ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Христенко (1958) / Вірші

  О МОДЕ (размышления)
Будьте гордыми, будьте сильными,
Меньше модными, больше стильными.

Все мы знаем, что женщины наши
Всех умнее, милее и краше,
И восторженных взглядов мужской хоровод
Их лелеет, ласкает и ждёт.

Но настырная юная Мода
Возомнила, что выше природы:
И плевать, что не всем её стиль подойдёт,
А, частенько, и наоборот.

Удивляя, как водится, снова
Необычностью ярких обновок,
Кто-то, «с дуру», спустил аж на бедра штаны –
Чтобы трусики были видны!..

Ну и что же мы видим в итоге?
– Что у женщин короткие ноги!..
С этим фактом боролись везде и всегда,
А теперь – вот такая беда!

И проблема, увы, не простая –
Даже шпильки не всем помогают:
Отвлекает от мысли, что ход этот глуп –
Разукрашенный пирсингом пуп!

Но эстетика – это цветочки:
У девчонок застужены почки.
Только Мода по миру победно идёт,
Ну а жертвы, конечно, не в счёт!

– Ну и что же – вы спросите – делать?
– Соберите решимость и смелость.
Невзирая на Моду, пусть хватит вам сил
Быть собой, выбирая свой стиль.

Р.S. Мода скоро изменится
и не беда.
Если что-то оценится
через года,
Это не Показуха, а лишь
Красота,
Так что – не ошибитесь: где эта,
где та.

(18.07.08 – 28.10.09)г.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-10-28 13:00:15
Переглядів сторінки твору 14492
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.967 / 5.5  (4.950 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 4.943 / 5.5  (4.851 / 5.42)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.757
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2020.06.25 11:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-28 13:21:27 ]
Заниженая талия уже не рулит :)
Сейчас в ходу восмидесятые
А когда девушке надо показать трусы то она сделает это если не при помощи заниженой талии то при помощи укороченной юбки и мода тут не при чем.
Я вас очень
Люблю
Юля


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 14:33:04 ]
Дякую, Юленько!
Ну ось, від Моди я безнадійно відстав:)
А про способи показу жіночих трусиків тим більше сперечатись не буду:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 16:05:06 ]
Сашо, так то воно так, але... Ну словом, - коли йдеться про моду і покупки, чоловікові, для збереження здорово нервової системи, рекомендується просто мовчки подавати гаманець:) Психологічна різниця в сприйнятті гардеробу, кажуть, така: коли чоловік скаржиться, що нічого одягти - значить, скінчилося все чисте; коли жінка - скінчилось все нове (а отже - і модне:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 16:27:34 ]
Вітаю, Тамаро!
Я ж не проти, аби жінки обновляли гардероб:)
Я проти сліпого слідування за Модою (тобто проти стадної поведінки).
Люблю, коли у жінки є Свій смак, Свій стиль, Свій шарм, Своя особистість, коли жінка розуміє що їй пасує, а що ні, коли вона майстерно підчеркує свої принади і приховує недоліки.
Краса - перевожною більшістю - дається від народження. А привабливість - це мистецтво, яке може опанувати кожна жінка.
Бажаю всім жінкам здобутків у цьому мистецтві:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 16:45:17 ]
Та я розумію, Сашо, благі наміри:) Але нам уже, мабуть, краще свої роздуми про моду на широку аудиторію не читати: маладьожь нє паймьот:))) [шоб не довелось од гнилих помідоров одмиватися:)))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 16:52:54 ]
А я не боюсь помідорів:)
Я їх люблю (їсти):)
Виказую свої погляди. Можливо, комусь стануть в пригоді. І не обов'язково це має бути молодь.
Хіба на наше покоління мода вже втратила вплив?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тамара Ганенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 16:06:30 ]
Ooоps, - здорової...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2009-10-28 17:12:21 ]
Саша, сейчас модно - быть не модным. А отсутсвие стиля - стильно. Но у тебя получилось и модно, и стильно.:) К тому же орегинально, весело!!!
С теплом,
Таня


