
(з титульної авторки)

NO COMMENT



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 17:44:21 ]
http://open.kmbs.ua/poetry-and-war/?utm_source=facebook&utm_medium=article&utm_campaign=opem_kmbs&fbclid=IwAR03PLCc0HI8au8z-L1vkAGLY_HlfxPDo_GHMj4dyYfs-41nR2M5FnIWGD4

поезія й війна

Олександре, Ви приходили сьогодні до мене на стор. з букетиком рожевих троянд (чи гладіолусів), то я у відповідь на візитацію лишаю кілька цікавих статей. Одна, де згадується "куряча" література...
"
А це Тараса Федюка розмисли.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-22 18:11:06 ]
Повторюсь, як вже казав у іншому блозі- шарантон. Людина щось обіцяє багатократно на загал, не виконує... Взагалі неадекват повний. Я не буду зараз торкатись цієї теми...
Про інше. Для товариства.
До чого тут наведені тенденційні статті? Ніхто ні з ким осьт тут, на даному сайті не воює. Це віртуальний світ, розумні люди тут розумними думками обмінюються. І твои викладають. Різних напрямків і різної стилістики. Бо часи "усі, як один, на щастя, минули... Дай-но, Боже, назавжди...
Підведу резюме з цього приводу.
Статті... Будь-яка філософська стаття допускає довільні трактування, впритул до протилежного. Саме тому вона і має назву філософська.
Не знали? Та що ви взагалі знали...
Взагалі-то люди дають обіцянки, щоб їх іх виконувати. Інакше погано виглядає. Назву має іншу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 00:30:30 ]
Друже! Ми люди грішні. Отже, мусимо пробачати одне одному. Особливо жінкам. Давай про це напишемо кілька опусів, розвинемо і поглибимо тему.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 00:45:43 ]
Сашо. Я не зла людина. Ти це знаєш. До мене що у друзі, що у вороги, я усіх охоче приймаю (щоправда, як правило один раз тільки... І це правильно по-моєму...) Та я не злий))) Мені відверто плювати на чиїсь верески про якусь геніальність і т.п. Ми всі геніальні. Найгеніальніші))) Геніальніших не буває і бути не може))) Тут інше... Ти ж сам читав деякі речі. Покаялась би людина щиро і зрозуміла- цей варіант може й був би розглянутий. А так ти сам бачиш...
АЛЕ ТВОРЧОСТІ ЦЕ УСЕ НЕ НА ЗАВАДІ)))
А філософська тема... Я колись писатиму аналітику. Зараз не на часі. САм розумієш, є цікаві творчі задуми. До того ж, вибач, повторюсь, будь яка аналітика є суб"єктивно- філософським відображенням світосприйняття особи, яка її пише. Себто апріорі істиною бути не може. Як і різні підходи до творчості. І це добре, бо і накше, згідно тичині, шикувались би ми ВСІ ЯК ОДИН)))
...а відносно обіцянок- ніхто ж їх не просив. Та коли вони дані, то як бути?)))... ото ж...
Гарного настрою)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:07:18 ]
Гаразд. Відсторонено скажу таку думку. Ти зрозумій, хрін з ним, коли якійсь особі до вподоби лише вона сама. Це невиліковно, і ми не лікарі. Проте треба розуміти, що живеш серед людей, навіть з хворобою. Бо буйних і скажених зачиняють не дивлячись ні на яку гуманність. І що це таке. Ось УЯВИМО. Є проект. Збірка, наприклад. Яка б нормальна людина шипіла б на збірку, редакторів, видавців, коли не те, що вона до цього не має відношення, навіть збірки нема ще апріорі. Хто має вибачати? Це ж не лише я бачив увесь цей маразм. І що за цим стоїть. Добре, коли просто дурість. А як ні? Далі. Вказали людині на це, вона не те що не розуміє- починає тебе брудом поливати? Я не хочу цього продовжувати, зкаламбурю ПРОСТО НЕ ПРОСТО...
А грішні... Так, грішні... На те ми і люди... ОТОЖ ДАВАЙ ЛЮДЯМ РОБИТИ ПРИЄМНЕ. Щоб ніхто в образі не був. Я лише за це. Гарної ночі)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 07:49:41 ]
Друже! Причин аби людинв ображалася на світ, сам знвєш,- багато. У авторів їх ще більше. І одна з них - невтішені амбіції. Нема можливості реалізувати власні творчі здобутки. І це гризе люлину зсередини, нвповнюючи її внутрішеій світ отрутою, якої будь що треба позбутися. Досадв і заздрість теж штука серйозна. Можуть спровокувати на сплеск негвтиву. Або й просто поганий настрій. Всяке може бути, бо цей світ недосконалий. Якби він був таким, то сатири б не існувало.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:21:21 ]
