ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Василь Світлий (1968) / Вірші

 Євророзтління

Чоловіком і жінкою Він їх створив, і поблагословив їх.
І того дня, як були вони створені, назвав Він їхнє ймення: Людина.

/Бут.5:2/


Увага!!!
Нова пошесть пре
Під сплавом «сексменшини».
Розтління це таке їдке,
Що нищить дух родини.
Що вдієш,
Культовий прогрес,
Новітні орієнтири…
Не посягаймо на святе:
Господь – Творець людини.

07.07.12




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2012-07-07 15:18:22
Переглядів сторінки твору 28792
* Творчий вибір автора: Любитель поезії
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.647 / 5.5  (4.886 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 4.543 / 5.5  (4.709 / 5.39)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.701
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні не обов'язково
Автор востаннє на сайті 2018.04.09 14:31
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Патара Бачія (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-07 15:38:21 ]
Судити завше легше збоку,
А гей він теж людина.
Вже тисячі такі є років,
А їх беруть на кпини.
Хай Бог відверне, але, раптом,
Такий у Вас в родині.
На двері не покаже тато,
Хоч дивній, та... дитині.
Колись подивилася передачу про гея, який через силу жив з дружиною, врешті не витримав і тепер живе з чоловіком в іншій половині хати. Дружині допомагає виховувати дітей і матеріально. Мене настільки вразила ця людська трагедія, що я тепер терпиміше ставлюся до подібних людей.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 16:36:13 ]
Терпимим можна бути до хворого але не до самої хвороби. Широка пропаганда цього "стилю" життя, яка тепер настирливо нав'язується (законодавчо!!!) Заходом країнам,що вийшли з складу СРСР, породить ще не одну трагедію, схожу на долю цієї жінки і її дітей. Та і приклад, який подасть цей "батько" своїм дітям...

Біблія дає однозначну відповідь цьому явищу:

А з чоловіком не будеш лежати як з
жінкою, гидота воно! /Лев.18:22/.

Поширення "культури" секменшин серед дорослого населення, а особливо серед молоді, неминуче приведе до виродження людства. То чи доречна така "терпимість", тут співчуття і допомога потрібні, а не потикання цим плотським відхиленням.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 12:06:39 ]
Патаро, знову вам двійка - не притягуйте нікого в "людину", Господь знає - хто став людиною, а ви - ні. Отже, прошу вас, шукайте в кожному людське, а не беріть на себе нахабство кожного звати людиною - ... (
Але з вами говорилося вже на ці теми тисячу раз. І стільки ж раз попереджалося - не "творити" з людини чорт-знає що, принаймні на ПМ. Ви ж ляпнули й пішли, а адміністрації рани після вас в аурі ПМ заліковувати... (((((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-07 15:53:10 ]
Дивно самій, - і з Василем я згодна, і з Патарою теж.
Один філософ висловив думку, шо сама Земля вже захищається від людини, яка серьйозно втрутилася в життєздатність всієї екосистеми, таким чином, що позбавляє певну частину людства можливості давати потомство... щось в цьому є.
Натхнення і наснаги!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 16:31:16 ]
І мені дивно, що "і з Василем я згодна, і з Патарою теж" , бо тут наші погляди (у ставленні до цього явища) ніби розійшлися. Є відмінності між тим, коли сім'я створена на природній основі не може мати дітей (як це було у випадку з Авраамом і Сарою) і коли, так звана "сімя", створюється (як це зараз набирає розголосу в Європі) всупереч Божому промислу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-07 18:01:03 ]
Василю, не гнівайтесь... Мікеланджело Буонаротті писав біблійні теми, Чайковський з гідністю прийняв рішення суду честі, - можна нанизувати подібні приклади...а якщо зазирнути ще у міфологію...
я цілком розумію Вашу аргументацію...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 18:33:20 ]
Пані Маріє, це праведний гнів :)
Звісно, що емоції лише побічний ефект. Але, якщо по суті, мова йде про те, що сьогодні це явище намагаються посіяти на теренах країн, які раніше входили в склад СРСР, зокрема і на Україні (http://nashkiev.ua/zhurnal/novosti/gey-parad-v-kieve-otmenili.html). Та це, здавалося б, невинне зерно має здатність розростатися до космічних масштабів ( для прикладу, в "гомосексуальному Ельдорадо" (Берліні ) цей рік "в ім'я нетрадиційної любові і напередодні гей-параду в Шенеберге гуляли 250 000 чолові" . Однак цей гріх (як Ви вже і самі наводили приклад з філософом) здатний осквернити навіть землю на якій проживають його мешканці.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Марія Гончаренко (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-07 19:33:02 ]
пане Василю, я Вас розумію, але, схоже, Ви мене слухаєте і не чуєте, - прикро.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 19:44:47 ]
Це все спека... :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 12:09:46 ]
Маріє, не меліть про людину дурниці, не суперечте Творцеві - бо наразі маємо, що Бог сказав, що людина це добре, а ви кажете всіляку нісенітницю. Прошу надалі на ПМ не ображати вище Господнє творіння своїми домислами. Адміністрація ж відповідальна за цю вашу "пропаганду" зла...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-07 16:41:48 ]
Доброго дня, Василю!
Коментарі свідчать про те, як пропоганда лукавої любові проникає у людську душу. Хіба даремно Содом і Гоморра Богом спалені?
Ми живемо в часи останніх днів. Беззаконня множитиметься.Церква буде у занепаді, а антихрист діятиме. Слово Боже - ось наш маяк.
Тримаймося , земляче!
З повагою.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 16:53:41 ]
Влучно висловлюєшся, друже.
Вчора гей-паради намагалися провести в Києві (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yj72P4GDAf4), нині така акція запланована в Санкт-Петербурзі...
Але ж Слово Боже застерігало ще задовго до Содому і Гомори:
Не занечищуйтеся тим усім, бо всім тим занечищені ті люди, яких Я виганяю перед вами. І стала нечиста та земля, і Я полічив на ній її гріх, і та земля виригнула мешканців своїх!
/Лев.18:24-25/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-07 17:17:59 ]
Дійсно, якщо є таке хворобливе явище, то навіщо проводити парад. Адже парад - це насамперед демонстрація сили. Тоді виходить це уже не хвороба, а потуга, якою хочуть похизуватися...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 18:51:34 ]
"Парад гордості" (ще так його називають).
Логіка його зрозуміли:
спершу - зрівняйте нас в правах, а потім - ми піднесемося свої права вище ваших. Іншими словами: ми - такі як всі, а потім - всі такі як ми.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 19:00:25 ]
Оце потуга: http://www.germany.ua/suspilstvo/data/2011/08/08/pola-edinogo-i-pravo-imejut.html


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Лілія Ніколаєнко (М.К./М.К.) [ 2012-07-07 16:44:07 ]
Дякую, п. Василю, що піднімаєте такі важливі зараз теми... Світ котиться до культурного і духовного нігілізму. Звичайно, таке явище - це хвороба і горе. Але воно може бути як природньою, так і набутою вадою. Оскільки молоді зараз бракує правильного виховання, духовних орієнтирів. Зараз модно усе, що неправильно, аморально, огидно... Цим намагають і виділитися, і заповнити соціальний голод всередині себе. Тому дуже важливо, щоб хоть хтось направляв нашу молодь на мораль, шляхетність, культуру.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 17:03:10 ]
Тішить Ваша здорова позиція, пані Ліліє, у цьому важливому питанні. Хибні орієнтири направлять нашу молодь у безодню аморальності і розтління. Зло потрібно присікти в корені. І навіть, якщо з недавнього часу, така структура як ВООЗ вже не визнає це явище тілесним захворюванням, а більшість Європейських країн захищають його законодавчо, їх авторитетна думка не може піднятися над біблійним авторитетом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 19:14:36 ]
Є така думка, що ангел спалив Содом не тому, що там були геї, а тому, що там не було праведників. Як вам такий погляд? :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 19:47:41 ]
Взагалі... там був праведний Лот.
Але відповім так: там не було праведників, бо були геї. Як вам така відповідь ???


