ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Проза):

Богдан Фекете
2024.10.17

Полікарп Смиренник
2024.08.04

Тетяна Стовбур
2024.07.02

Самослав Желіба
2024.05.20

Анатолій Цибульський
2024.04.01

Меланія Дереза
2024.02.08

Ольга Чернетка
2023.12.19






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Шляхтич (1946) / Проза

 Наше Я
Якщо ми зерном України,
Вона усім нам колоском.
Коли ми разом, ми родина,
Яка дарить діток добром.

Коли ми разом, в нас є сила
Колоска, який дасть життя.
Як роз’єднаємось, могила
Прикриє в друге наше я.

Тому сестро моя і брате,
Там в Україні й в чужині
Всім, що нас хочуть роз’єднати
Гордо скажімо тричі - НІ!!!

Під наказом ми чужу матір
Кохали живучи в ярмі.
Над головами свистав батіг.
Ми були волі голодні.

А нині, коли ми їй маєм,
Знов ворожнеча і сварня
Вовків ватагою гуляє
І топче справжнє наше я.
18.03.2008р.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Без фото
Дата публікації 2008-03-18 21:20:35
Переглядів сторінки твору 26402
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 0 / 0  (4.834 / 5.45)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / 0  (0 / 0)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.787
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2024.06.22 11:38
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 08:57:34 ]
Та не хочу навіть дивитись!
Це відверте знущання!
Я все життя горжусь тим, що я українець!
...і кулаки вже чухаються! (І це при всьому моєму пацифізмі!)
І чухаються вони не стільки до автора, скільки до редакторів, котрі таке допускають, дійсно невпливають(а може навіть і впливають...) на рейтинги...
А ще у редакторів ПМ принято, коли такі гострі питання виникають, відмовчуватись!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 09:10:17 ]
Пане Юрію, вибачте, що втручаюся. Признаюсь, що я спочатку теж саркастично коментував вірші пана Василя. Змінив своє ставлення до ного і частини його віршів тоді, коли довідався, що Василь Шляхтич живе у Польщі на так званих понімецьких землях, куди його родину вислано під час сумновідомої акції "Вісла"; він жодного дня не ходив до української школи і не відвідав жодного уроку української мови; він, пане Юрію, як і ви, як можен і як уміє захищає честь українців, тягнеться до української мови, вірувань, звичаїв, традицій. Йому це робити значно важче, аніж мені чи вам. Окрім того, віршування лемківським діалектом - це не таке часте явище, а тепер і будь яким діалектом. Почитайте трішки праву колонку і погадайте собі чи нема тут значно примітисніших речей. Вибачте, пане Юрію, за мій коментар.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 09:29:11 ]
Змагатися з паном Шляхтичем може тільки пан Слобідський! Не зрозуміло тільки, нащо це робити на сторінках Поетичних Майстерень, адже до поезії ані той, ані інший не мають жодного відношення. Такий "захист" тільки шкодить і честі, і культурі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 09:36:15 ]
Валентину Бендюгу.
1 - то не вірш.
2 - я чи Ви не виходимо (надіюсь!) на сцену і не танцюємо. Я наприклад взагалі не вмію!
3 - не танцюємо і не називаємо ті танці українськими.
4 - а хтось питав де живуть, що роблять, як склалась доля у багатьої авторів, котрі є гордістю України.
5 - лемки... У цього автора лемківський діалект? У? Щось модно нині стало в лемки записуватись! Нехай справжні лемки гордяться! А в Євреї уже не модно? У мене, пане Валентине, є земляк родом з села Велика Козара Романівського району Житомирської області. Так от він називає себе мистецтвознавцем, маючи філологічну освіту. Організовує "персональні" виставки, наповнюючи їх роботами студентів. Але головне, що він спілкується таким "вишуканим лемківським діалектом".