Стоїть і просить Серго... коментаря мого. Пан Сушко ясно написав, що думає про роботу над віршем. Не раз він писав, що поспішати не буде.
Прозоро. Має коректора і літредактора.
Чого ж від нього ще хотіти? Він більше півроку вичитує власну книгу, про це в коментарі сказано. А ви...мене робите недругом, а Олександра вже до себе прихиляєте...
Я коментар той прилюдно показала. Приклад свого ставлення до підготовки збірки власної він навів.
Якщо Ви взялися видати, упорядкувати збірку колективну, то оголосили... Я не планувала, пишу вкотре.
Але...запитала: чи не швидко...ось оголошення, а тут вже й макет... З місяць підготовки...чи два...Мо, Ви поспішили анонсувати... і робота велася...кипіла.
Все. Обкладинка мені видалася не креативною. Це моя приватна думка. У стилі перших книг авторів. Якщо вам моя думка зайва, не звертайте уваги. Маразм у іншому: відстоювати оце право на образу особи, яка висловила свою думку.
Отака моя оцінка - візуально мені - не сучасна обкладинка.
Я ж не видавець. Не звертайте уваги! Я маю кілька виданих книг, усі повнокольорові.
Щодо якості текстів...я за грамотність, а Вам вона чи необов'язкова, чи там буде коректура.
Чудово.
Просто вгамуйтеся.
Бо Ви себе виставляєте у дещо дивному амплуа.
Про смаки не сперечаються.
От мої смаки не збігаються із Вашими, Сергію.
Я прозоро написала. Тепер ви мене лишіть нарешті у спокої. Мені подобається дизайн обкладинки "М'ята", де є мої поезії та Любові Бенедишин.
Щодо відходу від ПМ. Мені дійсно час упорядкувати власну книгу, а не дискутувати на сайті. Підтримуватиму сторінку лише свою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:44:30 ]
А від Саші я нічого й не хотів) Я ж не вказівник йому, що і як робити, з книгою тим більш. Пийте оту "гікобоболу" чи що воно там чомусь ще й мені рекомендувалось і творіть)))
Наснаги
З цим все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:27:55 ]
І ще: припиніть мені приписувати якісь недуги...Колись знайомий травматолог сміявся із молодшого колеги, той написав: запах алкоголя изо рта больного.
...А може, то він власний запах відчув - реготав лікар...
Я, Серго, маю такий потенціал і здоровий глузд, що Вам і не марилися.
Пийте настоянку гінкго білоби, може й Вам відкриється... щось вище.
Не турбуйте мене. Я зробила Вам послугу: задовольнила інтерес, відповіла. І досить. Знайте міру.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:40:26 ]
Ви зайшли щиро вибачатись чи продовжувати і надалі оцей шарантон?
Що довше вас розглядаю, то більше дивуюсь. Ще й обкладинку згадали ( я й забув...) Ви і в обкладинках геніальні))) Боже, яка краса!))) Звичайно, гарна може бути лише та, яка у вас))) Робіть наляписту, оте саме, що ви любите, та взагалі робіть, що хочете, поки ви вільна людина)
Назагал скажу. Поясню людям)
Видавництво дане- серйозне столичне ВИДАВНИЦТВО ЗІ СТИЛЬНИМ ДИЗАЙНОМ, воно не робить дешевих пузирчатих наляпок-обкладинок. Обкладинка саме СТИЛЬНА. Строга і виважена. Це достойне обличчякниги. Як і має бути.
Взагалі з вами поспілкуєшся- їй-бо втомлюєшся. Все. Ідіть з Богом, не відволікайте, я саме твір пишу. Пока.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:42:50 ]
Мені нема за що вибачатися. От Вам би личило: за оці напади на мене. Я поетка з ім'ям. І ганьбити його не дам.
Завжди сама вирішую, куди йти і з ким. Адью.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:46:48 ]
Звісно з ім"ям) І я з ім"ям. І будь-хто тут з ім"ям. Окрім тих, хто безіменні))) І- заспокойтесь, ім"я ваше нічим не вище за будь-чиє. Запевняю. Як і все інше, доречі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:49:53 ]
Ви, підозрюю... лінивий самозакоханий автор, який не читає поезії справжньої, не уміє відрізнити ерзац від неповторного. Зачудований своїм хистом...знаходитеся на щаблі самозамилування... І я Вам нічим не зараджу.
Моє ім'я - особливе, і поезія теж.
До речі пишеться окремо) Шануйтеся. Не женіться слідом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:58:15 ]
О) Мені вже прикольно навіть))) ХІБА РОЗМОВА БУЛА ПРО ЦЕ?
Ви щось умієте взагалі, окрім ображати когось і вихваляти себе?)))
Писати ж не вмієте))) ЗОВСІМ. Бо ЦЕ НЕ ПОЕЗІЯ.
От просто змушуєте ж мене)))
Гаразд)))

