ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.11.24 21:57
По кілька сот разів «несмій»
«Не сумнівайся, ти тут зайвий»
І як чужому навздогін:
«Усіх нещасть провайдер…»
«Там не сиди і не чіпай
І не дивись… сходи в комору
І не музИч і не співай» —
Мабуть родивсь не впору?

Сонце Місяць
2024.11.24 20:42
святику тридцять, сват позивний
простосердечний, а не дурний
багатослів’я для нього чуже
набої звичаєм не береже

загинути просто в будь-яку мить
повсюди розтяжок купа & мін
але казав побратим василь

Іван Потьомкін
2024.11.24 19:38
Коли сина з першого класу перевели в третій, батько вирішив поїхати з ним до Києва, показати дім, де прожив тридцять років поспіль, а головне – школу, де сам вчився. І ось вони в Києві. Не без хвилювання заходить батько в школу і першим стрічає завгоспа

Євген Федчук
2024.11.24 13:21
Андрія Боголюбського вважають москалі
Найпершим поміж всіх великоросів.
І носяться з тим виродком ще й досі.
Чим цей «герой» прославивсь на землі?
Жорстокий був і лютий, наче звір,
Не то чужі, свої його боялись,
З підступністю й жорстокістю спізнали

Микола Дудар
2024.11.24 09:26
Коли я вийду з темноти
Ковтнути жменьку Світла
Чи хвилюватимешся ти
Що то не я, а вітер…
Чи уявлятимеш, що в ніч
Лише одне бажання
Почути знов: « не в тому річ…»
І буде ще питання:

Тетяна Левицька
2024.11.24 08:07
Не розлюбила, а відпустила —
Любов не здатна відтяти крила!
Лети, як хочеш, у даль високу,
Мій волелюбний, зірчастий Сокіл.
За сніжні хмари, туди де вічність
Лоскоче вії промінням ніжним,
Несе цунамі на гострім вістрі
У сиве пір'я свавільний вітер

Козак Дума
2024.11.24 07:56
У повітрі якась загадковість,
влаштували світила парад,
і дочитує осені повість
з книги Неба сумний листопад…

Опустились сніжинки скраєчку
на ранкові уламки часу.
Свіжознесене сонця яєчко

Микола Соболь
2024.11.24 06:40
Над рікою стелиться туман,
холодіють листопада ночі.
Ти була найкращою з оман
і від тебе геть іти не хочу.
Для розлуки ніби ще не час
дзиґарі відлічують хвилини.
Господи, помилуй грішних нас
від Адама з Євою до нині.

Віктор Кучерук
2024.11.24 06:22
Як розповів, то пожурила,
Іще й очам вказала шлях
Повз чорториї повносилі
До очеретяних дівах.
Я сотні раз до них приходив
У снах сполоханих своїх
І зі снопами хороводи
Водив щоразу їй на сміх.

Тетяна Левицька
2024.11.23 20:48
Мчав потяг на семи вітрилах
із осені в зимову казку.
Натхненна Муза білокрила
з сонливих віч знімала маску.

А за вікном купейним бігли
засніжених картин пейзажі.
Зима минуле вкрила білим,

Іван Потьомкін
2024.11.23 17:20
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Ігор Шоха
2024.11.23 16:51
                        І
Минуле на віки не радує нікого,
але у той же час на фініші доріг
вертаємо роки, які вартують того,
аби на схилі літ не забувати їх.

                        ІІ
Ганяли і мене як у окропі муху.

Олександр Сушко
2024.11.23 16:11
У світі нема справедливості,
Ні правди, ні ґлузду, ні рівності,
Зневажені мамині цінності,
Поламане правді крило.

Торгуємо тілом і гідністю,
У бога випрошуєм милості,
А в пазусі - пригорща підлості,

Світлана Пирогова
2024.11.23 15:55
А пізня осінь пахне особливо,
Лоскоче листям тротуари і дороги.
Хоч небо сизе кліпає мінливо,
Вдивляється: чиїсь рахує кроки.
Такі бажані, тихі, неповторні,
Як сонця довгожданого танок проміння
В кущах шипшини, у кленових кронах.
В оголеній душі ле

Володимир Каразуб
2024.11.23 10:26
Щодо вічності. Там де сходяться
Вітер в пару сплітаючись з хмарою,
Безконечність лихою подобою,
Звіром кинеться до очей.
Щодо погляду. Погляд втоплений,
І нажаханий часоплинністтю,
Завмирає і далі без префіксу
Розчиняється в крові твоїй.

