ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Козак Дума
2025.06.27 12:48
Смарагдом ваблять очі свіжі луки
і таємниче зеленіє ліс,
а небу до осінньої багнюки
іще полити доведеться сліз…

Вже ночі обернули на додаток
і убувати стали теплі дні,
що обіцяють трударю достаток,

Тетяна Левицька
2025.06.27 09:13
Я дякую Богу, що жити велів,
ходити навшпиньках по сталій землі,
та вірити в диво чудесне.
Змивати цілунки липневих засмаг
у волошковому озері благ,
щоб в купелі серце воскресло.

Радіти жар-птиці та літеплу теж,

Юрій Гундарєв
2025.06.27 08:44
Знову вибухи у нічному Києві,
вкотре прагнуть нас залякати,
щоб, нарешті, ми всі заскиглили,
що готові уже все віддати…

Ось лунають заяви безбашенні
правителів руськіх:
«Де стає нога - це вже наше…»

Віктор Кучерук
2025.06.27 06:10
Хоча ноги давно відходив
І свій вік доживаю по суті, –
Колискової пісні мотив
Я донині не можу забути.
Чую голос матусин і ритм
Не втихає старого мотиву, –
Ніби щедро плачу за візит
Колисковій оцій незрадливій:

Наталя Мазур
2025.06.26 23:57
Дикі маки забігли поміж пшениці,
І стоять край дороги, неначе ченці.
Мов легенда відома ураз ожила –
Червоніють поля край старого села.

Мак – не квітка, то спогад, то пам’ять, то знак,
Навіть в тиші є голос, допоки є мак.
Кажуть, маки червоні з’я

Борис Костиря
2025.06.26 21:57
Дерево згнило і впало,
залишився один пеньок.
Скільки мудрості й гіркоти
чаїлося в ньому!
Скільки нереалізованих мрій!
Скільки життєвих проєктів!
Дерево, яке впало,
нагадує Всесвіт,

Іван Потьомкін
2025.06.26 21:38
Та невже ж ти, моя любко,
Недовірлива така,
Що ніяк не хочеш вірить
Словам щирим козака?
Ну, стояв я із другою
Аж до пізньої пори.
Не звірявся їй в любові,
А про друга говорив.

Євген Федчук
2025.06.26 19:58
Неспокійно в Галичі та й по всій землі.
Скрізь полки формуються, у похід збираються.
Хто на славу, хто на здобич гарну сподівається.
Сам Роман Мстиславович буде на чолі.
Всі в похід збираються, хоч ніхто не зна
Проти кого їхній князь буде воювати.
І

Тетяна Левицька
2025.06.26 11:52
I Кінець березня 2014 року видався надто холодним, хоча в повітрі пахло весною і Революцією гідності. На Хрещатику палили шини, прощалися з Небесною сотнею, а Оксана Шептуненко зі своїм чоловіком та сином їхали з Києва на екскурсійному автобусі у Почаївс

Богдан Манюк
2025.06.26 09:38
Частина друга Жовч і кров 1930 рік 7. Микола доручив правити кіньми Ґинкові, бо вкрай утомлений заледве не заснув на возі. Утрьох — він, старший син і Кася — везли додому борошно. Ще на Гул

С М
2025.06.26 07:33
О, Ріто-паркувальнице
Ріто-паркувальнице

Ріто-паркувальнице
Що стало би на заваді
Увечері ваше серце викрасти

При лічильнику я нидів

Віктор Кучерук
2025.06.26 05:39
Як же швидко минають літа,
А думки багатіють лиш сумом, –
Самота закувала уста
Найяскравіших спогадів тлумом.
Самота оточила мене
І від тіла, на жаль, не відходить,
Бо від неї вже ліками тхне
Будь-якої пори чи погоди.

Артур Курдіновський
2025.06.26 05:20
Зима сувора до застиглих вуст
Торкнулася холодною рукою.
Усім, що є, і радістю, й журбою
Не серце править, а здоровий глузд.