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 17:26:41 ]
:))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-10-28 17:12:46 ]
Агааа, а самі, мабуть, не поспішаєте оченята свої відводити від тих дівочих трусиків. Знаємо ми вас - шалунішек.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 17:36:39 ]
Шановна Машо!
Я і в свої 20 був вельми перебірливий що до власниць "трусиків". Якщо наші єстетичні погляди не співпадали - трусики були безсилі.
А з роками, як відомо, наші можливості падають, а вимоги, як не дивно, - зростають.
От парадокс:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-10-28 17:50:39 ]
Тоді зовсім не зрозуміло, чого Вас у Ваші-вже-не-20 так непокоять ті трусики, що виглядають у дівчат. А як на мене, то хай вони навіть штріпочкі від шортів на вуха натягнуть, якщо їм так вільніше буде ходити. Головне, щоб не шкодило здоров"ячку (як отой пірсинговий пуп - жах!)
А про парадокс нічо не можу сказати, бо в Маші ще можливості не падають, а навпаки - підіймаються.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 18:13:44 ]
За Машу радий!
Що до здоров'я - про нирки було написано вище.
А турбують не стільки трусики ( хоч вони мене таки трохи дратують. А через 10 років усі прозріють і скажуть: як же це смішно виглядає), а сліпе, бездумне слідування нав'язаним еталонам і тенденціям. Вузьке коло людей пудрить мізки більшості, примушуючи шанувальників моди гнатись за привидом, якого неможливо догнати, роблять на цьому бізнес, а мільйони людей втягуються в цю безглузду гонку, не розуміючи, що їх використовують.
Жаль мені обманутих жінок, які намагаються бути красивими, а мода - всіх без розбору стриже під одну гребінку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-10-28 18:27:55 ]
Та Ви шо??? Просто отак бере і примушує??? Руки заламує, мішок на голову і праску на пузо? Чи судом приговорює?
От правильна у Вас думка: своїм розумом треба жити.От хай і живуть СВОЇМ, а не Вашим чи чиїмсь іще. Хай виглядають смішно, аж поки САМІ не зрозуміють. І в чому вони обмануті?
Хоча в одному з Вами погоджусь: не все, що роблять одні, подобається іншим.От буває, напише хтось один "стіх", а всі інші його потім читай... всупереч власним "естетичним вимогам". Оце справжня біда. А мода - то не слава, не навічно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 13:21:08 ]
Шановний Дідзе Маша ТВ!
Жінки, на відміну від чоловіків психологічно набагато більше залежні від суспільної думки. Ім важко бути "білими воронами". Саме цим можна пояснити такий великий вплив моди на жінок. Саме тому їм потрібна певна доля мужності, щоб відстоювати свою індивідуальність.
До того ж, через рекламу та СМІ жінкам нав'язується думка, що завдяки моді вони стануть більш привабливими (при цьому практично повністю ігнорується індивідуальний підхід). Скрізь розповідають, що нині модно, але ніхто не вчить правилам гармонії, пропоціональності. Якось я запитав у редактора розділу моди в жіночому журналі, чому вони не пишуть про "золотое сечение"? Вона подивилась на мене здивованими очима, ніби я впав з Місяця.
І дійсно, якщо навчити жінок принципам гармонії і краси - хто ж буде читати ті журнали? Краще казати їм -"як", але не дай боже - "чому". Оце і є - обман.
Мене це турбує. Тому я про це і пишу, аби допомогти читачам подивитись на ситуацію з іншого боку.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 13:25:38 ]
Жінки, на відміну від чоловіків психологічно набагато більше залежні від суспільної думки. Ім важко бути "білими воронами". Саме цим можна пояснити такий великий вплив моди на жінок. Саме тому їм потрібна певна доля мужності, щоб відстоювати свою індивідуальність.