Силосують кпини шкряби
Жукі-пукі тлусті жаби

Мені навіть не цікаво отаке пародувать (чи наслідувать, пародвія- серйозний жанр) Май"є) Пийте бібулобобулу)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:57:13 ]
Якби Ви розуміли мої благі пориви, Сергію, то ми б з Вами отут не перекидалися фантиками. Творіть. Ви автор з певним потенціалом, будьте вимогливішим до себе і успіх не забариться. Щиро. Прощаємося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 01:59:29 ]
То де він, порив ваш благий?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 02:00:15 ]
Авжеж, не поезія...для Вас - ні.
Не заморочуйтеся. Ваша творчість для тінейджерів у віці...)
А моя для знавців мови і життя. Плюшева завіса.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 02:04:59 ]
Май"є, не йдіть))))) От уперше ж прошу))) Ви мене так розпотішили оце, що я УСЕ ВАМ ПРОЩАЮ)))))))))
Блін, мало ноут не перекинув...)))) БРАВОООООООООООО!!!!!!!!!!!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 02:08:15 ]
От як мені спати тепер???)))))))))))))))) Блін, я так з дитинства не сміявся...))) Браво. Дякую!!! Все, все прощаю!!!!)))))))))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 02:07:04 ]
От хто скаже, шо я зла людина??? ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 07:37:38 ]
Та не зла. Наївна і недосвідчена у спілкуванні з геніями. Тут потрібно мати скотячу витримку та розвинуте почуття гумору. І тоді і сон прийде, і настрій буде ого-го! У мене, нвприклад,- о-го-го!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 09:56:41 ]
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 07:49:41 ]
Друже! Причин аби людинв ображалася на світ, сам знвєш,- багато. У авторів їх ще більше. І одна з них - невтішені амбіції. Нема можливості реалізувати власні творчі здобутки. І це гризе люлину зсередини, нвповнюючи її внутрішеій світ отрутою, якої будь що треба позбутися. Досадв і заздрість теж штука серйозна. Можуть спровокувати на сплеск негвтиву. Або й просто поганий настрій. Всяке може бути, бо цей світ недосконалий. Якби він був таким, то сатири б не існувало.

