ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)
2024.11.22
04:59
Одною міркою не міряй
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.
І не порівнюй голос ліри
Своєї з блиском та красою
Гучною творчості чужої.
Як неоднакове звучання
Смеркання, темені, світання, –
Отак і лір несхожі співи,
Сюжети, образи, мотиви.
2024.11.21
23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце»)
Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо
2024.11.21
22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.
Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.
Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,
2024.11.21
20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.
Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,
2024.11.21
19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як
2024.11.21
18:25
І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.
ІІ
На поприщі поезії немало
2024.11.21
18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.
Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,
2024.11.21
17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу
2024.11.21
13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?
Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне
2024.11.21
09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п
2024.11.21
06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )
2024.11.21
06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?
2024.11.21
04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».
2024.11.21
01:27
Я розіллю л
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
І
Т
Е
Р
И
Мов ніч, що розливає
Морок осінн
2024.11.20
21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці
2024.11.20
13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи
Останні коментарі: сьогодні | 7 днів
Нові автори (Проза):
2024.10.17
2024.08.04
2024.07.02
2024.05.20
2024.04.01
2024.02.08
2023.12.19
• Українське словотворення
• Усі Словники
• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники
Автори /
Тамара Швець (1953) /
Проза
6 цікавих фактів про фільм "Дванадцять стільців"
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
6 цікавих фактів про фільм "Дванадцять стільців"
6 цікавих фактів про фільм "Дванадцять стільців"
Режисер Леонід Гайдай мріяв екранізувати роман Ільфа і Петрова «Дванадцять стільців», але коли він звернувся в Держкіно, то дізнався, що з таким фільмом вже заявився Георгій Данелія. Засмучений режисер уже було готувався розпрощатися з мрією, але несподівано Данелія відмовився від екранізації - він перегорів ідеєю і «подарував» фільм Гайдаю.
Про проби на роль Остапа на кіностудії «Мосфільм» довгий час ходили легенди. Мало на яку роль претендували понад двісті акторів, причому, багато хто з них вже були дуже відомі і популярні! Після жорсткого відбору залишилося двадцять претендентів, серед яких були Володимир Висоцький, Андрій Миронов, Олексій Баталов, Валентин Гафт, Євген Євстигнєєв, Михайло Козаков, Спартак Мішулін, Олександр Белявський, Володимир Басов і навіть Муслім Магомаєв, який пізніше сам відмовився від ролі.
У якийсь момент режисер зупинив свій вибір на Володимирі Висоцькому, але перед початком зйомок актор пішов у запій. Тоді зі списку претендентів був вибрав Олександр Белявський, але зйомки довелося перервати - виявилося, що Бендер втрачається на тлі Кіси, Сергія Філіппова ... І тут режисер дізнався про маловідомого грузинського актора Арчіл Гоміашвілі, який з успіхом грав Бендера в театрі міста Поті. Ледь побачивши актора, Гайдай був готовий відстоювати його перед усіма начальниками, які відмовляли режисера від такої дивної, в порівнянні з усіма попередніми, кандидатури ... До речі, на пробах 45-річний Гоміашвілі вчинив як справжній Остап - сказав, що йому 35 років.
На роль мадам Грицацуєвої було дві кандидатури - Нонна Мордюкова і Галина Волчек. Мордюкова здалася надто солідною і серйозною, її поява в кадрі не викликала сміху, а затвердити Галину Волчек не встигли - звукооператор з команди Леоніда Гайдая привів на знімальний майданчик свою молоду дружину. Фігуриста студентка ВДІКу Наталя Крачковська, прочитавши сценарій, від ролі відмовилася - її до сліз образила характеристика героїні: «жінка неосяжних розмірів з гарбузовими грудьми». Але режисер підвів її до дзеркала і переконав, що вона і є справжня «мрія поета».
Леонід Гайдай хотів знайти справжній гамбсівський гарнітур, але виявилось, що це неможливо. Після довгих пошуків стільці роботи знаменитого мебляра Гамбса були виявлені у однієї-єдиної жінки. Продати їх господиня відмовилася, погодившись лише на те, щоб стільці з усіх боків виміряли і сфотографували. В СРСР ніхто з червонодеревців за виготовлення 12 копій не взявся, тому виробників кіношного гарнітура знайшли аж в Арабських Еміратах. Після зйомок кілька стільців вціліли, і Леонід Гайдай викупив їх у кіностудії.