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оля Лахоцька (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 19:49:48 ]
мені сумно


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 19:56:15 ]
зрозуміло


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 12:19:54 ]
Напевно таки проблематика питання глибша, і йдеться про спасіння людини, наприклад Лота, для справ земних, і спасіння, наприклад інших, скажімо дітей, для справ небесних... Знищення живого, швидше за все, ніколи не було справою рук Творця живого. Але тут вже починаються питання вищого порядку, аніж просто строге прочитання текстів...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Ірина Людвенко (М.К./М.К.) [ 2012-07-07 20:27:11 ]
Бити на сполох уже давно
Час. В тому й наша провина -
Вписують стать у паспорт - "воно".
Тільки от Божого Сина
Позавтра зустрінемо на суді
Чим будем виправдані тоді?...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 22:01:41 ]
Як написано: Не обманюйте себе: ні розпусники, ні ідоляни, ні перелюбники, ні блудодійники, ні мужоложники, ні злодії, ні користолюбці, ні п'яниці, ні злоріки, ні хижаки Царства Божого не вспадкують вони!

Вихід із цієї ситуації один, спільний - каяття.
Не відбілювати гріх, не потакати йому, не замовчувати, не закривати очі... Бо тоді волею -неволею стаємо і самі його співучасниками, попадаємо під справедливу Божу кару.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-07 20:36:33 ]
Якщо читати біблійну історію пр це, то стає страшно, бо люди настільки віддалися розпусті, що хотіли згвалтувати ангелів. Лют їм запропонував своїх дочок, бо знав, що ці троє його гостей посланці Всевишнього, проте вони домагалися саме мужчин. Очевидно, що гріх содомський, коли він має повні права. породжує нечуване насильство, позбавлений мінімальної віри у Творця. Це страшне лихо, що крокує планетою Земля(((


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-07 22:10:38 ]
Як приклад:
Христианский проповедник Дейл Макальпин арестован в британском городе Уокингем за то, что вслед за апостолом Павлом назвал гомосексуализм грехом (http://www.newsru.com/religy/05may2010/pavel.html).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-07 22:38:18 ]
Держава з втратами чи ні, але забезпечила ЄВРО-2012.
Здавалось би - радій. Пива напилися досхочу усі, хто хотів.
Так ні. Виникла мовна проблема, і спровокував її парламент.
А локально - ще і ця.
Куди я потрапив? На який сайт?
Сексменшини для "Поетичних майстерень" - це актуально?
Куди я потрапив... О, Боже мій.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 08:09:10 ]
Справжній поет - це не тільки високометафоричне мислення, образне бачення звичайних речей, а( якщо хочете) й совість народу. То чому б не заримувати те, що хвилює його пророче бачення?
Не переймайтеся, - для майстерень це не актуально, просто інколи автори крутяться навколо теми день-два і все.
Щасливого плавання!)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 15:45:22 ]
Все це пиво, пане Семене, все це пиво.
Коли його напитися досхочу куди завгодно можна потрапити. А тоді, хапаючись за голову, говорити: куди я потрапив... О, Боже мій. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Богдан Манюк (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 00:15:08 ]
Розтлінню потрібно протистояти. Однозначно!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Семен Санніков (Л.П./Л.П.) [ 2012-07-08 07:42:13 ]
Я зрозумів: поет актуалізує все, що коїться на планеті. Шкода, що явище, змальоване ним, територіально пов'язане з Європою. Виходить так, що вона є осередком розтління. Це така європейська перспектива?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 08:10:57 ]
Ми сусіди Євросоюзу, тому й нас це хвилює.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 15:54:15 ]
Все не все, пане Семене, але те, що хвилює те і актуалізує. А територіально до Європи воно не прив'язується, а там спостерігається.

А ось вам і факти:

"В воскресенье во время самого большого парада секс-меньшинств в стране улицы Торонто наводнили более миллиона зрителей".
/http://bluesystem.ru/news_topic/?aid=7550/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:00:09 ]
Твоя правда, Володю. Про сусідів потрібно турбуватися, бо як навчає народна мудрість: з ким поведешся того і наберешся.

Природно, що і такі запитання виникають:
Це така європейська перспектива?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 15:49:23 ]
Влучно, пане Богдане, мовлено: протистояти, а то вже дехто з пеемівців вважає, що негарно посягати на чиїсь права, не розуміючи того, що мова йде про захист своїх прав, на які нині намагаються посягати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 16:03:14 ]
А як саме геї погрожують вашим правам, Василю? ваш причинний орган блакитною ниткою перев"язують? не дають вам "стикуватися" цим органом з жінками? нав"язують вам свій спосіб життя?

і як саме ви збираєтесь протистояти? вбити_заарештувати_виселити_каструвати_прочитати мантру_заборонити_самоспалитися (потрібне додати або викреслити)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:54:01 ]
Словом, словом, пані Чорнявко. Словом, називаючи речі своїми іменами. А продовжуючи хід ваших міркувань, давайте легалізуємо наркоманію, п'янство... і за логікою речей проводитимемо паради наркоманів, пяниців, ...Вони ж також нам нічим не загрожують. А наші діти ? А то вже таке ?

Крім одних інтелектуальних вибриків, більше нічого у ваших міркуваннях не бачу.
Та чи доречне тут це єхидство. Віддавши усе своє життя дітям, повірте, знаю наскільки поведінка дорослих має вплив на підлітків. Але, але...кожен хвалить своє болото.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:58:05 ]
О, уже перехід на особистості намітився :)) Знацця, Чорі, пану Василю більше нічого сказати: демагогія чистої води, туманні натяки і змішування понять - ото і всі аргументи ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 17:14:29 ]
у вас хибна логіка, пане ("Світлий" якось не повертається язик сказати). наркоманія і пияцтво не в одному ряду з вибором статевого життя людини. І вони якраз загрожують. на відміну від геїв і лесбіянок.
а те, що нічого не бачите у моїх міркуваннях - це не дивно. через шори багато не побачиш.

про "своє болото": заспокойтесь, я традиційної орієнтації, але в мене є друзі із т.зв. сексменшин. вони чудові люди.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:30:44 ]
Загрожують,ще як загрожують (не будемо повторюватися посилаючись на Біблійні джерела)...
Адже, судячи з ваших міркувань, їх "набагато розумніших, щиріших, чуйніших, порядніших і світліших, ніж багато "натуралів" висувають на роль привілейованих еліт.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:32:53 ]
а ну все ясно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 12:20:36 ]
Крім того, що геї і лесбіянки - такі ж люди, як ви, о праведники, серед них ще є набагато розумніших, щиріших, чуйніших, порядніших і світліших, ніж багато "натуралів".