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 09:40:01 ]
А мені цікаво, хто з редакторів оцінив цей "твір" на "4"? Можна аргументувати оцінку, РЕДАКЦІЄ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 09:49:37 ]
Чорнявій Жінці.
Гадаю, РЕДАКЦІЯ мовчатиме!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 09:53:38 ]
Це - викохана комуністами, близька до їхніх інтернаціональних ідеалів, особистість ХОХЛА!
Так пише!
Так оцінює!
Так відмовчується!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 09:54:51 ]
Вибачте за гарячковість, ХОХОЛ - не особистість!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 09:56:24 ]
Ні, Юрію, я все ж таки сподіваюсь, що Редакція відповість.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 10:31:18 ]
Чорнявій Жінці.
Не будьте ніївні!
Ви памятаєте такі випадки?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 10:33:33 ]
Так, пам’ятаю :)) Я здогадуюсь, хто міг поставити таку оцінку. Хочу дочекатися його відповіді.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 10:41:12 ]
Валентину Бендюгу.
"Змінив своє ставлення до ного і частини його віршів тоді, коли..."
Павличко, Драч і багато інш., котрі спочатку писали про Лєніна і партію, потім "змінили своє ставлення" і стали "прогресивними". Це називається "тримати ніс по вітру". От вони там в Верх Раді крутяться, або коло неї (коло корита)... І так все життя!
Як не дивно було багато тих кому "не розвиднювалось, бо не затуманювалось". Той же Стус!
"Раби, подножки, грязь Москви,
Варшавське сміття ваші пани
ясновельможнії гетьмани!..." Т.Г.Шевченко

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 10:50:08 ]
В сторону української літератури будуть посміхатись росіяни, поляки, американці, французи, евреї... (На кого ми там ще цілимось?...) до тої пори поки ми самі не виметемо авгієві конюшні! Нам їх ніхто вимітати не буде! Подивіться, скільки от з таких "мовчань" друкується і виходить у великий світ колосальними тиражами примітиву...
Суть же не в самому мовчанні!
Воно - не злочин!
Злочин у результаті мовчання!
І очевидно, що хтось це не розуміє, або ж зацікавлений у тому.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 14:22:00 ]
А де ми його будемо пити? У Вас чи у мене? :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 17:58:40 ]
Чорнявій Жінці.
Памятаєте цитату із "операції Ы" - "Да лампачки!"
Де пити даю можливість вибрати Вам. Коньяк за мною.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 17:59:55 ]
Чорнявій Жінці.
Це просто хохляцький принцип зіграв -
Я - не я, і хата - не моя!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 18:07:02 ]
Юро, Ви - песиміст :)) Ще ж не вечір :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 18:10:25 ]
Чорнявій Жінці.
А хохляцькому принципу шо вечір, шо день...
Я впевнений, і хочу щоб знали всі, що ці слова давно прочитані!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 18:12:22 ]
Чорнявій Жінці.
Просто не принято у нас визнавати свою вину. Це ж шляпа спаде і мундир замарається!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:22:55 ]
Чорнявій Жінці.
Борюсь зі своїм настроєм. Хоча причини не в мені. Я все частіше задумуюсь над тим, а чи варто сперечатись. Чи - "одобрямс"! Та й годі!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:23:56 ]
І слова пана Володимира, їзх настрій і інтонації надто вже схожі на виправдання.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:25:36 ]
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 10:41:12]
Валентину Бендюгу.
"Змінив своє ставлення до ного і частини його віршів тоді, коли..."
Павличко, Драч і багато інш., котрі спочатку писали про Лєніна і партію, потім "змінили своє ставлення" і стали "прогресивними". Це називається "тримати ніс по вітру". От вони там в Верх Раді крутяться, або коло неї (коло корита)... І так все життя!
Як не дивно було багато тих кому "не розвиднювалось, бо не затуманювалось". Той же Стус!
"Раби, подножки, грязь Москви,
Варшавське сміття ваші пани
ясновельможнії гетьмани!..." Т.Г.Шевченко "