Микола Дудар
2024.11.23 09:17
Надмірним днем, умовним днем
Приблизно по обіді
Зійшлись з тобою з різних тем —
Віват — у цьому світі
Такі красиві, молоді
Аж надто моложаві
Серед мовчань, поміж подій
В своїй недодержаві…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Микола Левандівський (1981) / Вірші / SKYLINE

 * * *
на уламках мого
світу
не збудуєш дім
твої спогади
невмиті
сонце між
колін

мідь уламками
прокисла
у пронизаних
серцях
ненавмисно
як намисто
розриваю час

на уламках мого
неба
ковдрою комет
оповили
руки-стебла
місяця хребет.
2009




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-11-27 16:48:04
Переглядів сторінки твору 14105
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.965 / 5.5  (4.986 / 5.36)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.314 / 5.25)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.762
Потреба в критиці найстрогішій
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Поезія Модернізму і Неомодернізму
Автор востаннє на сайті 2013.01.10 15:16
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 16:59:42 ]
Привіт! Сподобався твір - це твій новий рівень, як на мене. "Оповили руки-стебла місяця хребет" - респект)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 17:04:07 ]
Привіт! Дякую сердечно! Новий рівень? Сам не знаю, можливо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 17:24:10 ]
Новий-новий. Відчувається - у взаємозв"язках, нових гранях образності.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 17:05:12 ]
Я Віталію видалив другий коментар, бо він дублював перший. сподіваюся, що ти не образишся?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 17:13:44 ]
Ображатись не вмію взагалі)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-11-27 17:07:25 ]
А сонце між колін - це, таки, чудово!!!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 17:12:09 ]
Підтримую!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Долотовський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 17:25:59 ]
так слова Ви вмієте вправно до купи ліпити! як казали в старовнину - прикладно!!!
але ці метафори! як Ви їх так ото напидумали?
ковдра комет, місяця хребет, сонце між колін...
це якийсь жах! просто маячня!!!
а "спогади невмиті" лише нагадали Лермонтова:
"Прощай немытая Россия!"

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 12:27:58 ]
:) Даруйте критику і панове, що були присутні на сторіночця за моєї відсутності, але я забіг на рідний (для мене) сайт і помітив дискусію, ба, навіть полеміку. Мене це дуже потішило, оскільки я є людиною творчого складу, критично налаштованого (в силу професійної заангажованості). Думаю, що цей відгук не є найгіршим. Я свідомий того, що не одному читачеві (критику) такі образи видадуться маячнею, але це не так! Я тут з вами погодитися не можу! Нещодавно я залогінився на львівському Літклубі. Отам з'явилася автура, яка дійсно ліпить що-попало, типу стьоб-поезії... далі продовжувати не хочу. Може ви й знаєте про такі "твори". Тобто, справжню маячсню, яка не стоїть взагалі поруч з поезією ви, мабуть і не бачили? Я в сенсі писання віршів, віршування пережив і еволюцію, і революцію (я саме так це сприймаю). Якщо вам не прийнятні ці образи чи метафори - це нормально. Очевидно ми надто по-різному розуміємо систему віршування, образів, метафор, меж поетики і поезії, тому селяві. Я пишу в іншій традиції і сповідую інші засади і канони. Нарешті, мені самому приємно, що мої "спогади невмиті" мають таку тяглість. Лєрмонтова читав, російських класіков уважаєм, але цей образ прийшов мені спонтанно і мимовільно, тому такий збіг випадковий.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-11-27 17:48:50 ]
Сонце між колін - це не маячня, а прискіпування!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Долотовський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 19:43:24 ]
От до чого тут прискіпування? У Вас, добродійко, є якась версія про семантику цього "сонця"? Наскільки мені відомо між колін навіть чакри жодної немає :-))) Я там розуміє ще деякі паети сонуе між долонь тримають...але між коліньми тримати сонце якось воно не естетично...Хоча можна уявити собі стоїть юнка, ноги на ширині плечей, сходить сонце, а юнак, що лежить на траві дивиться на те сонце, що піднялося до рівня колін...не знаю: на колір і смак - товариш не всяк!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 12:48:58 ]
Та чакри тут взагалі ні дочого! Хто тут пает треба ще з'ясувати. Ви настільки буквально зрозуміли цей образ. Семантика тут дуже різна, і, між іншим я не нав'язую читачу конкретне задане тлумачення цього сонця. Наприклад, одна з версій. Спогади невмиті - чисті і автентичні спогади, не редаговані ніким, властиво суб'єктивні, навіть наївні, схожі на сонце, часточку сонця, що через фізичні закони може з'явитися між колін! Якщо бути буквальним, можна трактувати так як ви, але не обов'язково, щоб дівчина чи жінка стояла на ширині плечей. Може вона лежить на грудях у коханого і вони дивляться на схід чи захід сонця?!! Еротичний підтекст тут задумувався, але не як стрижневий! Тому, вуаля! Зрештою, на колір і смак... ви самі відповіли на свої зауваги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2009-11-27 19:54:42 ]
пан Роман Ви точно не пает, тому будь-які пояснення неможливі

