ОСТАННІ НАДХОДЖЕННЯ
Авторський рейтинг від 5,25 (вірші)

Артур Сіренко
2024.11.21 23:09
Замість післямови до книги «Холодне Сонце») Мої тексти осінні – я цього не приховую. Приховувати щось від читача непростимий гріх. Я цього ніколи не робив і борони мене Будда таке колись вчинити. Поганої мені тоді карми і злої реінкарнації. Сторінки мо

Ярослав Чорногуз
2024.11.21 22:17
Мов скуштував солодкий плід,
Так око смакувало зримо --
Я їхав з заходу на схід,
Ну просто з осені у зиму.

Здалося - світла пелена
Траву зелену геть укрила.
Видіння з потягу вікна,

Ігор Шоха
2024.11.21 20:17
Минуле не багате на сонети.
У пам’яті – далекі вояжі
і нинішні осінні вітражі
задля антивоєнного сюжету.

Немає очевидної межі
між істиною й міфами адепта
поезії, іронії, вендети,

Євген Федчук
2024.11.21 19:59
Сидять діди на колоді в Миська попід тином.
Сидять, смалять самокрутки, про щось розмовляють.
Либонь, все обговорили, на шлях поглядають.
Сонечко вже повернулось, вигріва їм спини.
Хто пройде чи то проїде, вітається чемно,
Хоч голосно, а то раптом як

Ігор Деркач
2024.11.21 18:25
                І
До автора немає інтересу,
якщо не інтригує читача
як то, буває, заголовки преси
про деякого горе-діяча.

                ІІ
На поприщі поезії немало

Артур Курдіновський
2024.11.21 18:18
Ми розучились цінувати слово,
Що знищує нещирість і брехню,
Правдиве, чисте, вільне від полови,
Потужніше за струмені вогню.

Сьогодні зовсім все не так, як вчора!
Всі почуття приховує музей.
Знецінене освідчення прозоре,

Іван Потьомкін
2024.11.21 17:53
Якщо не в пекло Господь мене спровадить,
а дасть (бозна за віщо) право обирати,
як маю жити в потойбічнім світі,
не спокушуся ні на рай, змальований Кораном ,
ні на таке принадне для смертних воскресіння
(на подив родині й товариству).
Ні, попрошу

Юлія Щербатюк
2024.11.21 13:44
Цей дивний присмак гіркоти,
Розчинений у спогляданні
Того, що прагнуло цвісти.
Та чи було воно коханням?

Бо сталося одвічне НЕ.
Не там, не з тими, і не поряд.
Тому і туга огорне

Володимир Каразуб
2024.11.21 09:49
Ти вся зі світла, цифрового коду, газетних літер, вицвілих ночей,
У хтивому сплетінні повноводних мінливих рік і дивних геометрій.
Земля паломників в тугих меридіанах, блакитних ліній плетиво стрімке.
Що стугонить в лілейних картах стегон
В м'яких, п

Микола Дудар
2024.11.21 06:40
Сім разів по сім підряд
Сповідався грішник…
( Є такий в житті обряд,
Коли туго з грішми )
І те ж саме повторив
Знову й знов гучніше.
( Щоби хто не говорив —
Краще бути грішним… )

Віктор Кучерук
2024.11.21 06:38
Димиться некошене поле.
В озерці скипає вода.
Вогнями вилизує доли.
Повсюди скажена біда.
Огидні очам краєвиди –
Плоди непомірного зла.
Навіщо нас доля в обиду
Жорстоким злочинцям дала?

Микола Соболь
2024.11.21 04:27
Черешнею бабуся ласувала –
червоний плід, як сонце на зорі.
У сірих стінах сховища-підвалу
чомусь таке згадалося мені.
Вона немов вдивлялась у колишнє
і якось тихо-тихо, без вини,
прошепотіла: «Господи Всевишній,
не допусти онукові війни».

