ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Микола Дудар
2024.09.21 12:59
Поміж...
Нібито впійманий, нібито схований…
Де ж тебе, друже, носили чорти?
Нібито вогняний, нібито вовняний,
Хто ж підтиратиме славні хвости
Різного племен, в правді упевнені
Скільки всього, чи вистачить сил?
В чаші заплетені, небом накреслені

Леся Горова
2024.09.21 12:48
Вечір плескається ажурно,
І спадає по краплі гулко.
То гріхи й грішки мене журять
В сповідань моїх перегуках.

Тиша ллється, та не вспокоїть,
Не обійме, така колюча.
А мені її, надважкої,

Артур Сіренко
2024.09.21 12:28
Я блукаю між хмарочосами,
Як останній король модерну,
А мені кричать галантні гарсони
У чорних краватках-метеликах:
«Агов, містере!»
Мені посміхаються смугасті коти –
Вухасті свідки буття плямистого Місяця,
Знавці італійського сиру і сірих метелик

Володимир Каразуб
2024.09.21 12:00
Нехай тебе в моїй не буде вічності,
Ні губ твоїх, ні рук, ні сонця білого,
Воно вгорі для осені позичене,
З твоїх очей на жовтень перевтілилось.
І я у нім, і вірю, що не скотиться,
Що назавжди горить, мов на картині, де,
У жовтих хвилях осені не вт

Іван Потьомкін
2024.09.21 11:37
Щоденників не вів.
Життя поміж рядками залягло.
Був певен, щось таки мене вело
І днями, і впродовж років.
І якщо хтось захоче прочитати,
Хай поспішає, доки ще живий,
Щоб здогади в інші світи не слати
І не сказать: «Якийсь він не такий...»

Микола Соболь
2024.09.21 08:30
Їжачки каштанів падають з дерев
на бруківку скверу, у пожухлі трави,
кожен рік скидає дерево старе
їжачки у листя золотаве.
Для дітей забава, їх тут повен парк,
гомінка малеча грається плодами.
Я примружив очі, через листя шарк
сам біжу дитиною до

Віктор Кучерук
2024.09.21 05:38
Ти мене замучила безладдям
І надлишком придбаних речей, –
Поламала шафу, а в шухлядах
Не лишила й ніші для мишей.
У кімнаті душно та імлисто,
У повітрі висне всякий пил, –
А було без тебе свіжо й чисто,
І не мав мороки старожил.

Ярослав Чорногуз
2024.09.20 23:29
В обіймах матінки Природи
Люблю душею я цвісти.
Якби хоч тінь твоєї вроди,
Якби була зі мною ти!

І це високе безгоміння
Сміялося б із висоти,
Розвіялась печаль осіння,

Козак Дума
2024.09.20 21:57
Ми наймиліше в серці носим,
у думах наших бережем,
і лише подумки голосим,
як лихо десь підстереже…

Безмовно наше серце плаче,
щемить беззахисно душа,
і повноводо лине «Кача»,

Ігор Деркач
2024.09.20 21:32
А бути чи не бути є ще шанси.
Захоплюємо села і міста!
Це ще аванси,
та нема балансу
у популяризації шута.

***
А той, що не утік, у теплій ванні

Микола Дудар
2024.09.20 21:00
Оскільки /
Оскільки сьогодні ти бунтівник,
Перелаштуй себе заново.
Ти мене чуєш, ну що то за крик?
І не забудь, підкинеш за авторство…

Оскільки сьогодні ти водолаз,
Переіначим і призвіще.

Сергій Губерначук
2024.09.20 15:02
Ярий Славе мій дивний!
Наспіваймо пісень
у пралипень чарівний
і в один той же день*!

28-ої ночі,
28-го дня
разом здіймемо очі

Світлана Пирогова
2024.09.20 12:52
Без тебе плачу я струною,
І пісня, наче темна хмара
Далеко лине із журбою.
Тебе чекати - мені кара.

Без тебе засихає квітка,
Хоч дощ періщить, як з відра.
Квартира, мов залізна клітка.