А тим, хто вважає себе "совістю народу", непогано для почтаку розібратися зі своєю власною.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:17:46 ]
Як відомо, геями і лесбіянками не народжуються, ними стають( і перестають народжувати...). То ж ніщо людське їм "не чуждо". І даремно Ви намагаєтеся звузити гостроту піднятої проблеми, суто до поділу людей на категорії натуралів-ненатуралів і з'ясування між ними стосунків. Цей рік в Кельні і Торонто зібрав близько по мільйону прихильників цього виду розпусти. Як бачимо, це явище прогресує у геометричні прогресії. І скоро ми постанемо перед цим вибором "цінностей". Ось про, що йдеться...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 16:27:33 ]
"Як відомо" - кому це відомо? Ви настільки спец у генній інженерії? І це не я поділяю людей на ті категорії, а ви. Це вам вони заважають або чимось "погрожують". А справжня проблема полягає в тому, що ви і такі, як ви, ніяк не можете признати за іншими права на їх вибір (і це стосується не тільки статевих питань).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:40:49 ]
"Як відомо..." - правда?! А оце вам як:
"Результаты, полученные учеными из университета в Падуе, в Италии, подтверждают справедливость теории, согласно которой гомосексуальность – по крайней мере частично – определяется геномом человека, а не просто его личным выбором, воспитанием или окружающей средой. Кроме того, их гипотеза предлагает изящное решение для более глобальной проблемы – так называемого "парадокса дарвинизма".
По логике, любые гены, способствующие гомосексуальности, должны были постепенно вымываться в ходе естественного отбора, так как у тех, кому они передавались, было все меньше и меньше потомков. Исследование позволяет предположить, что тот же самый ген, который отвечает за гомосексуальность, одновременно повышает фертильность женщин, что объясняет, каким образом гомосексуалисты выжили в ходе эволюции, притом что сами они редко участвуют в воспроизводстве.
Оказывается, специфические гены передаются по женской линии, а повышенная способность обладающих ими женщин к деторождению приводит к тому, что их может унаследовать большое количество детей.
Некоторые из их сыновей сами становятся гомосексуалистами. Исследование также помогло обнаружить, что среди родственников гомосексуалистов мужского пола также часто встречаются геи – правда, только по материнской линии.
Андреа Камперио-Кьяни, возглавлявшая проект, говорит: "Наше исследование помогает решить этот парадокс, так как демонстрирует, что с мужской гомосексуальностью могут неожиданным образом быть связаны преимущества для размножения".
В ходе исследования было также установлено в большой долей вероятности, где именно находятся эти гены: это Х-хромосома – тот участок цепи ДНК, который мужчине передается от матери".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:42:37 ]
Про які "права" це ви говорите ? Про право людства на моральну деградацію і тілесне виродження. Про право називати тілесні збочення "нормальним" явищем ? Про право ходити на голові, щоб бачити світ по-іншому...
Давайте хоча б під гаслами благих намірів, не лукавити, а намагатися називати речі своїми іменами.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 17:01:14 ]
Так, пані Грануєль, Дарвін, Фрейд, Маркс ... і ціла плеяда сучасних секспросвітерів, як і і їхня маячня (вглиб аж до інженерії гену), цілком тут доречна, щоб виправдати схильність природи людини, зіпсовано впливом гріха, впадати в плотське розтління.

Що тільки не напридумаємо аби не розвінчати головного винуватця усіх людських трагедій - гріха.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 17:04:03 ]
Василю, у питанні "благих намірів" це ви майстер: "моральна деградація", "тілесне вирождення" - гучно, але абсолютно безпідставно. Виходячи з вашої логіки, давні греки були великими грішниками (за що і поплатилися, так?). А як на мене, "моральна деградація" - це коли 19-річний натурал вбиває 100 цуценят, трощачи їм голови об стінку і вириваючи кишки. а інший натурал знімає все це на камеру і викладає в інеті. І він відсидить свої 4 роки, вийде і, можливо, народить дітей.

Я кажу про права будь-якої людини обирати собі долю. І ви не Бог, щоб вирішувати за неї, правильно вона це зробила чи ні. І не Бог, щоб судити її.

Щодо парадів - я їх не люблю. будь-яких. але справа ж тут не у парадах.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 17:10:27 ]
Авжеж, пане Влабсилю, авжеж. Ото сказав Світлий, шо то гріх і розпуста - і все! Крапка. І ніякі дослідження його з толку не зіб'ють. Подумаєш, якісь там учені! Шо вони там знають! Гени якісь придумали... А хто їх бачив, ті гени, га?! Їх, ті інститути науково-дослідницькі, мабуть, геї підкупили - ото й верзуть усякі нісенітниці. А Світлий - ото голова. Він усе знає і без досліджень. Йому наука не указ. І здоровий глузд - теж. Уже не кажучи про логіку...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 19:16:27 ]
Окрім науки є ще Боже Слово. Шкода, коли його безпідставно відхиляють і опиняються на інтелектуальному бездоріжжі.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-11 03:20:18 ]
Тут віднині значить не літсайт, а сінагога чи шо? О_о

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 15:57:10 ]
У мене мале-е-е-сеньке питаннячко до "пророків" і "совісті народу": шановні, скільки разів ваші дружини робили аборти (до цього ж прирівнюються протизаплідні таблетки, спіралі і прочая)? Мені відповідати не треба - просто для себе згадайте. То чим ви, убивці власних дітей, кращі за геїв і лесбіянок? Ті, принаймні, не вбивають нікого.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:35:06 ]
Так, ці "принаймні, не вбивають нікого", вони просто не дають їм народжуватися. Чи велика в цьому різниця, пані Грануєль ? До того ж, де ви бачили(або чули) про "парад гордості" батьків абортованих дітей ? Переважна більшість людей, що вдаються до абортів, протизаплідних таблеток, спіралей і т.д., роблять це під культом пропаганди вседозволеності: нічого страшного. Але коли усвідомлюють глибину цього гріха - каються, а не поводять парадів. У нашому випадку, цей вид розпусти не тільки не знаходить засудження, а виставляється на показ. Під благими намірами, йде процес відбілювання гріха.
Тут ми говоримо про різне...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:45:01 ]
Ні, не про різне, пане Влабсилю (невже так важко правильно написати моє ім'я?). Бо той, хто кається, не тиче пальцем у сусіда і не волає про його гріхи - істинні чи мнимі, а таки кається і працює над собою.
Щодо "розпусти" - читайте вище.



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 16:49:10 ]
Щодо "не дають народжуватися" - дайте цим людям спокій, і вони будуть всиновлювати дітей, викинутих "натуралами", а лесбійки можуть і народжувати - це не проблема.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 17:11:32 ]
З третьої спроби, може, і напишете правильно. Я у вас вірю! ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:04:44 ]
Даруйте, пані Гренуіль.
Це не зумисно.
Щиро.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:21:05 ]
"...лесбійки можуть і народжувати - це не проблема"
Від супутниці життя ???????
Нажаль, це глибока духовна проблема: жити з одним, а народжувати від іншого. Сім'я створюється не для одних задоволень. А особисто ви, хотіли б з'явитися в такі "сім'ї"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 17:11:23 ]
Цікава у вас логіка: дайте спокій цим людям, а що вони не мають можливості народжувати власних, то привласнять чужих(до речі,в країнах Заходу, це вже практикується)... Дозвольте лише поцікавитися з якими намірами ?