Серйозніше, пане Юрію, будь ласка. До чого тут Драч з Павличком і Ленін? Знову крива паралель...
Були такі, а були й сякі. Я пояснив вам, чому саме змінив СВОЄ ставлення, а не кимось і чимось иені навязане. Причини вважаю вагомими. Одна ситуація, коли людина живе в Україні, а інша - коли людина ні дня в Україні не жила. Ваш приклад з танцюристами теж не танцює: пан Василь не вискакує на професійну сцену і не кричить, що він віртуоз у танцях чи професійний борзописець на ПМ, а має статус любителя поезії. Пише, як уміє і як розуміє, з охотою прислухається до порад. А те, що сучасна українська літературна мова не дуже схожа у деяких моментах на розмовну мову українців Польщі - не його вина. Мені здається, що таких людей треба заохочувати, а не ганити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:26:17 ]
Я звик бути чесним перед собою впершу чергу.
Надто багато останній час дивних речей з авторами тай зі мною, котрі заставляючи мене бути чесним, змушують залишити Майстерні.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:31:26 ]
Юро, сперечатися ВАРТО!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:32:21 ]
Пане Валентине!
Та чого ж Ви чуєте тільки те що хочете чути. Мова то йшла про завищені оцінки. І про відмовчування на підняте питення. І не одноразово протягом останнього часу.
І пробема не садиських схильностях - задушити, принизити...
А про те аби відповідно оцінювати.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:33:43 ]
Так-так, Чорнявко, у цьому зацікавлений адмін...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:34:16 ]
Юрку, тримайся, не йди! :) Майстерні загнуться без справжнії воїнів світла! Не можна ж всім переходити у підпілля ;)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:35:16 ]
У чому він зацікавлений?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:36:03 ]
Чесність перед собою - це чудово. Я теж намагаюся так жити. Але скажіть мені, будь ласка, чесно чи знали ви від початку про те, хто такий Василь Шляхтич, де він живе, чому так пише? Мабуть, що ні. Цим пояснюю собі деяку різкість вашого найпершого послання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:36:45 ]
Юлю! А багато вже у підпіллі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:38:48 ]
Ми свої не видаємо :)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:41:01 ]
Та яка різниця, хто він такий і де він живе? Те, що пан Василь пише, не є ні поезією, ні будь яким художнім текстом. А ви знов намагаєтесь "моральний облік" поставити перед усім!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:41:41 ]
А вам там у підпіллі підривники потрібні? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:43:29 ]
Пане Валентине! Проблема не в Василю Шляхтичу!
Проблема у тому, що по всій Україні руками тих хто мав би стати своєрідним фільтром (талановитої інтелинції, інтелектуалів - національної еліти!) у газетах, журналах, альманахах, книгах друкується стільки того, що має складати УКРАЇНСЬКУ ЛІТЕРАТУРУ. Ті від кого це залежить роблять вигляд що не помічають, а "процес идйот".
А головне, коли рівень автора оцінюється певною мірою правдиво, а не потуранням і завищуванням оцінок здійснюється вплив на рейтинг. В конкретному випадку ПМ говорить про те що якийсь матеріал - ну просто "зер гут".
А нам розявивши рота аплодувати?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:48:38 ]
Та що нам підривати? Психотропною зброєю не захоплюємось, живем собі мирно, спостерігаємо...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:51:41 ]
Пане Валентине, я підтримуючи Чорнявку (вона десь на підсвідомості вловила думку - щото однодумці) мова йде про мистецтво. А не про кількість дітей (у мене - троє), місце проживання (живу у багато вчому російськомовному середовищі), не про роботу, чи посаду (занятість страшенна), чи вік... І ніхто ніколи цього тут не знав.
Обставини у кожного свої, а твори свої. І твори ніхто за обставинами не буде оцінювати.
Кажуть Ліна Костенко чи не власноруч собі заслання зробила, але те що вона робить було і є МИСТЕЦТВОМ.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:53:52 ]
Юлю, а що ж тоді читати? Чим надихатись, якщо всі тільки спостерігатимуть? Я Юрія розумію дуже добре :-(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:54:39 ]
Юльцю, привіт!
Я придумав психотропну зброю!
Думаю, Зеньо, і ще багато хто підтримає...
Чарівні наші партизанки-підпільниці роздягаються і йдуть в атаку на ПМ.
У редакторів відвисає "челюсть" і заважає мухлювати з оцінками.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 20:57:55 ]
Ні, тільки не партизанки!!! У мене від Їжаків на це слово такі асі! :)) А поки підпільниці і підпільники братимуть ПМ на ню, може, і Їжаки прокинуться від сплячки, і АНТИПО замуркотить :)) Може, той солодкоголосний консенсус щакінчиться перемогою поезії?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 20:58:08 ]
Тут я повністю з вами солідаризуюся, пане Юрію. Редакторів нема! Ніде нема! Мова віддана на поталу неграмотним людям. Радіо, телебачення, газети, реклама, маса графоманських книжок - з купами помилок. Друкуються ті, хто має гроші і ті, хто їх може нажебрати. Видавництва зовсім не турбуються про якість творів. А на ПМ літредакторської і коректорської роботи нема майже зовсім. Та ще й ентузіазм деяких авторів, що беруться виконувати роботу штатних редакторів, не викликає схвалення, а розглядається як підрив авторитету. Натомість трапляються якісь безглузді напади безпардонного зубоскальства і принижень, перехід від оцінювання якості творів до оцінювання авторів і, навіть, визначення їхніх психологічних і психічних станів з виставлянням діагнозів та навішуванням ярликів. Це - погано.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 20:58:16 ]
У мене мабуть завищені якісь принципи.
Бо мова йде не про приниження когось (абстрактного автора) за його твір. А про справедливе оцінювання. Мені може щось подобатись, або ж не подобатись, але це має бути справедливо оцінено!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 21:02:16 ]
Пане Валентине, Ви мене трохи останнім коментом здивували. Я думав, що у Бендюгапросто принцип такий - "диспут это спор". Виявляється не все так погано.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 21:07:35 ]
То пошукаймо спільного хорошого, пане Юрію. Я мушу поки що попрощатися. Щасти!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 21:21:38 ]
Юрку, а скоро прийдеш? Ми тут подумали перевірити чат на життєздатність, мо його реанімувати треба... Влаштуймо кефірну вечірку!
Чорнявко, підтягуйся.
Всі в підпілля! :)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 21:22:18 ]
А куди це? Я ще тут не чатилася


