ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Віктор Кучерук
2026.02.16 07:16
Зимові дні, неначе сни,
Минають скоро, -
Прояви жданої весни
Щодня надворі.
Водою хутко взявся сніг
І вже струмочки
Бринять і лащаться до ніг,
І тішать очко.

Микола Дудар
2026.02.15 23:23
Котика ніжного дотики…
Небо суцільно захмарене…
Крадуть, знущаюсться покидьки.
Господи, де ж воно, праведне?
Ночі і дні наші втомлені…
Поле засніжене, зранене…
Котику - братику - ангеле,
Поруч побудь на повторені…

С М
2026.02.15 17:23
Знати би от
Коли спинитися, коли іти
А в зимовому середмісті
Усе на думці сніги брудні

Вийшовши уночі торкайся
Злота вогників, що вони
Виказують утечу тіней

Ігор Терен
2026.02.15 16:58
А кривда залишає хибні тіні
про істину... і не гидує світ
усім, що нині
доїдають свині,
і тим, що ділять орки із боліт.

***
А малорос на вухо не тугий,

Євген Федчук
2026.02.15 15:28
Про царицю Катерину Другу по Росії
Ще за життя говорили, що вона повія.
Хто тільки не був у неї тоді у коханцях,
Хто лиш не озолотився на тій «тяжкій» праці.
Її можна зрозуміти: чоловіка вбила,
Та єство своє жіноче нікуди ж не діла.
А цариця ж… Хто

Олена Побийголод
2026.02.15 14:17
Із Леоніда Сергєєва

Навколо багато накритого столу в очікуванні гостей походжають Теща з Тестем.

Теща:
Що оце?

Тесть:

Борис Костиря
2026.02.15 11:44
Мінливість травня тиха і примарна
Спалахує і гасне вдалині.
Мінливість травня, мов свята омана,
Що не горить в пекельному вогні.

Побачиш таємничий рух природи
В мінливості сезонів і дощів.
Так істина себе у муках родить

Юрій Гундарів
2026.02.15 10:46
Доброго вечора, шановні радіослухачі! В ефірі щотижнева передача «Особистість - поруч!» Сьогодні наш гість - переможець конкурсу короткого оповідання на таку всеосяжну тему, як «Мета мого життя», Іван Кочур. Зараз ми сидимо у затишній однокімнатній ква

Іван Потьомкін
2026.02.14 19:27
Слухаючи брехливу московську пропаганду, неодноразово ловиш себе на тому, що десь уже читав про це: що зроду-віку не було ніякої тобі України, що мова українська – це діалект російської... Та ще чимало чого можна почути з екранів телевізора чи надибати

Микола Дудар
2026.02.14 15:38
Здетонірував неспокій…
Аж здригнувся холодильник.
Недалечко, в кілька кроків,
А над ним пра-пра світильник…
Довелось порозумітись.
Ніч неспокю вже вкотре,
Головне, щоб не гриміти
І дотриматися квоти…

Ігор Шоха
2026.02.14 11:44
А наш великий воїн Скандербек
один за всіх воює й не тікає.
Він(ім’ярек)
сьогодні ще абрек,
та термін скороспечених минає.

***
А бевзям до душі усе супутнє

Світлана Пирогова
2026.02.14 11:05
Усе темнішає: і світ байдужий,
і ніч тривожна, і зими крижини.
Лиш місяченько, давній, добрий друже
нагадує минуле, щось дитинне.
Легким вражає світлом сонне місто,
Як охоронець душ і снів солодких,
Не маючи для себе зовсім зиску,
Освітлює дорогу

Борис Костиря
2026.02.14 11:01
Ні, не сховаєшся ніде
Від погляду німого ока.
Безжальний суд тепер гряде.
Крокує кат розлогим кроком.

Цей погляд пропікає скрізь
До серцевини, до основи.
Якщо існують даль і вись,

Адель Станіславська
2026.02.14 10:02
Стомлене серце торкається тиші.
Гупає лунко, мов дзвони церковні.
В дотику тім прокидаються вірші
І лопотять, мов дощі підвіконням.

Стомлений день витікає у вечір
І мерехтить межи тиші свічею...
Ніч опадає на стомлені плечі

Віктор Кучерук
2026.02.14 07:23
Не сидить незрушно в хаті
Невиправний мандрівник, -
По чужих світах блукати
З юних літ помалу звик.
Не зважаючи на пору,
Та не дивлячись на вік, -
Рюкзака збирає скоро
Невгамовний чоловік.