Через п'ять років на екрани вийшла музична екранізація «Дванадцяти стільців» режисера Марка Захарова, яку Леонід Гайдай і Арчіл Гоміашвілі сприйняли як «оперетковий фарс» і навіть як «кримінальний злочин». Однак, у Марка Захарова зіграло 10 акторів з попередньої екранізації: Савелій Крамаров, Георгій Віцин, Едуард Бредун, Юрій Медведєв, Павло Винник, Григорій Шпігель, Анатолій Калабухін, Анатолій Обухов, В'ячеслав Войнаровський та Володимир Ферапонтов. А про те, яка екранізація краще сперечаються досі, і у кожного Остапа є велика кількість шанувальників.
Джерело ШоубіZZZ - все про зірок
Переклала на українську мову 22.05.19 3.50
Режисер Леонід Гайдай мріяв екранізувати роман Ільфа і Петрова «Дванадцять стільців», але коли він звернувся в Держкіно, то дізнався, що з таким фільмом вже заявився Георгій Данелія. Засмучений режисер уже було готувався розпрощатися з мрією, але несподівано Данелія відмовився від екранізації - він перегорів ідеєю і «подарував» фільм Гайдаю.
Про проби на роль Остапа на кіностудії «Мосфільм» довгий час ходили легенди. Мало на яку роль претендували понад двісті акторів, причому, багато хто з них вже були дуже відомі і популярні! Після жорсткого відбору залишилося двадцять претендентів, серед яких були Володимир Висоцький, Андрій Миронов, Олексій Баталов, Валентин Гафт, Євген Євстигнєєв, Михайло Козаков, Спартак Мішулін, Олександр Белявський, Володимир Басов і навіть Муслім Магомаєв, який пізніше сам відмовився від ролі.
У якийсь момент режисер зупинив свій вибір на Володимирі Висоцькому, але перед початком зйомок актор пішов у запій. Тоді зі списку претендентів був вибрав Олександр Белявський, але зйомки довелося перервати - виявилося, що Бендер втрачається на тлі Кіси, Сергія Філіппова ... І тут режисер дізнався про маловідомого грузинського актора Арчіл Гоміашвілі, який з успіхом грав Бендера в театрі міста Поті. Ледь побачивши актора, Гайдай був готовий відстоювати його перед усіма начальниками, які відмовляли режисера від такої дивної, в порівнянні з усіма попередніми, кандидатури ... До речі, на пробах 45-річний Гоміашвілі вчинив як справжній Остап - сказав, що йому 35 років.
На роль мадам Грицацуєвої було дві кандидатури - Нонна Мордюкова і Галина Волчек. Мордюкова здалася надто солідною і серйозною, її поява в кадрі не викликала сміху, а затвердити Галину Волчек не встигли - звукооператор з команди Леоніда Гайдая привів на знімальний майданчик свою молоду дружину. Фігуриста студентка ВДІКу Наталя Крачковська, прочитавши сценарій, від ролі відмовилася - її до сліз образила характеристика героїні: «жінка неосяжних розмірів з гарбузовими грудьми». Але режисер підвів її до дзеркала і переконав, що вона і є справжня «мрія поета».
Леонід Гайдай хотів знайти справжній гамбсівський гарнітур, але виявилось, що це неможливо. Після довгих пошуків стільці роботи знаменитого мебляра Гамбса були виявлені у однієї-єдиної жінки. Продати їх господиня відмовилася, погодившись лише на те, щоб стільці з усіх боків виміряли і сфотографували. В СРСР ніхто з червонодеревців за виготовлення 12 копій не взявся, тому виробників кіношного гарнітура знайшли аж в Арабських Еміратах. Після зйомок кілька стільців вціліли, і Леонід Гайдай викупив їх у кіностудії.
Через п'ять років на екрани вийшла музична екранізація «Дванадцяти стільців» режисера Марка Захарова, яку Леонід Гайдай і Арчіл Гоміашвілі сприйняли як «оперетковий фарс» і навіть як «кримінальний злочин». Однак, у Марка Захарова зіграло 10 акторів з попередньої екранізації: Савелій Крамаров, Георгій Віцин, Едуард Бредун, Юрій Медведєв, Павло Винник, Григорій Шпігель, Анатолій Калабухін, Анатолій Обухов, В'ячеслав Войнаровський та Володимир Ферапонтов. А про те, яка екранізація краще сперечаються досі, і у кожного Остапа є велика кількість шанувальників.
Джерело ШоубіZZZ - все про зірок
Переклала на українську мову 22.05.19 3.50
• Можлива допомога "Майстерням"
Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)
"цікаві факти про фільм «Золоте теля»"
• Перейти на сторінку •
"7 чудових фактів про фільм «Джентльмени удачі»"
• Перейти на сторінку •
"7 чудових фактів про фільм «Джентльмени удачі»"
Про публікацію