ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Самослав Желіба
2024.06.20 12:10
Тут були жарти,
Тут були приязності.
Добрі ми друзі,
Хоч і сварились часто,
Хоч не завжди й ладнали.

Ольга Олеандра
2024.06.20 10:37
Скажи, ти як? Я дуже хочу знати.
Прийшли, будь ласка, вісточку якусь.
Ранковим променем ти можеш обізватись
чи шепотом дощу.
Я вчусь
побаченням крізь видиму роздільність.
Пишу тобі повітряні листи.
Так хочу вірити, що це не безнадійно…

Володимир Каразуб
2024.06.20 09:21
Так звучить правда: поскрипом шафи до якої підійшла жінка.
Так звучить місто.
«Хіба не дивно, — казала вона розповідаючи про пожежу, —
Я почула голоси людей через вікно.
Вони кричали, аби я виходила, бо в домі щось загорілося».
«Виходь, Анно, пожежа

Віктор Кучерук
2024.06.20 04:36
Уже запахло розімліле літо
Густим настоєм липового цвіту,
А вітер намагається безсило
Випростувати б’уряни похилі.
Уже троянди ясним цвітом повні
Дрімають німо в тиші невимовній,
А розпашіла височінь безкрая
На хмари перламутрові чекає.

Артур Курдіновський
2024.06.20 01:50
Верлібром він ніколи не писав.
Увесь він був в рядках твердої форми.
Він вуха затуляв від крику горну,
У септимах він бачив міць октав.

Вона любила тільки вільний стиль:
По склу металом, крилами по небу.
Метафори складні - лише про себе...

Микола Соболь
2024.06.19 20:21
Цікаво Редакція майстерень желібу на місце поставить чи пальчика посмокче і зробити вигляд, що все добре?

Іван Потьомкін
2024.06.19 17:33
Голод і спрага світ за очі лиса погнали
І привели нарешті в виноградник.
Прокравсь і мало не спритомнів:
З гілок звисали соковиті грона.
Ось розігнавсь, підскочив...
На радощах навіть заплющив очі.
Був певен, що ягоди вже в роті,
Та тільки гепнувся

Самослав Желіба
2024.06.19 17:18
Я всміхнувсь тобі,
І ти мені зненацька,
На єдину мить.

Світлана Пирогова
2024.06.19 13:43
О, як же на душі буває кепсько,
Коли розчарувався у любові,
Неначе дощ химерний б'є в обличчя.
Байдужий вітер виє й гірко кличе
Туди, де загубили, ніби кепку,
Чуттєвості дарунок, ніжне слово.

Дорога вже закидана камінням,

Юрій Гундарєв
2024.06.19 09:26
Лети, мій вороне, лети крізь наш одвічний лютий. Обабіч смерті, вздовж мети. Наші гріхи спокутуй. Крізь вщент посліплих янголят, крізь згарища та хащі. Через засніжені поля, де міцно сплять найкращі… Цю сторінку мого щоденника присвячую поету з Черн

Микола Соболь
2024.06.19 06:39
Водограй струмує прохолоду.
День липневий – це суцільний пал.
Із жагою п’є голубка воду,
потяги приходять на вокзал.
Від жари зомліли геть таксисти,
ціни різко вгору поросли,
вже п’ятсот, кого везли за триста,
прибуває поїзд із Москви.

Віктор Кучерук
2024.06.19 04:42
Щоб порушити морок мовчання
Та прогнати з душі чорний сум, -
Розбуди мене світлом світання
І позбав нісенітниці дум.
Доторкнися до тіла рукою,
Опісля порожнечі розлук, -
Притулися до серця щокою,
Щоб почути тепло його й стук.

Артур Курдіновський
2024.06.19 01:26
толерантний вірш з дієслівними римами)

Хлопчик неслухняний
Харків обстріляв.
Випустив ракету
І рахує ґав.
Як так можна, хлопче?
Ти ж бо чийсь синок!

Юрко Бужанин
2024.06.18 23:10
Подзвони просто так мені,
Надихни мене тим на вірш.
І гнітючі думки сумні
Щезнуть врозтіч – подзвониш лиш.

Злине голос чарівний твій...
Сім метафор – сім кольорів
Розфарбують листок – сувій,

Ольга Олеандра
2024.06.18 08:47
У день новий – як відкривати світ,
наповнений множинними дивами:
в незвідане, в хвилююче захд
душевними охочими ногами,
обзорини, вслухання і контакт
з собою через світу дивовижі –
нові містки і ниточки, відтак
нова спроможність стать для себе ближ

Микола Соболь
2024.06.18 08:21
Ми стали різними, на диво,
на переплетенні доріг.
Всього за мить твій погляд хтивий
вщерть спепелити мене міг.
Але пророцтво не збулося,
не діють чари на землі.
Не спокушуся на волосся,
чужа віднині ти мені.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Олекса Скрипник
2024.06.20

Самослав Желіба
2024.05.20

Ігор Прозорий
2024.05.17

Іма Квітень
2024.04.30

Ілахім Поет
2024.04.15

Степанчукк Юлія
2024.04.15

Дирижабль Піратський
2024.04.12






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Варвара Черезова (1987) / Вірші

 ...