На шиї камінь. Залишки вогню
Стрибнуть зі мною у холодну воду.
Звитяжний крик стає шматочком льоду

Борис Костиря
2025.06.25 21:49
Це запах гною чи троянди?
То діалектика страшна.
І невідомо, чим же пахне
Така полинна чужина.

У розквіті вже є падіння,
І у тріумфу є кінець.
Вінок троянд несе прозріння,

Світлана Майя Залізняк
2025.06.25 18:42
Кілька років не з"являлася на цьому давньому ресурсі. Прощаюся знову.
Поширювала на власну сторінку співані поезії. Переглядати чи оминути - вибір кожного.
Не потребую повчань, коментарів.
Пояснила:
Цей проєкт є яскравим прикладом того, як ШІ може

Марія Дем'янюк
2025.06.25 16:55
Певне, в раю багато світла,
Бо любов там навічна розквітла.
Певне, сонце до Бога сміється,
Чи мені лише це видається...
Певне, хмари біленькопухнасті,
Та несуть на собі тихе щастя.
Певне, в небі п'ятнадцять веселок,
І під ними сяйливих світелок,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Рембрі Мон
2025.06.07

Чорний Кугуар
2025.05.27

Анет Лі
2025.05.16

Федір Паламар
2025.05.15

Валерія Коновал
2025.05.04

Ольга Незламна
2025.04.30

Тея ТектоНічна
2025.04.25






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Іван Гентош (1957) / Вірші

 пародія « Не пів на шосту! »

Василь Кузан
поезія “Шоста тридцять...”

"Спочатку прокидається мій друг.
Він устає, потягуючись, і одразу
Починає настійливо вимагати тебе.
Його непереборне бажання проганяє сон.
Я прокидаюся, але встати не можу –
Мушу заспокоїти друга, бо інакше
Він стоятиме над душею цілий день
І заважатиме працювати.
Звичайні слова на нього не діють.
Він ніяк не хоче розуміти того,
Що ти далеко…
І лише переконливі аргументи про те,
Що ми скоро побачимося,
Бо і я хочу того ж, що і він,
Змушують його заспокоїтися.
І лише тоді
З ліжка встаю я.
На годиннику шоста тридцять."



Пародія

Відкрию очі – тихо… І молю,
Щоб друг не чув – бо спíзню на роботу.
А він такий цінитель стилю “лю”!
Він має час, здоров’я і “охоту”…
А я – катмá! Голитися і душ,
Все по секундах – бутерброд і кава…
Як встати з ліжка? Дзуськи – кроком руш!
Така щоранку невесела справа…
А ти далеко. Як йому вдовблю?
Не хоче й чути бéстія проклята,
Ні совісті не має, ні жалю –
Такий невтомний, як солдат на чáтах.
Яких я тільки не знаходив слів,
І аргументів – ледь не виліз з шкіри!
Таке йому про вечір я наплів…
Та заспокоїв – схоже, що повірив.
А в мене цілий день – нелегкий труд,
Кручусь як білка – план, проблеми росту…

Прокинувсь… Шоста тридцять! Вері гуд!
І слава Богу, що не пів на шосту!


26.10.2011




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2011-10-26 15:56:39
Переглядів сторінки твору 12218
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 0 / --  (5.018 / 5.58)
* Рейтинг "Майстерень" 0 / --  (5.163 / 5.79)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.740
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2014.12.12 13:24
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 16:03:05 ]
Василю, сприйми з гумором це творіння! Тему ти підняв - пройти мимо неможливо, ЛГ відвертий і щирий такий. Справжній мужчина, і друг в нього надійний. Щиро


