ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Борис Костиря
2025.10.23 22:47
Парк перебудовують,
здирають асфальт,
знищують старі споруди.
Скільки спогадів поховано
під уламками
старих конструкцій!
Минуле вже ніколи
не повернеться, хіба що

Микола Дудар
2025.10.23 21:56
Я звертаюсь до спільноти:
Досить лаятись, агов!..
Є незіграні ще ноти
Їм потрібна буде кров…
І не тільки на сьогодні
І не тільки для бійців…
Ми усі… усі Господні
А ще ці… оці… і ці,

Марія Дем'янюк
2025.10.23 20:59
У вербові коси заплітав волошки.
Небо усміхалось, стало синьо трошки.

У кленовім листі заспівав тихенько.
Шепотіли хмари: "Гарно як, рідненький!"

У гіллі ялини таємниче дуже.
Вітер віти гладив: "Мій колючий друже."

Тетяна Левицька
2025.10.23 20:53
Лежав дідусь з відкритими очима,
в яких осколок смерті задубів.
В їдкій задусі плакала дитина
і не знаходила своїх батьків.

Вона запам'ятає, Боже правий,
до потойбіччя моторошну ніч,
як дім палав у вогняній заграві,

Євген Федчук
2025.10.23 20:14
Від гір Алтайських тягнуться степи
Попід Уралом, повз Каспійське море,
Понад Кавказькі неприступні гори
В Карпатський упираючись тупик.
Коли Карпати з півдня обійти,
То можна у Паннонію дістатись.
А далі гори – нікуди діватись.
Тут можна трохи дух

Артур Сіренко
2025.10.23 17:49
Приснилась велика дерев’яна хата. Простора і світла. Але всі меблі в домі були розбиті. Я стояв серед цього дерев’яного хаосу і усвідомлював, все це розтрощив і перетворив полички, ліжка, шафи і комоди в невпорядковану купу дощок саме я. Я вийшов на подві

Сергій СергійКо
2025.10.23 13:27
Ну нащо їм ділити простір?
Удав внизу, Лелека зверху.
За їжею не треба в чергу.
Та несподівано – як постріл –
Страшна лунає лісом звістка,
Що на галявині Лелеку
Удав прийняв за небезпеку,
Схопив і душить «терористку».

С М
2025.10.23 10:29
Хімія змін – променем лазера –
Твій бурштиновий стоп-сигнал
Збуди тпло
Дай побачити як ти переходиш
Із усмішкою – до кімнати
І поселяєшся мені у думках

О забагато тебе

Микола Дудар
2025.10.23 10:20
П’ять відсотків позитиву…
Ну а ті, що у повітрі,
Переродяться на ксиву
І пірнуть у харакірій?!
П’ять відсотків… а де решта,
У якій вони одежі?
Може знов змінили мешти,
Щоб піти за світла межі?

Світлана Пирогова
2025.10.23 09:26
Не сумнівався в унікальності своїй,
Немов вулкан розлись гавайський спритний,
Ти лавою по тілу до тендітних вій,
І очі видавали ненаситність.

А чи спроможна вирватись з гарячих пут,
Коли вогнем пашіло сильно тіло.
- Хіба мені навішаєш раби хомут?

Віктор Кучерук
2025.10.23 06:14
Призабулися дати, події, місця,
В темноті забуття розчинилось минуле, -
Лиш надіям на краще немає кінця
І вуста сьогодення нічим не замкнуло.
Непривітно стрічає світання мене,
Синє небо ясниться в промінні й щезає, -
То димами пропахчений вітер вій

Тетяна Левицька
2025.10.22 22:21
Світ спускає собак,
старість дихає в спину.
Ти без мене ніяк,
я без тебе загину.

Кажуть, що лиходій
на чуже зазіхає,
та мені лиш одній

Борис Костиря
2025.10.22 21:52
Свідомість розпадається
на частинки. Вона
анігілюється. Свідомість
стає окремими свідомостями,
окремими світами,
відіованими один від одного.
Так розпадається
особистість, так розпадається

Сергій СергійКо
2025.10.22 17:22
Наші вільні козацькі дрони –
Це і шаблі, і наші очі.
Захищають життя й кордони
Від до наших скарбів охочих.

Їм не схибити при потребі.
Наші вільні козацькі дрони
Під землею, у морі, в небі

Артур Сіренко
2025.10.22 15:49
Так я пам’ятав:
Падолист-спудей
Мандрує в кам’яну Сорбонну
Битою стежкою чорних вагантів:
Замість богемської лютні
У нього в хатині-келії
Платанова дошка
(Приємно до неї тулитися –

Сергій Губерначук
2025.10.22 13:09
Голова.
Багатокутник відображень.
Утроба релігій
і символ
якоїсь причетності.
Намалюю античну голову,
і чи я знатиму, що в ній?
було
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Лев Маркіян
2025.10.20

Федір Александрович
2025.10.01

Ірина Єфремова
2025.09.04

Сергій СергійКо
2025.08.31

Анастасія Волошина
2025.08.13

Василь Пастернак
2025.08.04

Олександра Філь
2025.07.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Любов Бенедишин (1964) / Вірші / Зі збірки "По той кінець веселки" (2006)

 ***
Образ твору Далекий подих юності ловлю:
Розчарування, сльози і образи.
"Люблю тебе. Я так тебе люблю!" -
Сприймалось, як пуста банальна фраза.

Час все простить. І виправдає - час.
Я грішниця. З народження й до скону.
Я Вас кохаю. Я кохаю Вас.
І вищого нема мені закону.