Володимир Каразуб
2024.11.21 01:27
        Я розіллю л
                            І
                             Т
                              Е
                                Р
                                  И
               Мов ніч, що розливає
                  Морок осінн

Сонце Місяць
2024.11.20 21:31
Наснив тоді я вершників у латах
Слухав про королеву кпин
В барабани били й співали селяни
Лучник стріли слав крізь ліс
Покрик фанфари линув до сонця аж
Сонце прорізло бриз
Як Природа-Мати в рух ішла
У семидесяті ці

Іван Потьомкін
2024.11.20 13:36
Сказала в злості ти: «Іди під три чорти!»
І він пішов, не знаючи у бік який іти.
І байдуже – направо чи наліво...
А ти отямилась, як серце заболіло:
«Ой, лишенько, та що ж я наробила?!..»
Як далі склалось в них – не знати до пуття:
Зійшлись вони чи

Юрій Гундарєв
2024.11.20 09:10
років тому відійшов у засвіти славетний іспанський танцівник Антоніо Гадес.
Мені пощастило бачити його на сцені ще 30-річним, у самому розквіті…


Болеро.
Танцює іспанець.
Ніби рок,
а не танець.
Останні надходження: 7 дн | 30 дн | ...
Останні   коментарі: сьогодні | 7 днів





 Нові автори (Поезія):

Кай Хробаковськи
2024.11.19

Ля Дмитро Дмитро
2024.11.16

Владислав Аверьян
2024.11.11

Соловейко Чубук
2024.11.02

Незнайка НаМісяці
2024.11.01

Дарина Риженко
2024.10.30

Богдан Фекете
2024.10.17






• Українське словотворення

• Усі Словники

• Про віршування
• Латина (рус)
• Дослівник до Біблії (Євр.)
• Дослівник до Біблії (Гр.)
• Інші словники

Тлумачний словник Словопедія




Автори / Нестор Мудрий (1973) / Вірші

 АТАКУЮЧИЙ АРБІТР




      Можлива допомога "Майстерням"


Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi,
  видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Про оцінювання     Зв'язок із адміністрацією     Видати свою збірку, книгу

  Публікації з назвою одними великими буквами, а також поетичні публікації і((з з))бігами
не анонсуватимуться на головних сторінках ПМ (зі збігами, якщо вони таки не обов'язкові)




Про публікацію
Дата публікації 2007-12-06 09:54:49
Переглядів сторінки твору 10444
* Творчий вибір автора: Майстер-клас
* Статус від Майстерень: Любитель поезії
* Народний рейтинг 4.158 / 5  (4.431 / 5.12)
* Рейтинг "Майстерень" 4.103 / 5  (4.316 / 5.06)
Оцінка твору автором -
* Коефіцієнт прозорості: 0.701
Потреба в критиці щиро конструктивній
Потреба в оцінюванні
Конкурси. Теми Сатира. Чорний гумор. Та інші дошкульності.
Автор востаннє на сайті 2008.12.01 18:46
Автор у цю хвилину відсутній