Олександре, Вас на сайт наче запросив друг Ярослав Чорногуз... Чому ж Ви обернули цей ресурс на перманентні війни? З ним... з другом...Яка отрута з вас текла, коли Ви казали в очі одне, поза очі інше? Вам філософствувати про чиїсь амбіції? Та ви ж мене просили допомогти, я Вам знайшла порадницю, коректора. І доки вона доппомагає Вам шліфувати Ваше, Ви мене отут то возвеличували, то топтали разом із Сокольником. мені Ваших ковтьоюб і п'єдесталів не треба. Ви писали, що лестощами можна автора виховати тощо... критики не люблять. то лестити.
З мене досить.
Такого модусу я не схвалю.
Я самодостатня поетка, якщо Ви бралися дружити, то це мала бути незрадна дружба. А оці колінця у сторону ваших-наших мені нецікаві і ...зайві.
Ні на кого на сайті не цькувала, перебування отут мені не на користь нині, бо прийшли автори, яким не потрібні зауваження, а я їх теж не потребую. Я давно переросла сайт.
Хвалити можна деінде. Тьма сторінок всюди поетичних...
Тіште власні амбіції, підлещуйтеся, та без мене.
Я видаляла з друзів не раз Вас. Просилися знову...
світ прекрасний, життя як на орелях.
І зайве казати, що Вам не один автор тут писав критичне... Вам це байдуже. Авжеж...досвідчена поетеса Вам допомагає. а Ви мене гризете... свіже публікуєте, то бачимо ріст майстерності.
От лишіть мене у спокої. Обійдемося без млявої напівдружби. А ворогування не потрібне. Кожен обирає по собі. Образно: до щурів...змій у слоїк я не хочу. Там не зрозуміло, де чия отрута. чиї випари. Братайтеся, обіймайтеся, я не розказала, що Ви мені про Ярослава казали, так друзі не роблять. Ні сварок не хочу, ні фуршетів із Вами. тепер так: ми окремо. Про вірші пана М сказали: з того роя не вийде ні х...я... І мене навіть не захистили від негацій. А я чемно відмовила дядечкові незнайомому. Важко мені з лицемірними особами. Леви не дружать будь з ким. Некомфортно з Майєю, шукайте по собі. А мене лишіть у спокої.

Дякую за все приємне.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 11:17:25 ]