Найвища оцінка Лариса Вировець 6 Майстер-клас / Майстер-клас
Найнижча оцінка Критус Нахман 5 Любитель поезії / Любитель поезії

      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2008-03-26 17:54:05
Переглядів сторінки твору 16213
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: R2
* Народний рейтинг 5.201 / 5.45  (5.006 / 5.47)
* Рейтинг "Майстерень" 5.461 / 5.75  (4.976 / 5.46)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.806
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Автор востаннє на сайті 2015.04.20 13:43
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оріяна Свобода (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-28 22:15:54 ]
Мирославо, і не мовчіть! :) Люблю, коли Ви говорите. А говорите Ви частіше про особисте, ніж про те, що є у вірші. З одного слова "вірш" випливла ціла доля нещасного поета у тиранській країні, де поетів не годують, а крім як писати вірші він ні на що не здатний. Не пригадую я такої країни :) З сучасних. Тому жити в ній і почуватися "не у себе вдома" ніяк не можу, соррі.
Непорозуміння - всюди, і не лише на ПМ. Це звичайні людські стосунки, що дозволяють різнобічно дивитися на речі. Комусь подобається одне, комусь - інше, навіть у тому самому вірші.
І нехай мама молиться, що може бути більш правдивим і розчуленим?! :) Образ мами-неньки, дуже оригінально! (Зараз на мене нападуть за образу вічних цінностей :)) А, ну так, ще Шевченківська премія, архаїчна святиня кожного члена/членкині СПУ.
Іване, Ви не праві :) Оріяна віршів не пише. А Вам подобається роль третейського судді?
Тема псевдонімів давно мусолиться всюди, така вже віртуальна реальність. Ваша погроза розкрити чиїсь карти звучить як спроба боротьби з корупцією. Воно Вам треба? Мені не стрьомно. Просто подобається грати різні ролі. Нецікаві виходять з репертуару, от і все. А Ваші підозри - всього лиш Ваші підозри :)
Лесю, дякую, що пояснили Варині мотиви. Я, мабуть, і не здогадувалась :)
Чорнявко, цікаво, авжеж! Так само цікаво, як вірш обростає читацькими варіантами інтерпретації :)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-28 22:34:56 ]
Як я люблю абревіатури :)) Оріяно, може ви знаєте: СПУ це і Спілка письменників України і її ж Соціалістична партія? Або Селянська?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Оріяна Свобода (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-28 22:38:21 ]
А як думаєте, для кого з них Шевченківська премія важливіша?

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-28 22:47:07 ]
Тут питання філософське, я б сказала :) Судячи з того, як і кому вона присуджується, а кому не присуджується, то перші там не ночували :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-28 23:24:50 ]
Ось прочитала тільки що: http://www.segodnya.ua/news/958650.html

ПАРАСКА: ЮЩЕНКО ЖЕНУ-ЮЛЮ ОТРУГАЛ, — И ДОБРЫЙ Ярким гостем на итоговой пресс-конференции Юлии Тимошенко была легенда Майдана Прасковья Королюк или попросту баба Параска. «Сегодня» пообщалась с замечательной бабой и услышала ее оценку работы 100 дней правительства и президента: «Вот говорят, яйца подорожали, а кто те яйца продает, что, Юля с яйцами ходит по базару или с мясом?».

Параска говорит, что на пресс-конференцию ее никто не приглашал. «Я прихожу на разные мероприятия, мне разницы нет, я патриот Украины. Меня Виктор Андреевич любит как маму, а я его уважаю, как своего сына, я хожу на могилу его матери, езжу к нему в село и считаю его отцом нашего народа. И так Юля. Я ее спросила: "Ты против Виктора Андреевича?" Потому что я этого не вынесу. Она мне сказала: «Бабуля, я вам сказала, что никогда ему палки в колеса ставить не буду». А то, что он палки ставит, то пусть ставит, он на то и президент. Он как в доме, жену отругал, а потом добрый. Без сварки нема господарства. Он на нее покричит, но она все равно его слушает и будет с ним работать».

