ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

хома дідим
2026.04.15 16:59
квіти троянди квіти лілії
гіацинти
змальовані на цераті
на столі за яким сидиш
що анічого не важить
вір мені синку
але тобі хотілося
ще сотворити вірш

Сергій Губерначук
2026.04.15 16:13
Сію дні крізь сито –
аж трясуться груди.
Ніде правди діти –
буде час мій, буде.

Виросте на дріжджах
вимішане тісто,
й пиріжечка діждем,

Борис Костиря
2026.04.15 12:46
Голос віків звучить
із шухляди столу,
із далекої кімнати,
із потаємних глибин.
Голос віків охрип.
Будь-який забутий голос
зливається з голосом віків.
Голос віків розпадеться,

Тетяна Левицька
2026.04.15 10:44
Цвітуть: конвалії, бузки,
аж млосно понад кручею,
та я плету терпкі думки
із будяка колючого.
Черемха грона снігові
розвіяла по щебеню.
Холодні хмари угорі
перини стелять лебедю.

Олена Побийголод
2026.04.15 06:41
Костянтин Ваншенкін (1925-2012)

Ти любиме, життя,
люди здавна ведуть про це мову.
Ти любиме, життя,
я люблю тебе знову і знову!

Що несе майбуття?

Віктор Кучерук
2026.04.15 05:39
В березні та квітні
Проліски блакитні
Рясно зацвітають у лісах, -
І знедавна вітер
Духом первоцвітів
Швидко та без опору пропах.
І стоїть в повітрі,
В березні та квітні, -

Світлана Пирогова
2026.04.14 22:09
У тому квітні молодість співала,
Цвіт абрикосовий п'янив і дихав,
Хоча оплутали доріг спіралі,
Але запало в серце цвіту диво.

Корона сонця задивлялась. Тепло
тобі і їй у пелюстковім танці.
Позаду залишились лози, терни,

С М
2026.04.14 13:30
У Мангровій Долині ухопивши промінь сонця
Усе коливається від бейбі до ци
Бейбі бейбі чому би не вівторок
О давній демон лиє ром у чаї
Бейбі мила кажи мені що треба
У чому річ кажи мені що за біда
Кажи чому не вернешся додому о
Кажи у чім причина я

Пиріжкарня Асорті
2026.04.14 13:14
Досить складним видався переклад, бо текст був, а з консультантів – лише скупі дані в Інтернеті, підкріплені ексклюзивом давніх свідчень. І ми вже знаємо, що плем'я було маловідомим, і якщо траплявся на узбережжі хто-небудь з нього, то це було не щод

Тетяна Левицька
2026.04.14 12:38
У душевному багатті
ми згораєм, Боже!
Пообіч гробків розп'яття
на Голгофу схоже.
Цвинтар тулиться барвінком
до кори земної.
Навкруги голосять дзвінко
матері Героїв,

Борис Костиря
2026.04.14 11:55
О, скільки непрочитаних книжок
У двері стукають, летять у вікна!
Із царства необхідності стрибок
Здійсниться, ніби полум'я велике.

Книжки стоять, мов роти і полки,
Готові йти у бій за честь і правду.
У них спресовані тяжкі віки,

Іван Потьомкін
2026.04.14 11:14
Розкажи всім, Конотопе,
Як москалів товк ти,
Як облудливій тій чвані
Зробив Іван Канни,
Де уславлена кіннота
Борсалась в болоті.
Як в доспіхах дорогих
Із золота й сталі

Тетяна Левицька
2026.04.13 21:12
Вглядаюсь пильно у портрет —
за тлом скорботи сліз не видно.
Пішов улюблений поет
у потойбіччя самотинно,

лишивши на папері дум:
рожеві мрії, сподівання,
і лірики осінній сум,

Пиріжкарня Асорті
2026.04.13 18:39
загине все що де було
підземний кит і три слони
стрімке вогненне помело
в руках чортів і сатани

дотліють залишки майна
і в позахмарній вишині
вселенська визріє війна

хома дідим
2026.04.13 15:58
я не упевнений
що був хотів
чогось крутіше
і мої вірші
не упевнені
так само
ж
чи у повітрі