Даруйте. але це вже якесь первісне дикунство цивілізованого чоловіка...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 17:14:16 ]
"Привласнять"? Покинутих такими класними_правильними натуралами дітей? Даруйте, ви про що?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:16:31 ]
А ви...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 17:17:36 ]
Василю, єдине можу сказати: бідні діти, яким ви стільки років довбете мозги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:14:32 ]
Бідні ті діти, яких будуть переформатовувати, всупереч Божому промислу, на "воно".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 18:21:33 ]
Божий промисел полягає в любові. А все інше - це ваші вигадки і комплекси. Боріться з ними :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:30:13 ]
о іще один розпоряджувальник Божими промислами!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:32:59 ]
В такому випадку, ще допишіть в "любові до гріха"


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 17:31:27 ]
Цитата:

"Цікава у вас логіка: дайте спокій цим людям, а що вони не мають можливості народжувати власних, то привласнять чужих(до речі,в країнах Заходу, це вже практикується)... Дозвольте лише поцікавитися з якими намірами ?"

Виховати цивілізованих людей, пане добродію

А не таких моральних фашистів

як ви


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:13:09 ]
Благородна мета...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:29:17 ]
о яка шляхетна відповідь. ухилення від прямого питання знак згоди, як на мене

але будьмо шляхетними, це так красиво...

а куди ви збираєтеся відправити всіх отих "інакших"
якщо не таємниця?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:36:07 ]
Ми про різне Сонце-Місяцю: предметом розгляду є вчинок, а не людина...
А взагалі, майте гідність, для чого вам переконувати, як ви висловилися, "морального фашиста" ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:40:09 ]
так. від вас за сто кілометрів віє цим незабутнім парфумом, Василю Світлий

ні. немаю звички нікого переконувати
дозвольте відкланятися

бувайте здорові і все таке.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:42:03 ]
Буваймо...
Нехай і Вам щастить в пізнанні Істини.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:09:06 ]
Хором у вас гарно виходить, панове...
Але відповіді на поставлене запитання я так і не отримав. Виходить - нічого сказати ( по суті), окрім, звісно, як образити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 18:14:09 ]
та вам тільки і робили, що відповідали. але ж ви не чуєте.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:15:52 ]
В сенсі: не піддаюся гіпнозу.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 18:22:42 ]
в сенсі недорозвинутості органу (не члена).


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:23:38 ]
ми - ваше люстро


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:40:23 ]
Тоді виходить:зал кривих дзеркал...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:41:02 ]
який привіт такий одвіт. саме так


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:45:38 ]
Пізнавайте, вирівнюйтеся...., а тоді і відображайте.
Все в наших силах :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:49:57 ]
о все набагато простіше, як показує психологічна світова практика
кожен гомофоб є насправді латентним гомосексуалістом

поговоріть у вільний час із психоаналітиками

мені здається, вам багато чого відкриється

щасти


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:58:56 ]
Ліки допомагають від хвороби, але не від долі.
Щире каяття вартішне від багатьох порад цивілізованих аналітиків.
Даруйте...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:26:31 ]
якщо Ви не зауважуєте хоча б саму собою критичну реакцію,

то можу сказати по суті -

світові чи європі давно відомі такого роду настанови як от ваші

але вони зробили свій вибір - чому -

здогадайтеся самі


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:39:32 ]
Слідами Содома і Гомори мабуть налаштувалися йти..
А коли по-суті: служіння мамоні (багатству) і породжує такі процеси. Але мені здається, що ви прискорюєте події.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:40:35 ]
Ви не знаєте...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 18:47:56 ]
так-так, всі, хто не поділяє ваших пещерних фобій, ті латентні геї та лесбіянки :)) все з вами зрозуміло. бувайте. щасти. амінь. ентер.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 18:40:26 ]
нє здогадаєцца.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Сонце Місяць (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:41:19 ]
тц тц тц..


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-08 18:45:12 ]
у вас, мабуть, уже повні кишені каменюк, якими ви, "праведний", збираєтесь закидати їх, "грішних".
Василю, вгомоніть свої фобії. вони вас руйнують.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 18:54:41 ]
В кожного вони свої, Чорнявко. Що вдієш,всі ми грішні? Тільки ось одні мучаться від цього, а інші на показ виставляють.
В коментарях, я вже згадував, британського пастора засудили тільки за те, що він назвав гомосексуалізм гріхом. ось такі бліни... Можливо, десь в недалекому майбутньому, і цей матеріал порахують екстремізмом. Комусь - кнутом дадуть, комусь медальку. В будь-якому випадку: залишатися людиною це не вада, а наш обов'язок.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-08 22:29:25 ]
От і будьте людиною. І переймайтеся власними гріхами. Бо на тому світі, повірте, ніхто вас не спитає, як це ви допустили, шо Петя Пупкін з мужиками спав. Вам пред’являть список ваших – і тільки ваших - гріхів. А бідоласі Петі – список того, що він натворив. І якщо в небесній канцелярії гомосексуалізм вважається гріхом, то, повірте, відгребе Пупкін по повній. А поки що – не намагайтеся бути святішим за Бога.
До речі, про Біблію. Вам у тій історії про Лота нічого не здається дивним? Ну, хоч б те, що він готовий був віддати на поталу юрбі ґвалтівників власних дочок («…Вот у меня две дочери, которые не познали мужа; лучше я выведу их к вам, делайте с ними, что вам угодно, только людям сим не делайте ничего, так как они пришли под кров дома моего»).
Гарний татко – кидає власних дітей натовпу на глум, як кістку скаженим собакам. І таку людину називають праведником?!
А потім цей праведний муж ще й переспав з обома (версія споєння вином ну просто смішна: напитися так, що нічого потім не пам’ятати, одначе в такому стані спромогтися на сексуальний контакт?! Та й не силоміць же заливали його вином – то що ж це за праведник, що упивається до безпам’ятства?!)
Біблія – книга не для читання, а для думання, Василю. Звісно, для тих, хто на цей процес здатен.
А для вас – цитата: «И что ты смотришь на сучок в глазе брата твоего, а бревна в твоем глазе не чувствуешь? Или как скажешь брату твоему: «Дай, я выну сучок из глаза твого», а вот, в твоем глазе бревно? Лицемер! Вынь прежде бревно из твоего глаза и тогда увидишь, как вынуть сучок из глаза брата твоего».


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-09 00:20:02 ]
Гренуіль, хтось тут з нас протирічить сам собі, радить перейматися власними гріхами, водночас засуджує біблійних персонажів...

Але давайте про Біблію. Так, це "книга для думання" (але перед цим все таки її варто уважно читати). Окремі, вирвані вами із контексту біблійної історії фрагменти, не дадуть змогу побачити картину в цілому. Перераховані вами фрагменти – важкі наслідки, наслідки, а не причина, невірного Лотового вибору.