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 16:27:50 ]
Я нічого не маю проти пародій. По-перше, звик, по-друге - це чиясь творча робота, хоббі, тяга до мистецтва прекрасного. По-третє, народ не може без анекдотів, особливо у скрутні часи.
Та оце трапилась сумна історія з Хмельницьким, а учора - по суті, з його натхненником. А чому? Бо, НМСД, декому з нас властиво доспівувати проспіване, і дехто захопився процесом. Співпереживання - це нормально. Поштовхи до створення віршів-супутників мають місце. Я сьогодні зовсім випадково вжив образ лина, а у сусідньому вірші про нього теж йшлось. Це збіг обставин.
А у даному випадку, НМСД, пан Василь поділився доволі значним масивом інформації. Нам відомо про "о пів на шосту", і що воно означає. Це - практично імпотенція. Так само нам відомо і про "час вовка" (про якого тут немає промовки) - це одинадцята ранку.
Більш нічого не писатиму. Можливо, Ваша пародія буде корисною для людей, у яких увімкнені гальмівні процеси у їхніх головних процесорах.
Та вона у Вас якась бідна на те, що можна було б вважати високою поезією. Вона приземлена. І мої тріолети приземлені. І багато чого буває приземленим. А поезія - це щось на зразок злету.

З повагою, без критики і натяків, а у роздумах,
Г.С.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-10-26 16:46:59 ]
А що за сумна історія з Хмельницьким?) Не чув.) Розкажіть, а, то, може, інші теж не чули.)

"Не говорите загадками, вы меня изводите!"(С)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 16:53:26 ]
Ти ж сам мало не щоденно бідкався. Потім яким Хуаном прикидався, а я йшов подивитись, що це за такий Хуан (чи якесь інше трискладове ім'я) - і впізнавав твої твори. Тому і володію інформацією.
Та не переймайся. Тебе ж друкують, читачі бігають, поети спілкуються, а не отаке як я, і мало не всі генії свого часу були невизнаними.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 18:00:31 ]
"час вовка" - до слова, не 11 ранку, а друга година ночі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 19:58:44 ]
то час бика*


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:22:00 ]
о_О! точно. хіба тут запам"ятаєш ті всі часи :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 20:24:40 ]
не кажи, кумо


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 16:42:53 ]
Вітаю, Гаррі! Дякую за відвертість - Вас в "завуальованій" критиці ніхто на ПМ напевне звинуватити не зможе. На рахунок "приземленості" Ваших тріолетів - я би так не сказав, розумію, що це сказно "за компанію", за що й вдячний. Стосовно вимог "до високої поезії" - то жанр пародії в цьому плані таки суттєво відрізняється , скажімо, від лірики, зокрема від тих же тріолетів чи ронделів. Просто, Ви ж розумієте, перед цими творами ставляться різні завдання.
І, накінець, пародія писалась якраз не для людей, у яких "ввімкнені гальмівні процеси". Швидше навпаки.
Дяка!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юхим Семеняко (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 17:05:16 ]
Висока поетичність може, НМСД, знаходити своє місце не тільки у поезіях ліричного відтінку чи спрямованості. І в такому випадку народжується пародія, краща за оригінал. На прикладі цієї я бачу щось на зразок промта (promt, англійською). Тобто, переклад, допомога, тлумачення, роз'яснювальна робота etc.
Та ми не сперечаємось.
"Нічто нас в жизні нє может вишибіть із сєдла" (с).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:31:31 ]
Певно Ваша правда, Гаррі - тут (в пародії), безумовно, присутні елементи "роз’яснювальної" роботи, та і "допомоги"... в певному сенсі. Звичайно - жодних суперечок."По конях"? Дякую за коментар щиро


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Юрій Лазірко (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 16:52:56 ]
Здоровий гумор, Іванку.

"І аргументів – ледь не виліЗ З ШКіри!" - тут трохи проситься на прорідження приголосних...
"спíзню" чи "спíзнюсь"?
і здається "Вері ґуд" - бо "good"
В стилі `лю`,
ЛЮ