Ну п. Христенко прямо знавець жіночої психології. Варто визирнути на вулицю - і побачити наскільки багато жінок із власним яскравим стилем.. і скільки такого типу чоловіків. І все стане ясно, хто більше залежний від суспільної думки :))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 13:34:33 ]
Шановна Вандо!
Я щиро радію за жінок, яким вистачає власної самоповаги, смаку і відчуття свободи бути стильними, індивідуальними, неповторними. Так само радію за чоловіків, які можуть усім цим розмаїттям насолоджуватись.:)
Що до залежності від суспільної думки - погляньте в любу соціологічну, або психологічну книгу, і ви знайдете там наукове підтвердження моєї думки. Власне - це "моя" думка лише тому, що я її розділяю. А з'явилась вона задовго до мене.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-10-29 13:38:40 ]
Шановна Олександр Христенко!
Нам, жінкам, не потрібно мужності, щоб "відстоювати свою індивідуальність". Якщо остання наявна, їй не страшні вже ніякі сторонні примуси і підштовхування.
А взагалі Маша в захваті: де ж Ви раніше були?! Адже саме Ви - той, хто розкаже цим дурочкам про "золоту середину", а головне - НАВЧИТЬ їх "принципам гармонії і краси". І, звісно, скаже, чому.
Гуру, вигляньте у віконце! Подивіться, скільки там ходять стильних жінок (які не читали Ваших повчань). А тепер погляньте на чоловіків. Відчуваєте різницю?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 13:39:23 ]
шановний Олександре!
існує дивна, проте обґрунтована, думка, що психологія - це взагалі не наука, а соціологія - це апологія передбачуваності непердбачуваних збігів. розумієте, до чого я веду?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 14:25:29 ]
Шановна Дідзе Маша ТВ!
Щиро радію за Вас та інших представниць чарівноъ статі, які мають індивідуальність, не залежать від віянь Моди і думок "натовпу", знають і використовують закони гармонії і краси.
Мій вірш спрямований до решти, яка, НМСД - досить значна.
А чоловіків ця тема взагалі не надто турбує, тому серед них набагато менше стильних.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 14:32:07 ]
Шановна Ніко!
Згідно з вашим підходом наукою, в строгому розумінні, можна назвати тільки точні науки ( якщо я вірно вас зрозумів).
Хай так.
Звісно, з висказаною мною думкою можна сперечатись. Хочете продовжити дискусію?
Я не проти:)
Давайте чітко сформулюємо, що саме є предметом нашої дискусії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-10-29 14:48:07 ]
Тобто, з Ваших слів, значна частина чарівної статі НЕ має індивідуальності, ЗАЛЕЖИТЬ від думок "натовпу", НЕ знає і НЕ використовує закони гармонії і краси? І Ваш ліричний герой (див.Олександр Христенко) покликаний пояснити їм це, навчити і спрямувати, так? Чи не забагато менторства? Чи не заважка ноша?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 15:17:41 ]
Без сумніву: значна частина жінок, так само, як і чоловіків, під тиском массової культури, ЗМІ, пропаганди, моди, загальноприйнятих думок не в змозі вільно розкрити свою індивідуальність.
Мій літгерой підняв цю тему, в надії, що хтось задумається і можливо вирішить щось змінити (хочаб для себе).
На місію Гуру, вчителя, чи спасителя жіноцтва я не претендую:)
Хто захоче - той знайде собі вчителів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 16:51:19 ]
"Що до залежності від суспільної думки - погляньте в любу соціологічну, або психологічну книгу, і ви знайдете там наукове підтвердження моєї думки."
Якщо я бачу щось на власні очі через вікно, шукати це в книзі принаймні смішно.
Навчити жінок принципам гармонії і краси? Навчити жінку бути гарною? В неї це або є, або нема. Іншого не дано. І ні журнали, ні вірші тут не допоможуть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 17:32:17 ]
"Якщо я бачу щось на власні очі через вікно, шукати це в книзі принаймні смішно.
Навчити жінок принципам гармонії і краси? Навчити жінку бути гарною? В неї це або є, або нема. Іншого не дано. І ні журнали, ні вірші тут не допоможуть."
Шановна Вандо!
Ваше право довіряти власним поглядам, чи спробувати дослухатись до альтернативної думки.
Що до безглуздості навчання жінок, чи будь кого красі і гармонії, виникає питання: Людина народжується з відчуттям прекрасного, чи навчається цьому на протязі життя? Якщо ці якості вроджені, то ніяке естетичне і культурне виховання не має сенсу. Чи не так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 17:56:40 ]
Я говорю саме про жінок, а не про "будь-кого".
Вчити жінку бути жіночною - це те саме, що кішку бути кішкою, це абсурдно. Справжня жінка завжди віднайде себе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 17:57:25 ]
Здатність жінок підвищувати свій культурний рівень досить переконливо, на мій погляд, зображена у п'єсі Б.Шоу "Пігмаліон".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 18:04:58 ]
Що до жіночності справжньої жінки - є досить переконливі дослідження, які показують, що жінка, яка в дитьинстві не отримала достатньої кількості материнської любові - не здатна повноцінно любити своє дитя.
Так само, багато дівчаток, не отримавших тепла і ласки, виростають "фрігідними" жінками. Але, якщо їм пощастить зустріти лагідного чоловіка - їхня чутливість може стати нормальною.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 18:12:35 ]
Ми тут, здається, "О Моде" говоримо, а не про фригідність і культурний рівень...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 18:22:46 ]
Так це ж пов'язані речі.
Мода - це загальноприйнятий тимчасовий стереотип, що до того, який стиль одягу і зовнішності вважати достойним похвали.
Якщо культурний рівень людини низький - вона покірно підкоряється суспільній думці, а якщо високий - шукає і знаходить свій стиль. А вчитись, як відомо - ніколи не пізно(було б бажання)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 18:31:54 ]
Не варто тлумачити дорослій сучасній жінці, що таке мода і з чим вона пов"язана :)
От не збагну, звідки у п. Христенка непереборне бажання повчати і виховувати, а особливо, жінок. І звідки таке зверхнє і "поблажливе" до них ставлення. Можливо, варто дізнатися, що кажуть про це відповідні дослідження? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 19:04:19 ]
Шановна Вандо!
Повчати будь-кого, певно, що не варто:)
А до жінок я ставлюсь аж ніяк не зверхньо, а з повагою і любов'ю. І свої погляди та знання - не нав'язую. Я просто ними ділюсь. Кому вони потрібні і цікаві - дослухаються, кому ні - ні. Ось і все:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Чорногуз (М.К./М.К.) [ 2009-10-28 20:10:31 ]
Браво, пане майстре! Абсолютно поділяю Вашу позицію в питанні моди і красі наших жінок і набутті власного стилю вдягатися. І виклад - бездоганний.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 11:51:50 ]
Дякую, пане Ярославе!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Анна Багінська (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-29 15:23:40 ]
Дуже гарний вірш!А головне правдивий!!Потрібно його показати моїм однокласницям-дурепам, Він точно про них...Добре, що Ви Олександре піднімаєте такі питання!!!+1000