Але спершу трохи історії. Після сварка, яка виникла "поміж пастухами худоби Аврамової та поміж пастухами худоби Лотової, Аврам пропонує відділитися і вибрати Лотові землю цього краю, яка б була йому до вподоби. Лот вибирає багаті околиці Содому не дивлячись, що "люди содомські були дуже злі та грішні перед Господом", а Авваамові залишаються бідні околиці цього краю. Після чого Господь припиняє спілкування з Лотом, а дає обіцянку віддати увесь цей край навіки Авраму і його потомству. Далі ми і бачимо всі ті негаразди, які спіткали Лота і його сім'ю в тісному оточенні содомітів.

Чи не має тут аналогії з нашим часом ? Чи не розділені і ми сьогодні Лотовим і Аврамовим баченням майбутньої своєї долі? Хтось і нині прагне інтегруватися в багате європейське середовище, а хтось цього намагається уникнути, розуміючи, що в цьому випадку і їх чекатимуть схожі страждання, тих яких зазнав Лот. Бо служіння мамоні неминуче породжує моральне розтління, розтління - розігрівання тілесних похотей і культивування їх аж до одностатевого «кохання».

Нікому не таємниця, що ті погляди, які сповідують представники ЛГБТ, м’яко кажучи, далекі від християнських чеснот. І коли активісти цього руху вперто намагаються нав'язати цю систему "високих стандартів" іншим країнам, провівши це законодавчо з допомогою товстого гаманця ( як у випадку з Молдовою)… Звісно, що таке викликає занепокоєння. І яке вже тут мовчанням. Таким мовчанням хіба не зраджується Бог ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-09 00:56:23 ]
У-у-у, як все запущено…
Ото якби не звертання, то подумала б, що ви з кимось іншим балакаєте – бо спіч зовсім не по темі ;)) А питання було простеньке і конкретне. Невже зовсім нічого сказати?!
Що ж, тоді, як каже Чорі – амінь і ентер.
А, да: засуджувати і вказувати на протиріччя – різні речі (це на випадок, якщо ви дійсно не розумієте).
Наостанок – порада: ви ж тойво… бережіть себе, остерігайтеся вночі безлюдних місцин. Та й удень оглядайтеся частіше: гомосексуалісти - вони, знаєте, народ підступний – за кожним кущем чигають… Удачі! ;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-09 21:21:39 ]
Вас обурює те, що Лот "готовий був віддати на поталу юрбі ґвалтівників" двох дорослих дочок аби врятувати Божих посланців і в той же час ви цілком лояльно ставитися до того, щоб десятками, сотнями, тисячами ... примусово відправляти в одностатеві "сім'ї" малолітніх дітей...
Що тут скажеш: цинізм найвищого польоту.

Чи є сенс продовжувати цей діалог, коли "затовстіло бо серце людей цих, тяжко чують вухами вони, і зажмурили очі свої, щоб коли не побачити очима й не почути вухами, і не зрозуміти їм серцем...". І на все що здатні, так це з фарисейським азартом навішувати ярлики, ставити діагнози, давати високохмарні поради, і сильно гримати дверми (входячи і виходячи), при цьому повністю ігноруючи думку інших людей.

Мені дійсно шкода ...
Але кожному своє, хто на що і заслуговує.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-09 22:01:44 ]
Ай Негарно як наклепи зводити на небайдужих авторів шо прийшли до вас витратити свій час намагаючись пояснювати - як можна бачити з ваших розмов - гомосексуалізм не є злочином. Та все-таки не пояснили. Для вас гомосексуалізм є злочин. Всі ці геї обов'язково брудні збоченці і нелюди! А ті хто в це не вірить - фарисеї! А ви після того розумна побожна людина, правда? Кого ви дурите, Василю Світлий

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:29:22 ]
Пане "Світлий", ви хоча б так відверто не брехали щодо "мільйонів ПРИМУСОВИХ усиновлень". Почитайте літературу, ознайомтесь з питанням.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-10 00:08:26 ]
Шановна Чорнява Жінко, перше ніж звинувачувати когось у брехні, протирайте очі і уважніше читайте коментарі. Розумію, що пора пізня, але мова йшла про "десятки, сотні, тисячі ". Щодо "мільйонів", це вже далека перспектива. Давайте не будемо забігати вперед. Час покаже. Як кажуть: людина планує, Бог керує.

Щодо моніторингу цього питання, раджу вам більш детальніше дослідити його, протрезвіти від свого ілюзорного бачення світу і перестати доказувати що "сажа бела". Гріх він і є гріхом, як його не розмальовуй.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-11 03:25:49 ]
Та хто ще тут ілюзорний, це ще велике таке питання.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:17:00 ]
Доброго вечора, друзі.
Не можу залишитись байдужим. Зі сторони , як кажуть, видніше.Мій земляк Василь жодним словом не обмовися про брудну збоченість або нелюдство, це сказали ви. Він тільки те і робить, що відстоює свою віру у Писання. А розмова не виходить по одній - єдиній причині: він вірує в Писання, а ви - ні.Звичайно цей сайт не є місцем для вияснення таких от засад, але коли таке трапляється, виявляється хто є хто.Тут захищали так звані сексменшини. Василь в даному випадку був "меншовиком" і я побачив неозброєним оком як його цькували самі, звалюючи на нього цю дію.
Ця тема буде закрита на ПМ, але кожен що сіє, те й пожне. Про це пам"ятаймо...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-09 22:19:08 ]
Доброго вечора! А ви самі не вірите, що геї нелюди?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:27:11 ]
Такі люди існували здавен. І що мені до того, хто як живе. Усі під Богом ходимо. У Содомі було дуже гарно жити, але люди з нетрадиційною орієнтацією почали демонстративно показувати свою пристрасть. За що були покарані. А поки вони собі жили тихенько, все було добре.Тому я проти демонстрації(параду) і аж ніяк не проти людини, ким би вона не була.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-09 22:30:34 ]
Розумно.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:30:39 ]
О! :))) тобто, якщо тихенько, то все можна, ага?! оце так...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-09 22:31:40 ]
Та чому би вам також не жити собі тихенько?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:32:59 ]
Я теж проти парадів - будь-яких. Але йшлося не про паради, а про "всесвітнє зло" у вигляді секменшин.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-10 00:42:39 ]
Уважно прочитайте ще раз вірш (він невеличкий), щоб зрозуміти про що там йшлося...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-10 05:55:27 ]
У тексті вірша як раз про те, що сексменшини - нелюди. :(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 02:07:37 ]
Це ваше особисте бачення.
Людина - творіння Боже, і слід розрізняти це і її гріховні нахили.
Терпіння вам у пізнанні.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-11 03:18:56 ]
Василю С. Не треба з мене робити йолопа, добре? Займайтеся хоч табличками Гамурапі чи картинками в пірамідах. Я бачу те що бачу. А як ви бачите лише те, що написав десь-там для своїх колін Мойсей, то бачте собі, прошу дуже. Та це не має жодного значення тут і зараз, окрім можливо, художнього. Але і воно не допомагає вам самому написати хоч шось путнє, на разі, шановний.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-11 03:24:02 ]
Володимиру С. Та відчепіться ви нарешті від свого Содома! Нема його й ніколи не було. Забудьте. Вас надурили :(

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:27:23 ]
Володимире, у Вас ыз зором все нормально?
"у безодню аморальності і розтління." - хіба це не слова "про брудну збоченість"?