Борис Костиря
2026.04.13 12:16
Скільки можна битися
об стіну байдужості,
об стіну мовчання,
натикатися на браму відчаю,
на колючий дріт ненависті,
мінні поля сумніву,
читати партитуру вагань,
пити вино забуття?
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Костянтин Ватульов
2026.04.02

Олеся ніжна
2026.03.31

Майя М
2026.03.29

Олег Богдан
2026.03.28

Андрій Людвіг
2026.03.27

Охмуд Песецький
2026.03.19

Олена Квітуча
2026.03.16






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Юлія Шешуряк / Вірші

 РОЗМОВА
Розгублена, наче іграшка в пральній машинці
дивилася щиро, руками руки стискала
Сидів-думав: Господи, я ж стільки віддав цій жінці
а вона пройшлась по мені, як татаро-монгольська навала

А вона у мене пустила коріння грубе
а вона розлилась по мені як-море-широка
павутиною-медом склеїла мої губи
по полицях розклала чотири десятки років

Тепер сидить не плаче дивиться а я не можу більше
і менше не можу, і в очі не можу - соромно
Вона руками руки стискає (собі, між іншим)
а мені так хочеться не їй віддати останні сорок



(2010)




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-07-16 12:07:15
Переглядів сторінки твору 16124
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.054 / 5.54)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (4.979 / 5.53)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.813
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні оцінювати
Конкурси. Теми Конкурс «Поетичні Майстерні - ІІ півріччя 2009»
Автор востаннє на сайті 2017.09.05 18:18
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 12:21:54 ]
Сильно!
Сподобалось.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 12:30:34 ]
Дуже дякую! Рада.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Зубрій (Л.П./М.К.) [ 2010-07-16 13:33:08 ]
Доброго дня!
:-)
Написав Вам відповідь на своїй сторінці на Ваше бажання отримати збірку. Приїздіть. Адреса - у відповіді.
З повагою...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 13:59:02 ]
Ну, звичайно, а як іншим, то Ви привозите самі)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-16 13:57:39 ]
Існують речі, до яких ми мусимо ставитись не так як би хотілось, а мудрістю філософів, або хай не філософів, а спостерігачів чи астрономів.
Існують зірки, планети, яким до нас немає ніякого діла. І не тому, що вони випромінюють чи не випромінюють далеке, але помітне світло, а тому що вони - це вони, а кожен з нас - це кожен з нас.
Деякі з них можуть вибухати або не вибухати або летіти назустріч нашій планеті чи не летіти.
Так само і будь-хто з нас може робити все, що він робить. Я не кажу про дії, які підпадають під ті чи інші статті карного кодексу чи не співпадають з кодексом якоїсь там суспільної чи іншої моралі чи правил, встановлених всіма нормативними актами в цілому.
Тому я не зауважую і не звертаю увагу на відсутність деяких розділових знаків або збігі приголосних. Кожен автор сам знає, що робить і для чого, і що йому до душі, а що - не до неї.
Цікавий вірш і актуальний хоча би тому, що сорок років прожити, а потім розраховувати на стільки ж - це треба бути довгожителем. Я не проти рекордів.
А владні мужі-законотворці візьмуть і піднімуть вік виходу на пенсію. А працювати мені і зараз не хочеться... І не тільки тому, що хочеться чи не хочеться гуляти-веселитись. А ще і тому, що марно все, чим би не займались. Але це тема іншої розмови.

Дякую за вірш :)))
Вибач мені розлогий коментар.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 14:03:19 ]
:) Дякую за коментар) Кожен відсутній розділовий знак - це моє відчуття. Так само як і кожна літера - маленька чи велика - це все так, як я це бачу. Збіги приголосних - теж відчуття. Це робить схожим поезію на прозу - в сенсі на розповідь про щось. Я намагаюсь розповідати.