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 15:54:12 ]
Щиро радію, що і молодь мене почула.
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Овчар (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 16:39:19 ]
С У П Е Р!!!
Іноді задумуюся, що з такою "модою" пропадає чоловічий інтерес до жіночих принад...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 16:56:45 ]
Дякую, Олесю:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 16:42:10 ]
А Вам как ?- простая/помогают. Та й інші..." Вот такая беда" Понравилось. С ув. В.)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 16:55:57 ]
Согласен - не идеально.
У меня были претензии не столько к Вашим рифмам, сколько к беспристрастности Чернявки, упрекавшей мои недочёты.
Надеюсь - без обид?
С уважением, Александр:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 17:11:10 ]
Вы имели в виду, наверное, "к пристрастности Чернявки, упрекающей меня за недочёты"?
А я вспоминаю слова Ярослава Нечуйвитра о том, что комментатор сам решает когда, что и кому говорить.
Или только Вы можете "упрекать за недочеты"?
А может, у меня к Вам страсть,Александр?:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 17:17:08 ]
Ой, Чорнявко!
Ще не роззгледів, чи то пристрасть, але що не байдужість - це точно!
Дякую, Любо( без іронії)!
Мені імпонує увага жінки, особливо Чорнявої!
Бажаю гарного настрою і нових творчих здобутків:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вітер Ночі (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 16:59:41 ]
:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 18:13:44 ]
Олександре!
та Ви гоните :))
"предмет нашої дискусії"?
шановний, моя ремарка стосувалась виключно того, що Ви намагаєтесь наводити арґументи на підкріплення Вашої точки зору, спираючись на певні наукові дослідження. які щодо обговорюваного тут питання мають дещо відносну наукову цінність, а отже, і арґументом, як таким, бути не можуть. принаймні, тут і зараз :)
а мова, мій любий Олександре, ведеться про вірш, який наче і про жінок, проте скоріше виглядає переліком стереотипів.
і звісно, ніякої дискусії.
ібо ап чьом? :)