М Менянин
2026.02.13 22:12
Хто ще про людей цих напише?
Чиї душі плачуть від ран?
Касатий, Наглюк і не лише,
Нагорний. Тупіца, Таран…*

Колись на вокзалі у Мені –
для рук вантажі в ті літа,
а поруч і в’язи зелені,
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Стейсі Стейсі
2026.02.14

Дарій Стрілецький
2026.02.05

Акко Акко
2026.02.03

Стефан Наздоганяйко
2026.01.28

Кіра Лялько
2026.01.22

Аліна Гурин
2026.01.19

Лесь Коваль
2026.01.19






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Володимир Гнєушев (1952) / Вірші

 ДНІ БЕЗ ТЕБЕ




Найвища оцінка Редакція Майстерень 5.5 Любитель поезії / Майстер-клас
Найнижча оцінка Олеся Гавришко 5 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-02-23 11:22:42
Переглядів сторінки твору 16117
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 4.753 / 5.25  (4.995 / 5.51)
* Рейтинг "Майстерень" 4.889 / 5.5  (4.882 / 5.49)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.763
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Поезія Романтизму і Сентименталізму
Автор востаннє на сайті 2023.11.14 23:29
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 11:27:39 ]
Гарний вірш. То мабуть погода така, а Ви посміхніться і день стане яскравіший!
З любов"ю, Варця;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 11:34:06 ]
Ну-ну, отак у суботу зранку - "напевно, не до нас"! До нас, до нас! Все буде кольорово! Погляньте на папужку - і стане веселіше!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Володимир Гнєушев (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 11:36:11 ]
Ні, не погода - настрій. Стосовно посміхнутись - реалізую пораду, тим більше, що приїхав син, а це для мене радість.
Дякую і щасливо!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 11:36:47 ]
Щасливо;)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 12:14:34 ]
А от структура вірша чомусь на кольорове не надихає. Рими - прості надміру. Знаю-літаю, снів - днів, забуваю-називаю. Образністю вірш не грішить. Сіренько. Редакціє, пригляньтеся до своїх редакторів! Дивні у Вас критерії.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-23 12:22:16 ]
:)) Ото Леся всипала і автору, і редакції. :) Молодець. Моя щира повага. :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олеся Гавришко (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-23 12:36:17 ]
Мені вірш сподобався, просто і зрозуміло.
От тільки як це "кохання без любові"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-23 12:57:58 ]
Пані і панове, добридень! Цікаву ви тему зачепили - про редакторів. Чи не варто "свіжим оком" пройтися по їхніх творах та визначити їхні читацькі рейтинги, а не натякати лише на пана Володимира? Там, як на мене, є достойніші пильної уваги.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 13:01:28 ]
Іване, дякую, але я не прагну щось комусь всипати, кожен висипає сам те, що має. А редакція заходилася підіймати те, що не підіймається. Від оцінки рими не зміняться.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-23 13:15:32 ]
Усім привіт!
Якщо дозволите, то я теж додам дещо на одну із тарілочок терезів.
Шановна Олесе Гавришко - я чомусь страшенно задоволений, що разом із Володимиром Гнєушевим знаю відповідь на це запитання.
А ще більш приємно, що автор так гарно його поставив, і поставив узагалі.
Я думаю, що це "кохання без любові" і є найкращим ключем до розуміння композиції. Є ще й інші входи, але вони, ніби, не парадні...

Щодо зауваженого шановною Лесею Романчук, то попри теоретичну правильність Лесених поглядів, є певне право автора у тому чи тому творі відхилятись від тих чи інших "канонів"? Тобто - то що не дуже добре узагалі, в якомусь конкретному випадку може бути навіть оправдано.
Чим оправдано? Як на мене - світоглядними мотивами ліричного героя (за якими може бути майстерно прихований той, чи інший мистецький напрямок). Ось наприклад, як відобразити вкрай діяльну натуру лір.героя, чи динамічність сюжету, як не через дієслова?
Інша справа, що нам всім потрібно уважно стежити за цілісністю картини всієї нашої творчості, так?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-23 13:21:07 ]
Пане Валентине, проблема не в тому що хтось із редакторів переоцінений, чи недооцінений, як і всі наші автори, - а в тому, що серйозний читач повинен би був розуміти, що оцінювати він здатен тільки те, у чому гарно розуміється.