Коментарі

Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2007-12-06 10:53:07 ]
Про кубок з футболу не дуже доречна згадка.
Футбол як вид спортивних змагань добре прижився на Сході нашої держави, а ще краще - уболівання за спортивний результат гри улюбленої команди. Головне - перемога, а як вона здобувалася - то вже вболівальників не дуже турбує.
Президентські вибори 2004-го року це досить чітко показали. Відкріпні талони, ешелони та автобусні чартерні рейси бажаючих або змушених віддавати свій голос по три чи п'ять разів, мертві душі і т.д. Головне - перемога лідера. Верховний суд все розставив по своїм місцям, а потім - і третій тур, якого не передбачали політтехнологи дружньої РФ.
А що відбувається зараз? Є три політичні сили, сума голосів виборців на підтримку яких перевищує суму голосів всіх інших. І цим іншим треба якось змиритися з таким станом речей. Бо вибори і парламент - це не футбол з його математичними показниками. 34% - це не 50 і навіть не 44, чи скільки там зараз тих процентів точніше у новоствореної коаліції.
Про Ваші вірші я нічого не писатиму. Вони - не для мене, а мої, скоріше за все, не для Вас.
Творчої Вам наснаги на дійсно поетичні здобутки :-)
Читач стовпчика праворуч.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2007-12-06 11:19:50 ]
Дозвольте питання, шановний авторе.
Майже абстрактне. Ми не переходимо на особистості, що є показником толерантної та культурної дискусії.
Чому партію, що, по суті, манкуртів, поетам, що пишуть орфографічно та стилістично бездоганно українською мовою, так хочеться підтримувати?
Чому жінку вони собі дозволяють називати не повним ім'ям, а якимось котячим чи коров'ячим?
Раїсу Богатирьову, наприклад, ніхто не називає так, як росіяни у свій час дружину останнього Президента СРСР? Є Юлія Тимошенко, жінка. Ющенко - це Президент, а не рядовий у солдатській шерензі.
Хіба не так?
Я вибачаюсь за розлогість або навіть надокучливість. Ви нещодавно завітали з добром на мою авторську сторінку, а я тепер - на Вашу :-)


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 12:48:25 ]
Олександре, почну з того, що у Ваших коментарях я не вбачаю ні зайвої розлогості, ані надокучливості.
Собі дозволю не коментувати Вашого історичного екскурсу у 2004 рік (про відкріпні талони, Верховний Суд, третій тур тощо).
Чому написав про футбол? У ньому є арбітр; Президент України повинен бути безпристрасним арбітром (!) під час парламентських виборів; Віктор Андрійович Ющенко публічно обіцяв таким безпристрасним арбітром БУТИ (!); а як він поводився насправді?
З іншого боку, коли це я прирівнював пана Ющенка до рядового в солдатській шерензі? (Може, це він себе до "солдата із стройбату" прирівнював, коли в палаючому лісі лопатою махав? :)) )
Далі. Цитую Вас: "Чому партію, що, по суті, манкуртів, поетам, що пишуть орфографічно та стилістично бездоганно українською мовою, так хочеться підтримувати?"
Ви вважаєте, я її підтримую? А Ви читали мої "СИНІ КУПЛЕТИ про покращене життя, добробут і так далі"? Читали, як я "оспівую" безхребетність ПР і особисто її лідера в "Оді політичним домовленостям"? То дуже рекомендую. А якщо Ви мали на увазі не Нестора Мудрого, то й питання не до мене.
Наступне. "Чому жінку вони собі дозволяють називати не повним ім'ям, а якимось котячим чи коров'ячим?"
Шановний, похідні від християнського імені ЮЛІЯ "Юлька" і "Юля" - не є "іменами" свійських тварин. І варто спершу розібратися, з подачі чиїх піарщиків так називають пані Тимошенко Юлію Володимирівну. Чому не називають Райкою Богатирьову - даруйте, поняття не маю. На мою особисту думку, подвійних стандартів бути не повинно - отож, можна називати.
І стосовно "Творчої Вам наснаги на дійсно поетичні здобутки :-)" Мабуть, Вам це вже й так відомо, але скажу: Ви далеко не перший, хто не вважає мою творчість дійсно поетичною і відверто мені це говорить. Я ставлюся до такої точки зору на мої римовані тексти абсолютно толерантно. Але ніколи з нею не погоджуся.
Спасибі за побажання творчої наснаги і за толерантність та культурність під час дискусії. І Вам зичу успіхів у поезії та в житті!