Щодо ЛГ і його віку. Якщо, припустимо, йому десь під 60 (з яких 40 витрачено на те, що витрачено) - чому б іще не прожити 40? до ста) Особливо якщо є, заради чого чи кого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-16 14:22:54 ]
(тихенько, не горлаючи) А-а-а, он воно як...
(наче виправдовуючись) А я пишу не дуже лаконічні коментарі, а їхні обсяги не всім подобаються. Напишу короткий, концентрований, то дехто знаходить в них менторство. Може, вони його шукають з великим бажанням знайти? Чи самі такі? Слава богу, що їх - лічені одиниці.

Ранні шлюби - от і виникають такі безкомпромісні драми. ЛГ могли оженитись будь-коли, а почати разом спати-жити могли і в 16. Якщо не раніше...



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 14:58:43 ]
В 16 - все одно під 60 :) Ну, давайте уявимо, що вони знайомі з дитинства.

Щодо коментарів... Насправді, розмір не має значення ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2010-07-19 12:25:34 ]
А якщо припустити, що ЛГ власне 40 років, і він вважає все своє життя поруйнованим і цим шлюбом, і цією жінкою, і тою сімейною рутиною, і нерозумінням і цілою купою інших речей та відчуттів, які виникають між подружжям


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-19 14:40:14 ]
Андрію, в 40 років якраз час починати нове життя.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2010-07-21 12:03:43 ]
Юле, починати нове життя можна і в тридцять, або тридцять три або ще колись


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-21 12:09:23 ]
Так, звичайно. Головне не заплутатись в цих нових життях.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Андрій Мирохович (М.К./Л.П.) [ 2010-07-21 12:38:52 ]
Або в собі


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-21 12:18:49 ]
І не сидіти над мискою з супом чи над компотом як за клавіатурою, якщо ти маніяк-інтернетівець, і не плутати Таню з Манею, якщо ти ловелас, і не шепотіти ті ж самі слова про одне і те ж сьогодні одній, а післязавтра - двом наступним.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 15:02:02 ]
Я прибрала картинку. Бо - не обов"язково сприймати ліричних героїв як подружжя. Це може бути син і мати. Мені так навіть більше подоюається. Владна мати, з якою до цих пір живе її сорокарічний син. Вона не дає йому одружитися, бо ревнує. А він її любить, хоч і розуміє, що треба і про себе подумати. Вона маніпулює його почуттями. І от вони сіли на кухні і розмовляють.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-16 15:32:28 ]
Погано уявляю, якими медами вона склеїла губи.
То нехай сам читач визначає, що там за трагедія.
Погано уявляю як руками можна стискати собі руки.
Руки, ІМХО, можна накладати на себе, своїми (чи своєю) стискати чиїсь або чиюсь, їхз можна заламувати або ламати (у переносному значенні).
Але це мої міркування.
А в тебе - свої.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 15:59:21 ]
показати, як? :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 16:00:07 ]
мед тут не в прямому значенні


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 17:34:48 ]
:))) Що ж, класний вірш! Думаю, там, де можна подивитися , як складають руки -все не так.:) А Вашого героя шкода.(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 17:38:52 ]
Так, шкода... Але такого так багато у житті. Дякую за візит та відгук!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Зубрій (Л.П./М.К.) [ 2010-07-16 18:23:12 ]
Доброго дня!
:-)
Ну, інших я знаю трохи довше, ніж Вас. А відвезти я обіцяв тільки Ярославу, а пану Гаррібальду запропонував вибір. А які пропозиції по способу отримання маєте Ви? :-)
З повагою...

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Степаненко (М.К./М.К.) [ 2010-07-16 22:17:26 ]
Павутиною-медом склеїла мої губи!..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-19 14:40:44 ]
;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2010-07-17 00:51:45 ]
Даруйте, що так незграбно втручаюсь, але твір дійсно
заслуговує на увагу. Тому незграбно мовчатиму, бо
гадаю, що мова йде виключно про шлюб - "зону сімей-
ного режиму"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-19 09:23:04 ]
Дякую-дякую за немовчання)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-07-17 09:32:41 ]
а це шось не дуже)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-19 09:21:45 ]
аргументуй