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:44:43 ]
Вітаю, ЛЮ!
Замітив я той збіг також, але "з ходу" не знайшовся на інший варіант. Тре подумати.
"Спізню"-"спізнюсь", думаю, що можна по різному, в моїй місцевості говорили "спізню".
"Гут" - вже виправляю, ти правий.
За "здоровий" - дяка!
До речі,колись, при відборі альпіністів-чоловіків в збірну Союзу це був один з основних (вірніше необхідних) критеріїв відбору, що свідчило про повну функціональну готовність спортсмена.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Яфинка Незабудка (М.К./Л.П.) [ 2011-10-26 17:18:51 ]
Пане Іванку! Ви такий хороший! Мені так сподобалася Ваша ця пародія! Бесподобна! Вона вже перекочувала у мій блокнот. Виявляється, у неї є ноги, не тільки друг і у друга кохана.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:48:23 ]
Ой, Маріанно! Дяка щира - такий Образний комент! Тішуся!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 17:31:43 ]
У пана Василя була просто констатація факту, а ти цей буденний факт одягнув у гарне святкове вбрання, від чого на душі веселіше. За це тобі РЕСПЕКТ і УВАЖУХА.;-))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:50:51 ]
Уклін, Хризантемна! А ти часом не натякаєш, що свята рідше бувають, ніж будні? Жартую - радий тобі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 18:00:13 ]
Пане Іване, у кого справді увімкнені гальмівні процеси – то це в мене! Реготала так, що діти прибігли з сусідньої кімнати подивитися, що це з мамою... )) чесно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:52:29 ]
Дяка щира, Оль! Дуже тішуся (чесно!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 18:04:09 ]
Ваню, ти весело і талановито продовжуєш тему (тут я згодна з Гаррі). Мабуть, через те, що береш весь текст з уже готовим сюжетом. Не втрачаю надії почитати твої пародії на власні сюжети, які б відштовхувалися від окремого рядка (так, як робив О. Іванов). Знаю, це буде nt; талановито :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:00:07 ]
Дякую, Чорі! За "весело і талановито" - уклін, така оцінка зобов’язує... Дійсно, зазвичай я пародіюю цілий вірш, але для тебе... на твою пропозицію... Тре буде колись спробувати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
к т (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 18:16:53 ]
Прокинувсь… П"ЯТА тридцять! Вері гут!
І слава Богу, що не пів на шосту!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:08:01 ]
Вітаю, Анатолію! В цьому місці (коли публікував)довший час думав, який варіант кращий. Цей також файний,тонкий і влучний (може навіть влучніший), з підтекстом. Але дуже спокушало "взяти" назву оригіналу. Взяв. Дяка, Друже!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 18:28:26 ]
Після 30-го жовтня друг буде спати на годину довше...;-)))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:11:03 ]
Як шкода, що друкований рядок не передає інтонацію, Хризантемна! То сказано "с сожалєнієм"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 21:43:18 ]
С глубочайшим сожалением...;-)))))))

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 18:46:45 ]
Так, Іване! Не дрімає твій друг (розум)! Як ти одразу пов"язав оті дві години!
Вдала пародія вийшла!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:13:39 ]
Дяка, Ярославе, за гарний комент! І за уточнення (в дужках)... суттєве. Радий, що сподобалося!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 21:28:54 ]
Ох і цікавезно сьогодні на ПМ!!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:38:53 ]
А то! І до "шостої тридцять" ще далеко!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 21:42:12 ]
Як в прямому, так і в переносному сенсі.... І це тішить....