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Олександр Дяченко (Л.П./М.К.) [ 2007-12-06 13:14:55 ]
Мой вітання Вам. Порозумілись до появи нових питань та уточнень :-)
Нащо лукавити, пане Несторе? Хіба ми не бачимо, як Ю.Б. величають? Свійських тварин зменшено-скороченими іменами теж окликають. Але люблячи - ось тільки в чому може бути різниця.
Ющенко... Мене за прізвищем останнього разу в українській армії викликали, ви ж добре розумієте, де за прізвищем кого окликають чи згадують. В міліції - громадянином Дяченком мене б назвали, Вас би теж якось там по-справжньому. То вже є деталями та дрібницями - як Вас, як мене... Як і те, що звертання на "шановний" без імені теж про щось каже.
Не погоджуйтеся з тією точкою зору, до якої абсолютно толерантно ставитесь, якщо Ваші вірші дійсно є художнім твором :-)
Дякую за розмову та побажання.
Злагода - це крихка річ. Навіть коли не сварились :-)



Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 14:52:01 ]
Олександре, радий, що ми з Вами так чемно і чудово порозумілися. :)) Позаяк стосовно "Злагода - крихка річ" маєте рацію, негайно зупиняємо дискусію до появи нових питань та уточнень.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 14:54:23 ]
Несторе, ще тебе запитаю;)- Може є у тебе щось любовно-сороміцькке?)) Сатира то звісно супер, але ж часо хочеться чогось такооооооооого, нє?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 14:57:34 ]
Варваро, доброго дня! Цікавитеся чимось любовно-сороміцьким?
На жаль, не маю чогось такого. Зверніться до нашого з Вами доброго знайомого Олександра Некрота - у нього є. Ось тільки свіженького може не виявитися. Хочете щось із його збірки "Юначий маразм" - напишіть йому на en-olex@ukr.net , і я певен, що зможете отримати цю книгу в подарунок. Заодно, може, і в той ваш луцький бар... як його, "Майдан"? [Тьху, якісь дивні цитрусові асоціації навіює... :))] сходите! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 14:59:33 ]
Вдячна за інфу, ми здається на ти?))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 15:10:26 ]
Давай на ти, я не заперечую. :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:12:02 ]
От і славно))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:34:10 ]
О, заглянь-но, Несторе, в турнір Осінь, може там щось цікаве буде?)))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 15:35:42 ]
Наприклад, Варцю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:37:35 ]
Та просто там цікавезна дискусія))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 15:50:52 ]
Зазирнув. Дискусія таки нічо'. :)) А до чого Ти вела, можна конкретніше, Варцю?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Варвара Черезова (М.К./М.К.) [ 2007-12-06 15:59:01 ]
А нічого)) просто залучаю всіх охочих до обговорення))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-06 16:13:12 ]
Ясно. Не обіцяю неодмінно взяти участь - і все одно спасибі! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Іван Гонта (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 16:47:17 ]
Гірше, ніж на Варвару. Може то закономірно, що на гірші твори виходять гірші пародії?


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Епіграми, Наслідування Пародії, (Л.П./Л.П.) [ 2007-12-12 17:16:23 ]
Куди діватися, Іване? Мудрий пише ж не вірші, а не відомо що. А Черезова досить непогана - ні?
Між тим на Варвару Черезову написали не ми, а Белла Донна.


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 15:43:41 ]
Бачу, прихильників помаранчево-серцевих сил марно переконувати, що Нестор Мудрий не є прихильником "ригіоналів". І на мої вірші все одно казатимуть "чорне", "не відомо що", "(най)гірші твори". Які політики майданного табору, такі і їхні прихильники?..
Епіграма не смішна і не влучна, а просто вульгарна і низькопробна. Попередня: "На паперті Нестор, велична ця роль - Оранжева рана, душевний мозоль", - була значно кращою. Я розчарований. Автору варто ретельніше працювати над віршованим словом і над собою. Така моя думка... ой, перепрошую - "не думка, а не відомо що"! :))


Коментарі видаляються власником авторської сторінки
Нестор Мудрий (М.К./Л.П.) [ 2007-12-13 16:47:53 ]
Уточнення. Я хотів сказати - ДЕЯКИХ прихильників помаранчево-серцевих сил марно переконувати... (далі за текстом). Прошу вибачення в адекватних, толерантних прихильників демкоаліції.