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 20:37:18 ]
по-перше, епітет "щирий" в поетич. тексті для мене найчастіше є сигналом, що далі читати не варто)
по-друге, подібні теми рідко вдаються жінкам (за невеликим винятком)
мовчу про техніку, ти сама знаєш, що тут все гуд)
підходжу до найголовнішого) я казав, що теми такі рідко вдаються жінкам
виходить, що ти якраз і є тою рідкісною жінкою, якій вдалося)
а з чого я почав?
так, Юлю, геть заплутала ти мене)
мабуть, причманів))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 09:23:59 ]
:):):) Олег, а резюме - я є тою рідкісною жінкою, якій вдалося заплутати і примусити чманіти? :) ;) Бо комент кажись про це, а не про вірш ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-07-20 10:27:32 ]
))в даному випадку я говорив за когорту "зайків" Майстерень..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 10:34:07 ]
я теж ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віктор Цимбалюк (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-19 17:27:05 ]
...Щось в цьому є... Так "нєподєцкі" ви пройшлися... Мене найбільше здивувало те, що захищаєте ви його, а не її... М-м-да...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-19 17:40:44 ]
Мабуть тому, що коло мого спілкування - виключно чоловіче. дякую за увагу!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 18:15:54 ]
Вони, напевно, казяться у тонких витоках твоїх флюїдів.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олег Король (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 20:41:35 ]
))))
ну, Гаррі.. ну вже як скаже, наче медом помастить)
"казитися у тонких витоках флюїдів" - фраза року))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2010-07-19 20:48:10 ]
"У летючих витоках проникливо-тонких флюїдів".
...
На жаль, немаю часу затриматись біля ПК, так само як і можливості розповісти і про нафантазоване.

Приємно було побачитись зі всіма :)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 09:25:41 ]
Гаррі, Гаррі :):):) Дякую за фразу про флюїди, додам в свій активний лексикон :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 10:02:43 ]
Вірш вартий уваги.
Однак, як істинна любителька прання у пральках, хочу запитати до чого тут іграшка? Як вона може бути розгублена, а не загублена (не вийнята із кишені одягу, сумки і т.д.) перед пранням; як іграшка дивиться щиро?
У цій фразі -
Вона руками руки стискає (собі, між іншим)
а мені так хочеться не їй віддати останні сорок забагато акцентів на руках. Я побачила отаку картину:

І руки знову стискає (собі та іншим),
а мені так хочеться не їй віддати останні сорок.

І ще. У вас якось розділові знаки самостійно вкладаються у вірші, краще їх таки дотулити по місцях.
:)

ЛГ цього твору схожий на мого знайомого, йому також майже 40, він також живе біля мами. Вона не керує ним, ні, але під час його побачень, у її оточення (подруг) трапляються дивні історії, які вирішити може тільки він.
А, що, коли сорок - це гроші? Переважно прикметник "останній" вживається у ознаці фінансів..) Уявляєте, ЯК змінюється картина?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 10:38:26 ]
Про іграшки :) Коли вони перуться у пральній машинці, то періодично крізь скло видно їх розгублені очі. Мені тоді їх так шкода.

Дивиться щиро не іграшка, а жінка.

Рук багато, бо я так це бачу. Їй хочеться торкнутися його, але даний етап стосунків цього не дозволяє, тому вона стискає руки собі - своїми ж руками.

Про фінанси))) то вже якось надто меркантильно звучить) Але цікаво)

Дякую, Оксано!



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оксана Яблонська (М.К./М.К.) [ 2010-07-20 12:44:48 ]
http://funnypicture.zoda.ru/bd/2006/07/28/edc4eaaf202fce90c7a7e7effef3d7d3.jpg

схоже...

про іграшки розумію. звідтіля усі розпачливо виглядають...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Оля (Л.П./Л.П.) [ 2010-07-31 07:44:51 ]
очень красиво.
очень точно - ничего лишнего, и добавить нечего....
жизненно..
=*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юля Окулова (Л.П./Л.П.) [ 2011-05-29 12:37:36 ]
"Розгублена, наче іграшка в пральній машинці" - геніальне порівняння :) Власне, перші два рядки і привабили :) З усього віршу вони найвдаліші


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2011-05-30 17:41:35 ]
дякую за усі коментарі, дуже приємно