Іван Потьомкін
2024.09.20 10:55
З такої хмари в Україні
Такий би дощ зненацька ринув,
Що спраглі од чекання ринви
Діжки і відра перекинули б...
...Натомість із Єрусалиму
Хмара в Єгипет чомсь полинула.
Дощу благають синагоги,
Здіймають голоси до Бога,

Юрій Гундарєв
2024.09.20 09:31
вересня російська авіабомба влучила у пансіонат для літніх людей у Сумах.
Одна людина померла, ще дванадцять поранено…

Будинок для літніх людей.
Багатостраждальні Суми.
Совість, пропитана кров’ю, де?
Сумно…
Мабуть, для кривавих бомб і ракет

Микола Дудар
2024.09.20 06:48
Серпень, хлопче, що з тобою?
Знову збігу задощив
Не здивуєш нас водою
Ти диви, ше й оточив…
Заперіщив… розізлився
Міра жарту певна є…
Ну а після в небо змився
Православного вдає…
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Васка Почеркушка
2024.09.16

Антон Мог
2024.08.20

Ілля Шевченко
2024.08.17

Юлія Рябченко
2024.08.04

Мирослав ЕкманКременецький
2024.07.25

Олекса Квіт
2024.07.05

Любов Інішева
2024.07.04






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Сергій Жадан (1974) / Вірші / історія культури початку століття, 2003

 Внутрішній колір очей




Найвища оцінка Чорнява Жінка 6 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Ярослав Нечуйвітер 5.25 Майстер-клас / Майстер-клас

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2009-10-15 22:17:44
Переглядів сторінки твору 46789
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.325 / 5.55  (4.985 / 5.46)
* Рейтинг "Майстерень" 5.280 / 5.55  (4.966 / 5.48)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.817
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2013.01.28 21:33
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:26:17 ]
Любо!
Здається наша дискусія, замість того, щоб привести до кращого розуміння ситуації, веде до розколу на два табори. Ще трохи і протилежні сторони кинуться одна на одну з вигуками:"Наших б'ють".
Така конфронтація нічого конструктивного не несе.
То, може будемо шукати те, що нас об'єднує, а не те, що дратує.
З повагою, Олександр.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:27:33 ]
- Ю. Андрухович


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:34:25 ]
Сашо, згодна з Вами. Повірте, що нам менше за все хотілося, щоб спроби якось "провітрити" приміщення принесли такі наслідки. Просто треба об"єктивно дивитися на речі. І вміти робити з цього правильні висновки. На жаль, як виявляється, не всім це вдається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:37:21 ]
Дякую, Любо, включаємо Ю.Андруховича.

Отже, хто має які зауваження щодо можливого голосування, і теми голосування?

"Творчість якого із вказаних авторів вам особливо близька":

- І. Павлюка
- Р. Скиби
- С. Жадана
- М. Кияновської
- М. Савки
- Ю. Андруховича
- Хто ще?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:40:09 ]
- Т. Федюка
- М. Фішбейна


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:56:28 ]
Ні, Майстрів старшого покоління не включаємо.

Т.Федюка можна, раз вже тут Ю.Андрухович є.

Отже, напевно і досить, чи ще є хто із письменних, хто активно бере участь у світському житті?
Бо хороших авторів, безумовно, значно більше...

"Творчість якого із вказаних авторів вам особливо близька":
- І. Павлюка
- Р. Скиби
- С. Жадана
- М. Кияновської
- М. Савки
- Ю. Андруховича
- Т. Федюка

Сенс голосування не в тому, хто кращий, а у розмаїтті напрямків, які являють собою названі автори, так?
Кількість можливих варіантів - 3 (?),
голосування робимо строгим - від 5,25 рейтингу "Майстерень".