І причина тут не в Писанні, а в обмеженості духовній, у нездатності навіть засумніватися у власних стереотипах. У колишні часи саме такі і були у перших лавах "хрестових походів". Так що не треба тут із себе жертв невинних корчити.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:34:21 ]
Я все сказав.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-09 22:38:54 ]
Амінь.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-10 00:59:03 ]
"Жертв невинних" тут з себе другі "корча",намагаючись поставити все з ніг на голову, а ми про серйозні речі намагаємося говорити. Як там у Талькова: "ведь пpиpода - не дypа, и Бог - не калека"... Отож, людина створена досконалою у всіх відношеннях і, як ми бачимо по наших геніталіях, одностатевого "кохання" тут непередбачено. То хто тут проявляє власну обмеженість і нездатність бачити, здавалося б, очевидні речі ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-10 01:45:25 ]
«Я все сказав» - ну да, бо більше сказати нічого. Адже «тілесні збочення» та «прихильники цього виду розпусти» - це слова автора. І що тільки у людей з очима коїться, коли вони дуже не хочуть чогось бачити! ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-10 01:20:22 ]
Ну, друже, не такий вже і "меншовик", коли всі коментарі переглянути. Тут просто де-хто часто повторюється...

А за плече підтримки - дяка.

Зберуться в полі два побратими...
Навіть не знаю, що буде з тими :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-09 22:42:41 ]
Бо не вірю я у фарисейство Чорнявої Жінки, МісяцяСонця і Гренуїль де Маре. Тому все це кумедно виглядає у останній репліці Василя, хіба ж ні :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-10 00:43:53 ]
Взагалі, невірство - це не дуже корисна річ :)
А в цілому: по вашій вірі і дано буде вам.
Отож, все залежить від кута погляду: хто що хоче, той те і побачить.
Думаю, що немає змісту переконувати вас у зворотньому.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-10 11:04:27 ]
Тобто Ви відчуваєте себе в силах переконати у зворотньому? Чи лише куражитеся :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-10 01:52:52 ]
Василю, ви знову не відповіли на моє питання. Це, як мінімум, нечемно.
Вернімося до Лота і вашого пасажу («Вас обурює те, що Лот "готовий був віддати на поталу юрбі ґвалтівників" двох дорослих дочок…») - будь ласка, дайте відповідь:
1) А вас це не обурює?
2) Звідки це раптом уже взялися дані про вік дочок (у Біблії про це – ні слова)? І, за вашою логікою, віддавати на таку дику розправу дорослих – можна? Не шкода?
3) Ви кажете, що Лот пропонував своїх дітей тим нелюдам, «аби врятувати Божих посланців». Припустимо, що Лот знав, що ті подорожні – ангели (знову ж таки, у біблійному тексті про це – ні гу-гу). Для чого тоді була потрібна така безглузда жертва – бо чим могли зашкодити Божим посланцям – ангелам – люди?
4) Чого варта віра Лота, якщо він думав, що Бог дозволить людям насміятися над його посланцями?
5) Невже Лот міг вважати, що Богу потрібна подібна жертва - страшна смерть двох невинних дівчат?
6) Якщо ж Лот поняття не мав, що має справу з ангелами, то вертаємося до початку: як назвати батька, який готовий був віддати на поталу юрбі ґвалтівників власних дочок? І який потім (звиняйте, але повторюся) – ще й переспав з обома? Ви вважаєте, що це вчинки праведника?
Переконливе прохання до вас відповісти чітко на кожне з поставлених питань.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 00:12:13 ]
п. Гренуіль, я старався бути з вами максимально відвертим і давати вичерпні відповіді на усі ваші запитання. Вибачте, якщо не по буквах… Але ж ви і самі (у власних трактатах http://www.maysterni.com/publication.php?id=79310) пишете, що «ніхто не зобов’язаний працювати за автора. Жоден автор не має права вимагати в інших, щоб вони витрачали свій час і сили на нього, дорогоцінного» . А якщо, вибудовуючи цілу піраміду власних суджень, ви вишукуєте у Святому Письмі інтелектуальні парадокси, то тут я вам не помічник.

Спершу, як ви і повчали, Біблію треба уважно читати, потім старанно роздумувати, а найголовніше (що пропустили) – намагатися жити за нею. Тоді б у вас не виникало скільки багато запитань. Зустрівши, наприклад, фразу - вийшов Лот, і промовив до зятів своїх, що мали взяти дочок його – розумієш, що дочки його дорослі, заручені і незаймані. Так само не має нічого дивного, що Лот турбується про подорожніх (не відаючи Ангели вони чи ні). Єдиним «важким» місцем (каменем спотикання) для розуміння є те, де Лот пропонує «віддати на поталу юрбі ґвалтівників двох своїх дочок»…. Та чи тут, у цій ситуації, ми йому судді ? Чи не двоє з учнів Христа зраджують його, але лише один покараний, а другий виправданий і піднесеним до верховного апостола. Чому ? Через, те що лише Господь відає, що діється в людському серці в такі хвилини. Відає чи це болюча батьківська жертва, чи егоїстичний вчинок. Про це дізнатися нам не дано…

Отож, «просіть, і буде вам дано, шукайте і знайдете, стукайте і відчинять вам!».
Спаси вас Господи !


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2012-07-10 09:41:46 ]
Оскільки жодного аргументу, крім наявності "геніталій для стикування" жоден з вас навести не може, то подальші суперечки просто даремні. Біда в тому, що для ви сприймаєте світ чорно-білим. А він - кольоровий, панове :)

Наостанок наведу далеко не повний список:

у політиці: Джордж Вашингтон, М. Кутузов; в образотворчому мистецтві - Леонардо да Вінчі, Ботічеллі, Мікеланджело, Моне, Далі, Роден, Пікассо; у музыці - Чайковський, Гендель, Шуберт, Вагнер, Сен-Санс, Шопен; у літературі – Верлен и Рэмбо, Байрон, Кіплінг, Андерсен, М. де Сервантес, Бальзак, Оскар Уайльд; у шоу-бізнесі і кінематографі: Меркюрі, Елтон Джон, Ієн Маккєллєн, та ін, та ін. та ін.

Вони принесли в цей світ стільки краси, гармонії, людяності, стільки зробили для його розвитку, а не для деградації, що наизвати їх "грішниками" може лише недалека особа, яка не бачить далі власних геніталій.

На цьому все.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 01:57:21 ]
Чомусь мені здається, що вже пройдена западину найглибшого непорозуміння і сам процес діалогу набирає ознак конструктивізму . Однак, біда в тому, Чорнявко, що останній ви бачите навіть і не першим, а видаєте його за єдиного (це я про аргументи).

Насправді їх було, як мінімум, три і всі вони не на вашу користь. Дозволю пригадати.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 01:59:13 ]
АРГУМЕНТ 1.
«Господь – Творець людини».

І ось, що каже Боже Слово через Святе Письмо про цей гріх:

«А з чоловіком не будеш лежати як з жінкою, гидота воно!» /Лев.18:22/.

«Не занечищуйтеся тим усім, бо всім тим занечищені ті люди, яких Я виганяю перед вами. І стала нечиста та земля, і Я полічив на ній її гріх, і та земля виригнула мешканців своїх!»
/Лев.18:24-25/

«Не обманюйте себе: ні розпусники, ні ідоляни, ні перелюбники, ні блудодійники, ні мужоложники, ні злодії, ні користолюбці, ні п'яниці, ні злоріки, ні хижаки Царства Божого не вспадкують вони!» / 1Кор.6:9/

Як бачимо, «содомський гріх» названо гидотою, через який занечищується земля, прирівняно до гріхів злодійства, п’янства і т.д. і через нього людина позбавляється блаженства вічного життя.