Варто торкнутися теми "маразму" і Шарантону. Смажила оладки, згадала.
Куди кому, вимріюйте самі, не вголос. Шарантон...чи ближче... І попутників беріть)... субреток шукайте при бажанні...комуна у Франції. Там божевільня...
Я у свої роки виглядаю молодшою за вас обох (ровесника і різниця 6 років із Олександром). І мисленеві функції аж ніяк не страждають. Всі ми різні! Як дерева у саду...божественних пісень. Як соловейки... є горобці.
Є спромога розуміти чи немає...чому саме так я пишу...Є літературний портрет. 15 рецензій фахових. Наукова робота у збірнику про мою творчість.
Серго пише мені, що я не умію писати поезії. А він уміє, гуру, певно...ас.
Але коректор моєї книги глянула на його вірш, написала, що дикі рими-переноси... про інше промовчу. Забажає, хай сам дасть досвідченому літредактору.
Певно, то новаторство, оті розриви. Та там роботи шліфувальникам...ради граму руди...достатньо. Не мій клопіт. Я своє видала і не потребую оцінки творчості того, хто...ще шукає себе...)
Я на сайті мушу помовкувати?
Мене порівнювала авторка есеїв, поетеса, з симфонічним оркестром.
Не підходьте до моїх інструментів, учіться власними володіти. І я вас обох не помічатиму. Я на Медвіні окремо сіла. Радісний пан Олександр: Іди до мене, Майє... авжеж...друг... А нині що?
Не пересмикуйте, Серго... До опаперювання можна висловитися, що я і робила, любите лаконізм і кілька барв...то Ваш вибір.
Так, я люблю буяння барв. І обираю ілюстрації такі, щоб допомагали розкрити суть тексту. І назва, і обкладинка...то не мій клопіт. Якби я не побачила коментаря жінки там, яка писала. що назва песимістична, у неї крила не обпалені...то я промовчала б.
Чесно: ліпше б я мовчала. Кожен оцінить рівень тих віршів - хтор спроможний. Мене там не передбачалося, справді, я даю лише у видання, де незаперечний рівень. Усі ростуть...майже всі. Побажаймо сайту ПМ розквіту, атмосфери творчої, усім радощів буття. І шануймося не на словах, у діяннях.
Із прийдешнім Новим роком. Всіх благ і міцного здоров'я.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 11:57:00 ]
Мені байдуже, який Ви модус схвалюєте, оскільки переступили межу пристойності, а саме регулярно вивалюєте на загал приватну переписку. Якщо я собі дозволю такі фокуси по відношенню до Вас, шановна поетесо,то ніхто з притомних митців Вам не подасть руки вже до гробу.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 12:09:47 ]
Навчіться "до гроба" казати правду...а не вашим-нашим. Це так приємно - бути собою. Вільним від впливів. Линовище називається... оновіться. Нічого крамольного я не писала. Зичу на сайт "вивалювати" цікаву поезію, а не перетворювати на арену. Зрештою, мені байдуже. Я упорядковую книгу, на сайті не з'являтимуся. Притомні митці мені руку цілували, я до такого звикла.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 12:39:45 ]
Агов, цілувальники, ви де? Швидше в чергу, бо рука терпне!
...мовчать, паразити. Ніхто не хоче цьомати. шоб вони полопалися!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 14:22:39 ]
Один прийшов. Діва ж вийшла на "біс") Я оцінив... Шкода- аріа все та ж сама, та то справа "прими"))) І я готовий повторити БРАВО!!!)))) Блін, тут тексту... О... Рими-переноси і коректор... Який сюжет, це ж Корнелю не під силу... Може сам напишу, як гинуть, гинуть нещасні коректори під впливом поезії Бродського... Як їх виносять "сходинками" Маяковського... Як вони взагалі не розуміють, що робить, коли бачать суч. паезь УЗАГАЛІ БЕЗ РОЗДІЛОВИХ ЗНАКІВ... Блін... Сюжет, достойний драми Шекспіра... О, Май"є, ви книжку готуєте? ВІтаю. Дозволю союі порекомендувати, виключно з метою економії ваших коштів) Ви ж дозволяєте собі рекомендашкі з приводу того, що і як мені робити?))) У вас у цій вашій книжці як нараз 600 сторінок, до того ж... Чималенький фоліант. А ви його видайте з тим же зиістом задом наперед, скажімо. Тим більш, геніїв же ж усе одно ніхто не читає, правильно? Все одно ж... Хто "уразумє" генія? Можна і назву залишити, кардіоптахія, наприклад... Чи інша яка хворь... І- ОБІЦЯЮ, Майє. Обіцяю. Якщо я таки умовлю видавця видати (обіцяю, у повнокольоровій квітчастій обкладинці, як ви любите. Бачите, я дбаю про вас) монументальну збірку творів Геніїв і Графоманів України Імені Золотого Батона, то місце у ній ви отримаєте.
З цим вимушений попрощатись, щирий ваш шанувальник.
І дякую за гарний настрій і натхнення)))
БРАВО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)))))))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 14:28:48 ]
Піду прийму коньячку за гарний настрій, мир на сайті, хороших митців, поетів, драматургів, акторів!!!)))Вони того варті!!!!!!!!!! І ви, Май"є, зі мною прийміть ото своєП бібулобобули! І віртуально цокнемось!!! Брозит!!! ( ой, не можна, ж, гарний німецький вигук, та шось вам нє впадабє))) ТО БУДЬМО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
БІС!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 14:34:32 ]
Блін, і дайте вже, Май"я мені хоч який інструмент пограти, позабирала усі дудки, контрабаси і грає собі сама... Ото одна за весь симфонічний оркестр... Я В ВОСХІЩЄНІІ!!!!!!!!!!!!!!!!! "арфи нєт- возьмітє бубєн")))))))))))))))))))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 14:47:45 ]
Капець.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 14:50:53 ]
Тюбітєку тримайте... Я пишу із 7 років... а в з 2014... З Вас, може, поки що такий упорядник, як із мене водолаз) Це Вам за нечемність. Штудіюйте словник синонімів укрмови, бо ви росмовних віршів купу виклали на сайті іншому... То не гріх. Але я Ваших перекладати не хочу, не той рівень.
Не відволікайтеся. Пийте кальцій, на вулиці слизота. Шануймося. Давайте шампанського вип'ємо! Я люблю полуничне. Фраголіно. Розумію, що Ви натякаєте на пошук мецената для найяскраішої української поетки... Вам соромно, що видадуть невідомих чи маловідомих, а я шукатиму, де фоліант прилаштувати... Я можу в академічному видавництві, а Ви заплатити за це - знайдіть спонсора. Ото був би вчинок. Зроду не просила. Пропоную. Це можна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 14:53:16 ]
(найяскравішої). Он пан Сушко писав на стор. творчого вечора мого, що Нобелівську ладен для мене випрохати.
А нині що?) Хороші ви...загалом, та часу катма на бесіди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 15:00:52 ]
http://www.viprastenia.ru/catalog-ginkgo_biloba.html