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-19 21:24:53 ]
У приватному віконечку, де логін прямо за вказівником.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 21:30:29 ]
А він мені розказує про невірний логін!!! Оце гониво! Що робити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 21:37:01 ]
Хто-небудь знає, як звернутися до адміна?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-19 21:41:37 ]
Тим паче, що дехто коньячок програв :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-19 21:46:00 ]
А я й не ховаюсь! Програв! Чорнявка вмовила аби обізвались заради коньяку. Але я знаю, що жінки після чарки коньяку стають добріші і зговірливіші...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-20 09:20:03 ]
Вітаю, колеги.
Ситуація із оцінюванням творів Василя Шляхтича досить проста. Протягом ледь не двох років адміністрація і декілька редакторів намагалися підтримувати розвиток пана Василя як автора. Тому ставилися подеколи оцінки і трохи завищені, і під тими творами, які подавали певні надії на початок серйознішої авторської праці.
На жаль цього не відбувається, і автор Шляхтич раз, а то і двічі на день, просто прагне побути на головній. Наразі адміністрація забрала у пана Василя таку можливість. Доки автор належним чином не почне працювати над своїм поетичним словом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 10:40:05 ]
мдя... пророчий останній стовпчик...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 10:44:52 ]
Оксанко, давай не будемо драматизувати ситуацію і шукати усюди вовків і хижаків, які тільки і шукають того ягнятка, якого можна задрати і утягти в темний ліс.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 11:00:59 ]
Я мала на увазі другий рядок останнього стовпчика. Що ж до вовків... Той, хто називав себе останньо вовком, навпаки став на захист.
Що ж до суті і якості поезії... Останньо мої думки про те, що називають поезією, особливо зінилися, коли послухала віші двотисячників. Хтось їх видає. Хтось упевнений, що це поезія. І вони не дуже кращі за твори Василя Шляхтича.
Когось дратує його стиль написання чи духовна наповненість вірша.
А може у автора така рубрика "Ностальгія"?
Пише ж Мрія про невдале перше кохання, Адрі - про депресію, і це зовсім не означає, що дівчата нещасливі. Просто у них чудово вдається описання тих відчуттів.
До того ж автор не раз просив, щоб йому вказали на його помилки. А що у відповідь? Завуальовані фрази на кшталт "це не поезія" чи "налей-ка, брат, коньяку"?... Навряд чи це є дуже повчальним...
Драматизувати ситуацію, Чорнявко, більше, ніж вона здраматизована не можливо. Учора 2 автори уже пішло... І чи тільки два?!...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 11:01:49 ]
*вірші


