ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Олександр Христенко (1958) / Вірші

 КОЛЛЕГЕ – ГРЕШНИКУ(философское)
Я о смерти – не шучу...
Сел комарик на свечу,
А она как раз горела...
Огоньком взметнулось тело
И упало в парафин.
Словно гордый сын Афин,
Он всегда стремился к свету,
В жадном поиске ответов...

Думаешь, его душа
Улетела прямо в рай?..
После смерти
Ни «шиша»
Нам не светит –
Так и знай!
(1999-2009)гг.




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-12-02 13:14:43
Переглядів сторінки твору 8016
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (4.950 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.851 / 5.42)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.715
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2020.06.25 11:23
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2009-12-02 13:31:36 ]
Саша, сильное начало.
Ты правильно сказал, что грешникам ничего не светит. Но хочется надеяться...
С теплом,
Коллега


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 13:44:18 ]
Не судіть - несудимі будете. Здається, цим все сказано.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-02 14:11:20 ]
Здається усі начисто поперезабували про всепрощення Господнє... Сашуль, що це за атеїстична єресь?.. ;-)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 14:27:09 ]
Вітаю, Патарочко!
То я про себе і про тих, хто достатньо нагрішив.
Вибачаюсь перед тими, кого моя єресь роздратувала:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-02 16:19:42 ]
По-перше, Сашуль, я рідко роздратовуюсь на когось чи на щось, а по-друге якщо б люди не грішили Господові не було б кого прощати, а це, я тобі скажу, нуднувато... За вірші твої з твоєї чаші усі гріхи повивтікують!!! ;-)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 14:23:25 ]
О!!!
Які люди!
Сама Ванда Нова в гості завітала!
Скромний, справедливий Редактор – новатор!
Для тих, хто не знає, розповім про новий метод досягнення справедливості, винайдений Вандою :
Якщо Хтось не розділяє Ваші думки чи вподобання – йдете вночі (щоб ніхто не бачив) на сторіночку Інакодумцяі без будь-яких коментів ставите йому десяток – другий "потрібних оціночок", щоб через власний рейтинг відчув :Хто Тут Хазяїн, і завбачливо забороняєте Інакодумцю вхід на власну сторіночку ( тобто кляп йому в рот і руки – зв’язані).
Все – „справедливість” торжествує.
Ось так:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:09:36 ]
Не люблю чоловіків-істеричок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:02:59 ]
Саша, а при чем тут "Прометея сын" - Девкалион, с которым ничего подобного не происходило? Может, Вы перепутали его с Икаром, сыном Дедала?

Что касается Вашего возмущения по поводу рейтингов и оценок, то они - всего лишь способ психологического воздействия, выдуманный вовсе не Вандой. Правилами ПМ разрешено ставить 5,25 и даже,кажется,5 - без комментариев. Где здесь нарушение или "новый метод"? И при чем здесь ночь - Вы со свечкой сидели в засаде? :)) То же касается и закрытия страниц. Всё по правилам. А если так уж хочется сказать что-то,есть закладочка "интервью".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:15:53 ]
Вітаю, Любо!
Що до Прометея - слушне зауваження. Дякую. Подумаю:)
Що до ночі - це факт, хоч це і не так важливо.
Звісно, правилами дозволено виставляти оцінки без коментарів. Але коли їх ставлять десятками - це справді схоже на психологічну атаку:)
Справа не в цінках, як Ви вірно сказали, і навіть не в правилах. Справа - у людях.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:26:43 ]
Так, звісно, але Ви чомусь не дивуєтесь з приводу того факту, що дехто поставив Вам без коментарів таку ж купу 5,5. Може, тому, що це сталося зранку? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:33:09 ]
Любо!
Купі 5,5 я був так само здивований, як і купі оцінок, виставлених Вандою.
Просто Ванда була першою.
То ж я лише підчеркнув її авторські права на Новий Метод встановлення справедливості.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:41:25 ]
"Підкреслив" - учіться української мови.

А Новаторське Творче Кредо народного майстра ОХ - "Поезію - масам, критиків - на палі". Раджу запатентувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:52:11 ]
Вандо!
При всій повазі до Вашої поезії і обізнаності в літературі та мові, не можу не зауважити, що Редактор має стримувати свої персональні симпатії, чи антипатії і намагатись бути об'єктивним у своїх оцінках. Бо ті п'ятірки, що Ви мені щедро виставили за останню годину сприймаються не інакше, як емоційна реакція роздратованої жінки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 15:54:04 ]
Яка справедливість, Сашо? Про що Ви? :) Подивіться уважніше на оцінки там, де R1 та R2.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:05:15 ]
Пане ОХ!
Зізнаюся, грішна, мої вам оцінки необ"єктивні - вони завищені. Віднімайте 1 бал, і буде стовідсоткова об"єктивність.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2009-12-02 15:55:06 ]
Підтримую, Олександре!
І до мене нещодавно завітали з кошиком оцінок, щоб понизити рейтинг :)
Шкода, що особиста антипатія переноситься на об'єктивне оцінювання творів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:12:18 ]
Чому Ви сприймаєте найвищі бали як об"єктивні, а нижчі - як вияв антипатії?
Вам хочеться почути правдиву оцінку творів чи тільки бурхливі оплески? Якщо друге - позначте на сторінці, що у Вас нема потреби у критиці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:01:09 ]
Яка особиста антипатія? Не маю честі бути особисто знайомою з панею ТЛ чи паном ОХ.