Наприклад, в яких напрямках мистецтва поезії, ви, пане Валентине, розумієтесь?
Після чесної відповіді на таке запитання ви, напевно, і можете починати у відповідних керунках діяти.
Бо ж не можна у всіх напрямках йти одночасно?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 13:28:20 ]
В мене теж "кохання без любові" не викликає як раз жодних запитань.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-23 13:29:36 ]
Любо, це в нас, як потаємний знак, хто розуміється, той посвячений! :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-23 13:35:12 ]
Колись, за мого перебування в Москві, виник конфлікт між студентами Фізтеху і пацанячим народом, який торгував недалеко від корпусів фізтеху. Власне йдеться про добре знану "Горбушку". Отож, ходили чималі компанії студентської братії, які запитували елементарні запитання, наприклад, чому дорівнює інтеграл взятий по колу... Чи ще щось. І давали прочухана, якщо хтось казав, що він студент, а відповіді не знав :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-23 13:36:21 ]
Я - любитель поезії, пане Володимире. Ні в чому не розуміюся досконало, але усе добре відчуваю. Про свої відчуття та своє аматорське розуміння і висловлююсь. Коли тут є дипломовані знавці певних напрямків, то я з ними охоче поспілкуюся, повчуся, поставлю кілька наївниї питань, аби почути розумні відповіді. А оцінюю "на око" - сподобалось чи не сподобалось. Критерій - власне розуміння і смак. При цьому можу й пояснити, чому саме щось мені сподобалося, а щось ні. Чиню це все у межах правил. Що ж до редакторів, то їхньої роботи (зважаючи на їх кількість) майже не видно. Ось пан Олесь (з новеньких) проситься, проситься, а ніхто (з редакторів) не відгукується...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 13:37:09 ]
:))
Не вдаючись до аналізу суто поетичного, зазначу, що загальний зміст викликає сум. І не через те, що ЛГ так страждає, а через те, що він не хоче (або не може) щось змінити ("Якби достало сил мені"). Така собі чоловіча рефлексія...
А може, то дощ так на мене впливає :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-02-23 13:45:47 ]
Пане Валентине, так у нас сайт поетичний, а не оцінювальний.
Поезія передусім. Нехай пан Олесь пише й пише гарну поезію, і читачі, і редактори прийдуть...

Що стосується ваших знань, то така відповідь є незадовільною із огляду на ваші наміри судити і оцінювати поезію. З огляду на вашу відповідь ви можете тільки перевіряти наявність тих чи інших помилок, що теж дуже важливо.
Розумієте, мій погляд такий, щоби максимальним чином осягнути поетичний твір, його потрібно не просто ввібрати в себе, але і зробити це через потрібні "ворота". Якщо у певного читача немає, наприклад, модерністичних воріт, то фірток і кватирок не достатньо для пристойного вбирання суті.
Так, що добре відчуваю ( а що відчуваю - не знаю) - на жаль не проходить.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 14:04:02 ]
А хто у нас сьогодні працює від РМ? Судячи по стилю коментарів, то не Володимир Ляшкевич. З точки зору поезії "оправдано" бути може все, що завгодно. А з точки зору відсутності воріт у певного читача або чогось на цей кшталт, то MEDICE, CURA TE IPSUM. Далі говорити немає про що. Сумно. Простежуються особистісні зв'язки фізтеху з... пацанячим народом. І куди вже шановній Лесі Романчук збагнути усю глибінь пристойного вбирання суті!
Не заплутуйтеся у коментарях, РМ, читайте вірші. А там все ясніше білого дня!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Валентин Бендюг (Л.П./Л.П.) [ 2008-02-23 14:08:51 ]
Пане Володимире, чомусь мені ваша відповідь не зовсім зрозуміла. Ось ви пишете:Редакція Майстерень (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 13:45:47]
Пане Валентине, так у нас сайт поетичний, а не оцінювальний.
Якщо сайт не оцінювальний, то для чого існують оцінки, правила користування шкалою оцінок, можливість для кожного зареєстрованого (навіть коли на сторінці нема жодного його вірша) виставляти оцінки авторам? Знову ж, саме від оцінок редакції та користувачів сайту залежить рейтинг автора і те, чи будуть його твори "рекламуватися" ПМ. Тобто, як я розумію, оцінки на цьому сайті грають цілком визначену і важливу роль. "Воротами" кожного читача є здатність відчувати красу та набутий досвід, про що свідчать його власні твори, а також оцінки читачів - профі та аматорів. Що до мене, то ці оцінки не дуже різняться між собою. Що ж до вишукування мовних помилок - то це робота коректора та літредактора. Не раз буває так, що людині насиплють компліментів, наставлять високих оцінок, а твір рясніє різноманітними помилками. Таке явище не сприяє творчому зростанню авторів, а заколихує, притуплює увагу, понижує рівень вимогливості до себе й інших. Хтось мав би це робити? Я мимо власної волі взявся за цю справу, але коли піду (а такі наміри є), то не знаю (бо поки що не бачу), хто буде робити невдячну роботу. Щасти!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-02-23 14:26:13 ]
Пане Володимире, цур їм, пек, Вашим намірам! Ото вигадали. Ви сюди за оцінками подалися, чи за спілкуванням, поезією, радістю від доброго вірша?
Там он для Вас дівчина, яка могла б образитися і надутися за попередні коментарі, адже люди не завжди адекватно сприймають навіть жартівливі зауваження, написала милого віршика. Хіба не приємно?
А суб'єктивність і "А судьи кто" - це типове явище соціуму.