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-20 11:05:32 ]
Декілька тез з приводу...
1. Пане Валентине, підтримуючи натяки (а іноді відверті слова) дівчат, прокоментую Ваші слова - "Я відчуваю, що у багатьох випадках можу їм щось порадити, роблю це періодично і отримую іноді подяки". Гадаю для Вас, як безаперечно і для мене, Микола Сингаївський - АВТОРИТЕТ? Так от два роки назад на літературному святі "Просто Так" в м.Коростень я був з ним в журі і він сказав, що є тільки дві речі які можна порадити автору. Перша - писати, друга - не писати! Все інше...
2. От про ГРУ... Про неї "родімую" і йшлося. Нарешті - почули? Дивно, пане Валентине, та Ви як "мати Тереза" не те лікували - не те захищали! Я на Шляхтича особисто не нападався. Я говорив і говоритиму про ОЦІНКИ! Ви ж захищали Шляхтича. А тепер...
3. А тепер я буду вимагати, дотримуючись своєї позиції про чесність і демократію, залишити автора Василя Шляхтича на ПМ. Він така ж людина як кожен з нас. Ми маємо однакові права.
4. Оксанко, слова не пророчі, бо я власне "я" не затопчу! Нам разом треба боротись з отими "вовчиками", котрі зараз уже як мишки.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 11:08:55 ]
Оксанко, давай не будемо узагальнювати. Йдеться про конкретний доробок. Невже ти серйозно вважаєш, що тут щось можна виправити, вказавши на мовні чи стилістичні помилки? Справа не тільки в тому, ЩО хотів сказати автор. Справа ще в тому, ЯК це він робить. Будь-яку вірну ідею можна лише знищити таким от чином. До того ж, мені здається, царина поезії і політінформації або ідеологічні прокламації - не одне й те саме.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-20 11:09:46 ]
Звертаюсь до редакторів, адміну, власників.
Прошу залишити на ПМ автора Василя Шляхтича.
Всіх колег, хто дотримується демократичних поглядів прошу підтримки.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 11:14:27 ]
Прошу залишити на ПМ автора Василя Шляхтича. Це справа не тільки честі і людяності, йдеться про моральне лице сайту української поезії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 11:15:29 ]
Чорнявко, все далеко серйозніше, ніж ти собі уявляєш...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 12:03:34 ]
Щось людей лихоманить... Не розумію, нащо так драматизувати ситуацію, Якщо вірш хороший, я ставлю п’ятірку (та ще якщо перед цим спілкувалася з автором, і він спробував щось змінити на краще), ця п’ятірка його заохотить чомусь вчитися. Якщо вірш поганий — оцінка відповідна. Розбір помилок — краще робити в приватному повідомленні, він стосується особисто автора. Нащо цей лемент: «Залиште автора!», «Не залиште автора!»? Нащо переходити на особистості і підозрювати редакцію, що вона непатріотична, що вона незадоволена змістом? Люди, редактор оцінює ХУДОЖНЮ та ТЕХНІЧНУ якість ВІРША.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-20 12:52:05 ]
Шановні колеги, існування автора Василя Шляхтича ніхто не заперечує. Заперечується тільки його намагання будь що повісити свій текст на головній. "Будь що" технологічно виглядає так - є ряд віршів (до 10), які редакція заохотила "5", і вся робота автора над собою, на жаль, зводиться до видалення тих, нових віршів, які оцінили нижчою за п'ятірку оцінкою.
Як вам відомо, наявність у автора редакторського рейтингу не нижчого за "5", призводить до появи на головній нових авторських публікацій.
Тобто йдеться тільки про тимчасову відсутність можливості афішувати свої твори на головній сторінці "Майстерень".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Овчаренко (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-20 12:57:06 ]
Не можу пройти повз дискусії і не зупинитися. Підтримую загальну редакторську позицію. Пан Василь доволі давно публікується, але його тексти лишаються на одному рівні. Кожен, як автор, так і редактор, має повне право на суб'єктивну оцінку. Про що пише автор - це його справа. Як він пише - наша загальна, бо зібрались ми тут в основному, щоб над цим "як" попрацювати, а не просто потусуватися і порозводити метафоричну демагогію про долю України чи національної поезії.
Рейтинг завжди був способом аналізу і контролю. І зараз виконує свою пряму функцію. Не бачу жодної проблеми.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-20 12:59:58 ]
Щодо творчих порад панові Василеві, то вони редакцією робилися навіть частіше, аніж то потрібно було. Ці коментарі, в основному, згинули разом із низькооціненими творами - і без жодної користі для автора. На жаль.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 13:00:13 ]
Мій "лемент", пані Ларисо, стосується більше читачів ;)
З редакцією ПМ у мене уже визначені орієнтири, дальше яких я не заходжу, пам'ятаючи, що є у гостях, а господаря не судять.. :)
Прошу заглянути сюди :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 13:12:15 ]
Пані Оксано, я мала на увазі загальний лемент, не тільки Ваш особистий. :) Там і Юрій долучився до нього.
З паном Василем ми інколи спілкуємось поштою. Пане Василю, можемо продовжити, якщо маєте до мене питання.