І так говорить Господь, що «тебе учинив і тебе вформував від утроби, і тобі помагає…» людино. Чи знайдуться тут якісь контраргументи (звісно з посиланням на Біблійні джерела) ?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 01:59:36 ]
АРГУМЕНТ 2.
«Розтління це таке їдке, що нищить дух родини».

Не будемо брати до уваги сучасні драконівські «стандарти», законодавчі акти, ювенальні проекти, все те, яке дає зелену вулицю для пропаганди та розвитку одностатевої орієнтації та складає потенційну загрозу для традиційного інституту сімї. Зупинімося лише на проблемі дітонародження, тобто способі відтворення людства, щоб зрозуміти абсурдність такого підходу.

До речі, представники так званих сексменшин могли з’явитися на світ тільки завдяки тому, що їхні батьки не входили в ці общини. Здавалося б куди більш переконливий аргумент ніж цей.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 02:00:46 ]
АРГУМЕНТ 3.
«геніталії для стикування ».
В силу очевидності обходимо мовчання.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 02:02:01 ]
Що ж до козирної карти - довгого списку видатних імен, причетних, як я зрозумів, до цього явища(і писаного вилами по воді) то і він не є аргументом на користь гомосексуалізму, а лише вказує на те, що «кесареве кесареві, а Богові Боже».
Отож, людина, яка впала у цей гріх, і не кається , а хизується цим, не тільки ображає свого Творця, завдає болю близьким людям, але і не робить щасливою навіть саму себе .

Тепер ВСЕ.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-11 02:33:52 ]
Василь Світлий проповідує чесноти часів царя Соломона. Цитує допотопні в прямому значенні слова інструкції. Інший його підтримує Содомськими-Гоморськими вістями. Ви ше до Різдва Христового живете духовно чи інтелектуально я ж правильно все це осягнув? Все що ви тут наплели не стосується абсолютно ніяк сучасної Європи, і України зокрема також. І ось що я вам скажу наостаток. Ви привиди. Вас нема. Вас не треба. Спіть у своїх тисячолітніх могилах, і дайте жити живим ))))

Тепер точно ВСЕ.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-12 22:34:34 ]
Чи не вперше погоджуюся з Вами: так – ми привиди, так – нас нема, так – ми тут не потрібні, так – «ми стали, як сміття те для світу» , бо ми не приятелі світу, а раби Господу, які відмовляються від всього цього, щоб придбати Христа. І що для вас надбання – те для нас втрата, щоб для вас убозтво – у тому ми багатіємо. І свідчимо ми не ради себе самих , а ради нашого Творця, проповідуючи Його істини.
І нехай «ми нерозумні Христа ради, а ви мудрі в Христі; ми слабі, ви ж міцні; ви славні, а ми безчесні!». Лише б пішло це вам не на шкоду, а на користь, щоб ви тільки побачили скільки всього прекрасного Творець подарував своєму творінню (материнство, батьківство, синівство, побратимство… ) і не намагалися наповнити наші міста і села цими водами нелюбові, так як немає нічого страшнішого від сирітства, сирітства духовного.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 12:46:13 ]
Взагалі, особисто я вважаю, що "людина" не визначається за переважним характером своєї суто сексуальної активності. Але сексуальна активність зазвичай таки породжується підсвідомим скеруванням на продовження людського роду... Отже, як на мене, йдеться, про нашу нинішню "свідомість", яка не повинна заперечувати закладені в несвідомість життєві принципи. Тобто, якщо є, скажімо, спільноти "сліпих", чи "німих", то чому не бути іншим спільнотам особистостей, які потребують допомоги і людського ставлення до себе? Але якщо натомість спільноти сліпих закликатимуть до пропаганди сліпоти і в межах цілком зрячих, і навіть практикуватиме осліплення зрячих, то це вже було би, м'яко кажучи, явним перекосом... Тобто йдеться про межі, за які не мали би переступати ті чи ті спільноти, в своєму піклуванні про своїх "спільчан".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-12 22:36:05 ]
Мудро !!!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Гренуіль де Маре (Л.П./М.К.) [ 2012-07-11 14:32:09 ]
Василю, ви мені так і не відповіли. Бо відповісти вам нічого.
Тепер пройдемося по «аргументах».
1) «Святе письмо так каже!»
Не може бути аргументом історія, де одна сторона – грішники-гомосексуалісти, а інша – «праведник»-батько, який розбещує рідних дочок, перед тим ледь не згодувавши їх оскаженілій юрбі.
(До речі, якщо вже Лоту так хотілося «захистити своїх гостей», то чого цей достойний муж не підставив, вибачте, власну дупу тому збіговиську? Це було б логічно і благородно. Нормальні батьки дітей захищають (хоча б і ціною власного життя), а не згодовують їх з власного почину озвірілому натовпу.
Ще одне: може, покаране було те місто не за сам гомосексуалізм, а за те, що до нього примушували? Адже ми бачимо юрмисько ґвалтівників. Тоді – так, логічно, бо насилля – завжди гріх і злочин.
Щодо віку дочок – текст дуже плутаний, і можна зрозуміти й так, що ці дочки – не єдині діти Лота, що у нього були ще й заміжні дочки, які вже жили окремо (зять – чоловік дочки, а не людина, з якою вона заручена). Тоді виправдане постійне нагадування про кількість тих дочок і слова «возьми жену твою и двух дочерей твоих, которые у тебя» (тобто - у твоєму домі зараз). Втім, це не має вирішального значення.
І зрозумійте, нарешті, Святе письмо – тому й «письмо», що переписувалося від руки тисячами писарів, а людям властиво помилятися. І скільки зараз у текстах людської «отсебятины» (де мимовільної, а де й свідомої) – ніхто не скаже.

2) «Людство вимре!»
Протріть очі, шановні: нас уже сім мільярдів. Китай он стогне і не знає, як народжуваність обмежити! До речі, ідея: якщо гомосексуалісти такі «заразні», то давайте будемо їх експортувати, га? І грошенят заробимо, і китайці нам руки-ноги цілуватимуть… ;))
І, нарешті: число гомосексуалістів не йде ні в яке порівняння з кількістю абортів та інших способів позбавлення від небажаних дітей.

3) «Воно до того не пристосоване!»
Гм… Хлопці (це я до Сірого і «Світлого». До повного комплекту, між іншим, тільки Темного не вистачає. Ну, принаймні, на перший погляд) – так от, хлопці, я бачу, ви ще зовсім не старі. Так що слухай мою команду: в шеренгу – шикуйсь!
А тепер – питання. Чи чули ви вірш Артема Полежаки: «Кохана, зроби мені імпічмент, а я тобі зроблю дефолт»? Ну, люди ви дорослі, розумієте, про що мова. Так от: кому хоч раз у житті кохана (чи не дуже) робила отой «імпічмент» – крок уперед! І – бігом до геїв, брататися-обніматися, бо ви такі ж, як вони! Як – нє?! Так воно ж до того не пристосоване, нащо ж ви його туди пхаєте?! ;))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-12 23:05:57 ]
Знову ваше "нічого"….Але то нічого, починаю помаленьку звикати. Але давайте подивимося на ваше "нічого".