2005



Рейтингування для твору не діє ?
  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2010-09-08 10:34:20
Переглядів сторінки твору 12451
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг -  ( - )
* Рейтинг "Майстерень" -  ( - )
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.785
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Конкурси. Теми Поезія Романтизму і Сентименталізму
Автор востаннє на сайті 2024.09.16 09:52
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 10:41:15 ]
Дуже мило і ніжно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 10:56:46 ]
Не сподівалась, що хтось так швидко відгукнеться. Дуже приємно, що це Ви, і що саме так. Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 10:57:51 ]
О, зараз прийде Редактор і розкаже різницю між любов"ю і коханням...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 10:58:29 ]
І віршик дуже й дуже милий. Гарно звучить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 19:05:23 ]
Спасибі, Юлю, що завітали. Так, що таке справжнє кохання (наголошую - кохання, бо любити можна весь світ) розумієш уже в зрілому віці. Може, тому в юності слово "люблю" так легко злітає з вуст, а в зрілості ми боїмося вимовити "кохаю"?
Проте, цікаво було б почути думку Редактора.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 21:00:29 ]
Мені теж хотілось би) Ау, Редакторе!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 19:06:54 ]
Юлечко, я натиснула "відповісти", але в мене нічого не вийшло. Я в розпачі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 21:00:58 ]
от горечко... ну, нічого... кому треба - той знайде коментарі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 18:00:48 ]
нещодавно написала коментар Ярина, що дана функція в Опері не працює. можливо, і у Вас браузер Опера?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-08 21:27:18 ]
З одним лише не можу погодитися: щодо грішниці. У коханні (як у почутті рідності з людиною, що єднає не тільки духовний, але й фізичний плани) немає гріха. І ця мантра про довічний гріх - "з народження й до скону" – вона безсила, якщо Ви справді кохаєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 08:55:55 ]
Це вже якісь ваші домисли. Гріх - це поняття релігійне. У релігії є (будемо говорити про християнство) свій Закон - Закон Божий - тобто, Біблія. У Біблії вказаний перелік гріхів, серед яких - прелюбодіяння, так же ж? То ж зраджуй хоч 700 разів, кохаючи, - ніяке кохання не переробить зраду на негріх.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-09 11:33:18 ]
не погоджусь. коли "зраджуй хоч 700 разів" - йдеться вже не про кохання. для цього є інші назви. та справа не в кількості разів зради, а в самому розумінні, що є "зрада". і потім "кохання" - це ж не переспати з кимось, правда? кохання і прелюбодіяння - різні речі, імхо.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 11:41:06 ]
М.П., так, кохання може бути і без фізичного єднання. Тоді (в разі якщо це стосовно більше 2х осіб) це буде не гріхом, а просто трагедією тих, що кохають. Кеп Очевидність тут як тут:)

Але в даному коменті я мала на увазі саме аспект фізичності. Гріх (прелюбодіяння) не виправдовується коханням - ось що я хотіла сказати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мрія Поета (Л.П./М.К.) [ 2010-09-09 11:48:47 ]
Я зрозуміла, Юлю. Мій же комент стосовно вірша означав, що не можна себе звинувачувати у гріховності, якщо ти справді кохаєш. Бо справжні почуття лише додають, а не віднімають.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 12:18:10 ]
Погоджуюсь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-08 21:50:14 ]
Привіт, Красуні!
Ну що може мужчина сказати зараз прекрасним закоханим серцям? Лише, що Господь все поділив правильно. І тим, і тим потрібно перейматися, і все робити, як і повинно...

Єдине лише додам, що Любов не буває бездіяльною, а любити весь світ на словах не вийде...

Те, що не умаляється вічністю, додається любов'ю, а також і коханням, любові в поміч - без (с) :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Івченко (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 21:56:03 ]
"Любити весь світ на словах не вийде..." Цікаво. Хіба можна назвати " те, що на словах" любов"ю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2010-09-08 22:11:14 ]
І я думаю, що не можна, Юлечко, тому й кажу, що любити весь світ - в силі лише Бог...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 08:57:10 ]
Любов - не слова. Але любов - і не дії. Любов - це просто почуття таке.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2010-09-08 21:57:49 ]
Повністю з Вами згідна, загадкова Мріє Поета (може, колись з'явиться у Майстернях ще й Мрія Поетеси? але то так - жарт) Я визнаю себе грішницею тільки суто з погляду існуючих канонів. І підтримую Вас в тому, що у коханні немає гріха. Тому і підсумовую у вірші: І вищого нема мені закону!
Дякую Вам за роздуми!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 08:57:57 ]
у нас є Сон Поеток, чи то Ясон :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юлія Шешуряк (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 09:01:20 ]
дарма, дарма нема вам вищого закону. все повертається, як бумеранг. існує карма. вснують закони життя, яких ніхто не відміняв. християнство називає їх порушення смертними гріхами. інші релігії - ще якось. я не прихильник релігії як організації, але життя - не хаос і не випадковості.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2010-09-09 12:59:35 ]
Не сподівалася, що такий невинний "милий" віршик викличе такі дебати. Щиро дякую всім небайдужим!
Щоб поставити крапку над і, зауважу, що у вірші немає й натяку на тілесне, тут йдеться суто про почуття (тому про фізичну зраду, як таку, взагалі не йдеться). А щодо гріха... Всі ми грішні, бо такими народжуємось і такими залишаємо цей світ.
Та загалом я усіма зауваженнями згідна. Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2010-09-12 20:57:26 ]
Приєднююся до бумерангу:-)
Дуже гарно...
5,5

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Любов Бенедишин (М.К./М.К.) [ 2012-03-16 12:45:59 ]
Дуже дякую... Як довго той бумеранг повертався...