гінкго білоба


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 15:12:57 ]
Якщо мені знадобиться синонім, я візьму словник. Це не означає дурістики, що з поезії має створюватись словник анахронізмів. Ваша "творчість" має чітку назву. Назва ця ПРОФАНАЦІЯ. Крапка.

Взагалі дещо з того, що робиться, і в літературі зокрема теж- жах. Зомбаж якийсь. Ворожа програма на підрив культури.
Якщо країна вистоїть (а я вірю, що вона таки вистоїть на усіх фронтах цієї війни і посильно хоч щось та роблю гарне для цього), з цим дооовго доведеться розбиратись...
І я теж докладу до цього зусиль.
Творчий вечір... Буде, буде вечір...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 15:13:51 ]
Ото пийте . І думайте. Всіх благ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 15:14:37 ]
Я випрохаю для вас... нобілевську...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (Л.П./Л.П.) [ 2018-12-23 15:47:28 ]
Кажу ж - капець. "Ти мнє больше нє дружок і нє пісяй в мой горшок". Справи навколотворчі підмінили саму творчість.
Пані Майє, мені б хотілося Вас похвалити, але не за те, що Ви вивалюєте приватну переписку на загал. Таким чином Ви повністю відбили охоту з Вами спілкуватися. Люди від Вас сахаються. Ви це розумієте? Напишу про це вірш. Серго, і ти, друже, спробуй. Тема благодатна, жива.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 17:28:02 ]
Та я вже прозою. ПРО ЗАЄК... Чи творчість ЗАЇ МАЗІНЯК...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Світлана Майя Залізняк (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 18:17:50 ]
Жодних підмін. То Ви бігаєте всюди... шукаєте, де тепліше, Олександре. Що Вам дає оце все: то друга підгризав, то мене.
Не помітила, щоб сахалися. Чому ж сахатися... я імпозантна, добра і приємна. Мене Оксана Яблонська запросила, похвалила поезію, дикцію... нагородила... Ще запросила. А Ви читали зі смартфона. Це так сучасно...
Навпаки, на фото до мене просяться... Олександре, головне, щоб до Вас люди липли. Перестаньте мені мститися за невміння лестити. Я щира і нелукава).
Ви до дівчаток самі підбігли, моделей, стали на фото... Ото й шукайте ракурсів корисних. А я вже якось без Вашого плеча) Ви не раз писали, що якісь люди мене бояться, бо розумних не люблять. От лишуся мудрою.
А Ви, Серго, додайте: я сказав, Серго Сокольник...
Як вважає моя посестра по перу: важить, хто сказав.
От те, що Ви пишете, кажете про мою творчість, для мене не має ваги. Зачинила браму, не гепайте. Шампанське сама вип'ю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 19:20:43 ]
як "посестру" звуть?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 19:21:25 ]
Зливайте всіх...)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Серго Сокольник (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 19:22:05 ]
Прозит!.. То біж БУДЬМО!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Сушко (М.К./М.К.) [ 2018-12-23 19:27:14 ]
Прости, Господи! Думаю, тему вичерпано. Все всім зрозуміло. Ще раз, шановні друзі, застерігапю: будьте обережними у спілкуванні з певними людьми! Інакше Ваша приватна переписка стане розмінною монетою у суперечці з опонентами. Пильнуйте аби об вас не витерли ноги.