:-)

Миколі вітання із успіхом


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Долотовський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 22:59:40 ]
ага, це мабуть кандидат на звання чергового "генія"...розберуся з Левандовськими сонцями між колінами і до Ваших Сонць-Місяців доберуся :-))))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-27 23:29:37 ]
Ось вона і зверхність, і безвідповідальна гра словами.
До речі, пане Романе, ще одним фундаментальним принципом у нас є доброзичливість, тобто шукати можливості допомогти, а не втопити. Бо у кожного автора є слабкі місця, навіть у найнайнай знаменитіших авторів.

Отже, дуже раджу вам трохи відпочити від сарказмів, і заслужити собі добрі сни хоч-якоюсь душевною теплотою, вона ж у вас повинна бути?
А ще, є в мене відчуття, що потрібно нашим авторам трохи відпочити від гострої критики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 12:33:20 ]
Критику я спримаю, але коректну. На генія я не претендую, а розбиратися зі мною, мабуть не у вашій компетенції!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 12:30:17 ]
Сонце Місяцю дякую за підтримку і за теплі слова, може вірш не такий і поганий, раз викликав таку бурю в склянці води. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-11-27 21:29:59 ]
То ж сонце між колін не кожному тримати.
У когось-дім з небес, у когось - вбога хата...
Семантика долонь , естетика війни,
Що ти не зрозумів, не має в тім вини.
А лиш вино солоне і слово,як колючка
Верблюжа...(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Долотовський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 23:05:32 ]
о.к. зрозуміло...що там за "сонце між колін" Ви також не втямили...про "семантику долонь" це Ви класно придумали! можна ще про ситаксис гомілкового суглобу поговорити...........
:-))))))))))))))))))))))))))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 12:35:59 ]
Супер! Цей коментар поетично гарно обіграний! Приємно вас бачити на сторінці!!! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-27 23:31:05 ]
Ось і це словечко "паети" - це ви дарма, - прямі образи, і від кого? Оце і найобразливіше, пане Романе.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 23:33:53 ]
а ви його покарайте і заблокуйте)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ні Но (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-27 23:36:56 ]
та зрештою
нехай хоч хтось висловлює свою думку прямо.
поки вона висловлюється цензурно.
людина дуже розумна,
це прекрасно видно з коментарів,
а сленг - особиста справа кожного.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-27 23:53:29 ]
Розум, Ніко, напевно таки не є чеснотою сам по собі, як не є жодною чеснотою, наприклад, гострота скальпелю. Головне у чиїх руках. Тобто, на мою скромну думку, розум мав би бути просто адекватним поставленому перед собою творчому завданню, але, думаю, помилково вважати, що творчі завдання вирішуються лише за допомогою розуму. Є й інші "приладдя" для точного попадання в ціль.

Отже, пане Романе, критику ви наш немилосердний, є у вас відповідь на найпростіше запитання - чим відрізняється профі від простого аматора?

Але не потрібно образ і приколів, скажіть як ви думаєте?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-28 00:04:19 ]
видно, відпочиває вже наш критик:)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 00:04:24 ]
Мовчите, значить робимо паузу до завтра, після обіду запрошуємо вас знову до нас.

І даємо вам, пане Романе, цей час на підготовку простої, але мудрої відповіді на задане вам запитання, а там побачимо - корисні ви для нас чи ні, бо поки якось усе аж надто однобоко у вас виходить. :(

А ще якийсь зразок вашої творчості додайте, бо все інше не має насправді достатньої ваги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-28 00:17:48 ]
звучить, як ультиматум взагалі-то.