ппц... то єсть, п.с. любий Олександре, своїми міркуваннями щодо фригідності чи нездатності до любові окремих жінок (спираєтесь Ви на дослідження чи на власні тонкі спостереження), Ви щонайменше викликаєте подив. не варто піднімати суперечливі питання, якщо Ви не вельми у них компетентні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 18:35:39 ]
Люба Ніко!
Якщо ми будемо обговорювати тільки питання, в яких являємось виключно компетентними (професіоналами) - то боюсь на ПМ запанує цілковита тиша. Я висловив свої думки, спираючись на певні знання і досвід ( хоч і являюсь у цих питаннях любителем, а не професіоналом). То ж моя компетентність знаходиться на рівні любителя,досить давно цікавлящогося цими питаннями.
Якщо Вас мій рівень компетенції не задовольняє - нав'язуватись не буду.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 18:39:38 ]
любий Олександре!
"такі питання" взагалі краще обговорювати не на ПМі, а на формумах для психологів-любителів і відчайдушних домогосподарок :) а на ПМі все ж краще повернутись до поезії. бо якщо кожен почне обговорювати ті питання, які їх давно цікавлять, уявіть на що перетвориться ресурс і мізки нещасних випадкових читачів :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 18:54:23 ]
Люба Ніко!
Здається, Ви праві.:)
Ця дискусія - просто флуктуація, яка почалась з сумніву, чи потрібно в поезії зачепати тему Моди.
Оськільки декому з читачив ця тема цікава, то чом би й ні?
Цілком погоджуюсь, що дискусія зайшла надто далеко від поезії. Буває (надто розгорілись пристрасті):)
На цьому, з Вашого дозволу - поставимо крапку.
Шануйтесь:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 18:58:34 ]
та вже шануватимусь, любий Олександре! :)
проте, йдеться не про доцільність тієї чи іншої теми, а швидше про спосіб і рівень майстерності висвітлення обраної теми.
будьте і тримайтеся!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 19:07:38 ]
Що до майстерності - досить спірне питання:)
Все залежить від критеріїв, згідно з якими ту саму майстерність оцінювати.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-29 19:25:48 ]
"и опять я проснулся на том же самом месте" (С) ("Рукопись, найденная в Сарагосе")