Щодо фестивалю — дякую. Мене гризе маленький «заздрий» хробачок, коли розумію, що я пропущу, та, на жаль, входжу зараз у смугу суцільної кризи і сама нічого не можу з цим зробити. Хіба що якщо відбудеться чудо. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 13:22:26 ]
Пані Ларисо, я навіюватиму чудо з усієї сили, а "хробачка" краще випустити на волю, і він, як законопослушний біологічний об'єкт, подасться до наших яблук, а Ви - за ним.... ;)

Про лемент я зрозуміла, Юрчик зреагував так, як я півроку тому у схожій ситуації...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лариса Вировець (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 13:26:54 ]
Дякую, пані Оксано!
Свободу хробачкам! :) Хай живуть чудеса!
(Може, й справді...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Кондратюк (М.К./Л.П.) [ 2008-03-20 14:11:00 ]
Привіт, Ларисо!
Лемент підняв Кондратюк!
А друзі - долучилися!
Оксанко! Я ще не зреагував!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 15:26:04 ]
То реагуй Юрчику, щоб я правильно написала у афіші )))
Пані Ларисо, я упевнена, що чудо буде )))) Як і весна ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Павло Якимчук (Л.П./М.К.) [ 2008-03-20 16:28:22 ]
Прочитав і хочу додати свою точку зору, бо теж висловлювався на тему взаємовідносин авторів і РМ (див. послання критусіянам на http://maysterni.com/publication.php?id=20024)
Певно, що редакція поступає правильно, а відкрите обзивання з негарними епітетами і пафосні виступи пана Юрія назахист української культури і тому подібні дискусії треба, мабуть, проводити на окремій сторінці РМ, а не під самим твором. Хотів би я бачити реакцію Юрія Кондратюка, якби його вірші анатомували всі гуртом у нього на очах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-20 16:59:55 ]
Адміністратор Ростислав повідомив мене, що видалив щойно коментар, який міг бути підставою для взаємних образ.
Перепрошуємо за цей, не знаю чи необхідний вчинок.