хоча, як на мене, на ПМ давно вже не було кваліфікованої критики.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 10:00:18 ]
Свідомо чи не свідомо Роман Долотовський переходить на образи і зверхність. У першу чергу важлива пристойність і людяність поведінки кожного із нас. А все інше глибоко сумнівні речі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Долотовський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-28 10:38:37 ]
Пане Володимире, не хвилюйтеся так! Я розумію, що будь-яке незаангажоване, іноді різкувате слово сприймається як загроза Вашому дітищу. Ви так цього по-дитячому боїтесь, що вже побачили мою зверхність та бажання перейти на образи Ваших дорогих учнів, які потребують Вашої батьківської уваги та настанов. Тому аби не травмувати Вас та Ваших поетів (зверніть увагу, я не застосував слова "паетів") я не стану більше публікувати свої коментарі та публікувати критичні нариси щодо стану справ у мережевій літературі. Для цього є інші ресурси. Можливо вони толеруватимуть мої думки та стиль. Гарного Вам настрою та живіть собі в мирі!
Пам'ятаєте рядки:
"но скоро колонна за городом скроется, ногами изранив дорогу змею, и Вы не успеете даже расстроится и жизнь снова войдет в колею..." ?
:-)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 17:16:41 ]
На правах автора я хочу втрутитися! Може наша адміністрація нас і береже, бо хоче тримати критичну і толерантну ситуацію на сайті, але травмувати... може когось таке і травмує. Після Літклубу, де мене виматюкав один суб'єкт, травмувати неможливо. А вам наостанок - почитайте тут на сайті останній вірш М. Семенка.
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 10:58:25 ]
Пане Романе, кожен переживає за ті речі, за які несе відповідальність. Та і згадайте, для прикладу, різні чинники в історії людства, які приводили до великого хаосу, переворотів, воєн. Хто здатен бачити - легко побачить і в нашому, маленькому, ресурсному житті схожі загрози. Вони існують завжди.
Тобто, не революційний метод, який можливо сповідується на інших літпорталах, а еволюційний - наш пріорітет. Маємо право? :)

А критику можете писати і в нас, і будь-де, але, знову ж таки, чи пасуватиме її писати не зважено, і чи нормальний читач нині сприйматиме слова від невідомої особистості, як істину?
Часи змінилися - бути письменним, на жаль, давно вже не значить писати правду.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-28 12:28:36 ]
Ну так, а як же: ТИХО ДОЛЖНО БЫТЬ В БИБЛИОТЕКЕ!!!(с)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 12:42:39 ]
Чому ж тихо? Творчість промовиста річ, книжки промовисті штучки, а ось вогонь бібліотекам ні до чого, а творчі авторські майстерні тим більше чутливі до негараздів.
Та й відомо на ці теми багато різного:
"Служенье муз не терпит суеты;
Прекрасное должно быть величаво:
Но юность нам советует лукаво,
И шумные нас радуют мечты..."


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-28 13:07:39 ]
Якщо ріку позбавити течії, вона стане ставком. Якщо ставок не чистити, він перетвориться на болото.
Критика - це і є "чищення". Якщо будь-яке здорове начало виганяти з ресурсу через те, що недостатньо реверансів зроблено, це вже не майстерні будуть, а келії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 13:57:10 ]
А раптом, Любо, течія творчості менш за все залежить від критики, і завдання критики тільки підганяти ар'єргарди?
А ще, можливо, до тих місць, де автори безустанно пробивають для річок подальші творчі маршрути, наших любязних і нелюбязних критиків і підпускати не можна, та й не має їх там, начебто?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-28 16:01:46 ]
Я не про творчість окремих авторів, Володю. Я про ресурс в цілому, який поєднує в собі всіх цих авторів. Творча атмосфера - це не тільки наявність віршів (більш вдалих, менш вдалих або зовсім невдалих) і витанцьовування навколо них танцю білого лебедятки. Це ще і дискусії (навіть гострі),це ще протистояння особистостей (навіть різке), це ще боротьба поглядів. І все це, замітьте, зовсім не революційні кроки, а саме еволюційні. Бо вони спрямовані на розвиток.
Позбавлення ж права критикувати - будь кого, окрім "вічно живих", або обмежити критику наявністю чи не наявністю милозвучності,- не сприяє, нмд, розвитку, а має зовсім протилежний вектор. А авторам, які безустанно пробивають для річок подальші творчі маршрути", критика (при вірно вибраному тоні) тільки допоможе в їх безустанній праці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 17:27:06 ]
Аби критик був перед творцем, або хоча би поруч, то він і сам повинен би бути творцем. Творці в критиці-аналітиці звуться, напевно, тільки філософами?
А це вже досить відома річ, добре вивчена.

До речі, адміністрація тиждень тому додала ще одну штучку в користування авторам, - рівні зацікавлення автора в критиці опублікованого твору.
Думаю, що на це теж важливо звертати увагу.

А щодо дискусій, то, я вважаю, Любо, що чим ближча ця дискусія до автора, тим толерантніше має проводитися.