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 19:59:39 ]
О_о

ви знаєте, на вірш-оригінал писати пародію було зовсім не конче :))))
але пародія файна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:31:20 ]
...автор "вимагав" її - (пародію), з викликом... занадто відверті рядки... тут ні розуму не треба, ні тактовності, і... мовчання, звичайно...
претензійна думка (ІМХО)- а мо" не треба таких АВТОРСЬКИХ рядків?...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 20:46:27 ]
ну це геть інше питання - чи треба, Людмило. автору видніше. мабуть.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 20:49:19 ]
складається інше враження... Але - хай! Автору (так як і Пародисту) видніше, Дякую!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:25:20 ]
Вітаю, Людмило! Як у відомому жарті:"Вам, куме, з погреба видніше"... То ми з Василем "погецували" так троха...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Людмила Калиновська (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 22:32:41 ]
вітаю, пане Іване! Ви надзвичайні як і завжди!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 22:40:27 ]
Грація! Ви також! Щира дяка за висловлені думки.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:18:52 ]
Вітаю, Ніко! Ти ж знаєш - є в світі речі "више наших сил"... За "файну" - уклін! І за "О-о"!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 21:20:45 ]
а що, Іване, раз у вас вже вимагають он пародії, то може й мені не зле буде приєднатись, і собі "вирвати" пародію від вас? :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:29:04 ]
Ніко, якщо не жартуєш, то "сочту за честь". Навіщо "виривати" - то насправді якесь непорозуміння, що "до сих пор"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Вероніка Новікова (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 21:43:52 ]
що стосується тутошніх пародій - ваші мені до смаку. ждьом-с :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 22:11:19 ]
ОК, Ніко!(загострюючи перо) Мо’ до кінця тижня щось "змикитується"...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 20:05:38 ]
Головне, Іванку, щоби все було IN TIME!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:31:19 ]
Єз, єз, Іринко! Оф кос! (Може ЛЮ не помітить "акценту"...)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 21:56:42 ]
Іванчику, у Вас прекрасна вимова!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 21:08:44 ]
Хлопці, це як одна пародія на двох ногах :)).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:37:34 ]
Зате стоятиме міцно, (якщо на двох ногах) пародія. Дяка, Василю!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 21:43:55 ]
Сміюсь - тримаюсь за живіт!!!!!!

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 21:43:10 ]
так, хлопці, і одна нога - на 6.30, а друга - на пів до шостої!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 21:52:34 ]
шпагат :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 21:53:51 ]
Ти мав певно на увазі стрІлки будильника, Ярославе?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2011-10-26 21:55:40 ]
Щось мені в те не віриться......

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 22:17:02 ]
та який шпагат, Василю! Йде мова лише за годинникову стрілку. Якраз ноги , що називається, "на ширине плеч" - симетрично відносно вертикальної осі. Тут багато інженерів - підтвердять мою правоту)
от щось інше - всі можуть уявити, а ноги - то вже складно!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 22:32:12 ]
Ярославе, ну що за дискримінація точних механізмів.
Від пів до шостої і аж... 6.30 - цілих 360 :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:04:23 ]
"Не инженеры мы, не плотники"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:02:20 ]
О-го!
Тутки такі страсті! А я де був? Пропустив?
Та нічого! Сподіваюся до пів шостої встигнути вставити ще (не подумайте неправильно) пару фраз.
Пародія - СУПЕР!
Дякую Іванові. Посміявся від душі. Ще і тепер сміюся.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:10:15 ]
Щира дяка, Василю! Дочекався!(як в тому анекдоті). А де ти був - ми ж не знаємо...
Достойний комент!Дяка за оцінку і оригінал! Радий!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:26:02 ]
Якщо гранична відвертість викликає таку реакцію - підкину ще кілька текстів. Було б здоров"я, друже. Але радує те, що сміх робить людину здоровішою і щасливішою.
Завдяки твоєму гумору ми всі будемо жити довго.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:42:21 ]
Дякую, Василю! Дай Боже до сто років - всі як один!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 23:05:02 ]
ну ти і віртуоз!!!!!!!!!!!!!!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:13:41 ]
Дяка, Рудокоса! Хіба то йде в порівняння з танцями з покривалами - аж завидки беруть! То де той дансинг-клуб є?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 23:23:57 ]
я ту Книгу не настільки добре знаю, щоб дати точну сторінку на Послання чи Діяння. Але! Я маю картину на цю тематику))) Правда, там присутні хоч і не покривала, але важкі масивні прикраси, які шифрують усе, що підлягає цензурі;)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:29:59 ]
Картина під посиленою охороною? (Приватною, звичайно).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:31:41 ]
Якби Рафаель керувався вказівками української цензури, то зобразив би свою "Данаю" у куфайці, валянках, з лопатою в руках - таку, що прилягла відпочити під стогом сіна перед тим, як перевиконати норму...по копанню незнаючоготам.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:44:57 ]
Або на буряковій ланці (в Зорянки навіть вірш є такий, ну, не зовсім такий)...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 23:49:53 ]
ой, я вас прошу, панове! до чого тут українська цензура?! а Рафаєль, малюючи оголену натуру, робив це вишукано і поетично...
і чим це когось тут "українська" цензура обмежила???
та і взагалі - що це за така "українська цензура"? А чим зле намалювати півоголену дівчину, а не цілком голу? Є поле для уяви)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:53:58 ]
Ти маєш на увазі в хустині, Рудокоса?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 23:55:25 ]
і ще одне. Я не мистецтвознавець, але Рафаель і "Даная"...
Знаю про Тіціана, Клімта, Рембранта, Тінторетто, Тьєполо, Корреджо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Кузан (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:55:57 ]
Голу намалювати важче, бо і там треба залишити поле для уяви...