Баба рассказала, что пишет книгу, в которой будут ее стихи, уже есть 40 страниц. Издавать будет один из БЮТовцев. "Книга почти готова, и они все удивляются, что я 7 классов окончила, а так пишу, что плакать хочется!». Cпециально для "Сегодня" она продекламировала свои первые стихи, всего написано три поэтических произведения. Одно из них: "Добрий день Кучма, Янукович, Кравчучок, Віддай зароблені гроші українським народом для їхніх діточок. Бо вже досить партії збирати І на Віктора Андрійовича Ющенко та на його сім’ю та "Нашу Україну" и на Юлію Тимошенко і її дітей наклепи писати... А народе український хоче жити, працювати і щось мати, то вони гади за Україну та український народ хотіли Віктора Андрійовича до смерті струїти, а Павла Лазаренко хотіли вбити. Павло Лазаренко для всього народу він був тоже мама, він був тато, но таких злодіїв у Верховній раді та по всій Україні дуже багато. Вже пора Павла Лазаренко звідти забрати, половину депутатів з Верховної ради до тюряги відіслати".

Не здивуюсь, як через деякий час ми узнаємо, що ця бабця за "видатні заслуги перед Україною" стане черговим лауреатом ШП...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 09:23:28 ]
Внесла деякі зміни до твору.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 09:44:43 ]
Що ж тут скажеш. А ніц не буду. Хто зміг, той зрозумів. Це не опис всього Розстріляного Відродження, це лише ймовірна думка, або лист якоїсь абстрактної людини. Просто привідкрила завісу. Хай поеми пишуть ВЕЛИКІ таланти.
З повагою, Варвара.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Мирослава Меленчук (Л.П./М.К.) [ 2008-03-29 10:47:04 ]
Слова, як і люди, мають не лише тіло, а і душу. "Заробляти на життя поезією" - не йдеться про гроші як засіб існування і не про життя як фізичну ознаку тіла, а твори поетів повинні продовжувати життя автора навіть після його фізичної смерті.
Оріяно, за кожним словом стоїть безмежність фантастичної уяви, як автора, так і читача. Сказати, щось на зразок того, що уяві ніде в цьому вірші розгулятися - сказати про свої можливості чи небажання. Слово до слова, то не лише думка автора, сформована у вірш, а і напрямок, і певні рамки для фантазії і сприйняття читача. Зовсім не хотіла нав'язувати Вам совї відчуття від читання, просто думала, що Вам може бути цікавою чиясь думка. Якщо помилилася, то даруйте - усміхніться і йдіть далі. Щасти!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 11:05:23 ]
Мирославо, доки Оріяни немає з нами, скажу від себе. У нашій країні справжніх поетів можна перелічити на пальцях рук. І саме їх вірші і залишаться як продовження їхньої особистості. Але не доведи Господь, щоб оте все, що пишуть всі, залишилося нащадкам :) Треба скромніше підходити до своєї ролі в мистецтві :)) І, даруйте, що це за пафос: "безмежність фантастичної уяви, як автора, так і читача"?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Критус Нахман (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-29 11:10:38 ]
Я згоден з Оріяною, вірш - слабенький. І головна його слабкість це істероїдність. Таке собі рвання рубашки на грудях, емоції "по-нарошку".
Варцю, порада - пиши про любофф, там також істероїдність, але більше щирості.
:)

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 11:18:00 ]
Н-да, Критусе... Розписали кому що писати. А мене записали в ряди...
Дякую, одним словом.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-29 11:43:38 ]
Шановні колеги, наші красуні про кохання і справді пишуть гарно, бо добре осягнули цей предмет, бо найважливіша пора в них для кохання. Але робити з того предмету довічний культ, займатися переважно ним навряд чи добре. Так чи інакше серйозні автори намагаються з віком гармонійно переносити акцент від чуттєвостей тілесних, до чуттєвостей інтелектуальних. І читачам це теж би, начебто, не зашкодило. :)

Отже, бачу певні спроби Варі йти цим шляхом. Потрохи осягати предмет інтелектуальної чуттєвості. Власне, був би сенс допомогти Варі (і всім нашим молодим авторкам) у цьому. Зосередитися на допомозі, бо якщо нічого конкретного нам у голову не приходить (як і чим можна допомогти), то це вже наші проблеми?