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-21 13:45:15 ]
А я за критику, хай і зверхню - вона ж критика, може і такою бути. Гірше коли взагалі штиль, чи заштормить раз на сезон кількабальним хвалебізмом. Коли без 5 хв. автору "старожили"(С) дають слушну пораду, а він відгавкує свої банальні рими і образи унікальністю почуттів і життєвих ситуацій, - розумію, таке живу людину не може не роздратувати. "Випишеться" - надто слабкий аргумент, щоб дмухати на кожне нове ім"я на сайті, як на мене. А то останні діалоги схожі на ледь не пряму заборону гострокритики - так і до цензури недалеко. Хоча, бажання Адміністрації охоплювати якнайширше коло авторів цілком маркетингово-зрозуміле, і в принципі, досить хороше бажання. А яка стратегія?)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:03:06 ]
Віталію, запитайте спочатку вашого вчителя, шановного Струцюка, і перекажіть його погляд, якщо, звичайно, зможете пояснити йому - про що йдеться.
А йдеться про те, чи може будь-хто давати слушні поради і напружувати стосунки між широкими верствами тих, хто навчається.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:14:51 ]
Помиляєтесь, Володимире, будь хто не може давати слушні поради. І стосунки напружились не між "широкими верствами", а між одним-двома новачками, чиї світи Вам особисто подобались, і між тими, хто осмілився їх критикувати. А також між тими, хто вважає, що словесна патока - це все, що потрібно автору, особливо початківцю, і тими, хто так не вважає.
А хіба Ваші слова "якщо, звичайно, зможете пояснити йому - про що йдеться" - не зверхні?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:28:52 ]
Це ви у нас ніколи не помиляєтесь, Чорнява Жінко.

Ні, не зверхні мої слова, бо зареєстрований шановний Віталій Ткачук 2009-08-10, отже досвід перебування в тематиці наших проблем - мінімальний, і наразі розуміння поетичних процесів достатньо чітко описано коментарем Віталія Ткачука. Особливо вражає - "відгавкує свої банальні рими"...

А погляди Й.Г. Струцюка було би цікаво почути.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Віталій Ткачук (Л.П./Л.П.) [ 2009-10-21 14:34:58 ]
Перепрошую, але навіть намагання надати "розуміння поетичних процесів" (Ваших) у своєму коментарі не робив. То просто ну геееть суб"єктивне враження-спостереження від коментарів і відповідей на них кількох авторів. Думаю, не я один помітив, що відповіді їх були більше схожі на відгавкування, а не на адекватну реакцію на конструктивну критику.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:44:26 ]
Ні, Володимире, я помиляюсь.Але вмію це визнавати і не роблю з цього жодної трагедії.
Щодо взаємозв"язку між перебуванням на ПМ (!) і здатністю автора "зрозуміти поетичні процеси" - то це, вибачте, просто смішно.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Той що в скалі сидить (М.К./Л.П.) [ 2009-10-21 14:26:12 ]
Поділяю, Віталію, вашу точку зору.
Критика має бути гострою, іноді "на грані фолу"..
Смисл сюсюкатись з автором, якщо його вірші, вибачте, повна фігня.. Якщо людина пише, бо не може не писати - вона зробить правильні висновки.. Буде вдячна, навіть.. А сюсюкання тільки сприяє розростанню легіону графоманів

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:32:48 ]
І справді не потрібно сюсюкати із автором, ось тільки де і хто про таке говорить??? :)
Займайтеся кожен собою, бо в кожного із нас своїх проблем море, навчати при цьому інших, дивовижа...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Христенко (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:35:37 ]
Не можу погодитись.
Критика має бути такою, щоб спонукала автора вдосконалюватись.
Але всі автори різні. То ж критик має бути делікатним.
Це, як у вихованні: одну дитину можна психічно травмувати поглядом, а іншій - хоч кілок на голові теши.
Так і до поетів має бути індивідуальний підхід( одних більше спонукає до росту гостра критика, а інших - похвала. А золота середина - в поєднанні обох методів з урахуванням індивідуальності автора)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:38:28 ]
а навіщо тоді взагалі на ПМ передбачені коменти??? щоб казати: чудово! геніально!! неперевершено!!! Чому будь-яку критику чи поради Ви сприймаєте як звернє повчання?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Той що в скалі сидить (М.К./Л.П.) [ 2009-10-21 14:42:48 ]
:) в тому й проблема
почну з себе: всі мої коменти будуть "по ділу"
без сюсюкань..

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:42:56 ]
Олександре, а ось на мою думку, не спонукає критика удосконалюватись - взагалі не спонукає.
Вдосконалюєшся від контакту із досконалим.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2009-10-21 14:44:40 ]
Щодо можливості коментування, так і руки нам дано, аби ми злі речі ними робили, так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2009-10-21 14:48:25 ]
Володимире, "критика" - це не тільки вказування на недоречності, це й аналіз. Подивіться у визначення цього терміну. Навіщо тоді виставляти вірші на Головну? Щоб народ мовчав???


1   2   3   4   5   Переглянути все