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-29 20:47:07 ]
критерії встановлюють професійні редактори з філол. освітою. читачі просто сприймають тексти, порівнюючи їх з текстами інших авторів. і вже на основі цього роблять висновки на користь того чи іншого твору, того чи іншого автора. спираючись виключно на свій смак. тож, усе, звісно, вкрай суб*єктивно :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 11:54:42 ]
"професійні редактори з філол. освітою" - можуть дати професійну оцінку з точки зору техніки виконання і правильності мови. А хто буде визначати естетичну, духовну та інтелектуальну цінність твору?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 12:32:27 ]
Люба Чорнявко!
Ми вже немало списів поламали і гострих слів вищербили, а до суті розбіжності між нашими поглядами - не докопались. А суть проста: ми шануємо різні поетичні стилі. Напрошується аналогія в музиці: одні люблять джаз, а інші - популярну музику. У кожного свої кумири і критерії оцінки майстерності. Виходи два:
або знайти спільні критерії, або залишити все, як є. Цінителі джазу хай слухають і пишуть джаз, а цінителі поп - хай пишуть і слухають поп.
Звісно, бажано, щоб обидві сторони поступово наближались і взаємозбагачувались. Але це важкий і довгий процес. Тому не варто очікувати що прихильники однієї із сторін раптом "прозріють" і перейдуть в інший табір.
Я - не прибічник конфронтацій і війн, а навпаки - за мирне, взаємовигідне співіснування.
То як - мир?
:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-30 12:46:47 ]
сподіваюсь не застати тих часів, коли джаз почне збагачуватись попом :)
вважаю на цьому нашу, вибачте на слові, дискусію, вичерпаною.
шануйтеся,
любий Олександре :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 12:51:36 ]
"Хто буде визначати естетичну, духовну та інтелектуальну цінність твору?"
Це роблять і будуть робити професійні літературні критики.
Щодо збагачування джазу попом, це щось на кшталт того, як Забужко буде збагачуватися у Дарьї Донцової...Ноу комментс.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 13:04:08 ]
Ну, ось і маєш!
Чим не амазонки?
Який там мир?
Війна, до знищення останнього інакодумця!
Залишилась надія тільки на Чорнявку.
Люба ще не сказала свого останнього слова.
Надія помирає тільки разом з Любов'ю.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 13:37:19 ]
Любий Олександре!
А хіба в нас була війна? Це ж просто милі інтелектуальні ігри на свіжому повітрі (які інколи переходили у фізичні вправи для оздоровлення організму :)
Я б не звужувала все до рівня смаків. Бо наші розбіжності глобальніші. Між ними така ж відстань, як між цими рядками:
"Тихая лунная ночь…
Слышно, как в глубине каштана
Ядрышко гложет червяк."
і
"Трактор в полі дир-дир-дир,
Ми за мир, ми за мир!"

Це вже не смаки. Це різна філософія і естетика.
Для мене, як для читача, важливі не тільки зміст (навіть, не стільки зміст), скільки єдність того й іншого зміста і форми). Я не хочу, щоб мені все розжовували і вкладали до рота, до того ж допомагаючи проковтнути. Тому Ваше порівняння з музикою справедливі лише в тому випадку, коли йдеться про саме - музику, а не про джаз і, скажімо, лясканину кухонних кришок. А поезія - та ж музика, і в ній чудово можуть вживатися всі жанри. Справа ж не в жанрах, а у виконавцях :(
Тому все, вочевидь, залишиться так, як є, і кожний на цій плантації поливатиме свої грядки :)
Головне втримуватися в цивілізованих рамках.Чого нам усім і бажаю :)
Завжди до Ваших послуг,


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 14:54:45 ]
Дякую Любо!
Я порівняв Ваші уподобання в поезії з джазом, а Ви мої - з лясканням кухонних кришок. Не вельми щедро з Вашого боку. Я розраховував хоча б на "попсу". Але маємо те. що маємо:)
Тим не менше - дякую за толерантність і за готовність до співіснування.
Принаймні в останньому, Ви цілком виправдали мої сподівання. І за це я Вам щиро вдячний:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 15:03:32 ]
Сашо! Та я не уподобання наші порівнювала, а музику і не-музику :) Тому для подальших наших дискусій бажано, щоб ми розуміли, про що йдеться.
Щиро,