Я бачу, що Варя дещо змінила початковий текст, значить певна робота відбулась. Можливо навіть є сенс опублікувати і початковий варіант вірша, аби зрозуміти де плюси, де мінуси, чи не загубилися початкові емоції?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Леся Романчук (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 11:49:18 ]
Варцю, не бери до голови, кожен читає по-своєму.
Дозволю собі погодитися з нашою Чорнявою щодо того, що поетів таки дуже мало. І знаєш що, Чорю, кого б зараз кожен із нас не назвав - ну, начебто най-най-най. неодмінно знайдеться хмара заперечень. Буквально проти всіх найхрестоматійніших класиків, кого б ти, Критус, я чи будь-хто інший не назвали. Така дивна особливість оцих переліків.
А нащадки якось розберуться, кого їм читати, а кого викинути на звалище літератури ще за життя. Так воно і буває - автор весь у медалях, а книжок ніхто й до рук не бере.
До своєї ролі та права оцінювати варто підходити таки скромніше, знову погоджуюся. Але всім, всім скромніше. І залишити таки за автором право писати так і про те, що йому в цю хвилину близьке, а не перекреслювати отак одним махом. Вже кого-кого, а Варцю... Вона у нас таке світле сонечко.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 11:57:00 ]
Лесю, так ніхто не перекреслює. Йде обговорення. І вже сам факт цього свідчить про те, що зачепило. Як саме - то вже інша справа.
Тепер по суті. На мою скромну думку, зміна тексту не пішла на користь. У першому варіанті було зрозуміло, що це погляд того, про кого йдеться. А тут, з вуст молодої дівчини, яка пише вже від свого імені, оте "щоб не впала я на коліна, і собі не потяла вени" звучить і справді дещо істерично. Тим паче, далі продовжується аналогія з тими часами "за цигарку і кусень хліба". "Все смешалось в доме Облонских" :)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 12:04:36 ]
І ще. Рядок "Вік не бачила б цю картину", як на мене, звучить дещо легковажно ("Век воли не видать), якщо вже витримувати загальний настрій тексту.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-29 12:20:47 ]
Можливо, але певна легковажність (юності) характерна образу ліричної героїні? Вона справедливо боїться впливу на себе певних чинників, перерізані вени - це таки юнацтво теж? І воно природне?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-29 12:26:51 ]
А потім - ми говоримо про істеричність, а як інакше може чуттєва молода особа сприймати певні криваві світобудови?
Можливо, найголовніше аби вірш був цілісним, і мав більш-менш рівне звучання? Більш-менш рівну вагу рядків?

А щодо вбивства чи продажу "за цигарку", "за кусень хліба" - то хіба нині цього вже не має? На жаль, є. :(


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Чорнява Жінка (М.К./М.К.) [ 2008-03-29 12:30:27 ]
Не знаю, чи природне перерізання вен для юнацтва (дуже сумніваюсь:). Володимире, впливу яких чинників боїться лірична героїня у наші часи? Табори, політув’язнення... Що? А вбивства "за цигарку і кусень хліба" є, безумовно, але це вже не про поетів, погодьтесь.
Я кажу про еклектику часу і сприйняття, яку породила ця зміна тексту. А ви - про рівність звучання...


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2008-03-29 12:40:32 ]
Поясню свою позицію. Дехто з шанованих тут авторів виступає під різними ніками. Наприклад, Юрій Лазірко, Леся Романчук, Олександр Дяченко та й інші. І вони цього насправді не приховують. І вони й творять під різними своїми ніками. Така гра в мене не викликає ні краплі осуду. Мені це навіть подобається. В ній є щирість. Але бути приторно люб'язним під одним ніком, а потім перереєструватись (Хе! Навіть місто в реєстраційній формі вказане інше:)) і поливати брудом - це погано пахне. Це пахне заздрістю, пахне цькуванням, пахне ностальгією за тими часами, коли в ціні були анонімки. Хоча Ви тоді ще під стіл пішки ходили. Та й я, власне, тоді ще був юним.
Якби Ви були тут тільки Оріяною, це було б нормально. Це була б щира прискіпливість, здорова агресивність.
І не треба говорити, що тут більшість людей ховається за ніками. Це дитяча "відмазка". Я теж не Іван. Але не тому, що я хочу приховати своє ім'я. Просто моя основна діяльність не має ніякого стосунку до літератури, тому й розмежовую ось таким чином. Але Іван Гонта ніколи не казав такого, що боявся б сказати Олег Вілігурський.
А ще питання рейтингу. Воно доволі дитинне. Але все ж декому це суттєво. Тому ми з Варцею ніколи не оцінюємо вірші одне одного. Просто щоб зменшити суб'єктивний фактор. Хоч можна було б наоцінювати "в межах правил коментування". Нам здається, що так ми граємо по-чесному.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Редакція Майстерень (Л.П./М.К.) [ 2008-03-29 12:58:36 ]
Так, Любо, про цю еклектику звучання дійсно цікаво і корисно поговорити, зауважувати її, хоча б.

Пані Леся Романчук справедливо говорить про хмару заперечень. Але ж, Лесю, чи ці хмари справжні?
Чи можемо ми слухати будь-кого? Чи це для нас корисно?
Так чи інакше ми звертаємо увагу на те, що для нас явив наш час, і взагалі часи.
А ще варто дослуховуватися до авторитетних фахівців. Тільки хто на наших руїнах тоталітаризму може вважатися авторитетним фахівцем у царині поезії?
Відразу відкидаємо тих, хто не вміє писати вірші, залишається досить вузьке коло - тих, хто має право голосу.
Думаю, що роки розмови і диспутів саме цих людей - і висвітлять картину сучасної поетичної ситуації.


1   2   3   4   Переглянути все