А українська цензура - комітет облікоморале - це міф, який шукає порнографію не там де треба.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 23:56:59 ]
це дуже еротично: красива українська дівчина в монисті і квітчастій хустині;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 23:59:29 ]
я знаю, як малюється "оголена натура" чи "оголена натура в складному русі" - я викладаю це у ВУЗі!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 00:06:03 ]
Та що ти, Рудокоса, ніхто не сумнівається, що знаєш. Багато знають, що й малювати не вміють. А цю картину хоч на презентації мож буде побачити?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Рудокоса Схимниця (Л.П./М.К.) [ 2011-10-27 00:13:18 ]
от лиш оформлю))) обов"язково! і ще там всяке різне еротичне... ну, ти ж знаєш мене і мої смаки)))))))))) і життєві погляди;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 00:19:12 ]
ОК, почекаємо. Листопад не за горами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2011-10-26 23:31:32 ]
Ві єст нємецький чєльовєк, Ганс.тош! Пєддд... тоєст хатель гаварить "пєдант"... да-да! Так врємья точно - как у нємцов..

:))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-26 23:52:42 ]
Ти що, Полковнику, вже в Бундесі служиш, по-сумісництву, так би мовити? В Європу напролом? А РЕП? Так от - як шоста тридцять белемкне - негайно назад. Ти тут "нєобхадім". Ну, за "точноє врємя" - подяка з "занєсєнієм". І за "Пєддданта" - то ж по німецьки пристойне слово?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олексій Тичко (Л.П./М.К.) [ 2011-10-27 09:09:51 ]
Привіт, Іване!Як завжди влучно, з гумором також все гаразд!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 09:48:30 ]
Ну що тут скажеш... Вері гуд! Бо це ж - Гентош!!!:)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ярослав Петришин (Л.П./М.К.) [ 2011-10-27 09:54:48 ]
Ну так - Гентош!) Написав би це я - сказала б - ну, нічого так, ще трішки попрацювати і був би справжній гентош!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валерій Хмельницький (М.К./Л.П.) [ 2011-10-27 09:57:34 ]
:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Адель Станіславська (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 10:09:23 ]
У пана Івана особливий, неповторний стиль, Ярославе.:)
У тебе є свій. Написав би це ти - сказала б - Молодець, Петришин. Чудова пародія.:)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 11:53:10 ]
Привіт, Олексію! Дякую, радий твоїй оцінці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 11:57:37 ]
Привіт, Адель! Дяка-дяка, радий тобі! За "особливий стиль" - уклін!А за "неповторний" - ще один! Тішуся!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 12:06:47 ]
"И вы мне это говорите"? Не жартуй, Ярославе - тебе з ніким не сплутають - як "абсолют" (галицький - не шведський). А працювати всім тра...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гентош (М.К./М.К.) [ 2011-10-27 12:10:53 ]
Ба! "Знакомие все ліца"! А в Софії, Емілю, нашої "пів-сьомої" то і є "шоста тридцять"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Михайло Десна (Л.П./М.К.) [ 2011-10-28 22:14:43 ]
Генерале! Привіт!