Я оцінюю самі твори, незалежно від того, скільки їх автора хвалять чи ганять на ресурсі.
А от деяким авторам варто адекватінше оцінювати себе, більше читати хорошої поезії, і менше замикатися в рамках ресурсу, де їм постійно "мажуть медом".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2009-12-02 16:32:34 ]
Вандо, мені "медом не мастили" від самого початку моєї появи на Майстернях. І до критики я завжди прислуховуюся. Але, коли критика є принизливою, то це, погодьтеся, досить некоректно. Щоб не бути голословною, навед з останньої рецензії на мій вірш: "Ще одна, нмд, невдала проба долучитися до цієї теми".
Чому редактор дозволяє собі писати такі коментарі?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:37:42 ]
Що принизливого в тому, що Ваш вірш на думку редактора є невдалим? Окрім того, невдалі твори є в кожного автора, навіть у великих.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:45:43 ]
Тетяно, Ви чітко бачите - "нмд" - тобто, НА МОЮ ДУМКУ. На чиюсь іншу думку, цей вірш геніальний або зворушливий, або ще якийсь. Я висловила своє власне відношення. І в досить коректній формі. Бо я дійсно вважаю, що на такі теми, як Голодомор, не варто так писати. Краще ніяк.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:03:58 ]
Шановні представники Майстер-класу- Олександре і Тетяно! Оскільки Редакція Майстерень надала вам такий статус, це означає, що і вимоги до вас мають бути адекватними. Тому більше подиву викликає оцінювання ваших творів 5,5. Бо це в першу чергу каже про творчий і професійний рівень того, хто оцінює.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:10:55 ]
Ого, Любо!
Здається, кинутий Вами камінь влучив не лише в Любителів Поезії, а і в декого з Ваших колег - Редакторів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:14:23 ]
Ого! зараз Інквізиція займеться порушником.
Упс..але ж надворі не Середньовіччя!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 16:23:04 ]
Сашо! Редактори - не судді, як справедливо зазначив Володимир. А лише індикатори. З цієї точки зору і треба дивитися. У кожного з редакторів свої вподобання і точки зору на творчість у цілому і поезію зокрема. І зрозуміло, що іноді ці вподобання стрічаються на вузькій стежці авторського твору :)
Дивіться на це філософськи.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2009-12-02 16:24:46 ]
ооо, як цікаво! знаєте, панове-незадоволені-своїми-рейтингами-автори, а в мене проблема геть протилежна до Вашої! мене часом перехвалюють, і я не знаю, що з цим робити. кричу "дайош розгромні рецензії!", а чують мене вряди-годи, зате вже якщо чують... :)

Ваші вірші (це стосується і пані Тетяни теж) я читала (не так, щоб уже геть усі, щоправда, але то таке:)). і -ну хоч убий!- дійшла висновку, що вдосконалення вони потребують і вдосконалення значного. це ж саме можна сказати і про ВСІХ на світі віршописців, бо людина (навіть якщо вона- найгеніальніший на планеті геній) - істота недосконала. отож, поет завше має прагнути творчого росту, хіба ні? і радо вітати людей, які їм у цьому рості хочуть сприяти, хіба ні? втім- думайте, як знаєте і знайте, як думаєте.

щиро, я

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Тетяна Левицька (Л.П./М.К.) [ 2009-12-02 16:55:25 ]
Шановна Ганно, погоджуюся з Вами, що треба над собою працювати. І погоджуюся, що мої твори потребують вдосконалення. Автор повинен весь час над собою працювати. Не знаю, як інші, а я зареєструвалася на цьому сайті саме задля того, аби почути конструктивну критику. Але критику об’єктивну, без образ. Я спілкувалася із Юрієм Лазірко, Лесею Романчук, Наталею Терещенко, Ларисою Вировець та з багатьма іншими достойними поетами, які робили мені зауваження щодо віршів так, що мені їм за це хотілося низько вклонитися. Я поважаю їх за вміння робити зауваження, не ображаючи при цьому автора. Це справжні вчителі, до яких хочеться прислуховуватися, яких хочеться наслідувати. Бо словом можна, як окрилити, так і приземлити. І у мене є таке враження, що деякі коментатори навмисно намагаються саме приземляти, аби самим заполонити небо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ванда Нова (М.К./М.К.) [ 2009-12-02 17:36:45 ]
Манера, у якій критик висловлюється - тим більше письмово - буває дуже різною. Ця манера не завжди залежить від професійного рівня критика.

Часом у лаконічному конструктиві може ввижатися упереджена антипатія. Залежить, що ви там захочете побачити. Але не все те, чим воно здається на перший погляд, або в певному настрої.

Небо, шановна Тетяно, для небесних світил, а не для живих авторів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Анна Багінська (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-02 18:14:41 ]
Жесть, правда тут атеїзмом пахне...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-03 09:28:12 ]
Ось бачиш, Сашуль, після такої тривалої дискусії про значення критики в сучасному світі... пані Ольга Анна таки зі мною погодилася щодо душку атеїзму у твоєму творі. Перечитай біблію, сонце моє... ;-)))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-12-03 11:43:51 ]
Що до атеїзму, Ви з Ольгою праві.
Є і такий гріх.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ольга Анна Багінська (Л.П./Л.П.) [ 2009-12-04 16:28:30 ]
Так я погодилась ,але інколи релігія для Бога може бути гіршою образою ніж атеїзм...це я десь прочитала і частково погоджуюсь)))
ПС я не читала дискусію)))