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 15:26:50 ]
Тобто, Ви (Чорнява Жінка, Ніка Новікова,Ванда Нова і т.д.) пишете поезію, а МИ ( А.Христенко, Т.Левицька і т.д.) - щось первісно-примітивне (схоже на неондертальський діалект) і звісно - з поезією нічого спільного не має.
Я вірно Вас зрозумів?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 15:43:49 ]
Сашо, Ви знову робите якісь чудні висновки з моїх слів. Це стає вже традицією :) Я лише натякала, що будь-яке порівняння кульгає, як ото Ваше з джазом і попсою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 15:56:27 ]
Воно і не дивно, Любо.
Ми досить різні: і в світогляді, і в поезії, і в думках.
Радий з того, що ми все ж не перейшли на особистості, виявивши взаємоповагу.
:)
p.s. Не люблю ворогувати. Люблю дружити:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 16:15:34 ]
"Ви (Чорнява Жінка, Ніка Новікова,Ванда Нова і т.д.) пишете поезію, а МИ ( А.Христенко, Т.Левицька і т.д.) - щось первісно-примітивне" (c)

Дивовижні висновки. Хіба це важко збагнути, що ми говоримо про різницю творчих напрямків чи стилів - УЗАГАЛІ, а не про власну_нашу_вашу творчість?...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 16:26:25 ]
Шановна Вандо!
Вдячний, що у цій дискусії Ви не перейшли на особистості.
А збагнути, про що саме йдеться було нелегко, зважаючи на вислів Ніки Новікової:
"йдеться не про доцільність тієї чи іншої теми, а швидше про спосіб і рівень майстерності висвітлення ..."
Можливо, я невірно трактував цей натяк?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 17:02:43 ]
Ні в цій, ні в якійсь іншій дискусії щодо загальних питань у творчості. Звичайно, крім дискусій, явно присвячених якійсь певній особистості.

Співчуваю людям, які схильні всюди шукати "натяки" на свою особистість. Варто якось від цього абстрагуватися :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 17:07:44 ]
Дякую, Вандо:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2009-10-30 15:59:16 ]
Вибачаюсь, що я зі своїми 5-ма центами.
Поезія - це власний смак. От і все. Кожен любить те, що прийшлось
до смаку. Коли мені якийсь стиль поезії (чи автор) не-до-смаку -
то хоч вбийте мене - а насилу любитись не будеться.
Наприклад у музиці - ненавиджу оперу, блін - то що я тоді
профан у музиці? Я і попсу люблю слухати, коли є настрій -
чи мені лише обмежуватись авоніями бардівської пісні?
і тд. і т.п.....