Що стосується коментаря пана Павла Якимчука, то я повинен погодитися, що так спілкуватися на сторінці пана Василя Шляхтича - не найкращий хід подій.

Адміністрація сподівалася, що учасники розмови не перейдуть певні кордони дозволеного.

Так чи інакше - повертаємо цю сторінку під патронат пана Василя. Він зможе вирішити долю цієї сторінки самостійно.

Всі коментарі, що надійшли на цей момент, я копіюю і можливо додам до якоїсь профільної сторінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 17:02:31 ]
Мені здається, шо розмова під віршем пана Василя вийшла за рамки тільки його твору. Тому цілком справедливо її віокремили. Щодо мого коментаря, я би хотіла його повернути. Якщо можна, звичайно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2008-03-20 18:56:37 ]
Павле, твори Юрія Кондратюка перед його очима усі ми дружно анатомували не раз, і мої твори анатомували )) Це нормальний процес повчання і навчання. У такому розгляді відбувається пошук істини.
У даній розмові, як сказала Чорнявка, самого анатомування твору не відбувалося.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Шляхтич (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-20 20:24:01 ]
Як коментар, почитайте мого "вірша" написаного давно тому... А ось і він:
Простіть мені, любі браття,
Що пишу по-свому.
Це є мова Підкарпаття,
Я їй виніс з дому.

Нею батьки говорили
Живучи над Сяном...
Вони її незабили
Коли їх прогнано.

У цій мові мене вчили
Молитви до Бога,
Про минуле говорили,
Про все, що дорОге.

Усі звуки, перші звуки
Були в НАШІЙ мові.
Нині сини, нині й внуки
Горді з свого слова.

Дякую усім з родини,
Які зберігають
Рідне слово - батьків мову,
Пісні і звичаї.

То Вам, МАМО, то Вам ТАТУ,
Тобі, вся РОДИНО
Бог за все це дасть заплату.
І МИ, не загинем!
Це було написане 17.12.2004р.
Таки х як я українців в чужині живе БАГАТО. З різних причин, тільки маленький відсоток вивчав, або вивчає УКРАЇНСЬКУ ЛІТЕРАТУРНУ МОВУ. Більшість знає її тільки в звучних тонах переказаних батьками.
Ви, Пане Юрію, жили і живете в УКРАЇНІ в російськомовному середовищі. Ви зберегли свою мову. Хвала Вам за це! А скільки в Україні перейшло на ЧУЖУ мову, бо з нею було легше жити?
Наш народ у 1947 році було викинуто зрідних, українських земель до західних і північних регінів Польщі щоб нас асимілювати. Вивезли худобячими вагонами більше 140 тисяч НАШІХ людей. Не було шкіл, не було вчителів, не було книжок ні часописів в українській мові. Навіть тих вишиванок, з яких нині так багато псевдо -свідомих, ніби то "НАШІХ" людей також тут на сайті висміває не дозволили нам взяти з собою, щоб ненагадували їм УКРАЇНСТВО. Забрали все. Священиків і церкви. Забрали поля і ліси. Майже все, що писане нагадувало НАШЕ Я - Забрали! Не були в силі забрати нам НАШОЇ віри в Бога і мови, якою говорили НАШІ предки - НАШОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, бо, чи вона з Підляшша, чи з Надсяння, з З Лемківщини, чи з Холмщини - вона НАША, УКРАЇНСЬКА. Я чув від батьків, що майже кожне село мало СВОЇ слова, СВІЙ наголос. Люди спілкувалися між собою і один одного розумів. Це все діди передавали батькам, батьки синам і я впевнений, що сини понесуть цю НАШУ мову в майбуття. Тому мені дуже сумно, що хтось, хто мав змогу вивчати ЛІТЕРАТУРНУ УКРАЇНСЬКУ МОВУ нині насміваяся з тих, які такої змоги були позбавлені. Можна про це багато говорити, Але - кому? Хто схоче слухати якогось "хохла" з Польщі. Може, ті мої скромні, нелітературні слова допоможуть хоч чуть зрозуміти мене і подібних мені. Дякую за увагу. Добра всім.