Десь далеко, скажімо на ГАКу, будь-що може відбутися, і це справа їхнього рівня культури і цивілізації...
І це виглядає природно, різні традиції в різних інтернет-інституціях. А поєднати все докупи не виглядає досяжним.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-28 17:45:22 ]
Якщо Ви про критику від пана Романа, то мені здається, він знає, про що каже. Іншими словами, він каже це кваліфіковано (а саме в цьому, наскільки я пам"ятаю, Ви і вбачали сенс). Втім, думаю, його нарис надасть більше аргументів.
Щодо нової можливості у визначенні рівня критики, то, знов таки, на мою скромну думку, коли живий автор ставить у себе позначку, що йому критика "без особливої потреби", це вельми тривожний сигнал. Принаймні, це свідчення того, що "звізда" в його лобі сильно давить на всі інші життєво необхідні органи і члени :)
Стосовно дискусій, Володю, я ж мала на увазі не те позорище з "Моськами_і_Слонами", яке ми кілька днів тому спостерігали. А творчі дискусії, де кожен, кому є що сказати, має право цесказати, і має право переконувати інших, і має право не погоджуватися, відстоюючи свою точку зору, а не впадати в колапс від одного імені автора. Це і є свобода. А без свободи немає і творчості.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Роман Долотовський (Л.П./Л.П.) [ 2009-11-28 17:01:34 ]
Ціхо-ціхо...виходжу на вшпиньках аби ненароком не злякати ваших Муз дрімотних та Пегасів, що пасуться на вічнозелених луках ПМу...
:-)))
Приходьте на ГАК, я там свій нарис "Сітьва Поезія в українському вимірі" повішу...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-11-28 17:10:39 ]
Я думаю, і для ПМ такий нарис був би вельми цікавим. Романе, може, і тут "повісите"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 17:14:31 ]
Оце правильно, пане Романе, а то не гоже дереву без плодів бути, - а за плодами його і пізнається все...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-11-30 12:57:37 ]
Я дуже люблю ім'я Рома. Всі хто Роми вони
а)розумні
б)егоїсти
в)мають в собі якийсь процент симпатичної мені нації
г)... думаю до літеру г до тебе немає чого поки привязувати...
д) я тебе не знаю, отже я ХОЧУ ТВОГО... погляду... критичного. Заходь до мене в салон алфавіт повчимо чи шо...
Не пропадай, чуєш,
Цілую ніжно


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2009-11-28 17:10:48 ]
Цікаві асоціації викликає Ваш вірш, пане Миколо.

А ще - настрій у мене сьогодні несерйозний, закортіло похуліганити:
:)
Місячно хребет біліє-
рибу зжерли вмить,
навіває сонні мрії
пиво, булькотить...
ех, прощай остання пляшко,
ох, на серці - сплін...
Із дивана встати важко -
сонце між колін.

Сподіваюся, пане Миколо, що не образитесь:)

Успіхів і натхнення Вам!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 12:54:14 ]
Зоряночко, можна без пане, за хуліганство дякую. дуже приємно!!! Завжди вам радий!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2009-11-29 23:13:22 ]
Зоряно, сонце між колін дуже витончений образ. Правда не всі його там мають.:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Зоряна Ель (Л.П./М.К.) [ 2009-11-30 09:25:15 ]
:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-11-30 12:49:10 ]
При-и-ві-іт!
Солодко потягується
Ну й шуміли ви...
А привід?..
Миколо, та тут навіршовано м-м-м, приємно як на мене навіршовано, без властивої тобі е-е... брутальності :)
Ти молодець, я вдоволена, проте хочу круасанів, принесеш?..
Алеж шуміли...
В А Ж Н Ы Е
Миколо, милий, тільки щоб круасани з полуничним confiture,
s'il vous plaît.
Цілую ніжно
Люблю
Юля


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 12:58:42 ]
Привіт! Так, нашуміли... Юля вкажи мені, де мені властива брутальність. Любиш круасани? А як же жіноче прагнення до еталонності. Мені круасанів не шкода!!! Ну, добре принесу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Зотова (Л.П./М.К.) [ 2009-12-14 11:41:29 ]
Ну брутальність це те... ну коли ти даєш речам свої імена... :)
З моїм еталонам круасани тільки на користь :))))))))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Редчиць (М.К./М.К.) [ 2009-12-01 15:46:09 ]
Вітаю, п.Миколо! Чи доводилося Вам читати Яна Парандовського "Алхімія слова"? Якщо читали, то
порадьте своїм друзям. А якщо ні, то прочитайте обов'язково...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 11:57:55 ]
Читав пане Іване! І не тільки цю його книгу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Микола Левандівський (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-09 17:33:12 ]
Хоча, можна навіть подякувати Роману Долотовському за своєрідний піар моєї "маячні" чи "маячних" образів, метафор. Хто зна, хто зна...