М’яко кажучи, ваші контраргументи видаються мені якимись безхребетними, а останній ще й вилицьканий блювотою. Що вдієш, коли не воно, людське щастя, обходить нас стороною, а ми відвертаємося від нього…

Однак, враховуючи вашу люб’язність, хочеться заспівати наостанок таку «колискову» (відомогло поета і композитора Віктора Цоя):

«Нам с тобой: из заплеванных колодцев не пить.
План такой - нам с тобой...»

«Эх была не была прости и прощай.
План такой - нам с тобой...»

Ось так воно, Гренуіль де Маре.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Сірий (М.К./М.К.) [ 2012-07-11 18:02:24 ]
"Бо гнів Божий відкривається з неба на всяку безбожність і несправедливість людей, які правду спиняють несправедливістю;
19
тому що те, що можна відати про Бога, їм явне, бо Бог їм об'явив;
20
невидиме ж його, після створення світу, роздумуванням над творами, стає видиме: його вічна сила і божество, так що нема їм оправдання.
21
Бо, пізнавши Бога, не як Бога прославляли або дякували, але осуєтились у своїх мудруваннях, і притемнилося їхнє нерозумне серце.
22
Заявляючи, що вони мудрі, стали дурними
23
і проміняли славу нетлінного Бога на подобу, що зображує тлінну людину, птахів, четвероногих і гадів.
24
Тому й передав їх Бог за похотями їхнього серця на нечистоту, щоб вони самі сквернили власні тіла між собою.
25
Вони замінили Божу правду на неправду і честь віддавали і служили створінню радше, ніж Творцеві, котрий благословен повіки. Амінь.
26
За це ж і видав їх Бог пристрастям ганебним, бо їхні жінки змінили природні вживання на протиприродні;
27
так само і чоловіки, полишивши природні вживання з жінкою, розпалилися своєю пожадливістю один до одного, чинячи ганьбу, чоловіки на чоловіках, і приймаючи на собі самих належну плату свого блуду.
28
І як вони не вважали потрібним триматися правдивого спізнання Бога, Бог видав їх ледачому розумові чинити негодяще..." Послання св. ап. Павла до римлян, розділ 1.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-12 23:13:36 ]
Друже, не став у незручне становища Еді Ніде, здається, що "Новий Заповіт" він ще не заперечує, хоча і не все в ньому бачить. Інакше б неодмінно звернув увагу на такі слова Спасителя:

" Не подумайте, ніби Я
руйнувати Закон чи Пророків
прийшов, Я не руйнувати
прийшов, але виконати".
/Матв.5:17/


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
(Л.П./Л.П.) [ 2012-07-13 01:03:23 ]
Процеси, що відбуваються у сучасному світі, так само і в Україні, котрі ви намагаєтеся засуджувати з позиції старого заповіта чи євангелії, відбуватимуться так чи інакше. І до вашого праведного гніва вони не матимуть по суті жодного відношення, а тому ці всі ваші публікації і слововиверження комічні, як уже багато раз було сказано. А цитати є просто цитатами. Навіщо ж комусь заперечувати те, що Павло писав до римлян? Якби ви ще відчули неадекватність ваших власних потуг у порівнянні до зусиль того самого Павла, це вже було б якесь діло, та ви не відчуваєте. Тому дискусія як така неможлива, тому ефект цієї всієї базгранини нуль. Був спочатку мінімальний інтерес щодо оригінальної думки з боку вішої місії, але виявилося що такої не має, ви просто-напросто цитуєте Біблію в перекладі і чекаєте нападок на християнство. Ну то й чекайте будь ласка. На разі тут більше і давно вже сказати нічого.

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Василь Світлий (Л.П./М.К.) [ 2012-07-13 09:51:37 ]
Я намагаюся донести, а не засуджувати, лише окремі аспекти тих негативних процесів (а не весь їх спектр) , які відбуваються нині у сучасному світі, і можуть перекинутися в Україну. Оскільки немає сенсу засуджувати ТЕ, що допускається Господом через наші гріхи і, як ви пишете, відбуватиметься так чи інакше. Але завжди є доцільність вказувати на ЦЕ, знаходити корінь цих проблем і попереджати про ТУ потенційну небезпеку, яку вони несуть у собі (як для нашого мирського життя, так і життя духовного), частково посилаючись при цьому і на досвід тих країн, які вже почерпнули куш цього лиха.

Роблю це не для розваги, а з певною метою, бо від того, якою буде наша позиція, наше ставлення до цих подій, певною мірою залежатиме з якою інтенсивністю і в яких масштабах воно відбуватиметься (тобто ЯК).

Свідчу правдиво, а не лукаво і ,можливо, через це зазнаю нападок з боку своїх опонентів (так і від вас зокрема), що намагаюся це робити не від себе, а з посиланням на авторитет Святого Письма, яке розглядаю не як КНИГУ ІСТОРИЧНУ, що має відношення лише до певних історичних віх і конкретних народів, а вбачаю у нім КНИГУ ЖИТТЯ, посібник до дій на «всі часи і народи». І дарма ви намагаєтеся довести зворотне, надаючи цим процесам забарвлення якогось особливого відтінку «цивілізованості» і «осучаснення», бо (знову посилаючись на нев’янучу Соломонову мудрість) «що було, воно й буде, і що робилося, буде робитись воно, і немає нічого нового під сонцем!... Буває таке, що про нього говорять: Дивись, це нове! Та воно вже було від віків, що були перед нами!».

Чи суттєва відмінність між тим з чого зводити башту (добре випаленої цегли чи на мікроскопічних «бітах»), коли «вершина її аж до неба». І яка різниця між поклонінням «золотому тельцю» і служінням його величності Комфорту, зведеного на технологіях «нового» віку. Зрозуміло, що в цьому довгому ланцюжку не є виключенням і сам «содомський гріх», навіть якщо він піднятий до цивілізованих висот одностатевого «кохання». Було б, як кажуть, бажання, а палка завжди знайдеться…

Однак, я не беру на себе якусь особливу місію, а покладаюся лише на скромну зарплатню Божого працівника. А через це, написане тут не просте декламування цитат, а дощ… Навіть і не дощ, а кілька крапель пізнього, свіжого дощу, даруйте, але навіть не здатних не те що змити, а навіть промочити пласти багатовікової суєти.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2012-08-06 19:12:58 ]
"Уявімо, що в державі є дві умовні релігії: одна виступає за гетеросексуальні, а друга – за гомосексуальні стосунки. Щоб не сперечатися, яка з них істинніша, простіше дати кожній можливість розвиватися на власній основі: хай в ролі судді виступить саме життя. А життя доволі швидко покаже, що гомосексуалісти, не маючи потомства, за короткий час просто вимруть, тож питання про істинність «релігії гомосексуалізму» буде вирішене автоматично, природним шляхом. Ситуація зміниться, якщо дозволити гомосексуалістам здійснювати прозелітизм, тобто залучення до своєї «релігії» членів «гетеросексуальної релігії». Тоді критерій істинності за плодами зникає, натомість «гомосексуальна конфесія» починає паразитувати на іншій..." І.Каганець
http://sd.org.ua/news.php?id=21139