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василина Іванина (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 16:05:27 ]
а в мене чомусь склалося враження,
пане Олександре, що Ви тут, у цій дискусії, граєте певну роль :))
а думаєте насправді по-іншому;
і не знаю, чому виникло таке враження :(
тобто, начебто прикидаєтеся, чомусь хочете приховати Ваші справжні погляди на поетичну творчість :)
Звісно, це моє суб’єктивне враження, може,й дуже помилкове :((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 16:18:23 ]
Намагаюсь бути щирим (в межах пристойності, звісно):)
Здається, у відстоюванні власної точки зору я досить послідовний. Підтвердження цьому Ви можете знайти у дискусіях на сторінках Т.Левицької і С.Жадана.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-10-30 17:21:32 ]
Олександре.
я щиро вірю, що у будь-якиому вислові можна знайти натяк на будь-що! було би бажання :)
що ж до моїх, процитованих Вами, слів: "йдеться не про доцільність тієї чи іншої теми, а швидше про спосіб і рівень майстерності висвітлення ...", то я мала на увазі (офакмоймоск!), що обговорюючи тексти, не варто загалом торкатись доцільності тієї чи іншої тематики - теми, яку розкриває автор (наприклад, як у вас: тема - про моду). тематику автор обирає і розвиває на свій смак. натомість, зветрати увагу і вести обговорення варто суто щодо техніки виконання того чи іншого твору (тобто, обговорювати недоліки і вдалі місця тексту, хороші-погані рими, вдалі-тупі образи, стача-нестача розділових знаків, вдалість-невдалість розміру, орфографічні помилки тощо). до того ж, єдина можливість внести зміни у тематику твору - це видалити твір, у той час як стосовно техніки можливі і більш конструктивні вирішення :)
Ви розумієте що я маю на увазі, любий Олександре? я ж не сваритись із Вами сюди ходжу, насправді. а виключно заради конструктивної і дружньої розмови.
для сварки ж мені вистачило б і трьох слів. які я, за бажанням, давно вже написала б :)

дружньо,
НН.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-30 17:41:03 ]
Дякую, Ніко:)
Щиро радий, що наша дискусія завершилась на дружній ноті.
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Анна Багінська (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-02 11:05:35 ]
ЛЮДИ!!!!!Про що ви сперечаєтесь????
Поезія це частинка душі, а оскільки всі ми різні то і поезія різна...кожен вкладає в поезію частинку себе , а справа інших приймати ту частинку, або ні...от і все Як казав хтось там Про смаки не сперечаються, а ви якраз це і робите...Те що для одної людини Геніальне для іншої повне фуфло.Поезія таксамо як музика про це вже писалось вище...але я бшвидше порівняла рок і поп чіткої межі нема але одні інших просто не сприймають...Люди не женіться за тенденціями пишіть поезію для себе...!!!Комусь не подобається най напише краще!!!Можливо я помиляюсь, але так буде менше суперечок!!!Ну от який вам сенс сперечатись через якусь думку, щось доводити перш за все собі а не автору...не сперечайтесь просто скажіть те подобається те ні!!!Те буду читати а це не хочу і все ніхто не заставить мене читати Блока А мою подружку Моррісона..от і все..про смаки (моду, стиль)не сперечаються про них або пишуть , або мовчать..
короч не знаю я чи вийшло в мене передати свою думку...думайте самі..



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2009-11-02 11:50:52 ]
бачите, Ольго-Анно, кожного разу, коли хтось один починає будувати свої висловлювання в дусі "а я знаю, як треба!", чомусь неодмінно хочеться написати йому щось у відповідь :) не будьте настільки категоричною, Оленько-Анно. усі, хто виклав тут свою думку - люди дорослі і зрілі у своїх смаках. і ніколи б не повелись на дешеву суперечку: та мій Моцарт поб*є твого Моісєєва однією правою!! дааа?! а ти знаєш, що тоді мій Моісєєв зробить з твоїм моцартом?!?... чи щось у цьому роді :) Ви, звісно, могли не помітити, але тематика тутошньої дискусії трохи ширша, ніж звичайна різність смаків. бо як відомо, на смак і колір усі фломастери які? правильно! заправлені спиртом! :)
дивіться ширше, люба Олю-Аню.

з повагою,


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-02 16:15:27 ]
і глибже, люба Олю-Аню :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Анна Багінська (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-24 17:25:24 ]
Ладно не буду я нічого писати, бо всеодно ви сприймете в штики, або я прийму в штики)))
Просто ваші суперечки якісь смішні...
А на Олександра ви накинулись(сорі за це слово не змогла підіьрати аналог)тільки тому, що сприйняли цей вірш яяк образу в свою сторону, як випад...
хоча можливо що я просто нічорта не розуміюсь в житті..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-11-24 17:29:22 ]
усе можливо :)))